Seksiprinsessa kosi minua

herewegoagain

Nelikymppisenä miehenä jouduin uhriksi. Ei päästä irti eikä suostu keskustelemaan. Etsii eri keinoja miten päästä Suomeen mukanani. Asia on jo järjestetty ja kohta tullaan Suomeen. Olen samaan aikaan onneni huipulla ja paniikissa. OMG.

39

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pattayapete

      Ystävä hyvä ei hän ole sinuun rakastunut vaan sinun oletettuun lompakkoosi.

    • ThainAviomies10

      Anna Palaa OMG, nyt alkas tapahtuun.
      Kirjoittele lisää niin aktivoit varsin monta.

      • pelkkiä.sokeritoukkia

        Toivottavasti moni aktivoituu, saavat thaimaalaiset kokea kuinka järkyttävän hienoa on asua maailmankärkimaassa. HaH haH hah.


      • ThainAviomies10

        Tarkoitin aktivoitumisella sinun kaltaista kusipäätä tänne kirjoittamaan.


    • Fggjhhjhh

      Hienoa, onneksi olkoon vaan.

      Kotimaassa vaan saattaa koittaa ankara harmaa ja kylmä talvinen arki. Harva thaimaalainen viihtyy täällä koska on niin kylmää ja synkkää ja vähän ihmisiä.

      Mutta aina kannattaa yrittää.

    • nautionnestasi

      Anna palaa ja täysillä. Nauti onnestasi ja sulje silmäsi kateellisten paheksuvilta katseilta ja korvasi kateellisten paskapuheilta.

    • Kokemuksenääni

      Ai se auvoista tule olemaan pää pilvissä. Nelikymppisen olettaisi osaavan elämänsä tilanteen miettiä vakavasti mihin sotkeentuu.

    • Reddit

      Amaliat jaksaa näitä aloituksia tehtailla.

      • Jiiihaaaaaa

        Niinniin mutta kun Amalia on Lerpan seksiprinsessa.


      • Jippujakoivut
        Jiiihaaaaaa kirjoitti:

        Niinniin mutta kun Amalia on Lerpan seksiprinsessa.

        Amalia on pönäkkä prinsessa suoraan tuonelasta, jossa lehdettömät koivut huojuu tuulessa täynnä tyhjyyttä. Hän on myös kuuluisa lentomajuri ja kova kyselemään.


    • herewegoagain

      Aloitus ei ole vitsi. Otin eilen kalsarikännit työmatkalla täällä muualla ja pohdin tätä asiaa oikeasti. Tapasin vuosi sitten kakskolmosen mimmin Pattayalla. Tuore freelanceri ja maman kotikylän tyttöjä, jolla oli kolmen vuoden suhde päättynyt hollantilaisen nuoren miehen kanssa. Oli asunut 2 vuotta siellä Hollannissa ja puhuu hyvää englantia. Nätti kuin kukkanen. Hollantilainen paljastui kannabishörhöksi ja krooniseksi bilettäjäksi, joka tykkäsi jättää tämän kotia kun itse meni menojaan. Tyttö oli thairaflassa töissä koko sen ajan ja elätti tuon pariskunnan. Hän ei halua jatkaa enää baarissa ja kerkesi ihastua Eurooppaan. Kotikylällään hänellä ei ole mitään. Vanhemmat on molemmat kuolleet. Harvinainen tapaus sikälikin, ettei ole lapsia. Orpo piru siis mutta yllättävän aikuinen ja tasapainoinen taustastaan huolimatta. Erittäin määrätietoinen myös. En ole mikään rahamies joten sen perässä hän ei ole. Hän on jo ollut yhteydessä suomalaisiin thairavintoloihin. Ainoat ongelmat tässä on että poikani on vuoden nuorempi kuin tämä nuorikko ja oon tottunut jo asumaan yksin liian hyvin viimeiset 5 vuotta. Ei tätä nyt voi skipata kuitenkaan. Pitää vaan hommata hälle se duuni koska kotirouvan hommat on jo nähty suomalaisten kanssa. Ne ei toimi. Ainahan sitä eroon pääsee sitten jos juttu ei toimi. Sohvalla piereskelyn aika vaikuttaa olevan ohi.

      • ThainAviomies10

        Edelleen omg ja anna palaa, sekä pidä hyvä huoli prinsessastas.
        Elä oma elämäs ja jätä kaikki muu omaan arvoonsa.


      • Kolumbo

        Tuore freelanceri joka ollut 3 vuotta Hollantilaisen kanssa? Kirjoittikohan hollantilainen " Hollanti24 pattaya foorumille" 3 vuotta sitten, tuoreesta freelancerista? "Etsii eri keinoja päästäkseen kanssani Suomeen"?

        Onko noita keinoja paljonkin? Miettikää nyt sikari Sakarit mihin ryhdytte. Teillä suomalaisilla hönöpettereillä on varsin vähän yhteistä thai tyttöjen kanssa.

        Teillä on eri kieli, ravinto, kulttuuri, historia, uskonto ja elämän katsomus. Aloittajan "freelancerilla" on luultavasti 3 vakkaria ja eniten rakastetaan aina sitä joka on lähimpänä. Yleensä se kuka suostuu viemään " freelancerin pois Thaimaan paratiisista" On sopiva aviomies, oli se sitten kuka tahansa.

        Thai kestää paljon omaistensa vuoksi, aviomies voi olla minkänäköinen,kokoinen tai tyylinen tahansa, jos se mahdollistaa Thaimaassa oleville omaisille ja tytön oikealle perheelle mahdollisuuden parempaan elintasoon. Väkivaltaisesta suhteesta thait lähtevät äkkiä, eivät kestä lyöntiä, muuten jatkavat avioliittoaan, jossa tyttö ja omaiset tienaavat, eikä tytön tarvi muutakun pyllistellä kun kumppani sitä haluaa, helppoa naisille, jotka eivät ole tottuneet pihtaamaan tavaraansa.

        Kymmenistä Suomessa asuvista thaista vain murto osa haluaa oikeasti intrgroitua suomalaiseen yhteiskuntaan, itse tiedän vain yhden. 1. Joka vuosia sitten sanoi ettei ikinä muuta takaisin Thaimaahan. Arvatkaapa mitä sanoi syyksi? TÄÄLLÄ SAA 500e KUUKAUDESSA VAIKKA EI TEE MITÄÄN TÖITÄ? Täällä persettään myyvät thai saavat kelasta 80% vuokrastaan eli maksavat 700e vuokrastaan 140kk. Saavat sopeuttamisrahaa n. 600ekk. Sossu hommaa kotiin kalut ja vehkeet. PILLUN MYYNNILLÄ AHKERIMMAT TIENAAVAT TÄMÄN LISÄKSI N 60 000-80 000e vuodessa.

        Kertokaa mihin viette thai-muijanne kun haluatte vähän laatuaikaa suhteellenne. Menettekö Leville laskettelemaan? Sä laskettelet ja muija tärisee alhaalla? Menettekö 4* ravintolaan syömään hienosti? Muijalle riisiä ja porkkanoita ja mulle Chateaubriand puikulalla? Vai menettekö elokuviin? katsomaan jonkun Thaimaassa 4 vuotta sitten pyörineen, Suomessa ensi-iltansa saavan Tom Cruice pätkän? Vittu äijät te ootte hienoja miehiä, ja erityisen tyylikkäitäkin, koska olette "saaneet" Thaimaalaisesta vaimon itsellenne. Ne ei kusisiin kelkkoihin juurikaan ajaudu. URPÅT.


      • ThainAviomies10

        Moikka Columbo.
        Tunnustan että en lukenut kirjoitustasi, mutta totean että Hönöpetterinä minulla on varsin mukava elämä, miten sinulla?
        Sinä lukeudut juuri siihen ohmisryhmään joka täytyy asettaa omaan arvoonsa ja elämään omaa elämää, johon näemmä kuuluu vahvasti toisten ihmisten elämän arvostelu pätkääkään asiasta tietämättä muuta kuin omat moelipiteet.


      • aviossa18vuotta
        Kolumbo kirjoitti:

        Tuore freelanceri joka ollut 3 vuotta Hollantilaisen kanssa? Kirjoittikohan hollantilainen " Hollanti24 pattaya foorumille" 3 vuotta sitten, tuoreesta freelancerista? "Etsii eri keinoja päästäkseen kanssani Suomeen"?

        Onko noita keinoja paljonkin? Miettikää nyt sikari Sakarit mihin ryhdytte. Teillä suomalaisilla hönöpettereillä on varsin vähän yhteistä thai tyttöjen kanssa.

        Teillä on eri kieli, ravinto, kulttuuri, historia, uskonto ja elämän katsomus. Aloittajan "freelancerilla" on luultavasti 3 vakkaria ja eniten rakastetaan aina sitä joka on lähimpänä. Yleensä se kuka suostuu viemään " freelancerin pois Thaimaan paratiisista" On sopiva aviomies, oli se sitten kuka tahansa.

        Thai kestää paljon omaistensa vuoksi, aviomies voi olla minkänäköinen,kokoinen tai tyylinen tahansa, jos se mahdollistaa Thaimaassa oleville omaisille ja tytön oikealle perheelle mahdollisuuden parempaan elintasoon. Väkivaltaisesta suhteesta thait lähtevät äkkiä, eivät kestä lyöntiä, muuten jatkavat avioliittoaan, jossa tyttö ja omaiset tienaavat, eikä tytön tarvi muutakun pyllistellä kun kumppani sitä haluaa, helppoa naisille, jotka eivät ole tottuneet pihtaamaan tavaraansa.

        Kymmenistä Suomessa asuvista thaista vain murto osa haluaa oikeasti intrgroitua suomalaiseen yhteiskuntaan, itse tiedän vain yhden. 1. Joka vuosia sitten sanoi ettei ikinä muuta takaisin Thaimaahan. Arvatkaapa mitä sanoi syyksi? TÄÄLLÄ SAA 500e KUUKAUDESSA VAIKKA EI TEE MITÄÄN TÖITÄ? Täällä persettään myyvät thai saavat kelasta 80% vuokrastaan eli maksavat 700e vuokrastaan 140kk. Saavat sopeuttamisrahaa n. 600ekk. Sossu hommaa kotiin kalut ja vehkeet. PILLUN MYYNNILLÄ AHKERIMMAT TIENAAVAT TÄMÄN LISÄKSI N 60 000-80 000e vuodessa.

        Kertokaa mihin viette thai-muijanne kun haluatte vähän laatuaikaa suhteellenne. Menettekö Leville laskettelemaan? Sä laskettelet ja muija tärisee alhaalla? Menettekö 4* ravintolaan syömään hienosti? Muijalle riisiä ja porkkanoita ja mulle Chateaubriand puikulalla? Vai menettekö elokuviin? katsomaan jonkun Thaimaassa 4 vuotta sitten pyörineen, Suomessa ensi-iltansa saavan Tom Cruice pätkän? Vittu äijät te ootte hienoja miehiä, ja erityisen tyylikkäitäkin, koska olette "saaneet" Thaimaalaisesta vaimon itsellenne. Ne ei kusisiin kelkkoihin juurikaan ajaudu. URPÅT.

        Puukengät on liberaaleja. Bisnestajuinen thaimimmi ei lähde nuorukaisen matkaan koska tällä ei yleensä ole pätäkkää elättää nuorta persaukista perhettä. Rakkaus saattaa sokaista mutta totuus paljastuu sitten siellä arjessa. Siksipä vanhemmassa vara parempi.


      • Kolumbo

        Moicca moicca. Tötterönenä. Oletan että ihmiset jotka kirjoittelevat yleisille palstoille nettiin, haluavat saada kommentteja ja keskustelua aikaan? En ymmärrä kenen elämää tuossa yläpuolella arvostelin? Mielestäni kerroin tosiasioita? Kyllä sinäkin tosiasiat ymmärrät?? Et vaan tiedosta niitä, koska haluat olla "onnellisesti aviossa"

        Miten minun elämä, kyselet? Mitä kertoo sinusta, jos olet kiinnostunut minun elämästäni? Kiinnostaako sinua sittenkin muiden elämät?

        Voin vähän avata, koska sinua ilmiselvästi kiinnostaa. Minä olen Helmikuun 8 päivä 2017 ollut 12v naimisissa thain kanssa, asumme pirkanmaalla, 2 lasta, omakotitalo ja 2 saksanpaimenkoiraa. Käymme molemmat töissä, muija osa-aikaisissa ja minä vakituisissa.

        Tapasimme milleniumina Prakonchai nimisessä kylässä, vaimoni toimi siellä kulttuuriasiamiehenä, rakastuin, menimme naimisiin. Avioehto ei ollut vaimolleni ongelma, se tehtiin. Vaimoni oli ollut Suomessa 2 vuotta kun sanoin että hoidan lapset, talon lainat ja maksan hänelle 300ekk Että saan tehdä mitä haluan, naisia en tuo kotiin. Siihen loppu puhelinsoitot työaikana, nyt vaimo nauttii elämästään ja minä nautin omastani. Hän on lähinnä kodinhoitajana minulle, en viitsi tonne hieromalaitoksiinkaan ääliöiden pantavaksikaan heittää, vaikka voisin.


      • tosihyvämies
        Kolumbo kirjoitti:

        Moicca moicca. Tötterönenä. Oletan että ihmiset jotka kirjoittelevat yleisille palstoille nettiin, haluavat saada kommentteja ja keskustelua aikaan? En ymmärrä kenen elämää tuossa yläpuolella arvostelin? Mielestäni kerroin tosiasioita? Kyllä sinäkin tosiasiat ymmärrät?? Et vaan tiedosta niitä, koska haluat olla "onnellisesti aviossa"

        Miten minun elämä, kyselet? Mitä kertoo sinusta, jos olet kiinnostunut minun elämästäni? Kiinnostaako sinua sittenkin muiden elämät?

        Voin vähän avata, koska sinua ilmiselvästi kiinnostaa. Minä olen Helmikuun 8 päivä 2017 ollut 12v naimisissa thain kanssa, asumme pirkanmaalla, 2 lasta, omakotitalo ja 2 saksanpaimenkoiraa. Käymme molemmat töissä, muija osa-aikaisissa ja minä vakituisissa.

        Tapasimme milleniumina Prakonchai nimisessä kylässä, vaimoni toimi siellä kulttuuriasiamiehenä, rakastuin, menimme naimisiin. Avioehto ei ollut vaimolleni ongelma, se tehtiin. Vaimoni oli ollut Suomessa 2 vuotta kun sanoin että hoidan lapset, talon lainat ja maksan hänelle 300ekk Että saan tehdä mitä haluan, naisia en tuo kotiin. Siihen loppu puhelinsoitot työaikana, nyt vaimo nauttii elämästään ja minä nautin omastani. Hän on lähinnä kodinhoitajana minulle, en viitsi tonne hieromalaitoksiinkaan ääliöiden pantavaksikaan heittää, vaikka voisin.

        Sussa on maailma menettänyt koomikon. Hauskaa tekstiä. Useimmat sovinisteina esiintyvät ovat miehistä parhaimpia avioelämässä. Minulle suomivaimo sanoi, että sinä päivänä kun kutsun häntä muijaksi, niin hän vetää turpaan ja pakkaa kamat. No... pakkasi se anyway. En sanonut edes muijaksi. Hyvä niin.


      • Kolumbo

        Suominaisten ei ole pakko elääkseen katsella kaikenmaailman tötteröneniä. Siksi monet lähtee meneen. En usko että avioeron syy on aina naisessa? Ja jos on, NIIN KETKÄ VITUN URPOT VALITSEVAT SELLAISIA NAISIA? TÄH?


      • homotunnistettu
        Kolumbo kirjoitti:

        Suominaisten ei ole pakko elääkseen katsella kaikenmaailman tötteröneniä. Siksi monet lähtee meneen. En usko että avioeron syy on aina naisessa? Ja jos on, NIIN KETKÄ VITUN URPOT VALITSEVAT SELLAISIA NAISIA? TÄH?

        Kolumbo alkaa kuulostamaan epäillyttävästi sika-amalialta, jonka ukko petti ja jätti ja tartutti taudinkin.

        Tunnustan itse, että tykkään tyhmistä naisista. He nauravat huonoillekin jutuille. Jos Kolumbo olet mies, niin olet samaa sarjaa. Et diggaa älykkäitä naisia.

        Suominaiset on naisia nekin. Niitä kiihottaa raha, maine ja valta. Kuten Trump sanoi niin naiset tekee mitä vaan, kun olet stara. Miehet ei taida tehdä, paitsi homopiireissä.


      • Kolumbo

        En tiedä miehistä, mutta naiset tekee ja varsinkin thaimaalaiset naiset. Eniten niitä kiihottaa raha, maine ja valta eivät ole oleellista, koska niitä ei voi syödä.


      • pikkukyssäri
        Kolumbo kirjoitti:

        En tiedä miehistä, mutta naiset tekee ja varsinkin thaimaalaiset naiset. Eniten niitä kiihottaa raha, maine ja valta eivät ole oleellista, koska niitä ei voi syödä.

        Jos sulla kolumbolla ja sun lapsillasi on nälkä, niin otatko ennemmin itsellesi komean persaukisen haaveilija-hurmurin, vaiko vakavaraisen vanhemman miehen?


      • Kolumbo

        Kolumbolla ei ole niin nälkä että hänen täytyisi valita jotain?

        Kolumbo myi itseään vähän aikaa. Toisille miehille, en saanut siitä mitään irti.


      • Tavallinejambba
        Kolumbo kirjoitti:

        En tiedä miehistä, mutta naiset tekee ja varsinkin thaimaalaiset naiset. Eniten niitä kiihottaa raha, maine ja valta eivät ole oleellista, koska niitä ei voi syödä.

        Näin on. Itse näytin thaimaalaiselle tytölleni netistä joitain musta tehtyjä lehtijuttuja ja juutuubista joitain musta tehtyjä tv-haastatteluja, mutta ei se ymmärtänyt niistä mitään.


      • JamppaHyväJätkä

        Hienoa Jamppa.
        Laita tännekin linkit noista juutuupeistasi, niin katsotaan ymmärretäänkö me.


      • noboxing
        Tavallinejambba kirjoitti:

        Näin on. Itse näytin thaimaalaiselle tytölleni netistä joitain musta tehtyjä lehtijuttuja ja juutuubista joitain musta tehtyjä tv-haastatteluja, mutta ei se ymmärtänyt niistä mitään.

        Heh.. Minusta on nyrkkeilyklippejä youtubessa. Thaimimmini on aina innoissaan kun jossakin on riitatilanne että go boxing go boxing! Kerran oli rattiraivotilanne paikallisten kesken ja jouduttiin ajamaan hitaasti ohi. Thaikundi läpsäisi automme ikkunaa kun mentiin ohi. Tyttöystävä pysäytti auton ja kysyi että you wanna go boxing? En mennyt :)


      • TavallineJambba
        JamppaHyväJätkä kirjoitti:

        Hienoa Jamppa.
        Laita tännekin linkit noista juutuupeistasi, niin katsotaan ymmärretäänkö me.

        Valitan, en voi laittaa kun haluan olla anonyymi.


    • täysin.purjein.tuuleen

      Kerran täällä vain eletään. Uutta mahdollisuutta korjata elämättä jäänyttä elämää ei tule, eikä sitä saa, vaikka kuinka sitä itkisi ja pyytäisi kuolinvuoteellaan. Saattohoidon viimeisinä päivinä ei kukaan enää murehdi mitä kaikkea on ehtinyt elämässään tekemään, vaan sitä, että mitä kaikkea jäi tekemättä ja kokematta kun eli vain muiden antamien ohjeiden mukaan.

      • sheikkialihassa

        Tosiasiassahan aika moni katuu siellä saattohoidossa asioita mitä on tullut elämänsä aikana tehtyä. Jumala kun antaa kaikki synnit kuulemma anteeksi, jos katuu pahoja tekojaan. Tästä meidän Sipilästä huomaa kuinka persoja uskovaiset on rahan ja maallisen mammonan perään. Odottavan taivasosuuden lisäksi täytyy olla luonnottoman paljon maallista mammonaa.


      • vitunlesset
        sheikkialihassa kirjoitti:

        Tosiasiassahan aika moni katuu siellä saattohoidossa asioita mitä on tullut elämänsä aikana tehtyä. Jumala kun antaa kaikki synnit kuulemma anteeksi, jos katuu pahoja tekojaan. Tästä meidän Sipilästä huomaa kuinka persoja uskovaiset on rahan ja maallisen mammonan perään. Odottavan taivasosuuden lisäksi täytyy olla luonnottoman paljon maallista mammonaa.

        Tehtyä ei tekemättömäksi saa. Katuminen on siksi täysin turhaa. Teot on tehty sen hetkisissä olosuhteissa eikä niitä voi erottaa historiastaan.
        Valmistautuminen ja järjen käyttö tekemisiin auttaa siinä ettei tule niin paljon hölmöiltyä. Lahkolaisista olen samaa mieltä. Heidän ideana on olla kaiken yläpuolella eräänlaisena herrakansana ja täyttää maan siittämällä. Kaiken aikansa käyttävät töihin ja sikiämiseen. Siksi he tulevat onnistumaan tavoitteessaan. Lahkojohtajat ovat pelkkiä perverssejä bisnesmiehiä ja pedofiilejä. Hehän eivät tee bisnestäkään muuta kuin keskenään. Se tekee heistä pelottavan haastajan muulle yhteiskunnalle ja varsinkin kun pääsee ministerin palleille saakka.


      • PilleriVelliin

        No näin tämä hienosti laajentuu nyt uskovaisten höpinöiksi.


      • solukommunisti
        vitunlesset kirjoitti:

        Tehtyä ei tekemättömäksi saa. Katuminen on siksi täysin turhaa. Teot on tehty sen hetkisissä olosuhteissa eikä niitä voi erottaa historiastaan.
        Valmistautuminen ja järjen käyttö tekemisiin auttaa siinä ettei tule niin paljon hölmöiltyä. Lahkolaisista olen samaa mieltä. Heidän ideana on olla kaiken yläpuolella eräänlaisena herrakansana ja täyttää maan siittämällä. Kaiken aikansa käyttävät töihin ja sikiämiseen. Siksi he tulevat onnistumaan tavoitteessaan. Lahkojohtajat ovat pelkkiä perverssejä bisnesmiehiä ja pedofiilejä. Hehän eivät tee bisnestäkään muuta kuin keskenään. Se tekee heistä pelottavan haastajan muulle yhteiskunnalle ja varsinkin kun pääsee ministerin palleille saakka.

        Saattaa olla, että esim vanhoollislestat tekevät bisnestä vain keskenään, Bisnestään ne tekevät kuitenkin tavallisille sokeille veronmaksajille. Kattoremontti 2 päivässä 16 000e. Teetin ateisteillä, meni 4 päivää ja makso 7800e. Täytyy aina harkita kenellä teettää.


      • jalkapuuhuntyömies
        solukommunisti kirjoitti:

        Saattaa olla, että esim vanhoollislestat tekevät bisnestä vain keskenään, Bisnestään ne tekevät kuitenkin tavallisille sokeille veronmaksajille. Kattoremontti 2 päivässä 16 000e. Teetin ateisteillä, meni 4 päivää ja makso 7800e. Täytyy aina harkita kenellä teettää.

        Se heppu "pakettiautomies" joka myi kattofirmansa yli 20 miljoonalla on lahkolainen ja kaikki sen työntekijät on lahkolaisia. Firman menestys perustui siihen, että täysihintaisista kattoremonteista firma maksaa työntekijöille vain kympin tunti ja ylitöistä ei mitään, ei maksa kilsakorvauksia eikä päivärahoja ja uskonveljien on pakko niellä tämä mukisematta tai lahko järjestää heille ongelmia. Siis orjatyötä ja Jahve rankaisee laiskottelijaa.


      • sikanieminenoriginal

        Se kattofirma ei ole ainoa etelässä toimiva lestojen omistama yhtiö joka kusettaa ihmisiä. Rakennusalalla olen törmännyt muihinkin. En tiedä miksi kaikki ovat pohjanmaalta? Fiksuja ja uskovaisia 10e/tunti on hyvä palkka saatanan sanansaattajilta. Minulle maksoivat kilometrit, päivärahat ja yli hätätyöt kaikkien lakien mukaan.... Tosin vasta rakennusliiton vietyä asiani käräjille. Herra siunaa kuinka laiska työmies voi noin paljon saada rahaa, sano raskaana oleva toimarin puoliso poistuassamme salista.


      • sairastatouhua
        sikanieminenoriginal kirjoitti:

        Se kattofirma ei ole ainoa etelässä toimiva lestojen omistama yhtiö joka kusettaa ihmisiä. Rakennusalalla olen törmännyt muihinkin. En tiedä miksi kaikki ovat pohjanmaalta? Fiksuja ja uskovaisia 10e/tunti on hyvä palkka saatanan sanansaattajilta. Minulle maksoivat kilometrit, päivärahat ja yli hätätyöt kaikkien lakien mukaan.... Tosin vasta rakennusliiton vietyä asiani käräjille. Herra siunaa kuinka laiska työmies voi noin paljon saada rahaa, sano raskaana oleva toimarin puoliso poistuassamme salista.

        Niinhän se Nova-groupin vaalirahasotkuissa ryvettynyt sankarikin tekeytyi uskovaiseksi, jotta pääsi tekemään uskovaisten kanssa bisnestä. Itse kertoi että "kato ku uskovaiseen luotetaan paremmin"
        Nuo käyttää häikäilemättä hyväkseen tuota uskovaisuutta. Se on pelkkä työkalu kiristykseen ja rahan leipomiseen. Tekopyhempiä ja kierompia ihmisiä saa etsiä eikä löydä. Heitä ei kollata edes selkeästä rahanpesusta ja verojen kiertämisestä. Miljoonien bisneksiä ja suviseurat sun muut hoidellaan käteisellä, eikä poliisia eikä verottajaa kiinnosta. Talkoilla teettävät projekteja, joista sitten joku kuitenkin käärii lopulta fyrkat taskuihinsa. Taivaspaikkaa lupaillaan palkaksi. Siitä vaan ei tässä maallisessa elämässä tule maha täyteen siitä tiedosta.


      • pirunlahkot
        sairastatouhua kirjoitti:

        Niinhän se Nova-groupin vaalirahasotkuissa ryvettynyt sankarikin tekeytyi uskovaiseksi, jotta pääsi tekemään uskovaisten kanssa bisnestä. Itse kertoi että "kato ku uskovaiseen luotetaan paremmin"
        Nuo käyttää häikäilemättä hyväkseen tuota uskovaisuutta. Se on pelkkä työkalu kiristykseen ja rahan leipomiseen. Tekopyhempiä ja kierompia ihmisiä saa etsiä eikä löydä. Heitä ei kollata edes selkeästä rahanpesusta ja verojen kiertämisestä. Miljoonien bisneksiä ja suviseurat sun muut hoidellaan käteisellä, eikä poliisia eikä verottajaa kiinnosta. Talkoilla teettävät projekteja, joista sitten joku kuitenkin käärii lopulta fyrkat taskuihinsa. Taivaspaikkaa lupaillaan palkaksi. Siitä vaan ei tässä maallisessa elämässä tule maha täyteen siitä tiedosta.

        Ne on lakien ulkopuolella omilla alueillaan. Lapsen raiskauksenkin saivat sopia keskenään anteeksipyynnöllä. Ei tarvinnut mennä käräjille. Naisten asema ei paljoa musliminaisen asemasta muutoin poikkea, kuin että huivia ei tarvi käyttää. Nainen on lapsentekokone, jonka henki laitetaan vaaraan loputtomilla synnytyksillä. Sitten jos nainen kuolee synnytyksen komplikaatioihin, niin suviseuroilta voi hakea uuden nuoren palmikkopään tekemään lisää lapsia.


    • herewegoagain

      Kolumbo kertoi tuoss ylempänä
      "Teillä on eri kieli, ravinto, kulttuuri, historia, uskonto ja elämän katsomus. Aloittajan "freelancerilla" on luultavasti 3 vakkaria ja eniten rakastetaan aina sitä joka on lähimpänä. Yleensä se kuka suostuu viemään " freelancerin pois Thaimaan paratiisista" On sopiva aviomies, oli se sitten kuka tahansa.
      Thai kestää paljon omaistensa vuoksi, aviomies voi olla minkänäköinen,kokoinen tai tyylinen tahansa, jos se mahdollistaa Thaimaassa oleville omaisille..."

      Korjaan muutaman kohdan. Meillä on sama englanninkieli. Molemmat tykkää thairuoasta enemmän kuin suomalaisesta. Erilainen kulttuuri tekee suhteesta mielenkiintoisemman. Samoin erilainen historia. Arvostan buddhismia ja olen käytännössä enemmän buddhisti kuin kristitty. Hänellä ei ole yhtään vakkaria ollut exänsä jälkeen. Ehti olla vain hetken baarissa ennen löytöäni.
      Kuten sanoin, hänellä ei ole elätettäviä Thaimaassa ja hän diggaa Eurooppaa. Kun miehellään vielä oli rahaa silloin kun tulivat Hollantiin, niin kävivät Alpeilla sun muualla.
      Hän on hieman erilainen thai. Erittäin itsenäinen ja vahva, tosi hauska mutta syvällinen. Olemus on enemmänkin nelikymppisen kuin reilu kaksikymppisen. Osaa small talkingin ja on edustuskelpoinen eikä mikään keittiöhiiri eikä kodinkone. Tätä tyttöä ei viedä. Hän vie itse. Jos olen hänelle pelkkä astinlauta tulevaisuudessa johonkin, niin olen pelkästään iloinen siihen että saan olla noin mahtavan tyypin astinlauta. Eletään nyt tämä aika ensin sitä miettimättä.

      • Panopuut

        Johan taas on trollit liikkeellä. Vai paarityttö melkein koskematon onpa redneksit taas vauhdissa.Kerro millä paarityttö elää plus muut siinä kuviossa riisilläkö. Asustelen täällä taikuissa enkä ole vielä löytänyt koskematonta paariopasta. On joillakin mielikuvitusta.Siellä on käynyt vain kaksi sinä ja merijalkaväki. Jees.


      • lerpanhöpinää
        Panopuut kirjoitti:

        Johan taas on trollit liikkeellä. Vai paarityttö melkein koskematon onpa redneksit taas vauhdissa.Kerro millä paarityttö elää plus muut siinä kuviossa riisilläkö. Asustelen täällä taikuissa enkä ole vielä löytänyt koskematonta paariopasta. On joillakin mielikuvitusta.Siellä on käynyt vain kaksi sinä ja merijalkaväki. Jees.

        Kuka puhunut koskemattomuudesta? Lapsen tasolle taantunut heppu joka puhuu "paaritytöistä" asustelee mitä todennäköisimmin Vantaan Hiekkaharjussa ja tunnetaan paremmin nimellä lerppa. Sinua vituttaa kun omat ihmissuhteesi ovat menneen talven lumia jo kauan aikaa.


    • OnkoHelpottanu

      Miten Maija-Aloittajan paniikki nääs taas tänään ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe