Ihannemies

Sinuavaineioleolemassa

Ihannemies minulle olisi sellainen:
-on pitkä, koska mäkin oon naiseksi pitkä
-on kalju
-huolehtii hygieniasta
-ei yli 20 kg ylipainoa, paitsi jos ylipaino on lihasmassaa
-on hyvä ja avoin seksissä, utelias ja friikki (ei kuitenkaan oksennus-, kakka-, eikä veri- fetissejä, ei kuolemalla leikkimistä)
-penis valmiudessa 16 ja max 20 cm
-ei jäkätä
-ei kontrolloi
-luottaa
-on rehellinen
-puhuu kaikesta ja paljon
-ei ole mustasukkainen
-oppimisenhaluinen
-empatiakykyinen
-tykkää antaa ja saada hellyyttä
-innostuu asioista
-ajattelee, ettei ole ongelmia vaan haasteita olemassa ja haasteet on kivat voitettavaksi
-kykenee ilmaisemaan tunteita
-on henkisesti vahva, eikä pelkää vahvoja naisia
-näkee vikoja myös itsessään ja omassa toiminnassa
-osaa pyytää anteeksi
-ymmärtää, että ihmiset tekee virheitä, muttei se ole maailmanloppu
-osaa antaa anteeksi
-ei ole katkera
-on 38-45 v
-ei ole kateellinen
-käy töissä
-on kiinnostunut maailmasta
-on kiinnostunut ihmiskäyttäytymisestä
-hyväksyy ihmisiä sellaisina kuin he ovat
-ei pyri asettaa ketään omaan "muottiin"
-ei ole naimisissa
-asuu keski-suomessa
-on valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle
-lapset on jo tehty, tai ei halua omia lapsia
-hyväksyy kumppanin lapsia ja kykenee yhteistyöhöön kumppanin exkumppanin kanssa

Jos sellaisen löytäisin antaisin hänelle elämäni. Muttei sellaisia ole... Jään yksin loppuikääni, hyvä ja nätti nainen menee hukkaan :)

10

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VastausTilaLoppuKesken

      Ensimmäinen perustavaa laatua oleva kysymys olisi tietenkin se, että kuinka monta näistä täytyy täyttyä ennen kuin rupeat edes harkitsemaan ? Vai olet niin ehdoton friikki, että periksi et anna vaikka kuinka rakastuisit lyhyeen pitkälettiseen nukkavieruun ylipainoiseen pienimunaiseen työttömään pohjoissuomalaiseen psykopaattiin ?

      -on pitkä, koska mäkin oon naiseksi pitkä
      aika suhteellinen käsite. Ja vaatimus osoittaa ennakkoluuloisuutta oppimishaluttomuutta. Riittäiskö muuten meikäläisen 185 ?

      -on kalju
      Kyllähän tämänkin karvapehkon saa ajettua pois niin, että ainakin hetken näyttää kaljulta. Tosin melkoisen tiheään pitää raastaa ja puunata. Osoittaa muuten melkoista kontrollifriikkiyttä tämä vaatimus.

      -huolehtii hygieniasta
      Kovin on taas suhteellinen vaatimus. Riittääkö että käy kerran viikossa saunassa ja vaihtaa sukat - jalasta toiseen - päivittäin ? Itse tosin käyn 2 kertaa viikossa saunassa ja sukat vaihdan jopa puhtaisiin päivittäin.

      -ei yli 20 kg ylipainoa, paitsi jos ylipaino on lihasmassaa
      Siis mistä se ylipaino alkaa ? Ja miten mitttaat läskin ja lihasmassan osuuden siinä kuvitellussa ylipainossa? Täytyykö käydä mittauttamassa? Mikä on luvallinen rasvaprosentti? Onko 90 kg liikaa painoa edellä mainitulle pituudelle?

      -on hyvä ja avoin seksissä, utelias ja friikki (ei kuitenkaan oksennus-, kakka-, eikä veri- fetissejä, ei kuolemalla leikkimistä)
      Ilmeisesti hyvyys on jotakin mitä Sinä määrittelet ja mittaat, joten sitä ei voine selvittää ilman testiä. Uteliaisuus on toki olemassa ja pari oikein sopivaa fetissiäkin löytyy.

      -penis valmiudessa 16 ja max 20 cm
      Saako raportoida pelkästään kirjallisesti vai pitääkö olla oikein kuvalliset todisteet? Jos on 15,5 cm niin sehän pyöristetään vallitsevien matemaattisten pyöristyssääntöjen mukaan 16 senttiin.

      -ei jäkätä
      Eikös tämä homma ole aina varattu naisille.

      -ei kontrolloi
      Nyt täytyy tuottaa paha pettymys, koska kontrolloin kyllä omaa rahankäyttöäni jonkin verran. Mutta jos haluat vastuuttoman tuhlarin, niin se olkoon valintasi.

      -luottaa
      En nyt ainakaan suomalaisiin poliitikkoihin osaa luottaa pätkääkään. Se voisinko luottaa Sinuun riippuu ihan sinusta itsestäsi.

      -on rehellinen
      Onhan sanottu, että "rehellisyys maan perii". Olenkin tässä jo odotellut, että koskahan saan tämän Suomi-valtion omakseni perinnön kautta.

      -puhuu kaikesta ja paljon
      Lienet itse kovin hiljainen, koska kaipaat hiljaisiin hetkiin täytettä. Radio ja televisiokin on jo keksitty! Ja tietokoneeltakin (älykännykät mukaan lukien) on mahdollisuus saada jos jonkinlaista puhettaa kuultavaksi. Voisihan sitä tyhjäntoimittajaksikin ruveta.

      -ei ole mustasukkainen
      Pakko myöntää, että viime aikoina olen ostanut enimmäkseen mustia sukkia. Johtuu varmaan eräiden suomalaisten naiseläjien kiellosta käyttää valkoisia tennissukkia pukukenkien kanssa. Mutta jos siis haluat päästä vapaasti vieraisiin, niin hiukan rupeaa kyllä rajat tulemaan vastaan. Joko siis ollaan yhdessä tai sitten ei.

      -oppimisenhaluinen
      Siitä en oikeastaan ole ihan varma, että haluaisinko enää oppia mitään uutta, mutta toisaalta olen äärimmäisen utelias kaikea uutta kohtaan.

      -empatiakykyinen
      Pakko on tunnustaa, että oikeastaan säälin sinua todella paljon. Olen äärettömän pahoillani, että upeana haluttavana ihastuttavana naisena olet edelleenkin yksin ja kaipaat sitä käsittämättömän moniominaisuuksista ja monipuolista prinssiä, joka sinut noukkisi kämmenelleen.

      -tykkää antaa ja saada hellyyttä
      Niinpä. Voinpa sanoa, että vähän samat tunteet. Kuka sitä antaisi ja ottaisi vastaan?

      -innostuu asioista
      Onpas vaikea ja haastava vaatimus ymmärrettäväksi ihan oikeasti. Ilmeisesti esineistä (auto, uusi kännykkämalli, ...) innostuminen ei ole tarpeen? Mutta millaisista asioista, niitä kun on niin hirveästi erilasia: Naapurin tupperwarekutsuista, Yhdysvaltojen presindentinvaaleista, Saaran X-faktori menestyksestä, sote-uudistuksesta, serkun jouluvaloista, ...

      -ajattelee, ettei ole ongelmia vaan haasteita olemassa ja haasteet on kivat voitettavaksi
      Näyttäisi ensimmäinen haaste olevan se, että opettaisi sinulle oikeaoppista Suomen kieltä. Eli tässä tapauksessa ihan mukava haaste.
      -kykenee ilmaisemaan tunteita
      -on henkisesti vahva, eikä pelkää vahvoja naisia
      -näkee vikoja myös itsessään ja omassa toiminnassa
      -osaa pyytää anteeksi
      -ymmärtää, että ihmiset tekee virheitä, muttei se ole maailmanloppu
      -osaa antaa anteeksi
      -ei ole katkera
      -on 38-45 v
      -ei ole kateellinen
      -käy töissä
      -on kiinnostunut maailmasta
      -on kiinnostunut ihmiskäyttäytymisestä
      -hyväksyy ihmisiä sellaisina kuin he ovat
      -ei pyri asettaa ketään omaan "muottiin"
      -ei ole naimisissa
      -asuu keski-suomessa
      -on valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle
      -lapset on jo tehty, tai ei halua omia lapsia
      -hyväksyy kumppanin lapsia ja kykenee yhteistyöhöön kumppanin exkumppanin kanssa

      Jos sellaisen löytäisin antaisin hänelle elämäni. Muttei sellaisia ole... Jään yksin loppuikääni, hyvä ja nätti nainen menee hukkaan :)

      • Sinuaeioleolemassa

        Ja painosi on hyvä :) pituuteesi verrattuna. Enkä millään pahalla tarkoittanut tätä, vaan "paino"ajatus liittyy liikunnallisuuteen. Eli monesti kova ylipaino on este monelle liikuntalajeille.

        Olen kyllä tietyllä tavalla pinnallinen, nautin pinnallisista asioista ja olen visualisti. Arvoni ovat kuitenkin kohdallaan ja pinnalliset asiat ovat toissijainen juttu. Nautin siis niistä, kun niitä on, mutten kaipaakaan jos ei niitä ole :)


    • TÄHTI92

      Kiitoksia ihannemies listastasi. Itse en kuulu kylläkään ikähaarukkaasi ja en ole kalju, mutta jotkut asiat pitävät itseni kohdalla paikkansa.

      Toivottavasti löydät etsimäsi, mutta ehkä kannattaa joustaa joissakin vaatimuksissasi. Vähän joustaen Juuri Se Oikea voi löytyä. :)

    • Sinuaeioleolemassa

      aika suhteellinen käsite. Ja vaatimus osoittaa ennakkoluuloisuutta oppimishaluttomuutta. Riittäiskö muuten meikäläisen 185 ?
      Riittää :) olen 174

      -kaljuus on vain mieltymys, ei ehto :)
      -en osaa kontrolloida ketään, eli en ole kontrollifriikki
      -kielioppini ontuu, mikä johtuu ulkomaalaistaustastani
      -hygieniasta: paikat ja vaatteet puhtaat eikä omaa tuoksua tarvitsee peittää esim axella
      -mustasukkaisuus on yhteydessä luottamukseen. Luottamus ei saa olla palkinto, vaan lähtökohta siihen asti kunnes toisin todistetaan. Vieraissa mun ei ole tarvetta käydä, jos seksi kumppanin kanssa on tyydyttävä ja sitä on riittävästi. Tosin kummankin halusta, myös avoin suhde on kanssani mahdollinen
      -jäkättämistä en minäkään harrasta enkä siedä
      -puhun paljon. Ja haluan keskustelukumppanin :)
      -sääliä ei mua tarvi. Takana yks 7 v suhde,yksi 15v suhde ja n 9 kk mittainem suhde. Eli koko aikuiselämäni olen ollut parisuhteessa. Olen 39 v. Myös ihailijoita riittää, mutta ed suhteiden kokemuksesta, haluan vain nyt kerrasta oikein. Kumppanin loppuelämäkseni, onhan sitä onneks vielä jäljellä.
      -kivaa tekstiä sinulta, toivottavasti jatkat vadtaustasi, kun/jos on aikaa :)
      -mainitsemasi penispituus on oikein hyvä :)

      • Sinyaeioleolemassa

        En ole myöskään ripustautuja, vaikka olenkin viettänyt aikuiselämäni kokonaan parisuhteessa. Tarvitsen toista asioiden jakamista varten, ei lapsuuden traumojen käsittelyä varten, jos ymmärrät mitä tarkoitan. :)


    • pop98

      Provo.

    • HiemanLisääVastausTilaa

      -kykenee ilmaisemaan tunteita
      Mieshän ei kykene ilmaisemaan tunteitaan, joten unohdetaan tämä. Tai siis mies oikeastaan ei pysty tunnistamaan tai nimeämään niitä. Vaikka onhan miehelläkin ainakin yksi tunne: vittuuntuneisuus - jos ollaan grillijonossa, lyödään jotakin tai kotioloissa mennään hakkaamaan puita. Ketään en tosin ole koskaan lyönyt, joten sekin lässähti. Saako salaa tulla tippa linssiin herkkää elokuvaa katsoessa?

      -on henkisesti vahva, eikä pelkää vahvoja naisia
      Vahvan naisen tapauksessa tarvitaankin henkistä vahvuutta. Kuka kehtaa hävitä naiselleen kädenväännössä ja leuanvedossa. Tarkemmin ajatellen tällaisesta voisin jopa nauttia. Kuinkahan iso hauis Sinulla on? Jos taas olet oikein kova määräilijä, niin pienen pieni suvaitsevaisuusopettelu voisi tuottaa hieman vähemmän salamoita sisältävän suhteen.

      -näkee vikoja myös itsessään ja omassa toiminnassa
      Täydellisessä ei voi olla vikoja! Ehkä jotain pientä: lohjennut hammas, vihertävät silmät, lenkin jälkeen saatan palkita itseni sipseillä ja suklaalla (naismaista), liian pieni palkka, koko kroppa säälittävän surkea. Sitä paitsi urheilukilpailuissa olen (ainakin kerran tai kaksi) tehnyt sellaisia virheitä, että en päässyt mitaleille.
      Tämä siis tarkoittaa, että Sinussa ei ole koskaan mitään vikaa, vaan että toisen on otettava syyt niskoilleen. Niinhän se on aina naisten suhteen.

      -osaa pyytää anteeksi
      Anteeksi nyt vaan, mutta tähän en kykene. Pakotettuna ehkä.

      -ymmärtää, että ihmiset tekee virheitä, muttei se ole maailmanloppu
      Siis kun Putini ja/tai tuleva vastapeluri Trumppi painaa "vahingossa" ydinsotanappulaa, niin maailmanloppu ei tule? Väitänpä, että voipi tullakin. Mutta ymmärrän kyllä, että Sinun virheistäsi ei siis saa huomauttaa.

      -osaa antaa anteeksi
      Miksi pitäisi, koska nainen on kuitenkin aina oikeassa eikä siis pyydä anteeksi?

      -ei ole katkera
      Kamala vaatimus. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kun ei saisi edes katkera olla. Pitäisi tosin vielä keksiä, että mistä olisin katkera.

      -on 38-45 v
      No nyt tuli kyllä paha pohjakosketus. Hauskaa oli, mutta aina se loppuu kesken. Meitä vanhoja ukkoja (yli 60 v) aina syytetään siitä, että ihaillaan nuorempia. Nämä tällaiset tarkat ikähaitarit ovat muuten mitä suuremmoisin ennakkoluuloisuuden osoitus ja kieltäytymistä hyväksyä ihmiset "sellaisina kuin he ovat" .

      -ei ole kateellinen
      Ja varmana olen. Olen kateellinen kaikille niille nuorille pukeille, joilla on mahdollisuudet kohdata kaltaisesi nainen.

      -käy töissä
      Joopa joo, käynhän minä. Onneksi ei ollut vaatimuksena, että siellä pitäisi tehdäkin jotakin. Onkohan tässä taka-ajatuksena, että pitäisi tienata rahaa riittävästi Sinunkin elättämiseen?

      -on kiinnostunut maailmasta
      Nyt taas herää kysymys siitä, että mistä on kysymys. Tarkoitkohan nyt maailmankaikkeuden tähtitieteellisestä rakenteesta, kansoista ja kulttureista, muurahaisten ja muiden öttiäisten sielunelämästä, yhteiskunnallisesta päätöksenteosta, televisiosarjojen sisällöstä vai naapurien perhe-elämästä kiinnostuneisuutta?

      -on kiinnostunut ihmiskäyttäytymisestä
      Mikä on sekin perimmäinen asia, joka saa jotkut ihmiset kävelemään päin punaisia liikennevaloja ja toiset taas seisomaan vihreää odotellen, vaikka yhtään autoa (eikä poliisia) ole mailla halmeilla. Kastematojen seksuaalista käyttäytymistä olisi myös mielenkiintoista tutkia.

      -hyväksyy ihmisiä sellaisina kuin he ovat
      Niinpä tietenkin. Eli minun pitäisi hyväksyä Sinut sellaisena kuin Sinä olet, vaikka itse asetat minulle puolen kilometrin mittaisen listan jos jonkinlaisia mahdottomia vaatimuksia. Varsin yksipuolinen vaatimus siis taas kerran.

      -ei pyri asettaa ketään omaan "muottiin"
      Edellinen kohta olikin jo osittai vastaus tähän vaatimukseen. Minun pitäisi olla täydellisesti asettamaasi aika monimutkaiseen ja pieneen muottiin sopiva, mutta minä en saisi elätellä mitään toiveita Sinun suhteesi, vaan kaikki pitää taas sietää. Yksipuolista!

      -ei ole naimisissa
      Lopullinen karille-ajo. Olen nimittäin naimisissa - en nyt kuitenkaan sano mitään suhteen onnellisuudesta.

      -asuu keski-suomessa
      Varsin epämääräinen käsite. Takoittaako entistä lääniä, nykyistä maakuntaa vai jotakin epämääräisempää aluetta Suomessa? Rajoittava vaatimus, joka ainakin jossakin määrin täyttyy.

      -on valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle
      Riippuu siitä mihin. Entäs itse?

      -lapset on jo tehty, tai ei halua omia lapsia
      Eli et siedä lapsia. Nyt paljastui ongelmasi. Lapseni ovat kyllä jo täysi-ikäisiä.

      -hyväksyy kumppanin lapsia ja kykenee yhteistyöhöön kumppanin exkumppanin kanssa
      Et siis ehkä vihaakaan ihan kamalasti lapsia, koska voisi päätellä, että Sinulla on niitä. Ja kyllä se kiintiö olisi minullakin täynnä.

      Jos sellaisen löytäisin antaisin hänelle elämäni. Muttei sellaisia ole... Jään yksin loppuikääni, hyvä ja nätti nainen menee hukkaan :)

      Sellaisia on aivan varmasti olemassa, mutta mistä he löytäisivät ja kuinka tapaisivat sinut. Emmekä me kaikki ole edes rumia.

    • JatkoKertomusUkkeli

      "Eli monesti kova ylipaino on este monelle liikuntalajeille."
      Voisiko tästä varovasti päätellä, että itseäsi kiinnostaa jonkinasteinen liikunta tai että jopa nautit siitä ?

      "Riittää :) olen 174"
      Väitit olevasi pitkä. 8-) Sinähän olet vain hiukan yli naisten keskimitan - siis lähes lyhyt. Kuinka tärkeää muuten on, että mies on Sinua pidempi? Tunnen oikein hyvin pari (lapsiakin saanutta) avioparia, joissa nainen on n. 10 cm miestään pidempi. Ja onnellisia ovat olleet jo vuosikymmeniä.

      "kielioppini ontuu, mikä johtuu ulkomaalaistaustastani"
      Ihanko totta? Itse asiassa kirjoitat ja ilmaiset itseäsi paljon paremmin kuin useimmat "aito"suomalaiset. Nyt on pakko aidosti ihailla Sinua!

      "paikat ja vaatteet puhtaat eikä omaa tuoksua tarvitsee peittää esim axella"
      Kuulostaa harvinaisen tervehenkiseltä. Edellytyksellä, että itsekään et peitä kaikkia tuoksujasi puolella pullollisella ruusun tuoksua, jonka haistaa puolen kilometrin päähän.

      " Mustasukkaisuus on yhteydessä luottamukseen. Luottamus ei saa olla palkinto, vaan lähtökohta siihen asti kunnes toisin todistetaan. Vieraissa mun ei ole tarvetta käydä, jos seksi kumppanin kanssa on tyydyttävä ja sitä on riittävästi. Tosin kummankin halusta, myös avoin suhde on kanssani mahdollinen."
      Olet selvästi ajatellut asioita ja löytänyt oman (kypsän) tapasi suhtautua luottamukseen ja miessuhteeseen. Toki tuossa painottuu vielä aika vahvana seksin tärkeys, ehdottomuus ja sille asetettavat vaatimukset - eli seksillä on hyvin merkittävä rooli Sinulle ja se säätelee ja määrittelee hyvin vahvasti suhdettasi kumppaniin. Silti erinomainen kommentti ja kertoo paljon hyvää Sinusta.

      "Myös ihailijoita riittää"
      Antamiesi vastausten perusteella on todella helppo uskoa ja ymmärtää, että ihailijoita (ja itsensä tyrkyttäjiä) on - siitäkin huolimatta, että en tiedä ulkoisesta olemuksestasi mitään. Ai niin - pituuden ja iän toki jo tiedän Eikä se perinteinen selvitys "pituus, paino ja kengännumero" vielä paljon valaise.

      "kivaa tekstiä sinulta, toivottavasti jatkat vastaustasi, kun/jos on aikaa :)"
      Kiitos!
      Itse asiassa vierailen tällä palstalla aika satunnaisesti; joskus on kuukausien taukojakin, mutta kun tuli vastailtua hyvinkin perinteiseen ja tavanomaiseen , mutta silti jotenkin hieman erilaiseen listaasi, niin täytyi toki tulla täydentämään juttuja. Olet ihana Nainen!

      • Kiitos kommenteistasi :) olen aloittaja. Sähköpostini löytyy profiilistani :D


    • Löytyy mut 47v 0417015567

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe