Suomi 24 treffit esittely!

panomies.myöskin

Vaadin, että yli 30 vuotiaat naiset lopettavat esittelyssä kertomasta- olen sellainen ja sellainen tyttö/ neito/ likka.

Yli 30-v. nainen on jo ihan jotain muuta; esim kurppa, ikäneito, vanhapiika tai akka jne.

Yrittäkää käyttäytyä ikänne mukaisesti!

53

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katkeroitunut ätmi riehuu taas

      • Naisasialooser1

        Oletko yli 30 kurppa?


      • koululainen9v

        Etkä saa enää?


    • panomies.myöskin

      Mikää ei ole niin noloa kuin, että 50 muori yrittää meikata itsensä teini-ikäiseksi ja kulkee mokkanahkarotsissa tatuoidut roikkutissit push-upeilla hirtettyinä leukaan.

      • jännä.jenna

        hih,hih, hih!!!


      • itsepäinen.mies

        Älä unohda legginsejä jotka ovat pakolliset koska muuten ne tusina-tribaali-pohjetatuoinnit eivät näy.


      • koululainen9v

        Mutta kotona ollaan mihen kanssa vanhoissa pieruverkkareissa.


      • KarriRumanaama

        Ja kuvitellaan,että arvo on sama kaksikymppisillä ja halveksitaan tavallista suomalaista miestä.


    • Nnnnainen

      Mä oon ihan mukava muija.

      • "Nnnnainen", hyvä että Sinä olet haluttava ja mukava muija ;)))
        Tulepa tänne Pohjois-Pohjanmaalle niin saat hyvää hyvin ;)))


      • Nnnnnnainennnnn
        E-B-E kirjoitti:

        "Nnnnainen", hyvä että Sinä olet haluttava ja mukava muija ;)))
        Tulepa tänne Pohjois-Pohjanmaalle niin saat hyvää hyvin ;)))

        Haha...naispuolinen frendi syntyny asunu Vihannissa. Voin sanoa et ootte tosi pervoa sakkia siellä.
        Etsit vähän vanhempaa naista, eikai haittaa kun olen 20-30v nuorempi kuin mitä etsit?


    • Mitähän naiset itse ajattelisivat siitä, jos kolmekymppiset miehet kutsuisivat itseään nuorukaisiksi, poitsuiksi tai kundeiksi. :-I

      • Nnainennn

        Mua naurattaa kun netissä joskus törmänny vaik 36v nuoreen mieheen. Vanhemmat kuin minä kutsuu itseään nuoriksi.


      • Naisasialooser1

        36v mies on nuori mies, koska mies alkaa olemaan mies vasta aikaisintaan 35 vuotiaana. Se on aina ollut yleisesti tiedossa, että mies kehittyy fyysisesti huomattavasti hitaammin kuin nainen. 18v nainen on jo täysi nainen, mutta samanikäinen mies on finninaamainen pojanrimpula joita ei nykypäivänä ikinä uskoisi täysi-ikäiseksi ellei näkisi auton ratista nousevan. Näyttävät nykyään noin 14-16 pojilta.

        Sen sijaan 36v nainen on jo vanha haaska.


      • nnaisellekysymys
        Nnainennn kirjoitti:

        Mua naurattaa kun netissä joskus törmänny vaik 36v nuoreen mieheen. Vanhemmat kuin minä kutsuu itseään nuoriksi.

        No kuulostaisiko 20 vuotta VANHA sitten paremmalta?


      • Nnnnnnnainennnn
        nnaisellekysymys kirjoitti:

        No kuulostaisiko 20 vuotta VANHA sitten paremmalta?

        Juu 20v vanha on just sopiva.


    • Vttukrpäkulliraivoo

      Mä oon vttu likka kuule 80 vuotiaanakin, että tiedä se saatana!!!

      • koululainen9v

        Ehkä omasta mielestäsi.


      • taimeesinnetakas
        koululainen9v kirjoitti:

        Ehkä omasta mielestäsi.

        Haista sinä penikka äitis toosa!


      • koululainen9v
        taimeesinnetakas kirjoitti:

        Haista sinä penikka äitis toosa!

        Nyt täti levolle.


      • muussiatulee
        koululainen9v kirjoitti:

        Nyt täti levolle.

        Kohta liha tummuu!!


      • panomies.myöskin
        muussiatulee kirjoitti:

        Kohta liha tummuu!!

        Liha on jo tummaa, olen somaliasta.


      • Nnnnainennnnnnnnn

        Mua tytötellään aina ja oon huomannu et välillä kutsun itse itseänikin tytöksi. :D


      • EdesUnissa
        Nnnnainennnnnnnnn kirjoitti:

        Mua tytötellään aina ja oon huomannu et välillä kutsun itse itseänikin tytöksi. :D

        Joskus kun opiskelin Saksaa niin minulle opetettiin että kun et tiedä naisen siviilisäätyä, niin 26v on neiti, ja tätä vanhempi aina rouva.
        Ehkäpä jossain tällä kohdalla voisi kulkea tytöttelyn rajakin ?


    • Naisasialooser1

      Totta. yli 18v nainen ei ole tyttö tai likka vaan aikuinen nainen, yli 30v nainen on jo maturetäti osastoa.

      • grankullabo

        Näin se menee.


      • pysähtyseinään
        grankullabo kirjoitti:

        Näin se menee.

        Ei se mee mihinkään.


    • Totuus_esiin

      Miesten tulee esitellä itsensä: Olen - impotentti, alkoholisti, työtön, luuseri,vastenmielinen, en peseydy, mädät hampaat, "vaimon"hakkaaja, vajakki, umpimielinen, perSu.

      • koululainen9v

        Miksi kerrot meille omista ominaisuuksistasi?


      • Nnnnnnainennnn

        Rehellisyys tuollaisissa asioissa olisi kyllä hyväksi. Työttömyyttä en ehdottaisi ketään mainostamaan ekaan 3kk.


      • Nnnnnnainennnn

        Itse tein sen virheen kerran että tunnustin olevan työtön.


      • Nnnnnnainennnn
        Nnnnnnainennnn kirjoitti:

        Itse tein sen virheen kerran että tunnustin olevan työtön.

        Ai sinä työtön? :) Minä en ole koskaan ollut työtön kaimaseni.


    • Kyllä 30-40 vuotiaat naiset ovat seksikkäitä ja ihania ja kauniita ja löytyy yleensä elämänkokemusta ja muutakin kokemusta

      • einiinepävarmojaitestään

        Niin onkiiii!!


      • koululainen9v

        Parasta ennen päiväys on mennyt!


    • Joo itsevarmuus on hyvästä, onneksi sain itekki takasin sen itsevarmuuden...

    • ouitty

      Siinähän vaadit.

    • panomies.myöskin

      Olen tyttö uudeltamaalta.55v. raitis ja savuton.etsin elämänkumppania."

      Näitä kun näkee alkaa oksettamaan!

      "tyttö"- 55-v.

    • sopivaikä

      30-vuotiaat ovat leidejä. Nuoria vielä, mutta jokseenkin aikuistuneita kuitenkin, tyylitajulla.

    • ggotcha

      30v 40v 50v nainen saa kutsua itseään miksi vaan. Kysymys kuuluu, miksi heidän profiileja edes katselet, jos et ole kiinnostunut?

      • ottaakoeteenpojat

        Sitä minäkin ihmettelen...tällä palstalla jaksavat jankata vanhoista naisista, taitaa olla koko jengin fetissi, jokainen salaa haaveilee vanhemmasta naisesta. Turha edes väittää muuta koska niin kiihkeasti jaksatte samoja postauksia ja aloituksia vuodesta toiseen.
        Hävettääkö noin pahasti että veitikka herää henkiin roikkuvasta nahasta? Kunnon riippatissit ja löysä venähtänyt vatsanahka niin näillä pojilla on suupielet vaahdossa, ei se mitään urpot, nauttikaa rypyistä minkä kerkiätte!


    • Tyttönainen

      Minäkin ihmettelen, mitä järkeä on lukea sen ikäisten ilmoituksia, jotka eivät itseä kiinnosta - eikö tuokin aika kannattaisi käyttää niiden oikeasti kiinnostavien etsimiseen? Suurin osa deittipalstalla olevista ei henk.koht. kiinnosta minua, mutta en jää miettimään heidän ilmoituksiaan. Ennemmin mietin niitä harvoja kiinnostavia ja panostan niihin. Minulle on aika sama, mitä sellaiste ihmiset kirjoittavat, joista en ole kiinnostunut,

    • vastaaaaaa

      No olisko tällainen hyvä: täällä yli 30-v. ikäneito rupsahtanut akka. Herättäiskö se sinun kiinnostuksen?

      • panomies.myöskin

        Rehellisyys maan perii!


      • Herättää ainakin tämän miehen kiinnostuksen, veikkaan vaan että et ole niin "rupsahtanut" varmaan kuin itse luulet.


      • koululainen9v

        En hae yli 30-vuotiaisen seuraa.


    • panomies.myöskin

      Nainen, 40 vuotta, Sinkku,
      Ruskea silmäinen tytöntyllerö etsii hassun hauskaa pojanviikaria. Ei mitään kissahiiri leikkejä vaan tositarkoituksella, hiekkis leikkejä leikitty jo ihan tarpeeksi. "

      Taasa näitä "tyttö" ilmoja.

      Ettekö opi?

      • ajanhukkaa

        Miksi käyt niitä lukemassa? Haet kuitenkin sellaista mutta muodon vuoksi on pakko haukkua?


    • panomies.myöskin

      40 v- tytöntyllerö. Voi helvetti!

      • isanmaallinen.mies

        Onko 40. nainen " tytöntyllerö". mielestäni EI ole.

        Ehkä hupimielessä tehty ilmoitus, mutta jos sitä katselee sanotaan aikuinen mies, niin siirtyy nopeasti seuraavaan profiiliin.


    • Teknovosu

      Joo siis tämä on valitettava puute kirjoitustaidossa.

      Naisia tytötellessä tulisi muistaa, että heille jää helposti levy päälle.

      😁

      • Teknovozu

        Itse kasasin kokoon melko hyvän esseen itsestäni ja elämästäni, luonteestani valokuvineen ja muine krumeluureineen ja postasin framille kuin syötiksi fisuille.

        En maininnut sanallakaan mistään tylleröistä tai palleroista.

        😁


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe