Vanhan kännykän sisällön siirto uuteen kännykkään

autatätiämäessä

Miten saa siirrettyä vanhan iPhonen sisällön uuteen iPhoneen? Pystyykö myös kuvat siirtämään vanhasta kännykästä uuteen? Kiitos asiallisista vastauksista!

30

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kopioitu

      helpoiten i couldin kautta mihin kopiot nykyisen puhelimesi sieltä sit uuteen puhelimeen.

      • NäinMeillä

        Juuri näin. Varmuuskopiointi vanhasta juuri ennen vaihtoa. Sitten kun laittaa uuden päälle enimmäistä kertaa, voi valita haluaako ottaa käyttöön uutena laitteena vai vanhalla appleID:llä. Kun ottaa entisellä ID:llä, voi valita varmuuskopion joka tuodaan uuteen kännykkään.
        Toimii kuin junan vessa, tehty monta kertaa omissa ja perheen laitteissa.


      • autatätiämäessä

        Kiitos!


      • autatätiämäessä
        NäinMeillä kirjoitti:

        Juuri näin. Varmuuskopiointi vanhasta juuri ennen vaihtoa. Sitten kun laittaa uuden päälle enimmäistä kertaa, voi valita haluaako ottaa käyttöön uutena laitteena vai vanhalla appleID:llä. Kun ottaa entisellä ID:llä, voi valita varmuuskopion joka tuodaan uuteen kännykkään.
        Toimii kuin junan vessa, tehty monta kertaa omissa ja perheen laitteissa.

        Kiitos!


    • Kannattaa aina huolehtia, että valokuvat on muuallakin kuin puhelimessa. Tosi monella on vuosien kuvat vain puhelimessa.

      • autatätiämäessä

        Kiitos! Näin on minullakin, pitää yrittää valita säilytettävät :)


      • iponilanElkki

        Kuinka kätevä se muistikortti olisikaan.


      • autatätiämäessä kirjoitti:

        Kiitos! Näin on minullakin, pitää yrittää valita säilytettävät :)

        Mitä sitä liikaa valitsemaan, tietokoneella on tilaa. Toki tietokonekin tulee sitten varmistaa. Toki selvästi epäonnistuneet kannattaa poistaa.


      • kopioitu
        iponilanElkki kirjoitti:

        Kuinka kätevä se muistikortti olisikaan.

        Elkki voi pysyä vaan Win puolella kun ei muusta ymmärrä.


      • Antilatenssi
        iponilanElkki kirjoitti:

        Kuinka kätevä se muistikortti olisikaan.

        Et ole varmaankaan kuullut pilvipalveluista? Ei kun ne maksaa, eihän sulla sitä pilveä voi olla...


      • iponilanElkki
        Antilatenssi kirjoitti:

        Et ole varmaankaan kuullut pilvipalveluista? Ei kun ne maksaa, eihän sulla sitä pilveä voi olla...

        Heippa latenssi, vain todella tietämätön voi väittää pilvipalvelua turvalliseksi ja paremmaksi varmuuskopiointimahdollisuudeksi kuin esim. muistikortti.
        Vedä sinä vaan kaikki tietosi sinne pilveen, entä jos ei ole myöskään nettiä, eihän iphonen omistajat omien sanojensa mukaan tarvitse nettiä puhelimessa eikä sellaisia ominaisuuksia joita älypuhelimessa on.


      • iponilanElkki kirjoitti:

        Heippa latenssi, vain todella tietämätön voi väittää pilvipalvelua turvalliseksi ja paremmaksi varmuuskopiointimahdollisuudeksi kuin esim. muistikortti.
        Vedä sinä vaan kaikki tietosi sinne pilveen, entä jos ei ole myöskään nettiä, eihän iphonen omistajat omien sanojensa mukaan tarvitse nettiä puhelimessa eikä sellaisia ominaisuuksia joita älypuhelimessa on.

        Muistikortti ei ole mikään varmuuskopio, Jos puhelin katoaa, katoaa kortti mukana.


      • LaksatiiviLasse
        okaro kirjoitti:

        Muistikortti ei ole mikään varmuuskopio, Jos puhelin katoaa, katoaa kortti mukana.

        Et vissiin ymmärrä oikein miten nämä hommat menee, eikö tiedot katoa jos pidät puhelinta mukana, kuljetatko tietokonetta mukana, siinä voi mennä tiedot, et pidä ilmeisesti varmuuskopioita missään ulkoisella medialla tai tallennuslaitteella, haluat siis kaiken tietosi nettiin, hienoa, se on sinun asia, ei järkevien asia.

        Varmuuskopio ei ole mukana yleensä.


      • posliinilateksi
        kopioitu kirjoitti:

        Elkki voi pysyä vaan Win puolella kun ei muusta ymmärrä.

        muistaakseni appel 5 jtn.. ilmaista pilveä,iponi ollu surkein älykänny minkä omistanu,logiikka syvältä,lg,samsung,sony ollu parempi kylmä totuus


      • LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Et vissiin ymmärrä oikein miten nämä hommat menee, eikö tiedot katoa jos pidät puhelinta mukana, kuljetatko tietokonetta mukana, siinä voi mennä tiedot, et pidä ilmeisesti varmuuskopioita missään ulkoisella medialla tai tallennuslaitteella, haluat siis kaiken tietosi nettiin, hienoa, se on sinun asia, ei järkevien asia.

        Varmuuskopio ei ole mukana yleensä.

        Siis mitä sekoilet. Ainoa kännykköihin liittyvä muistikortti on se,joka on puhelimen sisällä. Ei sitä ole tarkoitus ottaa välillä pois. Tiedot toki voi kopioida talteen monella tapaa, esimerkiksi kytkemällä kännykkä tietokoneeseen.


      • Ndkdj

        Jos sallinet vielä pikku lisäyksen: En minä pidä itseäni millään tavoin toinen toistaan viisaampana, kokeneempi kuitenkin olen, monella ei ole niin pitkää ja osin ammatillista kokemusta, kuin minulla on.

        Olemme jokainen täällä niin osaavia kuin olemme, sitä ei kenenkään pidä omalta osaltaan korostaa. Varsinkaan ei sinun.


      • LasseLaksatiivi

        Keksit edelleen päästäsi omia ja väität ihan omia.

        "Toivoisin, että saisimme suomi24:n palstoista toimivia ja tänne voisi ihan oikeasti uusien kirjoittajien tulla kysymään ongelmistaan ja että heille annettaisiin trollauksien sijaan ihan oikeita vastauksia."
        Juuri tätä minäkin toivon, kaltaisesi pellet lopettaisi trollailun, opettelisit sinäkin antamaan neuvoja kuten minä ja lopetat sen itkemisen.
        Luotsia tänne kaivattaisiin, itse olisin pätevä palstan luotsi, sinun viestisi lähtisi samantien pois.


      • Ndkdj
        LasseLaksatiivi kirjoitti:

        Keksit edelleen päästäsi omia ja väität ihan omia.

        "Toivoisin, että saisimme suomi24:n palstoista toimivia ja tänne voisi ihan oikeasti uusien kirjoittajien tulla kysymään ongelmistaan ja että heille annettaisiin trollauksien sijaan ihan oikeita vastauksia."
        Juuri tätä minäkin toivon, kaltaisesi pellet lopettaisi trollailun, opettelisit sinäkin antamaan neuvoja kuten minä ja lopetat sen itkemisen.
        Luotsia tänne kaivattaisiin, itse olisin pätevä palstan luotsi, sinun viestisi lähtisi samantien pois.

        Itsekehusi on pohjaton. Lopeta keskustelun tähän.


      • kuka.ehdottaa
        LasseLaksatiivi kirjoitti:

        Keksit edelleen päästäsi omia ja väität ihan omia.

        "Toivoisin, että saisimme suomi24:n palstoista toimivia ja tänne voisi ihan oikeasti uusien kirjoittajien tulla kysymään ongelmistaan ja että heille annettaisiin trollauksien sijaan ihan oikeita vastauksia."
        Juuri tätä minäkin toivon, kaltaisesi pellet lopettaisi trollailun, opettelisit sinäkin antamaan neuvoja kuten minä ja lopetat sen itkemisen.
        Luotsia tänne kaivattaisiin, itse olisin pätevä palstan luotsi, sinun viestisi lähtisi samantien pois.

        " Luotsia tänne kaivattaisiin, itse olisin pätevä palstan luotsi, sinun viestisi lähtisi samantien pois. "

        Kuka sinua ehdottaisi luotsiksi?


      • LasseLaksatiivi
        kuka.ehdottaa kirjoitti:

        " Luotsia tänne kaivattaisiin, itse olisin pätevä palstan luotsi, sinun viestisi lähtisi samantien pois. "

        Kuka sinua ehdottaisi luotsiksi?

        Ei sitä tarvi ehdottaa, puolueeton ja asioista neuvoja joka ei trollaa sopii hyvin, olisin siis täydellinen koska olen puolueeton ja tiedän asioista, olenhan neuvonut usein monia.


      • Mikänimimerkki-
        LasseLaksatiivi kirjoitti:

        Ei sitä tarvi ehdottaa, puolueeton ja asioista neuvoja joka ei trollaa sopii hyvin, olisin siis täydellinen koska olen puolueeton ja tiedän asioista, olenhan neuvonut usein monia.

        Mikä on rekisteröity nimimerkkisi, tarkistan mitä ja missä olet neuvonut?


      • LaksatiiviLasse
        Mikänimimerkki- kirjoitti:

        Mikä on rekisteröity nimimerkkisi, tarkistan mitä ja missä olet neuvonut?

        Mikä sinun rekattu nimimerkki on?

        Minä en ole rekatulla neuvonut, mikään velvollinen sinulle en myöskään ole todistelemaan mitään, olet trolli.


      • Mikänimimerkki-
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Mikä sinun rekattu nimimerkki on?

        Minä en ole rekatulla neuvonut, mikään velvollinen sinulle en myöskään ole todistelemaan mitään, olet trolli.

        Näin! Odotettu vastaus. Tuollainenko sheriffiksi? Ei kai sentään.


    • Googlettakaapa

      Ei suoles oo enää mitään sheriffejä ja luotseja. Siks tää onkin huonompi saitti, ku moderaattorit puuttuu. Täällä paukutetaan päätä ihan miten sattuu. Nimimerkit vaihtuu ettei tiiä kuka on kuka ja sit nää idioottien jutut, ei ei ei.

      Jos Applen laitteet kiinnostaa googlettakaa, tääl on paljon paremmpii keskustelupaikkoja ja niis on tiukat valvojat näin jutut pysyy asialinjalla.

      • LaksatiiviLasse

        Niin, eipä täällä juuri muut neuvo asiallisesti kuin minä.
        Trolleja pullollaan palsta.


      • Mikänimimerkki-
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Niin, eipä täällä juuri muut neuvo asiallisesti kuin minä.
        Trolleja pullollaan palsta.

        Niinkö? En minä olen huomannut sinun neuvovan koskaan mitään. Ainoat neuvosi on, ettei kenenkään koskaan pidä hankkia iPhonea, koska se on rajoitettu ilman muistikorttia oleva ylihinnoiteltu puhelin. Näitäkö "neuvoja" tarkoitit? Jos joku neuvoa täällä kysyy, en ole ikinä havainnut sinun neuvovan täällä yhtään mitään. Toiseksi, nimimerkkisi vaihtuu koko ajan, ettei selvää saa. Vaikka tyylisi kirjoitusvirheineen ja heikon verbaalisuuden vuoksi on helppo havaita. :)


      • LaksatiiviLasse
        Mikänimimerkki- kirjoitti:

        Niinkö? En minä olen huomannut sinun neuvovan koskaan mitään. Ainoat neuvosi on, ettei kenenkään koskaan pidä hankkia iPhonea, koska se on rajoitettu ilman muistikorttia oleva ylihinnoiteltu puhelin. Näitäkö "neuvoja" tarkoitit? Jos joku neuvoa täällä kysyy, en ole ikinä havainnut sinun neuvovan täällä yhtään mitään. Toiseksi, nimimerkkisi vaihtuu koko ajan, ettei selvää saa. Vaikka tyylisi kirjoitusvirheineen ja heikon verbaalisuuden vuoksi on helppo havaita. :)

        No et varmaan tällä nimimerkillä, en minäkään ole sinun neuvoja huomannut, pelkkää trollausta kymmenillä eri nimerkeillä sinulta on kuulunut.
        Ikinä et väitöksillesi ole edes pystynyt linkkaamaan kohtaa jossa olisin väittänyt kuten keksit päästäsi.
        En ihmettele yhtään ettet ole havainnut, tuskin havaitset muutakaan, ethän havaitse edes iphonen huonoja puolia.

        Kirjoitusvirheitä en juuri tee, sinäkö et vaihtele nimimerkkiä, ihme palstan sotkija saatanaa.


      • Mikänimimerkki-
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        No et varmaan tällä nimimerkillä, en minäkään ole sinun neuvoja huomannut, pelkkää trollausta kymmenillä eri nimerkeillä sinulta on kuulunut.
        Ikinä et väitöksillesi ole edes pystynyt linkkaamaan kohtaa jossa olisin väittänyt kuten keksit päästäsi.
        En ihmettele yhtään ettet ole havainnut, tuskin havaitset muutakaan, ethän havaitse edes iphonen huonoja puolia.

        Kirjoitusvirheitä en juuri tee, sinäkö et vaihtele nimimerkkiä, ihme palstan sotkija saatanaa.

        Jaa-a, mitäpä mitään sulle linkittämään, nimimerkkisi ei ole ikinä rekattu. Kyllä minä olen joskus keskustellut pitkät jutut omaalla rekisteröidyllä nimimerkillä, omasi vaihtui silloinkin melkein jokaisessa kirjoituksessa. Mitäpä minäkään mitään rekattuja käyttäisin, kun ei kukaan muukaan.

        Mut mä annan nyt periksi, en jatka, koska nää jutut ei johda mihinkään ja mulla on parempaakin tekemistä. Kirjoittehan tästä eteenpäin itsesi kanssa nimimerkkejä vaihtaen, saat aina sopivia vastauksia.


      • J.K.Paasikivi-
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        No et varmaan tällä nimimerkillä, en minäkään ole sinun neuvoja huomannut, pelkkää trollausta kymmenillä eri nimerkeillä sinulta on kuulunut.
        Ikinä et väitöksillesi ole edes pystynyt linkkaamaan kohtaa jossa olisin väittänyt kuten keksit päästäsi.
        En ihmettele yhtään ettet ole havainnut, tuskin havaitset muutakaan, ethän havaitse edes iphonen huonoja puolia.

        Kirjoitusvirheitä en juuri tee, sinäkö et vaihtele nimimerkkiä, ihme palstan sotkija saatanaa.

        Kaiken viisauden alku on tosiasioiden myöntäminen


      • LasseLaksatiivi
        Mikänimimerkki- kirjoitti:

        Jaa-a, mitäpä mitään sulle linkittämään, nimimerkkisi ei ole ikinä rekattu. Kyllä minä olen joskus keskustellut pitkät jutut omaalla rekisteröidyllä nimimerkillä, omasi vaihtui silloinkin melkein jokaisessa kirjoituksessa. Mitäpä minäkään mitään rekattuja käyttäisin, kun ei kukaan muukaan.

        Mut mä annan nyt periksi, en jatka, koska nää jutut ei johda mihinkään ja mulla on parempaakin tekemistä. Kirjoittehan tästä eteenpäin itsesi kanssa nimimerkkejä vaihtaen, saat aina sopivia vastauksia.

        Niin, eihän sitä linkittäämään voi kun itse keksii asioita päästänsä väittäen niitä muiden tekemisiksi.
        Mikä on rekattu nimimerkkisi?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe