Mistä seuraa vammaiselle?

cphetero

Mitenköhän CP-mies saisi seksiseuraa naisesta? Tekis mieli vaan ei ole kysyntää mulla. Tai jos ees näkisi alastoman naisen tai saisi saunaseuraa.

22

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RekisteröidyTänne

      Tai laita jokin muu sähköpostiosoitteesi, jotta sinuun saa yhteyden.
      Kiinnostuneita varmasti olisi.

    • ApuaAntavanainen

      Ei se järvi soutamisesta kulu vaikka olisi useampi soutaja
      Kysy vain naisilta tai parempi kertoa kaikki niin varmasti löytyy nainen joka antaa tutkia itseään ja vähän kokeillakin pillua
      Minullakin on yksi invalidi mies jonka annan kosketella itseäni hän ei pysty naimaan mutta teen hänelle suuseksiä kun hän haluaa pesen hänet viikoittain alasti nykyään

      • SallyJenie

        Kiva kun löytyy kivojakin ihmisiä.


    • CPHETERO

      Löylykauhamiehen kommentit olivat todella hyviä ja asiallisia. Tykkäsin niistä todella paljon. Kiitos niistä. Toivon, että kommentoisit lisää.

    • AnnanPillua

      Missä päin Suomea olet oletko kiinnostunut 36v naisen pillusta saisit tutkia minua

      • cphetero

        Iällä ei väliä. Voisi kiinnostaa. Olen Kuopiosta. Mutta eipä tällä palstalla voi vaihtaa yhteystietoja.


    • olen miettinyt että mistä löytyisi gay miestä

    • Anonyymi

      Pyörätuolissa istuva komea eronnut miesmiettii samaa. Jos on ideoitaTextaile040594049 mika

    • Anonyymi

      Meidän ns eriasemassa olevien miesten ei kannata laittaa tänne kysymyksiä

      Parempi kun ollaan vaan livessä ja jos jos joskus joku ns terve lähestyy, niin tyydytään siihen. Näitä ns naispuolisia kavereita ilmaantuu aina ja tuosta omatoimisesta juttelusta. Se vaan ei onnistu. Ns terveet naiset istuu pankin päällä ja sieltä ei kaikille lohkea kun ei ole samassa arvossa.

      Jos naisen euro on 0,80€, niin pillu nostaa sen euron arvon ainakin 1,10€ Vaikka kyse ei olekaan huoraamisesta.

      Älä loukkaannu aloittaja, puhun kokemuksesta. ”Ei sitä kaverin kanssa…..”.

    • Anonyymi

      Kuka nainen antaisi hellän hetken vammaiselle mutta mukavalle miehelle Etelä-Suomesta ilmianna itsesi.

      • Anonyymi

        Paljonko pystyisit maksamaan siitä?


    • Anonyymi

      Tästä aikaa muutama vuosi kun sanoin pitkäaikaiselle jotakuinkin omaikäiselle kaverille, että haluaisin hänen pillua! Hän suoraan alkoi puhumaan rahasta vaikkei se tuohon asiaan liittynytkään. Muutama sana seksistä vaihdettiin ja jatkettiin ihan kavereina ja ystävinä. Olen oppinut että he kyllä kertovat jos on asiaa. Ja niin ne kyllä tekevät! Ovat tehneet.

    • Anonyymi

      Olin vuosia terveen vanhemman (67v) miehen maisteltavana ja nussittavana, kun aikataulut kohtasivat. Nyt kun paikkakunnan vaihdoksen myötä en pääse häntä enää tapaamaan, tarvitsisin sedän, jonka munaa lutkutella ja nauttia pantavana osapuolena. Terveys ja luotettavuus oltava 100%. Kerrothan haluistasi viestissäsi. Laita myös sähköposti mukaan Nielen Kaikki

      • Anonyymi

        Moi mitäs päin olet, ehkä voitaisiin jatkaa siitä mihin edellisen kanssa jäi.


    • Anonyymi

      Moi. Etin naista mahottomilla kriteereillä. Oon läheisyyden kipee ja kaipaan märkiä suudelmia ja ihollaoloa. Varsinaista panemista ei välttämättä tee mieli, mutta haluaisin tuhman tytön kenestä on ihanaa kun mies on obsessoitunu tisseihin. Haluaisin kovasti jakaa mun tissifetissin jonkun kanssa. Haluaisin olla vapaassa käytössä että nainen voisi antaa mulle nänniä millon haluaa, tissimaito kiinnostaa myös. Haluan pervoilua, toisen luvatonta koskettelua ja nuolemista. En halua kovakouraisuutta tai satuttamista, vaan mielummin söpöilyä. Tykkään kun tisseissa on edes hieman kokoa että saa käsillä mukavasti kiinni, mutta voisi ne toisaalta olla valtavatkin että niiden väliin olisi mahdollisuus hukkuakin. Mä tykkään myös kun nainen on pluskokoinen, bbw, xl, naisenkokoinen, mistä ottaa kiinni, Jos luulet mahtuvasi tähän "vaatimuslistaan" niin ota yheyttä. Olis ihanaa päästä jo tissille.

    • Anonyymi

      Jos oisit etelä suomessa voisin hyvin näyttää vaimon naku kuvia ja jos ne kiihottaa vaimo vois olla kiinnostunut vaikka vähän vilauttaa myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe