Osuuspankista kuuluu liikaa

Tyhjätaskut

On se kumma miten kyläläisten raha-asiat eivät pysy pankin seinien sisällä. Oli se sitten asuntolainaa tai valuutanvaihtoa. Varmaan kerrottaisiin asemanmäessä nollatkin naapurin matin kahdeksikon perästä jos kysyisin. Missä pankkisalaisuus?

46

4585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persulainen

      Kyllähän tämä oli tiedossa että näin kävisi. Eikä pankkisalaisuuden laiminlyönnit rajoitu näihin kahteen tapaukseen, tiedossa on useampi. Ei taida kyseinen virkailija itsekään tietää kuinka monta rikettä on lyhyen uransa aikana tullut tehtyä.

      • Margareetta67

        Tyttörukka, aivan säälix käy......


      • eirobotti

        Ei tee hyvää muutenki rapistuneen op,n maineelle.Iso luuta on paikallaan.Kukas tuonne uskaltaa rahojaan tallettaa.


    • Hyvättavat000

      Ei kannata jättää asiaa vain nettikirjoittelun tasolle, vaan viedä asiat virallisesti eteenpäin. Vääryyden ei kannata antaa kukoistaa, se pitää kukistaa. Kysymys on kansalaisten rahoista.

      • persulainen

        Jonkun asianosaisen tulisi tehdä kantelu virkailijan ammattitaidottomuudesta, jotta sillä olisi vaikutus tilanteeseen. Kyseisessä tapauksessa kantelun esteenä voi kuitenkin olla pelko, perustuen kys. virkailijan maineeseen.


      • Markku964

        Minä en kyseiseen pankkiin asiakkuuttani ole vienyt enkä tule ikinä viemäänkään, nämä virkailijat ovat pitäneet siitä hyvän huolen. Pidän asiakkuuteni pankissa minkä henkilökuntaan luotan. Toinen epäpätevä ja toinen jakelee toisten pankkiasioita muille kuin stt. Häpeäksi koko kunnalle ja kyseiselle osuuspankille!


      • Lissuk
        Markku964 kirjoitti:

        Minä en kyseiseen pankkiin asiakkuuttani ole vienyt enkä tule ikinä viemäänkään, nämä virkailijat ovat pitäneet siitä hyvän huolen. Pidän asiakkuuteni pankissa minkä henkilökuntaan luotan. Toinen epäpätevä ja toinen jakelee toisten pankkiasioita muille kuin stt. Häpeäksi koko kunnalle ja kyseiselle osuuspankille!

        Minä luotan, siellä on hyvä palveleva ja ystävällinen henkilökunta, mukaan lukien myös nämä virkailijat. Ovat iloisia, auttavaisia ja osaavat hommansa. Hienoa että meillä on nuoriakin töissä palvelemassa meitä eläkeläisiä. Itse en osaisi käyttää mobiilipankkia ilman heidän apuaan. Hattua se pitäisi nostaa entäkö moittia! Viikoittain asioin pankissa ja luotan kyllä heidän ammattitaitoon. Ei kuulu kyliltä minun eikä naapureiden pankkiasiat.


    • Entinenylitorniolainen

      Ylitorniollahan ei voi mennä minnekkään töihin ettei olisi niitä katkeria ihmisiä joiden täytyy hakea aina ihmisistä huonoja puolia.
      Nettiin kirjoittelu kertoo ihmisestä sen ettei voi asioita suoraan mennä sanomaan vaan laulaa kuin pikkulintu pitkin kirjoituspalstoja. Olisiko peiliin katsomisen aika? Kuinkahan täydellinen työntekijä on itse? Hävetä saisitte!

      • Jokivarrenmiehiä

        Kaikilla on huonoja puolia mutta ei lääkärikhään voi mennä kertohmaan etheenpäin potilaan syöpädiagnoosista tai pankkivirkailija kertohmaan asiakkaan laina-asioista yleisessä kahvipöyvässä. Son poka vaitiolovelvollisuuen rikkomista eikä mikhää ihmisen huono puoli että suu laulaa ko peräpää. Ammatillisuutta. Vissi ero.


      • Oikeaasti

        Sama vaitiolosääntö koskee kaikkia virkailijoita. Syytteitä voisi nostaa melkoisen pinon ja ehkäpä nostetaankin.


    • kuntalainen53

      Olettepa kyllä röyhkeitä ja törkeitä. Taidatte olla näitä kylän perus katkeria juoruämmiä. Eikö teillä parempaa tekemistä ole kuin arvostella ihmisten työntekoa? Eikö olisi aikuismaisempaa sanoa asiat suoraan entäkö kirjoitella täällä tällaisella palstalla? Olen kyseisen pankin asiakas ja todella tyytyväinen oli sitten nuori tai vanhempi virkailija hyvin on palvelu pelannut. Ikäni paikkakunnalla asunut ja ollut Osuuspankin asiakas. Hienoa että täällä annetaan nuorille mahdollisuuksia työllistyä omalla kotikunnalla.

      • Marja544

        Minäkin olen asioinut ja aina saanut hyvää palvelua kyseisestä pankista. Aina ollaan iloisia ja asiakaspalvelu on hyvää mutta... kyllä miltein 30 nakulla pitää olla selvillä mistä asioista saa puhua ja mistä ei, varsinkin kun on pankissa töissä. En arvostele mutta jos minun asioista kuulisin kylillä niin kyllä sais pankki satikutia.


      • Merkonoomivairaksamies

        Ja eikös se olisi parempi jos otettaisiin sinne pankkiin töihin "alan ihmisiä" eikä rakennuspuolen ihmisiä, tai insinöörejä.. Koulussa jo painotettaisiin työkäyttäytymistä.


    • Veke67

      Marttojen kanalauma ko se täällä taas porisee? Olettekos kuulleet että näissä jutuissa kun tahtoo aina olla kaksi puolta... Haettekos te aina vain niitä huonoja puolia ettekä olleskaan hyviä? Ette te itsekkään niin täyellisiä ole...
      Pysytelkäähän vain sielä politiikan puolella ja antakaa nuorille enemmän kannustusta kuin haukkuja muuten täällä tämä meidän eläkeikäisten yhteisö vain kasuaa.

      • Kaikkitietää

        Saanko kysyä, mitä hyviä puolia voit mainita aloittajan viestiin viitaten. Saa toki viroissa esiintyä nuoriakin, mutta samat vaatimukset vaitiolosta heillä on kun vanhemmillakin virkailijoilla. Ja aloittajan viestissä mainituista tapauksista toinen ei edes koske yksityishenkilöä, vaan suurempaa organisaatiota. Vain sellainen henkilö, joka ei tiedä tapahtuneista rikkeistä voi painaa kys. asiat villaisella.


      • Niinseonn

        Juurikin näin! Ja pankkisalaisuuden rikkominen voi pahimmillaan johtaa irtisanomiseen. Jotenkin tuntuu että siellä ei pankinjohtajakaan ole tajunnut asiaa oikeassa mittakaavassa. Pienessä pankissa tuntuu jo muutamakin laina-asiakas jos lähtee


      • Kaikkitietää

        Onneksi Osuuspankissa päätösvalta ei ole yksin kyseisen konttorin toimitusjohtajalla. Kantelu johtaa toimenpiteisiin, joista kuulee myös hallinto.


      • Kaikkitietää
        Kaikkitietää kirjoitti:

        Saanko kysyä, mitä hyviä puolia voit mainita aloittajan viestiin viitaten. Saa toki viroissa esiintyä nuoriakin, mutta samat vaatimukset vaitiolosta heillä on kun vanhemmillakin virkailijoilla. Ja aloittajan viestissä mainituista tapauksista toinen ei edes koske yksityishenkilöä, vaan suurempaa organisaatiota. Vain sellainen henkilö, joka ei tiedä tapahtuneista rikkeistä voi painaa kys. asiat villaisella.

        Kyllä nuoria saa viroissa olla, ja pitääkin! Mutta varsinkin virastoissa, terveydenhuoltoalalla ja pankissa pitää muistaa minkälaiseen paperiin sitä on nimi alle kirjoitettu.


    • Marttti

      Älkööt ny, jos aletaan syytteitä nostaan niin käännytäänpäs ennemmin tuon tk:n puolelle. Siellä ei pysy salassa edes kengännumero.

      • Vastuu

        Ehkä syytteiden nosto on paikallaan, jos virkailijat eivät muuten usko, ettei heillä ole oikeutta levittää asiakkaiden asioita pitkin pitäjää. Heidät pitää panna vastaamaan jo tehdyistä virheistään.


      • Pitäjänpoika

        Kun täällä tahtoo teillä olevan niin vakavia syytöksiä niin minkähän ihmeen takia te täällä niitä puitte? Jos teillä on kerran näyttöä niin nostakaa niitä syytteitä niin loppuu tämmöiset turhan päiväiset keskustelut.


      • persulainen

        Kantelu on asianomaisten tehtävä. Monen yritysasiakkaan tiedetään lähteneen puhtaasti kys. virkailijan vuoksi. Ainakin he niin ovat maininneet, siitä ei ole tietoa ovatko he itse pankille asiasta kertoneet. Yksityisillä esteenä on puhtaasti jo edellä mainittu pelko. Toivottavasti tässä keskustelussa mainitut asiat rohkaisevat kaikkia vääryyksiä kokeneita nostamaan kanteen. Huono maine tuntuu jo muutenkin olevan, mutta ehkä tästä seuraa muutakin.


      • Kaikkitietää

        Toivotaan että aloittajan viestissä mainittu valuutanvaihto tapaus saa ilmaa siipiensä alle, kerran kyseessä on suurempi organisaatio.


      • intimiteettisuoja

        Jossain terveyskeskuksessa kiellettiin intimiteettisuojan takia huutamasta potilasta nimeltä.Lääkäri kutsui."Se herra joka valitti niitä eteenottamisongelmia."


    • hepsliikkari

      Minäpä pistin OP:lle linkin tästä ketjusta ihan Helsinkiin asti. Täällä pohjoisessa kun on hyväveli-verkoston miehiä pankinjohtajina, bussikuskeista alkaen...

    • Exyt

      Hääty aivan ittekki ottaa tähän ossaa vaikka ylheensä en ees lue näitä..
      Eihän se voi olla tosi että pienelä paikkakunnala niinkö ytee olhaan nuin katheellisia toisten töistä =/ mie itte en ennää sielä asu, mutta op:ssa asioin ja aina olen ollu tyytyväinen asiointhiin sielä, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua joka kerta 👍

      • Juho886

        Sanopa muuta. Kyllä täytyy olla ihmisen katkera kun tällaisen viestiketjun laittaa liikkeelle. Itekki olen opn asiakas ja niin tyytyväinen pankkiin ja sen henkilökuntaan. Aina olen saanut apua ja neuvoa eikä ole koskaan tarvinnut epäillä että minun pankkiasioita huudeltaisiin. Enkä usko kyllä nytkään että siellä on huudeltu kenellekään. Virkailijoilla pyörii päivässä kuitenkin niin paljon lukuja nenän edessä että tuskin he muistavat tasan tarkkaan naapureiden nollat hyvä että oman tilinsä saldon. Tkssa on varmasti sama, ei siellä muisteta mitä naapurin Kallella ja Villellä oli testituloksissa. Tällaisista typeristä kirjoituksista ei tule välittää, raukka se on joka ei omalla nimellä tule esille vaan sortii muita "nimimerkillä".. vaikka uskon kyllä että tämän viestinki aloittaja on varmasti tiedossa..


      • Kohtelu
        Juho886 kirjoitti:

        Sanopa muuta. Kyllä täytyy olla ihmisen katkera kun tällaisen viestiketjun laittaa liikkeelle. Itekki olen opn asiakas ja niin tyytyväinen pankkiin ja sen henkilökuntaan. Aina olen saanut apua ja neuvoa eikä ole koskaan tarvinnut epäillä että minun pankkiasioita huudeltaisiin. Enkä usko kyllä nytkään että siellä on huudeltu kenellekään. Virkailijoilla pyörii päivässä kuitenkin niin paljon lukuja nenän edessä että tuskin he muistavat tasan tarkkaan naapureiden nollat hyvä että oman tilinsä saldon. Tkssa on varmasti sama, ei siellä muisteta mitä naapurin Kallella ja Villellä oli testituloksissa. Tällaisista typeristä kirjoituksista ei tule välittää, raukka se on joka ei omalla nimellä tule esille vaan sortii muita "nimimerkillä".. vaikka uskon kyllä että tämän viestinki aloittaja on varmasti tiedossa..

        Aika yksioikoista ajatella, että jos itselle ei ole sattunut ikäviä kokemuksia, niin ei niitä voi olla muillakaan. Sellaista sattuu toisille ja toisille ei. Täytyy ymmärtää muidenkin elämää, eikä vain omaansa. Tosiasia on, että asiakkaat ovat vaihtaneet toiseen pankkiin huonon kohtelun vuoksi. Ei kukaan jätä pankki hyvän kohtelun vuoksi. Ilkeyttä näkee paljon virkailijoiden taholta. Toisia kohdellaan pirullisesti ja ylimielisesti ja toisille mielistellään.


      • Niinsemenee123

        Kohtelu varmasti onkin hyvää ja kohteliasta, oikein mukavalta vaikuttaa tämä kyseinen virkailija. Mutta kun se ei riitä! Pitää muistaa aina pankkilaisena esittää vähän tolloa ja tyhmää näissä asioissa, eikä saisi mielen vieressäkään käydä puhuminen muiden asioista ulkopuolisille! Ei edes sille siskolle tai esimerkiksi tädille, joka on samassa pankissa töissä..


    • arvailen

      jospase guglen naisystävä niitä tietoja antaa.

    • keskeltäkyllää

      eikös sollu sammaa onkelmaa pankissa joka lähti poies

      • Diipadaapadii

        Meinaatkos että siinä on syy? Luulen että se oli konttorinjohtaja - taidettiin tuntea naisena joka kävi muutamia konttoreita lapinläänissä sulkemassa ja supistamassa aukioloaikoja...


    • Viittikö

      Annetaan nyt vain olla ja älkää kovin viittikö kärjistää asioita. Mistä sen tietää onko se edes tosi? Kuka vain voi kirjoittaa lähes mitä tahansa tänne vaikka ei ole edes tottakaan.

      • Tekovaivalitus

        Onko valituskirjoitus törkeästä kohtelusta sinusta pahempi asia kuin itse teko?


      • Miksinäinaina

        On se kumma,,,, taidettu painaa vain villasella koko homma... Ei voi ymmärrys riittää,,,, on kyllä niin vistoa touhua. Sääliksi käypii......... Noh minkäs sille voipii ko pää on puuta???


    • Kaksihuussialiikaa

      Son kuulkaa nämä jotka täällä manaa joilla ollut nimi ties millä perintä ja protesti listalla ja kun pankki huutaa saataviaan niin aletaan haukkua henkilökuntaa

    • ExExExEx

      Mulle alkaa pikkuhiljaa riittähmään tämä opn touhu, taian tämän viikon jälkhiin olla jo EX-asiakas..........

    • Maailveilijä

      Montako kunnan lötköä mahtuu hiaseen,

    • eikiitosop

      Totaalisen surkeaa palvelua nykyään, tympeitä työntekijöitä ja johtaja...no tiättäpä asiakkaat mikä se on

    • kohtalähenmiekipois

      Samaa mieltä, totaalisen surkeaa ja tympeää palvelua. Entisen johtajan aikana sentään tervehdittiin ihmisiä ilosemmin
      nyt palvellaan vain rikkaita vaikka tavalisten duunareitten pennosilla se sekin pankki pyörii, ei meilä niin monta rikasta tällä kylällä ole että heihin kannattaa yksin satsata

    • hannuhanhi1

      joo ja aatelkaapa että osa työntekijöistä on syntyjään kyläläisiä,kyllä mätää on ainaki pääkopassa jos ei muuallaki.

    • Werneriv

      Lähtekää hyät kansalaiset poijes jos ei ees salhasuuet pysy seinitten sisälä
      mie olen vaihtanu pankkia monta vuotta sitte ko ”asiakaspalvelu” loppu entisen johtajan lähtöön

      eikö nykysten liki joka työpaikassa kirjoteta vaitiolovelvollisuuspaperi ja kattota rikosrekisteri ?

    • Laskijaviinuri

      Jokos sinne on saatu oikea pankinjohtaja? Se palkanlkaskija kuuluu vain karkottavan asiakkaita kun pitäs hankkia?

    • Hihhihhah

      Nyh non alkanu vanhuksia kerjäähmään asiakhaiksi ko nuoremmat on velkansa viehnee pois

      • Missäkulkeehyvänmaunraja

        Ei helkatti, onko näin 😂


      • Jovains

        Sehän oli aivan aviisissaki että mummeleita ja vaareja kosithaan anthaan valtakirjoja vaikkapa pankin tätile. voe hyvvee päevee ! Nuoremmakki jo katoaa ja vaihtaa paremman palvelun perässä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe