Tekee mieli

jimmeyjimmy

moips oon 13v poika ja mun tekee rajusti mieli harrastaa seksiä tai rakastella tytön kanssa. eikä pysty juuri naista saamaan kun varmasti olen tyttöjen mielestä ruma ja/lihava. onhan toki vähän massaa itsellä mutta ei mun mielestä ylettömästi.
ja alkaa meinaan nyt olee vähän ärtynyt ku ei saa. viestin lähtö aika perustuu valvottuun yöhön.

11

3136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrettävästi varmasti kiukuttaa jos tekee mieli ja ei saa sitä seksiä. Siihen en voi vaikuttaa millään tavalla. Jotta olisit tyttöjen silmissä haluttavampi, voisit hiukan urheilla enemmän ja samalla kun painoa putoaa keho muuttuu ulkoisesti houkuttelevammaksi. Nykyisin teinitytöt on aika nirsoja ja jos olet kovin lihava, se ei juurikaan houkuttele tyttöjä seuraasi.

      • Minävain12304

        Niin ja itse olen tyttö joten kannattaa käydä suihkussa ja käyttää hajuvettä, kyllä hyvä tulee. Ja vähän siistimmät vaatteet ettei mitään lökärei, eikä todellakaan pottatukkaa. Ehkä ananas....


      • Nerikiusaka
        Minävain12304 kirjoitti:

        Niin ja itse olen tyttö joten kannattaa käydä suihkussa ja käyttää hajuvettä, kyllä hyvä tulee. Ja vähän siistimmät vaatteet ettei mitään lökärei, eikä todellakaan pottatukkaa. Ehkä ananas....

        Mikä vitun ananas???




        Aaa googlasin, se o sitä vitun syöpää




        Tuhoon sun pillun jos tuut meille


    • Raunorantojenkingi

      Mee thaikkuihin ja osta itelles sitä kuuluisaa.

    • 13-vuotiaana paras ja uskollisin ystäväsi on Nyrkki-Kyllikki. Tutustu hänen avullaan kehoosi rauhassa ja hyvin. Seksin aina ei ole ehkä kuitenkaan 13-vuotiaana. Samalla voit alkaa pitämään itsestäsi ja kehostasi huolta, jolloin olet sitten muutaman vuoden päästä hoikempi.

      Tosin kyllä jotkut tytöt tykkäävät myös vähän tukevista ja sopivan "pehmeistä" mutta kyllähän se kiistaton fakta taitaa olla, että seksin saamisen todennäköisyys ja painoindeksi korreloivat käänteisesti keskenään.

    • Silja345

      Mä oon 13v tyttö ja mulla on lähes sama ongelma. Tekee ihan sairaanmoisesti harrastaa seksiä ja rakastella jonkun kanssa. Oon kyllä mielestäni suhteellisen laiha ja kaunis ja on mulla poikaystäviäkin muutama ollu. En mä vaan koskaan entisiltä oo uskaltanu kysyä että oisko ne silloin halunnut harrastaa seksiä mun kanssa kun ei muutenkaan olisi mitään paikkaa jossa sen voisi tehdä.

      • Älä-ole-typerä

        Oot sakkolihaa!


      • Anonyymi

        Mistä päin oot


    • Jaahaa38383

      Oot aika nuori jos kerran kerroit totuudenmukasesti ikäs. Ei oo sen aika vielä. Suosittelen kyllä seksiä vasta avioliitossa sillä ihminen kenen kanssa harrastat seksiä tulet hänen kanssa yhdeksi. HUOM! Seksi ei ole pelkkää yhdyntää. Ja totta kannattais urheilla

    • perusjantteri

      Mä oon 14v poika ja mua panettaa AIVAN vitusti. joka päivä ja jokaikinen yö. joku voi tulla huutelee etten oo valmis mut siinä vaihees ku halut menee pelkojen yli nii on valmis kunhan muistaa käyttää kumia. mut tosiaan en saa naisii vaikka en ookkaan lihava mut ei oo vielä äänenmurros alkanu niin häpeen ääntäni ja en uskalla mennä sen takia jutteleen tytöille.

    • Anonyymi

      Kakarat läksyjä lukemaan ja kotona auttamaan. Kunhan kasvatte ja opitte edes perusasiat, voitte alkaa miettiä aikuisten asioita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe