Mikä minussa on

jokinmättää

Mies vikana, kun et ole tehnyt vielä aloitetta?

35

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaista

      mies tekee aloitteen,jos sitä tarpeeksi kiinnostaa ja se haluaa tehdä...ei siinä sen kummempaa....ei vaan ole tarpeeksi halunnut

      • eiolehelppoaei

        Niin tai ei voi. Ei sitä aina ole vapaa tekemään aloitteita vaikka kiinnostaisi. Koettaa kantaa taakkansa ja selvitä arjesta. Ja sitten ne jotka olisi sosiaalisen statuksen puolesta vapaita tekemään hannaa muuten vaan. Elämä ei ole aina helppoa. Aina löytyy tekosyitä ja taustalla on pelko.


      • yksinkertaista

        no se on oma ongelma,jos on valinnut väärän ihmisen,jonka kanssa elää..ei silloin muita ikävöidäkään...


      • oletpahupaisa
        yksinkertaista kirjoitti:

        no se on oma ongelma,jos on valinnut väärän ihmisen,jonka kanssa elää..ei silloin muita ikävöidäkään...

        Näinhän se on, mutta voi silloin kyllä muita ikävöidä. Sitä se ei estä. Kannattaako on sitten eri juttu.


      • viboja

        Ei todellakaan ole noin. Joskus jotkut tekijät hidastavat hieman, mutta ei mikään yleensä pysty estämään jos kaksi ihmistä toisiinsa ihastuu....


      • yksinkertaista
        oletpahupaisa kirjoitti:

        Näinhän se on, mutta voi silloin kyllä muita ikävöidä. Sitä se ei estä. Kannattaako on sitten eri juttu.

        itse en voisi elää väärän ihmisen kanssa :) samalla ikävöisin toista...erohan siitä tulisi...


    • josolisitniin

      Et ole kakannut vielä tänään

    • syy.on

      Pelkään pakkeja niin siksi en ole tehnyt aloitetta.

      • aloittajaketjun

        Ymmärrettävää.


      • onhansenäinkin

        Jokainen määrittelee omat esteensä. Kyllä isommatkin esteet on ylitettävissä, jos oikeasti halua ja kiinnostusta on. Tästä on useita esimerkkejä olemassa. Mitään ei saa jos ei yritä.


    • eimuutasyytä

      Jos pystyisin lukemaan sinusta että olet minuun ihastunut niin tietenkin tekisin. Olettaen tietty että sinä olet nainen johon olen ollut jo jonkin aikaa ihastunut.

      • aloittajaketjun

        Monesti olen näyttänyt kiinnostukseni. Välillä vähän liiankin selvästi.


      • haluavat.varmuuden
        aloittajaketjun kirjoitti:

        Monesti olen näyttänyt kiinnostukseni. Välillä vähän liiankin selvästi.

        miehet eivät aina ymmärrä selviäkään signaaleita, lisää vain vihjeitä niin joskus ymmärtävät pointin...


      • eimuutasyytä
        aloittajaketjun kirjoitti:

        Monesti olen näyttänyt kiinnostukseni. Välillä vähän liiankin selvästi.

        Joillekin pitää vääntää rautalangasta. Toiselle selvä voi olla toiselle aivan huomaamaton ele. Puhuminen olisi selvin aina, se ei vaan ole niin helppoa ottaa puheeksi.


    • voiollanäinkin

      Ku ois joku vika,ois niinku helpompaa lähestyä.

      • aloittajaketjun

        Onhan tämä pilaa? Olen hyvin viallinen ihminen.


    • Miespähkäileetätä

      Ei sinussa mitään vikaa ole, päinvastoin. Minussa ennemminkin. Olet vain niin vaikeasti lähestyttävä, hieman pelokaskin. Se rajoittaa minua ja laittaa ajattelemaan, että oletko sittenkään kiinnostunut minusta, vaiko et?

      • iglessiasta

        "You try to hide it
        I know you do
        When are you ready? Need up come and get to

        You move me closer
        I feel you breathe
        It's like the rose disappears when you around me, oh

        'Cause the way that we touch is something that we can't deny, oh yeah
        And the way that you move oh you make me feel alive
        So come on

        Say you want, say you need
        I can do by your face know the way it turns me on"


      • aloittajaketjun

        Olen, mutta minua voi silti lähestyä. Olen lämmin, peloton ja helposti lähestyttävä ihminen, jos minut tuntee. Rohkeasti vaan.


    • voiollavaikeaa

      Ei välttämättä sinussa, mutta olosuhteissa...

    • Epiduraalipuudutus

      Jos ei ole aivan varma naisen tämän hetken tilanteesta, että onko joku mies kuvioissa, niin itse odotan naiselta selventävää viestiä, vaikka ihan ohimennen mainiten että tilaa olisi keittiön pöydän alla pitää jalkoja. Kovin runsaasti tatuointeja jos nyt ei kiinnostusta sammuta, niin ainakin vaatii tarkempaa harkintaa, että mitä pitäisi tehdä. Sitten arvomaailma joskus, että suosiolla antaa muiden iskeä kiinni, ei edes yhden illan jutuksi uskalla ottaa, varsinkin jos on epäilystä varmempaa tietoa, että viettänyt aikaa muslimi miesten seurassa. Muslimi miesten seurassa pyöriminen jos selviää myöhemmässäkin vaiheessa niin samantien tavara pilaantuu.

    • kahleenkantaja

      Olen naimisissa.

    • keljukakkonen

      Olen homo.

    • Samassaveneessä

      Mitä oikein kuvittelet? Nauretaan vielä yhdessä.

    • uskoitseesi

      Sinussa ei välttämättä ole mitään vikana. Se toinen voi olla ujo.

      • jokusilli

        Tai on mykkä. Tai ei osaa lukea. Tai ei osaa kirjoittaa. Tai on imbesilli.


    • VtoM

      Olen ajatellut sinua,
      ehkä sopimattoman paljon,
      aamuisin muistaen kaipauksen,
      illoin nimesi yöhön kuiskaten.
      Minun on ollut niin ikävä,
      ikävä sinun hymyäsi,
      helmeilevää nauruasi
      ja silmiesi lempeää syvyyttä.
      Sinun kosketuksesi elää
      ihollani edelleen, vaeltaen,
      päämäärättä hapuillen
      ja minun ihoni huutaa sinua,
      kaivaten, yhä uudelleen.
      Mut haaveeksi jäänet vain,
      en saa sua rakkaaksein.

      Vika ei ole sinussa, vaan minussa.
      Elämäntilanteeni on vähän vaikea tällä hetkellä, enkä halua ottaa riskiä, että aiheuttaisin sinulle huolta ja mielipahaa. Välitän sinusta liikaa ollakseni enemmän kuin ystävä. Sinä olet liian kallisarvoinen särkeä sydäntäsi. Ehkä asiat ovat toisin joskus myöhemmin, ehkä toisessa elämässä.

      • Ja_me_kaikki_uskottiin

        Suomennos ja käännös: kaikki muu on tärkeämpää. Mutta lässytys - se hoituu.


    • wrebt

      no ollaan samassa työpaikassa. se siinä on vikana.

    • siksitraaginen

      Minulla on syfilis ja kullini on mädäntynyt melkein poikki.

    • raukkoja

      Ja minnulla syöpä kasvaa emättimessä niin se on ummessa. Voi meitä.

    • esimerkiksise

      että olet luulet itsestäsi liikoja. Et voi tajuta että et kiinnosta.

    • sitäsuren

      Ei sinussa ole mitään vikaa. Oma ujouteni vaan esteenä.

      • katse_eteenpäin-

        Ujous suojaa pahalta maailmalta.


    • siinä.syy

      Sinussa ei ole mitään vikaa. Olen niin idiootti etten ansaitse sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe