Naista nuoltavaksi PORI-RAUMA

Löytyisiköhän täältä vahingossa nainen jota pääsisi nuolemaan vaikka säännöllisen epäsäännöllisesti ;)? Hakemukset voi laittaa nimimerkin mukaiseen tämän palvelun postiin.

Itse olen kohta34v täyttävä sinkkumies.
Ilmianna
Jaa

34 Vastausta

Eikö löydy?
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Hiljaista vieläkin
Ilmianna
Jaa
Kelpais mut liian kaukana oot.. </3
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
16 VASTAUSTA:
En tiedä mistä päin olet, mutta huomenna olen ajamassa Helsinkiin ja siellä vietän muutaman päivän ja pari iltaa menee siis hotellissa ;).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vielä kauemmaksi meet.. :D mää oon täällä paljo pohjosempana :3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pentu20v kirjoitti:
Vielä kauemmaksi meet.. :D mää oon täällä paljo pohjosempana :3
No voi harmi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sanoppamuuta. Olis ollu tiukkaa posliinia tarjolla;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pentu20v kirjoitti:
Sanoppamuuta. Olis ollu tiukkaa posliinia tarjolla;)
No nyt harmittaa vielä enemmän. Sitä olis ollut ilo nuolla useampaankin orgasmiin ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No sori.. :D aiettä ois kelvannu ♡ olis voitu tehdä muutakin :P
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pentu20v kirjoitti:
No sori.. :D aiettä ois kelvannu ♡ olis voitu tehdä muutakin :P
Ehdottomasti oltais muutakin puuhasteltu. Ihan mitä ikinä olisit halunutkaan ;).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kerro lisää:P Sullekko olis tämmönen pentu kelvannu? ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No olisit ainakin saanut ottaa multa suihin ;). Ja sä saat itse kertoa mistä muista jutuista tykkäät tai haluaisit ;). Mä olen erittäin avoin monenkin asian suhteen ;). Ja eikös ikä ole vain numeroita jos kahdesta täysi-ikäisestä on kuitenkin kyse ;)?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mielellään ottaisin sulta suihin ja nielisin kaikki kun laukeat;) vähän lämmittelisit mua eka ja saisit panna mihin haluat ja ottaa mut vaikka vähän rajustikkin;) jep numeroitahan ne vaan on.. ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pentu20v kirjoitti:
Mielellään ottaisin sulta suihin ja nielisin kaikki kun laukeat;) vähän lämmittelisit mua eka ja saisit panna mihin haluat ja ottaa mut vaikka vähän rajustikkin;) jep numeroitahan ne vaan on.. ;)
Kyllähän sitä siinä nuollessa ehtii muitakin paikkoja lämmittelemään ;). Sormia tykkään kuitenkin apuna käyttää ;). Ja kyllä se kieli sekä sormet voi pepullakin käväistä ;). Ja suihin saisit ottaa mielellään syvälle ja rajumpi meno onnistuis tietysti myös ;). Eikä sitä rintoja saa tietenkään unohtaa vaan nekin ansaitsevat kunnon käsittelyn ;).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuulostaa kyllä erittäin hyvältä;) alkaa kostua ku mietin edes:P ja sormetki saa kyllä mielellään eksyä pilluun vaikka ei sinne kovin montaa mahukkaan:P
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tietysti sormet pilluun eksyisi ja saattaappaa eksyä samanaikaisesti yksi pilluun ja toinen peppuun ;). Tai sit voi samalla ottaa avuksi leluja jos sulta moisia löytyy ;). Naidessakin saattaa sormia eksyä ainakin peppuun jos takaa päin nai tai sit se lelu ;P
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Luetko sä mun ajatuksia..? ;) Peppuaki saa joo hyväillä ja sormettaa ja nuolla ja mitä vaan:P tykkäätkö sä jos sun peppua vähä nuolasee tai hiplaa ? ;) tekis kyllä nyt mieli nuolla ja imeä sun kovaa kullia..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ilmeisesti luen ;). Mun peppua ei ole kyllä koskaan nuoltu saatika sormetettu ja kyllä se samana pysyykin :D. Kullini upottaisin mielelläni suuhusi syvälle ;). Ja laukeamisen jälkeen voisin vaikka sitoa sänkyyn ja nuolla sen jälkeen ja dildottaa, sormettaa yms ;P
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuo olis täydellistä.. ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olisko lähempää ketään naista?
Ilmianna
Jaa
Taas alkoi hiljaisuus
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pentu20v mistäpäin olet minä oisin kiinnostunut nuolemaan minä 08 alueelta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Täälläpä minäkin.. ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pentu mistä päin 08 alueelta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pentu missä päin 08 alueella?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Lännessä:D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä on lähin kaupunki?lähdetkö viikonloppuna nu?
Ilmianna
Jaa
Pentu pe_su?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ehkä;) minkä oot ikänen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ai jaa kiinnostaisko jos ajelisin sinne suuntaan missä asut pidettäis kiva hetki voisit panna viestiä 0400587413
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kivat hetket kiinnostaa aina.. joo saatan mä ehkä pannakki:P
Paljoko on ikää sulla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pentu olen 38vuotias.mikä lähin kaupunki?
Ilmianna
Jaa
Pentu miten yhteys tiedot vaihdetaan?laitatko?
Ilmianna
Jaa
Löytyykö ;)?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Naista nuoltavaksi PORI-RAUMA

Löytyisiköhän täältä vahingossa nainen jota pääsisi nuolemaan vaikka säännöllisen epäsäännöllisesti ;)? Hakemukset voi laittaa nimimerkin mukaiseen tämän palvelun postiin.

Itse olen kohta34v täyttävä sinkkumies.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta