SUOMI 100 vuotta.

yllinen

Olen mies yli 50 -vuotta. Jäin työttämäksi 2012. Olen tehyt töitä sitä ennen koko ikäni ja mielelläni. Nyt tyotä ei löydy. Tällä hetkellä saan pienintä tuloa (512 €/kk) ja asumistukea 320 €/kk). Minun vuokra on 489 €/kk ja sähkö- ja nettikulut on n. 50 €/kk ja vanhasta omakotitalosta on velkaa, jota maksan 250 €/kk.

Mulle ei jää euroakaan elämiseen... pitää kerjätä ja yrittää saada jostain jotain... Olen kuitenkin SUOMALAINEN !!!

PITÄKÄÄ IHANAT JUHLAT SUOMI 100 vuotta... kun köyhät hiipuu täältä pois ...

5

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janatuinen1957

      Ei voi olla totta täällä Suomessa. Olis kirveellä töitä...

    • toesenlaenen

      Suomi 100.
      Se on yleisesti 100 vuotiaassa Suomessa eli hyvä esimerkki, siitä mitä herrat ja muut narrit ovat päättäneet ja päättävät siitä mitä tapahtui ja tapahtuu Suomessa.
      Ei se voi olla noin, minä en ainakaan tehnyt koskaan niin, en ainakaan uskaltanu, vaikka olisinkin halunnut. Siksi rupesinkin poliitikoksi, päättäjäksi isän rahoilla, sain koulusta hyvät paperi, minulla on hyvä muisti vaikka en tajunnutkaan sitä mitä muistin, mutta sitähän ei tenteissä kysytty.
      Jos joku on elänyt hyvän elämän, mutta täysin erilaisen kuin Suomi kuvassa annetaa, niin sitä ei julkaista. Koska se ei sovi "kuvaan".
      Niin tuo alkuperäiseen viestiin tämä ehkä on kaukaa haettu "lanka" mutta kertoo siitä mitä Suomi on.. TEATTERIA! Lue tarinaa lisää. https://tarinat.jimdo.com/

    • OsaatkoJotain

      Eikös niitä töitä ole ammattilaisella Turussa ja Uudessa kaupungissa pilvin pimein. Mitä osaat tehdä? Ruotsissa on myös töitä ja siellä ei katsota ikää.

    • kukkuu447

      Ei nämä juhlat ole tarkoitettukkaan kansalle, köyhille ja muulle roskaväelle. Eliitti juhlii ja jakaa toisilleen mitaleita ja jos armosta joku muru pöydältä kansalaisille tippuu. Kyllä taas silloin muistetaan sotiemme veteraanit, muuten niistä ei juurikaan ole niin väliä, ja net jotka ovat tätä maata rakentaneet. Ei, ei tässä maassa ole enää mitään juhlimisen arvoista.

    • Tööttöötprööt

      Joopati juupati, jos lhtis välillä kaahailemaan. Töissä menee kaikki aika. Kuka jaksaa tehdä kokp ajan töotä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe