Miehen Kaverit.....

ArvokkaastiRaivokkaasti

Mieheni kaverit ovat yrittäneet iskeä minua... Ihan kauhistuttaa millasia kavereita ne muka on, jumalauta! Miehelle kyllä heti kerroin kaiken ja mies tietää millaisten ihmisten kanssa hengailee.

En tiedä johtuuko se vikittely minusta vai siitä että miehen entiset naiset ovat lähteneet leikkiin mukaan ja minua pidettiin heti yhtä tyhmänä bimbohuorana jonka saa sänkyyn kun silmä välttää(Mies veti ennen vain sellaisia naisia puoleensa).
En nimittäin yrittänyt edes jutella tai tutustua/näyttää kiinnostusta näihin kavereihin kun he sopivan tilaisuuden tullen yrittivät saada sänkyyn... (iskivät eri aikoina tietenkin, eivät yhdessä).
Yksi niistä yritti silloin kun minä satuin kohtaamaan hänet kadulla humalassa ja hän oli itse selvinpäin, motiivikin oli yhtä kirkas kun kossu, kun hän yritti houkutella kotiinsa... Toiset eivät olleet yhtä läpinäkyvästi 'sen' perässä.

Ei minua haittaa se että minua yritetään iskeä varattuna, vaan se että miehen KAVERIT iskevät minua.
Tuntematon ei menetä yrittäessään arvoa silmissäni ja molempien elämät jatkuu. Se tuntematon halusi vaan yrittää ehkä olettaen minun kaipaavan muuta elämääni.
SE tuntematon ei tiedä millainen mies minulla on.
Ne miehen kaverit kuitenkin tulevat aina olemaan ne tyypit jotka yrittivät saada minulta vaikka he olivat hengaillessa aina niin hyvää pataa mieheni kanssa ja näkivät että meillä menee hyvin.

Bros before hoes, minä olin heidän silmissään selvästi HOE. Ne tilanteet saivat saatananmoiset vihanliekit syttymään sydämessäni, koska tiedän oman arvoni ja ne tyypit oikeasti luulivat että olen joku exien kaltainen BIMBOHUORA joka innostuu pienestäkin huomiosta! :(
"Jaa meidän frendillä on seuraava namupala jolla me joskus varmasti päästään leikkimään!"

En ollut heidän silmissään arvokas nainen. Ehkäpä he ovat nyt tajunneet... Vitun bimbot, en voi muuta sanoa... vituttaa vaan ajatella tätä asiaa.
Tässä tilanteessa miehen exät ovat varmaan osasyy siihen miksi minun oletettiin olevan samanlainen... kuka tietää.

9

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämäkinvielää

      Kun lähdette leikkimään miehen kavereiden kanssa niin sana kyllä varmasti kiertää joko niiden kavereiden keskuudessa tai sitten suuremmassa piirissä. Riippuu vähän haluaako ne kaverit turpaan siltä mieheltänne.
      Mutta sinä olet kuitenkin kaikille sen jälkeen se halpa, säälittävä mutta helppo pano ja ehkä useampikin yrittää sua sen jälkeen kun avaat haarat yhdelle - ja myöhemmin miesten keskuudessa sinua puhutellaan objektina ja puhe ei ole kyllä yhtään arvokasta sinusta..

      • sivustalukija

        Miehethän tuossa toimivat säälittävästi ja moraalittomasti 'kaveriaan' kohtaan.


      • miesonelukkahehe

        Aika huvittavaa, milloin miehillä itsellään on omasta itsestään ja omasta sukupuolestaan tuo kuva. Eli tottakai miessukupuoli on itsestäänselvyytenä täysin itsekäs, täysin moraaliton, vain omaa hyväänsä etsivä, kaverille raukkamainen heti selän takana. Eikä tunne mitään moraalista vastuuta, sehän on kaverin muijalla, vaikkei sitä edes saisi iskettyä.


    • Kommenttimieheltä

      Teit aivan oikein, kun et lähtenyt niiden mukaan. Ne varmaan kuvitteli, että sinä oot helposti saatava. Onneksi olit jämerä.

    • SuvaitsevuuttaNauti

      Jos joku sinua joku yrittää iskeä, olisit ylpeä ja tyytyväinen, sillä sinusta tykätään.
      Seksihän on voimakas perusvietti, joten siitä närkästyminen on turhaa, mikäli sinulle ja kumppanillesi ei haluta eikä tyhmyydessään tuoteta vahinkoa.
      Moni pariskuntahan yhteituumin nauttii myös ryhmäseksistä.

    • oppeliini1

      Miten miehesi suhtautui kun kerroit hänelle?
      Jos kavereiden käytos hänen mielestään on OK, olisikohan aika vaihtaa miesystävää.

      Seura tekee kaltaisekseen ja sano kenen seurassa liikut, tiedämme heti millainen olet.

      Toisenlaisiakin miehiä ON olemassa. Miehiä jotka kunnioittavat äitiään, siskojaan, tyttoystäviään ja naisia yleensä.

      • montavaihtoehtoa

        Olen samaa mieltä opeliinin kanssa. Miten miehesi tuon otti? Nuorissa on varmasti ihmisiä, jotka myös yrittää erottaa ihmisiä tuolla tavoin. Eli jotain kaveria tai kaveriporukkaa, jotka haluaa rikkoa miehesi suhteen tai ei pidä sinua riittävän hyvänä hänelle. Jos näin on pitäisi miehesi puuttua siihen, jos sinusta välittää. Ei kukaan halua välittämälleen ihmiselle pahaa ja jos edes huomaa jotakin sellaista niin puuttuu siihen. Oletko muuten varma ettei miehesi itse ole mukana touhussa eli testaa sinua (joka tietysti älyttömän typerää).


    • hyvähakeaajoissaapua

      Jokainen ihminen kantaa vastuun omista tunteistaan ja teoistaan. En osaa sanoa mikä sinulla on, mutta sinua selvästi ahdistaa ja siksi olisi hyvä ottaa yhteyttä mielenterveyden ammattilaisiin ja kertoa tämä sama asia heille. Varsinkin jos koet muiden ihmisten haluavan pahaa sinulle, etkä ehkä koe että kykenet itse selvittämään asiat, niin olisi hyvä käydä keskustelemassa asiasta vaikka yksityisellä, jos et halua mennä terveyskeskukseen. Jokaisella ihmisellä on joskus psyyke kovilla ero, yms. paineiden kanssa.

    • Leppittinen

      Mitäpä jos iskisit puukolla niitä kavereita? Koska miehet on kaikki TÄYSIN paskoja ja turhia ihon tuhlaajia, niin voisit yhtä hyvin tehdä koko maailmalle palveluksen ja puukottaa niiltä paskiaisilta munat pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe