Ihmettelinkin että mitä nuo opettajat

dajhfkahfldfhla

istuvat kaljakuppiloissa ja soittoravintoloissa keskellä viikkoa ja päivää, mutta tosiaan, on hiihtoloma ja heillä on vapaata taas, ja toki palkka juoksee. Miksi i hmeessä he eivät mene kursseille siistämään itseään ja hakeudu vaikka siivoomaan koulua lomalla? Mutta kun se kalja maistuu.
Minusta opettajilta lomat pois ja palkat puoleksi muutoin he vaan lomailevat kun muut tekevät duunia suomessa niin nämä vaan kaljaa kittaa lomilla ja nostelee ylisuuria palkkoja.
Pakkokrussit opettajille, sivistämään, ja käytöskouluun ja puhumiskursseille ja kaikille mitä vaan ikinä lytyy.

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KenkkuOpe

      Kuules reppana! Kaljaa ryystävät vain köyhät kuten sinä. Me opettajat juomme laadukkaita juomia. Nythän siihen taas on aikaa. Unohdat myöskin sen, että useimmat meistä ovat lomien ajan ulkomailla.

      Normaalisti minäkin olisin Thaimaassa, mutta kaupunginjohtaja. hyvä ystäväni, lupasi että voin olla kolme viikkoa vähän myöhemmin. hoidetaaan homma kavereiden kesken. Palkka juoksee ja avustaja Natasha hoitaa hommat. Toinen avustaja Ljudmila lähtee tietenkin mukaani. Kivahan se on katsoa tyttöä, kun hommattiin Virosta kunnon rinnat!

      Nyt jouduin siis tyytymään Lappiin. Puolet ensi viikosta tule oltua poissa, mutta ei siitä kukaan piittaa. Onpahan avustajillakin jotain järkevää tekemistä.

      Vaikutat tosi kivalta tyypiltä. Laittaisitko sähköpostiosoitteesi tulemaan, niin lähetän kuvia Thaimaan reissulta?

      • nvnmcnmnmcvnmcvnm

        Kyllä ne ovat usein viikonloppujen jälkeen punasilmäisiä ja nenäisiä kun kömpii työhön. Siellä ne lukee lehtien piilossa kun avustajat opettaa kun opettajat ei kykene. Monesti on koulussakäynyt pitsataksi jotta saavat opet vähän huikopalaa.


      • KenkkuOpe
        nvnmcnmnmcvnmcvnm kirjoitti:

        Kyllä ne ovat usein viikonloppujen jälkeen punasilmäisiä ja nenäisiä kun kömpii työhön. Siellä ne lukee lehtien piilossa kun avustajat opettaa kun opettajat ei kykene. Monesti on koulussakäynyt pitsataksi jotta saavat opet vähän huikopalaa.

        Ei, ei , ei... Kyllä on rahvaan mielikuvitus heikoissa kantimissa.

        Viikonlopun jälkeen minä useimmiten pidän vapaapäivän. Kyllä Natasha ja Ljudmila hommat hoitavat. Jos maanantaina töihin menen, vietämme yleensä jomman kumman avustajista kanssa riehakkaita hetkiä varastossa ja toinen avustaja hoitaa työt.

        Opetan hienostoalueella ja koulussa on vain valikoitujen perheiden lapsia. Siellä eivät proletariaatin räkänokat rieku! Oppilaat oppivat hommat lähes itse, koska meillä on myös viimeistä huutoa olevat älylaitteet käytössä. Kätevää, kun kaupungin talouspäällikkö on entinen heila...


      • parempienkoulu

        Yksityiskouluissa, kuten steinerissa hienot opettajat osallistuvat siivoustalkoisiin hienojen vanhempien kanssa. Ottakaa muutkin siitä oppia.


      • opettajaeisiivoo
        parempienkoulu kirjoitti:

        Yksityiskouluissa, kuten steinerissa hienot opettajat osallistuvat siivoustalkoisiin hienojen vanhempien kanssa. Ottakaa muutkin siitä oppia.

        Mulla on rakennekynnet ja käyn joka kuukausi kampaajalla, minä en ryhdy siivoomaan ja pilaamaan kynsiäni ja ala arvoistamaan itseni siivoojan hommissa. Siivotkoon ne jotka ei muuta hommaa saa, olen itse liian kaunis ja pukeudun kalliisti joten siivous duuni jää multa kokematta, valitettavasti. Kotonakin käy siivoja kerran viikossa jotta meillä on aina puhdasta.
        Siivoojat ovat huonosti koulututettuja ja laiskoja ihmisiä ja ala avoisia ihmisiä, siihen en ala. siivotkoon ne jotka ovat reppanoita.
        Lisäksi siivoojilla on liian iso palkka, sitä voisi laskea 40 %ja siirtää opettajien palkkoihin.


      • KenkkuOpe
        parempienkoulu kirjoitti:

        Yksityiskouluissa, kuten steinerissa hienot opettajat osallistuvat siivoustalkoisiin hienojen vanhempien kanssa. Ottakaa muutkin siitä oppia.

        Steinerkoulu on niille, jotka luulevat olevansa varakkaita tai jotenkin lahjakkaita. Oikeasti varakkaiden lapset ovat aivan muualla. Minä teen talkootyötä korkeintaan joidenkin yh-äitien kanssa. Śiinä puuhassa taitaa ensi viikollakin pari iltaa vierähtää.


      • KenkkuOpe
        opettajaeisiivoo kirjoitti:

        Mulla on rakennekynnet ja käyn joka kuukausi kampaajalla, minä en ryhdy siivoomaan ja pilaamaan kynsiäni ja ala arvoistamaan itseni siivoojan hommissa. Siivotkoon ne jotka ei muuta hommaa saa, olen itse liian kaunis ja pukeudun kalliisti joten siivous duuni jää multa kokematta, valitettavasti. Kotonakin käy siivoja kerran viikossa jotta meillä on aina puhdasta.
        Siivoojat ovat huonosti koulututettuja ja laiskoja ihmisiä ja ala avoisia ihmisiä, siihen en ala. siivotkoon ne jotka ovat reppanoita.
        Lisäksi siivoojilla on liian iso palkka, sitä voisi laskea 40 %ja siirtää opettajien palkkoihin.

        Tuosta olen vähän eri mieltä. Parin Virosta tulleen siivoojatytön kanssa on ollut ihan mukavia hetkiä.


      • aiaiaiaiaiaiaia
        KenkkuOpe kirjoitti:

        Tuosta olen vähän eri mieltä. Parin Virosta tulleen siivoojatytön kanssa on ollut ihan mukavia hetkiä.

        Monta pulloo korkkasitte? Ja nyt saitte potkut kun täällä joka pivä juoruutte ja kehutte mitenkiva on juopotella.


      • KenkkuOpe
        aiaiaiaiaiaiaia kirjoitti:

        Monta pulloo korkkasitte? Ja nyt saitte potkut kun täällä joka pivä juoruutte ja kehutte mitenkiva on juopotella.

        Ehei... Minä en potkuja saa. Kaupunginjohtaja on hyvä ystäväni. Virolaistyttöjen kanssa en mukavia hetkiä vietä juopotellen. Hommaamme ihan muuta. Lapsiko olet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe