Ihastunut Irakilaiseen

MariellaM28

En tiedä mitä tehdä koska en olisi ikinä uskonut että minulle käy näin.
Olen aina suhtautunut maahanmuuttajiin epäilevästi ja ollut sitä mieltä että he ovat elintasopakolaisia, ymmärrän ettei tietenkään kaikki ole.
Nyt sitten olen tutustunut Irakilaiseen mieheen jolla ei vielä ole myönnetty oleskelulupaa Suomeen. Emme ole olleet sängyssä. Jotenkin se millä tapaa hän kohtelee minua on saanut minut rakastumaan, on niin hellä puheissaan ja kohtelias käytös. En tiedä voinko luottaa häneen. Hänen face profiilissa on jotain poseerauskuvia aseen kanssa. En tiedä onko tämä huolestuttavaa? Mietin pitäisikö lopettaa koko juttu hyvän sään aikana. Mutta se on helpommin sanottu kuin tehty koska meillä molemmilla vahvat tunteet. Hän on näyttänyt minulle kuvia perheestään. Hänellä on lapsia ja niistä kertoo minulle. On kertonut myös monia muita asioita avoimesti. Olen hämmentynyt siitä että hän on kertonut nämä asiat minulle. Tulee varmaan paljon rasistisia viestejä mutta olisi kiva jos jokunen asiallinenkin viesti tulisi...

49

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhispaikkaavailla

      sama kun kusis housuun pakkasella. hetken lämmittää. kunnes perse ulahtaa jäähän. vaikuttaa siltä, että yrittää saada sun avulla turhis paikan ja tuoda perhe suomeen. ehkä saat olla jalkavaimona. onhan ne mukavia aina, kun haluavat jotain.

      • lopetamoinen

        Ajattele vähän hänen vaimoa, joka ei saa edes vilkaista vierasta miestä, nyt olet muka rakastumassa moiseen. Jos sulla on yhtään järkeä päässä niin lopeta leikkiminen. Mies käyttää sua vain hyväkseen, Tottakai ne osaa käyttäytyä että menet ansaan. Ei varoitukset ole pahasta eikä rasistia.


      • Siis_oikeasti
        lopetamoinen kirjoitti:

        Ajattele vähän hänen vaimoa, joka ei saa edes vilkaista vierasta miestä, nyt olet muka rakastumassa moiseen. Jos sulla on yhtään järkeä päässä niin lopeta leikkiminen. Mies käyttää sua vain hyväkseen, Tottakai ne osaa käyttäytyä että menet ansaan. Ei varoitukset ole pahasta eikä rasistia.

        Mietin just, että kun luultavasti on vaimo.. et voi olla tosissasi että alat pelehtimään miehen kanssa!! Missä helvetissä on joidenkin ihmisten moraali?


      • elämä_opettaa
        lopetamoinen kirjoitti:

        Ajattele vähän hänen vaimoa, joka ei saa edes vilkaista vierasta miestä, nyt olet muka rakastumassa moiseen. Jos sulla on yhtään järkeä päässä niin lopeta leikkiminen. Mies käyttää sua vain hyväkseen, Tottakai ne osaa käyttäytyä että menet ansaan. Ei varoitukset ole pahasta eikä rasistia.

        Ymmärrän aloittajaa,
        etelän miehet ovat ihan erilaisia, kuin suomalaiset jörrikät: He osaavat puhua tunteistaan, kohdella naista suhteen alussa todella kauniisti. Myöhemmin totuus paljastuu, hyvässä ja pahasssa.
        En suosittele parisuhdetta täysin eri kulttuurista tulevan ihmisen kanssa.


    • Mariella28Xc

      Aika kivoja kommentteja, sain ainakin hyvät naurut. Irtileikatut päät :D
      En ole ollut kyseisen tyypin kanssa sängyssä enkä mene.
      Ajattelin lopettaa yhteydenpidon pikkuhiljaa.
      Jorezx sulle tiedoksi etten ole pidätyskyvytön, en siis pissi housuihin
      Vaikka niin fantasioit.

      • äläleiki

        Mitkä ihmeen naurut? Olen nainen enkä vois edes kuvitella tapaavani jotain pakolais huijaria. Teet kyllä fiksusti jos lopetat leikkimisen.


      • älävalehtele
        äläleiki kirjoitti:

        Mitkä ihmeen naurut? Olen nainen enkä vois edes kuvitella tapaavani jotain pakolais huijaria. Teet kyllä fiksusti jos lopetat leikkimisen.

        Sorry, mut sinä et ole mikään nainen, vaan palstan yksi rasistipelleistä!


      • harvointäällä
        älävalehtele kirjoitti:

        Sorry, mut sinä et ole mikään nainen, vaan palstan yksi rasistipelleistä!

        Olen nainen en rasistipelle. Usko sitten lapsipieni tai et.


    • Todoroo

      No ei kai siinä irakilaisessa vikaa ole, mutta tuo särähti korvaan että on myös lapsia. Onko hänellä vaimokin, kenties odottamassa Irakissa lasten kanssa? Minä en lähtisi suhteeseen varatun miehen kanssa, oli sitten mistä maasta tahansa.
      Irakissa useilla siviileillä on aseita, nykyään lähinnä shiiamuslimeilla, sunnit eivät uskalla niitä omistaa ettei luulla heidän kuuluvan Isikseen.

    • puitauuniinko

      Todennäköisesti mies naimisissa. Onko mies minkä ikäinen? Valitettavasti itse en lähtisi tuohon suhteeseen vaikka mies kiltin oloinen. Mutta olet varmasti järkevä Ja tiedät faktat. Onnea matkaan jos päädyt suhteeseen.

      • Trumpitettu_rakkaus

        Älkää peljätkö, sillä myös Donald Trump on rakatunut Irakilaisiin ja poistanut heidän osaltaan maahantulokiellon. Irakilaiset eivät siis olekkaan terroristeja.


      • tunneveri

        Antaa palaa vaan jos siltä nyt tuntuu, katumaan ehtii myöhemminkin.


    • perSreikä_ohimolla

      Tapauksesi osoittaa sen, että perSuudestakin voi parantua, eikä siihen välttämättä tarvita lobotomiaa, vaikka useinmiten kyllä.

    • muslimin_vaimo

      Rohkeasti vain heittäydyt rakkauteen!
      Rakkaus ei tunne rajoja ja kulttuureita, älä kuuntele näitten rasistien säälittäviä juttuja!
      Toivotan onnea yhteiseen tulevaisuuteenne!

      • hyväksytkö

        Heittäydy rohkeasti vaan rakkauteen, onkohan sen vaimo ja lapset samaamieltä, vai eikö vaimoparalta edes kysytä mitä mies täällä touhuaa. muslimi-vaimo hyväksytkö että miehesi käy vieraissa?


      • nimimerrikänmerkkinimi
        hyväksytkö kirjoitti:

        Heittäydy rohkeasti vaan rakkauteen, onkohan sen vaimo ja lapset samaamieltä, vai eikö vaimoparalta edes kysytä mitä mies täällä touhuaa. muslimi-vaimo hyväksytkö että miehesi käy vieraissa?

        Miksi olet niin huolissasi toisten ihmissuhteista? Pitäisikö laittaa omat ihmissuhteet kuntoon ensin ennen kuin aloittaa muiden ihmissuhteiden vatvominen?


      • thaimaanluntut
        hyväksytkö kirjoitti:

        Heittäydy rohkeasti vaan rakkauteen, onkohan sen vaimo ja lapset samaamieltä, vai eikö vaimoparalta edes kysytä mitä mies täällä touhuaa. muslimi-vaimo hyväksytkö että miehesi käy vieraissa?

        Kylläpä olet huolissasi toisten suhteista. Eipä siinäkään kovinkaan paljon kysytä suomalaisen aviovaimon mielipiteitä, kun mies Thaimaan reissultaan tuo pikku apinahuoran äpärälapsineen Suomeen veronmaksajien elätettäviksi ja eroaa vaimostaan ja jättää lapsensa. Vaimoparka ei ole ollut tietoinen, että mies maannut loman aikana jonkun thailuntun kanssa!


      • samallalailla
        thaimaanluntut kirjoitti:

        Kylläpä olet huolissasi toisten suhteista. Eipä siinäkään kovinkaan paljon kysytä suomalaisen aviovaimon mielipiteitä, kun mies Thaimaan reissultaan tuo pikku apinahuoran äpärälapsineen Suomeen veronmaksajien elätettäviksi ja eroaa vaimostaan ja jättää lapsensa. Vaimoparka ei ole ollut tietoinen, että mies maannut loman aikana jonkun thailuntun kanssa!

        Suomalainen nainen varmasti kysyy mieheltään saako Alanyassa olla nuoren turkinpojan kanssa.Suomeen palatessa ottaa avioeron ja lähtee takaisin turkkiin ja jättää lapset miehelle. Mies parka ei ole tietoinen miten vaimo on nainut turkin rattopojan kanssa. Eiköhän suomalaiset elätä enemmän turkinpojan tekemiä lapsia kuin Thaimaalaisten naisten, eihän niillä edes ole lapsia.


    • musnussi

      Muuttakee iRakkii.

    • MariellaXz

      Oon aloittaja. Nyt on kyllä paska fiilis. Tuli kauhea riita, en jaksa tänne kertoa tarkemmin mistä. Kaikki alkoi siitä kun eräröin koko suhdetta, en tehnyt asioita mitä hän halusi. Kova painostus koko ajan. Onkohan noi arabit aina näin äkkipikaisia, mietityttää alkaako jossain vaiheessa väkivaltaiseksi. Toi omistushaluisuus mietityttää, kun jo tässä vaiheessa noin suuttuu ellen tee kuten hän tahtoo. Taisi olla tässä tämä juttu ellei tapahdu ihmeitä...

      • enlähtissinuna

        Älä huolestu, riitaa tulee jokaisessa suhteessa. Outo on sellainen suhde, jossa ei koskaan riidellä. Yksi ukko täällä kehuskeli ettei tule riitaa thaimaaneukon kanssa koskaan, olleet naimissa 30 v. Noh, aika mielenkiintoinen suhde on siinä tapauksessa, arvata saatakin jo etukäteen, että ukko eläkeläinen ja nainen joku ns. kodinhoitaja.

        Oli mies minkä maalainen tahansa, niin kannattaa kalppia pitkälle, jos mies on mustasukkainen. Yleensä mustasukkaiset miehet ovat myös aggressiivisia ja mistä noista ulkomaanelävistä tietää miten veitsi heilahtaa, kun oikein suuttuvat.

        Älä lähde suhteeseen, jos mietityttää jo nyt.


    • Raaka-_-Watson

      Ja taas se meni niin kuin minä ennustin. Kyllä minä tiedän faktat. Olen muuten miettinyt, että jos maapallo olisi pyöreä, niin kengätkin kuluisivat vain keskikohdasta. Se siis ei voi olla pyöreä.

      • Raaka-_-Watson

        Älä nyt jore jaksa noita juttujasi! Minä en usko aivopieruihin. Näissä jutuissa täytyy olla intellektuelli, eikä "intellektuelli".


      • olejärkevä

        Kävi taas niinkuin täällä muutamat ennusti. Ensin menee jalat alta ja sitten tulee itku. Kannattasko joskus uskoa ettei muslimien kanssa kannata leikkiä. Toivottavasti selviät pelkällä suhteen lopettamisella, aina muslimit ei niin vain luovuta. Usko pois tyttöparka muslimit ei naista arvosta, et ole sille kuin kynnysmatto. miksi haluaisit sellaisen miehen. Pää pystyy ja kohti uusia seikkailuja. mutta kierrä muslimimiehet kaukaa.


      • Suomiukkojenkitinää
        olejärkevä kirjoitti:

        Kävi taas niinkuin täällä muutamat ennusti. Ensin menee jalat alta ja sitten tulee itku. Kannattasko joskus uskoa ettei muslimien kanssa kannata leikkiä. Toivottavasti selviät pelkällä suhteen lopettamisella, aina muslimit ei niin vain luovuta. Usko pois tyttöparka muslimit ei naista arvosta, et ole sille kuin kynnysmatto. miksi haluaisit sellaisen miehen. Pää pystyy ja kohti uusia seikkailuja. mutta kierrä muslimimiehet kaukaa.

        Hahahhah, enimmäkseen suomiukko tällä palstalla vinkuu kuinka suomalainen nainen saa sanoa omat mielipiteensä ja sitten valittavat kuinka musliminaisen täytyy vaan laittaa ruokaa ja olla hiljaa miehensä halutessa sitä, kuitenkin sitten halutaan suomalaisetkin laittaa samaan asemaan! Kas vaan kun ette sitä musliminaista ottaneet, ei kun niin, nehän saa poistua kodista kuten suomalaisetkin. Ainakin täällä Suomessa. Turha siis mussuttaa siitä paskasta naisten asemasta!


      • eienääsamaa
        Suomiukkojenkitinää kirjoitti:

        Hahahhah, enimmäkseen suomiukko tällä palstalla vinkuu kuinka suomalainen nainen saa sanoa omat mielipiteensä ja sitten valittavat kuinka musliminaisen täytyy vaan laittaa ruokaa ja olla hiljaa miehensä halutessa sitä, kuitenkin sitten halutaan suomalaisetkin laittaa samaan asemaan! Kas vaan kun ette sitä musliminaista ottaneet, ei kun niin, nehän saa poistua kodista kuten suomalaisetkin. Ainakin täällä Suomessa. Turha siis mussuttaa siitä paskasta naisten asemasta!

        Kuule lapsiparka jos ette osaa kirjoittaa kuin tuota samaa viikosta toiseen. Eikä noissa sinun kirjoituksissa ole mitään tolkkua. Turhan sinun itsesi on mussuttaa jos et ymmärrä asioista mitään.


    • hhbbbvvv
    • kadepoika

      Irakilainen voi antaa elämällesi tarkoituksen. Muistan kun puhuit että hankit vielä vauvan, jotta saisit elämällesi tarkoituksen. Kyllä hyvä mies ajaa saman asian :)

    • Faloma

      Olethan varovainen jos suhteen lopetat!!?..arvaamattomia monasti ovat.

    • hetieroonjärkipäähän

      ei kannata irakilaisen kanssa!

      Vai on jo lapsia? Heti eroon!
      Miksi suomalaistytöt antavat naruttaa itseään?

    • Gueenlion

      No eihän tuossa sinällään mitään pahaa oo mutta tuo että hänellä on perhe niin tarkoittaa myös että hänellä on vaimo ja hehän eivät jätä vaimoaan sen tiedän.Tyttöystäviä joillakin olla useampikin.Minä olen seurustellut nyt vuodenpäivät irakilaisen miehen kanssa ja ihanaa on ollut 😍Hänellä ei ole omaa perhettä siis vain sisaret ja vanhemmat irakissa joiden kanssa puhumme päivittäin videopuheluita.Ennen häntä seurustelin muutaman kuukauden yhden irakilaismiehen kanssa.Hänkin kertoi avoimesti lapsistaan mutta vaimostaan sanoi eronneensa.Kunnes uksi kaunis päivä palasi perheensä luo irakiin.Että olehan varovainen äläkä usko kaikkea,tuo perhe on jo yksi asia että en suosittele suhdetta.Muutenhan ei ole mitään estettä miksei voi seurustella esim.irakilaisen kanssa 😊

      • Jdjjdjdjdjd

        Suomalaiset kiimaiset mamupatjat houkuttelee noita kehitysmaalaisia Suomeen. Tulevaisuudessa siitä seuraa suunnattomia ongelmia yhteiskunnalle. Koska nuo suhteet päättyy joka tapauksessa, ja niistä seuraa ongelmia, ne pitäisi säätää laittomaksi. Ainakaan kansalaisuutta ei saisi myöntää.


    • MariellaXz

      Ei mua haittaa että sillä on vaimo ja lapsia. Hyvä että kertonut avoimesti, kaikki ei kerro. Ollaan aika avoimesti puhuttu näistä asioista. Olen kertonut että minulla takana pitkä suhde jossa suomalainen mies oli sairaalloisen mustis. Tällä hetkellä en kaipaa mitään kovin vakavaa suhdetta. Nyt vaan näyttää käyneen niin että hän haluaa minusta enemmän kuin minä hänestä. Kyseessä harras muslimi ja śhialainen. Haluamme toisiamme ja tämä puhdas seksisuhde. Mitään lapsia en aijo tehdä tai alkaa leikkimään kotiäitiä. Tiedän että olen tosi kaunis ja voin sanella ehdot :D En kaipaa moraalisaarnoja. Turha haukkua tai ilkkua, en välitä pätkääkään. Sallin miehille myös hyviä hetkiä thaimaalaisten tai venäläisten naisten kanssa. Kannattaa elää omaa elämäänsä, kerran täällä vaan ollaan.

      • Posliinip

        Sillälailla. Kaikki loppuu aikanaan. Parjatun vanhenee ja homehtuu. Pitää otta uusi puhdas tilalle.


      • Suomipojke1976

        En tiedä onko tämä vain joku typerä provo, mutta ole varovainen. Toisaalta, oma moraalisikaan ei tunnu olevan korkealla tasolla, kun mies on varattu, joten siinä mielessä vakka lienee löytänyt kantensa. Varovainen saat joka tapauksessa olla. Mies voi toki olla sinulle mukava nyt ja jatkossakin, mutta sitten on aina niitä juttuja, joissa mies tietyssä kohtaa muuttui (esim. oleskeluluvan saatuaan) ja alkoi laittaa naista ruotuun kulttuurinsa mallin mukaan. Jättäminenkään ei välttämättä onnistu kovin helposti, jos mies tietää asuinpaikkasi jne.


      • suomityttö63
        Suomipojke1976 kirjoitti:

        En tiedä onko tämä vain joku typerä provo, mutta ole varovainen. Toisaalta, oma moraalisikaan ei tunnu olevan korkealla tasolla, kun mies on varattu, joten siinä mielessä vakka lienee löytänyt kantensa. Varovainen saat joka tapauksessa olla. Mies voi toki olla sinulle mukava nyt ja jatkossakin, mutta sitten on aina niitä juttuja, joissa mies tietyssä kohtaa muuttui (esim. oleskeluluvan saatuaan) ja alkoi laittaa naista ruotuun kulttuurinsa mallin mukaan. Jättäminenkään ei välttämättä onnistu kovin helposti, jos mies tietää asuinpaikkasi jne.

        Monilla ihmisillä tässä maailmassa on moraali laskenut; petetään kumppania ihan jatkuvasti ja valehdellaan päin naamaa. Suomessa pettäminen on ihan arkipäivää, kun oma kumppani ei riitä tyydyttämään kaikkia tarpeita.

        Ranskassa ihannoidaan, kun miehellä on kakkosvaimo jne. Samoin varmaan Saksassa, Italiassa ja muissakin etelä- Euroopan maissa. Samoin Ruotsissa ja muissa pohjoismaissa vieraissa kuleksiminen on tätä päivää ja trendikästäkin. Pääasia ettei jää kiinni, ja jos jää kiinni, ero on helppo tehdä.

        Monet vakat ovat löytäneet kantensa tässä historia ajan kulussa.

        Monet suomalaiset miehetkin vainoavat eroamisen jälkeen exäänsä ja käyvät suutuspäissään ampumassa kuulan kalloon jokaiselle asianosaiselle.

        Näitä sitten saa lukea uutisten palstoilla.


      • Totuusontämä1Totuus2

        Mikä ongelma tuossa on? Ei mikään.
        Ilmeisesti teillä on hyvä seksisuhde, miehellä vaimo ja lapset joista välittää ja joita ei koskaan jätä. Se sopii sinùlle. Sinä et muuta haluakaan kuin hyvän seksisuhteen komean nuoren miehen kañssa. Reilu peli.
        Noin se pitää ollakin. Kumpikaan ei haaveile sen kummempaa. Eri asia olisi jos jompikumpi haaveilisi avioliitosta.
        Äijänräähkät aina luulee että nuoret naiset änkee avioliittoon. Mutta kuten apn juttukin todistaa, näin ei aina ole.


    • zazaba

      Lapsia = vaimo 100%


      Suomalainen nainen ja muslimi mies = kurikkalainen maatilan isäntä ensimmäistä kertaa lomalla ja suoraan turkkilaisen basaarikauppiaan haaviin. Toisella on pääomaa ja huono arvostelukyky, toisella on huono tuote, voimakas motiivi sekä moraaliton sanavarasto :)

      Aloittaja on periaatteessa ehkä turvassa koska miehellä on perhe. Jokainen ihminen lopulta vastaa itsestään, aloittajakin. Naisia alistavien kulttuurien miehet ovat jokatapauksessa täällä ja kiinnostavia.

    • Miesmievaan

      Joku kirjoittaa provoa, siis aloittaja. Ei siinä mitään....sairasta.
      Ei ne kuulkaa kaikki naiset halua muslimia mieheksi :D
      Eikä kaikki miehet halua thaikkua vaimoksi.
      Ottakaa kenet haluatte kunhan ei tuu loisimaan ja verorahoja. Kyllä pitää yrittää olla yhteiskunnalle hyödyksi. Ikävä kyllä tilastot osoittavat että muslimit eivät halua sopeutua ja olla yhteiskunnalle hyödyksi.

    • Mirellah88

      Irakilaiset eritoten kurdit ovat aika ihania! tunnen monia miehiä ja naisia mut eniten miehiä. Ei ole paljoa puhuttavaaa yhdessä mutta käy se näinkin et styylataan ja tehdäään kaikkee muuta. Suosittelen

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe