Kaipaatteko exiänne?

Nnnnnnainen

Ja jos niin miksi?

(Pahoittelen ettei kysymys kohdistu ätmeille)

Mä en kaipaa mut sitä vähän kaipaan et joku sanoo mulle joka päivä
"Hyvää huomenta"
"Olet ihana"
"Rakastan suo"
"Hyvää yötä".
Totuin tohon viime vuodet. Pitäs miettiä jos nauhottas noi sanat ihanan miehen sanomana ja sit vaan aamuisin ja iltaisin `play`. 😂

61

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k3kh23

      Olen seurustellut mutta varmaan silti ätmi koska seurustelusta on hirveän kauan.

      Kyllä mietin päivittäin tuota nuoruuden seurustelukumppania. Tosin suhteessa oli toivomisen varaa, mutta mukavia hetkiä kuitenkin.

      • Nnnnnnainen

        Päivittäin? Monta vuotta siitä on? Ite epäilisin et 10 vuodessa helpottaa, tai heti kun rakastut uudelleen. Kyllä vielä toivoa on.


      • k3kh23

        Enpä tiedä onko toivoa.... Suhde kesti 1993 - n. 2000 mutta suurimman osan ajasta se oli etäsuhde. Ei edes kunnollista seksiä ollut naisen uskonnollisuuden takia. Näin on elämä mennyt.


      • Nnnnainen
        k3kh23 kirjoitti:

        Enpä tiedä onko toivoa.... Suhde kesti 1993 - n. 2000 mutta suurimman osan ajasta se oli etäsuhde. Ei edes kunnollista seksiä ollut naisen uskonnollisuuden takia. Näin on elämä mennyt.

        No oli pitkä suhde niin ei heti unohdu. Itse olen päätymässä sille kannalle että etäsuhteet saattaa olla parhaita.


    • En oikeastaan ollenkaan.

    • Palstan-Rumin-Mies

      Helppoo olla nainen kun noihin kaipailuihin saa vastakaikua heti jos sellaista haluaa.

      • Nnnnainen

        Nauhurista ;)


    • sefsdgsdg

      itseasiassa suhde on ollut ohi jo aikoja. miksi takertua vanhoihin. ja tuo ei kyllä oikeen toimi kenenkään kohdalla. teidän typeryyttä kun ahdistelette syyttömiä ihmisiä jostain vitun kusetetuista paskajutuista..

      • Nnnnnnnnainen

        teidän typeryyttä kun ahdistelette syyttömiä ihmisiä jostain vitun kusetetuista paskajutuista..

        Suomentaisitkos? :)


    • sdgsgs

      mutta miten vaan... no can do,

    • Ehdottomasti tarvitset tuommoisen:

      https://sites.google.com/site/memxfinland/

      Olisi kätevä sitten vanhemmitenkin eikä tarvitsisi kuin jostain etsiä ihanaääninen jämäkkäleuka joka varmaan mielellään äänittäisi nuo kaipaamasi nauhalle. Pyydä vaikka sitä varattua taksikuskiasi nauhoitushommiin, se ehkä jokun puujalkavitsinkin sinne heittäisi kaupan päälle :D

      • Nnnnnnnainen

        Mahtavaa ! :D


      • Nnnnnnainenn

        Kaikis kännyköissähän on naihurit niin voin kysyä taksikuskilta "mitä sanot ensimmäisenä aamulla" ja "mitä sanot viimeisenä illalla" ja nauhottaa vastaukset. Kukaan ei huomaa.


      • Nnnnnnainenn kirjoitti:

        Kaikis kännyköissähän on naihurit niin voin kysyä taksikuskilta "mitä sanot ensimmäisenä aamulla" ja "mitä sanot viimeisenä illalla" ja nauhottaa vastaukset. Kukaan ei huomaa.

        Sitten siihen nauhalle varmaan tulee "Voi v..u" ja "Kiänny".


      • Nnnnnnainenn
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sitten siihen nauhalle varmaan tulee "Voi v..u" ja "Kiänny".

        No selviipä avoliiton tila jos hän nyt avoliitossa on. 😂


      • Nnnnnnainenn kirjoitti:

        No selviipä avoliiton tila jos hän nyt avoliitossa on. 😂

        No joo, se nyt sitten ainakin :D

        Tietysti jos kysyisit " "mitä sanoisit mulle ensimmäisenä aamulla" ja "mitä sanoisit mulle viimeisenä illalla" saisi varmaan aikaan toivotun tuloksen. Kuski saattaisi kyllä siitä vähän liikaakin innostua mutta jos kätkisit sen muuhun keskusteluun ja salaa äänittäisit niin ehkä ei ottaisi liian tosissaan.


      • Nnnnnnnnnainenn
        Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, se nyt sitten ainakin :D

        Tietysti jos kysyisit " "mitä sanoisit mulle ensimmäisenä aamulla" ja "mitä sanoisit mulle viimeisenä illalla" saisi varmaan aikaan toivotun tuloksen. Kuski saattaisi kyllä siitä vähän liikaakin innostua mutta jos kätkisit sen muuhun keskusteluun ja salaa äänittäisit niin ehkä ei ottaisi liian tosissaan.

        Mua on alkanut kosiskella toiset taksikuskit et alkaisin vakkariasiakkaiksi, tätä yksin asuvaa avoliittolaista en ole tavannut. 😊 Sitä en vaan tajuu et miten ne vois aina olla vapaina tulemaan ku liikun täysin epäsäännöllisesti.


      • Nnnnnnnnnainenn kirjoitti:

        Mua on alkanut kosiskella toiset taksikuskit et alkaisin vakkariasiakkaiksi, tätä yksin asuvaa avoliittolaista en ole tavannut. 😊 Sitä en vaan tajuu et miten ne vois aina olla vapaina tulemaan ku liikun täysin epäsäännöllisesti.

        No niin eli se ongelma sitten selvisikin ihan itsestään :) Voithan sä ottaa käyntikortit niiltä "vaarattomilta" ja alkaa sitten soitella niille kun kyytiä tarviit niin joku aina varmaan vapaana lähtemään.


      • Nnnnnnnainennnnnnn
        Harmaaritari kirjoitti:

        No niin eli se ongelma sitten selvisikin ihan itsestään :) Voithan sä ottaa käyntikortit niiltä "vaarattomilta" ja alkaa sitten soitella niille kun kyytiä tarviit niin joku aina varmaan vapaana lähtemään.

        Ai että moniin numeroihin soittelis kun keskuksesta saa lähimmän vapaan?!


      • Nnnnnnnainennnnnnn kirjoitti:

        Ai että moniin numeroihin soittelis kun keskuksesta saa lähimmän vapaan?!

        Ei kun soittaa pinkan ensimmäiselle/mukavimmalle tms. ja jos se ei ehdi sitten seuraavalle soitto ja jos sekään ei ehdi sitten taas seuraavalle ja kyllä ne kai aika hyvin ehtii. Tai tee niinkuin tykkäät mutta keskuksesta voi tulla sitten epämieluisa kyytijä.


    • Kyllähän sitä varmaan sellassia "exiä" kaipailee, jotka on lähtenny taikka päättäny että ei täst tule mittään.

      Ihte kieltämättä kaipailen yhtä naista, joka totes että hänellä ei nyt syttyny tunteet. Ihte olin pikkuhiljaa "lämpiämässä" kunnolla.

      Tietty jos "exillä" tarkoitetaan sellassia, joiden kanssa on pidemmän aikaa ollut yhdessä, niin eipä siinä tapauksessa miullakaan löydy tällaisia tilanteita.

      Mutta kieltämättä muutenkin kyllä kaipailee sitä toista jolle kertoilee päivän kuulumiset ja osoittaa/saa hellyyttä ja huomiota.

    • Kauko_K

      Ei se akka sanont miule pahast se sano vaa ett HYVÄST.

      • Vitttuuu

        😂 ja mitä sinä sanoit?


    • amandahara

      Kaipaan ekaa poikaystävääni vieläkin..

      • Nnnnnnnnnnainenn

        Eikö oo tullu parempaa vastaan?
        Miks?


    • AinaJätetty

      Mut on jätetty 37 kertaa. Kerran olen jättänyt itse väkivaltaisen naisen. Nyt seurustelen 39.n kerran ja jatkuvat erimielisyydet kertovat jo nyt että minut jätetään viimeistään kevään aikana. Kaipaan kaikkia exiä jotka ovat jättäneet koska varsinaista syytä ei olla kuitenkaan koskaan jättämiselle kerrottu.

      • Nnnnnnainenn

        Taidat olla superhyvännäköinen kun helposti naisia saat mutta sitten arjessa "kemiat ei kohtaakaan".
        Kai sentään olet rikas ja antelias?


      • TosiRumaJaKöyhäÄtmi
        Nnnnnnainenn kirjoitti:

        Taidat olla superhyvännäköinen kun helposti naisia saat mutta sitten arjessa "kemiat ei kohtaakaan".
        Kai sentään olet rikas ja antelias?

        Nainen kertoi suositun miehen kolme ominaisuutta joilla käy flaksi. "Superhyvännäköinen, rikas ja antelias"
        Ja mites ne menikään palstatotuudet? :))


      • oletpanopea

        Kaipaat 37:ää eri ihmistä?

        Ja kuinka pitkiä nämä seurustelusuhteet ovat olleet? Päivän, kaksi viikkoa, vuoden per hlö...?


      • Tiedä.se
        oletpanopea kirjoitti:

        Kaipaat 37:ää eri ihmistä?

        Ja kuinka pitkiä nämä seurustelusuhteet ovat olleet? Päivän, kaksi viikkoa, vuoden per hlö...?

        Suhde alkaa seksistä


      • AinaJätetty
        oletpanopea kirjoitti:

        Kaipaat 37:ää eri ihmistä?

        Ja kuinka pitkiä nämä seurustelusuhteet ovat olleet? Päivän, kaksi viikkoa, vuoden per hlö...?

        Lasken kohdallani seurusteluksi jos se kestää vähintään kolme kuukautta, koska onhan se silloin jo tiivistä tapailua. Naisilla varmaan seurustelun määritelmä on pidempi, koska myös päättävät suhteen kestosta.


    • elluhalloyb

      Voisin sanoa että kaipaan
      Koska hän oli elämäni ainoa rakkaus..
      Siitä aikaa..ja hän on jo pilven reunalla..
      Niin paljon surua...mutta kaipaan(*_*)

    • Miesss32v

      En kaipaa yhtäkään eksää, toki eron hetkellä on sattunut. Kaikki loppuivat hyvästä syystä, miksi jahkailemaan? Jono liikkuu!!

      • Jono.liikkuu

        Oletko Sexl Smith?


    • No en Tod.. ;P

    • Sinkkumies---

      En kaipaa. Tiedän että exä seurustelee jonkun alkoholistin kanssa ja tiedän missä exäni asuu. Tavallaan säälittävää ajatella että haluaisin että exällä olisi hyvä ja turvallinen elämä mutta ei ole enkä voi sille mitään.

    • Ei tule paljoa mietittyä.

    • Oli.hyvä.nainen

      En kaipaa, exä oli jo loppuun kulutettu kun erottiin.

      • Otas sitten seuraavaksi joku vähintään yhtä "kuluttava", kuin itsekin olet ja jätä ne toisenlaiset rauhaan, jos/kun vielä "kulutettavan" saat, jos saat.. ;P


      • Omituinen.otus
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Otas sitten seuraavaksi joku vähintään yhtä "kuluttava", kuin itsekin olet ja jätä ne toisenlaiset rauhaan, jos/kun vielä "kulutettavan" saat, jos saat.. ;P

        Olet huumorimiehiä vai?


      • Omituinen.otus kirjoitti:

        Olet huumorimiehiä vai?

        Välillä enemmän ja välillä vähemmän.. Mut näissä asioissa en ole.. ;P

        Taidat olla Pertti puskailemassa.. Mutta jos et ole, niin samankaltainen olet ainakin.. ;P

        Suhteilisitte vain Itsenne kaltaisten kanssa, niin kaikki menis niin kuin kuuluukin.. ;P


      • Fiiraako
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Välillä enemmän ja välillä vähemmän.. Mut näissä asioissa en ole.. ;P

        Taidat olla Pertti puskailemassa.. Mutta jos et ole, niin samankaltainen olet ainakin.. ;P

        Suhteilisitte vain Itsenne kaltaisten kanssa, niin kaikki menis niin kuin kuuluukin.. ;P

        Nyt sä väität jo tuntevasi minut, pitäisikö mennä hoitoon?


      • Fiiraako kirjoitti:

        Nyt sä väität jo tuntevasi minut, pitäisikö mennä hoitoon?

        Sanoin.. "Mutta jos et ole, niin samankaltainen olet ainakin..".. ;P

        Mutta taidat olla oikeastikin Palstan Oma ja Aito Pertti, joka taas piilossa puskailee.. Mut leikitään nyt vain sitten, että olet vain "Pertti".. Kun Pertin tapaisia voi hyvin kutsua "Perteiksi" muutenkin.. ;D


    • Yksinäinen.mies

      En kaipaa mutta en haluaisi olla sinkku. Viikonloput on aika hiljaisia ja yksinäisiä kun ei ole edes juttukaveria.

    • Siitä sen kai tietää, että oikein on tehty erotessa, kun ei ole keään ikävä.

      Viimeisintä juttua kun miettii järjellä, niin tyhmästi tein. Mutta rakkaus ei olekaan järjen asia.

      • RumaAtm

        Haluan olla sinulle mies numero 16!


      • No kiitos vaan mielenkiinnosta ko. positiota kohtaan. Hakuaika ei ole vielä alkanut.


      • RumaAtm1

        Haluan tuoda ilmi että olen ruma ja aika tylsä persoona. Minulla ei ole harrastuksia ja en ole matkustellut.


      • RumaAtm1 kirjoitti:

        Haluan tuoda ilmi että olen ruma ja aika tylsä persoona. Minulla ei ole harrastuksia ja en ole matkustellut.

        Kaksi edellä mainittua on makuasioita. Koitappa nyt arvostaa itseäsi mies. Joku, mikä on tylsä toiselle, on maailman paras toiselle. Samoin on ulkonäön kanssa. Rumia ihmisiä ei ole, paitsi sisäisesti.

        Harrastus/yleinen kiinnostuksen kohde olisi hyvä olla. Elämä on paljon mielekkäämpää, kun on jotain tekemistä vapaa-ajalla työn tai opiskelun lisäksi.

        Matkustelu on mukavaa, suosittelen. Kaikkia se ei kiinnosta, eikä siinä ole mitään vikaa. Sellasia juttuja ei pidä tehdä, joista ei pidä.

        Ei sitä kannata tuoda mainostaen esille puolia, jotka koet itsessäni heikkouksiksi. Jos itse tutustun uuteen ihmiseen, en heti ensimmäiseksi kerro hänelle, että olen välillä ärsyttävä nälkäisenä ja huono kellonajoissa. Kun jotain tuotettakin mainostetaan niin ei siitä huonoja puolia kerrota. Tuote jäisi silloin kauppojen hyllyille.

        Nyt mietit itsestäsi kivoja juttuja.


      • Ujhfdhjvhkl
        Nainen34v kirjoitti:

        Kaksi edellä mainittua on makuasioita. Koitappa nyt arvostaa itseäsi mies. Joku, mikä on tylsä toiselle, on maailman paras toiselle. Samoin on ulkonäön kanssa. Rumia ihmisiä ei ole, paitsi sisäisesti.

        Harrastus/yleinen kiinnostuksen kohde olisi hyvä olla. Elämä on paljon mielekkäämpää, kun on jotain tekemistä vapaa-ajalla työn tai opiskelun lisäksi.

        Matkustelu on mukavaa, suosittelen. Kaikkia se ei kiinnosta, eikä siinä ole mitään vikaa. Sellasia juttuja ei pidä tehdä, joista ei pidä.

        Ei sitä kannata tuoda mainostaen esille puolia, jotka koet itsessäni heikkouksiksi. Jos itse tutustun uuteen ihmiseen, en heti ensimmäiseksi kerro hänelle, että olen välillä ärsyttävä nälkäisenä ja huono kellonajoissa. Kun jotain tuotettakin mainostetaan niin ei siitä huonoja puolia kerrota. Tuote jäisi silloin kauppojen hyllyille.

        Nyt mietit itsestäsi kivoja juttuja.

        Mikset vastaile ketjuun "olet ylpeä ja ylimielinen"? Etkö halua oppia ? Haitko vain vahvistusta näkökulmallesi ?


      • Ujhfdhjvhkl kirjoitti:

        Mikset vastaile ketjuun "olet ylpeä ja ylimielinen"? Etkö halua oppia ? Haitko vain vahvistusta näkökulmallesi ?

        Hyvä kun muistutit! Olin varmaan unohtanut pari kommenttia.


    • JaMiesOlen

      En todellakaan. Viimeiset 6v olivat kammottavia. Yritin pienten lasten vuoksi, ei olisi voinut onnistua.

    • Wilson-

      En ihmisiä niinkään, muita asioita joskus. Jonkun kanssa on ollut mukava reissata ja touhuta kaikenlaista, jonkun kanssa on osunut huumori hyvin yksiin jne. Eksät ovat eksiä aina syystä, joko omastani tai heidän, todennäköisesti kummankin.

    • EdesUnissa

      No olisihan se kaunista sanoa että kaipaan. Mutta "Elämä on kuin polkupyörällä ajo, jos et liiku eteenpäin niin tasapainon pitäminen on vaikeata"
      Muistan joitakin, kaipaan muutaman piirteitä, mutta osaa en edes muista enää. En edes heidän nimeään ilman suurta ponnistusta.

    • Exmartta

      Ehdottomasti kaipaan miehiä nro 1, 3, 4 ja 8.

    • Kaipaanko? En.

      • Hyvä.juttu.meille

        Tuo on hyvä, koska en haluaisi suhteeseen naisen kanssa joka ikävöi exäänsä.


      • Hyvä.juttu.meille kirjoitti:

        Tuo on hyvä, koska en haluaisi suhteeseen naisen kanssa joka ikävöi exäänsä.

        Mutta saatan muistella hyvällä joitain hetkiä. En silti kaipaa enkä ikävöi. Huonoja asioita ei tee mieli edes muistella. Hyvillä hetkillä on voimaa kantaa pitkälle, niistä on ammennetavaa elämälle myöhemminkin.


      • Hyvä.juttu.meille
        LinerT.2 kirjoitti:

        Mutta saatan muistella hyvällä joitain hetkiä. En silti kaipaa enkä ikävöi. Huonoja asioita ei tee mieli edes muistella. Hyvillä hetkillä on voimaa kantaa pitkälle, niistä on ammennetavaa elämälle myöhemminkin.

        Nimenomaan, noiden hyvien hetkien muistelu johtuu siitä että arvostaa omaa elämää ja sen hyviä hetkiä.


    • Femkfmsdkmdskmdfs

      En. Elän tälle ja tuleville päiville. Historia ei todista mitään suhteessa nykyhetkeen ja jos ex on ex siihen on syynsä ja ne syyt tekevät haikailusta aikalailla turhaa vatvomista. Historiaa peilaan ehkä eniten suhteessa siihen mitä itse haluan olla ja mitä petrattavaa itsellä on jotta tästä hetkestä tulisi parempi. Tällöinkin "muisto" on tämän hetken prosessi ja tähtää tähän hetkeen eikä aikamatkailuun.

      • Fewklfmsdklfmkls

        Aikaisemmin kyllä kaipasin. Sitten se mitta tuli täyteen ja totesin että mitä vitun iloa tästä menneiden haikailusta oikein on - eihän tässä ole mitään järkeä.

        Siitä sitten on alkanut linja joka laittaa exät exiksi jotka ihan oikeasti haalistuvat nopeasti historiaan. Prosessoinnissa juuri puurojen ja vellien erottaminen on tehostunut, näen virheeni ja omaksun muutostarpeet - ja heidän osuutensa realistisesti. Sitten historiaan ja eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe