"Olet ylpeä ja ylimielinen"

Nainen34v

Tällaiset kommentit sain taas kuulla, kun en antanut puhelinnumeroani eräälle miehelle. Hän on kirjoittanut minulle eräällä sosiaalisen median kanavalla. Mies on minulle melkein täysin tuntematon (ollaan siis kirjoiteltu muutaman kerran) ja hän asuu eri kaupungissa.

Olen jutellut ystävällisesti hänen kanssaan, vastaillut hänen kysymyksiinsä. Hän kertoi tapailevansa jotain tällä hetkellä. Kerroin hänelle, että mielelläni kirjoittelen hänen kanssaan kevyesti kuulumisista, mutta en etsi tällä hetkellä mitään. Ja sitäpaitsi hän tosiaan tapailee.

Hän yritti ja yritti, että tutustuttaisiin, koska "vaikutat niin kivalta". Mainitsin, että melkein kaikki ihmiset ovat kivoja. Sanoin, että uusiin ihmisiin tutustuminen on todella raskasta, ja toistin, että en etsi nyt mitään. Kerroin, että kirjoitella voidaan. Numeroni on salainen, enkä anna sitä kovinkaan helpolla.

Tämän jälkeen alkoi ryöpytys. "Olet ylimielinen ja ylpeä. Et olekaan sellainen, mitä luulin". Mitä? Ihan sen takia, etten anna numeroani jokaikiselle, joka sitä pyytää? Haluan olla nyt yksin ja olen hyllyttänyt kaikki treffipyynnöt. Eilen minua pyysi ulos myös eräs toinen mies ja kun kerroin, että nyt ei ole hyvä tilanne lähteä ulos, hän ei vastannut minulle enää mitään.

Mikä hemmetti miehiä vaivaa? Miksi pitää käyttäytyä noin? Mielestäni en todellakaan ansainnut noita sanoja tai käytöstä. Olin itse ystävällinen.

Näillä miehillä olisi paremmat mahdollisuudet, jos he vaan ottaisivat asian niin, että ok. kirjoitellaan sitten ja katsotaan asiaa joskus.

325

3244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helgamies_

      Lopeta se herutus. Ethän sinä halua miestä.

      • Mikä herutus? Ja en tosiaan etsi nyt mitään.


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Mikä herutus? Ja en tosiaan etsi nyt mitään.

        No miksi sitten kirjoittelet. Ei ihme, että äijät vetävät herneet nenään;)


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Mikä herutus? Ja en tosiaan etsi nyt mitään.

        Yksikään nainen koko maailman historiassa ei ole koskaan etsinyt miestä.


      • helgamies_ kirjoitti:

        No miksi sitten kirjoittelet. Ei ihme, että äijät vetävät herneet nenään;)

        No mun mielestä se on kohteliasta vastailla ystävällisesti. Jos joku mies tai nainen puhuu mulle kaupassa, puhun hänenkin kanssaan, vaikken etsi mitään. Pitäisikö olla vaan hiljaa? Se vasta ylpeältä vaikuttaisikin. 😏🤔


      • 121212121212 kirjoitti:

        Yksikään nainen koko maailman historiassa ei ole koskaan etsinyt miestä.

        Kyllä mua on joskus ahdistanut sinkkuna. Silloin kyllä toivoin jonkun kivan tulevan vastaan.

        Olen silti sitä mieltä, että silloin olen paikannut jotain puutetta elämässäni. Nyt kun mulla on kaikki hyvin, ehkä suhteen onnistumisellekin on jossain kohtaa hyvät mahdollisuudet. Tai sitten olen vaan luovuttanut seurustelun suhteen ja tulen aina olemaan yksin. Kuka tietää? 😌


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Kyllä mua on joskus ahdistanut sinkkuna. Silloin kyllä toivoin jonkun kivan tulevan vastaan.

        Olen silti sitä mieltä, että silloin olen paikannut jotain puutetta elämässäni. Nyt kun mulla on kaikki hyvin, ehkä suhteen onnistumisellekin on jossain kohtaa hyvät mahdollisuudet. Tai sitten olen vaan luovuttanut seurustelun suhteen ja tulen aina olemaan yksin. Kuka tietää? 😌

        "Kyllä mua on joskus ahdistanut sinkkuna. Silloin kyllä toivoin jonkun kivan tulevan vastaan."

        Olisitko silloin modernina, vahvana, itsenäisenä ja sosiaalisesti taitavana naisena tehnyt rohkeasti aloitteen ja pistänyt asiat "vain tapahtumaan"?


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        No mun mielestä se on kohteliasta vastailla ystävällisesti. Jos joku mies tai nainen puhuu mulle kaupassa, puhun hänenkin kanssaan, vaikken etsi mitään. Pitäisikö olla vaan hiljaa? Se vasta ylpeältä vaikuttaisikin. 😏🤔

        Miksi miesten pitäisi sinulle mitään vastata jos etsivät naista keskustelemalla (sinähän et etsi miestä). Kuten ilmeisesti miehet joiden kanssa leikit ovat tekemässä, etsimässä naista. Kaikki se energia mikä menisi sinun kanssa lässyttämiseen olisi poissa todellisesta naisen etsinnästä.


      • helgamies_ kirjoitti:

        Miksi miesten pitäisi sinulle mitään vastata jos etsivät naista keskustelemalla (sinähän et etsi miestä). Kuten ilmeisesti miehet joiden kanssa leikit ovat tekemässä, etsimässä naista. Kaikki se energia mikä menisi sinun kanssa lässyttämiseen olisi poissa todellisesta naisen etsinnästä.

        Miksi kohteliaisuus loppuu kieltäytymiseen? Voisi sen jälkeen jotain fiksua vielä sanoa, eikä vaan olla hiljaa. Toivottaa edes hyvää päivän jatkoa.

        Tämä mies, joka haukkui minut, kertoi myös olevansa niin ettei etsi mitään. Hänhän sitä paitsi tapaili jotain muuta.


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Kyllä mua on joskus ahdistanut sinkkuna. Silloin kyllä toivoin jonkun kivan tulevan vastaan."

        Olisitko silloin modernina, vahvana, itsenäisenä ja sosiaalisesti taitavana naisena tehnyt rohkeasti aloitteen ja pistänyt asiat "vain tapahtumaan"?

        Silloin en tehnyt aloitteita, olet täysin oikeassa. Nykyään olen sitä mieltä, että kyllä nainenkin voinee tehdä. Se on varmaankin hyvin pitkälle ihan tämän palstan ansiota.


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Miksi kohteliaisuus loppuu kieltäytymiseen? Voisi sen jälkeen jotain fiksua vielä sanoa, eikä vaan olla hiljaa. Toivottaa edes hyvää päivän jatkoa.

        Tämä mies, joka haukkui minut, kertoi myös olevansa niin ettei etsi mitään. Hänhän sitä paitsi tapaili jotain muuta.

        Eihän sitä tietenkään tarvitse huonosti käyttäytyä, parasta olla vaan hiljaa kun ilmene, että nainen ei ollutkaan saatavilla. Ainahan miehet etsii naisia pantavaksi, ei se siihen liity onko suhteessa tai ei.

        Ja et tunnu lainkaan ymmärtävän sitä, että miehellä saanti heikompi kuin naisilla, joten ei voida jäädä kuluttamaan aikaan turhaan naiseen.


      • Asennekasvatustako
        Nainen34v kirjoitti:

        Silloin en tehnyt aloitteita, olet täysin oikeassa. Nykyään olen sitä mieltä, että kyllä nainenkin voinee tehdä. Se on varmaankin hyvin pitkälle ihan tämän palstan ansiota.

        Sulla on hyvä huumorintaju.


      • helgamies_ kirjoitti:

        Eihän sitä tietenkään tarvitse huonosti käyttäytyä, parasta olla vaan hiljaa kun ilmene, että nainen ei ollutkaan saatavilla. Ainahan miehet etsii naisia pantavaksi, ei se siihen liity onko suhteessa tai ei.

        Ja et tunnu lainkaan ymmärtävän sitä, että miehellä saanti heikompi kuin naisilla, joten ei voida jäädä kuluttamaan aikaan turhaan naiseen.

        Olet oikeassa, ei minulla ole tietenkään mitään hajua miehen elämästä. Toisaalta, minulla ei ole myöskään näkemystä muiden naisten elämästä, mutta olettaminen on tietenkin helpompaa, kun olen edes samaa sukupuolta.

        Elämässä hyvin merkitsevä tekijä on kuitenkin sukupuolen lisäksi luonne. Oletko ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen, oletko positiivinen? Sellainen vetää aina puoleensa, kuten olen todennut.


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Olet oikeassa, ei minulla ole tietenkään mitään hajua miehen elämästä. Toisaalta, minulla ei ole myöskään näkemystä muiden naisten elämästä, mutta olettaminen on tietenkin helpompaa, kun olen edes samaa sukupuolta.

        Elämässä hyvin merkitsevä tekijä on kuitenkin sukupuolen lisäksi luonne. Oletko ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen, oletko positiivinen? Sellainen vetää aina puoleensa, kuten olen todennut.

        Miehen näkökulmasta olet turhaa seuraa, koska haluat vain kirjoitella. Ei normaali mies ala kuluttamaan resurssejaan sinun viihdyttämiseksi, ellei tiedossa ole edes mahdolista saantia.


      • helgamies_ kirjoitti:

        Miehen näkökulmasta olet turhaa seuraa, koska haluat vain kirjoitella. Ei normaali mies ala kuluttamaan resurssejaan sinun viihdyttämiseksi, ellei tiedossa ole edes mahdolista saantia.

        Tämä on osittain totta. Riippuu siitä, minkä tasoisen naisen haluaa. Itseään kunnioittava nainen ei anna miehen ymmärtää saannin olevan edes mahdollinen, koska sellainenkin tule puheeksi.

        Nämä miehet pelasivat itsensä ulos. Sitten, kun olenkin valmis tapailemaan jotain, nämä huonosti käyttäytyvät miehet eivät tule olemaan enää vaihtoehtoja. En halua elämääni muita ihmisiä syyttä huonosti kohtelevia henkilöitä. Jos itsetunto on kunnossa (jota siis mieheltä odotan), yhdet pakit eivät saa häntä milleskään, ainakaan niin, että se näkyisi käytöksessä.


      • Palstan-Rumin-Mies
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä on osittain totta. Riippuu siitä, minkä tasoisen naisen haluaa. Itseään kunnioittava nainen ei anna miehen ymmärtää saannin olevan edes mahdollinen, koska sellainenkin tule puheeksi.

        Nämä miehet pelasivat itsensä ulos. Sitten, kun olenkin valmis tapailemaan jotain, nämä huonosti käyttäytyvät miehet eivät tule olemaan enää vaihtoehtoja. En halua elämääni muita ihmisiä syyttä huonosti kohtelevia henkilöitä. Jos itsetunto on kunnossa (jota siis mieheltä odotan), yhdet pakit eivät saa häntä milleskään, ainakaan niin, että se näkyisi käytöksessä.

        "Yhdet pakit" Kun pakkien saldo huitelee sadoissa kyselet vielä itsetunnon perään.


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä on osittain totta. Riippuu siitä, minkä tasoisen naisen haluaa. Itseään kunnioittava nainen ei anna miehen ymmärtää saannin olevan edes mahdollinen, koska sellainenkin tule puheeksi.

        Nämä miehet pelasivat itsensä ulos. Sitten, kun olenkin valmis tapailemaan jotain, nämä huonosti käyttäytyvät miehet eivät tule olemaan enää vaihtoehtoja. En halua elämääni muita ihmisiä syyttä huonosti kohtelevia henkilöitä. Jos itsetunto on kunnossa (jota siis mieheltä odotan), yhdet pakit eivät saa häntä milleskään, ainakaan niin, että se näkyisi käytöksessä.

        Heh, onhan se aika hauskaa ajanhukkaa jos kiimavittua pitää vongata naiselta pelkästään kirjoittamalla ja nainen ei missään vaiheessa anna mitään vihjettä siitä, että kiimavittua on tarjolla;)


      • Palstan-Rumin-Mies kirjoitti:

        "Yhdet pakit" Kun pakkien saldo huitelee sadoissa kyselet vielä itsetunnon perään.

        Sinä et ole ainakaan luovuttanut. Voittajatkin ovat saaneet pakkeja enemmän kuin häviäjät ovat edes yrittäneet. Muista se. Mitään ei saa, jos ei edes yritä.


      • helgamies_ kirjoitti:

        Heh, onhan se aika hauskaa ajanhukkaa jos kiimavittua pitää vongata naiselta pelkästään kirjoittamalla ja nainen ei missään vaiheessa anna mitään vihjettä siitä, että kiimavittua on tarjolla;)

        Ehkä sun ajatusmaailma käy jo kirjoituksista ilmi? Voin luvata, että en tuhlaisi sun aikaa yhtään, jos kirjoittaisit mulle tuolla tyylillä.


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Ehkä sun ajatusmaailma käy jo kirjoituksista ilmi? Voin luvata, että en tuhlaisi sun aikaa yhtään, jos kirjoittaisit mulle tuolla tyylillä.

        Sehän nyt jo on tullut selväksi, että sinulta ei kiimavittua irtoa. Avauksesi miehetkin sen tajusivat.


      • Nainen34v kirjoitti:

        No mun mielestä se on kohteliasta vastailla ystävällisesti. Jos joku mies tai nainen puhuu mulle kaupassa, puhun hänenkin kanssaan, vaikken etsi mitään. Pitäisikö olla vaan hiljaa? Se vasta ylpeältä vaikuttaisikin. 😏🤔

        Tämä minullakin ominaisuutena, se kohteliaasti puhuminen. Olen pohtinut, että antaako se kohteliaisuus sitten sellaisen vaikutelman, että olisin kiinnostunut vaikken olekaan... välillä tuntuu, että parempi olla törkeä, saa olla rauhassa.

        Miehet itse opettavat naisia olemaan ilkeitä heitä kohtaan. Jos puhut kohteliaasi - olet antanut "signaalin" , jos et puhu - olet röyhkeä. Yritäpä sitten osata olla oikeanlainen.... 😂


      • helgamiesonhiiri
        helgamies_ kirjoitti:

        Sehän nyt jo on tullut selväksi, että sinulta ei kiimavittua irtoa. Avauksesi miehetkin sen tajusivat.

        Byäää byäää!


      • N38 kirjoitti:

        Tämä minullakin ominaisuutena, se kohteliaasti puhuminen. Olen pohtinut, että antaako se kohteliaisuus sitten sellaisen vaikutelman, että olisin kiinnostunut vaikken olekaan... välillä tuntuu, että parempi olla törkeä, saa olla rauhassa.

        Miehet itse opettavat naisia olemaan ilkeitä heitä kohtaan. Jos puhut kohteliaasi - olet antanut "signaalin" , jos et puhu - olet röyhkeä. Yritäpä sitten osata olla oikeanlainen.... 😂

        Juuri näin. Se ei silti saa kyllä mua kohtelemaan muita huonosti. Edes tätä haukkuja kohtaan.

        En halua, että mua kukaan pystyy muuttamaan huonommaksi, mitä olen. Tarkoitus on kuitenkin kehittää itseään eteenpäin. Eniten ihmisestä itsestään kertoo se, miten hän kohtelee muita ihmisiä.


      • Kuullostat mukavalta ihmiseltä, jolla kivoja mielipiteitä :) uskallatko tutustua, jos laitan sähköpostia :)


      • toi_ei_mee_läpi
        N38 kirjoitti:

        Kuullostat mukavalta ihmiseltä, jolla kivoja mielipiteitä :) uskallatko tutustua, jos laitan sähköpostia :)

        Transventtiili "keskustelee" itsensä kanssa taas tuossa yllä(N34 & N38) :D


      • N38 kirjoitti:

        Kuullostat mukavalta ihmiseltä, jolla kivoja mielipiteitä :) uskallatko tutustua, jos laitan sähköpostia :)

        Kiitos kovasti, samoin. :) Kyllä mä sähköpostiin mielelläni vastailen. Mulla ei siis ole oma sähköposti käytössä täällä ja varoitan, että olen tullut vähän vainoharhaiseksi, mitä kerron itsestäni.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Kiitos kovasti, samoin. :) Kyllä mä sähköpostiin mielelläni vastailen. Mulla ei siis ole oma sähköposti käytössä täällä ja varoitan, että olen tullut vähän vainoharhaiseksi, mitä kerron itsestäni.

        Juu :) mä laitoin viestiä [email protected] :)



      • Nainen34v kirjoitti:

        Olitpa nopea!

        No mä öaitoin jo silloin heti ku kysyin 😂


      • N38 kirjoitti:

        No mä öaitoin jo silloin heti ku kysyin 😂

        Näköjään 😅😂😊👍🏻


      • naisen34_fani
        Nainen34v kirjoitti:

        Näköjään 😅😂😊👍🏻

        Pakko sanoa, että kommentoit fiksusti ja muutenkin katsomuksesi on avara, mutta ihmettelevä. Älä anna täällä "helgamiesten" lannistaa! Mielestäni aloitus ja vastauksesi ovat juurikin sitä mitä aina on puheena: miehet katkeria kun joskus joku lyyli antanut pakit/ei ollut kiinnostunut ja nyt koko naiskunta saa kuulla kunniansa. Itsellä käynyt samoin jos ei heti olla valmiina treffeille ja sieltä petiin ni saa kuulla olevansa katala ämmä ja vaikka mitä, onpa joskus huoriteltukkin, niinpä millä logiikalla kun en kerran anna?...


      • helgamies_
        naisen34_fani kirjoitti:

        Pakko sanoa, että kommentoit fiksusti ja muutenkin katsomuksesi on avara, mutta ihmettelevä. Älä anna täällä "helgamiesten" lannistaa! Mielestäni aloitus ja vastauksesi ovat juurikin sitä mitä aina on puheena: miehet katkeria kun joskus joku lyyli antanut pakit/ei ollut kiinnostunut ja nyt koko naiskunta saa kuulla kunniansa. Itsellä käynyt samoin jos ei heti olla valmiina treffeille ja sieltä petiin ni saa kuulla olevansa katala ämmä ja vaikka mitä, onpa joskus huoriteltukkin, niinpä millä logiikalla kun en kerran anna?...

        Miksi miesten pitäisi kirjoitella sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole valmiita antamaan kiimavittua? Mieshän etsii kiimavittua se on koko kirjoittelun tarkoitus. Ei normaalilla miehellä ole aikaa tuhlattavaksi jokaisen kuivan kaivon piiritykseen, kuten tuossa jo avauksessakin selvisi.


      • naisen34_fani kirjoitti:

        Pakko sanoa, että kommentoit fiksusti ja muutenkin katsomuksesi on avara, mutta ihmettelevä. Älä anna täällä "helgamiesten" lannistaa! Mielestäni aloitus ja vastauksesi ovat juurikin sitä mitä aina on puheena: miehet katkeria kun joskus joku lyyli antanut pakit/ei ollut kiinnostunut ja nyt koko naiskunta saa kuulla kunniansa. Itsellä käynyt samoin jos ei heti olla valmiina treffeille ja sieltä petiin ni saa kuulla olevansa katala ämmä ja vaikka mitä, onpa joskus huoriteltukkin, niinpä millä logiikalla kun en kerran anna?...

        Oonpa otettu. Kivasti sanottu, kiitos. :)

        Käytös oli juurikin todella erikoista ja nyt kun olen tällä palstalla, niin oli paikka, jonne purkaa ihmetykseni. Ihan kuin joidenkin miesten silmissä naisella ei tosiaan ole omaa tahtoa tai valinnanvapautta ja käytös on näennöisen hyvää vain siihen asti, kunnes tavoite ei täyty. Toisinsanoen siis miehen oma motiivi sanelee hänen käytöksensä.


      • helgamies_ kirjoitti:

        Miksi miesten pitäisi kirjoitella sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole valmiita antamaan kiimavittua? Mieshän etsii kiimavittua se on koko kirjoittelun tarkoitus. Ei normaalilla miehellä ole aikaa tuhlattavaksi jokaisen kuivan kaivon piiritykseen, kuten tuossa jo avauksessakin selvisi.

        Miksi hän sitten alunperinkään lähestyy kirjoittamalla esim. Facebookissa tai muussa vastaavassa? Seksinhakumielessä uskoisin Tinderin olevan paras kanava, vaikkakaan en ole itse sitä ikinä käyttänyt.


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Miksi hän sitten alunperinkään lähestyy kirjoittamalla esim. Facebookissa tai muussa vastaavassa? Seksinhakumielessä uskoisin Tinderin olevan paras kanava, vaikkakaan en ole itse sitä ikinä käyttänyt.

        Ei kai miehellä ole kovin monta syytä kommukoida naisten kanssa. Sinulle nämä syyt ovat näemmä edelleen elämänkokemuksesi perusteella hieman hakusessa.


      • Nnnnnnainennnnn
        Nainen34v kirjoitti:

        Miksi hän sitten alunperinkään lähestyy kirjoittamalla esim. Facebookissa tai muussa vastaavassa? Seksinhakumielessä uskoisin Tinderin olevan paras kanava, vaikkakaan en ole itse sitä ikinä käyttänyt.

        Miehet käyttää 100% kaikkia somekanavia naisten jahtaamiseen. Ei kukaan, yksikään heteromies ota tuntemattomaan naiseen yhteyttä kuin saadakseen pillua. Koita painaa mieleesi tämä niin vältytään ikäviltä keskusteluilta.
        Itse tiedän että monesti jo se, jos vastaa sanankaan on virhe koska mies tulkitsee yhdenkin kirjaimen huomionosoitukseksi naiselta koska onhan nainen silloin nähnyt vaivaa. Olen monesti kokenut sen että jos vastaa ettei kiinnosta niin siitäkin mies innostuu yrittämään lisää. Joten ei turhia vastauksia miehille jollei ole valmis tutustumaan oikeasti.

        Elämä opettaa.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Yksikään nainen koko maailman historiassa ei ole koskaan etsinyt miestä.

        Jaa, kyllä mä olen joskus etsimällä etsinytkin. :D


      • sdgshjksjh

        Hahahahahaa!!!! :D


    • rtshuyrsdt

      Toiset ottaa helposti (vaikka sitten yleisesti ihmisenä)torjuntana moiset.

    • Tämä.tosi

      On hurskastelua väittää ettei halua tutustua tai tapailla.

      Jos riittävän kiinnostava tyyppi osuu kohdalle, niin kyllä kiinnostaa.

      • 121212121212

        Ketju menee näin:

        Haluaisin tutustua tai tapailla->mutta en tapaile ketään tällä hetkellä->riittävän kiinnostavaa ei ole tullut vastaan->ehkä en ole itse riittävän kiinnostava

        En etsi ketään->no siksi en tapailekaan ketään->olen hot, älykäs ja vahva, saisin kenet haluan mutten juuri nyt halua ketään

        Kumpi ajatteluketju on oman egon kannalta mukavampi?


      • Toivon todella, ettei tule, koska joudun hyllyttämään miehen. Toisaalta mun asenteella ei miehestä saa selvää riittävästi, joten uskon olevani turvassa. Kukaan ei jaksa kirjoitella niin kauaa, että mua alkais kiinnostaa. Paitsi tällä palstalla. 😅


      • Tämäkö.tosi
        Nainen34v kirjoitti:

        Toivon todella, ettei tule, koska joudun hyllyttämään miehen. Toisaalta mun asenteella ei miehestä saa selvää riittävästi, joten uskon olevani turvassa. Kukaan ei jaksa kirjoitella niin kauaa, että mua alkais kiinnostaa. Paitsi tällä palstalla. 😅

        Meinaatko että tämän palstan kautta kulkee tie sydämeesi?


      • Tämäkö.tosi kirjoitti:

        Meinaatko että tämän palstan kautta kulkee tie sydämeesi?

        En. Kunhan nyt koitin keventää.


      • Tämä.tosi
        Nainen34v kirjoitti:

        En. Kunhan nyt koitin keventää.

        Ikävä kuulla, olisin ollut kiinnostunut yrittämään.


      • Tämä.tosi kirjoitti:

        Ikävä kuulla, olisin ollut kiinnostunut yrittämään.

        Jos näin nyt luovutit, et olisi ollut oikeanlainen mies kuitenkaan. Edelleenkin ajattelen, että on epätodennäköisempää tavata täällä tuleva mies, kuin elävässä elämässä. Mikään ei ole kuitenkaan ikinä mahdotonta.


      • Kuka.tietää
        Nainen34v kirjoitti:

        Jos näin nyt luovutit, et olisi ollut oikeanlainen mies kuitenkaan. Edelleenkin ajattelen, että on epätodennäköisempää tavata täällä tuleva mies, kuin elävässä elämässä. Mikään ei ole kuitenkaan ikinä mahdotonta.

        Aika on rahaa, täytyy harkita tarkoin mihin aikansa käyttää.

        Ehkä tapaamme vielä...


      • Kuka.tietää kirjoitti:

        Aika on rahaa, täytyy harkita tarkoin mihin aikansa käyttää.

        Ehkä tapaamme vielä...

        Miksi aika on rahaa? Onko sinulle kiire?


      • Pitää.mennä
        Nainen34v kirjoitti:

        Miksi aika on rahaa? Onko sinulle kiire?

        Myyntimiehillä on välillä kiireensä.


      • Okei...

        Hyvää työpäivää sinnepäin. Törmäillään taas...


      • Pitää.mennä kirjoitti:

        Myyntimiehillä on välillä kiireensä.

        Sähläsin hieman hätäpäissäni ja tämä oli siis sinulle:

        "Okei...

        Hyvää työpäivää sinnepäin. Törmäillään taas..."


      • älä.jaksa
        Nainen34v kirjoitti:

        Toivon todella, ettei tule, koska joudun hyllyttämään miehen. Toisaalta mun asenteella ei miehestä saa selvää riittävästi, joten uskon olevani turvassa. Kukaan ei jaksa kirjoitella niin kauaa, että mua alkais kiinnostaa. Paitsi tällä palstalla. 😅

        Joko kerroit sille olevasi transu?


      • 987687
        Kuka.tietää kirjoitti:

        Aika on rahaa, täytyy harkita tarkoin mihin aikansa käyttää.

        Ehkä tapaamme vielä...

        Pertti-setähän se siinä !!!!!


    • palstaaseurannut

      Jotkut miehet ei kestä kun ne torjutaan. Täälläkin Pertti-setä raivostui että.silleen nimimerkille ja aloitti loanheiton kun että.silleen torjui lähentelyt kohteliaasti.

      • 121212121212

        PikkuLikka taisi saada saman kohtelun osakseen.

        Voittajaluonne on sellainen, tappioita ei oteta kevyesti.


      • palstaaseurannut
        121212121212 kirjoitti:

        PikkuLikka taisi saada saman kohtelun osakseen.

        Voittajaluonne on sellainen, tappioita ei oteta kevyesti.

        Nainen34v on seuraava uhri. Jos ei Pertti-setä onnistu hurmaamaan alkaa loanheitto ja trollaus.


      • Sivusta.seurattu
        palstaaseurannut kirjoitti:

        Nainen34v on seuraava uhri. Jos ei Pertti-setä onnistu hurmaamaan alkaa loanheitto ja trollaus.

        Liner unohtui, Perttihän oli ihan lääpällään häneen.


      • Tällainen käytös on ikävää ja käsittämätöntä.

        Tuosta Pertti-sedän käytöksestä en osaa sanoa mitään, koska en ole ollut täällä vielä silloin.


      • 121212121212 kirjoitti:

        PikkuLikka taisi saada saman kohtelun osakseen.

        Voittajaluonne on sellainen, tappioita ei oteta kevyesti.

        "Voittajaluonne on sellainen, tappioita ei oteta kevyesti."

        Olen huomannut että se on todella kilpailuhenkisille tyypillistä. Itse kun voitan sellaisen henkilön, niin erityisen mukavaa on vääntää oikein kunnolla puukkoa haavassa. Se lisää häviäjän vitutusta ja selitysten määrää. Osaan sen hyvin. Jos taas vastustaja käsittelee häviönsä kuin tasapainoinen ja reilu henkilö, niin käyttäydyn itsekin asiallisesti.


    • et.paljoa.muuta

      olet vain kävelevä reikä :)

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset on ylimielisiä ja tylyjä. Naisiin ei voi oikein tutustua mitenkään. Mutta se oli jännämies jotka haukkuu kaikki naiset jotka ei heti anna pillua tai numeroa. Sillä varmaan monia naisia joiden kanssa panee.

      • Hän ei varmasti ollut jännämies. Jännämiehet eivät ota pakeista itseensä. Mielestäni tämä reagointi kieli juuri siitä, että hän on saanut useita pakkeja ja toisin kuin jännämiehet, hän oli niistä katkeroitunut.

        Mua naurattaa, kun olen alkanut itsekin käyttämään tätä "jännämies" -termiä. Sehän on sanana kuitenkin aika puoleensavetävä. 😅


      • Palstan-Rumin-Mies
        Nainen34v kirjoitti:

        Hän ei varmasti ollut jännämies. Jännämiehet eivät ota pakeista itseensä. Mielestäni tämä reagointi kieli juuri siitä, että hän on saanut useita pakkeja ja toisin kuin jännämiehet, hän oli niistä katkeroitunut.

        Mua naurattaa, kun olen alkanut itsekin käyttämään tätä "jännämies" -termiä. Sehän on sanana kuitenkin aika puoleensavetävä. 😅

        Jännämiehet eivät ota pakeista itseensä koska jännämiehillä on aina mahkuja muihinkin naisiin. Rumat miehet ottavat pakeista itseensä koska tietävät/tiedämme että mahkuja ei muutenkaan ole käytännössä yhteenkään naiseen.
        Tästä syystä naisten on helppo haukkua rumia miehiä huono itsetuntoisiksi vaikka ovat sen huonon itsetunnon juuri itse käytöksellään heille saattaneet.
        Edelleen sanon että on se näköjään tavattoman helppoa olla nainen.


      • Palstan-Rumin-Mies kirjoitti:

        Jännämiehet eivät ota pakeista itseensä koska jännämiehillä on aina mahkuja muihinkin naisiin. Rumat miehet ottavat pakeista itseensä koska tietävät/tiedämme että mahkuja ei muutenkaan ole käytännössä yhteenkään naiseen.
        Tästä syystä naisten on helppo haukkua rumia miehiä huono itsetuntoisiksi vaikka ovat sen huonon itsetunnon juuri itse käytöksellään heille saattaneet.
        Edelleen sanon että on se näköjään tavattoman helppoa olla nainen.

        Jokainen luo ihan itse oman itsetuntonsa. Sitä en kiistä, etteikö kokemuksilla olisi merkitystä, tottakai niillä on. Kuitenkin oma asenne ratkaisee viime kädessä. Pakeista voi olla välittämättä.

        Miten lähtisin ratkaisemaan ongelmaa huonosta itsetunnosta? Tuskin se johtuu pelkästään pakeista, vaan siinä on taustalla paljon muutakin? Oletko tyytyväinen kroppaasi, sosiaalisiin taitoihisi?


      • Palstan-Rumin-Mies
        Nainen34v kirjoitti:

        Jokainen luo ihan itse oman itsetuntonsa. Sitä en kiistä, etteikö kokemuksilla olisi merkitystä, tottakai niillä on. Kuitenkin oma asenne ratkaisee viime kädessä. Pakeista voi olla välittämättä.

        Miten lähtisin ratkaisemaan ongelmaa huonosta itsetunnosta? Tuskin se johtuu pelkästään pakeista, vaan siinä on taustalla paljon muutakin? Oletko tyytyväinen kroppaasi, sosiaalisiin taitoihisi?

        Olen tyytyväinen kroppaani ja olen myös sosiaalinen.
        Ei se ole mikään selitys että te naiset ette minusta kiinnostu ruman ulkonäköni takia kun aina toitotatte sen "sisimmän kauneutta"
        Mutta toimitte ihan samoin kun koulussa kiusattuakin kohtaan. Kiusattu joutuu lähtemään koulusta ja kiusaaja saa jäädä. Myös kiusattu ajetaan nuppitohtorin pakeille vaikka se kiusaajahan sinne kuuluisi.


      • Kiltti-ja-kunnollinen
        Nainen34v kirjoitti:

        Hän ei varmasti ollut jännämies. Jännämiehet eivät ota pakeista itseensä. Mielestäni tämä reagointi kieli juuri siitä, että hän on saanut useita pakkeja ja toisin kuin jännämiehet, hän oli niistä katkeroitunut.

        Mua naurattaa, kun olen alkanut itsekin käyttämään tätä "jännämies" -termiä. Sehän on sanana kuitenkin aika puoleensavetävä. 😅

        Jännämiehet vetää naisia puoleensa. Varmaan odotat että se mies jättää muut naiset ja tulee sitten sua iskemään ja olet heti valmis.


      • Palstan-Rumin-Mies kirjoitti:

        Olen tyytyväinen kroppaani ja olen myös sosiaalinen.
        Ei se ole mikään selitys että te naiset ette minusta kiinnostu ruman ulkonäköni takia kun aina toitotatte sen "sisimmän kauneutta"
        Mutta toimitte ihan samoin kun koulussa kiusattuakin kohtaan. Kiusattu joutuu lähtemään koulusta ja kiusaaja saa jäädä. Myös kiusattu ajetaan nuppitohtorin pakeille vaikka se kiusaajahan sinne kuuluisi.

        Et saa yleistää. Se ei ole reilua. Käyttäydynkö minä sua kohtaan huonosti?

        Sisäinen kauneus merkitsee minulla, toisilla ei. Minulla merkitsee myös ulkonäkö, ja uskoisin, että kaikilla (sekä miehillä että naisilla) sen verran, että toisen pitää olla omasta mielestä jollain tavalla viehättävän näköinen. Eikö? Toinen voi näyttää viehättävältä, jos hänellä on kiva luonne. Hyvännäköinen voi muuttua huonommaksi, jos hän on ylimielinen ja ilkeä.

        Unohda nyt hyvä mies nuo kouluajat. Aikuisten maailmassa ei käyttäydytä kuin ala-ja ylä-asteella. Baariakäyttäytymistä ei kannata miettiä. Siellä naiset saattavat olla tylyjä, kun miehet käyvät kännissä heittämässä kaikkea tyhmää. Siellä myös naiset ovat monesti humalassa ja se muuttaa käytöstä. Mikä olisi mieluisin tapa ja paikka sulle lähestyä naisia?


      • Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Jännämiehet vetää naisia puoleensa. Varmaan odotat että se mies jättää muut naiset ja tulee sitten sua iskemään ja olet heti valmis.

        Miten tämä mies on nyt jännämies? Ja kuten sanoin, hänen käytös sinetöi sen, etten lähde ikinä hänen kanssaan ulos.


      • Palstan-Rumin-Mies kirjoitti:

        Olen tyytyväinen kroppaani ja olen myös sosiaalinen.
        Ei se ole mikään selitys että te naiset ette minusta kiinnostu ruman ulkonäköni takia kun aina toitotatte sen "sisimmän kauneutta"
        Mutta toimitte ihan samoin kun koulussa kiusattuakin kohtaan. Kiusattu joutuu lähtemään koulusta ja kiusaaja saa jäädä. Myös kiusattu ajetaan nuppitohtorin pakeille vaikka se kiusaajahan sinne kuuluisi.

        "Myös kiusattu ajetaan nuppitohtorin pakeille vaikka se kiusaajahan sinne kuuluisi."

        Näinhän se menee.. Mut sehän nyt on ilmiselvää.. Eihän sille kiusaajalle ole mitään "vaurioita" tullut.. Mut joo, eipähän henkisestä väkivallasta pahemmin rankaista ja sen osoittaminen ja todistaminen on monesti todella hankalaa.. ;P


      • Nainen34v kirjoitti:

        Et saa yleistää. Se ei ole reilua. Käyttäydynkö minä sua kohtaan huonosti?

        Sisäinen kauneus merkitsee minulla, toisilla ei. Minulla merkitsee myös ulkonäkö, ja uskoisin, että kaikilla (sekä miehillä että naisilla) sen verran, että toisen pitää olla omasta mielestä jollain tavalla viehättävän näköinen. Eikö? Toinen voi näyttää viehättävältä, jos hänellä on kiva luonne. Hyvännäköinen voi muuttua huonommaksi, jos hän on ylimielinen ja ilkeä.

        Unohda nyt hyvä mies nuo kouluajat. Aikuisten maailmassa ei käyttäydytä kuin ala-ja ylä-asteella. Baariakäyttäytymistä ei kannata miettiä. Siellä naiset saattavat olla tylyjä, kun miehet käyvät kännissä heittämässä kaikkea tyhmää. Siellä myös naiset ovat monesti humalassa ja se muuttaa käytöstä. Mikä olisi mieluisin tapa ja paikka sulle lähestyä naisia?

        "Aikuisten maailmassa ei käyttäydytä kuin ala-ja ylä-asteella."

        Missä Ulottuvuudessa tai Kuplassa Sä Elät?.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Aikuisten maailmassa ei käyttäydytä kuin ala-ja ylä-asteella."

        Missä Ulottuvuudessa tai Kuplassa Sä Elät?.. ;P

        Mitä tarkoitat?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Myös kiusattu ajetaan nuppitohtorin pakeille vaikka se kiusaajahan sinne kuuluisi."

        Näinhän se menee.. Mut sehän nyt on ilmiselvää.. Eihän sille kiusaajalle ole mitään "vaurioita" tullut.. Mut joo, eipähän henkisestä väkivallasta pahemmin rankaista ja sen osoittaminen ja todistaminen on monesti todella hankalaa.. ;P

        Mä en ymmärrä tätä nyt ollenkaan. En ole ikinä törmännyt kiusaamiseen aikuisena. Kaikilla ei tietenkään ole sama huumorintaju, joten voisi kuvitella, että tämä johtuu ehkä sellaisesta. Väärinymmärryksistä?

        Jos joku on niin hukassa tai hullu, että kiusaa aikuisena, kannattaa varmaan vaihtaa seuraa. Vai onko kyse työpaikkakiusaamisesta? Minkälaista sellainen on? Avatkaa asiaa. Esiintyykö tällaista vähemmän koulutetuilla aloilla? Oon varmaan taas vähän sinisilmäinen...


      • Nainen34v kirjoitti:

        Mä en ymmärrä tätä nyt ollenkaan. En ole ikinä törmännyt kiusaamiseen aikuisena. Kaikilla ei tietenkään ole sama huumorintaju, joten voisi kuvitella, että tämä johtuu ehkä sellaisesta. Väärinymmärryksistä?

        Jos joku on niin hukassa tai hullu, että kiusaa aikuisena, kannattaa varmaan vaihtaa seuraa. Vai onko kyse työpaikkakiusaamisesta? Minkälaista sellainen on? Avatkaa asiaa. Esiintyykö tällaista vähemmän koulutetuilla aloilla? Oon varmaan taas vähän sinisilmäinen...

        Trollaatko?.. Tai sitten Sulla on KuplienKupla ja Suuri Kupla onkin.. ;P

        En usko, että Voit olla noin Pihalla näistä jutuista.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Trollaatko?.. Tai sitten Sulla on KuplienKupla ja Suuri Kupla onkin.. ;P

        En usko, että Voit olla noin Pihalla näistä jutuista.. ;D

        En todellakaan trollaa. Ehkä olen sitten jossain kuplassa.

        Sen ymmärrän, että kaikki ihmiset eivät tule kaikkien kanssa toimeen. Se ei liity kiusaamiseen tai yläasteelämään ts koulukiusaamiseen.


      • Nainen34v kirjoitti:

        En todellakaan trollaa. Ehkä olen sitten jossain kuplassa.

        Sen ymmärrän, että kaikki ihmiset eivät tule kaikkien kanssa toimeen. Se ei liity kiusaamiseen tai yläasteelämään ts koulukiusaamiseen.

        Noh.. Voin olla taas liian SiniSilmäinen ja menen johonkin Trolliin/Provoon, mutta lueskele vaikka noista linkeistä jonkun aikaa jotain.. Ja lisää HakuSanoja varmaan keksit itsekin.. ;P

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=työpaikkakiusaaminen

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=henkinen väkivalta

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=parisuhdeväkivalta

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kiusaaminen aikuisena

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=henkinen väkivalta ystävyyssuhteessa

        Jne..Yms..Jne..Yms..Jne..Yms.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Noh.. Voin olla taas liian SiniSilmäinen ja menen johonkin Trolliin/Provoon, mutta lueskele vaikka noista linkeistä jonkun aikaa jotain.. Ja lisää HakuSanoja varmaan keksit itsekin.. ;P

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=työpaikkakiusaaminen

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=henkinen väkivalta

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=parisuhdeväkivalta

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kiusaaminen aikuisena

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=henkinen väkivalta ystävyyssuhteessa

        Jne..Yms..Jne..Yms..Jne..Yms.. ;D

        .. Linkit taas mennyt näämmä rikki, joten Kopioi linkki ja Liitä Selaimen OsoiteKenttään.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Noh.. Voin olla taas liian SiniSilmäinen ja menen johonkin Trolliin/Provoon, mutta lueskele vaikka noista linkeistä jonkun aikaa jotain.. Ja lisää HakuSanoja varmaan keksit itsekin.. ;P

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=työpaikkakiusaaminen

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=henkinen väkivalta

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=parisuhdeväkivalta

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kiusaaminen aikuisena

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=henkinen väkivalta ystävyyssuhteessa

        Jne..Yms..Jne..Yms..Jne..Yms.. ;D

        Tosiaan. En osannut ajatella tarpeeksi laajalti, mietin vain oman kokemuksen kautta, enkä itse näe noita asioita.

        Narsistisia ihmisiä tietenkin on missä vaan ja jotkut näiden kanssaan ovat tekemisissä. Muistin juuri, että eräs ystäväni kertoi joskus,että yksi hänen kaverinsa kääntää kaiken hänen syykseen. Neuvoin pysymään etäällä tästä naisesta.

        Oon varmaan sellainen ihmistyyppi, että suljen kaiken negatiivisen pois ympäriltäni, enkä halua niitä muistella. Elän varmaan jossain omassa kuplassani, mutta täällä on hyvä olla. Kuten todettu jossain kohtaa, negatiivisuus imee hurjasti energiaa.


      • Kertoo.kaiken
        Nainen34v kirjoitti:

        Miten tämä mies on nyt jännämies? Ja kuten sanoin, hänen käytös sinetöi sen, etten lähde ikinä hänen kanssaan ulos.

        hänen käytös sinetöi sen, etten lähde ikinä hänen kanssaan ulos.

        Eli harkitsit kuitenkin hänen tapaamistaan vaikka muuta väität.


      • Kertoo.kaiken kirjoitti:

        hänen käytös sinetöi sen, etten lähde ikinä hänen kanssaan ulos.

        Eli harkitsit kuitenkin hänen tapaamistaan vaikka muuta väität.

        En ollut oikeasti edes miettinyt asiaa. Päätin kuitenkin, että noin minua ei kohdella.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Tosiaan. En osannut ajatella tarpeeksi laajalti, mietin vain oman kokemuksen kautta, enkä itse näe noita asioita.

        Narsistisia ihmisiä tietenkin on missä vaan ja jotkut näiden kanssaan ovat tekemisissä. Muistin juuri, että eräs ystäväni kertoi joskus,että yksi hänen kaverinsa kääntää kaiken hänen syykseen. Neuvoin pysymään etäällä tästä naisesta.

        Oon varmaan sellainen ihmistyyppi, että suljen kaiken negatiivisen pois ympäriltäni, enkä halua niitä muistella. Elän varmaan jossain omassa kuplassani, mutta täällä on hyvä olla. Kuten todettu jossain kohtaa, negatiivisuus imee hurjasti energiaa.

        "Oon varmaan sellainen ihmistyyppi, että suljen kaiken negatiivisen pois ympäriltäni, enkä halua niitä muistella. Elän varmaan jossain omassa kuplassani, mutta täällä on hyvä olla. Kuten todettu jossain kohtaa, negatiivisuus imee hurjasti energiaa."

        Sulla on KultainenKupla.. =)

        Mut joo, kaikki ei pysty/kykene/halua kääntää selkäänsä kaikille "pahoille/huonoille" jutuille jne. ja/tai heillä ei ole siihen mahdollisuuksia syystä tai toisesta.. ;P


      • zönggölockout
        Nainen34v kirjoitti:

        Et saa yleistää. Se ei ole reilua. Käyttäydynkö minä sua kohtaan huonosti?

        Sisäinen kauneus merkitsee minulla, toisilla ei. Minulla merkitsee myös ulkonäkö, ja uskoisin, että kaikilla (sekä miehillä että naisilla) sen verran, että toisen pitää olla omasta mielestä jollain tavalla viehättävän näköinen. Eikö? Toinen voi näyttää viehättävältä, jos hänellä on kiva luonne. Hyvännäköinen voi muuttua huonommaksi, jos hän on ylimielinen ja ilkeä.

        Unohda nyt hyvä mies nuo kouluajat. Aikuisten maailmassa ei käyttäydytä kuin ala-ja ylä-asteella. Baariakäyttäytymistä ei kannata miettiä. Siellä naiset saattavat olla tylyjä, kun miehet käyvät kännissä heittämässä kaikkea tyhmää. Siellä myös naiset ovat monesti humalassa ja se muuttaa käytöstä. Mikä olisi mieluisin tapa ja paikka sulle lähestyä naisia?

        Valitettavasti kyllä aikuistenkin maailmassa käyttäydytään kuin pikkulapset. Piikitellään ja kiusataan. Ollaan julmia ja kieroja, katalia ja tylyjä.

        Monet aikuiset ovat typerämpiä, kuin lapset konsanaan mitä tulee muiden kiusaamiseen. Menneitä voi olla vaikeaa unohtaa, kun ne vaikuttavat aina tähän päivään saakka. Ja varsinkin, jos ei aikuisenakaan ole asiat yhtään parempaan suuntaan kehittyneet muiden ihmisten tuella/toimesta/syystä.

        Kierre jatkuu...ulkopuolelle putoaminen on kuin ajaisi viittä sataa junalla ja roikkuisi samaan aikaan kyydissä ulkopuolella, viiman vietävänä, kynsin ja hampain. Mutta sisään ei pääse kampeamaan, ei ole konsteja käytettävissä(ei osaa konsteja) ja lopulta ei ole enää edes voimia yrittää sisään, vaikka tilaisuus koittaisi. Voi jopa epäillä, että jos nyt yritän, ovi lyödään kuitenkin kiinni nenäni edestä, avoin ovi on tilaisuus mutta se voi olla myös kuin keitaan kangastus, ihmiselle joka on saanut tarpeeksi kipeää eikä luota mahdollisuuksiinsa tai muihin ihmisiin.

        Haukkuva koira ei pure ja hymyilevä ei petä, vaan...ajatuksin. Kolhuja saanut ihminen tarvitsee usein ihmistä, joka tukee ja vahvistaa luottamusta siihen, että hyviäkin ihmisiä on ja sinäkin kelpaat. :)


    • "Mikä hemmetti miehiä vaivaa?"

      Siis noiden miesten kaltaisia miehiä tai muita miehiä jotka käyttäytyvät enemmän tai vähemmän vastaavalla tavalla.. Eli ei toki kaikkia miehiä vaivaa tuollaiset jutskat.. ;P

      @1212121212:n nosti yhden ryhmän esille, jossa voi ilmetä tuollaista käytöstä.. ;P

      ""Voittajaluonne on sellainen, tappioita ei oteta kevyesti."

      .. Mutta on niitä varmasti muitakin ryhmiä, niin kuin onkin, joissa tuollaista esiintyy.. ;P

      • Tämä mies oli ulkonäöltään kuitenkin hyvin tavallinen. Voittajamiehet ovat sitkeitä niin halutessaan, mutta eri tyylillä. Ei näin kuin tämä mies. Hän kysyi saman keskustelun aikana kolme kertaa, että eikö nyt voittaisi nähdä. Ei nyt. Ei on ei. Ja sen käyttäytymisen jälkeen ei on ei ikinä.

        Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat. Jos he saavat pakit, ei se saa heitä käyttäytymään huonosti, välinpitämättömästi ehkä. He eivät ruinaa. Jossain kohtaa he yrittävät uudelleen, jos vielä kiinnostaa.


      • Wonderfulworld

        Mulle juuri tuolla tavalla ovat sanoneet juuri itseänsä kiltiksi ja kunnolliseksi nimittävät miehet kun ei minua kiinnosta. Ne oikeasti kiltit ja komeat sekä itsevarmat eivät vedä herneitä nenään tuolla tavoin.


      • bsyrysryreyt
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä mies oli ulkonäöltään kuitenkin hyvin tavallinen. Voittajamiehet ovat sitkeitä niin halutessaan, mutta eri tyylillä. Ei näin kuin tämä mies. Hän kysyi saman keskustelun aikana kolme kertaa, että eikö nyt voittaisi nähdä. Ei nyt. Ei on ei. Ja sen käyttäytymisen jälkeen ei on ei ikinä.

        Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat. Jos he saavat pakit, ei se saa heitä käyttäytymään huonosti, välinpitämättömästi ehkä. He eivät ruinaa. Jossain kohtaa he yrittävät uudelleen, jos vielä kiinnostaa.

        "Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat." Tämä on hyvä, että naiset ihan itse kertovat palstatotuuksien pitävän paikkansa. Ehkä se viesti menee siten myös muille naisille paremmin perille.

        Uskoisitko, ettei minulla ole itsetuntoa lainkaan, mutta en ole silti jäänyt ruinaamaan tai käyttäytynyt huonosti naista kohtaan.


      • bsyrysryreyt kirjoitti:

        "Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat." Tämä on hyvä, että naiset ihan itse kertovat palstatotuuksien pitävän paikkansa. Ehkä se viesti menee siten myös muille naisille paremmin perille.

        Uskoisitko, ettei minulla ole itsetuntoa lainkaan, mutta en ole silti jäänyt ruinaamaan tai käyttäytynyt huonosti naista kohtaan.

        Hienoa kuulla, ettet käyttäydy huonosti. Arvostan todella paljon.

        Täällä palstallakin näkyy aivan uskomatonta käytöstä, ja se kuvaa täysin sitä, mitä nämä ihmiset ovat sisältä. Näissä tapauksissa en yhtään ihmettele, että ovat yksin.

        Miksi sinulla on huono itsetunto? Olet varmaan monissa asioissa hyvä.


      • Wonderfulworld kirjoitti:

        Mulle juuri tuolla tavalla ovat sanoneet juuri itseänsä kiltiksi ja kunnolliseksi nimittävät miehet kun ei minua kiinnosta. Ne oikeasti kiltit ja komeat sekä itsevarmat eivät vedä herneitä nenään tuolla tavoin.

        Kukaan kiltti ja kunnollinen mies ei hauku naista saamistaan pakeista. Se on tosi. Tällainen mies on jotain aivan muuta kuin kiltti.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä mies oli ulkonäöltään kuitenkin hyvin tavallinen. Voittajamiehet ovat sitkeitä niin halutessaan, mutta eri tyylillä. Ei näin kuin tämä mies. Hän kysyi saman keskustelun aikana kolme kertaa, että eikö nyt voittaisi nähdä. Ei nyt. Ei on ei. Ja sen käyttäytymisen jälkeen ei on ei ikinä.

        Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat. Jos he saavat pakit, ei se saa heitä käyttäytymään huonosti, välinpitämättömästi ehkä. He eivät ruinaa. Jossain kohtaa he yrittävät uudelleen, jos vielä kiinnostaa.

        "Vain tulevat ja ottavat" tarkoittaa että hyvällä itsetunnolla tarkoitat kokenutta pelimiestä jolla riittää kanttia lähestyä kuin olettaen saavansa naisen, vaikkei tietysti voi tietää loppputulosta varmasti.

        Naisten suosikkisana "vain" luonnollisesti mainittu.

        ("mies _vain_ ilmestyi jostain")
        ("mies _vain oli niin sytyttävä")
        ("me _vain_päädyimme miehen asunnolle")
        ("kaikki _vain_tapahtui")

        Kuten aina sanotaan, pokaustapahtuma on kuin elokuva jonka miehen tulee käsikirjoittaa, ohjata ja näytellä jotta nainen saa olla _vain_ nainen ja toimia _vain_ kokijana.

        Vain-ajattelu on ei-ajattelua. Ja sitähän nainen haluaakin.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Kukaan kiltti ja kunnollinen mies ei hauku naista saamistaan pakeista. Se on tosi. Tällainen mies on jotain aivan muuta kuin kiltti.

        Noh, kuten huomasit Itsekin, niin tämä(kin) asia on vain Persoona/Luonne Kysymys.. ;P

        Ja kuten sanoit.. Kyseessä ei voi olla kauhean kiltti ja kunnollinen persoona/luonne.. Tuollaista käytöstä ei esiinny heillä vaikka olisivat kuinka "maassa" ja/tai Psyyke Alhaalla/Kovilla syystä tai toisesta.. ;P

        Ja mistäkö tämän tiedän ja miten näin voin sanoa?.. Noh, mietippä sitä.. ;D


      • bdfhdh
        Nainen34v kirjoitti:

        Hienoa kuulla, ettet käyttäydy huonosti. Arvostan todella paljon.

        Täällä palstallakin näkyy aivan uskomatonta käytöstä, ja se kuvaa täysin sitä, mitä nämä ihmiset ovat sisältä. Näissä tapauksissa en yhtään ihmettele, että ovat yksin.

        Miksi sinulla on huono itsetunto? Olet varmaan monissa asioissa hyvä.

        Kiitos. En ole missään hyvä. Ja itsetunto on murskaantunut lopullisesti huonoihin kokemuksiin itsestä ja vuorovaikutuksesta muihin.


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Vain tulevat ja ottavat" tarkoittaa että hyvällä itsetunnolla tarkoitat kokenutta pelimiestä jolla riittää kanttia lähestyä kuin olettaen saavansa naisen, vaikkei tietysti voi tietää loppputulosta varmasti.

        Naisten suosikkisana "vain" luonnollisesti mainittu.

        ("mies _vain_ ilmestyi jostain")
        ("mies _vain oli niin sytyttävä")
        ("me _vain_päädyimme miehen asunnolle")
        ("kaikki _vain_tapahtui")

        Kuten aina sanotaan, pokaustapahtuma on kuin elokuva jonka miehen tulee käsikirjoittaa, ohjata ja näytellä jotta nainen saa olla _vain_ nainen ja toimia _vain_ kokijana.

        Vain-ajattelu on ei-ajattelua. Ja sitähän nainen haluaakin.

        En osaa sanoa, miltä tuntuu tulla pelatuksi sänkyyn baarista.


      • bdfhdh kirjoitti:

        Kiitos. En ole missään hyvä. Ja itsetunto on murskaantunut lopullisesti huonoihin kokemuksiin itsestä ja vuorovaikutuksesta muihin.

        Onko sinulla huonot vuorovaikutukset myös miesten kanssa? Onko sinulla kavereita?

        Kai olet hyvä työssäsi tai harrastuksissasi? Jokainen meistä on hyvä jossain!


      • Kiltti-ja-kunnollinen
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä mies oli ulkonäöltään kuitenkin hyvin tavallinen. Voittajamiehet ovat sitkeitä niin halutessaan, mutta eri tyylillä. Ei näin kuin tämä mies. Hän kysyi saman keskustelun aikana kolme kertaa, että eikö nyt voittaisi nähdä. Ei nyt. Ei on ei. Ja sen käyttäytymisen jälkeen ei on ei ikinä.

        Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat. Jos he saavat pakit, ei se saa heitä käyttäytymään huonosti, välinpitämättömästi ehkä. He eivät ruinaa. Jossain kohtaa he yrittävät uudelleen, jos vielä kiinnostaa.

        Minä en ole koskaan kahta kertaa naista ruinannut treffeille. Kysyn kerran ja jos ei suostu niin unohdan naisen.


      • Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Minä en ole koskaan kahta kertaa naista ruinannut treffeille. Kysyn kerran ja jos ei suostu niin unohdan naisen.

        Ei ollenkaan huono toimintamalli. Kai silti kohtelet naista ystävällisesti, vaikka hän kieltäytyisikin?


      • Kaiken.kertoo
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä mies oli ulkonäöltään kuitenkin hyvin tavallinen. Voittajamiehet ovat sitkeitä niin halutessaan, mutta eri tyylillä. Ei näin kuin tämä mies. Hän kysyi saman keskustelun aikana kolme kertaa, että eikö nyt voittaisi nähdä. Ei nyt. Ei on ei. Ja sen käyttäytymisen jälkeen ei on ei ikinä.

        Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat. Jos he saavat pakit, ei se saa heitä käyttäytymään huonosti, välinpitämättömästi ehkä. He eivät ruinaa. Jossain kohtaa he yrittävät uudelleen, jos vielä kiinnostaa.

        Ei nyt =ehkä joskus, yritä yritä


      • bhbfskn
        Nainen34v kirjoitti:

        Onko sinulla huonot vuorovaikutukset myös miesten kanssa? Onko sinulla kavereita?

        Kai olet hyvä työssäsi tai harrastuksissasi? Jokainen meistä on hyvä jossain!

        Minulla on paljon kavereita ja tuttuja. Naisia kavereista lienee pieni enemmistö. Työssäni olen huono ja harrastuksissani aivan erityisen huono. Tiedät varmasti, että ollakseen hyvä jossain, on harjoiteltava paljon. Minua ei kiinnosta mikään asia niin paljoa eikä minulla ole tarmokkuutta harjoitella sellaisia määriä, mitä hyväksi tuleminen tapauksessani vaatisi.


      • bhbfskn kirjoitti:

        Minulla on paljon kavereita ja tuttuja. Naisia kavereista lienee pieni enemmistö. Työssäni olen huono ja harrastuksissani aivan erityisen huono. Tiedät varmasti, että ollakseen hyvä jossain, on harjoiteltava paljon. Minua ei kiinnosta mikään asia niin paljoa eikä minulla ole tarmokkuutta harjoitella sellaisia määriä, mitä hyväksi tuleminen tapauksessani vaatisi.

        Hmmm. Mikä sinua elämässä kiinnostaa? Oletko masentunut?


      • mokmhb
        Nainen34v kirjoitti:

        Hmmm. Mikä sinua elämässä kiinnostaa? Oletko masentunut?

        Ei kiinnosta enää mikään. En ole masentunut, koen elämäni ja itseni olevan täydellisen merkityksettömiä.


      • mokmhb kirjoitti:

        Ei kiinnosta enää mikään. En ole masentunut, koen elämäni ja itseni olevan täydellisen merkityksettömiä.

        Kyllähän tuo nyt vähän masennukselta kuulostaa kuitenkin. Miksi koet näin?


      • Nainen34v kirjoitti:

        Hmmm. Mikä sinua elämässä kiinnostaa? Oletko masentunut?

        Teillä kahdella taitaa olla ainakin se ero, että toinen taitaa olla Ekstrompi ja toinen Intrompi.. KilpailuVietillä, huomionhakuisuudella jne. on myös omat vaikutuksensa moneen juttuun.. ;P

        Välttis ei tarvitse olla siis mitenkään masis edes, että esim. Ekstro voi Kummastella Intron käytöstä.. Ja arvuutella tuollaisia.. Tosin ainakin pienestä alakulosta toi hänen seuraava viestinsä kertoo, mutta se ei vaikuta siihen mitä sanoin.. ;P


      • ndtydtu
        Nainen34v kirjoitti:

        Kyllähän tuo nyt vähän masennukselta kuulostaa kuitenkin. Miksi koet näin?

        Kuulostaa, miltä kuulosta, mutta masennusta se ei ole. Nämä ovat vain pitkällisen itsetutkiskelun ja ympäristönsä tarkkailun tuloksia. Yksilön elämä yleisesti ja oma elämä erityisesti ovat täysin merkityksettömiä, kun asiaa katsotaan laajemmasta perspektiivistä. Ei sillä ole mitään väliä, mitä teen tai jätän tekemättä - synnyn ja kuolen, touhuan jotain siinä välissä, mutta maailma jatkaa kulkuaan piittamatta noista.

        Luonteeni on tällainen, en jaksa innostua minulle tyhjänpäiväisistä asioista tai teeskennellä innostuvani. Ymmärrät nyt varmaan, miksi en ole haluttu naisten keskuudessa, varsinkaan, kun en ole komea.


    • Miesss32v

      "Hyvän itsetunnon omaavat miehet vaan tulevat ja ottavat. "

      Kuulostat perusnaiselta jonka otan esim bileistä tai baareista käyttööni. Aina sama virsi, "mä en tee normaalisti tämmöstä", " mä en oo tämmönen". Viimeisimmälle sanoin suoraan että kiva tietää mutta tänään kyllä sitten teet tämmöstä.

      • Kieltämättä viimeinen lause on kovin kiehtova, ja naiset takuuvarmasti pitävät siitä, mutta silti en lähtisi sun matkaan. En ole ikinä lähtenyt. Sanoisin sulle varmaan, että "nimenomaan tänään juuri joudun sanomaan, että en tee sellaista".

        Jos sä et muistaisi seuraavana aamuna mun nimeä ja muita tuntomerkkejä, joita sä kysyit muka-kiinnostuneena, jotta löydät mut facebookista, se olisi vaan sun ongelma.

        Kerran yksi komea erittäin suosittu paikallinen julkkisurheilija pyysi mun numeroa baarin jälkeen. Hänestä ei kuulunut seuraavana päivänä. Paljon myöhemmin hän laittoi viestiä, että oli muka hukannut mun numerosi. En lähtenyt hänen kanssaan ikinä ulos, vaikka hän pyysi useasti. En uskonut tarinaa. Silti hän oli aina ystävällinen.


      • Miesss32v

        Oletat ehkä että istun jossain nurkassa etsimässä seuraa ja teen jatkuvia peliliikkeitä. Olen lähes aina hyvällä fiiliksellä liikenteessä ja en erityisemmin stressaa, kunhan on kivaa. En johdattele varsinaisesti asioita mihinkään suuntaan tai vonkaa. Eräskin täysin tuntematon nainen tuli kylmälähestymisellä kysymään suoraan mennäänkö vessaan hoitamaan hommat mutta kieltäydyin


      • Miesss32v kirjoitti:

        Oletat ehkä että istun jossain nurkassa etsimässä seuraa ja teen jatkuvia peliliikkeitä. Olen lähes aina hyvällä fiiliksellä liikenteessä ja en erityisemmin stressaa, kunhan on kivaa. En johdattele varsinaisesti asioita mihinkään suuntaan tai vonkaa. Eräskin täysin tuntematon nainen tuli kylmälähestymisellä kysymään suoraan mennäänkö vessaan hoitamaan hommat mutta kieltäydyin

        Siis en todellakaan luule noin. Paras flaksi käy juuri sosiaalisimmilla miehillä, joilla on iso rinki lössiä ympärillä, paljon tuttuja ja kokoajan hyväntuulista juttuseuraa. Näillä joukkuepelaajilla, esim lätkä- ja futispelaajilla. Noilla yksinäisillä tsiigailijoilla harvemmin on naisia.

        Tunnistan sun tyyppisi ja varmasti meidän sosiaaliset piirit on samoja. Mua et saisi silti mukaasi.


      • Miessss32v

        En varsinaisesti ole lössin mukana soljuva nuuskaa mussuttuva lätkäpoika, jonka kaksi suurinta saavutusta oli pelata Ilveksessä pari kuukautta ja päästä iskän raksalle töihin.

        Olen ulkoisesti söpö panosonni, mutta sisältä eksentrinen pohdiskelija. Ensi tapaamisella pakko esittää mitä ulkonäkö sanoo, olla ulospäinsuuntautunut ja kiva kaveri, jos "heitän vapaalle" on tutustuminen hidasta, koska olen outo.

        Ja en siis osaa tarkemmin lähtisimmekö samaan suuntaan, en saa sinusta oikein kiinni millainen olet naisiasi


      • Miessss32v kirjoitti:

        En varsinaisesti ole lössin mukana soljuva nuuskaa mussuttuva lätkäpoika, jonka kaksi suurinta saavutusta oli pelata Ilveksessä pari kuukautta ja päästä iskän raksalle töihin.

        Olen ulkoisesti söpö panosonni, mutta sisältä eksentrinen pohdiskelija. Ensi tapaamisella pakko esittää mitä ulkonäkö sanoo, olla ulospäinsuuntautunut ja kiva kaveri, jos "heitän vapaalle" on tutustuminen hidasta, koska olen outo.

        Ja en siis osaa tarkemmin lähtisimmekö samaan suuntaan, en saa sinusta oikein kiinni millainen olet naisiasi

        Haha, voin sanoa, että ei lähdettäisi. Mutta outoushan on aina positiivista. Tai no kai siinäkin nyt jokin raja-arvo tulee vastaan, jonka ylitettyään ihminen muuttuu oikeasti karmivaksi. Käyttäisin myös itsestäni sanaa outo.

        En ole mikään perustyhjäpäädiivailija, joita olet varmaan tottunut kellistämään, siksi en lähtisikään mukaan.


      • buahahahahhahahhh
        Nainen34v kirjoitti:

        Haha, voin sanoa, että ei lähdettäisi. Mutta outoushan on aina positiivista. Tai no kai siinäkin nyt jokin raja-arvo tulee vastaan, jonka ylitettyään ihminen muuttuu oikeasti karmivaksi. Käyttäisin myös itsestäni sanaa outo.

        En ole mikään perustyhjäpäädiivailija, joita olet varmaan tottunut kellistämään, siksi en lähtisikään mukaan.

        Voi Jassu parkaa...


    • AspergerMies_

      Kieltämättä kokonaiskuva on ylpeä, itseriittoinen ja ylimielinen. Pikainen tarkastelu näyttää mukavalta. Luulen että olet stereotyyppinen nainen, jolla on noussut jotain keltaista hattuun ja sateella on riski tukehtumiseen nenän kautta. Ei sinua siitä voi syyttää, sillä syytön olet esim. ulkonäköösi (tämä tieto siis antamistasi teksteistä). Uskon, että sinulla ei ole hajuakaan eim. perus tai komeahkon miehen maailmasta, mitä kaikkea panosta joutuu naisten eteen laittamaan. Empatiakykyä varmaan riittää, mutta maailmankuvan laajentaminen miehiseen näkökulmaan sinulta ei koskaan tule onnistumaan.

      summa summarum, sinunkaltaisille naisille varmaan löytyy ottajia; itse sanon kaltaisillesi PTYHH!

      • Kiitos analyysistä. Ei välttämättä kovin pieleen mene.

        Empaattinen olen, monesti olisi helpompaa, että olisin vähemmän. Ja miehen elämästä ei luonnollisesti ole mitään käryä. Ei niin minkäänlaisen miehen.


    • Apergermies_

      Ole hyvä. Ovet ei sinulle avaudu, kierrä ympyrää, niinkuin eksynyt tekee.

      • Menen juuri niistä ovista sisään kuin tuntuu. Lukituista ovista en edes luonnollisestikaan yritä. En ole eksyksissä, minulla on kaikki oikein kivasti.


      • Aspergermies_

        Paitsivietät arvokasta aikaasi tällä surkealla palstalla. Yötä myöden. Onko nainen34v elänyt sen elämän mitä nainen20-25v suunnitteli ja haaveili. Annaskun vastaan: tottakai. Sinä kuljet niistä ovista mistä haluat.


      • Aspergermies_ kirjoitti:

        Paitsivietät arvokasta aikaasi tällä surkealla palstalla. Yötä myöden. Onko nainen34v elänyt sen elämän mitä nainen20-25v suunnitteli ja haaveili. Annaskun vastaan: tottakai. Sinä kuljet niistä ovista mistä haluat.

        Joinakin öinä olen ollut täällä kyllä. Mitä sitten, teen niitä asioita, joista pidän. Täällä on paljon mukavia kirjoittajia. Ja oma elämäni ei ole yhtään arvokkaampi kuin jonkun toisen. Itselleni toki omani on merkitsevin.

        En ole oikein ikinä suunnitellut elämääni liian pitkälle, koska elämä harvoin menee niinkuin suunnittelee. Suuntaviivat on hyvä olla. Minulla on ollut oikein kiva elämä, ja olen kaikesta kovin kiitollinen. Muuta tuskin tarvitaan. Toivon, että saan pitää rakkaat ihmiset lähelläni mahdollisimman pitkään. Pysyvää parisuhdetta ei ole löytynyt, jota ehkä oletin tuossa iässä.

        Miten sinun elämäsi? Miksi olet noin hyökkäävä?


      • AspergerMies_

        Pahoittelut jos koet viestit hyökkäykseksi. Olet aloittanut ketjun ja silloin väkisinkin joutuu kohtaamaan eri näkökulmia otsikon aiheeseen. Itse halusin valottaa sinulle myös näkökulmaa jota sinulle ei tarjota (olettaisin näin). Miksi koet viestini hyökkäykseksi ? Kuvittelisin että ihminen joka sinkkuna pitää tutkaa kiinni ja saa oman kertomuksen mukaan päivittäin kaikenlaisia yhteyden ottoja miehiltä, elämä on muutenkin oikein kivaa (oman kertomuksen mukaan), on ollut 15 parisuhteessa joista 15 on kariutunut elää sellaisessa uplassa joita harva täällä palstalla pysty kuvittelemaan. Me emme pysty asettumaan sinun asemaasi, etkä sinäkään meidän asemaan. Sinulle kaikki on näennäisen helppoa; tämä on iso ongelma ja johtaa siihen, että et ole joutunut haastamaan itseäsi; nöyrtymään; oppimaan; ajattelamaan sitä toista; ratkaisemaan ongelmia; puramaan huulta. Sinä olet elänyt aivan eri sfääreissä kuin muu porukka täällä. Valitettavasti näillä parametreillä ja sinun asenteella (kaikki ovet ei edelleenkään aukea sinulle!) jatkat samaa rataa ihmissuhteissa ja kierrät ympyrää niinkuin eksynyt tekee. Sinussa on oltava jotain pahasti vialla kun 15 parisuhteen jälkeen et ole kyennyt kehittämään itseäsi parisuhteeseen ja kehittymään parisuhteessa.


      • helgamies_
        AspergerMies_ kirjoitti:

        Pahoittelut jos koet viestit hyökkäykseksi. Olet aloittanut ketjun ja silloin väkisinkin joutuu kohtaamaan eri näkökulmia otsikon aiheeseen. Itse halusin valottaa sinulle myös näkökulmaa jota sinulle ei tarjota (olettaisin näin). Miksi koet viestini hyökkäykseksi ? Kuvittelisin että ihminen joka sinkkuna pitää tutkaa kiinni ja saa oman kertomuksen mukaan päivittäin kaikenlaisia yhteyden ottoja miehiltä, elämä on muutenkin oikein kivaa (oman kertomuksen mukaan), on ollut 15 parisuhteessa joista 15 on kariutunut elää sellaisessa uplassa joita harva täällä palstalla pysty kuvittelemaan. Me emme pysty asettumaan sinun asemaasi, etkä sinäkään meidän asemaan. Sinulle kaikki on näennäisen helppoa; tämä on iso ongelma ja johtaa siihen, että et ole joutunut haastamaan itseäsi; nöyrtymään; oppimaan; ajattelamaan sitä toista; ratkaisemaan ongelmia; puramaan huulta. Sinä olet elänyt aivan eri sfääreissä kuin muu porukka täällä. Valitettavasti näillä parametreillä ja sinun asenteella (kaikki ovet ei edelleenkään aukea sinulle!) jatkat samaa rataa ihmissuhteissa ja kierrät ympyrää niinkuin eksynyt tekee. Sinussa on oltava jotain pahasti vialla kun 15 parisuhteen jälkeen et ole kyennyt kehittämään itseäsi parisuhteeseen ja kehittymään parisuhteessa.

        Eiköhän tämäkin avaus ole pelkkää trollausta. Ei kai kukaan ole oikeasti noi pihalla mitä tämä AP yrittää väittää olevansa.


      • AspergerMies_ kirjoitti:

        Pahoittelut jos koet viestit hyökkäykseksi. Olet aloittanut ketjun ja silloin väkisinkin joutuu kohtaamaan eri näkökulmia otsikon aiheeseen. Itse halusin valottaa sinulle myös näkökulmaa jota sinulle ei tarjota (olettaisin näin). Miksi koet viestini hyökkäykseksi ? Kuvittelisin että ihminen joka sinkkuna pitää tutkaa kiinni ja saa oman kertomuksen mukaan päivittäin kaikenlaisia yhteyden ottoja miehiltä, elämä on muutenkin oikein kivaa (oman kertomuksen mukaan), on ollut 15 parisuhteessa joista 15 on kariutunut elää sellaisessa uplassa joita harva täällä palstalla pysty kuvittelemaan. Me emme pysty asettumaan sinun asemaasi, etkä sinäkään meidän asemaan. Sinulle kaikki on näennäisen helppoa; tämä on iso ongelma ja johtaa siihen, että et ole joutunut haastamaan itseäsi; nöyrtymään; oppimaan; ajattelamaan sitä toista; ratkaisemaan ongelmia; puramaan huulta. Sinä olet elänyt aivan eri sfääreissä kuin muu porukka täällä. Valitettavasti näillä parametreillä ja sinun asenteella (kaikki ovet ei edelleenkään aukea sinulle!) jatkat samaa rataa ihmissuhteissa ja kierrät ympyrää niinkuin eksynyt tekee. Sinussa on oltava jotain pahasti vialla kun 15 parisuhteen jälkeen et ole kyennyt kehittämään itseäsi parisuhteeseen ja kehittymään parisuhteessa.

        Ensinnäkään en ole ollut parisuhteissa 15 kertaa.

        Eri näkökulmia tosi saa ja pitää esittää, se tässä onkin pointtina. Keskustelua ei synny, jos kaikki ovat vaan samaa mieltä. Hyvässä keskustelussa on nimenomaan monia eri näkökulmia. Ehkä otin sen hyökkäyksenä, kun kirjoitit onko elämäni sitä, mitä nuorena ajattelin. Harvoin se niin on.


      • AspergerMies_

        Todennäköisyys sille että N34v puhuu palturia on kova. Mutta jos nyt sattuisikin puhumaan totta, on hänen elämänsä aika absurdia, näin "tavallisen" ihmisen näkökulmasta. Hänen isoin haaste on itsensä kanssa, jos on siis todellinen henkilö.


      • AspergerMies_ kirjoitti:

        Todennäköisyys sille että N34v puhuu palturia on kova. Mutta jos nyt sattuisikin puhumaan totta, on hänen elämänsä aika absurdia, näin "tavallisen" ihmisen näkökulmasta. Hänen isoin haaste on itsensä kanssa, jos on siis todellinen henkilö.

        Kerropa sitten minun ongelmani, että itsekin sitten tiedän ne?


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Kerropa sitten minun ongelmani, että itsekin sitten tiedän ne?

        Sinulla on ongelmana se, että haluat tuhlata ihmisten kallisarvoista aikaa turhaa kirjoitteluun. Olet hyvin itsekäs ihminen.


      • AspergerMies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Kerropa sitten minun ongelmani, että itsekin sitten tiedän ne?

        No koitetaan vielä kerran, vikka tuo helgamies taitaa olla oikeassa. Tuhlaat kallisarvoista aikaamme.

        Kysyitkö ihan vakavissasi vai jollain muulla motiivilla ?

        Sinun onglma on se, että et pysty olemaan kriittinen itseäsi kohtaan ja kehittämään itseäsi. Et selkeästi kuuntele muita ja ymmärrät asiat väärin, esim Esimerkkini ovista.

        johan kerroon siitä kuplasta missä elät; ei sellaisessa kuplassa kukaan normaali mies elä tai nainenkaan. Olet muodostanut oman käytöksen sen kuplan asettamien reuna ehtojen mukaan, jolloin et ole joutunut haastamaan omaa itseäsi haasteiden edessä( tämähän on ihan luonnollista, sinun vaan tulisi tiedostaa se). Lue uudelleen mitä kirjoitin aikaisemmin. Sivuutit edellisen kommenttini ottamalla herneet nenään 15 parisuhteesta ja missasit koko pointin.
        Yritin asettaa sinulle ajateltavaa tuohon ylimieliseen kommenttiin että sinulle on kaikki ovet auki ja availet mitä tahdot paitsi lukittuja. Ihmettelen suhtautumistasi itseesi ilman kritiikkiä. Itse en pystyisi moiseen. Koit loukkauksena kun tarjoilin nuormman versiosi haavemaailman ja realiteetin (todistus että homma ei ole ollut hallussasi), etkä pässyt ajatukseen että tulipas tehtyä virheitä ja näissä ja näissä olisi kehittymisen varaa.

        Summa summarum; Olet kuin pieni lapsi karkkikaupassa söpö ja kiva. Tikkukaramellia ei sinun suusta voi viedä, koska uusi karamelli tarjoillaan sinne automaattisesti. Opeta siinä sitten syömään aamupuuroa (itse syön joka päivä ;))

        Ps: minulla menee ihan kivasti, tänään on ollut hieman huono päivä. On jopa hieman V*tuttanutkin


      • AspergerMies_ kirjoitti:

        No koitetaan vielä kerran, vikka tuo helgamies taitaa olla oikeassa. Tuhlaat kallisarvoista aikaamme.

        Kysyitkö ihan vakavissasi vai jollain muulla motiivilla ?

        Sinun onglma on se, että et pysty olemaan kriittinen itseäsi kohtaan ja kehittämään itseäsi. Et selkeästi kuuntele muita ja ymmärrät asiat väärin, esim Esimerkkini ovista.

        johan kerroon siitä kuplasta missä elät; ei sellaisessa kuplassa kukaan normaali mies elä tai nainenkaan. Olet muodostanut oman käytöksen sen kuplan asettamien reuna ehtojen mukaan, jolloin et ole joutunut haastamaan omaa itseäsi haasteiden edessä( tämähän on ihan luonnollista, sinun vaan tulisi tiedostaa se). Lue uudelleen mitä kirjoitin aikaisemmin. Sivuutit edellisen kommenttini ottamalla herneet nenään 15 parisuhteesta ja missasit koko pointin.
        Yritin asettaa sinulle ajateltavaa tuohon ylimieliseen kommenttiin että sinulle on kaikki ovet auki ja availet mitä tahdot paitsi lukittuja. Ihmettelen suhtautumistasi itseesi ilman kritiikkiä. Itse en pystyisi moiseen. Koit loukkauksena kun tarjoilin nuormman versiosi haavemaailman ja realiteetin (todistus että homma ei ole ollut hallussasi), etkä pässyt ajatukseen että tulipas tehtyä virheitä ja näissä ja näissä olisi kehittymisen varaa.

        Summa summarum; Olet kuin pieni lapsi karkkikaupassa söpö ja kiva. Tikkukaramellia ei sinun suusta voi viedä, koska uusi karamelli tarjoillaan sinne automaattisesti. Opeta siinä sitten syömään aamupuuroa (itse syön joka päivä ;))

        Ps: minulla menee ihan kivasti, tänään on ollut hieman huono päivä. On jopa hieman V*tuttanutkin

        Olet oikeassa, sivuutin muun kirjoituksen. Unohdin sen, kun jäin kiinni tiettyyn väärään, mutta oleelliseen yksityiskohtaan. Tämä on hajamielisyyttäni. Anteeksi siitä.

        Tänne tulee nyt siihen tahtiin kommenttia, etten ehdi millään keskustelemaan kaikkien kanssa laadukkaasti. Laatu laskee, kun yritän vaan vastata kaikille jotakin.

        Mielestäni pystyn kyllä itsekriittiseen tarkasteluun. Kyseenalaistan nykyään jopa sen, onko minusta ollenkaan parisuhteeseen. Palaan todellakin mielelläni kyllä tuohon aiheeseen itseni kehittämisestä, mutta nyt tässä kohtaa ehkä aiheena oli tämä miehen käytös.


      • Aspergermies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Olet oikeassa, sivuutin muun kirjoituksen. Unohdin sen, kun jäin kiinni tiettyyn väärään, mutta oleelliseen yksityiskohtaan. Tämä on hajamielisyyttäni. Anteeksi siitä.

        Tänne tulee nyt siihen tahtiin kommenttia, etten ehdi millään keskustelemaan kaikkien kanssa laadukkaasti. Laatu laskee, kun yritän vaan vastata kaikille jotakin.

        Mielestäni pystyn kyllä itsekriittiseen tarkasteluun. Kyseenalaistan nykyään jopa sen, onko minusta ollenkaan parisuhteeseen. Palaan todellakin mielelläni kyllä tuohon aiheeseen itseni kehittämisestä, mutta nyt tässä kohtaa ehkä aiheena oli tämä miehen käytös.

        Kiva kuulla. Toivon mukaan jaksat tutkailla myös itseäsi. se voi auttaa aikalailla parisuhteessa. Ja tietty pitkkä pinna ja uteliasuus ratkaista asioita. Sinullakaan ei välttämättä ole mo.ia vuosia nykyisenkaltaista kuplaa, joten astelmasi parisuhteeseen pääsystä voi muuttua aikalailla. Haluaisin uskoa että olet jollekin miehellä enemmän kuin tarpeeksi. Mutta siihe ei riitä pelkkä kuori. Kuori auttaa tutustumisvaiheessa.

        Toivon kuitenkin ettet tuhlaisi oikeasti kenenkään aikaa ennekuin olet sinut myös itsesi kanssa suhteessa parisuhteeseen. Parisuhteeseen johon myös se mies.on menossa.


      • Aspergermies_ kirjoitti:

        Kiva kuulla. Toivon mukaan jaksat tutkailla myös itseäsi. se voi auttaa aikalailla parisuhteessa. Ja tietty pitkkä pinna ja uteliasuus ratkaista asioita. Sinullakaan ei välttämättä ole mo.ia vuosia nykyisenkaltaista kuplaa, joten astelmasi parisuhteeseen pääsystä voi muuttua aikalailla. Haluaisin uskoa että olet jollekin miehellä enemmän kuin tarpeeksi. Mutta siihe ei riitä pelkkä kuori. Kuori auttaa tutustumisvaiheessa.

        Toivon kuitenkin ettet tuhlaisi oikeasti kenenkään aikaa ennekuin olet sinut myös itsesi kanssa suhteessa parisuhteeseen. Parisuhteeseen johon myös se mies.on menossa.

        Kiitos vinkeistä. Kyllä sitä kovasti yritän kehittää itseäni ja olen tosiaan pohtinut, missä menee pieleen, kun parisuhteet eivät ole onnistuneet. Pinna on mulla pitkä kyllä, eräs parisuhde opetti sen.

        Pelkkä kuori ei todellakaan riitä. Toivon, että mies näkee minussa muutakin, koska se muu yhtä merkittävää pitkässä suhteessa.

        Se, mitä muiden ajan tuhlaamiseen tulee, niin sitä en todellakaan tee. Kerron todellakin nopeasti, etten ole etsimässä nyt mitään. Eilen vastasin siihen toiseen treffipyyntöön samantien, että kiitos, mutta nyt ei ole sopiva hetki. Tilanne ja fiilis saattaa olla kuukauden päästä aivan erilainen.

        Ja sitä paitsi, kun oikein mielenkiintoinen ihminen tulee vastaan, on häntä varmasti mahdotonta sivuuttaa. Mun mielenkiintoa ei vaan herätetä komealla ja atleettisella ulkonäöllä ja sillä, että kirjoitetaan "Moi, oot kiva, lähdetkö keilaamaan?", vaikka tuo aloitus on oikein mukava ja toimii varmasti moniin. Toisaalta, sittenhän tuo toimii mukavasti, jos tunnen miehen. Toki silloinkin ehkä parempi on muoto: "Varasin meille ravintolasta pöydän silloin ja silloin, mistä osoitteesta haen sut?".

        Mielenkiinto toista ihmistä kohtaan tulee siitä, minkälaisen kuvan toisesta tihkuvat informaatiopalaset ulkonäöstä, eleistä, ajatuksista, käytöksestä ja luonteesta luovat. Se, haluanko nähdä tuosta palapelistä lisää palasia, on se merkitsevä juttu. Monet palapelit vaikuttavat liian simppeleiltä mulle. Etsin varmaan miljoonan palan palapeliä.


      • Aspergermies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä. Kyllä sitä kovasti yritän kehittää itseäni ja olen tosiaan pohtinut, missä menee pieleen, kun parisuhteet eivät ole onnistuneet. Pinna on mulla pitkä kyllä, eräs parisuhde opetti sen.

        Pelkkä kuori ei todellakaan riitä. Toivon, että mies näkee minussa muutakin, koska se muu yhtä merkittävää pitkässä suhteessa.

        Se, mitä muiden ajan tuhlaamiseen tulee, niin sitä en todellakaan tee. Kerron todellakin nopeasti, etten ole etsimässä nyt mitään. Eilen vastasin siihen toiseen treffipyyntöön samantien, että kiitos, mutta nyt ei ole sopiva hetki. Tilanne ja fiilis saattaa olla kuukauden päästä aivan erilainen.

        Ja sitä paitsi, kun oikein mielenkiintoinen ihminen tulee vastaan, on häntä varmasti mahdotonta sivuuttaa. Mun mielenkiintoa ei vaan herätetä komealla ja atleettisella ulkonäöllä ja sillä, että kirjoitetaan "Moi, oot kiva, lähdetkö keilaamaan?", vaikka tuo aloitus on oikein mukava ja toimii varmasti moniin. Toisaalta, sittenhän tuo toimii mukavasti, jos tunnen miehen. Toki silloinkin ehkä parempi on muoto: "Varasin meille ravintolasta pöydän silloin ja silloin, mistä osoitteesta haen sut?".

        Mielenkiinto toista ihmistä kohtaan tulee siitä, minkälaisen kuvan toisesta tihkuvat informaatiopalaset ulkonäöstä, eleistä, ajatuksista, käytöksestä ja luonteesta luovat. Se, haluanko nähdä tuosta palapelistä lisää palasia, on se merkitsevä juttu. Monet palapelit vaikuttavat liian simppeleiltä mulle. Etsin varmaan miljoonan palan palapeliä.

        Ok. Aihe tosiaan lipsahti tässä sivuun. Komppaan käytöstäsi aloituksen tekstissä mikäli tilanne on mennyt noin. Ajattelin, että täälläkin esitetty ongelma voi olla sinun akilleenkantapää. Kaunis kuoresi houkuttaa tietynlaistamiestä luoksesi ja oma käytös vielä karsii ne sitkeimmät tapaukset. Eli maaliin ka.ssasi pääsee marginaalin marginaali. Sinuna rkkoisin tuon kaavan ja ottaisin ohjakset omiin käsiin. Sinä valitset ja teet aloitteet ja tutustut miehiin. Olen satavarma että materiaali (miehet) on erilaista kun toimit näinpäin. Toisekseen sen palapelin koon määräätte sinä ja sinun kaveri. Arki tulee vastaan ennemmin tai myöhenmin, mutta samalla aaltopituudella olevan kaverin kanssa tarina etenee. :)


      • shfhsfghsdsjdg
        Aspergermies_ kirjoitti:

        Ok. Aihe tosiaan lipsahti tässä sivuun. Komppaan käytöstäsi aloituksen tekstissä mikäli tilanne on mennyt noin. Ajattelin, että täälläkin esitetty ongelma voi olla sinun akilleenkantapää. Kaunis kuoresi houkuttaa tietynlaistamiestä luoksesi ja oma käytös vielä karsii ne sitkeimmät tapaukset. Eli maaliin ka.ssasi pääsee marginaalin marginaali. Sinuna rkkoisin tuon kaavan ja ottaisin ohjakset omiin käsiin. Sinä valitset ja teet aloitteet ja tutustut miehiin. Olen satavarma että materiaali (miehet) on erilaista kun toimit näinpäin. Toisekseen sen palapelin koon määräätte sinä ja sinun kaveri. Arki tulee vastaan ennemmin tai myöhenmin, mutta samalla aaltopituudella olevan kaverin kanssa tarina etenee. :)

        vielä mitä....


      • Aspergermies_ kirjoitti:

        Ok. Aihe tosiaan lipsahti tässä sivuun. Komppaan käytöstäsi aloituksen tekstissä mikäli tilanne on mennyt noin. Ajattelin, että täälläkin esitetty ongelma voi olla sinun akilleenkantapää. Kaunis kuoresi houkuttaa tietynlaistamiestä luoksesi ja oma käytös vielä karsii ne sitkeimmät tapaukset. Eli maaliin ka.ssasi pääsee marginaalin marginaali. Sinuna rkkoisin tuon kaavan ja ottaisin ohjakset omiin käsiin. Sinä valitset ja teet aloitteet ja tutustut miehiin. Olen satavarma että materiaali (miehet) on erilaista kun toimit näinpäin. Toisekseen sen palapelin koon määräätte sinä ja sinun kaveri. Arki tulee vastaan ennemmin tai myöhenmin, mutta samalla aaltopituudella olevan kaverin kanssa tarina etenee. :)

        Tämä on muuten aivan varteenotettava vinkki. Ehkä kokeilenkin jossain kohtaa. :)


      • Aspergermies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä on muuten aivan varteenotettava vinkki. Ehkä kokeilenkin jossain kohtaa. :)

        Joo, onnea kokeiluun. Toivottavasti pääset puusta pidemmälle. Pistä tietoa jos pääset eteenpäin, voisi olla hyvä topiikki..


      • Aspergermies_ kirjoitti:

        Joo, onnea kokeiluun. Toivottavasti pääset puusta pidemmälle. Pistä tietoa jos pääset eteenpäin, voisi olla hyvä topiikki..

        Voin vaikka laittaakin, jos näin käy. Nyt ajankohta ei ole vielä otollinen tälle kokeilulle.


    • OlipaOmituinenHyypiö

      Mäkään en ymmärrä, mitä helvettiä tuollaisten miesten päässä liikkuu. En ole koskaan käynyt tai edes pyytänyt ketään treffeillä. Ihme hyypiöitä tuollaiset tyypit, jotka eivät tajua, että kohteliainta on jättää naiset rauhaan, ja vastata vain jos jotain kysytään.

    • PimPimPimPom

      Toi on sellasta 'myyntimiesmynttinen' taktiikkaa, jota jotkut harrastaa.
      No, kaikkeen törmää etenkin kun treffailee.

    • "Olen jutellut ystävällisesti hänen kanssaan, vastaillut hänen kysymyksiinsä. Hän kertoi tapailevansa jotain tällä hetkellä. Kerroin hänelle, että mielelläni kirjoittelen hänen kanssaan kevyesti kuulumisista, mutta en etsi tällä hetkellä mitään. Ja sitäpaitsi hän tosiaan tapailee.

      Hän yritti ja yritti, että tutustuttaisiin, koska "vaikutat niin kivalta". Mainitsin, että melkein kaikki ihmiset ovat kivoja. Sanoin, että uusiin ihmisiin tutustuminen on todella raskasta, ja toistin, että en etsi nyt mitään. Kerroin, että kirjoitella voidaan. Numeroni on salainen, enkä anna sitä kovinkaan helpolla.

      Tämän jälkeen alkoi ryöpytys. "Olet ylimielinen ja ylpeä. Et olekaan sellainen, mitä luulin". Mitä? "

      No sitä että kun sinä ystävällisesti juttelet ihmisen kanssa joka ei todellakaan ole parasta ja luotettavinta A-ryhmää ihmisistä niin tottakai kun asiat ei menekään niin kuin se haluaa se alkaa kiukuttelemaan. Merkit oli sun nähtävissä jos olisit ne halunnut nähdä. Jätkä flirttailee somessa sun kanssa vaikka on varattu, ei todellakaan mikään kiva ihminen vaan omistuhaluinen pettäjä.

      Menit kyllä itsekin metsään sille vastatessasi että melkein kaikki ihmiset ovat kivoja, nykymaailmaa kun seuraa niin todempi olisi väittää että melkein kaikki ovat vähemmän kivoja. Omalla toiminnallasi olemalla kiva pettäjille tuet niiden toimintaa vaikkakaan et ehkä tietoisesti mutta kuitenkin.

      • Haluan kuitenkin olla ystävällinen kaikille. Ja tämä mies oli todellakin aivan tavallinen, eikä varmasti mikään pleijeri. Saattoi jopa keksiä sen, että tapailee ketään.

        Ehkä mua ärsytti hänen kommenttinsa siitä, että olen kiva, koska veikkaan, että hän ei kehuisi samalla tavalla omasta mielestään ei viehättävää naista. Olemme siis kirjoitelleet ihan niitä näitä muutaman kerran, hyvin yksinkertaisia lauseita ja yleistä diipadaapaa.

        Tästä edespäinkin aion vastata kaikille. Joskus voisi päästä helpommalla, jos valehtelisi, että seurustelee, mutta inhoan valehtelua ylipaljon.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Haluan kuitenkin olla ystävällinen kaikille. Ja tämä mies oli todellakin aivan tavallinen, eikä varmasti mikään pleijeri. Saattoi jopa keksiä sen, että tapailee ketään.

        Ehkä mua ärsytti hänen kommenttinsa siitä, että olen kiva, koska veikkaan, että hän ei kehuisi samalla tavalla omasta mielestään ei viehättävää naista. Olemme siis kirjoitelleet ihan niitä näitä muutaman kerran, hyvin yksinkertaisia lauseita ja yleistä diipadaapaa.

        Tästä edespäinkin aion vastata kaikille. Joskus voisi päästä helpommalla, jos valehtelisi, että seurustelee, mutta inhoan valehtelua ylipaljon.

        No jos nyt sitten olet sitä mieltä että saattoi jopa keksiä tapailemisensa niin sittenhän olet ollut ystävällinen vahtelijalle.

        Minusta ärsyynnyt nyt ihan vääristä syistä jos kiva -kommentista ärsyynnyt mutta toisaalta hyväksyt joko a) morsiamensa pettämisen b) valehtelun, kumpikaan niistä ei ole hyvä juttu.

        Niin, se on ihan sun valinta ja sitähän te naiset teette että kivoimpia yleensä olette huonoimmoin käyttäytyville miehille. Että välitä niiden tekemisistä muita kohtaan kunhan vain ovat kivoja teille ja näin annatte noille saalistajille loputtomat markkinat. Tuolla asenteella varmaankin jos joskus parisuhteeseen tulet päätymään saat jonkun paskiaisen, sellaiset sua nimittäin tulee maailman tappiin piirittämään ja oikeasti kivoja et tulee tapaamaan, ne luovuttaa suhteesi kun näkevät että jännäveijarit viehättää sua enemmän.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No jos nyt sitten olet sitä mieltä että saattoi jopa keksiä tapailemisensa niin sittenhän olet ollut ystävällinen vahtelijalle.

        Minusta ärsyynnyt nyt ihan vääristä syistä jos kiva -kommentista ärsyynnyt mutta toisaalta hyväksyt joko a) morsiamensa pettämisen b) valehtelun, kumpikaan niistä ei ole hyvä juttu.

        Niin, se on ihan sun valinta ja sitähän te naiset teette että kivoimpia yleensä olette huonoimmoin käyttäytyville miehille. Että välitä niiden tekemisistä muita kohtaan kunhan vain ovat kivoja teille ja näin annatte noille saalistajille loputtomat markkinat. Tuolla asenteella varmaankin jos joskus parisuhteeseen tulet päätymään saat jonkun paskiaisen, sellaiset sua nimittäin tulee maailman tappiin piirittämään ja oikeasti kivoja et tulee tapaamaan, ne luovuttaa suhteesi kun näkevät että jännäveijarit viehättää sua enemmän.

        Nyt et ehkä tavoittanut sitä, mitä tarkoitin. Ehkä selitin huonosti.

        Tämän miehen mielestä olin kiva, koska ulkonäköni miellytti. Kivuus ei liittynyt mitenkään mihinkään muuhun. Heti, kun kieltäydyin antamasta numeroani, olinkin ylimielinen ja hän olikin kuulemma ollut väärässä. Manipulointia. Nuoleskelua ja katkeroitunutta käytöstä. Todennäköisesti hän yritti selittää, että hänellä on enemmän vientiä, mitä todellisuudessa on. Sillä ei ole väliä. Mikään ei silti antanut hänelle oikeutta käyttäytyä niinkuin hän käyttäytyi. Sen ymmärtää, jos jollekin ylimieliselle diivalle sanoo muutaman sanan, joka ehkä pudottaa häntä maanpinnalle.

        Itse olen sitä kiltimpi, mitä epävarmemman ja -suosituimman oloinen mies on. Pelailijoita vastaan osaan kyllä pelata heidän peliään. Olen sanavalmis. Jos vastaan tulee oikea herrasmiesmäinen Mies, olen hiljainen, harvasanainen ja erittäin harkitseva. Tällainen tulee vastaan todella harvoin.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Nyt et ehkä tavoittanut sitä, mitä tarkoitin. Ehkä selitin huonosti.

        Tämän miehen mielestä olin kiva, koska ulkonäköni miellytti. Kivuus ei liittynyt mitenkään mihinkään muuhun. Heti, kun kieltäydyin antamasta numeroani, olinkin ylimielinen ja hän olikin kuulemma ollut väärässä. Manipulointia. Nuoleskelua ja katkeroitunutta käytöstä. Todennäköisesti hän yritti selittää, että hänellä on enemmän vientiä, mitä todellisuudessa on. Sillä ei ole väliä. Mikään ei silti antanut hänelle oikeutta käyttäytyä niinkuin hän käyttäytyi. Sen ymmärtää, jos jollekin ylimieliselle diivalle sanoo muutaman sanan, joka ehkä pudottaa häntä maanpinnalle.

        Itse olen sitä kiltimpi, mitä epävarmemman ja -suosituimman oloinen mies on. Pelailijoita vastaan osaan kyllä pelata heidän peliään. Olen sanavalmis. Jos vastaan tulee oikea herrasmiesmäinen Mies, olen hiljainen, harvasanainen ja erittäin harkitseva. Tällainen tulee vastaan todella harvoin.

        No joo, tuo kyllä selvensi hieman eli juurikin tyypillistä pelimiehen/pettäjän käytöstä eli imarrellaan kun vain kohde on nätti, ei väliä miten ja sitten jos ja kun se imartelu ei menekään lävitse aletaan manipuoloimaan muka suuttumalla -> odotetaan että sinä pehmenet -> päästään "sovintoon" ja ollaan taas kivaa kaveria. Mitenkähän tulee täältä palstala yksi kaveri mieleen :D. Joo, ei oikeutakaan mikään tuollaiseen ja hyvä kun pysyit tiukkana, kaikki ei varmaan pysy ja peluri kerää potin loppupelissä jokatapauksessa.

        Joo, tuo kyllä sitten jos tulee oikeasti herasmiesmäinen kaveri vastaan ja hänelle olet sitten harvasanainen ja harkitseva, ehkä liiankin niin hän saattaa saada signaalin ettet ole pätkääkään kiinnostunut niin pelimiehet vie sun suurimman mielenkiinnon jokatapauksessa.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Nyt et ehkä tavoittanut sitä, mitä tarkoitin. Ehkä selitin huonosti.

        Tämän miehen mielestä olin kiva, koska ulkonäköni miellytti. Kivuus ei liittynyt mitenkään mihinkään muuhun. Heti, kun kieltäydyin antamasta numeroani, olinkin ylimielinen ja hän olikin kuulemma ollut väärässä. Manipulointia. Nuoleskelua ja katkeroitunutta käytöstä. Todennäköisesti hän yritti selittää, että hänellä on enemmän vientiä, mitä todellisuudessa on. Sillä ei ole väliä. Mikään ei silti antanut hänelle oikeutta käyttäytyä niinkuin hän käyttäytyi. Sen ymmärtää, jos jollekin ylimieliselle diivalle sanoo muutaman sanan, joka ehkä pudottaa häntä maanpinnalle.

        Itse olen sitä kiltimpi, mitä epävarmemman ja -suosituimman oloinen mies on. Pelailijoita vastaan osaan kyllä pelata heidän peliään. Olen sanavalmis. Jos vastaan tulee oikea herrasmiesmäinen Mies, olen hiljainen, harvasanainen ja erittäin harkitseva. Tällainen tulee vastaan todella harvoin.

        Tuo voi pitää paikkansa, tai sitten ei.

        Ongelma on siinä että naiset tekevät ratkaisunsa ei sen perusteella mitä mies sanoi tai teki, vaan sen perusteella miltä se tuntui. Ja siihen vaikuttaa eniten halo-efekti: komean, rahakkaan, statuksekkaan, itsevarman/määrätietoisen miehen sanomana tai tekemänä sama asia tuntuukin erilaiselta. Sitten _jälkikäteen_ rationalisoidaan mitä oikeasti tapahtui.

        Esim. moni pelimies raflassa "tukee" tai "ohjaa" naista koskettamalla tämän käsivartta, ja se on ok. Jos ätmi tekisi saman ilman itsevarmuutta/määrätietoisuutta/sulavuutta, nainen jähmettyisi paikalleen kuin peura ajovaloissa ja kertoisi miehen kähmineen häntä. Sama teko, eri tunne.

        ps. minä luulin joskus että naisen sanat "ihana" ja "kiva" tarkoittavat että mies on ihana ja kiva, siis luonteeltaan ja käytökseltään. Nyt tajuan että ne ovat, PikkuLikan sanoin, sateenvarjotermejä jotka sisältävät kaiken mikä tekee miehen sytyttäväksi naisen silmissä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, tuo kyllä selvensi hieman eli juurikin tyypillistä pelimiehen/pettäjän käytöstä eli imarrellaan kun vain kohde on nätti, ei väliä miten ja sitten jos ja kun se imartelu ei menekään lävitse aletaan manipuoloimaan muka suuttumalla -> odotetaan että sinä pehmenet -> päästään "sovintoon" ja ollaan taas kivaa kaveria. Mitenkähän tulee täältä palstala yksi kaveri mieleen :D. Joo, ei oikeutakaan mikään tuollaiseen ja hyvä kun pysyit tiukkana, kaikki ei varmaan pysy ja peluri kerää potin loppupelissä jokatapauksessa.

        Joo, tuo kyllä sitten jos tulee oikeasti herasmiesmäinen kaveri vastaan ja hänelle olet sitten harvasanainen ja harkitseva, ehkä liiankin niin hän saattaa saada signaalin ettet ole pätkääkään kiinnostunut niin pelimiehet vie sun suurimman mielenkiinnon jokatapauksessa.

        Usko nyt pois mua. Tämä mies ei ollut pleijeriä nähnytkään.

        Ehkä todellisen kiinnostuksen edessä menen sitten hieman lukkoon, mutten nyt sentään jäädy.


      • EdesUnissa

        Ihmettelinkin eikö kukaan huomaa ketjussa jotain ihmeellistä, mutta Harmaaritari ainakin pääsi alkuun.
        Siis NAINEN34V kirjoittelee miehen kanssa joka jo tapailee jotakuta toista ? Ja vastineeksi tapaamispyyntöön ei kerro ettei tapaile toisten seuralaisia, vaan sanoo ettei tapaaminen käy nyt ?
        Tapahtuman "Olet Ylpeä ja Ylimielinen" konna on tietenkin tämä looseri, joka yrittää toisen heikkoutta hyväksikäyttääkseen saada tahtonsa läpi. Tuommoinen hyökkäys saa jotkut ihmiset puolustautumaan siten että alkaa todistella ettei olekaan ylpeä ja sopii sen tapaamisen. Tämmöisiä some miehiä on olemassa, mutta he ovat loosereita jotka eivät helposti löydä naisia livenä.
        Mutta tapahtuman toinen konna onkin Nainen34V ainakin yhtä suurella osuudella.
        Tässä ketjussa NAINEN 34v tippui A-luokasta C-luokkaan, sillä ketjun selitykset ovat toistuvasti oman itsensä valkopesua.
        "Näillä miehillä olisi paremmat mahdollisuudet, jos he vaan ottaisivat asian niin, että ok. kirjoitellaan sitten ja katsotaan asiaa joskus." Tämä lause sisältää ajatuksen ettei suljeta pois mahdollisuutta varatun miehen valitsemisesta tulevaisuudessa. Ihmiset ovat heikkoja kun he eivät kykene selkeästi tuomaan esille oman arvomaailmansa rajoja. Asiaa ei mielestäni muuttaisi edes se että sanottaisiin että asiaa katsottaisiin vasta kun mies olisi eronnut edellisestä. (Tämä olisi todennäköinen Nainen34v vastaus tähän, sillä hänellä on voimakas tarve esiintyä virheettömänä ja syyttömänä.)

        JA TÄSSÄ ketjussa Nainen34v on todellakin ylimielinen, sillä hän on alentuva. Jokaiseen kommenttiin tulee ymmärtävä liibalaaba ja lopuksi kysymys. Mutta yhtään todellista vasta-argumentointia en löytänyt.

        Toivoisin edes yhtä konkreettista asiaa Nainen34vltä. Kun et etsi ketään, niin mikä on se some kanava jossa tuntemattomat miehet lähettävät sinulle treffi ja tapaamiskutsuja, sekä privaatteja viestejä ? En itse ole somessa ollenkaan, mutta kenties vika onkin ko. somekanavan markkinoinnissa ja ihmiset luulevat että se on joku treffi-palsta ?

        En yleensä pidä järkevänä henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä, kuten tässä Nainen34v joutuu kohdaltani kokemaan, (ja sitä voin pyytää anteeksi) mutta mielestäni tämä ketju on täydellistä Bullshittiä, jonka aloittaja on itse luonut. Eikä kykene vielä kirjoittaessaankaan asiasta näkemään siinä omia virheitään, vaan syyllistää toisia.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Ihmettelinkin eikö kukaan huomaa ketjussa jotain ihmeellistä, mutta Harmaaritari ainakin pääsi alkuun.
        Siis NAINEN34V kirjoittelee miehen kanssa joka jo tapailee jotakuta toista ? Ja vastineeksi tapaamispyyntöön ei kerro ettei tapaile toisten seuralaisia, vaan sanoo ettei tapaaminen käy nyt ?
        Tapahtuman "Olet Ylpeä ja Ylimielinen" konna on tietenkin tämä looseri, joka yrittää toisen heikkoutta hyväksikäyttääkseen saada tahtonsa läpi. Tuommoinen hyökkäys saa jotkut ihmiset puolustautumaan siten että alkaa todistella ettei olekaan ylpeä ja sopii sen tapaamisen. Tämmöisiä some miehiä on olemassa, mutta he ovat loosereita jotka eivät helposti löydä naisia livenä.
        Mutta tapahtuman toinen konna onkin Nainen34V ainakin yhtä suurella osuudella.
        Tässä ketjussa NAINEN 34v tippui A-luokasta C-luokkaan, sillä ketjun selitykset ovat toistuvasti oman itsensä valkopesua.
        "Näillä miehillä olisi paremmat mahdollisuudet, jos he vaan ottaisivat asian niin, että ok. kirjoitellaan sitten ja katsotaan asiaa joskus." Tämä lause sisältää ajatuksen ettei suljeta pois mahdollisuutta varatun miehen valitsemisesta tulevaisuudessa. Ihmiset ovat heikkoja kun he eivät kykene selkeästi tuomaan esille oman arvomaailmansa rajoja. Asiaa ei mielestäni muuttaisi edes se että sanottaisiin että asiaa katsottaisiin vasta kun mies olisi eronnut edellisestä. (Tämä olisi todennäköinen Nainen34v vastaus tähän, sillä hänellä on voimakas tarve esiintyä virheettömänä ja syyttömänä.)

        JA TÄSSÄ ketjussa Nainen34v on todellakin ylimielinen, sillä hän on alentuva. Jokaiseen kommenttiin tulee ymmärtävä liibalaaba ja lopuksi kysymys. Mutta yhtään todellista vasta-argumentointia en löytänyt.

        Toivoisin edes yhtä konkreettista asiaa Nainen34vltä. Kun et etsi ketään, niin mikä on se some kanava jossa tuntemattomat miehet lähettävät sinulle treffi ja tapaamiskutsuja, sekä privaatteja viestejä ? En itse ole somessa ollenkaan, mutta kenties vika onkin ko. somekanavan markkinoinnissa ja ihmiset luulevat että se on joku treffi-palsta ?

        En yleensä pidä järkevänä henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä, kuten tässä Nainen34v joutuu kohdaltani kokemaan, (ja sitä voin pyytää anteeksi) mutta mielestäni tämä ketju on täydellistä Bullshittiä, jonka aloittaja on itse luonut. Eikä kykene vielä kirjoittaessaankaan asiasta näkemään siinä omia virheitään, vaan syyllistää toisia.

        Tulipas nukuttua lyhyet unet. Ei olisi varmaan kannattanut lukea näitä, kun alkoi ärsyttämään sen verran. Vai puuttuu multa argumentointia, here we go...

        "Toivoisin edes yhtä konkreettista asiaa Nainen34vltä. Kun et etsi ketään, niin mikä on se some kanava jossa tuntemattomat miehet lähettävät sinulle treffi ja tapaamiskutsuja, sekä privaatteja viestejä"

        En jaksanut selittää tänne keskustelua kokonaisuudessaan, koska se ei ollut aloitukseni pointti. Kanava on siis Instagram, joka ei todellakaan ole mikään treffipalsta. Se on kuvapalvelu, jossa voi siis julkaista kuvia. Siellä kuitenkin voi ottaa toisiin käyttäjiin yhteyttä. Sama juttu on Facebookissa. Useimmille lienee se edes tuttu. Molemmissa tulee yhteydenottoja.

        Tämä mies kertoi tapailevansa jotakin, koska luuli varmaan minunkin vielä seurustelevan. Hän otti siis yhteyttä kesällä, jolloin kerroin hänelle seurustelevani. Kerron muuten myös näistä yhteydenotoista aina seurustelukumppanilleni, joten siihen ei tarvitse seuraavaksi tarttua. Tällöin tämä samainen mies skitsosi siitä, että miksen julkaise kuvia miehestäni, joita siis kuitenkin myös oli kanavalla, eikä seurusteluni varmasti jäänyt epäselväksi. Kun kerroin, että, olen eronnut (jota ei selkeästikään olisi kannattanut sanoa) alkoi hän ehdottamaan tutustumista ihan muuten vain.

        Jos olisin takertunut siihen, että hän tapailee, olisin antanut hänelle kuvan, että tutustuisit häneen kyllä, mutta hän tapailee. Se ei pidä paikkaansa. Olisin joutunut ojasta allikkoon. Näin kävi juuri erään varatun kanssa, joka kertoi sitten jättäneensä tyttöystävänsä. Tajuatko? En ole silti lähdössä ulos. Tämä varattu siis erosi tyttöystävästään, koska hän haluaa kuulemma mut. Todella ahdistavaa. En ole ikinä edes tavannut tätä tyyppiä.

        No lisäksi tämän jutun mies kertoi, ettei hänen tapailemansa tyttö ole sitä, mitä hän etsii, eikä hän jaksaisi enää tapailla. En jaksanut alkaa avaamaan näitä yksityiskohtia, koska tästä tulee nyt kokonainen kirja, ja tosiaan keskiössä oli nyt miehen käytös sen jälkeen kun kieltäydyin. Sehän ei muutu miksikään tässä. Eihän. Olisin samassa tilanteessa huomenna, kun hän ilmoittaa minulle, ettei hän tapaile enää, lähdenkö ulos. No eilen en lähtenyt siksi, koska tapailit toista, tänään en lähde siksi, koska olen päättänyt, että olen nyt vaan yksin. Tosi hyvä, sitten vasta kuulostaakin tekosyyltä. Mikä ryöpytys siitä olisi syntynyt?

        Mies myös sanoi minulle itsekin, että hänkään ei etsi mitään, vaan haluaa vaan tutustua. Tässä kohtaa minusta tuli varmaan hänelle täysi kusipää, kun kerroin, että minulla ei ole aikaa tutustua jokaikiseen ihmiseen, niin siksi en tutustu kuin tällä hetkellä pakollisiin, kuten työkavereihin ja harrastuskavereihin. Se ei riittänyt hänelle. Hän kertoi, että aika riittää aina, jos vaan haluaa. Totta, minä en nyt halua. Se oli hirveetä inttämistä. "Olet huono ihminen, kun valikoit".

        Ymmärrätkö nyt aloitukseni, vai argumentoinko lisää? Olenko ylpeä ja ylimielinen, jos en nyt halua tällä hetkellä tutustua _tasapuolisesti_ yhteenkään ainoaan kaksijalkaiseen niin, että lähtisin ulos?


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Tulipas nukuttua lyhyet unet. Ei olisi varmaan kannattanut lukea näitä, kun alkoi ärsyttämään sen verran. Vai puuttuu multa argumentointia, here we go...

        "Toivoisin edes yhtä konkreettista asiaa Nainen34vltä. Kun et etsi ketään, niin mikä on se some kanava jossa tuntemattomat miehet lähettävät sinulle treffi ja tapaamiskutsuja, sekä privaatteja viestejä"

        En jaksanut selittää tänne keskustelua kokonaisuudessaan, koska se ei ollut aloitukseni pointti. Kanava on siis Instagram, joka ei todellakaan ole mikään treffipalsta. Se on kuvapalvelu, jossa voi siis julkaista kuvia. Siellä kuitenkin voi ottaa toisiin käyttäjiin yhteyttä. Sama juttu on Facebookissa. Useimmille lienee se edes tuttu. Molemmissa tulee yhteydenottoja.

        Tämä mies kertoi tapailevansa jotakin, koska luuli varmaan minunkin vielä seurustelevan. Hän otti siis yhteyttä kesällä, jolloin kerroin hänelle seurustelevani. Kerron muuten myös näistä yhteydenotoista aina seurustelukumppanilleni, joten siihen ei tarvitse seuraavaksi tarttua. Tällöin tämä samainen mies skitsosi siitä, että miksen julkaise kuvia miehestäni, joita siis kuitenkin myös oli kanavalla, eikä seurusteluni varmasti jäänyt epäselväksi. Kun kerroin, että, olen eronnut (jota ei selkeästikään olisi kannattanut sanoa) alkoi hän ehdottamaan tutustumista ihan muuten vain.

        Jos olisin takertunut siihen, että hän tapailee, olisin antanut hänelle kuvan, että tutustuisit häneen kyllä, mutta hän tapailee. Se ei pidä paikkaansa. Olisin joutunut ojasta allikkoon. Näin kävi juuri erään varatun kanssa, joka kertoi sitten jättäneensä tyttöystävänsä. Tajuatko? En ole silti lähdössä ulos. Tämä varattu siis erosi tyttöystävästään, koska hän haluaa kuulemma mut. Todella ahdistavaa. En ole ikinä edes tavannut tätä tyyppiä.

        No lisäksi tämän jutun mies kertoi, ettei hänen tapailemansa tyttö ole sitä, mitä hän etsii, eikä hän jaksaisi enää tapailla. En jaksanut alkaa avaamaan näitä yksityiskohtia, koska tästä tulee nyt kokonainen kirja, ja tosiaan keskiössä oli nyt miehen käytös sen jälkeen kun kieltäydyin. Sehän ei muutu miksikään tässä. Eihän. Olisin samassa tilanteessa huomenna, kun hän ilmoittaa minulle, ettei hän tapaile enää, lähdenkö ulos. No eilen en lähtenyt siksi, koska tapailit toista, tänään en lähde siksi, koska olen päättänyt, että olen nyt vaan yksin. Tosi hyvä, sitten vasta kuulostaakin tekosyyltä. Mikä ryöpytys siitä olisi syntynyt?

        Mies myös sanoi minulle itsekin, että hänkään ei etsi mitään, vaan haluaa vaan tutustua. Tässä kohtaa minusta tuli varmaan hänelle täysi kusipää, kun kerroin, että minulla ei ole aikaa tutustua jokaikiseen ihmiseen, niin siksi en tutustu kuin tällä hetkellä pakollisiin, kuten työkavereihin ja harrastuskavereihin. Se ei riittänyt hänelle. Hän kertoi, että aika riittää aina, jos vaan haluaa. Totta, minä en nyt halua. Se oli hirveetä inttämistä. "Olet huono ihminen, kun valikoit".

        Ymmärrätkö nyt aloitukseni, vai argumentoinko lisää? Olenko ylpeä ja ylimielinen, jos en nyt halua tällä hetkellä tutustua _tasapuolisesti_ yhteenkään ainoaan kaksijalkaiseen niin, että lähtisin ulos?

        Palstaraati hyväksyy miehen käytöksen tökeröksi, huomautuksella että kyseessähän oli suhteeseen päässyt p/s-kokenut mies.

        "Olenko ylpeä ja ylimielinen, jos en nyt halua tällä hetkellä tutustua _tasapuolisesti_ yhteenkään ainoaan kaksijalkaiseen niin, että lähtisin ulos?"

        Ehkä et, mutta todennäköisesti epärehellinen.

        Tarinassa piilee opetus. Naiset markkinoivat itseään panostamalla ulkonäköön ja somekuviin, mutta haluaisivat valita millaiset miehet, missä ja milloin lähestyisivät.

        Tuo kaatuu juurikin valehteluun.

        Kun moni nainen sanoo ettei halua suhdetta, mutta päätyy suhteeseen...miehet _loogisesti_ yrittävät naisia jotka kertovat etteivät halua suhdetta.
        Kun naiset sanovat inhoavansa kähmijöitä ja lääppijöitä mutta lähtevät sulavasti koskettelevan miehen matkaan, muutkin _ loogisesti_ yrittävät samaa.
        Jne.


    • Pillujen--asiantuntija

      Pakkien saaminen voi olla miehelle kova paikka mutta naiselle ei niinkään koska naisia aina tullaan iskemään ja nainen saa aina kumppanin halutessaa. Mies joutuu yrittämään kymmeniä kertoja eikä silti tärppää. Pelkkien treffien saaminen on työn ja tuskan takana. Toiset miehet ottaa pakit hyvin ja toiset huonosti eivätkä ymmärrä mitä ei tarkoittaa. Luultavasti sillä se mies yrittää useaa naista koska on niin huonokäytöksinen että saa monia pakkeja, sanoisin että se on narsisti jopa ja sääli sitä naista joka siihen lankeaa.

      • Tässä on varmaankin tosiaan iso ero tavallisten miesten ja naisten välillä. Miehet joutuvat tekemään työn, koska sukupuoliroolit ovat jotenkin vielä vahvasti kiinni meissä, vaikka toisaalla huudellaan tasa-arvon perään. naiset odottavat pääasiassa aloitteita, ja miehet joutuvat niitä tekemään. Itsekin tosiaan hieman sorrun tähän, toivon tavallaan, että mies on sen verran mies, että uskaltaa lähestyä minua.

        En ole silti kuin eräs kaunis kaverini. Hän ei ikinä edes kirjoita miehelle ensin, vaikka häntä kiinnostaisikin. Siis edes sen jälkeen, kun hän on tutustunut tähän. Tästä olen kyllä häntä moittinut, eihän kukaan jaksa viedä eteenpäin juttua, vaikka nainen olisi kuinka kaunis, jos hänestä ei saa yhtään minkäänlaista otetta.


    • sivupersonaali

      Oikein hyvä kun otit aiheen puheeksi, samalla oppia vähän palstan miehille.
      Nimittäin enemmistö palstan miehistä on jonkin verran marginaalissa sen suhteen, miten omalla tavallaan ovat omaksuneet/suodattaneet yleisestä asennoitumisesta, tässä siis naissukupuoleen liittyvistä asioista; tuloksena aikamoinen sekamelska seksin kinuamista ja toisaalta pysyvämmän parisuhteen perusteista, mitkä siis näyttävät olevan suurelta osin hukassa. Eli seksin kinuaminen johto- ja äärimmillään ainoana ajatuksena tulee kaatamaan edelleenkin suurelta osin miesten suhdeyritykset. Tarvittaisi päähän yleinen asenne- ja ymmärrysremontti, mutta mikä taho jopa yksilökohtaisesti lähtisi vetämään tuollaista rekeä etenkin kun viihdemaailma puusilmäisesti omaksuttuna vetää päinvastaiseen suuntaan.
      Joskus toki joku nainen sitten suhteessa ollessaan yrittää pitää asetelmaa pystyssä vaihtelevin tuloksin. Ylläoleva pätee siis, kun asennevammaa on havaittavissa jo etukäteen, tässä aloittajan esimerkkitapauksessa miehen puolelta.

      Aloittajan kommentti tässä ketjussa klo 20:13 on hyvä, sitä voisivat miehet mietiskellä joutessaan ja päissään.
      N34v. luulen että sanavalmiutesi vuoksi pärjäät kyllä palstalla, vaikka joskus aika hullujen huoneelta vaikuttaa. Ihan joka spontaaniin mylvähdykseen ei ole pakko kommentoida ;)

      ps."..pelimiehet vie sun suurimman mielenkiinnon jokatapauksessa "
      sivusta en olisi kovin huolissani :)

      • "Enemmistö palstan miehistä on jonkin verran marginaalissa sen suhteen, miten omalla tavallaan ovat omaksuneet/suodattaneet yleisestä asennoitumisesta, tässä siis naissukupuoleen liittyvistä asioista; tuloksena aikamoinen sekamelska seksin kinuamista ja toisaalta pysyvämmän parisuhteen perusteista, mitkä siis näyttävät olevan suurelta osin hukassa…"

        Olen huomannut saman. Täällä joillakin asenne naisia kohtaan on jokseenkin erikoinen. Mielelläni tutustun mieheen hieman, ennen kuin suostun hänen kanssaan treffeille. Muuten sitä saisi käydä treffeillä kaikkien kanssa. Helposti blokkaan kuitenkin kirjoittelemalla tai juttelemalla pois sellaiset miehet, joiden arvomaailma kohtaa omaani tms. Tämä jutteleminen on vaihtoehtona esimerkiksi harrastusten parissa tai opiskelussa.

        Kukaan tuskin haluaa tutustua toiseen pelkän ulkonäön perusteella. Itse en ainakaan kiinnostu ihmisestä niin. Toki, ihminen voi olla kiinnostavan näköinen, mutta kiinnostavuuteen itsessään tarvitaan paljon muutakin. Jokin vähemmän komeampi mies voi olla käytöksensä ansiosta paljon kiinnostavampi kuin komeampi kaverinsa. Samoin vähemmän lihaksikas tai lyhyempi mies voi viedä 10-0 atleettisempaa versiota, jonka luonne ja älykkyys ei iske. Näin siis täällä. Puhun tosiaan nyt vain omalla suullani.

        Naisia ei isketä ronskeilla kommenteilla parisuhteeseen. Yhdenillanjuttuihin jotkut saattavat näihin lämmetä. En vain tiedä, kuka. Jos haluaa tavata parisuhdemielessä naisia, pitää olla todella pitkäjänteinen. Mahdollisesti kirjoitella kuukausitolkulla tai jutella harrastuksessa saman ajan. Ja se ei silti välttämättä johda minnekään. Tai sitten hyvällä tuurilla johtaa.

        "Luulen että sanavalmiutesi vuoksi pärjäät kyllä palstalla, vaikka joskus aika hullujen huoneelta vaikuttaa. Ihan joka spontaaniin mylvähdykseen ei ole pakko kommentoida.."

        Ja olen alkanut pärjäämään, kiitos vaan. Pahin lienee ohi. :)
        Jotkut kommentit vältän, mutta muuten, varsinkin omassa aloituksessani, yritän kyllä keskustella kaikkien kanssa. Haluan olla tasapuolinen ja reilu kaikille. Kiitos kommentistasi!


    • Palstalukija

      Mies ei käyttäytynyt hyvin mutta palstalla sinä olet antanut kuvan että olet ylpeä ja ylimielinen joten miehen arvio kohdallasi meni nappiin.

      • Olenko antanut? Haluatko perustella? Oma mielikuvani ylpeästä ja ylimielisestä ihmisestä on sellainen, joka katsoo muita alaspäin. Ei edes keskustele. Katsoo pitkin nenän varttaan. Mielestäni en ole tällainen ihminen. Huonoa käytöstä en muilta siedä ja tällaiset ihmiset jätän omaan arvoonsa.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Olenko antanut? Haluatko perustella? Oma mielikuvani ylpeästä ja ylimielisestä ihmisestä on sellainen, joka katsoo muita alaspäin. Ei edes keskustele. Katsoo pitkin nenän varttaan. Mielestäni en ole tällainen ihminen. Huonoa käytöstä en muilta siedä ja tällaiset ihmiset jätän omaan arvoonsa.

        Täällä riittää "ylimieliseksi" se, että voi tarkastella itseään kriittisesti. ;)) Eli jos joku kirjoittaa susta jotain negaa ja huomaat sen ehkä olevan totta ja myönnät sen. Sitä nämä täydellisyydet eivät kestä. Sun on siis pakko olla itsesi ylentäjä. On nää kuule erinomaisia...


      • Ylpeäylimielinen
        Nainen34v kirjoitti:

        Olenko antanut? Haluatko perustella? Oma mielikuvani ylpeästä ja ylimielisestä ihmisestä on sellainen, joka katsoo muita alaspäin. Ei edes keskustele. Katsoo pitkin nenän varttaan. Mielestäni en ole tällainen ihminen. Huonoa käytöstä en muilta siedä ja tällaiset ihmiset jätän omaan arvoonsa.

        Siinä vasta palstalainen kun katsoo nenänvartta eikä keskustele! :D Emme taidakaan tuntea tätä ylpeää ja ylimielistä palstalaista joka ei edes keskustele. Saatana. :D


    • Nnnnnainennnn

      No just takia miehien kanssa ei voi kommunikoida lainkaan koska ne suuuuttuu jollei kiinnostu. :(

      • Joo tää on aivan käsittämätöntä. Aion silti jatkaa linjaani ja olla edelleen ystävällinen kaikille.


      • Nnnnnnainennn
        Nainen34v kirjoitti:

        Joo tää on aivan käsittämätöntä. Aion silti jatkaa linjaani ja olla edelleen ystävällinen kaikille.

        Mä en. En jaksa haaskata kallisarvoista aikaani kuin niihin läheisiin jotka tunnen. Mut olenkin ehkä kauemmin kokenut tuota p*illun vonkaamista kuin sinä.


      • Infoähkky
        Nainen34v kirjoitti:

        Joo tää on aivan käsittämätöntä. Aion silti jatkaa linjaani ja olla edelleen ystävällinen kaikille.

        Jännämiehet ei suutu pakeista koska nillä 20 naista jonossa. Sen sijaan naiset suuttuvat jos jännämies antaa pakit.


    • Ruma-ätmi

      Olen saanut ainakin 200 kertaa pakit. En ole valittanut siitä naiselle enkä ole pyytänyt toista kertaa

      • Älä mieti noita pakkeja. Hyvä, että yrität: kaikki saavat pakkeja. Ja kenenkään perässä ei kannata roikkua.


    • jeeejee

      Mulla tän palstan lukeminen toimii vähän kuin jarruna. Intissä kun oli tämä juttu että jälkiruokaan lisätään "jarrua" ettei paneta niin kovasti.

      Ja toimii. Ei paneta, eikä ole minkäänlaista halua parisuhteeseen lukiessani näitä ketjuja. Jos pelkkä tutustuminen on jo näin haastavaa kuin palstan naiset antavat ymmärtää, en halua edes ajatella kuinka vaikeaa olisi elää suhteessa heidän kanssaan.

      Enkä siis puhu aloituksesta, vaan tästä keskustelusta joka tähänkin syntyi. Naiset jotka eivät etsi mitään - sinkkupalstalla... Uskon, että ketjun naiset eivät oikeasti etsi mitään, haluavat vain avartaa maailmankatsomustaan vaihtamalla ajatuksia täällä. Valitettavasti heiltä puuttuu ymmärrys niitä palstan miehiä kohtaan jotka etsivät ja ovat joutuneet toistuvasti pettymään.
      Maailma on miehille ja naisille kovin erilainen paikka.

      Nainen34v, kirjoitat selkeästi ja olet varmasti hyvä tyyppi, mutta en usko että tulet ikinä löytämään sitä yhtä oikeaa parisuhdetta. Se mies joka sut jaksaa hurmata, on harjoitellut sitä hommaa todella paljon. Tuskin lopettaa kohdallasi, kukaan ei todellisessa elämässä ole sellainen "saalis" joka saa pelimiehen rauhoittumaan. Se joka tykkää jahdata naisia, tekee sitä. Se joka tykkäisi olla parisuhteessa, ei keksi mitä sulle sanoa, kun asenteesi on jo valmiiksi hommaa kohtaan torjuva. Kohtaanto-ongelma.

      Ja mitä tulee aloitukseen, aika heikko suoritus tolta mieheltä. Olin tilanteessa kun mukavien treffien jälkeen jutteluinto lopahtaa naisen puolelta ja itse yritin viestitellä niitänäitä.
      Kysyin suoraan että jos et halua enää jutella, niin en tee itsestäni pelleä pitämällä yllä tätä keskustelua. Vastaus oli naismaisen selvä: ei mitään sellasta, oli kiva nahdä ja haluaisin nähdä uudestaan. Poistin numeron.

      • Nnnnnnainen

        Mä oon ollu niin paljon miesten kanssa tekemisissä että välillä mua palstallakin luullaan mieheksi. Oon ollu esim työpaikassa missä oli 20 miestä ja minä. Lisäksi oon satoja tunteja syventynyt miesten sielunelämään että väitän tuntevani miesten käytöksen melko hyvin. Se on aina samanlaista : keinolla millä hyvänsä kohti pillua. Vain strategiat vaihtelee.


      • "Se joka tykkäisi olla parisuhteessa, ei keksi mitä sulle sanoa, kun asenteesi on jo valmiiksi hommaa kohtaan torjuva"

        Miten niin torjuva? Ai siksi, etten nyt etsi mitään, koska olen juuri eronnut. Tai no, siitä on vasta vähän aikaa. Eihän se silti estä sitä, että kirjoittelisin täällä. Tai, että kirjoittelisin jonkun kanssa. Mielestäni en ole torjuva, jos kuitenkin keskusteen miesten kanssa. Mitä vaan voi tapahtua. Elämähän menee monesti juuri niin kuin ei suunnittele. Eikö?


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Se oli varmasti jännämies koska jännämiehet suuttuu heti kun nainen antaa pakit. Se haukkui sinua myös kuten jännämiehet tekee ja kohtelee naista huonosti. Me kunnolliset miehet uskomme heti kun nainen sano ei. Eihän näin rumilla ole oikeesti mahiksia päästä treffeille tai saada sitä numeroa.

      • Jännän.äärellä

        Ei jännämiehet suutu pakeista. Ne ei hauku naista sen takia vaan kieputtavat naisen pikkurillinsä ympärille. Kyky mihin kaikki eivät pysty.


    • serinaa

      Jotkut miehet ovat vaan niin itsekeskeisiä. että jos nainen ei kiinnostu heistä, vaikka he eivät haluaisikaan seurustella, se käy luonnon päälle. He haluaisivat että heitä palvotaan ja ihaillaan. Sen huomaa tälläkin palstalla.

      • Tällaisia miehiä on kyllä olemassa. Varmaan yhtä paljon silti naisiakin, meitä on moneen junaan...


      • serinaa
        Nainen34v kirjoitti:

        Tällaisia miehiä on kyllä olemassa. Varmaan yhtä paljon silti naisiakin, meitä on moneen junaan...

        Juu, epäilemättä tämä ei ole sukupuolisensitiivinen asia.


    • Pillujen--asiantuntija

      Ihan yleisesti jos on koko elämänsä ajan saanut pakkeja naisilta niin mies ei voi enää olla ystävällinen naisille. Naiset sitä ei ymmärrä koska nainen pääsee aina suhteeseen, vähänkin ruma mies ei niin pääse koskaan suhteeseen eikä saa montaa mahdollisuutta tutustua naisiin. Parisuhteen saaminen on kuitenkin 99% ulkonäöstä kiinni. Ajatelkaa naiset jos ette koskaan saisi mahdollisuutta tutustua miehiin, sellaista onkin aika vaikea ajatella.

      • Etkö oikeesti koskaan saa tutustua naisiin?

        Älä silti ala käyttäytymään huonosti, kukaan ei ansaitse sellaista käytöstä, ellei itse kohtele muita huonosti. Sellaisessakin tapauksessa suosittelen vain nousemaan huonon käytöksen yläpuolelle ja ignoorata tällainen ihminen kokonaan.


      • Ignooraa.itsesi
        Nainen34v kirjoitti:

        Etkö oikeesti koskaan saa tutustua naisiin?

        Älä silti ala käyttäytymään huonosti, kukaan ei ansaitse sellaista käytöstä, ellei itse kohtele muita huonosti. Sellaisessakin tapauksessa suosittelen vain nousemaan huonon käytöksen yläpuolelle ja ignoorata tällainen ihminen kokonaan.

        täältä hevonvittuun, narsistilutka. Sun paskaa lätinääs ei kukaan jaksa.


      • helgamies_
        Ignooraa.itsesi kirjoitti:

        täältä hevonvittuun, narsistilutka. Sun paskaa lätinääs ei kukaan jaksa.

        On kyllä sellaista lätinää AP:lla, että oksat pois. Aika hyvin tämä trolli vie palstalla "kanssasiskojaan".


      • tuuulitunneli
        helgamies_ kirjoitti:

        On kyllä sellaista lätinää AP:lla, että oksat pois. Aika hyvin tämä trolli vie palstalla "kanssasiskojaan".

        Eipä oikein. Vakkarinaiset eivät ainakaan ole tuosta kauheasti innostuneet.


    • Sellaista.tällä.kertaa

      Jaha, täällä naiset vie miehiä kuin kuoriämpäriä. Ikävä juttu.

    • Höpö höpö...

      • Niimpä,ei tollasta pashaa jaksa..Kun joku tällänen on kuumin keskustelu ei paljoa jaksa pyöriä palstalla ^-^


      • peppupupu kirjoitti:

        Niimpä,ei tollasta pashaa jaksa..Kun joku tällänen on kuumin keskustelu ei paljoa jaksa pyöriä palstalla ^-^

        Joo nyt on taso vähän laskenu hetkellisesti.


      • 121212121212
        peppupupu kirjoitti:

        Niimpä,ei tollasta pashaa jaksa..Kun joku tällänen on kuumin keskustelu ei paljoa jaksa pyöriä palstalla ^-^

        No millainen keskustelu olisi enemmän hot?


    • Fkmwefksmkldmksm

      Mä en tajua miten naiset voi vain "sulkea oven" näissä asioissa, siis päättämällä päättää että nyt ei käy.

      Se on jotenkin ylirationaalista. Vaikka itse olisin kuinka paskana, pettynyt asioihin ja ihmisiin tai "periaatteessa haluton" tai negatiivinen tutustumiselle tiedän että se on aina optio ja myös toivon sitä, vaikka en asiaa itse edistäisi vaan periaatteessa päinvastoin. En kuitenkaan pysty sulkemaan sitä ovea tietoisesti, en mitenkäänpäin - vaikka voin toki raivoisasti rempoa vastaan ja usein ylläripylläri siinä onnistunkin mutta se ei johdu siksi että olen itse päättänyt että "ei" vaan siksi että toiset eivät jaksa tarpeeksi intensiivisesti.

      Jos naiset pystyy tuolla tavalla sulkemaan itsensä niin minusta sama pätee sitten minkä tahansa emotionaalisen asian suhteen. Nainen ei elä tunteita - vaan ihan oikeasti valitsee ne tai hylkää ne kun se sattuu sopimaan muuhun agendaan.

      Sellainen vaikuttaa äärimmäisen kylmältä, suorastaan nukkekotileikille jossa ollaan henkilöhahmoja joilla on kulloinkin "emotionaalinen sääntö" päällä, eikä ollakaan ihmisiä joilla on pohjimmiltaan koko skaala. Ikäänkuin nainen kirjoittaisi skriptaa - suunnitelmaa - itselleen ja rajoittaisi sen mukaan itseään ehdottomuuksilla.

      • helgamies_

        Jos kiimavittu ei kostu, nainen "sulkee oven". Tämän ketjun AP haluaa vain kuluttaa miesten aikaa antamalla miesten kirjoitella hänelle niitä näitä. Sellaista hauskaa hupia tylsään elämään. Jostain syystä miehet eivät ole kovasti pitäneet tästä toimintamallista. Ainakaan ne joiden kiikarissa on kiimavitun saanti.


      • huonosuunnitelmalunperin

        eihän sellainen ole koskaan ollut mahdollista, jos miehet itse ovat kuvitelleet tilanteen sellaiseksi niin se on heidän ongelmansa, mistä ovat tulleet siihen käsitykseen?


      • rationaali

        Kuka "elää tunteita", vaikka ei edes tunne persoonaa.
        Joillakin on outo käsitys rakastamisesta, oikeasti se on ihan eri juttu kuin se,
        miltä tuntuu kun mies katsoo vaikkapa pornoa ja "rakastaa" :(


      • En tiedä, onko minussa sitten vikaa, mutta mua ei kyllä yhtään kylmi sanoa "ei" tutustumiselle jossain sosiaalisen median kanavalla täysin tuntemattomalle ihmiselle. Ystävällisesti tämän toki ilmoitan ja perusteluiden kanssa.

        Sille en tietenkään voisi mitään, jos sattuisinkin ihastumaan esim. harrastuksessa johonkin mieheen. Silloin en sanoisi sille ei. Sitten mentäisiin, jos mieskin haluaisi tutustua minuun, vaikkei se sen hetken suunnitelmaan olisi kuulunutkaan.

        "Jos naiset pystyy tuolla tavalla sulkemaan itsensä niin minusta sama pätee sitten minkä tahansa emotionaalisen asian suhteen."

        Tunteita tulee paljonkin, kuuleppa. Lähinnä tämä mies, joka minut sai aloituksen kirjoittamaan, aiheutti valitettavasti negatiivisen tunnevyöryn. Elelen tällä hetkellä muuten aika hyvin turvassa omassa poterossani, ihan omasta valinnastani. En tapaa ketään, koska en ihan harkitusti käy missään. Harrastuksessa on pääsääntöisesti tutut naamat. Ja kun laittaa musiikit korville, niin aika rauhasta saa olla. Kiva olla ihan itsekseen ja pohtia vähän omia ajatuksiaan sekä kirjoitella tuntoja täällä.

        "Sellainen vaikuttaa äärimmäisen kylmältä, suorastaan nukkekotileikille"

        Eli ei tässä mitään laskelmointia tarvita kuin korkeintaan siitä, pitääkö mennä kauppaan huomenna neljän ruuhkassa vai mielummin vasta ennen seuraavaa työpäivää aamulla.

        Ei kukaan ketään kotoa sentään tule hakemaan, niinkuin täällä jotkut henkilöt näyttävät luulevan.


    • Manipulointia. Ole vaan tyytyväinen, ettet päätynyt tuon kanssa pidemmälle. Se joka ei enää vastannut mitään, oli luultavasti tervepäisempi. Noikin on parempia vaihtoehtoja kuin sellainen, joka ei röyhkeyttään anna periksi, vaan jatkaa pommittamista "hyvällä itsetunnolla" ja no, narsismillaan. Tai sellainen, joka ei epätoivoisuuttaan ymmärrä antaa olla.

      Mukavinta on jäädä jonkinlaiseen jutusteluyhteyteen, sellaiseen lämpimään kaveruuteen. Jos se toinen on kerran kiinnostanut ihmisenä, niin tokihan sellaisen kanssa haluaa olla kaverikin. Eri asia sitten, jos tunteet on päässeet pahasti roihahtamaan, silloin voi hajurako olla paikallaan, tai jos toinen on kelvottomaksi yksilöksi todettu.

      En lukenut koko ketjua, mutta ainakin alkuun sait turhan niuhoja kommentteja. Ihan hyvä aloitus mun mielestäni.

      • Jos oikeasti on toisesta kiinnostunut, voi myös jäädä tarkkailemaan tilannetta. Musta on ihan ok jos syy pakeille on juuri päättynyt parisuhde tai muu vaikea elämäntilanne. Silloin voi ihan hyvin passata tilanteen ja ottaa rauhallisemman lähestymis- ja tutustumistavan.


      • "Noikin on parempia vaihtoehtoja.."

        Siis palautteena.


      • Kiitti LIner! Kiva saada tänne pidempikin naisen mielipide.


      • SaMMaa Mieltä.. ;P


    • 64464644

      Olet kuitenkin tälle kaverille antanut vähän siimaa ja sitten kun mies on kiinnostunut, heittänyt jarrut päälle ja nyt valittelet kun mies suuttui. Ehkä kaverilla oli muutenkin huono päivä?

      Tehdään sama toisinpäin, niin suutut myös varmasti. Se handlaatko tilanteen kohteliaasti vai haukkumalla ylimieliseksi on loppujen lopuksi aivan sama

      • Enolemuutakuullut

        Ei naisten tarvitse suuttua jos oven takana on sadan metrin jono uusia miehiä.
        Naiset suuttuvat yleensä vain silloin jos mies jää pettämisestä kiinni.


      • En ymmärrä. Mitä suuttumista tuossa voi olla? Eihän näteissä pakeissa ole edes aihetta loukkaantumiselle, jos pääkoppa on edes jotakuinkin kunnossa. Eli selitätkö nyt mulle, miksi pakit aiheuttaa vihan tunteita?


      • Peitätkö pettymyksesi vihalla? Ei kaikki tosiaankaan reagoi pettymykseen sillä tavalla.


    • koodisto

      Epätoivoinen. Tavannut jotain muuta = kelpaan kyllä.

      • koodisto

        Siis tämä kommenttimies.


    • 64464644

      "En ymmärrä. Mitä suuttumista tuossa voi olla?"

      Pettymys lupauksiin/odotuksiin => reaktio suuttumus lupauksen antajalle/odotusten luojalle. Suuttuminen voi purkautua joko henkilöön itseensä (luonut omia epärealistisia kuvitelmia) tai lupausten antajaan (johdatellut harhaan).

      Siihen miten pettymyksen purkaa on eri tapoja riippuen temperamentista, kasvatuksesta, ympäristöstä, silloisesta mielentilasta yms.. Joku haukkuu huoraksi, toinen on hiljaa, kolmas kiittää kohteliaasti.

      Älä nyt selitä, että oma hermojärjestelmäsi olisi jotenkin hienommin rakennettu.

      • Ei, mulla on hyvin yksinkertainen hermojärjestelmä. Pakeista nyt ei vaan tule mitään vihareaktioita. :)


      • Kerroppa nyt miten olen johdatellut harhaan häntä? Ihan aluksi olen kertonut olevani varattu. Eilen kun kerroin, etten ole enää, sanoin heti, että en ole lähdössä nyt ulos.


      • helgamies_

        AP kuluttaa huvikseen miesten aikaa turhaan lässytykseensä, ihan turha tapaus miesten kannalta.


      • helgamies_ kirjoitti:

        AP kuluttaa huvikseen miesten aikaa turhaan lässytykseensä, ihan turha tapaus miesten kannalta.

        Sä vaan laulat kokoajan tätä samaa virttä etkä sano mitään uutta. Miten muka kulutan turhaan toisen aikaa, jos heti kerron hänelle, etten ole nyt lähdössä ulos?


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Sä vaan laulat kokoajan tätä samaa virttä etkä sano mitään uutta. Miten muka kulutan turhaan toisen aikaa, jos heti kerron hänelle, etten ole nyt lähdössä ulos?

        Tässä ketjussakin lässytät aivan turhaan.


      • helgamies_ kirjoitti:

        Tässä ketjussakin lässytät aivan turhaan.

        Ja sä vielä kulutat aikaasi vapaaehtoisesti lukemassa näitä...


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Ja sä vielä kulutat aikaasi vapaaehtoisesti lukemassa näitä...

        Täytyy kyllä sanoa, että en ole oikeastaan sinun juttujasi edes lukenut. Olet senverran tympeä tapaus.


      • helgamies_ kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa, että en ole oikeastaan sinun juttujasi edes lukenut. Olet senverran tympeä tapaus.

        Aika hyvin sitten pystyt tekemään johtopäätöksiä asiasta, josta et tiedä mitään. Toisin sanoen veikkailet vaan. Näin sitä keskustellaan rakentavasti.


      • Jännämies_
        helgamies_ kirjoitti:

        Tässä ketjussakin lässytät aivan turhaan.

        Helgamieheltä pitäisi katkoa kädet ettei se pääsis kirjoittelemaan. Ehkä jalatkin jottei opi niitä käyttämään. Mulla on vesuri. Voin tulla katkomaan jalat, mieluiten katkon tuollaiselta runkkarilta kaulan.


      • 121212121212
        Jännämies_ kirjoitti:

        Helgamieheltä pitäisi katkoa kädet ettei se pääsis kirjoittelemaan. Ehkä jalatkin jottei opi niitä käyttämään. Mulla on vesuri. Voin tulla katkomaan jalat, mieluiten katkon tuollaiselta runkkarilta kaulan.

        Rauhoituhan Pertti-setä nyt.


      • helgamies_
        Jännämies_ kirjoitti:

        Helgamieheltä pitäisi katkoa kädet ettei se pääsis kirjoittelemaan. Ehkä jalatkin jottei opi niitä käyttämään. Mulla on vesuri. Voin tulla katkomaan jalat, mieluiten katkon tuollaiselta runkkarilta kaulan.

        Kuulkaas nyt vihervasemmistolaiset femakot, nyt USA:n presidentti on valkoinen heteroseksuaalinen mies. Tumma poika on nyt historiaan.


      • helgamies_
        Nainen34v kirjoitti:

        Aika hyvin sitten pystyt tekemään johtopäätöksiä asiasta, josta et tiedä mitään. Toisin sanoen veikkailet vaan. Näin sitä keskustellaan rakentavasti.

        Olisit nyt hiljaa, ei sinulla ole mitään annettavaa miehille.


    • jussaröö-

      Hyvä tarina, ja vastaa Sinkut-palstan alkuperäistä tarkoitusta ihmissuhteiden moni-ilmeisyydestä ja samalla ongelmistakin. Joten tsemppiä vaan kovasti aloittajalle ;)
      Miesten terapointi palstalla ja "balanssin" ylläpito, vihapuheet, salaliittoteoriat ja muut miesten logiikat, julkkisjuorut, trolli ja p*skajournalismi, loputtomiin älyvapaat hokemat ym.mielenterveyttä lähellä olevat jutut kuuluisivat paremmin omille palstoilleen: huuhaa, maailmanmenoa, ml-palstat jne.

      Mikäli lähimenneisyydestä päättelen, joku on yrittänytkin tuulettaa palstan ummehtunutta ilmapiiriä, ja hivenen onnistunutkin. Naisnäkökulmista lienee edelleen kova kaipuu, ja vaikka reaktiot näennäisesti ja ulkonaisesti näyttävät lähinnä pottuilulta, niitä kovasti odotetaan, aina jotakin hyödyllistäkin taustalla jää mieleen. Miesten keskinäinen kirjoittelu johtaa aika aneemiseen palstan sisältöön, muuallakin kuin sinkut-nimikkeen alla. Näin olen nähnyt jossain palstan sivulauseissa mainittavan :)

      • Kiva kuulla, mielelläni tuon omia mielipiteitäni ja kokemuksia muille jaettavaksi. Ja kiitos tsempistä! :)

        Täältä tulee varmasti jatkossakin kirjoitelmia. Olen huomannut, että täällä joillakin miehillä on hyvin pinttyneet mielipiteet ja niitä vahvistavat toiset samanlaiset miehet. Yhdessä moni samaa virttä tavaileva soraääni muuttuu valheellisen totuuden sotahuudoksi. Ne, joita naisnäkökulma kiinnostaa, saavat täältä yhden sellaisen. :)


    • Olen aika varma, että kävi miehen luonnolle saada mielestään "rukkaset". Joillekin ystävällinen kommunikointi ja keskustelu on aina merkki jostain enemmästä. Kun taas yhtä monille tai useammillekin se on vaan normaalia kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä, keskustelusta pitämistä. Ihmisten kanssa viihtymistä. Kyseisen ihmisen seurasta ja keskustelusta pitämistä. Monesti tapaa ihmisiä, joiden kanssa on mukavaa keskustella ja jutella niitä näitä, kuitenkaan sen enempää ja syvempää tahtomatta.

      Se on ehkä joillekin joskus vaikeaa erottaa, mikä on tätä ja mikä jotain enemmän. Luulen, että monilla miehillä ja miksei naisillakin (ei kaikilla suinkaan) on myös vahva käsitys, että mies ja nainen eivät voi ystävällisessä ja yhteisymmärryksessä keskenään jutella ellei taustalla ole jotain värinää ja merkitse kiinnostusta enempään. Olen tuohon itsekin joskus törmännyt, sillä mulla on myös taipumusta jutella kaikkien kanssa joidenka kanssa juttelu sujuu ja löytyy juteltavaa, sukupuoleen katsomatta. Ja voin pitää ja tykätä ihmisestä ihmisenä ja seurana, kuitenkaan haluamatta mitään intiimiä. Minulle se on normaalia kanssakäymistä.

      Ihmisiä, ei niinkään sukupuolia. :)

      • helgamies_

        Nainen jolla ei ole mitään annettavaa miehille kirjoittelee vain kuluttaakseen miehien aikaa, Sellainen on AP.


      • helgamies_
        helgamies_ kirjoitti:

        Nainen jolla ei ole mitään annettavaa miehille kirjoittelee vain kuluttaakseen miehien aikaa, Sellainen on AP.

        Tosin, tuskin kyseessä on edes nainen vaan aito kunnon trolli;)


      • Tämä on juuri näin. Tästä olen samaa mieltä.


    • TotuusJaVainTotuus

      Kuka muu on samaa mieltä:

      HÄN. ON. MIES. TOISTAN. TE. V**UN. SOKEAT. HÄN. ON. MIES.

      Säikähti kun on rekannut n34 ja n38 kun luuli menneensä n34 kredenttiaaleilla n38 profiiliin, koska luuli että suoli24 oli tunnistanut jotenkin automaattisesti että ovat sama henkilö (henkilö = MIES) ja yhdistänyt nuo n34 ja n38 profiilit!

      • 14p18

        Vainoharhainen sekopää hiljaa ny jo!


      • selvääkinselvemmin

        Se on transu, joka treenaa naisena olemista lätisemällä skeidaa palstaätmien kanssa.


      • apsoluut

        palstaätmien lätinä, jos mikä, SE on skeidaa


    • EdesUnissa

      Tässä ketjussa Nainen34V saa ryöpytystä, koska hän ei ymmärrä että aloitusta katsotaan eri näkökulmasta. Hän uskoo että keskiössä on tuon yksittäisen miehen huono käytös, kun taas lukijoiden keskiössä tuleekin olla aloituksen sisältö, sillä he eivät ole tuon miehen kanssa keskustelleet eivätkä voi siten hänen sanojensa taustaa edes arvioida. Niitä voidaan kommentoida tökeröksi, mutta emmehän voisikaan yksipuolisesti tuomita henkilöä jonka näkemystä asiasta emme tiedä.

      Aloituksen sisältö on lyhykäisyydessään seuraava
      1. Nainen34 postailee kuviaan internetin Instagrammiin
      2.Hän kirjoittelee erilaisille miehille siellä
      3.Miesten joukossa kirjoittaa yksi ihminen joka ei hyväksy hänen ei vastaustaan vaan alkaa inttää.
      4.Miesten joukossa kirjoittaa yksi ihminen joka hyväksyy hänen ei vastauksensa, mutta ei halua jatkaa enempää kirjoittelemista vaan katkaisee siihen.
      5. Nainen34v vetää tästä kaikesta johtopäätöksen "Mikä miehiä vaivaa ?"

      Keskittyessään omasta mielestään tarinan konnaan kohdasta 3, hän unohtaa että aivan vastaavasti voitaisiin jokainen tapahtumaketjun kohta nostaa keskustelun alle, kysymyksellä mikä "Miehiä/Naisia vainaa?"

      1.Miksi postailee kuviaan ? Onko tämä ylpeyttä vai ylimielisyyttä vai turhamaisuutta.

      2.Miksi kirjoittelee netissä tuntemattomille mukavia ?

      4.Miksi ei hyväksy asiaa että kieltävä vastaus hyväksytään, vaan senkin jälkeen toisen ihmisen tulisi jatkaa turhanpäiväistä lässytystä.

      5. Oliko johtopäätös oikeutettu kun perusteluna käytettiin yhden miehen kommenttia jonka taustoja lukijat eivät tunne. Nainen34v vain olettaa että kommentin takana on hänen tapaamiskieltäytymisensä, mutta onhan se voinut jopa perustua heidän käymäänsä kirjeenvaihtoon. Jokatapauksessa johtopäätös oli karkeasti yleistetty, vaikka tarina olisi juuri siten kuin Nainen34v esitti, ja siitä johtopäätöksestäkin puuttui analyysi saattoiko hän itse vaikuttaa tapahtumien kulkuun. Tuomittiin se ulkopuolinen henkilö joka ei voi puolustautua, ja samalla koko miessukupuoli.

      Oletan että Nainen34v on hyvännäköinen ja siksi postailee kuviaan Instagrammiin.
      Siksi hän saa kalasteluviestejä, joka on tietysti aivan luonnollista. Kalastajien joukossa on erilaisia, mutta hän vastailee jokaiselle, loukkaantuen mikäli joku kalastaja menettää mielenkiintonsa kesken kaiken, kuten kohdan 4 henkilö.
      Nainen34v olettaa että Instagrammin pelisääntöjen tulisi olla sellaiset kuin hän on ne ajatellut olevan, ja tämä perustunee siihen että LIVE-elämässä hän on voinut siihen vaikuttaa valitsemalla seuransa ja näin on kenties ollutkin.

      Tästä aloituksesta on tullut riiteleviä puolesta ja vastaan kommentteja, mutta se riippunee juuri siitä minkä asian hyväksyy aloituksessa keskeiseksi ja mistä näkökulmasta sitä katsoo.

      Kun katson Nainen34v leijonaemon puolustautumista kritiikkiä kohtaan, niin minulle heräsi ajatus että Ylpeys ja ylimielisyys voivat olla juurikin esteitä nähdä tässä ketjussa lukijoiden kriittisten kommenttien oikeutus. Ei kai kirjoittaja saa valita lukijan näkökulmaa, vai onko takana uskomus että saa ?

      • En koe saaneeni kritiikkiä tässä ketjussa. Keskustelu on ollut hyvää ja monilta on tullut aivan loistavia kommentteja. Se, että joku ei ymmärrä minun kantaani tai on eri mieltä, ei tarkoita sitä, etteikö hänen mielipiteensä olisi paikallaan, tai että hän olisi väärässä. Siksi täällä keskustellaan, että saadaan eri näkökulmia.

        "Miksi ei hyväksy asiaa että kieltävä vastaus hyväksytään, vaan senkin jälkeen toisen ihmisen tulisi jatkaa turhanpäiväistä lässytystä."

        Pääsen ehdottomasti helpommalla, kun miehet eivät jatka keskustelua kieltäytymisen jälkeen. Tämä haukkujamies einedes keskustelut mielenkiintoisesti, mutta halusin vaan olla ystävällinen, enkä sanoa suoraan, että sun jutut on tylsiä ja lapsellisia. Pointtini oli se, että missä ovat hyvät käytöstavat. Miksi alkaa haukkumaan kieltäytymisen jälkeen? Olisi vaan toivottanut hyvät jatkot.

        "2.Miksi kirjoittelee netissä tuntemattomille mukavia ?"

        Tämä on fiksua peruskäytöstä. Jos minulle joku sanoo jotain kaupassa, vastaan hänelle. Jos joku kirjoittaa minulle netissä, vastaan hänelle. Itse en ikinä kirjoittele tuntemattomille miehille ensin. Nämä molemmat miehet kysyivät, mitä kuuluu. Eikö se olisi ollut ylpeää ja ylimielistä, jls en olisi vastannut ollenkaan? Onko analyysi luonteestani ulkonäköni takia kenties valmiiksi jo ylpeä ja ylimielinen, teen sitten mitä tahansa?

        "1.Miksi postailee kuviaan ? Onko tämä ylpeyttä vai ylimielisyyttä vai turhamaisuutta."

        Instagramin tarkoitus on jakaa kuvia. Minulla on siellä luontokuvia, ruokakuvia, treenikuvia ja naamakuvia.

        "Ylpeys ja ylimielisyys voivat olla juurikin esteitä nähdä tässä ketjussa lukijoiden kriittisten kommenttien oikeutus"

        Olkoon näin. Mikä minä olen sanomaan itsestäni, etten tällainen ole. Aloitukseni alkuperäinen tarkoitus oli ehkä vaan peräänkuuluttaa peruskäytöstapoja. Yleisesti miehet eivät ole tuollaisia. Onnistuin siis yleistämään, vaikkei ollut tarkoitus.


      • Oon.nähnyt
        Nainen34v kirjoitti:

        En koe saaneeni kritiikkiä tässä ketjussa. Keskustelu on ollut hyvää ja monilta on tullut aivan loistavia kommentteja. Se, että joku ei ymmärrä minun kantaani tai on eri mieltä, ei tarkoita sitä, etteikö hänen mielipiteensä olisi paikallaan, tai että hän olisi väärässä. Siksi täällä keskustellaan, että saadaan eri näkökulmia.

        "Miksi ei hyväksy asiaa että kieltävä vastaus hyväksytään, vaan senkin jälkeen toisen ihmisen tulisi jatkaa turhanpäiväistä lässytystä."

        Pääsen ehdottomasti helpommalla, kun miehet eivät jatka keskustelua kieltäytymisen jälkeen. Tämä haukkujamies einedes keskustelut mielenkiintoisesti, mutta halusin vaan olla ystävällinen, enkä sanoa suoraan, että sun jutut on tylsiä ja lapsellisia. Pointtini oli se, että missä ovat hyvät käytöstavat. Miksi alkaa haukkumaan kieltäytymisen jälkeen? Olisi vaan toivottanut hyvät jatkot.

        "2.Miksi kirjoittelee netissä tuntemattomille mukavia ?"

        Tämä on fiksua peruskäytöstä. Jos minulle joku sanoo jotain kaupassa, vastaan hänelle. Jos joku kirjoittaa minulle netissä, vastaan hänelle. Itse en ikinä kirjoittele tuntemattomille miehille ensin. Nämä molemmat miehet kysyivät, mitä kuuluu. Eikö se olisi ollut ylpeää ja ylimielistä, jls en olisi vastannut ollenkaan? Onko analyysi luonteestani ulkonäköni takia kenties valmiiksi jo ylpeä ja ylimielinen, teen sitten mitä tahansa?

        "1.Miksi postailee kuviaan ? Onko tämä ylpeyttä vai ylimielisyyttä vai turhamaisuutta."

        Instagramin tarkoitus on jakaa kuvia. Minulla on siellä luontokuvia, ruokakuvia, treenikuvia ja naamakuvia.

        "Ylpeys ja ylimielisyys voivat olla juurikin esteitä nähdä tässä ketjussa lukijoiden kriittisten kommenttien oikeutus"

        Olkoon näin. Mikä minä olen sanomaan itsestäni, etten tällainen ole. Aloitukseni alkuperäinen tarkoitus oli ehkä vaan peräänkuuluttaa peruskäytöstapoja. Yleisesti miehet eivät ole tuollaisia. Onnistuin siis yleistämään, vaikkei ollut tarkoitus.

        Tällaisiin tunkioihin ei kannata tuoda omia kokemuksia muiden ruodittaviksi, 99,9 prosenttia jengistä on täällä kuvitteellisilla roolihahmoilla ja vain kirjoittelemassa päättömyyksiä aikansa kuluksi.


      • Oon.nähnyt kirjoitti:

        Tällaisiin tunkioihin ei kannata tuoda omia kokemuksia muiden ruodittaviksi, 99,9 prosenttia jengistä on täällä kuvitteellisilla roolihahmoilla ja vain kirjoittelemassa päättömyyksiä aikansa kuluksi.

        Ehkä oot oikeessa. Ehkä toivon ihmisistä yleisesti parempaa, mitä mahdollisuus edes on saada. Jos itse olen omana itsenäni, niin vaikea ymmärtää, että muut eivät olisi. Mun järkeen ei vaan mahdu, miksi esittää täällä muuta mitä on.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Ehkä oot oikeessa. Ehkä toivon ihmisistä yleisesti parempaa, mitä mahdollisuus edes on saada. Jos itse olen omana itsenäni, niin vaikea ymmärtää, että muut eivät olisi. Mun järkeen ei vaan mahdu, miksi esittää täällä muuta mitä on.

        En osaa sanoa miksi ollaan roolin takana, mutta yksi syy lienee se ettei omana itsenään koe saavansa elämästä mitään irti.

        Siinä missä tämä voi olla sulle tai mulle ajankulua, jollekin tämä voi olla jotain ihan muuta.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        En osaa sanoa miksi ollaan roolin takana, mutta yksi syy lienee se ettei omana itsenään koe saavansa elämästä mitään irti.

        Siinä missä tämä voi olla sulle tai mulle ajankulua, jollekin tämä voi olla jotain ihan muuta.

        Niin kai.

        Vedetäänkö me jotain roolia oikeassa elämässä? Mietin. Mikä on ylipäätään roolin vetämistä? Täällä se on sitä, että kertoo asioita, jotka ei pidä paikkaansa. Sitä en itse tee ikinä missään. Rooleja on muuten monia. Esim. työminä on hieman erilainen kuin läheisimpien kanssa. Onko se roolia?


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Niin kai.

        Vedetäänkö me jotain roolia oikeassa elämässä? Mietin. Mikä on ylipäätään roolin vetämistä? Täällä se on sitä, että kertoo asioita, jotka ei pidä paikkaansa. Sitä en itse tee ikinä missään. Rooleja on muuten monia. Esim. työminä on hieman erilainen kuin läheisimpien kanssa. Onko se roolia?

        Joo, oikeassakin elämässäkin voi olla rooleja. Osa rooleista pystytään vetämään hyvin pitkälle omana itsenään (suhteet lähimpiin ihmisiin), mutta joillakin voi olla esim. duuni jossa mennään niin syvälle rooliin että siinä joutuu skarppaamaan että säilyttää yhteyden itseensä.


      • uteliainen-
        Ex-Pertti kirjoitti:

        En osaa sanoa miksi ollaan roolin takana, mutta yksi syy lienee se ettei omana itsenään koe saavansa elämästä mitään irti.

        Siinä missä tämä voi olla sulle tai mulle ajankulua, jollekin tämä voi olla jotain ihan muuta.

        Jos elämästä saa irti pelkästään anonyymipalstailusta ja päätyönään peläten tunnistusta, niin eikös se ole aika surkea rooli. Siitä seuraa heti jatkokysymys, mitä se irtisaatu sitten olisi, muuta kuin entistä enemmän tuhkaa päällensä.
        En tunne tarkkaan palstakansan mielen maisemia, mutta moniako tyydyttää aidosti, että saa "sananvapautensa" nojalla huudella eetteriin ns.totuuksia, joille enemmistö ihmisistä vain nauraa.
        Jotain yhteisyyttä kai roolin pitäjät voinevat tuntea; "samassa veneessa ollaan"


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Joo, oikeassakin elämässäkin voi olla rooleja. Osa rooleista pystytään vetämään hyvin pitkälle omana itsenään (suhteet lähimpiin ihmisiin), mutta joillakin voi olla esim. duuni jossa mennään niin syvälle rooliin että siinä joutuu skarppaamaan että säilyttää yhteyden itseensä.

        Samaa mieltä. En kyllä tarkoita, että mulla olis sellainen työ.

        Tee sä joku hyvä aloitus? Oot hyvä niissä.


      • Ex-Pertti
        uteliainen- kirjoitti:

        Jos elämästä saa irti pelkästään anonyymipalstailusta ja päätyönään peläten tunnistusta, niin eikös se ole aika surkea rooli. Siitä seuraa heti jatkokysymys, mitä se irtisaatu sitten olisi, muuta kuin entistä enemmän tuhkaa päällensä.
        En tunne tarkkaan palstakansan mielen maisemia, mutta moniako tyydyttää aidosti, että saa "sananvapautensa" nojalla huudella eetteriin ns.totuuksia, joille enemmistö ihmisistä vain nauraa.
        Jotain yhteisyyttä kai roolin pitäjät voinevat tuntea; "samassa veneessa ollaan"

        Minä luulen etten ole ihan harvinainen yksilö siinä mielssä että kaipaisin enemmän asiakeskustelua hyvällä huumorilla ryyditettynä, mutta täällä se on mahdotonta.

        Se mitä muut hakevat tai saavat täältä, en osaa arvioida.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Samaa mieltä. En kyllä tarkoita, että mulla olis sellainen työ.

        Tee sä joku hyvä aloitus? Oot hyvä niissä.

        Mulla on sellainen työ joka vaatii taitoa heittäytyä rooliin, mutta siten että olen oma itseni. Tuo kyllä muokkaa persoonaa jossain määrin, myyntimiehen tunnistaa kun sellaisen kohtaa.

        Kaunis kiitos luottamuksesta, mutta ainakin tällä erää olen vain kommentoimassa ja keskustelemassa.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Minä luulen etten ole ihan harvinainen yksilö siinä mielssä että kaipaisin enemmän asiakeskustelua hyvällä huumorilla ryyditettynä, mutta täällä se on mahdotonta.

        Se mitä muut hakevat tai saavat täältä, en osaa arvioida.

        Tätä juuri itsekin haen.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Mulla on sellainen työ joka vaatii taitoa heittäytyä rooliin, mutta siten että olen oma itseni. Tuo kyllä muokkaa persoonaa jossain määrin, myyntimiehen tunnistaa kun sellaisen kohtaa.

        Kaunis kiitos luottamuksesta, mutta ainakin tällä erää olen vain kommentoimassa ja keskustelemassa.

        Hyviä aloituksia tai keskustelua vaan kaipaa. Aika hiljaista tällä saralla nyt on. Jos niitä ei muut tee, pitää itse yrittää. Keksimällä keksien niitä ei kyllä tule, joten samalla linjalla ollaan myös täällä.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Tätä juuri itsekin haen.

        Siinä tapauksessa annan sulle neuvon jonka sain Linerilta mutta luontaisena miinanpolkijana en ottanut sitä tosissani. Älä vastaa provosoiviin kommentteihin.

        Opettele tunnistamaan asialliset tyypit ja asialliset kommentit, ylläpidä keskustelua heidän kanssaan ja sivuuta provot.

        Sulla on kaikki edellytykset saada täältä haluamasi keskustelua kun vain jatkat omalla tyylilläsi ja muistat nauttia keskusteluista.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Hyviä aloituksia tai keskustelua vaan kaipaa. Aika hiljaista tällä saralla nyt on. Jos niitä ei muut tee, pitää itse yrittää. Keksimällä keksien niitä ei kyllä tule, joten samalla linjalla ollaan myös täällä.

        Keskustelun ylläpito osaa olla raskasta, sanoisin että älä kanna vastuuta muusta kuin omasta viihtymisestäsi.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Siinä tapauksessa annan sulle neuvon jonka sain Linerilta mutta luontaisena miinanpolkijana en ottanut sitä tosissani. Älä vastaa provosoiviin kommentteihin.

        Opettele tunnistamaan asialliset tyypit ja asialliset kommentit, ylläpidä keskustelua heidän kanssaan ja sivuuta provot.

        Sulla on kaikki edellytykset saada täältä haluamasi keskustelua kun vain jatkat omalla tyylilläsi ja muistat nauttia keskusteluista.

        Hyvä vinkki ja yritän sitä parhaillaankin toteuttaa. Myönnän, että joitain kommentteja ei vaan luonto halua sivuuttaa, jos mieleen tulee joku sopiva vastaus. Sitäkin useampia huuteluita on jo ohitettu, kun näkee ennalta hyödyttömän lopputuleman.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Keskustelun ylläpito osaa olla raskasta, sanoisin että älä kanna vastuuta muusta kuin omasta viihtymisestäsi.

        Olen huomannut! Tässä tulen olemaan huono, koska yritän vastata kaikille fiksuille ja vähemmäkin fiksuille ihan tasapuolisuuden vuoksi. Keskustelu varmasti kärsii joidenkin kanssa. Opettelen vasta poimimaan hyvät keskustelijat.

        Noita aloituksia tuskin usein tulee tehtyä, koska siinä on sitten kiinni, jos keslustelu lähtee käsistä. Ajlitus pitää näköjään miettiä tarkkaan.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Hyvä vinkki ja yritän sitä parhaillaankin toteuttaa. Myönnän, että joitain kommentteja ei vaan luonto halua sivuuttaa, jos mieleen tulee joku sopiva vastaus. Sitäkin useampia huuteluita on jo ohitettu, kun näkee ennalta hyödyttömän lopputuleman.

        Sun pitää muistaa että tämä on keskustelupalsta jossa pyörii jonkin verran ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on vain provosoida. Älä huomioi heitä.

        Ja muista se, että sä et tiedä kenestäkään mitään varmuudella.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Olen huomannut! Tässä tulen olemaan huono, koska yritän vastata kaikille fiksuille ja vähemmäkin fiksuille ihan tasapuolisuuden vuoksi. Keskustelu varmasti kärsii joidenkin kanssa. Opettelen vasta poimimaan hyvät keskustelijat.

        Noita aloituksia tuskin usein tulee tehtyä, koska siinä on sitten kiinni, jos keslustelu lähtee käsistä. Ajlitus pitää näköjään miettiä tarkkaan.

        "Noita aloituksia tuskin usein tulee tehtyä, koska siinä on sitten kiinni, jos keslustelu lähtee käsistä. Ajlitus pitää näköjään miettiä tarkkaan."

        Pöh, nimenomaan tarkkaan miettimisellä lytistää keskustelun tason kun ei sitten uskalla kirjoittaa mitä oikeasti ajattelee ja jos vielä kaikki muutkin alkaa tarkkaan miettimään vastauksiaan niin tulee aika tylsä tarkkaan mietitty ketju. Parasta vapaamielisessä keskustelussa on juuri että se rönsyilee miten sattuu ja lähtee välillä lapasestakin.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Sun pitää muistaa että tämä on keskustelupalsta jossa pyörii jonkin verran ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on vain provosoida. Älä huomioi heitä.

        Ja muista se, että sä et tiedä kenestäkään mitään varmuudella.

        Kiitos huolenpidosta. Heräsin tähän epävarmuuteen tässä yksi päivä. Kyllä mä nyt olenkin miettinyt, että esimerkiksi kenenkään sähköposteista ei voi olla alkuun täysin varma.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Noita aloituksia tuskin usein tulee tehtyä, koska siinä on sitten kiinni, jos keslustelu lähtee käsistä. Ajlitus pitää näköjään miettiä tarkkaan."

        Pöh, nimenomaan tarkkaan miettimisellä lytistää keskustelun tason kun ei sitten uskalla kirjoittaa mitä oikeasti ajattelee ja jos vielä kaikki muutkin alkaa tarkkaan miettimään vastauksiaan niin tulee aika tylsä tarkkaan mietitty ketju. Parasta vapaamielisessä keskustelussa on juuri että se rönsyilee miten sattuu ja lähtee välillä lapasestakin.

        Miks mä en osaa kirjoittaa enää niin että se ymmärrettäisiin heti oikein.

        Tarkoitin vain ja ainoastaan aloituksen ajoitusta. Jos teen keskustelun aloituksen niin, että mulla on heti menoa, en pääse enää keskusteluun mukaan tai se kuolee. Siksi ajoitus pitää miettiä itselleen sopivaksi vaikka aihe olisikin olemassa. Tottakai muuten kirjoitan asiat juuri niinnkuin ne ajattelen!


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Olen huomannut! Tässä tulen olemaan huono, koska yritän vastata kaikille fiksuille ja vähemmäkin fiksuille ihan tasapuolisuuden vuoksi. Keskustelu varmasti kärsii joidenkin kanssa. Opettelen vasta poimimaan hyvät keskustelijat.

        Noita aloituksia tuskin usein tulee tehtyä, koska siinä on sitten kiinni, jos keslustelu lähtee käsistä. Ajlitus pitää näköjään miettiä tarkkaan.

        Jos haluat pitää yllä keskustelua ja teet aloituksia, niin anna niiden upota mikäli ne ei kiinnosta keskustelijoita. Jos on kiinnostusta, niin silloin kannattaa ylläpitää keskustelua, mutta silloinkin pitää muistaa että voi antaa muidenkin keskustella rauhassa avaamassasi ketjussa.

        Mulla oli käytäntönä että en kiinnittänyt huomiota omiinkaan aloituksiini toisena päivänä ellei siihen tullut uutta näkökulmaa muilta. Tuohon toki vaikutti se että mielestäni sata kommenttia ketjussa alkaa olemaan maksimi, sitä pidemmät ketjut ovat liian työläitä seurata.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Kiitos huolenpidosta. Heräsin tähän epävarmuuteen tässä yksi päivä. Kyllä mä nyt olenkin miettinyt, että esimerkiksi kenenkään sähköposteista ei voi olla alkuun täysin varma.

        Jos joku lähestyy sua tällaisella palstalla sähköpostitse, hän on todennäköisimmin henkilö johon sun ei pidä luoda kontaktia.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Miks mä en osaa kirjoittaa enää niin että se ymmärrettäisiin heti oikein.

        Tarkoitin vain ja ainoastaan aloituksen ajoitusta. Jos teen keskustelun aloituksen niin, että mulla on heti menoa, en pääse enää keskusteluun mukaan tai se kuolee. Siksi ajoitus pitää miettiä itselleen sopivaksi vaikka aihe olisikin olemassa. Tottakai muuten kirjoitan asiat juuri niinnkuin ne ajattelen!

        "Miks mä en osaa kirjoittaa enää niin että se ymmärrettäisiin heti oikein."

        Ehkäpä palsta on muuttanut sua sekopäisempään suuntaan :D

        Ei kyllä tullut mieleenkään tuo ajoitus että miksi se olisi ongelma? Teet vain avauksen ja jos se sinun poissaollessa on keskeytynyt menet vaan ne pari tai jotain sivua taaksepäin ja nostat ketjun taas ylös vastaamalla kertyneisiin kommentteihin. Eikä se ketju välttämättä sun poissaollessa kuole, saattaa olla että muut puhaltaa siihen henkeä niin ettei sinua edes tarvita siinä välillä. Itse useinkin teen niin että laitan avauksen vaikkei aihe itseä hirveästi edes kiinnostaisi, riittää kun saa alulle ja jos muilla siinä riittää juteltavaa niin en välttämättä itse edes kommentoi sinne enää mitään. Tarkoitus kun ollut vain saada ihmiset keskustelemaan niin ei siinä välttämättä minua enää tarvita, olen osani jo hoitanut sillä avauksella.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Miks mä en osaa kirjoittaa enää niin että se ymmärrettäisiin heti oikein.

        Tarkoitin vain ja ainoastaan aloituksen ajoitusta. Jos teen keskustelun aloituksen niin, että mulla on heti menoa, en pääse enää keskusteluun mukaan tai se kuolee. Siksi ajoitus pitää miettiä itselleen sopivaksi vaikka aihe olisikin olemassa. Tottakai muuten kirjoitan asiat juuri niinnkuin ne ajattelen!

        Tällä palstalla harvempi kuin joka kymmenes aloitus lähtee elämään, joten älä vaali omia aloituksiasi kuin omia lapsiasi äläkä pety jos kaikki sinunkaan aloituksesi eivät sytytä.

        Paras olisi antaa aloituksen olla omissa oloissaan muutaman kommentin verran ennenkuin vastaat.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Jos joku lähestyy sua tällaisella palstalla sähköpostitse, hän on todennäköisimmin henkilö johon sun ei pidä luoda kontaktia.

        Tämä on todennäköisesti totta. Toisaalta, jos täällä tapaisi mielenkiintoisen henkilön, mitä muita keinoja on?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Miks mä en osaa kirjoittaa enää niin että se ymmärrettäisiin heti oikein."

        Ehkäpä palsta on muuttanut sua sekopäisempään suuntaan :D

        Ei kyllä tullut mieleenkään tuo ajoitus että miksi se olisi ongelma? Teet vain avauksen ja jos se sinun poissaollessa on keskeytynyt menet vaan ne pari tai jotain sivua taaksepäin ja nostat ketjun taas ylös vastaamalla kertyneisiin kommentteihin. Eikä se ketju välttämättä sun poissaollessa kuole, saattaa olla että muut puhaltaa siihen henkeä niin ettei sinua edes tarvita siinä välillä. Itse useinkin teen niin että laitan avauksen vaikkei aihe itseä hirveästi edes kiinnostaisi, riittää kun saa alulle ja jos muilla siinä riittää juteltavaa niin en välttämättä itse edes kommentoi sinne enää mitään. Tarkoitus kun ollut vain saada ihmiset keskustelemaan niin ei siinä välttämättä minua enää tarvita, olen osani jo hoitanut sillä avauksella.

        Ehkä oot oikeessa. Kiva juttu. Kuukauden päästä varmaan huutelen täällä, että miksi naiset eivät arvosta at -miehiä (aivan kamala ilmaus muuten). 😂

        Ehkä tästä avauksesta tuli sellainen olo, kun oli joku 10 vastausta kokoajan jonossa, joihin koin, että minun pitää perustella jotakin. Ei ole tarvetta nostaa kuolevia aloituksia ylös. Olen varmaan vasta tehnyt vain sellaisia avauksia, jotka kiinnostaa itseäni. Voisi tosiaan miettiä, että välillä keskustelun ei tarvitse kiinnostaa muuten vaan avaa keskustelun muille.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä on todennäköisesti totta. Toisaalta, jos täällä tapaisi mielenkiintoisen henkilön, mitä muita keinoja on?

        Tämä palsta ei ole keino tavata mielenkiintoisia ihmisiä, todennäköisin kontaktoija on kaveri jonka kanssa ei pidä olla tekemisissä.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Ehkä oot oikeessa. Kiva juttu. Kuukauden päästä varmaan huutelen täällä, että miksi naiset eivät arvosta at -miehiä (aivan kamala ilmaus muuten). 😂

        Ehkä tästä avauksesta tuli sellainen olo, kun oli joku 10 vastausta kokoajan jonossa, joihin koin, että minun pitää perustella jotakin. Ei ole tarvetta nostaa kuolevia aloituksia ylös. Olen varmaan vasta tehnyt vain sellaisia avauksia, jotka kiinnostaa itseäni. Voisi tosiaan miettiä, että välillä keskustelun ei tarvitse kiinnostaa muuten vaan avaa keskustelun muille.

        Toivotaan näin, olisi kyllä hienoa saada nainen mukaan voiman oikealle puolelle :D

        Joo, ei kannata ottaa noin velvollisuudentuntoisesti koska homma menee sitten raskaaksi sulle itsellesi, vastaa vain niihin vastauksiin jotka oikeasti sinusta tarvitsee vielä sinun mielipidettä vahvistukseksi/vastaväitteeksi. Ei kukaan täällä loukkaannu tai ainakaan ei pitäisi loukkaantua jos ei jokaiseen omaan kommenttiin tulekaan vastausta. Itse ainakin ajattelen niin että jos oeln oman mielipiteen jossain julki tuonut siihen saa vastata jos on voimakkaasti eri mieltä tai sitten kompata tai sitten jos ei toinen kommentoi ollenkaan niin ehkä on joko suunnilleen samoilla linjoilla tai sitten ei jaksa alkaa jänkäämään asiasta, kaikki sopii tosiaan kyllä mulle ja jos ei ketjun avaaja kommentoi niin sittenhän siihen saattaa kommentoida joku muu. Minusta melkeinpä paras "sääntö" täällä on sellainen ettei ole sääntöjä, itsekukin saa kirjoitella mihin vaan mitä huvittaa tai olla kirjoittamatta niin homma toimii.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Tämä palsta ei ole keino tavata mielenkiintoisia ihmisiä, todennäköisin kontaktoija on kaveri jonka kanssa ei pidä olla tekemisissä.

        Hyvä neuvo!


      • Nainen34v kirjoitti:

        Tämä on todennäköisesti totta. Toisaalta, jos täällä tapaisi mielenkiintoisen henkilön, mitä muita keinoja on?

        Voitaisiin sopia niin että jos palstan naiset "tapaa" täällä mielenkiinotisen henkilön niin pallo on niillä, saavat itse laittaa sähköpostia tai mitä nyt sitten keksivätkin. Jos taas nainen saa sähköpostia niin varmaankin on noin kuin Pertti-setä totesi, ei välttämättä kannata reagoida koska siellä saattaa olla kaveri jonka kanssa ei välttämättä kannata alkaa tekemisiin.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Ehkä oot oikeessa. Kiva juttu. Kuukauden päästä varmaan huutelen täällä, että miksi naiset eivät arvosta at -miehiä (aivan kamala ilmaus muuten). 😂

        Ehkä tästä avauksesta tuli sellainen olo, kun oli joku 10 vastausta kokoajan jonossa, joihin koin, että minun pitää perustella jotakin. Ei ole tarvetta nostaa kuolevia aloituksia ylös. Olen varmaan vasta tehnyt vain sellaisia avauksia, jotka kiinnostaa itseäni. Voisi tosiaan miettiä, että välillä keskustelun ei tarvitse kiinnostaa muuten vaan avaa keskustelun muille.

        Mun ensimmäinen kommentti tähän keskustelun haaraan oli se, että älä tuo omia asioita ruodittavaksi ketjuihin. Tarkoitan sitä todella, sellaisiin tulee mentyä mukaan liian tosissaan.

        Minä tein itse aikoinani saman virheen, kummastelin palstalla naisten tahdittomuutta kun mua lähestyi muutama kuukausi takaperin puolituttu leskirouva joka suurinpiirtein ilmoitti mulle olevansa vailla jotain hellyyttä ja miehen kainaloa. Se kuulosti vähän siltä että iske kiinni, tässä olisi kunnon saalis.

        No naisethan ryhtyivät sitten puolustelemaan leskirouvan suorasuksista tyyliä ja kyseenalaistamaan mun oikeuttani närkästyä tätä lähestymistä. Siitä kiukustuneena teinkin sitten avauksen vitunkantotelineistä jotka eivät tunnista miehen tarvetta tutustua naiseen ennen mahdollista suhteen syventämistä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voitaisiin sopia niin että jos palstan naiset "tapaa" täällä mielenkiinotisen henkilön niin pallo on niillä, saavat itse laittaa sähköpostia tai mitä nyt sitten keksivätkin. Jos taas nainen saa sähköpostia niin varmaankin on noin kuin Pertti-setä totesi, ei välttämättä kannata reagoida koska siellä saattaa olla kaveri jonka kanssa ei välttämättä kannata alkaa tekemisiin.

        Tämä on totta ja hyvä sopimus. Toisaalta aika paha esim. naiselle, joka ei ole tottunut (ylpeyttään?) miehiä ensimmäisenä lähestymään. Mitään ei lähestymisessä kuitenkaan menetä ja asia kaipaa asennemuutosta.

        Sitä paitsi sama tilanne se miehillä on. Mikä on oikea profiili? Toisaalta miehet pärjännevät kuitenkin stalkkereiden kanssa ehkä paremmin keskimäärin kuin naiset.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Mun ensimmäinen kommentti tähän keskustelun haaraan oli se, että älä tuo omia asioita ruodittavaksi ketjuihin. Tarkoitan sitä todella, sellaisiin tulee mentyä mukaan liian tosissaan.

        Minä tein itse aikoinani saman virheen, kummastelin palstalla naisten tahdittomuutta kun mua lähestyi muutama kuukausi takaperin puolituttu leskirouva joka suurinpiirtein ilmoitti mulle olevansa vailla jotain hellyyttä ja miehen kainaloa. Se kuulosti vähän siltä että iske kiinni, tässä olisi kunnon saalis.

        No naisethan ryhtyivät sitten puolustelemaan leskirouvan suorasuksista tyyliä ja kyseenalaistamaan mun oikeuttani närkästyä tätä lähestymistä. Siitä kiukustuneena teinkin sitten avauksen vitunkantotelineistä jotka eivät tunnista miehen tarvetta tutustua naiseen ennen mahdollista suhteen syventämistä.

        Ai sulla oli tämänlainen tarina. 😂

        Ymmärrän tuohtumuksen. En kyllä ehkä osaa kirjoittaa, kuin omista kokemuksista. En valitettavasti osaa kuvitella kuin etäisesti, kuinka vaikeaa joillakin elämä on, kun ei saa kontaktia muihin ihmisiin. Mutta ehkä näin saadaan hyvät keskustelut aikaiseksi, kun jokainen tuo juuri aidot omat kokemuksensa esille? Mua ei haittaa, vaikka menee tunteisiin. Silloin ainakin tietää olevansa elossa.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämä on totta ja hyvä sopimus. Toisaalta aika paha esim. naiselle, joka ei ole tottunut (ylpeyttään?) miehiä ensimmäisenä lähestymään. Mitään ei lähestymisessä kuitenkaan menetä ja asia kaipaa asennemuutosta.

        Sitä paitsi sama tilanne se miehillä on. Mikä on oikea profiili? Toisaalta miehet pärjännevät kuitenkin stalkkereiden kanssa ehkä paremmin keskimäärin kuin naiset.

        Aina kun tällaisilla anonyymipalstoilla yrittää tutustua johonkin, niin pitää tiedostaa se että todennäköisimmin olet tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa johon sun ei pitäisi luoda kontaktia.

        Varovaisuutta siis.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Mun ensimmäinen kommentti tähän keskustelun haaraan oli se, että älä tuo omia asioita ruodittavaksi ketjuihin. Tarkoitan sitä todella, sellaisiin tulee mentyä mukaan liian tosissaan.

        Minä tein itse aikoinani saman virheen, kummastelin palstalla naisten tahdittomuutta kun mua lähestyi muutama kuukausi takaperin puolituttu leskirouva joka suurinpiirtein ilmoitti mulle olevansa vailla jotain hellyyttä ja miehen kainaloa. Se kuulosti vähän siltä että iske kiinni, tässä olisi kunnon saalis.

        No naisethan ryhtyivät sitten puolustelemaan leskirouvan suorasuksista tyyliä ja kyseenalaistamaan mun oikeuttani närkästyä tätä lähestymistä. Siitä kiukustuneena teinkin sitten avauksen vitunkantotelineistä jotka eivät tunnista miehen tarvetta tutustua naiseen ennen mahdollista suhteen syventämistä.

        Tietkö? Mä tunnistin sut kyllä heti. 😊


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Aina kun tällaisilla anonyymipalstoilla yrittää tutustua johonkin, niin pitää tiedostaa se että todennäköisimmin olet tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa johon sun ei pitäisi luoda kontaktia.

        Varovaisuutta siis.

        Olet tosi huolehtiva. Olen hieman otettu siitä.

        Ehkä siihen liittyy vahvasti oma toiminta, ettei pidä kaikkia epäluotettavina. Jos mulle täällä tietyt henkilöt laittaisi sähköpostia, olisin luottavaisempi kuin monen muun suhteen.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Ai sulla oli tämänlainen tarina. 😂

        Ymmärrän tuohtumuksen. En kyllä ehkä osaa kirjoittaa, kuin omista kokemuksista. En valitettavasti osaa kuvitella kuin etäisesti, kuinka vaikeaa joillakin elämä on, kun ei saa kontaktia muihin ihmisiin. Mutta ehkä näin saadaan hyvät keskustelut aikaiseksi, kun jokainen tuo juuri aidot omat kokemuksensa esille? Mua ei haittaa, vaikka menee tunteisiin. Silloin ainakin tietää olevansa elossa.

        Omien kokemuksien jakaminen palstalla johtaa siihen, että sun on vastattava henkilökohtaisesti ketjussa sulle esitettyihin kommentteihin.

        Se voi olla työlästä jos ketjuun alkaa satamaan kommentteja kunnolla.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Tietkö? Mä tunnistin sut kyllä heti. 😊

        Hmmmm.......mun pitää miettiä kuinka vältän paljastumista. Ei vaiteskaan, haluankin kirjoitella sulle niin että tiedät keskustelevasi kanssani.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Omien kokemuksien jakaminen palstalla johtaa siihen, että sun on vastattava henkilökohtaisesti ketjussa sulle esitettyihin kommentteihin.

        Se voi olla työlästä jos ketjuun alkaa satamaan kommentteja kunnolla.

        Tämän sain todellakin huomata!


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Hmmmm.......mun pitää miettiä kuinka vältän paljastumista. Ei vaiteskaan, haluankin kirjoitella sulle niin että tiedät keskustelevasi kanssani.

        Kiva kuulla, musta on mukava, että ajattelet noin.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Olet tosi huolehtiva. Olen hieman otettu siitä.

        Ehkä siihen liittyy vahvasti oma toiminta, ettei pidä kaikkia epäluotettavina. Jos mulle täällä tietyt henkilöt laittaisi sähköpostia, olisin luottavaisempi kuin monen muun suhteen.

        Mä en lähtisi mihinkään sähköpostikeskusteluihin, sopisin suoran tapaamisen ja katsoisin millainen mörkö tulee kahville.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Mä en lähtisi mihinkään sähköpostikeskusteluihin, sopisin suoran tapaamisen ja katsoisin millainen mörkö tulee kahville.

        Ootpa suoran toiminnan mies. Ei ainakaan tulisi aikaa tuhlattua. Hyvä taktiikka ehdottomasti.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Tämän sain todellakin huomata!

        Ajan myötä sä tulet törmäämään siihen, että sulle tulee puolen vuoden päästä tunnistamattomien nikkien kautta viestejä joissa sua muistutetaan siitä mitä sä olet aiemmin kertonut itsestäsi.

        Vaikka keskustelu on täällä välillä vilkasta, niin täällä on myös omat vakiotyypit joille palsta on koko elämä ja he opiskelevat uusien palstalaisten tiedot. He keskustelevat kanssasi, mutta eivät itsestään.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Ootpa suoran toiminnan mies. Ei ainakaan tulisi aikaa tuhlattua. Hyvä taktiikka ehdottomasti.

        Todennäköisin lähestyjä on trolli, siksi ei ole mitään syytä keskustella sellaisen kanssa kahden.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Ajan myötä sä tulet törmäämään siihen, että sulle tulee puolen vuoden päästä tunnistamattomien nikkien kautta viestejä joissa sua muistutetaan siitä mitä sä olet aiemmin kertonut itsestäsi.

        Vaikka keskustelu on täällä välillä vilkasta, niin täällä on myös omat vakiotyypit joille palsta on koko elämä ja he opiskelevat uusien palstalaisten tiedot. He keskustelevat kanssasi, mutta eivät itsestään.

        Nyt oon hienokseltaan eri mieltä sun kanssa. Esim. mun ei ole tarvinnut opiskella näitä ihmisiä täältä. Joistakin jää vaan mieleen kaikki jutut. Sustakin muistan vaikka mitä, vaikken ole sua ns.opiskellut.

        Kai kyse on osittain siitä, että on tarve saada "kasvot" tyypeille, joiden kanssa keskustelee. Myös näiden "tuttujen" tyyppien kanssa on kivempi kirjoitella, joista tietää edes jotain. Toisaalla en ole varma, luoko siinä samallaan itselleen jonkun virheellisen turvallisen kuplan. Eli alkaa luottamaan liikaa. Ehkä en ole niin kyyninen, että ajattelisin noin. Jatkan siis samaan malliin.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Kiva kuulla, musta on mukava, että ajattelet noin.

        Pidän siitä kuinka kannat huolta asiallisen keskustelun tilasta palstalla, koen siinä suhteessa tiettyä hengenheimolaisuutta kanssasi ja se asettaa sut silmissäni eriarvoiseen asemaan.

        Aina pitää muistaa myös viihdyttävämpien elementtien tarpeellisuus, huumori on tuiki tarpeellinen väline tällaisella palstalla.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Todennäköisin lähestyjä on trolli, siksi ei ole mitään syytä keskustella sellaisen kanssa kahden.

        Ahaa. En ole tästäkään ehkä samaa mieltä.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Pidän siitä kuinka kannat huolta asiallisen keskustelun tilasta palstalla, koen siinä suhteessa tiettyä hengenheimolaisuutta kanssasi ja se asettaa sut silmissäni eriarvoiseen asemaan.

        Aina pitää muistaa myös viihdyttävämpien elementtien tarpeellisuus, huumori on tuiki tarpeellinen väline tällaisella palstalla.

        Jos keskustelu ei ole asiallista, siinä ei ole mitään järkeä.

        Tosta trollisähköpostijutusta vielä sen verran, että ehkä tämä ympäristö ei ole otollisin lähestymispaikka. Vaikka joku olisikin mielenkiintoinen, ei voi tosiaan tietää, mitä kirjoitusten takaa löytyy. Ehkä moni tiedostaa sen ja jättää riskin ottamatta. Lisäksi tämä on tosiaan vain alusta keskustella muiden kanssa.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Nyt oon hienokseltaan eri mieltä sun kanssa. Esim. mun ei ole tarvinnut opiskella näitä ihmisiä täältä. Joistakin jää vaan mieleen kaikki jutut. Sustakin muistan vaikka mitä, vaikken ole sua ns.opiskellut.

        Kai kyse on osittain siitä, että on tarve saada "kasvot" tyypeille, joiden kanssa keskustelee. Myös näiden "tuttujen" tyyppien kanssa on kivempi kirjoitella, joista tietää edes jotain. Toisaalla en ole varma, luoko siinä samallaan itselleen jonkun virheellisen turvallisen kuplan. Eli alkaa luottamaan liikaa. Ehkä en ole niin kyyninen, että ajattelisin noin. Jatkan siis samaan malliin.

        On toki itsestään selvää että sinä muistat mitä olen sulle kirjoittanut, mutta on erikoista että nikki jonka kanssa en ole keskustellut, tietää musta yhtä ja toista.

        Siinä suhteessa me ollaan tyystin erilaisia, että minä en kaipaa mielikuvia niistä joiden kanssa kirjoittelen. Mulle teksti on se ihminen.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Ahaa. En ole tästäkään ehkä samaa mieltä.

        Ole silti varovainen jos vaihdat yksityisviestejä.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Jos keskustelu ei ole asiallista, siinä ei ole mitään järkeä.

        Tosta trollisähköpostijutusta vielä sen verran, että ehkä tämä ympäristö ei ole otollisin lähestymispaikka. Vaikka joku olisikin mielenkiintoinen, ei voi tosiaan tietää, mitä kirjoitusten takaa löytyy. Ehkä moni tiedostaa sen ja jättää riskin ottamatta. Lisäksi tämä on tosiaan vain alusta keskustella muiden kanssa.

        Suurin osa tunnistettavien nikkien takana olevista kommentoijista on ihmisiä joita en edes haluaisi tavata.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Ole silti varovainen jos vaihdat yksityisviestejä.

        Olet todella huolehtivainen. Se on aika söpöä suoraan sanoen. En vaihda, joten ei hätää.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        On toki itsestään selvää että sinä muistat mitä olen sulle kirjoittanut, mutta on erikoista että nikki jonka kanssa en ole keskustellut, tietää musta yhtä ja toista.

        Siinä suhteessa me ollaan tyystin erilaisia, että minä en kaipaa mielikuvia niistä joiden kanssa kirjoittelen. Mulle teksti on se ihminen.

        Nyt ymmärrän, mitä tarkoitat.

        Tottakai kirjoitukset on se ihminen täällä, mutta ei voi olla välttämättä sitä etteivät aivot tee omia johtopäätöksiä. Ja mulle maailma on aika visuaalinen, kaikki mun ajatukset on kuvitettuja. Vaikea selittää, mitä tarkoitan.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Suurin osa tunnistettavien nikkien takana olevista kommentoijista on ihmisiä joita en edes haluaisi tavata.

        Tässä mä taas ajattelen eri tavalla. Olisi hienoa tavata kaikki täällä, mutta ilman mitään tarvetta mihinkään jatkokontaktiin. Ja onhan tämä nyt ihan mahdoton ja järjetön ajatus totauttaa, mutta sellaisenaan se oli totta. Olen positiivisen utelias maailmaa kohtaan.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Olet todella huolehtivainen. Se on aika söpöä suoraan sanoen. En vaihda, joten ei hätää.

        Ehkäpä se sitten on söpöä, mutta silti sanoin sen varoittaakseni.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Ehkäpä se sitten on söpöä, mutta silti sanoin sen varoittaakseni.

        Tiedän. Kiva kun varoitit.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Nyt ymmärrän, mitä tarkoitat.

        Tottakai kirjoitukset on se ihminen täällä, mutta ei voi olla välttämättä sitä etteivät aivot tee omia johtopäätöksiä. Ja mulle maailma on aika visuaalinen, kaikki mun ajatukset on kuvitettuja. Vaikea selittää, mitä tarkoitan.

        Naisella on ehkä helpompaa Suomi24 palstalla, heistä ovat kiinnostuneet aniharvat miehet.

        Miehillä sitävastoin on eri juttu, meistä ovat kiinnostuneet kaikki palstalla kirjoittelevat pervot ja toivottavasti joku oikeakin nainen.


      • Erkkimerkki_ja_sääsimo
        Nainen34v kirjoitti:

        Tiedän. Kiva kun varoitit.

        Expertti nostaa itsensä muiden yläpuolelle varoituksillaan. Seuraava askel on kontaktin otto sinuun. Jotenkin läpinäkyvää. Peran varoitukset pätee myös peraan. No joo, varmaan tiedätkin ihan hyvin missä mennään..


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Tässä mä taas ajattelen eri tavalla. Olisi hienoa tavata kaikki täällä, mutta ilman mitään tarvetta mihinkään jatkokontaktiin. Ja onhan tämä nyt ihan mahdoton ja järjetön ajatus totauttaa, mutta sellaisenaan se oli totta. Olen positiivisen utelias maailmaa kohtaan.

        Tottakai minuakin kiinnostaisi tavata joitakin kommentoijia, eniten tyyppi joka kirjoittelee nikillä Nainen34v.

        En silti ole kiinnostunut yksityisviesteistä sen kummemmin, se ei tyydytä mun uteliaisuuttani.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Naisella on ehkä helpompaa Suomi24 palstalla, heistä ovat kiinnostuneet aniharvat miehet.

        Miehillä sitävastoin on eri juttu, meistä ovat kiinnostuneet kaikki palstalla kirjoittelevat pervot ja toivottavasti joku oikeakin nainen.

        Joo täällä pääsee aika helpolla loppujen lopuksi. Monet näyttävät toivovan munkin olevan mies. Varmaan sä sait paljon enemmän yhteydenottoja päivässä miehiltä kuin minä tuun ikinä saamaan. Hupaisaa, surkuhupaisaa.


      • Ex-Pertti
        Erkkimerkki_ja_sääsimo kirjoitti:

        Expertti nostaa itsensä muiden yläpuolelle varoituksillaan. Seuraava askel on kontaktin otto sinuun. Jotenkin läpinäkyvää. Peran varoitukset pätee myös peraan. No joo, varmaan tiedätkin ihan hyvin missä mennään..

        Palstalla ei ole yhtäkään naista jolle olisin laittanut privaviestiä.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Tottakai minuakin kiinnostaisi tavata joitakin kommentoijia, eniten tyyppi joka kirjoittelee nikillä Nainen34v.

        En silti ole kiinnostunut yksityisviesteistä sen kummemmin, se ei tyydytä mun uteliaisuuttani.

        Olitpa suora. Sulla on kyky saada mut jäätymään.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Joo täällä pääsee aika helpolla loppujen lopuksi. Monet näyttävät toivovan munkin olevan mies. Varmaan sä sait paljon enemmän yhteydenottoja päivässä miehiltä kuin minä tuun ikinä saamaan. Hupaisaa, surkuhupaisaa.

        Kaikki kontaktit mitä mulle tuli, tulivat treffipalstalla.

        En laittanut itse yhtäkään privaviestiä, enkä saanut itsekään keskustelupalstalaisilta yhtäkään privaviestiä.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Olitpa suora. Sulla on kyky saada mut jäätymään.

        Toivottavasti toivut nopeasti.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Toivottavasti toivut nopeasti.

        Ehkä. Eihän se nyt surrealistinen ajatus ole, vaikka monet hälytysjärjestelmät varoittaakin.


      • Erkkimerkki_ja_sääsimo kirjoitti:

        Expertti nostaa itsensä muiden yläpuolelle varoituksillaan. Seuraava askel on kontaktin otto sinuun. Jotenkin läpinäkyvää. Peran varoitukset pätee myös peraan. No joo, varmaan tiedätkin ihan hyvin missä mennään..

        Olen varovainen. Kiitos huolenpidosta sinullekin. Täällä on ihania ihmisiä.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Ehkä. Eihän se nyt surrealistinen ajatus ole, vaikka monet hälytysjärjestelmät varoittaakin.

        Tiedät varmasti että sen lisäksi että olen tosissani, minua kiinnostaa myös se kuinka reagoit kommenttiini.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Tiedät varmasti että sen lisäksi että olen tosissani, minua kiinnostaa myös se kuinka reagoit kommenttiini.

        Miten osaat olla tuollainen.

        Minkälaista reagointia odotit? Tyydyttikö vastaus?


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Miten osaat olla tuollainen.

        Minkälaista reagointia odotit? Tyydyttikö vastaus?

        Ei ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa reagoida minun näkökulmastani, sinä reagoit sen mukaan mitä tunnet.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Ei ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa reagoida minun näkökulmastani, sinä reagoit sen mukaan mitä tunnet.

        En kiistä, etteikö kiinnostaisi tavata sua joskus.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        En kiistä, etteikö kiinnostaisi tavata sua joskus.

        Mitä tarkoittaa aikamuoto "joskus"?


      • Erkkimerkki_ja_sääsimo
        Nainen34v kirjoitti:

        Tässä mä taas ajattelen eri tavalla. Olisi hienoa tavata kaikki täällä, mutta ilman mitään tarvetta mihinkään jatkokontaktiin. Ja onhan tämä nyt ihan mahdoton ja järjetön ajatus totauttaa, mutta sellaisenaan se oli totta. Olen positiivisen utelias maailmaa kohtaan.

        No toihan tapaaminen hoituu koordinoidusti risteilyllä. Onkoha noita sinkkuteemaisia risteilyitä tulossa. Siellä sitten kunnon porinat palstalaisten kesken


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa aikamuoto "joskus"?

        Miehet.

        Se tarkoittaa tulevaisuutta.
        Joskus=jossain kohtaa=sitten kun on sopiva hetki

        Lähden nyt vielä lenkille, vastailen sen jälkeen.


      • Suolaanko-nyt-pertin
        Nainen34v kirjoitti:

        Miehet.

        Se tarkoittaa tulevaisuutta.
        Joskus=jossain kohtaa=sitten kun on sopiva hetki

        Lähden nyt vielä lenkille, vastailen sen jälkeen.

        expertti lainaus klo 18.10

        'Tämä palsta ei ole keino tavata mielenkiintoisia ihmisiä, todennäköisin kontaktoija on kaveri jonka kanssa ei pidä olla tekemisissä.'

        Vaikka vaikutat fiksulta naiselta, peran muutama suora kommentti sai sinut jo harkitsemaan tapaamista.
        Naiset ei aina toimi rationaalisesti.

        Ihmettelyä... ja varoitus...


      • Ex-Pertti
        Suolaanko-nyt-pertin kirjoitti:

        expertti lainaus klo 18.10

        'Tämä palsta ei ole keino tavata mielenkiintoisia ihmisiä, todennäköisin kontaktoija on kaveri jonka kanssa ei pidä olla tekemisissä.'

        Vaikka vaikutat fiksulta naiselta, peran muutama suora kommentti sai sinut jo harkitsemaan tapaamista.
        Naiset ei aina toimi rationaalisesti.

        Ihmettelyä... ja varoitus...

        Minuakin kiinnostaa miksi Nainen34v toivoisi palstalaisten kesken privaviestejä...se ei avaudu mulle.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa miksi Nainen34v toivoisi palstalaisten kesken privaviestejä...se ei avaudu mulle.

        En ole todellakaan sanonut näin, että toivoisin. Taas mut ymmärrettiin väärin. En vaan ajatellut, että siinä olisi mitään ihmeellistä, jos joku laittaa mulle joskus viestiä. En ajatellut asiaa sen pidemmälle. Kyllähän tuolla jo myönsinkin, että fiksuinta se olisi heti sopia tapaaminen, jos jotain kiinnostaa.


      • Suolaanko-nyt-pertin kirjoitti:

        expertti lainaus klo 18.10

        'Tämä palsta ei ole keino tavata mielenkiintoisia ihmisiä, todennäköisin kontaktoija on kaveri jonka kanssa ei pidä olla tekemisissä.'

        Vaikka vaikutat fiksulta naiselta, peran muutama suora kommentti sai sinut jo harkitsemaan tapaamista.
        Naiset ei aina toimi rationaalisesti.

        Ihmettelyä... ja varoitus...

        No ehkä mä oon juuri niin spontaani, että voisin jonkun täältä joskus tavatakin, jos siltä tuntuu. Ei siinä mitään menetä. Vaikkei se maailman järkevintä olisikaan


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        En ole todellakaan sanonut näin, että toivoisin. Taas mut ymmärrettiin väärin. En vaan ajatellut, että siinä olisi mitään ihmeellistä, jos joku laittaa mulle joskus viestiä. En ajatellut asiaa sen pidemmälle. Kyllähän tuolla jo myönsinkin, että fiksuinta se olisi heti sopia tapaaminen, jos jotain kiinnostaa.

        Sorry, ei sinua todellakaan ymmärretty väärin, vain minä käsitin sinut väärin.

        Koko homma lähti siitä kun mainitsit että se lisäisi luottamusta jos tulisi privaviestiä palstalaisilta.

        Sattuneesta syystä olen täysin erimieltä privaviestittelysta ja olen ehdottomasti sitämieltä että vain kasvokkain pystyy muodostamaan toisesta jonkun mielipiteen.

        Se että mainitsin sinut henkilönä jonka palstalaisista tapaisin ehdottomasti mieluiten, on hyvin loogista. 34-vuotias nainen joka luonnehtii itseään hyvännäköiseksi naiseksi on sangen houkutteleva kahviseuralainen (sulla taisi olla tee tai energiajuoma).


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Sorry, ei sinua todellakaan ymmärretty väärin, vain minä käsitin sinut väärin.

        Koko homma lähti siitä kun mainitsit että se lisäisi luottamusta jos tulisi privaviestiä palstalaisilta.

        Sattuneesta syystä olen täysin erimieltä privaviestittelysta ja olen ehdottomasti sitämieltä että vain kasvokkain pystyy muodostamaan toisesta jonkun mielipiteen.

        Se että mainitsin sinut henkilönä jonka palstalaisista tapaisin ehdottomasti mieluiten, on hyvin loogista. 34-vuotias nainen joka luonnehtii itseään hyvännäköiseksi naiseksi on sangen houkutteleva kahviseuralainen (sulla taisi olla tee tai energiajuoma).

        En tarkoittanut että se yleisesti lisäisi luottamusta. Ei ei ei. En tiedä, miten kirjoitin, mutta tarkoitin, että muutamiin henkilöihin luottaa enemmän kuin toisiin. Siis valmiiksi. En osaa syytä selittää. Ehkä teksteistä kuvastuu omiin silmiini rehellisyys. Ja jos nämä henkilöt mulle jostain syystä kirjottaisi, näihin olisi helpompi luottaa.

        Tutustuminen kirjoittamalla on hyvin hidasta ja puuduttavaa. Nopeasti siihen löytyisi varmasti parempia korvaavia tapoja.

        "Se että mainitsin sinut henkilönä jonka palstalaisista tapaisin ehdottomasti mieluiten, on hyvin loogista. 34-vuotias nainen joka luonnehtii itseään hyvännäköiseksi naiseksi on sangen houkutteleva kahviseuralainen"

        Tämäkö olisi ainoa syy?


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        En tarkoittanut että se yleisesti lisäisi luottamusta. Ei ei ei. En tiedä, miten kirjoitin, mutta tarkoitin, että muutamiin henkilöihin luottaa enemmän kuin toisiin. Siis valmiiksi. En osaa syytä selittää. Ehkä teksteistä kuvastuu omiin silmiini rehellisyys. Ja jos nämä henkilöt mulle jostain syystä kirjottaisi, näihin olisi helpompi luottaa.

        Tutustuminen kirjoittamalla on hyvin hidasta ja puuduttavaa. Nopeasti siihen löytyisi varmasti parempia korvaavia tapoja.

        "Se että mainitsin sinut henkilönä jonka palstalaisista tapaisin ehdottomasti mieluiten, on hyvin loogista. 34-vuotias nainen joka luonnehtii itseään hyvännäköiseksi naiseksi on sangen houkutteleva kahviseuralainen"

        Tämäkö olisi ainoa syy?

        "Tämäkö olisi ainoa syy?"

        Ollakseni rehellinen, niin sanon että se on yksi tärkeä syy mutta ei tärkein.

        Tärkein syy on se kiinnostus jota osoitat minua kohtaan, en oikein käsitä mitä se on. Mietin mitä odotat minulta...


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        "Tämäkö olisi ainoa syy?"

        Ollakseni rehellinen, niin sanon että se on yksi tärkeä syy mutta ei tärkein.

        Tärkein syy on se kiinnostus jota osoitat minua kohtaan, en oikein käsitä mitä se on. Mietin mitä odotat minulta...

        Ehkä sä oot vaan antanut itsestäsi kiehtovan ja puoleensavetävän kuvan. En osaa sanoa muuta.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Ehkä sä oot vaan antanut itsestäsi kiehtovan ja puoleensavetävän kuvan. En osaa sanoa muuta.

        Niin, mä en todellakaan tunne mietteitäsi.

        Jos sä olet saanut musta kuvan että olen kiehtova ja puoleensavetävä ja haluat tarkistaa onko kuva oikea, niin olen tavattavissa jos haluat. Privaviestein en kuitenkaan lähde hakemaan ensituntumaa, siinä ei ole järkeä näissä olosuhteissa.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Niin, mä en todellakaan tunne mietteitäsi.

        Jos sä olet saanut musta kuvan että olen kiehtova ja puoleensavetävä ja haluat tarkistaa onko kuva oikea, niin olen tavattavissa jos haluat. Privaviestein en kuitenkaan lähde hakemaan ensituntumaa, siinä ei ole järkeä näissä olosuhteissa.

        Mun mietteet on monesti niin vaikeita, etten tiedä niistä itsekään.

        Kyllä mä ymmärrän sun tilanteessa ja sun palstahistorialla tuon täysin. Kiitos ilmoituksesta.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Mun mietteet on monesti niin vaikeita, etten tiedä niistä itsekään.

        Kyllä mä ymmärrän sun tilanteessa ja sun palstahistorialla tuon täysin. Kiitos ilmoituksesta.

        Mä teen sun kohdallasi poikkeuksen ja laitan privaviestiä jos haluat kirjoitella.

        Luottamuksen rakentaminen ei ole helppoa, mutta se onnistuu jos haluamme ja olemme vilpittömiä.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Mä teen sun kohdallasi poikkeuksen ja laitan privaviestiä jos haluat kirjoitella.

        Luottamuksen rakentaminen ei ole helppoa, mutta se onnistuu jos haluamme ja olemme vilpittömiä.

        Hui!
        Voit sä viestiä laittaa. Olen kyllä otettu poikkeuksesta. Itse pystyn puhumaan vaan omasta puolestani, etten valehtele mitään.


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Hui!
        Voit sä viestiä laittaa. Olen kyllä otettu poikkeuksesta. Itse pystyn puhumaan vaan omasta puolestani, etten valehtele mitään.

        Sovitaaan sis niin, että mä laitan sulle privaviestiä tulemaan sillä nikillä josta olen sulle maininnut.

        Teen sen vasta työpäivän jälkeen joskus iltasella, nyt en jaksa ryhtyä siihen kun täytyisi levätäkin ennen aamua.


      • Ex-Pertti kirjoitti:

        Sovitaaan sis niin, että mä laitan sulle privaviestiä tulemaan sillä nikillä josta olen sulle maininnut.

        Teen sen vasta työpäivän jälkeen joskus iltasella, nyt en jaksa ryhtyä siihen kun täytyisi levätäkin ennen aamua.

        Aivan, hyvä kun tarkensit. En tullut ajatelleeksi vielä pidemmälle.

        Laitat sitten kun ehdit. Pakko mennä nukkumaan tosiaan. Unia sinne!


      • Ex-Pertti
        Nainen34v kirjoitti:

        Aivan, hyvä kun tarkensit. En tullut ajatelleeksi vielä pidemmälle.

        Laitat sitten kun ehdit. Pakko mennä nukkumaan tosiaan. Unia sinne!

        Hyviä öitä sinnekin.


      • romantikkopuskista
        Nainen34v kirjoitti:

        Aivan, hyvä kun tarkensit. En tullut ajatelleeksi vielä pidemmälle.

        Laitat sitten kun ehdit. Pakko mennä nukkumaan tosiaan. Unia sinne!

        Upeaa, palstaromanssi! Raportoithan sitten palstalle jos päästät Pertin duunaamaan sua?


      • munakellosoi
        Ex-Pertti kirjoitti:

        "Tämäkö olisi ainoa syy?"

        Ollakseni rehellinen, niin sanon että se on yksi tärkeä syy mutta ei tärkein.

        Tärkein syy on se kiinnostus jota osoitat minua kohtaan, en oikein käsitä mitä se on. Mietin mitä odotat minulta...

        Keittiön "Munakello"pärähti soimaan lukiessani erään kommentin "ollakseni
        REHELLINEN" ? Yleisenä sääntönä on se ettei "rehellisen"tarvitse vakuutella
        olevansa rehellinen.


    • EdesUnissa

      Kiitoksia myönnytyksestä etteivät kaikki miehet sitten olekaan aivan ilman tapoja.

      Neuvoksi noista some yhteyksistä. Siellä luuhaa tietyntyyppisiä miehiä, jotka uskovat että sieltä helposti löytää naisen, nostamatta omaa persettään edes penkistä. Minullakin on pari kaveria jotka ihan oikeasti etsivät naisia netistä. Sieltä valikoivat kauniita naisia, ja etäisyys niihin pitäisi sitten olla noin 100-200 kilometriä, jotteivat ole liian lähellä. Ajelevat niiden luo ikäänkuin harrastuksenaan ja näyttelevät niiden kuvia somesta, joskus onnistuvat saamaan sänkyyn joskus ei kaiketi. Jokainen näistä miehistä löytäisi naisen baarista, koska ovat hyvässä kunnossa ja keskivertoa paremmin menestyneitä. Silti he ovat juuri noissa ei deitti palveluissa, koska sitä voi aina sanoa viattomaksi.
      Kilometrien etäisyys ja someyhteys tekevät suhteen katkaisun helpoksi. Et ilmesty hänen ovelleen itkuisena sunnuntai aamuna kun hän viettää aamua paikallisen rakkaansa kanssa.

      Ylläoleva on poikkeuksellista käytöstä. Suurin osa miehistä ei etsi edes naisia verkosta, ja siksi olin sensitiivinen että meidät kaikki laitettaisiin samaan kategoriaan.

      SOME on muuttanut ihmisten sosiaalista kanssakäymistä. Se mahdollistaa valehtelemisen, solvaamisen ja huonon käytöksen jota muiden ihmisten ympäröimänä ei suvaittaisi. Siksi sitä ei kannata ottaa kovin tosissaan, eikä missään nimessä yleistää koskemaan todellista elämää. Se on toinen maailma.

      Ja anteeksi närkästymisestäni. Olisinhan minäkin voinut jättää tämmöisen nettikirjoituksen omaan arvoonsa, ajattelematta että se loukkaa minua miehenä.

      • Ei miehet missään nimessä yleisesti ole ilman tapoja! Tein ison virheen, kun laitoin aloitukseen tuollaisen yleistävän kysymyksen. Sen olisi pitänyt kuulua: "Mikä näitä/tällaisia miehiä vaivaa?".

        Someyhteyksistä sen verran, että en ole kuin kerran lähtenyt somekanavakontaktin kanssa treffeille ja hänen kanssaan päädyin seurustelemaan 1,5 vuodeksi. Kirjoiteltiin ennen treffejä varmaan 3kk, joten joissakin tapauksissa vaivannäkö kannattaa. Olin silloinkin eronnut juuri (ehkä 4kk ennen, enkä ollut valmis tapailemaan ketään, tämän siis kerroin hänelle myös). Tämä mies oli kuitenkin sitkeä. Kirjoittelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä. Lopulta lähdin hänen kanssaan ulos.

        "Ylläoleva on poikkeuksellista käytöstä. Suurin osa miehistä ei etsi edes naisia verkosta, ja siksi olin sensitiivinen että meidät kaikki laitettaisiin samaan kategoriaan."

        Tätä pyydän anteeksi. Olet täysin oikeassa. Olisi pitänyt muotoilla asia eritavalla, kuten sanoin.

        "Ja anteeksi närkästymisestäni. Olisinhan minäkin voinut jättää tämmöisen nettikirjoituksen omaan arvoonsa, ajattelematta että se loukkaa minua miehenä."

        Sinun närkästys oli täysin oikeutettua. Ymmärrän oikein hyvin, joten anteeksi ei tarvitse pyytää, mutta anteeksipyyntösi nostaa sinut oikeinkin lempeäksi mieheksi. Kiitos fiksuista ajatuksistasi!


    • hyvätjahuonotpuolet

      Oon vanha pieru enkä oikein ymmärrä näitä somejuttuja, mutta siinä ehkä asetetaan oma persoona samanlaiseen asemaan kuin jokin julkkis, eikö puhutakin somejulkkiksista, kuka tahansa voi olla oman elämänsä tähti.

      Kun astuu valokeilaan, tuntemattomat voivat "käydä käsiksi" ja huonoa kohtelua puolustellaan sillä, että "joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön". Kuka tahansa voi olla lukija, ihailija, seuraaja, tykkäämisiä tavoitellaan, mutta niitä ei voi saada ilman lieveilmiöitä. Itselleni on jokseenkin käsittämätön ajatus, että tekisin elämästäni julkista ilman mitään korvausta, mutta jokin asiahan siinä myös vetää puoleensa.

      Jos joku ei osaa pakkeja ottaa asiallisesti, niin sellaisiahan tuolta varmaan löytyy pilvin pimein. Sinänsä minusta ihan normaali ajatus, että työtä pitäisi tehdä pyyteettömästi aika pitkään, että jokin romanttinen kontakti syntyisi aivan tuntemattomien ihmisten välille. Aika epätoivoinen saa "sometähti" muuten olla.

      • Eihän vanhemmat ikinä ymmärrä nuorempien juttuja. Niin se on aina ollut ja niin se tulee aina olemaan.

        On totta, että jos tili on julkinen, niin sitä pääsee kaikki katsomaan ja kommentoimaan. En ole silti ns.somejulkkis, en siksi halua, enkä siksi siis tulekaan. Mitä tällä haetaan, sitä en tiedä. Kyllähän toki tykkäykset kivoja on. Aika vähän mitään oikeasti yksityistä julkaisen. Kaikki ei vaan kuulu kaikille.

        Ehkä tämä nyt vaan herätti tunteita minussa, koska mies, jota aloitus koski oli vaan niin käsittämättömän epäreilu. Nyt jälkikäteen ajateltuna varmasti joku luonnehäiriö oli taustalla ja todellinen epätoivo. Eihän tällaiseen törmää ikinä. Se mies, joka ei enää vastannut oli joku kalastelija ja se ei jäänyt yhtään painamaan mieltä. Mainitsin senkin nyt samaan syssyyn, koska se oli myös juuri tapahtunut.

        Ajattelen niin, että se, joka pakkeja ei osaa fiksusti ottaa vastaan omaa jonkinnäköisen kolon itsetunnossaan.


      • hyvätjahuonotpuolet
        Nainen34v kirjoitti:

        Eihän vanhemmat ikinä ymmärrä nuorempien juttuja. Niin se on aina ollut ja niin se tulee aina olemaan.

        On totta, että jos tili on julkinen, niin sitä pääsee kaikki katsomaan ja kommentoimaan. En ole silti ns.somejulkkis, en siksi halua, enkä siksi siis tulekaan. Mitä tällä haetaan, sitä en tiedä. Kyllähän toki tykkäykset kivoja on. Aika vähän mitään oikeasti yksityistä julkaisen. Kaikki ei vaan kuulu kaikille.

        Ehkä tämä nyt vaan herätti tunteita minussa, koska mies, jota aloitus koski oli vaan niin käsittämättömän epäreilu. Nyt jälkikäteen ajateltuna varmasti joku luonnehäiriö oli taustalla ja todellinen epätoivo. Eihän tällaiseen törmää ikinä. Se mies, joka ei enää vastannut oli joku kalastelija ja se ei jäänyt yhtään painamaan mieltä. Mainitsin senkin nyt samaan syssyyn, koska se oli myös juuri tapahtunut.

        Ajattelen niin, että se, joka pakkeja ei osaa fiksusti ottaa vastaan omaa jonkinnäköisen kolon itsetunnossaan.

        Onhan niitä paljon sellaisia, jotka ovat epäkohteliaita ja nauttivat törkeyksiä suoltaessaan. Tuollaisen kiusaamisen anonyymiys tekee hyvin helpoksi kuten täällä palstallakin huomaa.


      • hyvätjahuonotpuolet kirjoitti:

        Onhan niitä paljon sellaisia, jotka ovat epäkohteliaita ja nauttivat törkeyksiä suoltaessaan. Tuollaisen kiusaamisen anonyymiys tekee hyvin helpoksi kuten täällä palstallakin huomaa.

        Ehkä Instagramissa se on siksi harvinaisempaa, kun monet ovat siellä juuri omalla nimellään ja ainakin kuvallaan.


    • helgamies_

      Keskustelu kuivan kaivon ympärillä näemmä jatkuu edelleen.

    • vittumitäpaskaaa

      "Mikä hemmetti miehiä vaivaa? "

      NAINEN yleistää yhdestä esimerkistä kaikki miehet pillua etsiviksi sioiksi.

      MIEHELLÄ loputtomasti huonoja kokemuksia naisista, EI EI EI SAA YLEISTÄÄ!!

      • Pyysin jo anteeksi toisaalla yleistystäni. Ilmaisin asian väärin. En siis ole tätä mieltä miehistä oikeasti. Monet osaavat käyttäytyä fiksusti.


      • ghggffgdg
        Nainen34v kirjoitti:

        Pyysin jo anteeksi toisaalla yleistystäni. Ilmaisin asian väärin. En siis ole tätä mieltä miehistä oikeasti. Monet osaavat käyttäytyä fiksusti.

        No just. Oikeasti. Erittäin uskottavaa. Huh huh.


      • finnityyppi
        Nainen34v kirjoitti:

        Pyysin jo anteeksi toisaalla yleistystäni. Ilmaisin asian väärin. En siis ole tätä mieltä miehistä oikeasti. Monet osaavat käyttäytyä fiksusti.

        34v.On tullut seurattua miten huonoa paikalliskieltä puhuva on "tapetilla"
        suomalaisten naisten seurassa,siinä jää kotimainen aina lohdutus palkinnolle.Murteellinen ulkomaalainen ja tummat silmät niin moni blondi
        lähtee siitä baarituolistaan lentoon kuin "leppä keihäs".Suomalainen nainen
        ei yleensä unelmoi sinisilmäisestä vaaleahkosta miehestä,varsinkaan siitä
        joka vetää kesällä sukat jalkaansa sandaalien kanssa."Hymyilyä".


    • Erimaata

      No onpa kovaa peliä Bostonissa ja mullekin tuli mieleen että mistä näitä miehiä oikeen sikiää jotka ei sitten taas tajuta että koska pitää tutustua siihen naiseen ja koska siitä pitää sanoa, että ei voisi vähempää kiinnostaa ja missä ihmeessä luuraa ne ihmiset joita kiinnostaa tutustua ja aloittaa tapailu ja olla kiinnostunut niin paljon, että kiinnostaa vielä senkin jälkeen kun nainenkin on osoittanut kiinnostuksen ja myöntää ihastuneensa??

      • ohjaksettiukalla

        TVeessä kaikki on helppoa.Jo toisessa kuvauksessa lähti vaatteet lattialle.
        Ei siellä ole aikaa "seurustella".Ihmisten suhteet on pilattu ottamalla oppia
        filmituotannosta,missä kaikki on niin pirun helppoa.Ajellaan maisemissa
        ja uiskennellaan turkoisen värisissä vesissä,illalla baarissa litran kokoinen
        "Martuuni" lasi handussa,viis oliivista.Onnen hakijat ovat hallusinaation
        hurmassa,jossa kukaan ei valita köyhyyttään.Se on sekopäiden maailmaa
        josta puuttuu todellisuus.Sitä ihailevat telkkaria tuijottavat,kiroillen omaa
        kurjuuttaan.Jalat maassa realismia ei opeteta missään oppilaitoksissa.
        Maailmassa on niin kovin paljon nautinnollista,mutta sen hakemista on
        harjoiteltava tosissaan.Rakkaudellisessa suhteessa pysyminen on kovin
        koetus jokaiselle nykypäivinä,eikä parannusta ole horisontissa.Uskonto
        sekä politiikka ovat pettäneet ihmisen,nyt on otettava ohjat omiin käsiin.


    • Pillujen--asiantuntija

      Fiksusti käyttäytyvä mies ei saa huomiota naisilta. Ne jotka käyttäytyy huonosti saavat naisia koska se on muka naisista hauskaa jos mies rettelöi eikä ole mikään tylsimys.

      • Erimaata

        Toi on totta, koska sitä luulee sitten, että se mies on parempi sängyssä, jos se on jännittävä


      • No mutta kuten todettu, tämän sekoilijan kanssa en ikinä tulevaisuudessa ole lähdössä ulos. Kun jotain päätän, se pitää.


      • Iki..M

        Olen joskus koemielessä juonut itseni änkyräkänniin ja hakannut naisia kepillä, heti ovat antaneet pildee.


      • ilostuilmantoivoa
        Nainen34v kirjoitti:

        No mutta kuten todettu, tämän sekoilijan kanssa en ikinä tulevaisuudessa ole lähdössä ulos. Kun jotain päätän, se pitää.

        34v.Luulen että haet onneasi vikapaikoista.Kokemukseni perusteella voin
        ehdottaa keskustelun aloittamista vaikka kauppahallissa,taikka torilla.
        Tämän koneen avulla ei mene "pyykit yhteen",siitä olen vakuuntunut.
        Pitäisin nettiä kaikkein vaarallisempana yhteyden pitona vakavaan
        suhteeseen.Korppikotkat istuvat langalla seuraavaa raatoaan.


    • siinäsetuliselväksi

      Ylpeys sekä ylimielisyys vaivaavat molemmat sukupuolet.On se onni monelle
      iäkkäämmälle ettei tarvitse sitä peliä enää tehdä.Ihmisen pohjimmainen
      rehellisyys on häviämässä.Jokainen tuojottaa vain omaan napaansa,mitä
      tästä yhteydenpidosta on MINULLE hyötyä ! "Kivaa kaveria" on yhtä vaikeaa
      löytää, kuin on löytää sinistä timanttia.Arkielämässä tissuttelevat kunnon
      yksinäiset eivät jaksa sitä teeskentelyä mitä kapakka-näyttämöillä tehdään.
      Netti-deittailut ovat yleensä makuupaikkojen hakemista,siinä kaikki.

      • "Jokainen tuojottaa vain omaan napaansa,mitä
        tästä yhteydenpidosta on MINULLE hyötyä ! "Kivaa kaveria" on yhtä vaikeaa
        löytää, kuin on löytää sinistä timanttia"

        Täysin Samaa mieltä.. Sama pätee siis Suhteisiinkin.. Jos toivoisi saavansa RakkausSuhteen, sekä toivoisi, että Toinen olisi mahdollisimman Samalla Taajuudella itsensä kanssa ja hänen kanssaan olisi MolemminPuolisesti mukava touhuta ja puuhastella yhdessä tai vaikka vain Olla Viekussa jos siltä tuntuu, niin Aikast Utopiaa sellainen tuntuu olevan.. ;P

        Hyöty/TalousSuhteet on se Juttu oikeasti Monelle.. Jokainen toimii persoonansa/luonteensa mukaan.. Ja Hyvä Niin.. Toki toivottavaa olisi, että olisi Edes avoin ja rehellinen, eikä yritä näytellä mitään muuta ja/tai selittää asioita muuksi, kuin ne Oikeasti Ovat.. ;P


    • hirnunvieläkin

      Raivostuttavinta on se kun sievä blondi kysyy ensimmäiseksi,mikä on sinun
      horoskooppisi,ja saadessaan vastauksen kääntää selkänsä.Blondi ei edes
      muistanut kysyä paljonko varakkuutta minulla on.Blondi meni onnensa ohi.

    • a_____aa_____a

      Tää on tätä; ikinä et voi miellyttää kaikkia.

      Jos suoraan sanot että ei sitten kiinnosta, niin olet ylimielinen kun oletat ihmisen olevan edes kiinnostunut lähestyessään.

      - Jos tämän jälkeen jatkat keskustelua toisen sanottua että asia ok ja sitten yrittääkin pokata, niin olet tyhmä ettet tajunnut.
      - Jos et jatka keskustelua vaikka toinen sanoo että ok, olet ylimielinen ja härnääjä.
      - Jos sanot vasta myöhemmin, että et ole kiinnostunut, niin olet ylimielinen kun haaskasit toisen aikaa naisenmetsästykseltä turhiin jorinoihin.
      - Jos et vastaa mitään, olet ylimielinen.

      Eli kaikilla mahdollisilla reiteillä onnistuu kyllä päsemään huonoon lopputulokseen. Itse luotan tuossa saamaani miehen näkökulmaan eli tuon mahdollisimman pian esiin ettei ole syntymässä mitään ja jos toinen silti haluaa vain keskustella, niin sitten jatkan keskustelua. Jos vielä tuo esiin, niin sitten lopetan. Enkä ota kuuleviin korviin väitteitä ylimielisyydestä jne.

      Ja en nyt tiedä miten paljoa minun pitäisi välittää sellaisen ihmisen mielipiteestä, joka minulle lähtee edes valehtelemaan että asia ok ja ymmärretty (oikeasti mm. yksi kiitäjä totesi, että valehteli olevansa varattu koska tiesi etten muuten olisi suostunut hänelle puhumaan ja vakuuttaisi että ei ole siinä mielessä kiinnostunut).

      Mutta: onneksi monia miehiä ei vaivaa mikään ja noissakin tapauksissa se vaiva pyörii enemmänkin oman elämän kuin sen naisen ympärillä; jos kymmeniä naisia lähestynyt eikä mitään ole syntynyt niin voinut alkaa turhauttamaan eikä kestä tilannetta. Raivoaa sitten sille tielle sattuvalle naiselle heidänkin edestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe