Eläimet ovat rakkaita..

Kuinka monella palstalaisella on rakas lemmikki?

Itselläni on tuo kuvassa oleva koiruli, tuli tässä vähän haikea fiilis.. Koirulla on ne polvilumpiot molemmissa takajaloissa irti, siis liikkuvat ja aiheuttavat kipua.. Mitään ei ole tehtävissä.. Varmaan tässä kevään aikana on pakko luopua koirusta..😢

Koiru on rakas, seurakoira, hauva vauva, sylikoira..

Lenkit tehdään nykyään koirun jaksamisen mukaan, ja kotona ollessa koiru on aina seurassani, kipua varmaan on ja hakee seuraa..

Kyllä lemmikit ovat kuin perheenjäseniä, ei heistä luopuminen ole helppoa!

23

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa todella ikävä juttu! :((((( Lemmikit on niin rakkaita ja tärkeitä. Niitten kans ku seurustelee ja niille höpöttelee, niin kyllä niistä tulee niin äärettömän kallisarvoisia.

      Sä tiedätki jo mun lemmikit..Oon joutunu aikanaan myös luopumaan niistä edellisistä ja se on aina ollu niin karmea paikka. :( Mulla on tuttuja jotka ei enää ees uskalla ottaa lemmikkiä, ku se luopuminen on niin surullista. Pitäisi kuitenkin ajatella sitäkin, että ne yhdessä eletyt vuodet ovat aina niin antoisia niin omistajalle kuin lemmikillekki. Kunhan eläin saa elää hyvän ja pitkän elämän, niin onhan se sen arvoista.

      • Minä edelleen muistelen lapsuuden kissoja, joita meillä oli kotikotona ennen allergiaa..❤ Minkäs ikäisiä Tinttu sinun kissat on?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä edelleen muistelen lapsuuden kissoja, joita meillä oli kotikotona ennen allergiaa..❤ Minkäs ikäisiä Tinttu sinun kissat on?

        Mä en ole kans unohtanu yhtä kisulia mun lapsuudesta. Kaikki eläimet mä muistan, mut tällä yhdellä kisulilla on erityinen paikka sydämmessä. <3 Mun nykyiset karvajalat on ihan aikuisia rukkikoneita. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en ole kans unohtanu yhtä kisulia mun lapsuudesta. Kaikki eläimet mä muistan, mut tällä yhdellä kisulilla on erityinen paikka sydämmessä. <3 Mun nykyiset karvajalat on ihan aikuisia rukkikoneita. :)

        Juu, ei entisiä lemmikkejä unohda.😊 Minä edelleen pidän myös kissoista, allergiasta huolimatta.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Juu, ei entisiä lemmikkejä unohda.😊 Minä edelleen pidän myös kissoista, allergiasta huolimatta.😊

        Kissat on nii söpöjä..niinku koiratkin. Mä olen aina haaveillu sellaisesta koulutetusta Saksanpaimenkoirasta. Tai sit semmosesta valkoisesta pienestä pörröturkista jolla on suloset simmut. :)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Juu, ei entisiä lemmikkejä unohda.😊 Minä edelleen pidän myös kissoista, allergiasta huolimatta.😊

        Tiedä vaikka joskus hankit koirun kissojen seuraksi?😉


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Tiedä vaikka joskus hankit koirun kissojen seuraksi?😉

        Se sessuli kyllä olis kovilla näitte mun viiksivallujen kanssa :)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä edelleen muistelen lapsuuden kissoja, joita meillä oli kotikotona ennen allergiaa..❤ Minkäs ikäisiä Tinttu sinun kissat on?

        Tsemppiä ja haleja


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Tsemppiä ja haleja

        Kiitos!❤


    • No kyl ois mageeta ku itelläki olis jokin turrikka mut on sillai vaikee ottaa ku oon päivät duunis. Mä kyl ymmärrän sun fiilikset et on surkee olo ku on tuollainen söde nappisilmä kipeenä...

      • Tänään ei koiru halunnut ulkoilla ollenkaan.. Onko koko päivän torkkunut lähelläni..


      • Taidat olla oikeassa, ja kun ottaa koiran, sitä pitää jaksas ulkoiluttaa.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Taidat olla oikeassa, ja kun ottaa koiran, sitä pitää jaksas ulkoiluttaa.

        Sori, tämä vastaus piti mennä tuonne alemmas..


    • RessuNro5

      Ikävä kuulla:( Koiranhankinta on myös täällä harkinnassa, rodusta pitäisi päästä vielä jonkinlaiseen yksimielisyyteen. Koitahan jaksaa, tsemppiajatuksin..:)

      • Kiitti! On tämä rankkaa miettiä kuinka kauan koiru meillä vielä on.. Mutta yritän nauttia sen seurasta niin kauan kuin mahdollista.❤

        Toivottavasti keksitte sopivan koirarodun.😊


      • Koiranotossa pitää miettiä enempi kaikkee ku mitä kissan. :)


    • no jäbällä on semmonen yks hännänhuiske ;) niinpä tuota tavataan sanoa et iloita niistä yhessä vietetyistä hetkistä eikä surra menetystä. se onki sitte toinen juttu et mitenkä tämmöset hyvää tarkottavat neuvot toimii käytännössä..

      • Elämässä vaan on asioita jotka on vaikeita, mutta niitä ei voi ohittaa..


    • Mullakin on ihan supervelvollisuudentuntoinen miau :)) Siis aina kun menen nukkumaan kotona mun päikkäreitä, se kömpii mun viereen peiton alle... Vaikka sillä olisi aivan varmasti paljon parempaakin tekemistä :))

      • Minunki kisuli kömpii viereen nukkumaan. Ei kyllä kauaa siinä pysy, ku sille tulee kuuma ja se lösähtää lattialle selälleen. :)


      • No en mä kyl äkkii parempaa keksis... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minunki kisuli kömpii viereen nukkumaan. Ei kyllä kauaa siinä pysy, ku sille tulee kuuma ja se lösähtää lattialle selälleen. :)

        Pitääs kysyy et leikkaatsä niiden kynsii? Aloin täs vaan funtsii ku neuvoin yhtä kamuu ku kissa rääpii sohvakalustoo et näpsäistä kynsii. Ku Ariel pitää manikyyrii kissalleen ja paikat on tip top...


      • artagnan kirjoitti:

        Pitääs kysyy et leikkaatsä niiden kynsii? Aloin täs vaan funtsii ku neuvoin yhtä kamuu ku kissa rääpii sohvakalustoo et näpsäistä kynsii. Ku Ariel pitää manikyyrii kissalleen ja paikat on tip top...

        En leikkaa. Eikä meidänkää kisulit ole mitään hajottanu. Ja mä otan sen kyllä muuteski nii, että kissat on kissoja..niillä on omat juttunsa. :) Jos on liian tarkka huushollista, niin silloin on parempi ku ei ees ota lemmikkiä. Niistä ku irtoo karvaa ja terottavat kynsiä ja tiputteleehan ne tavaroitaki :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe