Tänään on taas hieman heikompi päivä

Surusieluinen

sen unohtamisen suhteen, koska näin sinusta unta viimeyönä. Ei tätä kaikkea kyllä varmasti tule helpottamaan sekään, että on erittäin suuri todennäköisyys joutua sun kanssa katse etäisyydelle seuraavan kuukauden sisään, koska mun on pakko tulla sinne missä me ensikerran tavattiin....😔

37

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justthinking

      eli mihin tuut?

    • missäpäinsuomea

      Minkälaisessa paikassa tapasit hänet?

    • väliäkeltä

      Työpaikan kahvihuoneessa?

      • Surusieluinen

        Ei me olla työkavereita....


    • Surusieluinen

      En mä tarkkaa paikkaa aio kertoa, mutta se on sellainen iso talo johon ei koskaan ole mukava mennä...

      • justthinking

        tajuan mutta ootko n vai m?Mitä kauheeta siinä ois että tapaatte?Itsellä vähän vastaava kuvio mutta tapaamisesta ei just nyt tarkempaa tietoa.


      • anonyymitkirjoittajat

        Mistä tiedät aloittajan tilanteen, jos se ei todellakaan halua tavata jotakin ihmistä.


      • Surusieluinen
        justthinking kirjoitti:

        tajuan mutta ootko n vai m?Mitä kauheeta siinä ois että tapaatte?Itsellä vähän vastaava kuvio mutta tapaamisesta ei just nyt tarkempaa tietoa.

        Olen nainen


      • Surusieluinen
        anonyymitkirjoittajat kirjoitti:

        Mistä tiedät aloittajan tilanteen, jos se ei todellakaan halua tavata jotakin ihmistä.

        Omalla tavallaan olis ihana nähdä hänet, mutta toisaalta tekis kipeää nähdä, kun tiedän varmaksi ettei hän tahdo nähdä mua tai olla tekemisissä mun kanssa...


      • ettäjottakoskakun

        Miksi olisi kiva nähdä? Miksi toisesta olisi kipeä nähdä sinut? Miten voit tietää, että toisesta olisi kipeä nähdä sinut?


    • Surusieluinen

      kirjoitin omia mietteitäni siitä miltä tuntuisi tavata hänet. Hän ei tahdo olla mun kanssa tekemisissä, koska en ole hänen tasoisensa millään mittapuulla.

      • justthinking

        Taidan ymmärtää yskän mutta älä väheksy itseäsi.Kenenkään koulutustaso ei tee ylempiarvoisempaa eikä pidä palvoa ketään sen vuoksi.Nää tyypit on aika out of reach,suosittelen siis että siirrät ihastumisesi johonkin realistisempaan henkilöön ettet hajota itseäsi.


      • selkääntaputtelujoita

        Korkeammin koulutetut harvemmin ylpistyvät koulutuksesta. Mutta jotkut ihmiset, koulutustasosta riippumatta kaipaavat muiden ihmisten huomiota ja suosiota ehkä tottumuksesta ja sellaisen ihmisen voi olla vaikea elää normisti.


    • Surusieluinen

      ai tunteitakin voi siirtää? miten? olen nyt vuoden yrittänyt unohtaa tämän ihmisen, koska tiedän että mitään ei ole eikä tule, mutta jostain syystä tunteet ei tottele järkeä.

      • justthinking

        Hei,mä tiedän ton kuvion.Itse ryvin puoli vuotta tossa tilanteessa,sain kylläkin vastakaikua mutta koin ton yhtälön niin vaikeeta etten lähtenyt sitä edistämään mitenkään.Edelleen joskus ikävä yllättää mutta nykyään seukkaan aivan ihanan miehen kanssa joka rakastaa mua aidosti ja oikeesti,tässä ja nyt ilman mitään problematiikkaa eli loppu hyvin kaikki hyvin.Ne tunteet laimenee ajan kanssa,usko mua.....kyllä se kirpasee mutta sä eheydyt tosta kun päästät irti.....Voit jutella mun kanssa jos haluat vaikka e-mail?T,tumma typy-77.


      • oiskonäinki

        Mistä teille tulee se problematiikka? Puhumattomuus on tietysti paha juttu, jos toinen ei suostu puhumaan. Mutta ainahan ei edes tiedä toisen tykkäämisestä eli problematiikka voi olla oman pään tuotosta.


      • justthinking

        No, koin sen aika ongelmalliseks kun en edes tiennyt onko vapaa vai varattu.Mielestänii tilanne oli sen verran rohkea henkisesti että tuntui jopa rakkaudelta ensisilmäyksellä.Elin tuota hetkeä kuukausia päässäni kunnes ymmärsin että meidän oli tarkoitus kohdata kyllä mutta ei sen enempää.Enhän mä voikkaan tietää mitä olisi voinut tulla kun selkeet signaalit kuitenkin sain mutta empä usko että mitään kovin pitkää suhdetta ois välttämättä tullu tai who knows.Silti joskus ikävöin tuota hetkeä,sitä voimakasta tunnetta jonka hän sai aikaan mutta enhän mä ikävöi häntä kun ei edes tunneta.On komea kaveri,viisas,ihastuttava,lämmin,näin hänet muistan puolen vuoden takaa,talletin sen kuvan sydämeeni.....


      • Surusieluinen
        justthinking kirjoitti:

        No, koin sen aika ongelmalliseks kun en edes tiennyt onko vapaa vai varattu.Mielestänii tilanne oli sen verran rohkea henkisesti että tuntui jopa rakkaudelta ensisilmäyksellä.Elin tuota hetkeä kuukausia päässäni kunnes ymmärsin että meidän oli tarkoitus kohdata kyllä mutta ei sen enempää.Enhän mä voikkaan tietää mitä olisi voinut tulla kun selkeet signaalit kuitenkin sain mutta empä usko että mitään kovin pitkää suhdetta ois välttämättä tullu tai who knows.Silti joskus ikävöin tuota hetkeä,sitä voimakasta tunnetta jonka hän sai aikaan mutta enhän mä ikävöi häntä kun ei edes tunneta.On komea kaveri,viisas,ihastuttava,lämmin,näin hänet muistan puolen vuoden takaa,talletin sen kuvan sydämeeni.....

        En oikein itsekään tajua miksi menin tällä lailla ihastumaan, mutta en tunnu pystyvän unohtamaan...


      • sothink
        justthinking kirjoitti:

        No, koin sen aika ongelmalliseks kun en edes tiennyt onko vapaa vai varattu.Mielestänii tilanne oli sen verran rohkea henkisesti että tuntui jopa rakkaudelta ensisilmäyksellä.Elin tuota hetkeä kuukausia päässäni kunnes ymmärsin että meidän oli tarkoitus kohdata kyllä mutta ei sen enempää.Enhän mä voikkaan tietää mitä olisi voinut tulla kun selkeet signaalit kuitenkin sain mutta empä usko että mitään kovin pitkää suhdetta ois välttämättä tullu tai who knows.Silti joskus ikävöin tuota hetkeä,sitä voimakasta tunnetta jonka hän sai aikaan mutta enhän mä ikävöi häntä kun ei edes tunneta.On komea kaveri,viisas,ihastuttava,lämmin,näin hänet muistan puolen vuoden takaa,talletin sen kuvan sydämeeni.....

        No miksi et antanut edes mahdollisuutta siis joo ymmärrän jos ei ollu hyvä mies mut jos hyvä ja jos sinkkuja molemmat niin voishan sitä vaikkapa sanoa että saat mahdollisuuden ja jos suhde ei toimi niin ystävinä erotaan.
        Mun mielestä tollasessa ei mitään väärää ois?
        Kyllä me miehetkin välillä tarvitaan mahollisuus näyttää että meistä on suhteeseen, ei tämä niin kivaa ole miehestäkään aina saada pakit tai sitten ihan jonku turhien asioiden takia tai että vaikka ois kemiaa niin joku paska tuuri sotkee tai joku ihminen sotkee toisten potentiaalisen suhteen alun.
        Itsevarma olen ja tiedän että joku nainen musta sais hyvän miehen ja että näkis että mun kans ois hyvä olla vaan ei aina olettaa että mies ei voi mennä lukkoon kun kunnolal rakastuu tai että ei vois välillä olla ruosteessa tai epävarma, sehän on ihan inhimillistä, antakaa oikeasti miehille vähän enemmän höllää ja tulkaa vastaan ei se ole kiva aina miettiä että no tää syy nyt täytyy taas kerran olla minussa kun ei se aina niin ole.


      • sofuckingthink
        sothink kirjoitti:

        No miksi et antanut edes mahdollisuutta siis joo ymmärrän jos ei ollu hyvä mies mut jos hyvä ja jos sinkkuja molemmat niin voishan sitä vaikkapa sanoa että saat mahdollisuuden ja jos suhde ei toimi niin ystävinä erotaan.
        Mun mielestä tollasessa ei mitään väärää ois?
        Kyllä me miehetkin välillä tarvitaan mahollisuus näyttää että meistä on suhteeseen, ei tämä niin kivaa ole miehestäkään aina saada pakit tai sitten ihan jonku turhien asioiden takia tai että vaikka ois kemiaa niin joku paska tuuri sotkee tai joku ihminen sotkee toisten potentiaalisen suhteen alun.
        Itsevarma olen ja tiedän että joku nainen musta sais hyvän miehen ja että näkis että mun kans ois hyvä olla vaan ei aina olettaa että mies ei voi mennä lukkoon kun kunnolal rakastuu tai että ei vois välillä olla ruosteessa tai epävarma, sehän on ihan inhimillistä, antakaa oikeasti miehille vähän enemmän höllää ja tulkaa vastaan ei se ole kiva aina miettiä että no tää syy nyt täytyy taas kerran olla minussa kun ei se aina niin ole.

        Siis ja jos itestä naisesta tuntuu että ihastuu tai rakastuu niin miksi yhtäkkiä vetää jarrut päälle jos ei oikeasti ole hyvää syytä siihen, siis ainakin pitäs jutella asiat kunnolal ja kysyä suoraan ne asiat mitkä vaivaa.
        Inhottava kun vaistoaa liian hyvin näissä asioissa toisesta mitä se ajattelee ja tuntee ainakin yleensä , harvoin on vaistot erehtyny, en tiiä mikä siinä on. Kait sitä on hyvä intuitio taijotain.
        En ole koskaan luovuttanu vaikka on vaikka kuinka rankkaaki joskus ollu mutta en miehenä jaksa loputtomiin, inhottavaa kun parhaassa iässä niin siinä se kolmenkympin ikä valuu täysin hukkaan kun ei saa edes mahdollisuutta vaikka kuinka yrittää ja vielä sillain että myöntää myös omat vikansa ja on paljonkin korjannut ja pyrkinyt kasvamaan lisää ihmisenä ja aina pyrin ja teenkin.
        Kaipaan minäkin vähän kunnioitusta ja hyväksyntää, ei mussa ole vikaa, olen hyvännäkönen ja hyvä luonne, naisessakin enemmän katon luonnetta eikä oo rima liian korkealla ja olen realistinen.


      • justthinking

        Oot ihana=)Kyllä me varmaan rakastuttiinkin mutta moni asia esti sen etten voinut ottaa enempää selvää...joskus nää vaan menee näin...


      • vitutkaikesta
        justthinking kirjoitti:

        Oot ihana=)Kyllä me varmaan rakastuttiinkin mutta moni asia esti sen etten voinut ottaa enempää selvää...joskus nää vaan menee näin...

        Toisaalta niin paljon ku kaipas suhteeseen tai että löytäs jonkun ja kävi niin että löysin sinut, ei ois tarvinu näin mennä koska en enää ketään muuta voi haluta, oiskin ollut vaan ihastuminen vaan näköjään elämä taas kerran vittuilee mulle.
        Ja ehkä kuulostan kyyniseltä mutta tuo että joskus nää vaan menee näin, niin no kun menee kerta toisensa jälkeen näin ja kun löydät vihdoin sen jonka kans ois hyvä olla niin tää nyt vaan menee näin päin vittua.
        Kyllä tässä alkaa oleen jo voimat lopussa sen suhteen että löytäsin enää ketään.


      • justthinking

        Haluatko jutella?Kuuntelen kyllä...


      • tottunutjo
        justthinking kirjoitti:

        Haluatko jutella?Kuuntelen kyllä...

        Ääh kuhan avaudun, eihän näissä asioissa voi syyttää ketään.
        Joskus käy niin että rakastuu ensimmäisen kerran elämässään vasta aikuisiällä.
        Pakko vaan hyväksyä että ei tule suhdetta rakkauden kohteen kanssa koska jos ei hyväksy niin ei silloin oikeasti välitä, joskus vaan vituttaa kun kerta toisensa jälkeen ei onnistu, vaikka kuinka yrittää olal oma itsensä ja avoin ja näyttää että vois olla ihan hyvä suhde.

        Pikkuihastukset kyllä kestää ja unohtuu mutta tälläsissä tapauksissa ärsyttää että ei ainakaan pysty vähään aikaan treffaileen kun tietää ettei pysty antamaan tunteistaan paljon mitään ellei samanlainen ihme rakstuminen tule vastaan mutta sitä tuskin tapahtuu vaikka näinkin kävi tuosta noin vaan.
        Uskon että tällänen rakastuminen on niin harvinaista että käy vain kerran elämässä ja jos ei onnistu niin ei löydä enään samanlaista.

        En ole täydellinen ja vikani/virheeni myönnän mutta ei tarvis käydää aina paska tuuri, toisten ei tarvi ku kävellä kadulla niin tulee suunnilleen syliin naiset.
        Toiset joutuu joka kerta taistelemaan naisen vuoksi ja monesti sekään ei auta.
        Kärsivällinen pitää osata olla ja ottaa toinen huomioon, eikä ole sen kohteen syy, välillä vaan vituttaa ja on itselleen vihainen.


      • enosaaneuvoa

        Miksi sinulla ei tule mitään sen naisen kanssa? Onko niin, että se nainen ei rakasta sinua vai. Jos rakastaa niin kyllähän rakkaus esteet voittaa, varmaan keksit keinon tai selvität rakastaako toinen. Itse ainakin pidän molemminpuolisia tunteita niin harvinaisina, että kyllä selvittäisin. Mutta yksipuoliset tunteet, no niitä on varmaan monila ja useammin. Minä en pysty tänne avaamaan oikein mitään enää, sillä kimpussani on joku hullu stalkkeri, joka hedelmäostoksiani myöten kirjoittaa tekemisiäni. Ja en muuten kuvittele.


      • jaahaha
        enosaaneuvoa kirjoitti:

        Miksi sinulla ei tule mitään sen naisen kanssa? Onko niin, että se nainen ei rakasta sinua vai. Jos rakastaa niin kyllähän rakkaus esteet voittaa, varmaan keksit keinon tai selvität rakastaako toinen. Itse ainakin pidän molemminpuolisia tunteita niin harvinaisina, että kyllä selvittäisin. Mutta yksipuoliset tunteet, no niitä on varmaan monila ja useammin. Minä en pysty tänne avaamaan oikein mitään enää, sillä kimpussani on joku hullu stalkkeri, joka hedelmäostoksiani myöten kirjoittaa tekemisiäni. Ja en muuten kuvittele.

        Onpa inhottavaa jos noin tekee. Siis no kirjotanhan itekki kaipauksestani mutta en omasta mielestä mitään tunnistettavaa.
        Joo siis kun sain jo pakit mutta kun nekin tuli silalin että yhes vaihees huoamsin että jotain on nyt käyny, joku sanonu jotain tai ite antanu väärän kuvan itestäni tai luulee että pillun perässä juoksen.
        Kun siis en oo ihan uuno naisten kans ja ensinäkin vaistosin että jotain on mätää tässä, yleensä vaistot näis asiois ollu oikees(voin olla täysin väärässäki)
        Ja ei ne pakit ollu ilkeät, se vaan jauho yhtä asiaa tai kahtakin joista päättelin että miks ees ottaa nuo asiat puheks siis kun kerroin että on tunteita no en kertonu et oon rakastunu ja vielä niin etten ole koskaan ennen.
        Vieläki jääny sellanen olo että jotain ei mulle oo kerrottu mutta tiedä sitten, en viiti enää jauhaa asiasta hänelle ettei ahistu, kertoo kyllä ite jos on jotain tunteita tai että mikä mättää tai jos oon kuvitellu kaiken.
        En nyt tietenkään voi satavarma olal ettei koskaan tulis mitään, eihän sitä tiedä koskaan kun kuitenkin nään välillä vielä.


      • eiseauta
        enosaaneuvoa kirjoitti:

        Miksi sinulla ei tule mitään sen naisen kanssa? Onko niin, että se nainen ei rakasta sinua vai. Jos rakastaa niin kyllähän rakkaus esteet voittaa, varmaan keksit keinon tai selvität rakastaako toinen. Itse ainakin pidän molemminpuolisia tunteita niin harvinaisina, että kyllä selvittäisin. Mutta yksipuoliset tunteet, no niitä on varmaan monila ja useammin. Minä en pysty tänne avaamaan oikein mitään enää, sillä kimpussani on joku hullu stalkkeri, joka hedelmäostoksiani myöten kirjoittaa tekemisiäni. Ja en muuten kuvittele.

        Niin no vielä sellasta että hyviä kommentteja sulla ja kävi miten kävi tai meni miten meni niin kärsivällinen olen ja aion olla ja ainakin sen näyttää että minä oikeasti välitän ja että jos ei halua puhua niin odotan siihen asti kunnes on oikea hetki siis jos jäi sanomatta jotain vielä.
        Välillä turhauttaa se on ihan normaalia ja eihän sitä voi edes rakastunena olla aina iloinen ja ainakin siitä olla onnellinen että oikeassa elämässä sai tälläsen tunteen kokea ja saa edellene kokea kun ei se näköjään lähekkään itestään noin vaan.
        En voi muuta ku olla vaan ja toki haluais läheisyyttä kun ei ole pitkään aikaan saanu edes halausta keltään mutta kun ei tee mieli kenenkään muun kans olla lähellä niin ei se auta ku oottaa että tunne katoaa tai jotain vaikka siihen menis sit toiset 5 vuotta sinkkuna, ehkäpä sitten taas tulee puun takaa yhtä ihana ihminen jonka kans kaikki menee alusta asti oikein.


      • Spes_

        Kuulostaa kovin tutulta... hmm...


      • ystävällinen_neuvo
        enosaaneuvoa kirjoitti:

        Miksi sinulla ei tule mitään sen naisen kanssa? Onko niin, että se nainen ei rakasta sinua vai. Jos rakastaa niin kyllähän rakkaus esteet voittaa, varmaan keksit keinon tai selvität rakastaako toinen. Itse ainakin pidän molemminpuolisia tunteita niin harvinaisina, että kyllä selvittäisin. Mutta yksipuoliset tunteet, no niitä on varmaan monila ja useammin. Minä en pysty tänne avaamaan oikein mitään enää, sillä kimpussani on joku hullu stalkkeri, joka hedelmäostoksiani myöten kirjoittaa tekemisiäni. Ja en muuten kuvittele.

        Jos pakkomielteisiä tyyppejä meinaat vältellä, niin tuota trollia ei kannata ruokkia enempää


      • suurisurusilmä

        Mulla sama kuvio Naisen kanssa,en tiedä,mutta nyt helpottaa kun ei olla niin paljoa tekemisissä ja sitten kun en saanut vastakaikua niin lopetin hänen tarkkailun yms...ja jätin rauhaan.
        Nyt juttu kulkee normaalisti Nainen on vapautunut ei varautunut tai hermostunut.
        Minun ei tarvitse miettiä etukäteen mitä sanon tai olen sanonut.eli yks lysti.
        Nainen on ok,mut toiv pysyy tällä tasolla eikä tee lähestymis liikettä ja ala taas testaamaan viehätysvoinaansa minuun,sillä mä pakenen paikalta eikä mua näy kun pakon työn metkeissä.


      • ootkohölmö

        Kuka vaan pystyy esittämään mitä vaan.


      • hahahaaaa
        ystävällinen_neuvo kirjoitti:

        Jos pakkomielteisiä tyyppejä meinaat vältellä, niin tuota trollia ei kannata ruokkia enempää

        Jaa että trolli, ihan oikeasta tuhnteesta ja oikeista ihmisistä kyse, mahtaa vaan kolahtaa niillä jotka kaipailee jotain palstan kirjoittajaa jota eivät edes tunne.


    • Nähdäänköhuom

      Miks sun täytyy unohtaa mut? Enkö enää ole tärkeä sulle? Taidat olla muissa maailmoissa.

      • Surusieluinen

        En ole hänen " veroinen ". Enkä ole edes nähnyt häntä elokuun 2016 jälkeen, joten tuskin huomennakaan.😥 alkaa tuntua, että lobotomia vois tepsiä...


      • ajatuksethajallaanko

        vai miten tuntemattomalle oisit mitään??


    • Surusieluinen

      jatkakaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe