Tehdään maavertailuja

maavertailuja

Omat seksikumppanini:

- 2 suomalaista
- 2 romanialaista (valkoisia eurooppalaisia, ei mustalaisia)
- 1 ranskalainen
- 1 espanjalainen
- 1 portugalilainen

Pituus (ja paino jos tiedossa):
- 2. suomalainen 194 cm
- espanjalainen 191 cm (ja 78 kg)
- 2. romanialainen 184 cm (ja 60 kg)
- 1. romanialainen 180 cm (ja 80 kg)
- 1. suomalainen, ranskalainen ja portugalilainen kaikki ainakin hieman minua pidempiä

Silmät:
- siniset tai vihreät: romanialaisilla ja suomalaisilla
- ruskeat: espanjalaisella, ranskalaisella ja portugalilaisella

Hiukset:
- suomalaisilla (muistaakseni) ristiveriset/ruskeat
- 1. romanialaisella ristiveriset/ruskeat
- 2. romanialaisella mustat
- espanjalaisella ja ranskalaisella ruskeat, portugalilaisella ehkä ruskeat myös (en muista enää)

Alakerran mitta:
- 2. suomalaisella isoin
- 1. romanialaisella varmaankin toiseksi isoin
- pienimmät varmaankin portugalilaisella ja 2. romanialaisella

Etunimen eka kirjain:
- suomalaisilla M
- 1. romanialaisella S
- 2. romanialaisella P
- ranskalaisella A
- espanjalaisella R
- portugalilaisella E

Ikäero
- espanjalainen 7 vuotta minua vanhempi
- portugalilainen 6 vuotta minua vanhempi
- 2. suomalainen 5 vuotta minua vanhempi
- 1. romanialainen 4 vuotta minua vanhempi
- 2. romanialainen 3 päivää minua nuorempi
- ranskalainen 2 vuotta minua nuorempi
- 1. suomalaisesta ei ole täyttä varmuutta, väitti netissä että olisi ollut minua 4 vuotta vanhempi mutta kun myöhemmin katsoin hänen toista profiiliaan sen mukaan hän olisikin ollut peräti jotain 8-10 vuotta minua vanhempi, mikä alkaa olla minulle kyllä jo ihan liikaa

Luonne:
- 1. suomalainen melko itsevarma ja rento, ehkä hieman pöyhkeäkin "persumies", kuitenkin melko pihi
- 2. suomalainen avoin, rehti, rento ja seikkailunhaluinen, kaikista näistä tähän asti mahtavin ja luotettavin ihminen, rahankäyttö naiseen normaalia (ei pihi eikä vuolaan avokätinenkään)
- 1. romanialainen avoin, itsevarma ja sosiaalinen, suhteellisen pihi
- 2. romanialainen naisten kanssa ujo ja "herkkä"/romantikko, ei järin pihi (toi joka kerta nähdessämme mukanaan viinipullon)
- ranskalainen romanttinen herrasmies mutta melko pihi
- espanjalainen avoin, rento, intohimoinen, avokätinen ja törsäsi herkästi paljonkin rahaa naiseen (näistä kaikista eniten)
- portugalilaista tunsi liian vähän aikaa (kaikista näistä kumppaneistani vähiten eli vain yhden illan) että voisi sanoa tähän mitään

Aiempi seksikokemus:
- 1. romanialainen ja 1. suomalainen todellisia pleijereitä, espanjalainen mahdollisesti myös
- 2. suomalaisella ollut monia suhteita mutta myös useita vakavia joukossa
- 2. romanialaisella ollut useampia kumppaneita, mutta yleensä itse ollut se romantiikkaan taipuvainen "roikkuja"
- ranskalainen neitsyt
- portugalilaisen historiasta ei minkäänlaista tarkempaa hajua, mutta ainakin hänellä ollut sekä vakavia että vähemmän vakavia juttuja

Seksin sujuvuus:
- parhaat kerrat/kumppanit: espanjalainen (kaikkein intohimoisin), ranskalainen, 1. romanialainen
- surkeimmat kerrat/kumppanit: portugalilainen, 2. romanialainen, 1. suomalainen
- keskiverrot kerrat/kumppanit: 2. suomalainen

Suhteiden tai "suhteiden" kesto
- 1. romanialainen: 3 vuotta, jonka jälkeen välissä pari vuotta taukoa/muita suhteita ja sitten taas uudemman kerran mutta tällä kertaa lyhyemmän aikaa
- 2. romanialainen: puoli vuotta
- 2. suomalainen: 3-4 kk
- espanjalainen: 1 kk
- ranskalainen: 1 viikko
- 1. suomalainen: 2 iltaa
- portugalilainen: 1 ilta

Tehkää tekin omanlaisenne vastaavat.

15

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaka-_-Watson

      Ei onnistu. Liikaa kokemusta.
      Mutta sanottakoon että huonoimpia ovat olleet intialaiset ja suomalaiset naiset. Parhaita brasilialaiset.

      • Raaka-_-Watson

        Ikävä tuottaa pettymys kun en ole kumpaakaan. Koskaan en ole ottanut maksua ja kyllä minä pesunkestävä hetero olen.


    • Raaka-_-Watson

      Mutta kaikkein parhaiten on mies ottanut suihin silloin kun vielä asuin Suomessa. Mies tietää tarkalleen mikä tekee gudaa. Lasti lähti aika helposti. Ei sen puoleen, kyllä suomalaiset naisetkin ottaa hyvin suihin ja antaa herkästi pillua.

      • Raaka-_-Watson

        Ei ja ei. Koskaan en ole ollut missään seksuaalisessa kanssakäymisessä miehen kanssa eikä suomalaiset naiset ole juurikaan ottaneet suihin.
        Ikävä tuottaa pettymys jälleen kerran.


      • Deuce
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Ei ja ei. Koskaan en ole ollut missään seksuaalisessa kanssakäymisessä miehen kanssa eikä suomalaiset naiset ole juurikaan ottaneet suihin.
        Ikävä tuottaa pettymys jälleen kerran.

        Kyllä naiset ottaa.


      • Raaka-_-Watson
        Deuce kirjoitti:

        Kyllä naiset ottaa.

        Aikoinaan hyvin harvoin. Asiat ovat varmasti muuttuneet.


    • maavertailuja

      Unohtui vielä:

      Suuteleminen:
      - romanialaiset kumpikin suutelivat yllättävää kyllä todella hyvin
      - ranskalainen suuteli vain varovaisesti huulille antamatta "kunnon" suudelmaa (ilmeisesti kokemattomuuttaan), joten minun piti oma-aloitteisesti tunkea kieleni hänen suuhunsa
      - suomalaiset ja espanjalainen suutelivat muistaakseni aika normaalisti/keskiverrosti
      - portugalilaisesta en muista
      - olen suudellut kymmeniä kertoja useampia miehiä kuin joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ja siihen joukkoon mahtuu jo todella ällöttäviäkin suudelmia (mm. erään perulaisen kanssa ne olivat aina ällöttäviä)

      Kondomin käyttö:
      - romanialaiset, ranskalainen, portugalilainen ja 2. suomalainen käyttivät aina ihan oma-aloitteisesti kondomia todella vastuullisesti, heitä ei tarvinnut siihen edes mitenkään patistaa
      - vain 1. suomalainen ja espanjalainen eivät käyttäneet kondomia lainkaan koskaan
      - suuseksissä ei kuitenkaan kukaan käyttänyt kondomia edes alussa (paitsi 1. romanialainen, koska pakotin hänet siihen, mutta hänkin vänkäsi siinä ensin vastaan)

      Suuseksi:
      - romanialaiset ja espanjalainen halusivat suuseksiä mutteivat antaneet sitä itse
      - suomalaiset halusivat suuseksiä mutta antoivat sitä myös itse (tosin 1. suomalainen vain yhden lipaisun verran)
      - ranskalainen ja portugalilainen eivät pyytäneet eivätkä myöskään antaneet suuseksiä

      Kotipaikkakunnat:
      - 1. romanialainen Braila
      - 2. romanialainen Brasov (muistaakseni)
      - ranskalainen Osny
      - espanjalainen Madrid
      - portugalilaisesta en tiedä, muistaakseni sekin tuli tuona iltana puheeksi mutten voi muistaa kun kuitenkin tunnettiin vain sen yhden illan ajan
      - suomalaisista en kerro alkuperäisiä paikkakuntia ettei heitä tunnisteta tästä, mutta sanottakoon että kumpikin vaikutti tavatessamme pk-seudulla

      • maavertailuja

        Suuseksi-kohtaan vielä:

        - romanialaiset ja espanjalainen lauenneet suuhun, muut eivät


      • Vitunurpo

        Urpo


      • maavertailuja
        Vitunurpo kirjoitti:

        Urpo

        Kiitos samoin <3


    • totuusesiin23

      heitä vielä settiä miltä mälli maistui ja loppukaneetiksi tarttuvat taudit vaikka näin
      2suomalaiset---ei mitään
      1 ranskalainen-----satiaisia ja herpeksen alku
      1 portugalilainen----valtava sillinhaju jäi värkkiin ja imusolmukkeet turposi
      1 espanjalainen, aftoja suussa 3 viikkoa, pillua kivisti puol vuotta,gonorrea päälle
      1 romanialainen---perse kipeä viikon jyysti kakkoseen kuin olisi matu,syfiliksen tynkää ryppynarussa

      • maavertailuja

        Miten niiltä joiden kanssa on käyttänyt kortsua on voinut saada sukupuolitaudin?


    • Puolueetonta

      Aloittajalle kysymys: Ovatko seksikokemukset ulkomaalaisten kanssa olleet lomamatkoilla koettuja? Vai onko kokemus liittynyt pidempään maassa oloon ja normaaliin arkeen(yli 4 vuotta)?

      Kysymys siksi että lomalla kaikki tuntuu jännittävämmältä kun itse on unohtanut arjen askareet ja velvoitteet muutamiksi päiviksi. Ja myös ulkomaalainen antaa erilaisen kuvan kun tietää että tässä ollaan vain hetken hurmassa, ei menossa avioon.

      Itse voin kokemuksistani sanoa että olen kyllä saanut parasta seksiä suomalaisilta. Erittelyjä en halua vielä tehdä. Mutta Venäläinen on vielä kokematta ja sen haluaisin kokea. En pikaseksiä vaan ensin tutustua ja ystävystyä ja sitten vasta seksiä.

      Jos joku kysyy mustasta niin koettu on, parikin kertaa. En pidä käytöksestä enkä ihon tuoksusta.

    • jdjdjdjdjdjd

      Seksikokemukset. Suomi, Tunisia,Romania,Italia,Afrikka, Kuuba, Iran, USA, Ranska. Huonoin Tunisia, Romania, Ranska. 3 parasta, Suomi,Iran,Kuuba, muissakaan ei valittamista.

    • Satunnainen_

      Sekalainen joukko suomalaisia, joista osa pitempiaikaisia suhteita. Kaikkia en varmaan muista, mutta hyvin vaihtelevia ovat kokemukset seksistä laidasta laitaan. Ulkkiksista taas muistan yhden brasilialaisen, joka oli ihan ok. En kuitenkaan mennyt seuraaville treffeille. Turkkilainen, ei paljon kehumista, mutta muuten mukava mies. Albaanin kanssa ei menty ihan loppuun saakka. Kiinalaisen kanssa olin liian kännissä. Pari nigerialaista, joista toinen kaikkien aikojen paras kokemus, toinen ei. Yksi syyrialainen oli varsin mielenkiintoinen, mutta tosi outo mulkvisti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe