vaimo istuu mun kasvojen päälle....

stanger77

Itse pidän että vaimo istuu mun kasvojen päälle nuoltavaksi. Samalla tykkään näykkiä hänen häpyhuulia ja karvoja( välillä on posliini) . joskus kuin innostuu laitan sormen tai dildon hänen peppuun samalla. joskus on tullut pieni peirukin vaimolta kuin hän on lauennut mutta se ei mua haittaa :-).
Onko jollain muulla vastaavaa ???
69 on myös ehdoton suosikki meillä, joskus vain sitä ja pitkään....

4

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1812

      69 nainen päällä on ehdotonta eliittiä. Ja kerran olen saanut kokea senkin kun vaimo istui kasvojen päällä, sen ystävätär ratsati minulla ja naiset hyväili ja suuteli toisiaan. Jessus että oli kiihottavaa. No, se oli vain kerran, mutta kertakin tekee muistot.

    • namnamnam

      Olen nyt vasta tutustunut tähän asentoon. En ollut ikinä ajatellut että joku mies voisi siitä tykätä. Pelkäsin ensin että mies siihen tukehtuu😀. Mutta nyt kun pari kertaa niin on miehen tahdosta tehty, niin onnistuin rentoutumaan sen verran, että sain orgasmin. Ja jotenkin kyllä tosi kiihottavaa, vaikka en ihan pysty vieläkään ymmärtämään, että miksi mies siitä niin tykkää..luulis tosiaan että toisen takapuoli naamalla voisi ahdistaakin😀

    • kertokaajoku

      Minä en ole vielä oikein tajunnut tuota asentoa. Siis onko nainen siinä kasvot miehen pään vain jalkojen suuntaan? Jos jalkojen suuntaan, niin eikö miehen nenä ole silloin juuri naisen pyllynreiässä. Ja mistä tietää, ettei tukehduta miestä, jos innostuu painamaan liikaan miehen suuta vasten.

    • ah_herkkupeput

      Pepuista tykkääville tuo on todellakin upea ja kiihottava asento. Naisen upeat pakarat avoimina kasvojen edessä ja koko herkullinen vako nuoltavana samalla kun voi hyväillä pakaroitaan ja reisiään. Myös puhdas anus on jollakin tavalla kiihottava ja seksuaalisesti estettinen.

      Todella nam.

      Tai nainen pödälle pehmusteen pää polvilleen tai selälleen ja mies tuolille istumaan, ihan miten vain vaihtelun vuoksi.

      Tuossa taasen nainen herkuttelee sauvalla, aika hauska asento:

      - http://runkkareille.com/s/seksinovellit/kahvia-ja-hyvaa-seksia/

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe