Joutuuko ongelmiin?

Apuvvvva

No siis tota oon ite 15 ja tais sit vhäniiku käyä sillee et nussin yhis bileis 20v jätkän kaa (oli kortsu) mut saatto mennä rikki. Oon aika varma et oon raskaana ku menkatki myöhäs mut en viel 100 varma mut siis jos raskaana oon ni pidän vauvan, mut 1kysymys et joutuuko 20v lapsen isä ongelmiin ?
Ja täytän 16 sillon ku lapsi syntyis ?? Joutuuko ongelmiin tuo lapsen isä??

6

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijoudu

      kun pidät asian omana tietonasi etkä vaadi mitään tukia itsellesi tai lapselle tai kerro mitään sossulle. Sun ei tarvii keskustella kenenkään "viranomaisen", sossun kanssa
      mistään asiioista eikä mennä neuvolakäynneille kun siellä
      yritetään udella asiaa..

      • Se.on.sitten.siinä

        Niin... Eihä sitä nyt missään tapauksessa kannata lasta neuvolaan viedä, eihän??!!


    • rehellisyysmaanperiii

      Meinaako se isä ottaa vastuun lapsesi kustannuksista?

      Kumpi on tärkeämpää: a) se että lapsesi saa taloudellista tukea ja voi esim käydä kouluja ja on paremmat elinolosuhteet, b) tää tyyppi, joka tiesi että oot alaikäinen pääsee kuin "koira veräjästä" ja voi fiksata samanlaisen tilanteen jollekin muulle alaikäiselle.

      Vanha kunnon sananlasku sanoo: "rehellisyys maan perii". Se on oikein sinulle, lapsellesi, sille pojalle, sinun vanhemmillesi, yhteiskunnalle ja yleiselle oikeudelle.

      Päätä itse!

      Kuka tässä "joutuu ongelmiin"?
      Sinä, vauvasi vai se raukkamainen tyyppi joka teki nuoren tytön/alaikäisen raskaaksi?

    • mitäsmummojaukki

      jos raskaana, niin menet tietysti ensin roheesti vanhempien luokse, ja hihkaiset heille iloisesti hymyillen .. mulla on teille yllätys!. :) jatko sitten sujuu kuin itsestään,, ensin kuitenkin isäs pitää saada kunnolla virkoamaan, joka tietty pikkusen pökrää onnesta. kuultuaan tulevansa ukiksi.

    • Ehkätyhmä

      No siis tota ny tais käyä niiku sillee et 20v jätkä saa saa syytteen lapseen sekaantumisest, ainaki jos sun isäs on yhtää järki jätkä.

      "jos raskaana oon ni pidän vauvan" V...u mitä p.sk..

    • teeilmoitusvaan

      Ihan oikein sille lapseensekautujaan.
      Kyllä varmaan isälläsi on sen verran järkeä että ottaa asian puheeksi poliisin kanssa.

      Saavat muuten todistettua asian sitten kun lapsesi on syntynyt ja kun ottavat verikokeet lapsestasi ja siitä lapseensekautujaan.

      Jos sinä haluat pitää lapsen, niin käy hyvin. On niin paljon teiniäitejä jotka ovat onnellisiavauvastaan. Äitisi ja isäsi tulevat myös (ensishokista selvittyään) olemaan onnellisia lapsenlapsestaan.

      On se niin että 20 vuotiaan on tiedettävä että alaikäisiin EI SAA KOSKEA.
      Ottakoon vastuun tekosestaan.
      Vastuuntuntoinen mies ei tee noin 15-vuotiaalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe