Hevosen jättimäinen kulli

horseloverr

Oli minun vuoro vahtia Yellow Tambourinea. Se saattoi varsoa koska hyvänsä, ja jonkun olisi oltava silloin paikalla. Siksi minä jäin sinä toukokuisena yönä tallille tallihuoneeseen yöksi. Makasin tallihuoneen sängyllä ja kuuntelin kuinka hevoset kolisteli karsinoissaan. Sillon tällön kävin katsomassa Yellow Tambourinea eli Riinaa, joka seisoi rauhallisesti karsinansa takanurkassa. Kävin katsomassa myös yksityispuolen hevosia että kaikki olisi kunnossa, poniori See My Secret eli Sakke kiersi karsinassaan kehää. Ori oli silminnähden hermostunut. Kävin myös Belindan karsinalla, tamma käveli levottomana karsinassaan. Sillä oli kiima. Taputtelin Belindaa ja palasin Saken karsinalle. Ori heti innostui haistaessaan Belindan käsistäni. Se hörisi ja nuoli käsiäni, tajusin nyt miksi se oli niin levoton. Oripoika tahtoi päästä panemaan. Hymyilin ja mielessäni alkoi kehkeytyä idea.
Soitettuani miehelleni Villelle odottelin tallihuoneessa. Olimme Villen kanssa usein puhuneet ihan vakavasti eläinseksistä. Se kiehtoi meitä molempia, Ville tosin lähinnä tahtoi katsella. Nyt meillä olisi siihen loistava tilaisuus. Ville saapui tallin pihaan ja vei autonsa sivummalle. Sitten hän asteli talliin ja suutelimme heti kun tapasimme. Missä se sulhosi on, Ville naurahti ja katsoi minua. Täällähän se, sanoin ja vedin Villen perässäni Saken karsinalle. Musta poni käveli karsinaa ympäri ja se hädin tuskin näkyi karsinan reunan yli. Menimme karsinaan ja Ville sanoi ponin olevan juuri täydellinen tarkoitukseemme. Otimme ponin naruun ja lähdimme pesubokseille. Napsautimme narujen lukot ponin riimuun molemmin puolin kiinni ja Ville alkoi riisua minua. Ville kaatoi minut alastomana betonilattialle makaamaan. Viileä betoni vasten selkääni annoin kiimani tulla julki. Ville painoi päänsä haaroihini ja nuoli ja sormetti minua. Kastuin hyvin herkästi, niinkuin nytkin. Vaginani tulvi kosteuttaan ja poni hörisi haistaessaan kiimaisen naaraan. Ville hieroi kosteudessani soutaneita sormiaan ponin turpaan ja se lipoi turpaansa pitkällä kielellään.
Kävelin ponin sivulle ja polvistuin. Hyväilin sitä vatsan alta ja kosketin varovasti siitintuppea. Poni hörähti ja rohkaistuin. Hyväilin ponia ja se antoi elimensä tulla ulos tupestaan. Katselin ihaillen pitkää ja paksuhkoa ponin siitintä. Liikuttelin ponin esinahkaa edestakaisin ja näin kuinka sen peniksen päästä valui kirkasta eritettä käsilleni. Ville kuvasi digikameralla vieressämme ja poni hörähteli tyytyväisenä. Ville pyysi minua ottamaan ponin peniksen suuhuni, niin teinkin. Sain ponin peniksen kärjen suuhuni ja aloin imeä ja nuolla sitä. Nuolin elintä koko sen varren mitalta ja tahdoin sen sisääni...

Lue koko tarina täältä:
http://seksitarinat.koeajo.com/elainseksi/hevosen-jattimainen-kulli/

20

11092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ttu_mitä_paskaa

      Plagioitu tämäkin tarina

    • Pidin kovasti. Itse kun sain orin reisieni väliin unohtui kaikki pelot painosta ja kavioista.

      • kerropliis

        Kuulostaa tosi kiihottavalta, voitko kertoa vielä yksityiskohtia?


      • kerropliis kirjoitti:

        Kuulostaa tosi kiihottavalta, voitko kertoa vielä yksityiskohtia?

        Mielelläni, voitko laittaa minulle sähköposti osoitteesi.
        Voi tehdä sen vaikka tänne suomi24:ään.


      • ladyladyyy
        Godivan kirjoitti:

        Mielelläni, voitko laittaa minulle sähköposti osoitteesi.
        Voi tehdä sen vaikka tänne suomi24:ään.

        Sä oot tosi kiihottava Lady Godivan


    • Ttu_mitä_paskaa
    • poikavantaaa

      Kiihottaa ...

      • terveisinfaijas

        Mutsiis kiihotti


    • kovmon

      Kummasti se tuntuu eläinseksi aiheena kiinnostavan, vaikkei kovin moni sitä myönnä

      • terveisinfaijas

        Mutsiis kiinnosti


    • aikkuum

      Aika kuumottavaa

      • terveisinfaijas

        Mutsiis kuumotti


    • Anonyymi

      Onko jossakin oikeasti saatavissa myös loppuosa tähän tarinaan

      • Anonyymi

        Eläinsexi on kiihottavaa. Mari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinsexi on kiihottavaa. Mari.

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinsexi on kiihottavaa. Mari.

        Poni-orilla on aikamoinen tanko, tuntuu kivalta pillussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poni-orilla on aikamoinen tanko, tuntuu kivalta pillussa.

        Me palkitaa Poni-Ori kauroilla kun se astuu meistä jonkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me palkitaa Poni-Ori kauroilla kun se astuu meistä jonkun.

        Onko teitä montakin joita poni pääsee astumaan,?


    • Anonyymi

      Kokonaan tänne. Linkit ei toimi töissä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe