Seksi ja ero

Surkeeta

Mitä olette mieltä siitä miten miehen seksitaidot vaikuttavat eroon? Olen vakaasti itse sitä mieltä, että jos taidot eivät vuosien aikana kehity, ei sitä jaksa edes vaivautua.

23

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanelämänsankariksi

      Hyvä seksi peittoaa monet muut puutteet, mutta jos mies vaan ajattelee itseään seksissä eikä opi, niin mäkeen vaan, ei kannata jäädä siihen, paska fiilis vaan aina.

      • kanainen

        muna. Niin tolloo miestä olekkaan joka ei opi jos opettaja on edes kohtuullinen.


    • pitääollakipinää

      Jos ei seksidraivi tai toiveet kohtaa, suhteeseen tulee kaikenlaisia hankaluuksia. Tulee kiinnostusta muihin seksuaalisessa mielessä ja parisuhde väljähtyy. Ei se ole oppimisestakaan kiinni aina, voi vaan olla turhan erilaisia seksuaalisia tarpeita.
      Minä olen eronnut muista syistä, mutta ei se seksikään pelannut. Nyt ajattelen etten lähde koskaan enää suhteeseen jossa seksi ja hellä eroottinen läheisyys ei toimi kunnolla, se on mulle tärkeä asia.

      • Enolepitänyt

        Kyllä olis pitänyt alusta asti ymmärtää, jos ei seksi ole hyvää toisen kanssa, niin on turha jatkaa. Jossain vaiheessa siitä voi tulla todella vastenmielistä. Varsinkin, kun tapaa toisen, jonka kanssa homma toimii loistavasti. Palaappas kokemuksen jälkeen takaisin entiseen. Ei toimi enää ollenkaan.


      • pitääollakipinää

        Juu näin on, olisi pitänyt ymmärtää. Piti vaan tuokin kokea kantapään kautta :0. Olin 25v. kun menin naimisiin... siinä kohtaa kun olin jo 35v. ja lapsetkin tehty, tiesin jo täysin mitä halusin ja tarvitsin seksuaalisestikin - ymmärsin että ihan väärinhän minä olin aikanaan valinnut ja joutunut jo liian pitkään tukahduttamaan seksuaalisuuttani. Hukkaan meni sillä saralla ne vuodet, harmi.


    • helpyourself

      No hmm. Seksi ei mielestäni ole niinkään taidoista kiinni, vaan yksinkertaisesti molemminpuolisesta himosta ja halusta. Lisäksi mitä järkeä on edes aloittaa suhde, jos seksitarpeet/halut/himot ei kohtaa, vaan toinen on ikään kuin väärältä planeetalta?

      • Siksikoska

        Toisessa on paljon muita rakastettavia ominaisuuksia ja toivoo, että seksipuoli kehittyy ajan kanssa paremmaksi. Usein niin käykin kun kumppanit "oppii toisensa" mut joskus sit joutuu toteamaan et meneekin vielä surkeemmaksi ja lakkaa kiinnostamasta koko touhu.


      • ököll
        Siksikoska kirjoitti:

        Toisessa on paljon muita rakastettavia ominaisuuksia ja toivoo, että seksipuoli kehittyy ajan kanssa paremmaksi. Usein niin käykin kun kumppanit "oppii toisensa" mut joskus sit joutuu toteamaan et meneekin vielä surkeemmaksi ja lakkaa kiinnostamasta koko touhu.

        Kokemusta miehistä on... mutta ei ole ainuttakaan "oppi toisensa" kokemusta. Ellei seksi suhteellisen heti ota sujuakseen, se ei tee sitä myöhemminkään. Tai en ainakaan ota sellaista riskiä. Olen sen verran fyysinen ihminen.


    • Kissapöydällevaan

      Eipä sitä jaksa vaivautua jos ei ole hääviä. Kiinnostaako miestäsi vai onko menny rutiiniksi, jos ei oikein hotsita sun kanssa? Kai te ootte puhuneet nämä asiat läpi että missä mättää ja mitä vois muuttaa?

    • vaikuttavat

      Eihän ne taidot vaan asenne on ratkaiseva. Taidot on pelkkää seksin suorittamista.
      vrt. miten miehen kirjoitustaidot vaikuttaa eroon?

      • ököll

        Mielestäni taidot eivät ole pelkkää suorittamista. Ei ollenkaan. Monella on taito kirjoittaa (romaaneja, blogeja, tekstiviestejä jne...), piirtää, maalata, tanssia, jne mutta suorittamisesta siinä ei ole kysymys.

        Itse arvostan miehiä, jotka osaavat esim. soittaa, laulaa, kirjoittaa. Ne eivät silti vaikuta ns. loppupeleissä yhtään mitään, jos mietin eroa tällaisesta miehestä. Mutta jos mies osaa sekstailla kanssani, mietin vähintään kahdesti ennen kuin totean eron olevan väistämätön.


    • Eivainmiehessä

      Auttaisiko halu kehittyä seksitaidoissa yhdessä?

    • ököll

      Hyvä seksi korjaa monta puutetta. Mutta ei mitä tahansa puutetta.

    • 158

      Aika rutiiniksi se kai tuppaa vuosien saatossa menemään, seksielämä.
      Vaikka ei sinänsä mitään vikaa ole. Siksi rakastaja.

    • ItseolenNainen

      Minusta on ihan hyvä eron syy jos seksiä ei enää ole. Silloin muuttunut kaverisuhteeksi. Jos seksi on huonoa, voi mennä vaikka seksiterapeutille jos ei muuten ratkea hommat.

      Häiritsee vaan tuo aloittajan kysymys, että miten MIEHEN seksitaidot vaikuttavat. Pitäisi olla "kumppanin", koska ei tuo liity siihen onko kyse miehestä vai naisesta.

      • näinnäkisin

        Minulla aloittajan tekstistä tulee mieleen monetkin asiat mitkä miehellä voi tuoda ongelmia seksiin. Voi olla erektio-ongelmia tai liian nopea tuleminen tms. Voi ollakin, että naiset nykyään tuollaisten asioiden vuoksi eroavat. Noihin ongelmiin ei seksiterapia käynnit välttämättä auta, mutta naisten ongelmiin esim. halukkuuteen lienee helpommin apu saatavissa. Naisella miehen tyydyttäminen ehkä täten helpompaa.


      • sivuhuomautus
        näinnäkisin kirjoitti:

        Minulla aloittajan tekstistä tulee mieleen monetkin asiat mitkä miehellä voi tuoda ongelmia seksiin. Voi olla erektio-ongelmia tai liian nopea tuleminen tms. Voi ollakin, että naiset nykyään tuollaisten asioiden vuoksi eroavat. Noihin ongelmiin ei seksiterapia käynnit välttämättä auta, mutta naisten ongelmiin esim. halukkuuteen lienee helpommin apu saatavissa. Naisella miehen tyydyttäminen ehkä täten helpompaa.

        "naisten ongelmiin esim. halukkuuteen lienee helpommin apu saatavissa. Naisella miehen tyydyttäminen ehkä täten helpompaa. "

        Ihan vinkkinä, että mies voi tyydyttää naisen muillakin tavoin kuin munalla. Siihen tarvitaan ainoastaan halukkuutta.


      • ItseolenNainen
        näinnäkisin kirjoitti:

        Minulla aloittajan tekstistä tulee mieleen monetkin asiat mitkä miehellä voi tuoda ongelmia seksiin. Voi olla erektio-ongelmia tai liian nopea tuleminen tms. Voi ollakin, että naiset nykyään tuollaisten asioiden vuoksi eroavat. Noihin ongelmiin ei seksiterapia käynnit välttämättä auta, mutta naisten ongelmiin esim. halukkuuteen lienee helpommin apu saatavissa. Naisella miehen tyydyttäminen ehkä täten helpompaa.

        Erektio-ongelma ei kyllä liity mitenkään "seksitaitoihin" joista ap puhui, se on lääketieteellinen vaiva. Enkä kyllä ennenaikaista siemensyöksyä minäkään sellaiseksi laskisi, edellinen perustelikin sen jo. Seksi on todella paljon muutakin kuin itse yhdyntä.
        Eli ihan ohi aiheen, mutta offtopicia oli jo tuo minun kommenttinikin, että pitäis olla "kumppanin" eikä vain miehen :)


      • Pentti.T.Impo
        ItseolenNainen kirjoitti:

        Erektio-ongelma ei kyllä liity mitenkään "seksitaitoihin" joista ap puhui, se on lääketieteellinen vaiva. Enkä kyllä ennenaikaista siemensyöksyä minäkään sellaiseksi laskisi, edellinen perustelikin sen jo. Seksi on todella paljon muutakin kuin itse yhdyntä.
        Eli ihan ohi aiheen, mutta offtopicia oli jo tuo minun kommenttinikin, että pitäis olla "kumppanin" eikä vain miehen :)

        Kyllä erektio-ongelma ja ennenaikainen siemensyöksy ovat seksitaitojen puutteita ja usein suhteen päättäviä tekijöitä, vaikka syyt olisivatkin lääketieteellisiä. Usein sanotaan että seksi on paljon muutakin kuin itse yhdyntä, mutta harvemmin ääneen sanotaan - vaikka niin ajatellaankin (naiset ihan siinä missä miehetkin) - että seksiin kuuluu se yhdyntäkin, ja ilman sitä seksi jää vajaaksi.


      • Pentti.T.Impo
        sivuhuomautus kirjoitti:

        "naisten ongelmiin esim. halukkuuteen lienee helpommin apu saatavissa. Naisella miehen tyydyttäminen ehkä täten helpompaa. "

        Ihan vinkkinä, että mies voi tyydyttää naisen muillakin tavoin kuin munalla. Siihen tarvitaan ainoastaan halukkuutta.

        Kumman halukkuutta? Meillä ongelmaksi on tullut se(kin) että vaimo saa vain vaginaorgasmeja, paitsi kun ei saa enää ei niitäkään, niin eipä häntä seksi enää edes kiinnosta. Ei halua suuseksiäkään, eikä ole siitä koskaan oikein nauttinutkaan.


    • CloettaAP

      Riippuu mitä tarkoitat "kehittyvillä taidoilla". Meillä kyllä seksi maistuu molemmille, vaikka olemme jo kumpikin lähestymässä kuuden kymmennen ikää. Kumpikaan meistä ei ole luultavasti taitava seksissä vaan ihan fiilispohjalla mennään ja ajatuksella, toisen kosketus tuntuu hyvältä.

    • Tahvo52

      Ja sitten kannattaa myös vakavissaan miettiä onko vika miehessä vai onko omat asiat niin solmussa ettei kerta kaikkiaan nauti seksistä. Moni nainen on aivan hukassa oman itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Huono itsetunto,huono minäkuva, puutteellinen kyky ilmaista mitä oikeastaan haluaa seksistä vaikuttaa lopputulokseen. Ja ei..ei..ei, mies ei voi mistään tietää mitä haluat jos et osaa sitä selkeästi ilmaista, tässä kiertoilmaisut eivät toimi.
      Hyvä esimerkki naisesta jolla on huono itsetunto on nainen joka jatkuvasti haluaa kuulla sanat..olet kaunis, rakastan sinua, et ole lihava jne jne jne. Tällainen nainen ei todellakaan ole tasapainossa itsensä kanssa ja parisuhde tällaisen naisen kanssa on miehen näkökulmasta erittäin rasittavaa koska nainen jatkuvasti kärttää hyväksyntää.

    • eiitsestäänselvää

      Seksi on tärkeä. Vireystila on sitten se eri asia. Toinen yövuorossa ja toinen päivävuorossa. Koskakohan vireystila kohtaa? Ei ole elämä täydellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe