Seuranhakuketju

ystäviä.M

Jos ei kokeile, ei voi myöskään onnistua..
Mies 31v Helsingistä kokeilee josko täältä voisi löytyä kavereita tai jopa naisystävää.
Itseäni kiinnostaa mm. liikunta monessa muodossa ja olisi kiva jos sun kanssa voisi lähteä yhdessä liikkumaan.
Laita spostia niin jutellaan lisää.
[email protected]

18

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunutfriidu

      Pitääkö olla huolissaan ?
      Etsitkö narsistia, sadistia, unihäiriöistä vai ujoa ?
      Tämähän ei ole treffipalsta.
      Koko sydämestäni toivon silti, että löydät etsimäsi !

    • Morso84

      Olen 32.v nainen Pirkanmaalta. En etsi parisuhdetta, mutta etsin ystäviä naisista etenkin Pirkanmaalta. Harrastan lenkkeilyä, lemmikkieläinten kanssa oloa, tykkään luonnosssa liikkumisesta, luen jonkin verran kirjoja, tykkään shoppailla, sup-lautailen kesäisin. Elokuvat ja ravintolat on mieleeni. Olen enemmän kesäihminen kuin talvi. En viihdy baareissa tai massatapahtumissa. Etsin rauhallisia, luotettavia ja suvaitevaisia ystäviä. Toivon että nähtäsiin melko pian kasvotusten ja pidettäisiin tosiaan yhteitty. [email protected]. Kirjoittele olit sitten totaaliyksin tai muutamia ystäviä omaava. Mikäli sulla on pakottava tarve valehdella tai perua tapaamisia, en ole se kenelle kannattaa kirjoitella! Sähköposti ja etanapostikin käy

    • Nainenpkseutu

      Minä myös haluaisin uusia ystäviä naispuolisista. Olen 31v. nainen pk-seudulta.
      Minua kiinnostaa musiikki, elokuvat, valokuvaus, luonto ja ulkoilu. Olisi kiva saada esim. seuraa kävelylle.

    • hygtrcdes2

      Hm!
      No mie etsin sitte 120 vuotiasta rikasta ja sairasta leskeä jolla ei ole perillisiä!

      Ymmärtäkää, että parittelu palstat ovat erikseen!

    • Älävingu

      Vai parittelu, hohhoijaa. Lesboseuraa nuo naiset eivät käsittääkseni etsinyt. Siellä kirjoittelee joku katkera 120kg läski, jota harmittaa jos joku löytää tältä parisuhteen...

    • M26_Pohjoiskarjala

      M26, Pohjois-Karjala.
      Arkkitehtuuri, fysiikka, psykologia, biljardi, sarkasmi ja sen kaveri ironia, fribagolf

    • Kavereitayhteisö
    • lukutoukka.lukee

      Minä etsin vuoden 1997 tammikuun seuraa. Sattuuko jollakin olemaan?

    • asdsadasdasd91

      25v mies E-Suomesta. Kohtuu yksinäinen, siksi juttuseura kelpaa aina. Käyn ihan normaalisti koulussa ja töissä välillä, mutta olisi mukava jakaa asiat jonkun kanssa xP
      Vähän ehkä vaikea luonne joo, mutta aika rento kuitenkin asdasdfg

      Kiinnostunut mm. psykologista, politiikasta, yhteiskunnasta, metsätöistä, viherjutuista, puutarhanhoidosta, kissoista, urheilusta, mökkeilystä ja uuden oppimisesta.

      Huumorini on hieman ironista ja ehkä jtn. family guy tyylistä tai south park tyylistä, tai ehkei mutta ne on hauskoja sarjoja ainakin hehe.

      Luonnetyyppi: INFP, horoskooppi_ jousimies. Kunnon HSP – luonnollisesti jne..

      Sähköpostini on: [email protected]

    • N33v.uusimaa

      Täällä olis 33v. nainen joka haluaisi löytää uusia kavereita vaikka kävelylle ulkoilemaan.
      Miesystävä löytyy, joten tämä ei ole treffi-ilmoitus.
      Olen kiinnostunut monenlaisista asioista, mutta päällimäisinä menee mm. tv-sarjat, ulkoilu, ruoanlaitto (kasvisruoka), kissat, musiikki, piirustelu. Olen kiinnostunut myös rajatiedosta ja muista henkisistä asioista.

    • asdasdasdasd54

      hmm

    • lollololleroinen

      *HUUTIS NAURUA* voi jumalauta jätkät te olette noloja :D vitun vittu että tämä maa on pilalla

    • asdasdas5654

      Juttuseura kelpaa kyllä aina.

    • hmhhmhmhmhm

      jep,jep

    • yksinäinen-mies

      Miehen ei kannata hakea mitään seuraa. Naiset ei koskaan anna yhteystietoja joten en ymmärrä miksi haette seuraa. Naiset on täysin feikkejä ja huijaavat miehiä treffipalstoilla ja syrjivät yksinäisiä miehiä.

      • onnekas.m

        Mä olen saanut seksiä yksinäisyys-palstalta hyvännäköiseltä naiselta.


    • yksinäinen-mies

      Kaikki seuranhaku on tehty miehille maksulliseksi. Mies joutuu siis maksamaan että saisi tavata naisia vaikka treffipalstoillakin naiset on feikkejä kaikki eivätkä ihan oikeita yksinäisiä naisia.

    • ikoninurkkaus1

      Ort.teologiaa opiskeleva mies etsii askeettista elämää harjoittavaa naista.Sinulla ei ole sidonnaisuuksia "maailmaan". Ekologinen elämä oikeassa paikassa kiinnostaa.

      Nimimerkki: ikoninurkkaus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe