Seurakunta kestää!

Jeesuksenseurakunta

Siitä ovat vakuutena Jeesuksen sanat!

"Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."
Matt 16:18

88

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.ole.köyhä.eikä.kipeä

      Seurakunta kestää, siitä ovat vakuutena, nöyrät kirkollisveron maksajat:)

      • Jeesuksenseurakunta

        Seurakunta ei syvimmillään ole edes riippuvainen rahasta, vaan Jeesuksen armosta.


      • Ei.riitä.Jeesuksen.armo
        Jeesuksenseurakunta kirjoitti:

        Seurakunta ei syvimmillään ole edes riippuvainen rahasta, vaan Jeesuksen armosta.

        Seurakunnan toiminta loppuu hyvin lyhyeen, jos se jää Jeesuksen armon varaan, se on varma asia


      • Jeesuksenseurakunta
        Ei.riitä.Jeesuksen.armo kirjoitti:

        Seurakunnan toiminta loppuu hyvin lyhyeen, jos se jää Jeesuksen armon varaan, se on varma asia

        Päinvastoin. Vasta sitten kun/jos inhimilliset tekijät jää pois, Jeesuksen armon vaikutus pääsee esille voimallisimmin.


      • Herätyys

        Kristuksen Jeesuksen seurakuntia on vain, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, riittävällä tavalla, jokaista Jäsentään myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpitoyhteydessä elävästi ja toimivasti, niitä / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavasta elävä ja toimivat / vaikuttavat.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja, ja muita tähän yhteyteen ja yhteistyöhön, niillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla yhtymään haluavia, etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, tähän em. vasta Oikeasti Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, tähän em. mukaiseen Kristillisyyteen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        "Löytäneekö"... ?


      • Ajattele.nyt.vähän
        Jeesuksenseurakunta kirjoitti:

        Päinvastoin. Vasta sitten kun/jos inhimilliset tekijät jää pois, Jeesuksen armon vaikutus pääsee esille voimallisimmin.

        Jos rahantulo loppuisi joutuisitte "ulkokausteelle" pitämään jumalanpalveluksianne.
        Tuskinpa löytäisitte edes pappia, joka teille ilmaiseksi "pomiloisi"


      • Uskovainenuskova
        Ajattele.nyt.vähän kirjoitti:

        Jos rahantulo loppuisi joutuisitte "ulkokausteelle" pitämään jumalanpalveluksianne.
        Tuskinpa löytäisitte edes pappia, joka teille ilmaiseksi "pomiloisi"

        Saathan sinä sitä epäillä, jos siihen tarvetta koet.


    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!! Jeesuksen seurakunta kestää ja elää, koska Jeesus ei hylkää omiaan!

      • Herätyys

        Niin, se Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Raamatun UT mukaisesti ja perustalta, Hänen, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla elävän ja toimiva, jokaista jäsentään myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, käskynsä kaikilta osin pitävästi ja täyttävästi / ne Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävästi ja täyttävästi elävät ja toimivat / vaikuttavat, paikallisseurakunnat. Jotka kaikki yhdessä muodostaa Hänen, YKSI, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävän, Hänen ruumis, apostolisen seurakunnat / Krist. vaihtoehto jäsenistönsä.

        Jeesuksen nimessä uskovilleen / muillekin, tähän Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen herätykseksi, muistuttaen ja valistaen.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.


    • Hänarmahtaa

      Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.

    • Hänarmahtaa

      Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avuksihuutonsa.

      • soppii.tuota.eppäillä

        Seurakuntako kuulee sinun "tuskan parahduksesi"


      • Niinsemeneepi
        soppii.tuota.eppäillä kirjoitti:

        Seurakuntako kuulee sinun "tuskan parahduksesi"

        Jumala kuulee ja käyttää omiaan. Niin se menee.


    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

      • Raamatun.mukaa

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Hänarmahtaa

      Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

    • Hänarmahtaa

      ja sanoi: "Kiitetty olkoon Herra, minun herrani Aabrahamin Jumala, joka ei ole ottanut pois armoansa ja totuuttansa minun herraltani. Herra on johdattanut minut tätä tietä herrani veljen kotiin."

    • Hänarmahtaa

      Laaban vastasi hänelle: "Jospa saisin armon silmiesi edessä! Merkkini ilmoittavat, että Herra sinun tähtesi on siunannut minua."

    • Hänarmahtaa

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • OnARMOsuuri

      Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

    • Hänarmahtaa

      Ja Daavid sanoi Aakiille: "Jos minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin annettakoon minulle paikka jossakin maaseutukaupungissa, asuakseni siellä. Sillä miksi sinun palvelijasi asuisi kuninkaan kaupungissa sinun luonasi?"

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.

    • alfa123om22

      "Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."
      Matt 16:18

      Käsitän asian näin: Pietarin elämä päättyi ja hän kuoli ja joutuu turvautumaan ruumiin ylösnousemukseen eli ?ensimmäiseen ylösnousemukseen?? noin vuoden 3300 jKr paikkeilla ehkä. Ja tuonelan portit eivät voita enää toista kertaa niitä, jotka tuolloin nousevat.

      Mutta tämä kallio on tämä päivä 2000-3000 jKr. Ja ehkä tänä päivänä tapahtuu Jumalan valtakunnan tulemus ja Kristus alkaa rakentamaan seurakuntaansa.

      TÄMÄ KALLIO = TÄMÄ PÄIVÄ = 2000-3000 jKr = Kristus rakentaa oman seurakuntansa.
      SE KALLLIO = SE PÄIVÄ = 3300-4300 jKr = Tuonenlan portit eivät voita enää sinä päivänä seurakuntaa, vaan kuolema on voitettu.

      Voin olla väärässäkin, mutta on mahdollista tulkita tuo jae niin, että Jeesus alkaa rakentamaan seurakuntaansa vasta nyt 2000-3000 jKr. Eikä kukaan tiedä minkä uskonnon alaisuudessa: Kristinuskon, juutalaisuuden, islamin vai Veeda-uskonnon.
      Eikä kukaan vielä tiedä millaisen seurakunnan hän aikoo rakentaa. Paitsi sen tiedämme, että tähtäimenä on kuoleman voittaminen.

      • Ihmetteleväinenmies

        Sinulla on varsin omaperäisiä ajatuksia.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

      • Tuskinpa

        Mistäpä sitä kukaan voisi tietää, kukapa siellä kertoisi, ja kuka kuuntelisi?


      • Täällä.maan.päällä
        Tuskinpa kirjoitti:

        Mistäpä sitä kukaan voisi tietää, kukapa siellä kertoisi, ja kuka kuuntelisi?

        Siksipä se pitää kertoa täällä eläissä.


    • JeesusonihanaHerra

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • JeesusonihanaHerra

      Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

      • gtfrdexwezwz

        "veri" ja "leipä" vertauksia ei aivopesty uskovainen ymmärrä.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."

        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        paavali ymmärsi sen....
        1. Kor. 11:28–29
        "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."

        Jeesuksella ei raamatun mukaan ole ruumista vaan ylösnousseen keho....
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        ...joten edelleen Jeesuksen oppi pitää paikkansa ehtoollisen ja uskon suhteen...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Kuten huomaatte, niin kristittyjen opit, väärennettyine raamatuineen on jakomielisyydellään ihmisille vaarallista aivopesu sontaa. Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Pyhää Raamattua ei ole koskaan ollut kirjoitetyssa muodossa. Sen vuoksi Jeesus lähetti omilleen Pyhän Hengen tueksi jotta maailmassa totuus säilyisi ihmisillä. Totuuden säilymisen estämiseksi kristittyillä, jopa suomen valtion kirkolla on kiire saada alaikäiset lapset kastettua ja koulutettua uskontunnustuksen kaltaisuuteen ennen kuin lapsi aikuistumisen myötä tulee siitä itse tietoiseksi. Sen vuoksi, lasten suojeleminen, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuteen ei tule ihmisten lapsia päästää aivopestäväksi. Uskontunnustusta antamattoman, mieleltään tervejärkisiä on miltein mahdottomuus aivopestä ja jos sellaisesta jonku lahkon uskovainen tulee niin avomielisenä hän on nk. seurakunnan mustalammas kun ei usko.

        Siis usko on monessakin mielessä uskontunnustuksen antaneen aivopestyn turma. Joten Jeesuksen antaman oppi, olla uskomatta, on vakavasti huomioon otettava vaikka papisto vaatii suorastaan uskomaan...


    • vfcdcexwxw

      Seurakunnan "kestämisestä" sen verran, että eräissä raamatun kohdissa vahvistetaan se, että niin uskot kuin seurakunnat katoaa... Ehkä ihmisyys ja järkevyys palautuu ja kristitytkin oppivat ymmärtämään että eksytys on eksytys sekä maailmassa yli 3500 lahkossa on ihmiskuntaa hajoittava rikollisuus herrojaan palvelevina aivopestyinä uskovaisina. Ja kun "saatana nousee seurakunnissa itse itseään vastaan" tieto on raamatussa mutta täydellistä seurausta ihmisten suhteen ei voi rakentaa väärennetyn raamatun perustalle...
      Markuksen evankeliumi:
      3:26 "Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut."
      Toivotaan, ettei tuo tarkoita tämänkään päivän poliittista maailman tilannetta...

    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä hänen vihansa viipyy silmänräpäyksen, ja hän ihastuu elämästä: ehtoona on itku, mutta aamulla ilo.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

    • Jeesusarmahtaa

      Hurskaille koittaa valkeus pimeässä, armolliselta, laupiaalta ja vanhurskaalta.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • SamaRuotsiksi

        Herren behag i dem som frukta honom, till dem som hoppas på hans nåd.


    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Miten seurakuntanne kestää, kun johtajannekaan ei kestänyt tätä:


      Minkä ikäisenä sait tältä hoitomieheltä tietää tulevan kohtalosi?

      Vai olitko pari vuotta ystävyytemme päättymisen jälkeen vl-seuroissa kuulemassa tulevan tehtäväsi?

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Saatanan tietäjähengen kautta tuo hoitomies tiesi tulevan kohtalosi.

      Ja se on yhtäpitävä saamani Pyhän Hengen ilmoituksen kanssa kohtalostasi, jonka olen sinulle ilmoittanut.

      Miksi et kertonut minulle tästä koskaan mitään, vaikka 14 vuotta kuljit rinnallani totuuden tiellä?

      Vai tapahtuiko tämä heti Ramun kanssa tehdyn sovinnon jälkeen, kun totuuden tiesi päättyi pelkuruuden hengessä ahtaan portin eteen?

      Ja palasit takaisin vanhoillislestadiolaisten seuroihin, jossa sait kuulla tulevaisuutesi siitä eteenpäin?

      Sitä kyllä vielä ihmettelen, mikä tarkoitus Jumalalla oli saattaa tietoosi myöskin totuutta, joka  heti ystävyyden päättymisen jälkeen olikin uskosi mukaan eksymystä:

      "Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

      Näin olit palannut siihen päätepisteeseen, mihin olit jo äitisi kohdussa määrätty:

      "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

      Se tässä tuli minulle täysin selväksi, että Pyhä Henki halusi näyttää minulle todeksi myös sinun kauttasi tämän Raamatun totuuden:

      "Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas."

      Todellisuudessa Saatana salli sinulle tämän 14 vuoden eksymyksen totuudessa, jotta nyt pystyy ottamaan sinusta kaiket tehot irti juuri tällä palstalla.

      Koska vanhoillislestadiolaiset nauroivat sinut ulos palstaltaan jo monta kertaa, kun itseltäsi loppuivat paukut.

      Joten:

      "Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi ja salaisuutta, joka ei tulisi ilmi."

      Nämä ja monet muut herjasi minua kohtaan täyttävät ns. viharikoksen tunnusmerkkit, kun elät jatkuvassa verihurmoksessa, kuten alkuperäinen valittu kansa, Paavali ja monet muut:

      "Paskat Teuvo!"

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

      "piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."

      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

      "Olet kyrpäJooseppi."

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

      On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

      Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

      Näin käy toteen kohdallasi sama, joka toteutui myös rakkaan Paavalisi kohdalla:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta.

      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. 


      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

    • Jeesusarmahtaa

      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet sen nähnyt, sillä sinä havaitset vaivan ja tuskan, ja sinä otat sen oman kätesi huomaan; sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Kaikissa vaiheissa on Jeesuksen omat kestäneet, koska Jeesus on uskollinen.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun käteesi minä annan henkeni, sinä, Herra, lunastat minut, sinä uskollinen Jumala.

    • Jeesukseenluottava

      Vajavaisuuksista huolimatta seurakunta kestää, sillä se on Kristus-kalliolle rakennettu!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • Lujaperusta

      Kristus-kalliolle tulee rakentaa - ei Pietari ole mikään kallio, kuten room kat opettavat.

      • Ei.kai.sinne.kaikki.sovi

        Misähän se semmonen ristuskallio lienee, ja onko sielä ennää ees vappaita tontteja?


      • Ei.väkisellä
        Ei.kai.sinne.kaikki.sovi kirjoitti:

        Misähän se semmonen ristuskallio lienee, ja onko sielä ennää ees vappaita tontteja?

        Kyllä sinne sopii ja kaikki on jo maksettu, mutta sinulle ei näy kelpaavan.


      • On.syytä.harkita
        Ei.väkisellä kirjoitti:

        Kyllä sinne sopii ja kaikki on jo maksettu, mutta sinulle ei näy kelpaavan.

        Ilmaista juustoa ei ole, kuin hiirenloukussa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe