yhteistä aikaa ja tekemistä?

yksinköparas

Onko oikeasti mahdollista, että mies oikeasti halaisi viettää aikaa naisensa kanssa muutakin kuin erilaisten palvelusten vuoksi? Olen miesystävän tilalla töissä usein viikonloppuisin ja lomilla. Seksiin ja ruokaan ym. hän sanoo olevansa tyytyväinen ja siinä hän on huomaavainen, mutta omilla lomillaan ja vapaa aikana hän tekee oma juttujaan ja suunnitellut ja ehdottamani yhteiset pienetkin jutut kuivuvat jo alkuun kasaan erilaisiin esteisiin. Aikaa hänellä on muiden auttamiseen mutta ei minun. Onko mitään keinoa saada tilanteeseen muutosta, auttaako aika? Olemme 50v molemmin puolin jo kuitenkin ja molemmilla lopetettuja suhteitakin takana... onko turha haaveilla yhteisestä hyvästä? Vai keskitynkö omiin juttuihin ja elämään? Onko rakkautta ilman toisen ja yhteistä hyvää ?

11

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaadi_enemmän

      Rakkaus ei ainakaan ole kovin palkitsevaa silloin kun se ei ole molemminpuolista...

      Yksikään ukko ei ota tosissaan sellasta naista joka on saatavilla aina kun ukolla munat kutisee! Ne käyttävät helppoja nakkeja vain pussiensa tyhjentämiseen, mutta etsivät toisen naisen heti kun alkavat haluta vakavampaa liittoa.
      Kyse on siis myös kunnioituksesta.

      Sinunkin tulee siis vaatia miehiltä enemmän kuin vain seksuaalista huomiota. Tuhlaa aikaasi vain sellaiselle joka todellakin haluavat tutustua sinuun ihmisenä ja persoonana – ei vain naisena.

    • minäseeolin

      Yksinköparas

      Kuin luin tämä, luulin että olen itse tää unissa kirjoitanut. Mulla oli vuosi sitten samalainen tarina. Olin miehen työpaikalla pian kaikki viikonloput myymässä torilla ja oman lomankin panostin hänelle. Samoin että ruoka ja seksi oli miehelleen päämäärä. Huomasin kuin hän laitoi viestejä muille (oli sillä aika kun ma olin apulainen töissä) huomasin senkin kuin paljon naisia vähään välein kävi häntä halamassa. Mies kaata naisia kuin heinä.
      Oli paljon riitoja ja sitä hän osaa jokaisen kanssa. Samoin kuin hänellä oli vapaata tai vara ottaa vapaa, aina hän oli muulla ei mun kanssa. Olla molempia 50 , ja molemmat ulkomaalaisia. Ei tuo mies ole edes koskaan rakastanut ketään, vaan kaikki käyttä hyväksen ja tekee edelleen näin

    • Eimissänimessä

      helppo vastaus:EI

    • oppeliini1

      Tietenkin sinä voit tarjota palvelujasi jatkossakin, mutta ota , hyvä nainen, niistä maksu.
      Esim, tuntipalkka farmilla 30 euroa, keittiossä 25 euroa. Sängynlämmittäjänä - tarkista mikä on käypä kurssi kotiseudullasi ammattisiskoilta.

      On todella typerää ja vastuuntunnotonta antaa kenenkään käyttää sinua hyväkseen noin royhkeästi!
      Tekisit miljoona kertaa arvokkaammin jos lahjoittaisit tyopanoksesi vanhuksille ja sairaille, ts. ihmisille jotka sitä todella tarvisisivat ja arvostaisivat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Tuolta vapaaehtoistyosaralta loydät muita yhtäkorkeatasoisia ihmisiä ( vapaaehtoistyohon osallistuvat tunnetusti ovat sieltä fiksummasta päästä), he edustavat täysin eri yhteiskuntaluokkaa kuin hyäksikäyttäjät!

      • Juurinäinpitäisolla

        Todella hyvin kommentoit.


    • hyväkikäyttäsut

      mies 50v ei muutu koskaan, kuukaudeksi korkeintaan ei enempää Usko pois

      • nytkunkysyit

        Tästä olen samaa mieltä. Vaihtoon laittaisin minäkin enkä tuhlaisi moiseen sankariin kallisarvoista elämääni.


    • hämmästyttäähiukan

      Onko mies ...pyytänyt... sinua auttamaan tilallaan, tekemään keittiötöitä yms?
      Siinä kun on vissi ero, jos sinä teet miehen tilalla töitä omalla omasta halustasi pyytämättä, vai teetkö niitä nimenomaisesti miehen pyynnöstä.

      Jos noin tiukille ottaa, mitäpä jos sinäkin tekisit viikonloppuisin ja lomilla niitä omia juttujasi?
      Vai onko niin, kaikki sinun aktiviteettisi liittyvät jollakin tapaa mieheen ja parisuhteeseen :).

    • TotuusSattuu

      "omilla lomillaan ja vapaa aikana hän tekee oma juttujaan ja suunnitellut ja ehdottamani yhteiset pienetkin jutut kuivuvat jo alkuun kasaan erilaisiin esteisiin. Aikaa hänellä on muiden auttamiseen mutta ei minun. Onko mitään keinoa saada tilanteeseen muutosta, auttaako aika? "

      En usko ajan auttavan, päinvastoin. Yleensä suhteen alussa ihmisten halu viettää yhteistä aikaa on suurimmillaan ja myöhemmin se jonkin verran vähenee.
      Teillä ei ilmeisesti ole riittävän paljon yhteistä tai sitten mies on luonteeltaan sellainen että ei parisuhteessa kaipaa niin paljon yhdessä vietettyä aikaa.
      Sanoisin yhteenvetona että ota tai jätä, mies ei tuosta muutu.

    • voihankevät

      Tässä kuvastuu miehen ja naisen ero. Nainen käyttää mielikuvitustaan, rakentaa toiveita/tuleivaisuutta ja mies on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen (saa apua, voi tarvittaessa tyhjentää kassejaan, päättää itsenäisesti tekemisistään...) Kysy itseltäsi, miksi mies haluaisi muutosta tilanteeseen?!

    • janivaanjoo

      Ehkä tuossa on se että miehelle on vuosien saatossa tullut tärkeiksi ne jutut mitä hän tekee vapaa-ajallansa? En samantien lähtisi ajattelemaan etteikö hän sinua rakastaisi tai haluaisi olla sinun kanssasi. Kannattaa varmaan pikkuhiljaa yrittää ottaa niitä yhteisiä juttuja, jos seksi sujuu niin sekin on jo paljon, kunhan ei ole pettäjä..
      Ota niistä pienistäkin yhteisistä jutuista kaikki irti ja etene sitten eteenpäin. Esimerkiksi jo pelkästään yhteiset lounaat, illat tms. lyhyetkin hetket antavat paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe