Minkä mieltä teillä on meita??

Jafari

Moi muhoslaiset! Olen Javid 17vuotias kotoisin. Afganistanisaa, Olen asunut vuosi muhoksella, Olemme täällä 13 pokikaa Ehkä monet muhoslaiset tunne meitä haluaisin tietää minkä mieltä teillä on meitä?

16

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muhos.lainen

      Mitä mieltä te olette Muhoksesta ja miten on mennyt?

      • On hyvä mutta en saanut vielä muhoslaisesta kavereitä! Tämä on niin hänkäl olette ujo.


    • onni59

      Ystäviä löytyy varmaan parhaiten harrastusten parista. Kunnasta kyselemällä löytyy harrastemahdollisuuksia laidasta laitaan : ) . Hienosti olet oppinut suomenkielen alkeet! Tulet ymmärrettäväksi varsin hyvin. Kertoo ahkeruudestasi ja motivoituneisuudesta. - Mitä toiveita sinulla ja muilla tuntemillasi maahanmuttajilla olisi?

      • Jafari

        Muhos on niin hyvä paikka meille mutta on vähän tylsä. Haluan tuttusta enemmän suomalaisia koska se auta että mä tiedän paremmin teidän kulttuureista.


    • epyktiläenen

      Teitä vedätetään Muhoslaiset. Jos "hän" olisi Afganista niin ei ainakaan sanaa "Muhoslaiset" hän ei osaisi kirjoittaa oikein. Muutenkin tuosta paistaa vedätys.

      • Rezaie

        Kyllä en osa kirjotta hyvin, mutta kuitenkin mietit minusta väärin!


    • 88adolg

      Meehä trolli takas kotias🖕

      • Sakht

        Jos minulla ei ollut ongelma omassa maassa en tullut suomeen ollenkaan


    • Jeppet89

      Yksi alaikäinen maksaa 70000e vuodessa kunnalla.
      Ei ole hyvä meille veronmaksajille.

      • Asad21

        70000€😵en minä usko siitä


      • Jeppet89

        Lukee kunnan sivuilla valtuuston virallisissa asiakirjoissa jotka ovat julkista tietoa kaikille joten katso ja lue sieltä.


      • Asad22
        Jeppet89 kirjoitti:

        Lukee kunnan sivuilla valtuuston virallisissa asiakirjoissa jotka ovat julkista tietoa kaikille joten katso ja lue sieltä.

        Mutta kun olen valmis koulusta ja aloitan töitä varma maksan veroa ja nyt saan vähän palklaa!


      • Kekkonen6777

        Tuleppa keskustelemaan ihan omalla nimelläsi muhoslaiset facebook ryhmään. Se on kaikille avoin ryhmä.


    • Petteri2

      Eiköhän ollut ihan valkonaama?!
      Kokeilu miten Mullahiin suhtaudutaan.

      • möllähi

        Ihan varmasti valkonaama, kömpelöä vedätystä arvon muhoslaiset.


    • jöröjukka

      Japani ja Australia ovat rikkaita valtioita tähän kylmään ja korvia myöten veloissa olevaan maahan verrattuna. Miksi tänne, miksi ei em. maat kelpaa ???

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe