h.s.kiinteistösaneeraus kirvesmies

h.s hakee kirvesmiestä millainen firma tuleeko palkat ajallaan työilmapiiri työnjohto ym?
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

kehitysvammaisten suojatyöpaikka ne jotka eivät pärjää oikealla rakennus firmalla ovat h.s llä.
Ilmianna
Jaa
olin sepon aikaan homma kyllä toimi tosi tehokkaasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ei siellä kukaan ammattimies pitkään ole.kurkkupurkki firma.vanhoja turva kenkiä tarjotaan uudelle työntekijälle.peräkärillä ajetaan laudan pätkiä ympäri kaupunkia.johdolle valehteleminen elämän tapa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
juorutaan selätakana ei eroiteta omia ja miden asioita.ymmärrän kyllä kun ihminen on vähäälyinen.työntekijät juoruavat toisten työntekijöiden asioita johdolle pelko omasta työpaikasta.akkoja talo täynnä paria työntekijää lukuunottamatta.
Ilmianna
Jaa
omistajat ylimielisiä tyhmiä urpoja jotka eivät ymmärrä rakentamisesta mitään ei ole kokemusta.isonmasta työmaasta haukutaan nuorenpaa mestaria hipiä ei kestäisi vanhempaa kokeneenpaa mestaria talon sisällä nauretaan tosi paljon urpoille.aliurakoitsijoilla aina hauskaa kun on työmaa palaveri.
Ilmianna
Jaa
itse olin vähänaikaa tehtiin hissityömaita ja remontteja vaihtelevalla menestyksellä oli ammattimiehiä ja ei ollut.
Ilmianna
Jaa
kyllä hame heikkiset joensuussa tunnetaan ei pystytä myöntämään omia virheitä kun ei ole sen vertaa miestä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

h.s.kiinteistösaneeraus kirvesmies

h.s hakee kirvesmiestä millainen firma tuleeko palkat ajallaan työilmapiiri työnjohto ym?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta