Yksityiskuljetus kentältä hotelliin.

Vallu2

Paljonko noin maksaa yksityiskuljetus kentältä hotelliin?

21

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vallu3

      Voi itkun pillu mikä ääliö.

    • Turkinhihasta

      Mummoille 1000 liiraa, hoikille nuorille pimuille ilmainen, kun viihdyttää kuskia sopivasti.

    • HoikkaNainen

      Minun yksityiskuljetus ei ole erikseen hinnoiteltu vaan se sisältyy kokonaisuuteen.
      Miten sinun vallu, yksityiset menot sen läskin vaimosi kanssa, vai rakasteletko itse itsesi kanssa romanttisesti maksaen itse itsellesi, koska sehän aloituksesi pääidioottipointti on ?

      • äkkiälääkäriin

        Tiedätko itsekään kuinka sairas olet. Tuollainen kirjoittelu on pakonomaista sinulle ja se on vakava sairaus. Sinun kaltaisista tyypeistä tulee yleensä seksuaalirikollisia ja pahimmassa tapauksessa sekaannut vielä lapsiin. Hanki hoitoa ennenkuin teet jotain peruuttamatonta. Mietippä itse miksi sinun pitää kirjoitella tuollaista tekstiä.


      • HoikkaNainen

        Ei jatkoon.
        Olen jo rikollinen, arvostelinhan Turkki-Idioottien jokapäiväisiä aivopieruja.


    • on-kummallista

      miksi noin helppoon kysymykseen ei voi antaa selkeaa ja rehtia vastausta ???
      mina en tieda,siksi en osaa vastata.
      kysy matkatoimistoista tai googlaa,kylle se helposti selviaa.
      lahes aina,kun taalla asiallisesti joku jotain kysyy,vastaus on perceesta.

    • IhanaAlanya

      Gazipasan kentältä Alanyaan ja Alanyasta Gazipasaan. Olen aina maksanut enintään 20€. Taksissa 1-4 henkeä. Enempää ovat aiemmin yrittäneet, mutta en ole maksanut. Ilmeisesti on hyvä hinta kuskillekin, kun antoi korttinsa ja nyt on ollut jo pari vuotta sama kuski ja sama hinta. 20€ suuntaansa. Halvempikin voisi vissiin olla, mutta on toiminta niin vakiintunut vakikuskin kanssa. Autona Fiat Dopplo. Hyvin mahtuu kaikki matkatavaratkin mukaan.

      • IhanaAlanya

        Niin ja unohtui tuo Alanya - Antalya tai Antalya - Alanya. Se on ollut samoilla spekseillä ja samalla kuskilla 50€. 1-4 henkilöä, viiskin mahtuu mutta on siihen autoon hieman ahdasta Antalyaan asti.


    • VitunKöyhät

      Minä ole tilannut aina helikopterikuljetuksen. Maksaa tonnin tunti eikä ruokatarjoilua matkalla ole.

    • ScandinavianTransfer

      Riippuu minne menet, Belek n50e sivu, Alanya n.80e, Lara Beach n.30 sivu. Side 60e, Scandinavian transfer on hyvä. Sitä käytetään aina pari kertaa vuodessa. By the way....todella kipeä on päästää tuo hekilö joka täällä sivulla terrorisoi, on tainut äidin rakkaus lapsena jäädä saamatta!

      • Viel1

        lisäksi autot on isoja ilmastoituja tila-autoja/busseja ei mitään takseja ja joissakin jopa juomat kuuluvat matkan hintaan :)


    • LammasSanooBää

      Olen aloittaja ja menen Kleopatra Hotelliin.
      Mitä siis sinne maksaa? Pitääkö tinkiä?

      • IhanaAlanya

        Gazipasasta 20€ ja Antalyasta 50€. Siinä maksimit. Ovat tyytyväisiä tuohonkin.


    • VaimoIhanHorkassa

      Mitä maksaa bussikuljetus?
      Vaimo pelkää että taksikuskit ryöstävät ja raiskaavat.

      • Hurpelipäiskis

        Rauhoittele vaimoasi. Olen kuullut että Alanyan taksiraiskaajat käyttäisivät kondomia.
        Se on Alanyan maailmanlaajuisen suosion salaisuus.


      • erotomaani99

        Suurin osa ylipainoisista suominaisista toivoo, että se "raiskaus" ainakin toteutuisi.


    • Malttiamaksuun

      Tuo matka lentokentiltä Alanyaan on heti ensimmäinen asia, jossa turistia huijataan. Yläpuolella olivatkin jo nuo oikeat hinnat. Taksi Antalyasta tai sinne, 50 euroa. Taksi Gazipasaan tai sinne 20 euroa. Siis tavallinen taksi 1-4 henkilöä. Isompi taksi 5 euroa henkilö Gazipasaan ja 10 euroa henkilö Antalyaan. Älkää hyvät ihmiset maksako enempää.

    • alanyatar-60

      Alanya-Gazipasa 724 transferilla maksaa 7euroa ja Alanya-Antalya 11euroa/suunta.

      • TolseVita

        Minä olen aina kävellyt.
        Se kirkastaa mielen sekä on täysin ilmaista.


    • Anonyymi

      Nyt ei maksa mitään

    • Anonyymi

      Tämä liiketoiminnan ala on suomalaishuorien ja kurdilaisten harmaan talouden valloittama. Ja hinnat selvästi kalliimpia kuin oikeilta turkkilaisilta hankittaessa. Ja saa maksaa myös alhaisen arvoisilla liiroilla. Tällaista harmaata taloutta ja työluvatonta toimintaa kannattavana viet oikeilta turkkilaisilta tulojen saannin mahdollisuuksia, jotka muutenkin ovat jo heikentyneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe