Ammattiupseerin ankea elämä

psykologiarmeijasta

Ammattiupseerin uran tehnyt on täysin ulkona normaalista elämästä. Ei ystäviä, synkkää elämää, alkoholismia, mielenterveysongelmia, pimeää. Työura kului alempiarvoisia väheksyen ja ylempiarvoisia pokkuroiden. Ylempiarvoiset varastivat ideat ja aloitteet sekä alempiarvoiset halveksivat. Vanhuus kuluu ilman läheisiä ja siihen kuuluu ylipaino, alkoholismi, sairaudet, masennus. Monet entiset upseerit kirjoittelevat nimettöminä ongelmistaan netin keskustelupalstoilla ja väheksyvät ongelmiaan.

101

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siljaserenaati

      Onko tuo tosirealisti ollut upseeri? Sopisi jotenkin tuohon kuvaukseen.

    • kristianvetelistä

      Usein nämä eläkeläiset harrastavat metsästystä, mutta alkoholihuuruissa tulee virheitä ja aseet otetaan valtion haltuun vahinkojen välttämiseksi.

    • TosirealistiKokkolan

      Tule hanskojeni rasvaksi ja lopeta tuo upseerien kunnianloukkaaminen. Upseerit ovat Suomen selkäranka, näin sanoi marsalkka Mannerheim, hah, hah, haa!!!...

      • Voi, voi kun olet herkkänahkainen ukon käppänä! Täällä jauhat kakkaa, valehtelet ja haukut, mutta itse et kestä mitään haukkumista.😂


      • TOSIripulisti

        Eikö Börje enää riitä ripulistille!


      • jäxteri

        Ai se sama Mannerheim, jota itse haukut homoksi?? Onko se nyt sittenkin hyvä jätkä?


      • lapsenmielinen-raukka

        Kuuleppas UPSEERI!hah sinä oot tällä palstalla viennyt upseerien kunnian! miten voi tommoisia KUNNIOITTAA?


      • poisväärältäpalstalta
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Voi, voi kun olet herkkänahkainen ukon käppänä! Täällä jauhat kakkaa, valehtelet ja haukut, mutta itse et kestä mitään haukkumista.😂

        Sä oot itte samanlainen haukkuja niinkuin viestistäsi näkee.


      • poisväärältäpalstalta kirjoitti:

        Sä oot itte samanlainen haukkuja niinkuin viestistäsi näkee.

        No tuo ukko on kyllä haukut ansainnut..


    • Tämä oli kyllä hyvä, fiksu, totuudenmukainen ja hauska avaus.😊

      • Katos_peiliin

        Nettikiusaamista tuo on ja sinua se miellyttää, kun vain kohde on sinulle oikea. Et ymmärrä mitä on maltti, anteeksiantaminen ja terve suvaitsevaisuus sekä epäolennaiseen puuttumattomuus. Itse olet kirjoittanut että älkää reagoitko realistin kirjoituksiin, älkää vastatko, mutta itse olet täällä kuitenkin vähän väliä riitelemässä, itkemässä omista huolista, ja vuorotellen kertomassa että et enää paltalle tule. Tosi sekoilevaa ja ristiriitaista käyttäytymistä.


      • Katos_peiliin kirjoitti:

        Nettikiusaamista tuo on ja sinua se miellyttää, kun vain kohde on sinulle oikea. Et ymmärrä mitä on maltti, anteeksiantaminen ja terve suvaitsevaisuus sekä epäolennaiseen puuttumattomuus. Itse olet kirjoittanut että älkää reagoitko realistin kirjoituksiin, älkää vastatko, mutta itse olet täällä kuitenkin vähän väliä riitelemässä, itkemässä omista huolista, ja vuorotellen kertomassa että et enää paltalle tule. Tosi sekoilevaa ja ristiriitaista käyttäytymistä.

        Tuollaista tyyppiä ei tarvi sääliä ja sillä sipuli!

        Ja moni täällä on pitänyt taukoa palstalta tai halunnut lähteä.. Tulin takaisin kavereiden takia, kuten hekin palasivat.

        En ole täydellinen ja teen virheitä, mutta olen ihan hyvä tyyppi kuitenkin.

        Sinähän nyt haukuit minua? Eli kaikki ovat joskus eri mieltä asioista ja ihmisistä?


      • katso_peiliin
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Tuollaista tyyppiä ei tarvi sääliä ja sillä sipuli!

        Ja moni täällä on pitänyt taukoa palstalta tai halunnut lähteä.. Tulin takaisin kavereiden takia, kuten hekin palasivat.

        En ole täydellinen ja teen virheitä, mutta olen ihan hyvä tyyppi kuitenkin.

        Sinähän nyt haukuit minua? Eli kaikki ovat joskus eri mieltä asioista ja ihmisistä?

        Oma kehu haisee kuten realistilla. Et ole hyvä tyyppi. Olette palstalla kirjoittelemassa itsestänne tai muista kirjoittajista, vaikka niille on täysin omat palstat luotu. Pilaatte kokkolapalstan luonteen.


      • katso_peiliin kirjoitti:

        Oma kehu haisee kuten realistilla. Et ole hyvä tyyppi. Olette palstalla kirjoittelemassa itsestänne tai muista kirjoittajista, vaikka niille on täysin omat palstat luotu. Pilaatte kokkolapalstan luonteen.

        Mitäpä jos avaisit omia juttuja palstalle, jos minun ja kamujen jutut niin häiritsee? Ja ei minua haittaa yhtään etten ole mielestäsi hyvä tyyppi, itseäsi näkyy vaivaavan minä ja tihkut ilkeyttä. Mitä jos rauhoittuisit ja miettisit muita aiheita?


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, minulla on lukemattomia ystäviä, LohtajanPäivi, LohtajanPäivikki, OuluntienSinkku, Ressunihailijatar, KannuksenKonkarinainen jne...
      Päivän aforismi n:o 47
      Jokainen meistä voi kuopan kaivaa, realisti tekee järven.

    • KaleviKokkolasta

      Montako noista tunnet henkilökohtaisesti?

    • armeijanpsykologi

      Onhan se nähty kautta aikain, jo Kustaa Vaasan ajoilta. Ammattiupseerin elämä kestää max 20 vuotta ja sen jälkeen hän on pelkkä raakile. Koulujakäymätön vailla mitään ammattia yhteiskunnan elätettävänä vuosikymmeniä. Viisikymppisenä upseeri on juonnut itsensä alkoholistiksi on kurttuinen, kärtyinen, sairasteleva, ontuva, keskustelupalstoilla sönköttävä, muistisairas paskiainen.

    • TosirealistiKokkolan

      En ole ontuva, hah, hah, haa!!!...

    • TOSIripulisti

      Onko ripulistin ruikutuksella rajaa!

    • psykologiarmeijasta

      Usein eläköityvillä ammattiupseereilla esiintyy myös vanhemmalla iällä pahaa taipumusta narsismiin joka johtaa laitoshoito kierteeseen.

    • TosirealistiKokkolan

      Soitin robotille ja käskin poistamaan kaikki minua herjaavat kirjoitukset, hah, hah, haa!!...

    • TosirealistiKokkolan

      Ankeaa on! En toivo tälläistä elämää kellekään!

    • LohtajanPäivi

      Ressu on nero.

      • TOSInero

        Päivi on "nero"!


      • TosirealistiKokkolan

        Kiitos Börje!


    • TosirealistiKokkolan

      Mannerheim oli paska. Kadettikoulusta homouden takia erotettu ja Venäjälle karkotettu sontakasa. Tuli Suomeen luovuttamaan Karjalan, Petsamon, Sallan, ja Suomenlahden saaret. On se merkillistä, ettei sälliä kukaan tappanut - ajoissa.
      Ukko ei kehdannut edes kuolla Suomen maaperällä, hah hah haaa!!!...

      • historiaareijolle

        Voitti kuitenkin vapaussodan. Talvisodassa niukka häviö. Jatkosota tasapeli. Itsenäisyys tuli ja säilyi hänen ansiostaan. Eihän tälläista voi pelkällä majurin koulutuksella ymmärtää.


    • Malttia

      Kun Tosirealisti jättää tämän maailman toinen tulee tilalle, kuin mustanaamio. Tosirealisointi kirjoittaa joskus niin tosissaan, olettamuksiaan, vailla varsinaista tietoa, jota voisi etsiä, ennenkuin lähtee agressiivisena purkamaan tuntojaan tänne. Myös realistilla on tällaista tynkää maailmankatsomusta joissain kirjoituksissa. Usein ihminen tarvitsee päiviä kuukausia, jopa vuosia, ymmärtääkseen jonkin asian paremmin, kun saa riittävästi tietoa ja osaa sitä soveltaa muidenkin asiat huomioon ottaen.
      Sipilä ja muut tunarit ovat hyvä esimerkki MP/vene veron kanssa, oli titteli vaikkapa herraIsoministeri tai "Herrra" kapteeni.

    • TosirealistiKokkolan

      Kadettiupseerin, eli Tosiupseerin elämä on vapaan ihanaa. On hyvä eläke, nuoruus parhaimmillaan, vapaat oloneuvoksen päivät, vapaa ja lähes maksuton liikunnallisuus, uudet kaverisuhteet mm VesiVeijarissa yms yms...

      • Kerro_meille

        Miten itse katsot hyötyväsi oman elämänpolkusi kehumisesta. Meillä on kaikilla oma tie kuljettavana. Eikä siihen ole voinut itse vaikuttaa millaisia kykyjä ja tuuria elämässä on. Miten siis kuvailisit miten tämä itsesi kehuminen auttaa muita ihmisiä tai että sinä saisit, ehkä sitä hakemaasi arvosttusta enemmän? Noin viisaana voisit analysoida kirjoiuksesi tarkoitusta, kun sinähän sen parhaiten tiedät, miksi tänne kirjoittelet.


      • TosirealistiKokkolan
        Kerro_meille kirjoitti:

        Miten itse katsot hyötyväsi oman elämänpolkusi kehumisesta. Meillä on kaikilla oma tie kuljettavana. Eikä siihen ole voinut itse vaikuttaa millaisia kykyjä ja tuuria elämässä on. Miten siis kuvailisit miten tämä itsesi kehuminen auttaa muita ihmisiä tai että sinä saisit, ehkä sitä hakemaasi arvosttusta enemmän? Noin viisaana voisit analysoida kirjoiuksesi tarkoitusta, kun sinähän sen parhaiten tiedät, miksi tänne kirjoittelet.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Joku sontakasa aloitti tämänkin keskustelun, hah hah haaa!!!...


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, saan nukuttua paljon paremmin keksittyäni jotain negatiivistä muiden positiivisistä kommenteista. Lisäksi koen ylemmyyden tunnetta saadessani kehua itseäni ja käyttää adjektiivejä ja sivistys sanoja itsestäni. Myös erektioni vahvistuu ja kiihotun kirjoittaessani rekattujen naisnimimerkkien kanssa, hah, hah, hah!!!...

    • OuluntienSinkku

      Ressu on nero.

      • TosirealistiKokkolan

        Kiitos Börje!!


    • TosirealistiKokkolan

      Kaikki hörhöt, tupakoitsijat, sivarit, homot ja muut turhakkeet jotka tänne kirjoittelevat täyttä paskaa tosirealistista ovat vain kateellisia pissiäisiä. Tosirealisti säälii teitä turhakkeita, hah, hah, haaa!!!...

      • yli-viisas-perhosta

        Voi voi sua;minä säälin sua tai paremmin vihaan!sulla ei oo mitään elämää,muutako höpöttää tommoista PASKAA!suosittelen sua hourulaan menoa!mutta eihän lääkäritkään voi ihmeitä tekemään!mutta ainaki olisit pois täältä!


      • TosirealistiKokkolan
        yli-viisas-perhosta kirjoitti:

        Voi voi sua;minä säälin sua tai paremmin vihaan!sulla ei oo mitään elämää,muutako höpöttää tommoista PASKAA!suosittelen sua hourulaan menoa!mutta eihän lääkäritkään voi ihmeitä tekemään!mutta ainaki olisit pois täältä!

        Hah hah haaa, vituttaako, hah hah haaa!!!...


    • BullaBulla

      Sudanilaiset ei naura. He ymmärtävät tosirealistia. Näin kuinka tosirealisti tarjosi heille kahvit uimahallilla.

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, olen nimittänyt itseni uimahallin ylivalvojaksi ja tulen jatkossakin puuttumaan epäkohtiin. Tämä Sudanilaisten tapaus oli pelkkä vahinko. Luulin etteivät miehet olleet peseytyneet ja mainitsin tästä heille englannin kielellä, koska en puhu sutania. Vasta sitten havaitsin heidän olevan ihonväriltään tummia. Pahoittelin tapahtunutta ja vältyin kuudennelta porttikiellolta ainakin vielä, hah, hah, haaa!!!...

    • LohtajanPäivi

      Ressu on nero.

      • TosirealistiKokkolan

        Kiitos Börje.


    • ensinpelastettin

      Pitääkö pelastusarmeijan upseereiden käydä kadettikoulu vai mistä heitä valmistuu?

    • Eläintenystävä

      Onneksi meitä onnettomia eläkeläisupseereita ei ole kuin promille suomen väestöstä. Aika moni kuolee oman käden kautta eläkkeelle päästyään. Emme sopeudu yhteiskunnan sääntöihin oltuamme omasta mielestämme lähes jumalaan verrattavissa. Suurin osa on poikamiehiä tai elää kulissi avioliitossa peittääkseen homoutensa. Kasvattaa kukkia, juttelee olemattomien eläinten kanssa, kirjoittelee netin keskustelupalstoille, riitelee naapurien kanssa tai ei muutenvain sopeudu yhteiskuntaan.

    • TOSIkapiainen

      Kapiaiseksi pääsee jos osaa karjua lujaa ja olla polttamatta itseään nuotiossa leirillä ollessaan!

    • OnAikaLopettaaSotiminen

      Tuo suunnaton upseerielämän ankeus johtuu siitä, että kun upseeri joutuu uhraamaan koko elämänsä ja uransa tehdäkseen mahdollisimman suuria negatiivisia tekoja, kuten tappamaan tarvittaessa tehokkaasti ihmisiä, tuhoamaan rakennuksia, teitä, siltoja, liikennevälineitä, tehtaita jne...tuottamaan tahallaan aivan mieletöntä surua ja murhetta ihmisille.

      Ihmisen mielenterveys ei kestä tuollaista elämää.

      Sotiminen on ylivoimaisesti ääliömäisin toiminto minkä ihminen on keksinyt!

    • Expalkkasotilas

      Reijon ja suurimman osan upseereista ongelmana on turhautuminen ja alkoholi. Eihän heillä ole mitään sotakokemuksia. Korkeintaan elokuvissa katsottu tuntematonta sotilasta ja harjoituksissa ammuttu kovilla panoksilla.

    • TosirealistiKokkolan

      Hah olen käynyt monilla talvi ja jatkosodan tapahtumapaikoilla, joten on omakohtaista sotakokemusta. Lisäksi olen yöpynyt teltassa lapinsodan sotatoimialueella Rovajärven ampumaleirillä, hah, hah, haa!!!...

    • TOSItahavo

      Mahotonta touhua Tahavolla!

    • LohtajanPäivi

      Ressu on tosi sotilas.

      • TosirealistiKokkolan

        Kiitos Börje!


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, kateellisten pissiäisten puheita. Hah hah haaa!!!...

    • laukaus-laukaus-sarrrrja

      Ei nyt ihan noin synkeää.

      Saithan sinä sotia sydämesi kyllyydestä.

    • TOSItahavo

      Ei tarvi ihmetellä ettei Tahavosta ollut kuin rottakouluun.

    • hahhahhaaaa

      Nurmelan Kalevi on tosi mies.Tämä Kivelä vain tyhjiä kirjoittelee tällä sivustolla. Kyllä persutkin tietää tyhjänpuhujan ja tosimiehen erot. Reijoa ei enään ehdokkaaksi päästetty ja Kalevi kerää ääniä viisailla kirjoituksillaan.

    • hahhahhaaaa

      Kalevia ja Reijoa ei verrata keskenään. Kalevi on rehellinen työmies ja Reijo yhteiskunnan elätettävä turhake, joka ei oikeaa työtä ole koskaan tehnyt.

    • hgdhasf

      Monet tutut upseerit on olleet tyytyväisiä. "Pääsee hyväkuntoisena eläkkeelle ja sitten voi tehdä jotain mukavampaa".

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, eilenkin pikku kaljoissa kirjoittelin akkutehdas asiaa ja minun käskettiin painua helvettiin tältä palstalta sotkemasta asioita. Kateelliset pissiäiset ja homot vainoavat jatkuvasti ja sotkevat kirjoituksiani, hah, hah, haaa!!!...

    • TOSIripulisti

      Kapiainen on kapiainen vai mitä ripulisti!

    • TosirealistiKokkolan

      Suomen selkäranka, hah, hah, haaa!!!...

    • TOSIkapiainen

      Kapiaiseksi pääsee jos osaa karjua lujaa ja osaa olla polttamatta itseään leirinuotiossa ok!

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, näistäkin solvauksista lähtee tutkimuspyyntö viranomaisille. Korvaukset nousevat miljoona luokkaan ja maksajina kaikki tosirealistia nimitelleet tai pilkanneet, hah hah haaa!!!...

    • TOSIripulisti

      Rohkeita nämä upseerit vai mitä ripulisti ok!
      Iltasanomat
      "Upseeri säikähti hiirtä niin pahasti, että hälytti apua – huoltomies avautuu uskomattomasta tapauksesta".

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, tykkipatterimme vääpeli Pekka Räikkönen Helltr/3 komppania oli rohkein tapaamani sotilasmestari. Hän ei pelännyt edes hiiriä. Kerran leirillä ollessamme hän pyydysti kolme hiirtä paljain käsin ja sai ylennyksen ylisotilasmestariksi, hah hah haaa!!!...

    • ylivänrikki

      Montako hiirtä piti pyydystää majurin natsoihin?

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, majureiksi pääsee vain harvat ja valitut mm. Ilkka Kanerva, Tapani Tölli ja tunnetuin tietenkin Tuntemattoman sotilaan majuri Lammio kaikkien majureiden esi-isä. Majurilta vaaditaan älykkyyttä ja kestävyyttä sekä vahvoja henkisiä ominaisuuksia joita tosirealistilta on, hah hah haaa!!!...

      • latvalaho

        Aikooko se ripulisti joskus hyödyntää näitä erinomaisia ominaisuuksiaan jotenkin?


    • TOSIripulisti

      Pelkääkö ripulistikin hiiriä ok!

    • TosirealistiKokkolan

      Tahvot ja Ripulistit pelkäävät takuulla hiiriä, ja jopa banaanikärpäsiä, hah!
      Tosirealisti ei pelkää muuta kuin että taivas putoaa niskaan (= Gallian Gukko)...
      Hah hah haaa kaikille kateellisille kakkiaisille, paskiaisille ja pissiäisille!!!...
      Jotta on se vain niin ankeaa tämä ammattiupseerin köyhä eläke-elämä...

    • TOSIripulisti

      Pelekääkkö nää ripulisti hiiriä!

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, pelkään homoja ja että tekojärvi jää rakentamatta, hah hah haaa!!!...

    • NeristanninNinni

      Ressu on nero ja heetero.

      • TosirealistiKokkolan

        Suurkiitos Börje!!


    • NeristanninNinni

      Reijo on Mensan ja Setan jäsen.

      • TosirealistiKokkolan

        Kiitos Börje!


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, näihin ei kaikki pääse. Kiitos Ninni.

    • TosirealistiKokkolan

      Ammattiupseereista tulee usein alkoholisteja ja netin keskustelupalstoilla valittavia turhakkeita. Ammattiurheilijat taas pääsevät valmennustöihin tai eduskuntaan, kuten esim. Juha Mieto, Juha Väätäinen, Antti Kalliomäki, Sari Multala, Sari Yesayah, Markku Uusipaavalniemi, Arto Bryggare jne. Ammattiupseereista ei monikaan kykene edes ehdolle saati valituksi, johtuen heikosta koulutuksesta ja alkoholismista.

    • RytimäenRouva

      Ressu on oikiasa.

      • TosirealistiKokkolan

        Iso kiitos Börje!


      • RytimäenRouva
        TosirealistiKokkolan kirjoitti:

        Iso kiitos Börje!

        Kyllä vaan se alkoholismi upseerin aina ennemmin hautaan vie, kuin urheilijan.


      • TosirealistiKokkolan

        Hah, kaikki upseerit eivät osaa tissutella kuten tosirealisti ja Mannerheim. Ruokaryypyt ja hyvä viini kuuluvat päivittäiseen rutiiniin sekä iltaisin pieni annos leikattua konjakkia eli jaloviinaa, hah hah haaa!!!...


    • LohtajanPäivi

      Ressu on nero ja varmin viinantoimittaja.

      • TosirealistiKokkolan

        Kiitosta vaan Börje!


    • pilvenveikka

      Reijo olisi päässyt kenraaliksi, mutta ei halunnut. Vaasassa ei ollut vapaita vakansseja ja olisi pitänyt muuttaa Helsinkiin. Näin hän kertoi uimahallin saunassa.

      • TosirealistiKokkolan

        Nöyrä kiitos Börje!


    • everstimajuri

      Kenraaali Kivelä, hah hah haaa!!! Ruotsin tai Italian armeijaan korkeintaan.

    • TOSIripulisti

      Onko perää että ripulistia luultiin armeijassa tykinrassiksi!

      • KerranSattunutta

        Ei kun toisen tarinan mukaan ripulistille oli työnnetty tykinrassi kloaakkiaukkoon kun se oli ammottanut niin samankaltaisesti.


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, tämäkään ei ole totta. Olisin todellakin ylennyt kenraalikuntaan, mutta se olisi edellyttänyt muuttoa etelä-suomeen tai jopa ulkomaille. Päätimme vaimoni kanssa pysyä Kokkolassa ja ohjata voimavaramme tämän kaupungin kehittämiseen, hah hah haaa!!!...

    • LohtajanPäivi

      Ressu on Nero.

      • TosirealistiKokkolan

        Suurkiitos Börje!


    • TosirealistiKokkolan

      Kiitän itseäni kiitos.

    • TosirealistiKokkolan

      Vattajan alueella näkyy kätteni työn jälki parhaimmillaan. Mahtavat maisemoinnit ja ajourat selvästi merkitty maastoon. Työ vei useita vuosia ja minut palkittiin näistäkin, kuten monesta muustakin aloitteestani puolutusvoimissa. Näitä alotteitani eivät esimieheni ehtineet varastamaan, kuten lukuisten muiden alotteiteni kohdalla tapahtui, hah hah haaa!!!...

      • LopetaJoKääkkä

        Oli miten oli, niin ajattelepa ripulisti ihan ite että ketä kiinnostaa kenenkään muinaiset aloitteet sitten pätkääkään? ripulisti itsekin varmasti viisveisaa kakkaläjän vertaa kenenkään jostakin aloitteista.


    • TOSIripulisti

      Heh, ripulisti on varmaan ollut "pidetty" työkaveri!

    • esikunnannaiset

      Kovat oli työporukan läksiäiset, kun päästiin tästä miehestä eroon. Ikävä ei tullut kenellekkään.

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, käytän alkoholia säännöllisesti mutta vähän. Muutama olut ja pullo hyvää punaviiniä päivässä sekä iltaisin tilkka konjakkia hyvässä seurassa itsekseni, hah hah haaa!!!...

      • PromilletPaukkuu

        Niin paljon on ripulisti sellaista silkkaa valehtelua ja hölynpölyä palstalle säksättänyt, ettei ne ihan selvän sekopään juttuja yleensä ole, vaan jossain aineissa olevan sekopään hourailuja.


    • TosirealistiKokkolan

      Kadettiupseerin ammatti on ammateista paras. Valitettavasti siihen pääsevät vain harvat ja valitut - maamme parhaimmisto, jopa muutama nainenkin. Noin promille kansalaisista kelpuutetaan upseerin ammattiin. Opistoupseeriksi pääsee yhtä helposti kuin poliisiksi, hah!...

      • KaustarinKati

        ..ja eläkkeellä pelkkä jonninjoutava länkyttäjä, kun ei muuhun kykene.


    • TOSItahavo

      Ei tarvi ihmetellä ettei Tahavosta ollut kuin rottakouluun!

    • Anonyymi

      Onko se ollut vääpeli?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe