mitkä ovat tällä hetkellä todennäköisyydet sille

ettäottaisit

yhteyttä uudestaan?? m-n

69

2040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä-n

      Kyllä tahtoisin, mietin miten..

    • YksK-nainen

      Heitän pallon toiselle osapuolelle.

    • KylläOtan

      100% .. Varmuudella otan vielä yhteyttä..
      Vaikkei vastaakkaan. Ehkä toivotan hyvää juhannusta :)

      • AikaKorjaa

        En tiedä enää..
        Ehkä otan tai sitten en..
        Ehkä en kuitenkaan, mieli tekis mut en.. Tottakai pitää ottaa toinen huomioon ja jos hän ei vastaa edellisiinkään niin hyvien juhannusten toivotuksetkaan eivät merkkaa mitään hänelle.
        Perun edellisen. 100%varmuudella
        Haha, miten oikeasti rakkaus tekee ihan hulluksi.. Ihan sekopääksi.. Jos mulla ei olis tunteita ja hän ei ole yhteydessä eikä vastaile niin ei olis ongelmaa, en paljoa päätäni vaivaisi sellaisella. Eli teen itse itselleni tästä ongelman, nyt ottaa järkeä peliin ja unohtaa tunteensa ihmiseen joka ei vastaa tunteisiin.. Ja sitä prosessia teen parhaillaan.


      • AikaKorjaa

        Kuuntelin tuota kesällä paljon ja montaa muutakin jotka itketti lisää, ja oon itkenyt niin paljon.
        Mut turhaan en ole kyyneleitäni vuodattanut.. Ne ovat tärkeitä.


      • AikaKorjaa

        Aitoa rakkautta ei aika vie..
        Se säilyy ikuisesti ja tiedän sen että näin tämä jäänyt sydämeeni ja tiukasti juurtunut sinne.
        Mutta toivon että saisin elämääni rakkauden jota voi elää, koskettaa ja iloita..
        Sitä toivon, kun rakkaudensäteet silmistä näkyy, kertonee kaiken.


    • mitäsiitäsitten

      Ajattelen että 100% , pakkohan mun on.

    • En ota yhteyttä että kun möly nousee. En pakota ketään olemaan yhteydessä kyllä lupasin mutta miksi kiusaisin.

    • tuskinkoskaan

      Aika epätodennäköistä koska edellinen vastaamatta jäänyt jätti tosi typerän olon. Sehän merkkaa kuinka paljon kiinnostaa jne.

    • näinajattelenasiasta

      En ota enää! Mä alotan aina viestittrlyn. Nyt on sun vuoro.. Silti mä ootan sun viestiä, mutta oon luvannut etten itse enää roiku sussa!

    • Semmostasit

      Ei mitkään, sun pyynnöstä en oo ottanut tai otakkaan

    • Emäntäemännöi

      Mites sun emäntä siihen suhtautuisi?

      • Ringringring

        Huonosti se suhtautuu. Mutta onko pakko kertoa? Ei osaa mitään aavistella. Minä en ainakaan kerro emännälle jos et sinäkään?


    • kukkakauppias_

      Ei ole multa tämä!

      • hemiläinen

        Onk sul kukka ees soittanu?


    • Nimimerkillä

      "Mä en laita viestii, käännän kovempaa mun musiikkii..."

    • vastaisinviestiinsä

      todennäköisyys on nolla...hän saa ottaa jos on kiinnostunut...tilanteestamme johtuen

    • Harmillista

      Aika suuret. Toivoisin puhelinsoittoa, jos mahdollista? Viimeisin s-posti ei toimi mulla?
      En tiedä miten ja voinko yleensäkään ottaa yhteyttä? Jos hän ei halua yhteyttä?

    • aivan_aivan

      Näyttäytyy, huonot valot.Mutta olen realisti,onhan hänellä muutakin.Ja paljon muutakin,ei aikaa mihinkään hömppään.Ja luulen, että törmäämme, jos niin on tarkoitettu.En jaksa enää leikkiä tälläistä leikkiä.tykkään hänestä kamalasti ja
      jos jotain meidän välillä joskus tapahtuu ,niin se on aivan varmaan jotain suurta.

    • envoikunodottaa

      En voi kun pallo hänellä.

    • varattumikävarattu

      No changes

    • ap--------

      mitkä olivat vaihtoehdot ennen..mitkä ne ovat nyt...

      • Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Ja nyt ainoa vaihtoehto on totaalinen hiljaisuus.


    • kaivosmiehen_tytär

      Emme ole olleet toistemme kanssa tekemisissä muutamaan vuoteen, joten en tiedä, mitä elämäänsä kuuluu.

      En myöskään saanut vastausta viestiini, jonka laitoin saatuani kuulla hänen lähdöstään. Pyysin olemaan yhteydessä, jos haluaa jutella. No, eipä ole halunnut.... 😥💔❗️

    • FaceonFace

      Taidan ostaa junalipun rovaniemelle..
      Ei enää tekstarit auta..

      • Toisinpäin

        Taidan ostaa lentolipun Helsinkiin.


      • FaceonFace
        Toisinpäin kirjoitti:

        Taidan ostaa lentolipun Helsinkiin.

        Lentäen pääsee edullisemmin ja nopeammin.. Siis lentolippu, mutta kahdelle ja vaikka espanjaan..
        Deal?


    • enotayhteyttä

      promillen luokkaa. Yhteys ollut kovin yksipuolista, joten ei vaan kehtaa enää mitään.

    • Naiseltamiehelle

      En meinaa kehdata ottaa, sillä olen lähes aina se joka yhteyttä ottaa. Mutta otan yhteyttä varmasti viikon sisään mikäli et itse ota ensin..:(

    • ap---------

      oletko sä tuntenut sen esim viimeisen parin päivän aikana kuinka tiiviisti olen ajatellut sua? auttaako se yhtään niin että sä oot tiennyt siitä ja miten se on välittynyt sulle?

      • HulluMinä

        Täytyy sanoa että olen ajatellut häntä kokoajan, unessakin mukana kokoajan. Vierellä kulkee töissäkin, ja kun sieltä lähden niin odotan pari minuuttia jospa ilmestyis jostain. Kotiin kävellessä juttelen hänelle päivän tapahtumat.


      • korotonfootfetisist

        Eeh, en. Mutta varpaitani kihelmöi?


      • ap---------

        niin minäkin ajattelen ikään kuin jakaisi jo kaiken toisen kanssa. mutta se että tarkottaako se oikeasti mitään ja johtaako pelkkä ajattelu johonkin on se kysymys tässä ja ikuisen ihmettelyn ja tuskan syy. ei tiedä miten pitäs olla ja että mistä tietää että se toinen tietää täälläkin..


      • vastauson

        Että ei toisen ajattelu johda yhtään mihinkään. Voi hyvä ihme näitä. Olet antanut pakit jollekkin naiselle ja nyt odotat että hän ajatusen voimalla ja anonyymin palstan perusteella ottaa suhun yhteyttä...


      • Kaikenlaista-

        Kyllä mä tunsin nuo päivät, mutta se on just se epävarmuus ja moni muukin tuntee ...


    • eitarvettamuutokseen

      Minä en ota yhteyttä keneenkään. Ei ole mitään tarvetta sille.

      • sekintärkeää

        Ethän elättele sitten kenellekään mitään toivetta tuolloin. Se on ikävää,, kun täälläkin paljon kaipaavia on.


      • eikiitostyrkyille

        En kaipaa ihmisiä, omat työasiat haluan saada kuntoon ja elämisen rauhan.


    • kaipaamaanjäänytN

      en ota enää,laitoin viestiä 14.2 ystävänpäivänä enkä ole kuullut hänestä mitään..:(nyt voi hän ottaa jos vain haluaa..

      • hänunohtitostavaan

        Sama juttu. Laitoin yhdelle tärkeälle säpöa mutta eipä viitsinyt edes vastata. En koe olevani ystävä, enkä edes kaveri.


      • kaipaamaanjäänytN

        niinpä niin ,luulin että edes voitaisiin olla ystäviä.


      • nainennnnnnn

        täällä kanssa yksi joka laittoi ystävänpäivänä viestiä ja ei saanut vastausta, perkele :(


      • ymmärrättekö

        Jollette saa viestiä = tunteenne yksipuoliset ja viestin kohde kokee mahdollisesti ahdistusta, noloutta tai myötähäpeää kun ette ymmärrä lopettaa.


      • nainennnnnnnn
        ymmärrättekö kirjoitti:

        Jollette saa viestiä = tunteenne yksipuoliset ja viestin kohde kokee mahdollisesti ahdistusta, noloutta tai myötähäpeää kun ette ymmärrä lopettaa.

        On kyllä ennen vastaillut sentään. Ja itse en aijo olla enään yhteydessä kun vastausta ei kuulunut. :) Ja hyvin voin kuvitella, että ahdistaa ja juuri sen takia lopetin tasan siihen.


      • karmeetaois
        ymmärrättekö kirjoitti:

        Jollette saa viestiä = tunteenne yksipuoliset ja viestin kohde kokee mahdollisesti ahdistusta, noloutta tai myötähäpeää kun ette ymmärrä lopettaa.

        Hyi helvetti, jos oon tollasta saattanu aiheuttaa. En ota mitään yhteyttä tietenkään.


      • ihmettelevää

        Onko varmasti viestit mennyt oikeaan numeroon?


      • nainennnnnnnnn
        ihmettelevää kirjoitti:

        Onko varmasti viestit mennyt oikeaan numeroon?

        On mennyt. En usko että kenenkään meidän tapauksessa kyse olisi väärästä numerosta, kyllä siihen on muut syyt :)


    • ennemminhelvettijäätyy

      Minä, nainen: Todennäköisyys nolla, että otan yhteyttä. En voi. Sinäkään et ota, se on aivan varmaa.

    • todnäkabauttiarallaa

      1:1 785 000 000 000 000 000

    • hyvinomaehtoinen

      nollatilanne on kaikkia ajatellen en kaipaa edes kaveria, sanotaanko että vuonna 2020 ehkä

    • 2013olilopullinenhyvästi

      0% En viiti enää katella sitä pelleilyä

      • kunhan_kysyn

        Kuka pelleili ja miten?


    • Näinmietintänään

      Minäpä otan yhteyttä, mutta tänne en kerro, minne/kehen. Toivottavasti alkaa tapahtua jotain.

    • menköövapausjaisänmaa

      100%,ei voi luovuttaa,menköön maine ja kunnia.

      • Ottakaamallia

        Palstan paras <3


    • ap---------

      se mitä meidän välillä tapahtui sillon kauan sitten tai jäi tapahtumatta niin sille kuluneelle ajalle ei voi enää mitään. mutta tilanne on kuitenkin yhä käytännössä lähtötilanne jos kumpikin niin tahtoo. roikummeko yhä siinä menneessä jossa mitään ei tapahtunut mutta ei mielestäni kuitenkaan mitään myös menetetty? kumminpäin sinä sen koet? omasta puolestani voin vain sanoa että olin välinpitämätön silloin ja nuori angstinen teini joka kapinoi kaikkea vastaan. olin typerä ja sen jälkeenkin vielä kauan mutta en tiedä mikä muukaan oisin voinut olla silloin jälkeen tai nyt. olen kuitenkin saanut kestää aika monenlaista jo ennen sinuakin että siinä mielessä välillä tuntuu vähän oudolta jos ollaan kamalan ankaria jossain asiassa. muutenkin on vaikea nähdä asioiden menevän useinkaan kovin täydellisesti vaan enemminkin omalla painollaan. niin tahtoisin ajatella tässäkin tapauksessamme. mutta on myös sanottava miten äärimmilleen se on vienyt. välillä tekisi mieli vain itkeä ja rukoilla armoa kun sitä on vain ihminen itsekin.

      • kovasitpaljotsemppiä

        Ota tuohon ihmiseen yhteyttä niin pääset selvyyteen asiassa. Ja jos nyt jostain syystä tulos ei ole odotetun kaltainen olet nuori ihminen ja pääset siitä kyllä yli. Mutta yhtä hyvin voin asia edetä toivottuun suuntaankin. Voithan aloittaa tilanteen tunnustelun varovoisesti vaikka sitten kuulumisten kyselyllä.


      • ap---------
        kovasitpaljotsemppiä kirjoitti:

        Ota tuohon ihmiseen yhteyttä niin pääset selvyyteen asiassa. Ja jos nyt jostain syystä tulos ei ole odotetun kaltainen olet nuori ihminen ja pääset siitä kyllä yli. Mutta yhtä hyvin voin asia edetä toivottuun suuntaankin. Voithan aloittaa tilanteen tunnustelun varovoisesti vaikka sitten kuulumisten kyselyllä.

        mä en oo tässä se henkilö joka voi yhteyttä ottaa. ei ole mahdollisuutta koska ei numeroa eikä mikään. ja jos kyse on jostain siitä että ei voi uskoa sitä niin en taida haluta enää edes elää tässä maailmassa..


      • kovastipaljotsemppiä

        :( älä kuitenkaan ole noin kamalan ankara itseäsi kohtaan. Ihmiset tekevät virheitä.


    • Käpyjäässä

      Miten vaikea on uskoa ettei yhteydenotto ole halusta kiinni? Aivan käsittämätöntä tietää, että vastapuolella on vielä vahvoja tunteita juuri minua kohtaan niin pitkän ajan ja tapahtumien jälkeen. Silti lähellä vaikka fyysisesti kaukana.
      Ei se ole halun puutetta. Se on vain arkuutta ja ujoutta. Hyvin mahdollista ottaa yhteyttä, jos rohkeus vielä joskus löytyy.

      • ap-------

        tuo on juuri niitä seikkoja jota on pyrkinyt selvittämään. onko kyse siis ujoudesta ja arkuudesta vain. ja se että voisi käydä iltaisin nukkumaan niin että tietäisi varmasti ainakin sen ettei ole hullu kun täällä viestittelee. tietysti tahdon rohkaista parhaani mukaan jotta rohkeus löytyisi taas ja olisin ollut odottavainen ja kärsivällinen jo paljon aiemminkin kun vain tietäisi sen.


      • ei.yht.tietoja
        ap------- kirjoitti:

        tuo on juuri niitä seikkoja jota on pyrkinyt selvittämään. onko kyse siis ujoudesta ja arkuudesta vain. ja se että voisi käydä iltaisin nukkumaan niin että tietäisi varmasti ainakin sen ettei ole hullu kun täällä viestittelee. tietysti tahdon rohkaista parhaani mukaan jotta rohkeus löytyisi taas ja olisin ollut odottavainen ja kärsivällinen jo paljon aiemminkin kun vain tietäisi sen.

        Olet sä se mies, jolla meni puhelin hukkaan ja siin samas hänen numero?


      • ap---------
        ei.yht.tietoja kirjoitti:

        Olet sä se mies, jolla meni puhelin hukkaan ja siin samas hänen numero?

        kyllä.


    • itsenituntien

      Vanhoihin tuttuihin 0 %, ne viestit on nyt viestitelty ja tunteita ei enää ole.
      Uusiin 100%, mutten tiedä montako vuotta siinä taas menee. Taitaa tulla oma ikä vastaan ennen kuin saan mitään aikaan;)

      • Tuttujenjutut

        Viestitelty täällä?


      • tuskinsinuntuttusi
        Tuttujenjutut kirjoitti:

        Viestitelty täällä?

        Ei hajuakaan, kenen kanssa täällä olen aikanaan viestitellyt. Miten voisikaan olla? Tämähän ei ole totta-totta. Muualla ihan oikeat viestit kysyneet ja antaneet riittävästi vastauksia. Nyt olen palannut tänne uusin ajatuksin. Olen täällä itseni vuoksi, en kenenkään toisen, edes ajatusteni kohteen.


    • nollaprosenttia

      Erittäin heikkoa. 0%.

    • Pitäämennäeteenpäin

      Jos olet joka pyysi kahdesti etten viesteilisi sulle... etkä vastannut tarkoituksella to:n viesteihini ja silti hymyilit sanoen ...näin...
      ni en laita enää.. riittää että ollaan asiallisia tai ...

    • Olin viimeksi tällä sivustolla 12.2.2017, ja viestini on edelleen sama:

      Lämpimät ja ystävälliset terveiset Texasille, joka työskentelee Ruoholahden toimistossa.
      Tulin tänne, vain kertomaan terveiset "sulle" Texas!

      Muistutat ulkonäöltäsi alla olevan linkin näyttelijää, mutta olet IÄLTÄSI NUOREMPI ja VIHREÄSILMÄINEN:

      https://fi.pinterest.com/myearowe/neal-mcdonough/


      PS. Minulla EI ole MUITA REKISTERÖITYJÄ NIMIMERKKEJÄ suomi24.fi-sivustolla!

      PSS. Olen jo ollut Sinuun yhteydessä Texas, kuten hyvin tiedät! (Mutta sinä ET OLEKAAN TÄMÄN KESKUSTELUN ALOITTAJA!)


      Hyvää yötä "Texu"!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe