Varokaa Tokmannia

Sikamainen 60 euron parkkisakko puolityhjältä Tokmannin parkkipaikalta kiekon puuttumisen takia. Tämä firma jaksaa tuottaa pettymyksen toisensa jälkeen.

10

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli 10 minuutin visiitti kalliksi.

    • Verkkokaupan_nettimyynti

      Tuohan on itse aiheuttamasi. Minä sanoisin VAROKAA Verkkokauppaa, joka järjestää rajattuja myyntejä. Todellisuudessa asiakkaille ei ole myytävänä montakaan laitetta. Kaikki on varattu etukäteen. Itse kokeilin asiaa, kun kaveri kertoi siitä minulle. Nettikaupan avauduttua olin klikannut 0,01 sekunttia avautumisen jälkeen. Kaikki tavarat oli myyty!!!!!!!!!! ... eli todellisuudessa ne oli varattu jälleenmyyjille, kuten kerrotaan. Asiakkaat osatta vain sikakalliita normaalihintaisia tuotteita. Kannatan reilua ja oikeudenmukaista kaupankäyntiä, joten haen tarvitsemani muista kaupoista. VAROKAA VERKKOKAUPPAA!!!!!!!!!

    • Ja paskat. No tuo tietää 200 euroa pos Tokmannin liikevaihdosta mnun osaltani. Vien rahani muualle.

    • Jaakojaako

      ...et laittanut parkkiekkoa, sait sakot ja syy on kaupan? Logiikkasi on aukotonta.
      "Puolityhjä parkkipaikka" Montako autoa olisi vielä tarvinnut olla että parkkipirkot olisivat mielestäsi saaneet alkaa sakottamaan? 2 lisää? 4? 8?

      Hyvä että viet rahasi muualle, yksikään myyjä ei tuollaista MINÄ MINÄ apinaa halua katsella. Onneksi suurin osa ihmisitä omaavat järkeä.

    • herätysnyt

      Parasta tässä, että tuskimpa Tokmanni on ketää sakottanut vaan sitä pysäköintialuetta hoitava parkkifirma :)

      • Häkkikana

        Tokmanni ei ole sakottanut itse ketään, mutta se on tehnyt yksityisen parkkifirman kanssa sopimuksen sakottamisesta. Tokmanni ei ole ainoa firma, joka on menetellyt näin. Sain samaisen 60 euron sakot 15 minuutin kaupassa käynnin aikana Lidlin pihassa. Sakotuksen mahdollisuudesta oli ilmoitus, mutta se oli erittäin huonossa paikassa lähes näkymättömissä.


    • näköjään

      Tällä estetään ettei ulkopaikkakuntalaiset parkkeeraa autojansa kauppojen pihoihin ja jakavat matkaa esim linja-autolla keskustaan. Isot marketit ovat tehneet kaupungin (Tampere/Pirkkala) kanssa sopimuksen että keskustaan menijät saavat pysäköidä tiettyyn paikkaan marketin pihassa, ilmaiseksi ilman pysäköintivirhemaksua.

    • laita-aina-kiekko.Voila

      Ongelmaa ei muodostu kun laittaa parkkikiekon paikalleen aina pysäköidessään.
      Ellei sitten koe siitä äärimmäistä häpeää, että vääjäämättä parkkikiekko on paikallaan joskus myös silloin kun ei tarvitsisi.
      Toinen vaihtoehto on hektisen elämänmenon aiheuttama kiire; ei ehdi laittaa kiekkoa. Oivoi.

      • eikandeajaasinne

        Ei onnistu kiekolla kun se Tikkurilan Tokmannin parkkitasanne on maksullinen kaikille ja yksityinen pysäköintifirma valvoo ja sakottaa.


    • diippaadai

      Automaattinen parkkikiekko ja voit elää vapaasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe