Seksistä puhuminen

KysyväM

Miksi naiset aina ajattelee että jos mies haluaa puhua seksistä tai seksualisuudesta niin siinä on aina joku taka-ajatus mukana eikä asioista voi puhua pelkkinä asioina? Monikohan vastakkaisen sukupuolen kannalta tärkeä asia jää tämän takia puhumutta?

11

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenOon

      Nyt on kyllä hyvin vaikea sanoa, koska en ole kuullut että just naisilla olis tämmöinen vaiva. Ihmisillä kyllä on erilaisia keskustelutapoja, seksuaalisia estoja tai tabujakin, niin miehillä kuin naisilla. Mutta sitähän sä et kysynytkään.

    • Voinosse

      Itse miehenä menin kipsiin kun nainen otti asian esiin kasvotusten keskustellessa. Asiasta oli juteltu kyllä paljonkin muuten, mutta se vaan tuli niin puuntakaa kesken kahvikeskustelu..

      Meni hyvä kaveruus pieleen ja itseä se vähän harmittaa

      • Murjani

        Naisen logiikka.
        Haastattelija kysyy mieheltä:
        - Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte Nevskin valtakadulla dinosauruksen?
        - Yksi miljardista.
        Haastattelija kysyy naiselta:
        - Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte Nevskin valtakadulla dinosauruksen?
        - Fifty-fifty.
        - Kuinka niin?
        - Onhan se päivän selvää, joko kohtaan sen tai sitten en kohtaa.


    • Etsilleenniillämenee

      Ehkä ap:n piti kysyä et miks HÄNEN vaimonsa aina loukkaantuu, kun hän yrittää puhua seksistä.

      Tiedän tommosen naisen, on mun ystävä. Liitto ihan karilla ollut jo monta vuotta, pariskunta ei arvosta toisiaan ja lasten takia lähinnä vaimo on liitossa edellee. Mies ei halua puhua parisuhteesta enää. Anti olla kun mies palkaa puhumaan seksistä, tää mimmi saa semmoset kilarit et morjens. Just siksi koska et sillä miehellä "ei oo enää mikään muu mielessä".

    • Liibalaaa

      En tiedä mutta minä en ylipäätäänkään tykkää puhua seksistä, kenenkään kanssa. Siitä puhuminen on aivan liian yliarvostettua ja harvoin vaikuttaa seksielämään mitenkään.

    • lskdajasd

      Jos näyttää siltä, että naiset "aina ajattelevat" puhehaluissa olevan tausta-ajatuksia, kannattaa vielä kerran tarkastaa se oma puhetapa. Puhuuko oikeasti asialliseen sävyyn, oikeaan aikaan ja oikealle henkilölle. Mulle esim. sopii hyvin, jos puolisoni haluaa puhua seksistä tai seksuaalisuudesta, mutta työkaverin fantasioiden kuunteleminen työpaikan kahvipöydässä on aika tympäisevää.

    • gdr

      Mite puhua seksistä? Kavereiden kesken? Työkavereiden? Hyvänpäivän tuttujen? Oman kumppanin kanssa?

      Kavereiden kanssa riippuu todella paljon kavereista. Jos toinen osapuoli on vähän estoinen, niin tulee itsellekin helposti epämukava olo. Ihan sama juttu työkavereissa. Hyvänpäivän tuttujen kanssa en koskaan tykkää jutella mistään seksiin liittyvästä, liian intiimiä.

      Oman kumppanin kanssa ei ole ongelmaa, mutta esim. exälläni taas oli ongelma. Veti aina hirveät herneet nenään, jos yritti keskustella. Koska ainahan minä olisin syyllistämässä ja haukkumassa hänen seksitaitojaan, jos vaikka vain olisin sanonut, että olisi muuten kiva kokeilla joskus tuolla luonnossa.
      "Jaa, mikä on makkarissa vikana? Minäkö en osaa vai mitään? Aina vika on minussa!"
      ... jep jep.

      ...ei sen puoleen, vika oli eksässä. Hän oli paska. Tuli todettua se sinkkuaikana.

      • Näinonse

        Mulla oli vähän samanlainen exä, oli ihan mahdoton suo. Vuosia koitin tukea ja vahvistaa hänen seksuaalista itsetuntoaan, ei mitään hyötyä. Ei saanu puhua tai ehdotella uutta, aina suuttui tai meni lukkoon, ahdistu. Pitkään luulin et mun omissa puhetaidoissa oli vikaa. Muiden kanssa ei sen jälkeen ole ollut mikään tuommonen vaikeaa.
        Exä mies ja minä seksistä puhuva nainen.


    • jepsamaamieltä

      jep se on kyl väärin oli sit mies tai nainen et ei voi puhua koska sillon ei ehkä ikinä saavuta parin kanssa hyvää suhdetta mist molemmat tykkää kun ei uskalleta puhua tollasesta aiheesta. Se on ikävää et miehet leimataan pervoiks ja naiset huoriks. Täytyy kyl sanoo et onni on lykästäny itelläni et olen suhteessa mis molemmat saa puhuu asiasta vapaasti ni ollaan päästy kokeilee kaikkee jännää ;D

    • paaneri

      Niin miehetkin aina luulee, että jos nainen puhuu jotain seksiin liittyvää, niin sitten nainen haluaa seksiä. Minulle seksi (yleisellä tasolla) on vain yksi puheenaihe muiden joukossa.

      • novoinosse

        Jos mies alkaa puhumaan naiselle seksitä, niin se on heti joku pyrkyri, mutta onko se sitten naiselle tapa osoittaa luottamusta jos alkaa puhumaan seksitä miehelle? Intiimit asiat ja paljon laajemmin kuin seksi, seksuaalisuus tai vaikka terveys tai raha on kuiitenkin jotenkin intiimejä tai omia juttua ja siksi vaikeita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe