Teet turhaa työtä Teuvo!

Ettäsillätavalla

Paavali on Herran Jeesuksen luona ja pysyy, vaikka kuinka häntä halveeraat. Ainoa asia, mitä saat aikaiseksi, on se, että synnin maljasi täyttyy piripintaan!

41

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilahkoihin

      Eikös Paavali surmauttanut ja itsekin surmasi ihmisiä vainotessaan kristittyjä. Raamatun mukaan murhamiehet/naiset eivät peri taivasten valtakuntaa.

      "ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää," sanoo Jumalan sana.

      • KylläSuomionpimeä

        No just joo taas. Sitten sinun ihannoimasi Teuvokaan ei peri taivasten valtakuntaa sillä huorin tekijätkään eivät pääse taivaaseen.
        Sinulta taitaa olla unohtunut se fakta, että Jeesus on antanut ja antaa edelleen syntejä anteeksi oman sovituskuolemansa tähden ja takia niille, jotka häneen turvautuvat.
        Voi miten pimeitä ihmisiä onkaan!


      • SinunihannoimaTeuvo

        Etkö tunnistanut että nimimerkki ei lahkoihin on juuri Teuvo?


      • Teuvoeitunne

        Teuvo ei tunne anteeksiantoa, viittaan tuhon puskanikillään antamaan lausuntoon. Miten Teuvo voisi tunteakaan anteeksiantoa kun hän ei tunnusta anteeksiantavaa voimaa -sovitusverta.


      • Pitkäänpalstalla
        Teuvoeitunne kirjoitti:

        Teuvo ei tunne anteeksiantoa, viittaan tuhon puskanikillään antamaan lausuntoon. Miten Teuvo voisi tunteakaan anteeksiantoa kun hän ei tunnusta anteeksiantavaa voimaa -sovitusverta.

        No se on kyllä totta. Jos ihminen ei ole saanut syntejään anteeksi, hän ei osaa antaa muille anteeksi ja silloin ihminen on eksyksissä.


    • alfa123om22

      Salaam!

      Rakkaat veljet saatan tietooni sen minkä näin näkynä kun sain pyhän hengen vuonna 1991. Näin, että Judas Iskariot oli palaamassa maan päälle seuraavaksi vuosituhanneksi. Eli täksi 2000-luvuksi.

      Näin kuinka hänet oli tuomittu olemaan ikuisesti vuoroin tuhat vuotta helvetin vaivassa ja sen jälkeen nouseman ylös aina tuhannen vuoden ajaksi maan päälle eloon. Mennäkseen jälleen helvetin vaivaan tuhanneksi vuodeksi.

      Kuten tiedämme tuo 12. toista apostolin istuin, jota apostoli Paavalikin ehkä käytti oli alunperin Judas Iskariotin hallussa. Niin myös nyt kun hän on helvetistään palannut tai palaava maan päälle tuhanneksi vuodeksi on tuo 12. apostolin istuin epäilemättä Judas Iskariotin hallussa.

      Apostoli Paavali, kansojen opettaja kävi lävitse opettajatovereineen suuren ahdingon 1000-2000 jKr. Ja hän sai lävitse raamattujen kääntämisen kansojen kielille. Jos häntä jostakin rangaistaan niin luulen, että seuraavan vuosituhannen 2000-3000 jKr. hän jäänee jossain määrin Judas Iskariotin varjoon.

      Muistamme vielä, että Jumalan valtakunnan työhön varattiin kaksi miekkaa ja tuo työ on johtava Jumalan valtakuntaan nimen omaan tällä vuosituhannella. Myös Paavalin tavoin Pietari on kokenut inflaation. Jeshua sanoi hänelle puutarhassa. Pane miekkasi tuppeen.

      Tämä vuosituhat on Judas Iscariotin uudelleen ruumillistuman vuosituhat.


      Salaam!

    • Jumalanonarmojatuomio

      Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.

    • turhaaTeuvovaivaanäkee

      Turhaan Teuvo sunilahkon pystyttämiseksi vaivaa näkee kun Herra ei sunilahkoa pystytä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

    • Jumalanonarmojatuomio

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • Todellaturhaa

      Luulisi jopa teuvon tajuavan ettei hän tämän palstan kauta saa enää käännynnäisiä. Mutta ilmeisesti hänellä on pakkomielle miellyttää saatanaa.

      • Pitkäänpalstalla

        Miten Teuvo ketään mitenkään voittaisi muuten kuin itselleen, sillä hänenhän mukaansa evankeliumi on vain todistukseksi, eli kerrottavaksi vain, ilman pelastavaa vaikutusta. Teuvo on kirjoittanut itsensä pussiin ja pussin suulle umpisolmun!


      • Aamenaamenaamen

        Teuvon todellinen tarkoitusperä on lähettäjänsä saatanan tavoin eksyttää niin monta Jumalan valittua kuin suinkin ehtii.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Ja hän sanoi heille: tämä on minun vereni, sen Uuden Testamentin, joka monen edestä vuodatetaan.

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä

    • JeesusonihanaHerra

      Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Osoita ihmeellinen hyvyytes, sinä niiden vapahtaja, jotka sinuun uskaltavat, niitä vastaan, jotka sinun oikiaa kättäs vastaan ovat.

      • Hura.huh.hah.hei

        Olipa taas "viisas" runo, voi jumalauta!


      • VesajaYrjöjaNäkee

        Voe junalautta


      • Vl-veljesi.Paavolasta
        VesajaYrjöjaNäkee kirjoitti:

        Voe junalautta

        Kuuluuko nuo Vesa ja Yrjö samaan ilmajoukkoon niiden mustien lentävien kissojen kanssa:):):)


      • Kuuluvatne

        Tosin en tiedä onko Yrjö Vesana vai Vesa Yrjönä.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä hänen vihansa viipyy silmänräpäyksen, ja hän ihastuu elämästä: ehtoona on itku, mutta aamulla ilo.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Minä ihastun ja riemuitsen sinun hyvyytes tähden, ettäs katsot minun raadollisuuttani, ja tunnet minun sieluni tuskassa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Teetturhaatyötä

      Teuvo! Niin turhaan

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jeesusarmahtaa

      Täytä meitä pian armoillas, niin me riemuitsemme ja iloitsemme kaikkena meidän elinaikanamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • eilahkoihin

      Aloittaja meinaa siis, että Saatanan enkeli meni Paavalin mukana taivaaseen, koska ei erkaantunut Paavalista sitten millään konstilla.

      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      • Pitkäänpalstalla

        Sinulla on TOSI huono lukemisen ymmärtäminen. Lihaan. Paavalin lihaa rusikoitiin. Se liha jää ja jäi myös Paavalin osalta tänne mätänemään, kun henki siirtyy uskovalta Jeesuksen luo. Koita nyt edes vähitellen tajuta. Ei se noin vaikeaa voi olla. Samaa koki Job, kun Jumala salli sen.


      • eilahkoihin
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sinulla on TOSI huono lukemisen ymmärtäminen. Lihaan. Paavalin lihaa rusikoitiin. Se liha jää ja jäi myös Paavalin osalta tänne mätänemään, kun henki siirtyy uskovalta Jeesuksen luo. Koita nyt edes vähitellen tajuta. Ei se noin vaikeaa voi olla. Samaa koki Job, kun Jumala salli sen.

        Raamatussa "liha" tarkoittaa ihmisen syntisiä haluja. Niitä Paavalissa asunut Saatanan enkeli hallitsi ja vaikutti niiden kautta Paavalin tekoihin ja kirjallisiin tuotteisiin ja pyrkimyksiin.

        17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
        18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
        19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.


      • Teuvotunnistettu

        Luuletko ettei sinua valheistasi tunisteta Teuvo? Käytät nyt vaihteeksi ei-lahkoihin nimimerkkiä hämäykseen. Käypäs nyt pikaisesti kommentoimassa tunnetko naapurissasi asuvan Sinin.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Hurskaille koittaa valkeus pimeässä, armolliselta, laupiaalta ja vanhurskaalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe