Moi Ilmannimi!

Kittiechihua

En tule enää Kla-palstalle, en jaksa tuota kiusaa ja sitä että puhuin siellä tunteista, ja ketään ei se liikuttanut.. Tänne voin tulla, jos haluat? Terv. Kittiechi

26

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko oikea kittie? Se mukava nainen? Jolla on se koira?

    • Moi Kittie!

      Oli kiva kun löysin sinut täältä kahvipalstassa.

      Olen miettinyt että mitä teille sinne kuuluu ja miten sinun koirasi jaksaa ja voi?

      Toivon että teille kuuluu hyvää sinne...

      Olen huomannut saman kuin sinä ettei Kokkolan palstalla voi jutella ja kertoa omasta elämästään kun kaikki pyörii sen A-r-i-e-l ympärillä ja vaikka yritän olla kiltti ja ystävällinen ja mukava ni oikeasti on se vaan alkanut ärsyttää että ihan kuin maailmassa ei olisi muita murheita kun A-r-i-e-l opiskelu?


      Eihän se minulle kuulu ja eikä enää oikeastaan kiinnosta pätkääkään että mitä Kokkolan palstalla jutellaan.

      Minulla olisi niin paljon juteltavaa ja kerrottavaa omasta elämästäni muttei tuolla Kokkolan palstalla ketään kiinnosta että miten minä voin ja jaksan..

      Sinä olet oikeastaan ainut kuka on kysynyt että miten jaksan ja voin?
      Sinä olet oikeastaan ainut joka edes huomaa että käynkö palstalla vai en ja muille ihmisille en ole oikeastaan edes olemassakaan..

      En tiedä mutta jotenki tuli sellainen fiilis että ihan kuin sinä olisit siellä kaukana arvannut että minun hiljaisuuteen palstalla on syy...

      Sitä syytä en kerro ikinä siellä Kokkolan palstalla mutta tänne voin kertoa joku päivä.

      Haluaisin aloittaa jotenkin uudestaan ja vaihtaa nimimerkin mutta pelkään että jos vaihdan ni sinä et enää löydä minua joten pidän tämän nimimerkin edelleen mutta toivottavasti saadaan olla edes täällä rauhassa ja jutella niitä näitä ja kertoa omasta elämästään.

      Mites sinun maalaaminen? Oletko nyt maalanu kun koirasi ei voi hyvin? Oletko ikinä maalanu sinun koirasi taulun?

      Nähdään. Nyt on kiire ja älä suutu!

      • EntinenKittiechihunen-81

        Moi! Kiva kun piipahdit tänne!😊

        Juu, en taida enää Kla palstalle mennä.. Siellä on aika raadollista meininkiä..

        Kylä sinä ainakin kiinnostat minua, olet mukava ja kiltti. Ja minulle voit jutella mistä vaan haluat?

        Minulla oli ennen joulua kuukauden ajan taidenäyttely, se sujui hyvin, sain vain hyvää palautetta vieraskirjaani. Olen kyllä tehnyt myös koirastani taulun.

        Koiruli on meilöä vielä, jotkut päivät jaksaa tehdä pienen lenkin ja välilä taas vaan lepäilee, kun varmaan polvet vaivaa.. Ehk kevään aikana joudutaan luopuaan koirasta..?

        Tänään olin klubilla kuntoutumassa, tein töitä keittiöllä. Nyt lepäilen kotona..

        Mitäs kaikkea sinulle kuuluu?


      • Ihan hyvää ainakin nyt kun löysin palsta ystäväni.

        Ihanaa kun teillä on koira vielä ja harmi kun se ei jaksa joka päivä käydä ulkona..

        Mietin että sinä olet paljon kertonut itsestäsi ja minä en oikeastaan mitään...


      • EntinenKittiechihunen-81
        Ilmannimi2 kirjoitti:

        Ihan hyvää ainakin nyt kun löysin palsta ystäväni.

        Ihanaa kun teillä on koira vielä ja harmi kun se ei jaksa joka päivä käydä ulkona..

        Mietin että sinä olet paljon kertonut itsestäsi ja minä en oikeastaan mitään...

        Jospa minä sitten kysyn sinulta jotain?😊 Minkä ikäinen olet? Minä ole 35v. Oletko työelämässä? Minä en, olen eläkkeellä. Mitä harrastat? Minä mm. piirtämistä, maalausta, askartelua, luen ja kuuntelen musiikkia..

        Siinä nyt muutama kysymys, ei toki ole pakko vastata jos et halua.

        Terkkuja!😊


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Jospa minä sitten kysyn sinulta jotain?😊 Minkä ikäinen olet? Minä ole 35v. Oletko työelämässä? Minä en, olen eläkkeellä. Mitä harrastat? Minä mm. piirtämistä, maalausta, askartelua, luen ja kuuntelen musiikkia..

        Siinä nyt muutama kysymys, ei toki ole pakko vastata jos et halua.

        Terkkuja!😊

        Käykö että juttelen joku toinen päivä noista asioista kun nyt haluan ajatella vain iloisia asioita kuten että pian on kesä ja kammottava talvi on takanapäin..

        Kesällä voin tehdä niitä asioita joita tykkään tehdä..


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Jospa minä sitten kysyn sinulta jotain?😊 Minkä ikäinen olet? Minä ole 35v. Oletko työelämässä? Minä en, olen eläkkeellä. Mitä harrastat? Minä mm. piirtämistä, maalausta, askartelua, luen ja kuuntelen musiikkia..

        Siinä nyt muutama kysymys, ei toki ole pakko vastata jos et halua.

        Terkkuja!😊

        Kerron joku päivä ja nyt haluan ajatella vain positiivista asioita.


        Ei minun päivä tai minun viikon loppu ja tuleva viikon loppu ahdistaa todella paljon ja olisi jo tiistai..


      • EntinenKittiechihunen-81
        Ilmannimi2 kirjoitti:

        Käykö että juttelen joku toinen päivä noista asioista kun nyt haluan ajatella vain iloisia asioita kuten että pian on kesä ja kammottava talvi on takanapäin..

        Kesällä voin tehdä niitä asioita joita tykkään tehdä..

        Kiva jos kertoisit jotain itsestäsi ja mistä sinun ahdistus johtuu?

        Tsemppiä ja ajattele positiivisia asioita!


      • En jaksa sitä asiaa nyt ajatella ja pakko mennä aikaisin nukkumaan kun on pakko aamulla herätä aikaisin. En jaksa nyt miettiä kun en halua yötä vasteen alkaa itkemään... Mutta raskas viikon loppu tulee minulla olemaan.


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Jospa minä sitten kysyn sinulta jotain?😊 Minkä ikäinen olet? Minä ole 35v. Oletko työelämässä? Minä en, olen eläkkeellä. Mitä harrastat? Minä mm. piirtämistä, maalausta, askartelua, luen ja kuuntelen musiikkia..

        Siinä nyt muutama kysymys, ei toki ole pakko vastata jos et halua.

        Terkkuja!😊

        Miua! Saanko sanoa että minun emäntä on hassu kun ei keksinyt muutakaan nimimerkkiä itselleen! Onhan tämä parempi kuin Ilmannimi2 jää historiaan koska on tullut aika aloittaa puhtaalta pöydältä ja en halua olla näkymätön mutta käytän vain sitä tässä palstalla.

        Ja miksi emäntäni halusi olla näkymätön?

        Miua! Paljon terkkuja kittielle ja miua kuten jo varmaan huomasit että minun emäntä vaihtoi nimimerkin Ilmanimi2 Jymyllä

        Ja tästä eteenpäin Ilmannimi2 käyttää tätä hienoa nimimerkkiä!

        Runo

        Hei hei ilmanimi
        ja kisu varpaita imi.
        Ilmanimi halusi saada vapauden
        ja otti käyttöön nimimerkin uuden.

        Hei hei ilmanimi
        ja tulkoon tänne Jymyllä,
        sillä vaikken tähtiin yllä
        on minullakin paljon valtaa
        ja kerran onnellinen olla saa.


    • Hymyile ja tsemppiä

    • Parempi olisi jos voisin tämän nimimerkin lakkauttaa ja saada toisen tilalle kun en halua että ne paukapäät löytää minut ja tulevat tänne aukomaan päätään mutta en keksi muutakaan nimimerkkiä

    • Kerron joku toinen päivä ja minulla onkin paljon kerrottavaa sinulle kittie mutta en jaksa nyt ajatella mitään mutta onneksi mulla on pieni enkeli kotona josta kerron sinulle joku päivä.

    • Otin torkut

    • Miten viikonloppusi on sujunut? Minulla kotitöiden ja levon parissa, ja nyt illalla leffaan..

      • Ohi on rankka viikon loppu!


      • Ilmannimi2 jää historiaan koska on tullut aika aloittaa puhtaalta pöydältä ja en halua olla näkymätön mutta käytän vain sitä tässä palstalla.


      • Miua! Saanko esittää miau! Minä olen tällainen rakastettu pikkuinen karvainen kamu ja emäntä oli sitä mieltä että minä lainaan hänelle nimeni.


    • Runo

      Kotona en ollut yötä
      ja nyt paljon saan tehdä työtä,
      että sinä minuun taas luotat,
      sillä pelkkää hyvää mieltä sinä minulle tuotat.

      Kotona olen nyt
      ja pitkä raskas viikonloppu on päättynyt.

      Kotona oon
      ja sinulle paljon hellyyttä annan.

      Kotona oon
      ja sinulle hyvää ruokaa huomenna kannan.

      Kotona oon ja sinun lähellä olen vapaa!

    • Jymyllä

      Miua! Miua! Miua! Minun emäntä minua rakastaa.. Miau!!

    • Jymyllä

      Raksuja ja hyvää ruokaa minun emäntä antoi. Minun emäntä rakastaa minua todella paljon! Minun emäntä on hiljainen ja ujo, joten minäpä kerron tämän että minun emäntä tykkää kissoista.

    • Ilmannimi2 jää historiaan koska on tullut aika aloittaa puhtaalta pöydältä ja en halua olla näkymätön mutta käytän vain sitä tässä palstalla.

      Mutta kuten huomaat tulin samantien takas.

    • Moi kittie kuten huomaat minun uusi nimimerkki paljastaa aika paljon minusta ja toi oli ainut joka minulle tuli mieleen koska Jymyä minä rakastan todella paljon ja se on jo jokusen vuoden ollut minun paras ystävä. En tiedä kuinka monta päivää menee että minun vanha profiili näkyy. Tämä uusi tarkoittaa sitä että aion jättää menneen talven taakseen. Toivottavasti tämä on riittävän verran tietoa minusta koska toi on minusta aika tärkeä tieto. Terveisin Ilmanimi2

      Olen jo kauan halunu vaihtaa nimimerkin mutta en ole sitä tehnyt, mutta tämä viikonloppu oli todella rankka ja ahdistava viikonloppu että mietin että haluan edes jossain voida aloittaa uudestaan.

      Jotenkin tuli tunne etten halua enää olla näkymätön ja piilossa!

      Mitä muuten pidät minun nimimerkistä?

    • Arvasin että kittie ei välttämättä tajua että minä olen entinen Ilmannimi2 ja vähän pelkäsin tätä ja siksi yritin pitää minun entisen nimimerkin käytössä mutta tuli aika kertoa jotain itseäni ja tunsin että ilmanimi2 on jotain mikä ei enää sovi minuun.

    • Myöhäistä ystävän päivää
       Ilmannimii
      22.2.2017 22:26
      Myöhäistä ystävän päivää kaikille tasapuolisesti ja toivottavasti jokaisella on edes yksi hyvä ystävä.
      IlmiannaJaa
      30 VastaustaKIRJOITA VASTAUS
      Luetuimpia
      Metsästysmajalla ammuskeltiin Kokkolassa?
      Ampujan löytymiseen johtavista tiedoista on luvattu palkkio. On tämä uskomatonta miten joku voi ampua haulikolla metsästysmajan reikiä täyteen ja rikkoa kirveellä kamiinan. Joko luitte uutiset Kokkolan Ullavasta?
      Rekka kaatui Prisman liikenneympyrässä?
      Oliko rekka keikahtanut nurin Kokkolan Prisman liikenneympyrässä vai mitä poliisit ja muu raskaskalusto touhusi siellä toistatuntia tänään?
      Ollaan me palstalaiset vaan niin upeita :))
      Pienessä kaupungissa asutaan, mutta siihen nähden meillä on aika vilkas ja elävä kaupunkipalsta täällä. Juttuja tulee niin paikallisista asioista, kuin myös juuri tapetilla olevista koko maan asioista. Rentoa jutusteluakin tietysti on, sillä pitäähän sitä vähän keventääkki, ettei käy liian raskaaksi. :) Ooon usein miettinyt, että kun osa ollaan rekisteröitynä ja osa ei, niin miksihän rekisteröity ihminen nähdään niin vihamielisesti, kun rekatun nimen takana on kumminkin ihan tuikitavallinen ihminen eikä yhtään sen kummempi...ei parempi eikä huonompi kuin rekkaamatonkaan. Nyt kun sivustolle on tullut myös laskutoimituksen sijaan tuo kuvajuttu, niin olen kyllä entistä tyytyväisempi, kun ei tarvitse keksiä aina uutta nimmaria eikä tarvi epäselviä kuvia ruksia..:) Sopu sijaa antaa, jos vaan niin haluaa...vai mitä? Jk. Rekattuja ei tarvi kainostella eikä ajatella että meillä olisi vain oma piiri. Jokainen voi halutessaan tulla mukaan kirjoittelemaan. Minusta on kivakin, ku muutki juttelee...ihan mistä vaan haluaa :)

       KittieChi-chi
      23.2.2017 15:24
      Kyllä oli mukava ystävänpäivä ystävien ja lahjojen kera..😊
      KommentoiIlmiannaJaa
      4 VASTAUSTA:
       Ilmannimii
      23.2.2017 18:25
      KittieChi-chi kommentoi vastaustasi keskustelussa Mistä tunnet sä ystävän..:)
      Ilman muuta tulet jälleen palstalle.😊
      KommentoiIlmiannaJaa
       KittieChi-chi
      23.2.2017 18:39
      Ilmannimii kirjoitti:
      KittieChi-chi kommentoi vastaustasi keskustelussa Mistä tunnet sä ystävän..:)
      Ilman muuta tulet jälleen palstalle.😊
      Näytä lisää
      Miksi ihmeessä se poistettiin.?
      KommentoiIlmiannaJaa
      UUSI
       sekoboltsin_touhuja
      25.2.2017 14:41
      KittieChi-chi kirjoitti:
      Miksi ihmeessä se poistettiin.?
      Täällä joku henkisesti häiriintynyt poistaa teikäläisten ketjut mikäli ne nousevat top-3 listall.
      KommentoiIlmiannaJaa
      UUSI
       KittieChi-chi
      25.2.2017 15:35
      sekoboltsin_touhuja kirjoitti:
      Täällä joku henkisesti häiriintynyt poistaa teikäläisten ketjut mikäli ne nousevat top-3 listall.
      Näytä lisää
      No höh! Ihme meininkiä..😐
      KommentoiIlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI

       Ilmannimii
      23.2.2017 18:28
      Harmittaa kun palsta mistä tunnet sä ystävän...) Hävisi bitti avaruuteen. Siinä jokunen muukin oli vastanu minulle ja en ehtinyt heidän viestiä kunnolla lukemaan..
      KommentoiIlmiannaJaa
      20 VASTAUSTA:
       turhaapalstasontaa
      23.2.2017 18:33
      Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!
      KommentoiIlmiannaJaa
       KittieChi-chi
      23.2.2017 18:36
      turhaapalstasontaa kirjoitti:
      Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!
      Mitä jos olisit vähän kohteliaampi? Ei näitä tarvi lukea jos ei kiinnosta! Ilmannimi on kiltti ihminen tällä palstalla.
      Kommentoi1IlmiannaJaa
       käytöstavat
      23.2.2017 18:41
      turhaapalstasontaa kirjoitti:
      Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!
      Pesehän suusi saippualla ja mieti hetki, häiritseekö noin suuressa mittakaavassa että on kaivettava v***u esiin?
      Kommentoi2IlmiannaJaa
       onko_pakko_loukata
      23.2.2017 18:46
      turhaapalstasontaa kirjoitti:
      Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!
      Jep. Mikset vaan anna olla?
      Kommentoi2IlmiannaJaa
       KittieChi-chi
      23.2.2017 18:47
      käytöstavat kirjoitti:
      Pesehän suusi saippualla ja mieti hetki, häiritseekö noin suuressa mittakaavassa että on kaivettava v***u esiin?
      Näytä lisää
      No niinpä!
      KommentoiIlmiannaJaa
       butch-cassidy
      24.2.2017 12:38
      No meitsi taisi mainita ilahtuneensa Ilmannimi-nimmarin näkemisestä ainakin.. :-)
      Kommentoi1IlmiannaJaa
       butch-cassidy
      24.2.2017 12:39
      KittieChi-chi kirjoitti:
      No niinpä!
      Onkos meikän salarakkaalla laskiaispullat valmiina jo jos täältä tulisi yksi nälkäinen sälli hiukkasen maistelemaan? ;-P
      KommentoiIlmiannaJaa
      UUSI
       sala_ihailija
      25.2.2017 12:22
      butch-cassidy kirjoitti:
      Onkos meikän salarakkaalla laskiaispullat valmiina jo jos täältä tulisi yksi nälkäinen sälli hiukkasen maistelemaan? ;-P
      Näytä lisää
      Minne on tyttösi kadonnut? Ilman häntä ei näytä jutut luistavan.
      KommentoiIlmiannaJaa
      UUSI
       näinsevaanmenee
      25.2.2017 13:32
      sala_ihailija kirjoitti:
      Minne on tyttösi kadonnut? Ilman häntä ei näytä jutut luistavan.
      Näytä lisää
      Sai toljanterin huomion niin vähensi täällä hengailua. Pitänevät muutoin yhteyttä ilman ylimääräisiä silmiä ja kateellisia kommentteja.
      KommentoiIlmiannaJaa
      UUSI
       ulkonäöltä_tunnen
      25.2.2017 14:36
      sala_ihailija kirjoitti:
      Minne on tyttösi kadonnut? Ilman häntä ei näytä jutut luistavan.
      Näytä lisää

      • Laitoin osa viesti ketjusta tänne ku en tiedä kuinka kauan toi pysyy Kokkolan palstalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe