Naisten ikähaarukka nettideiteissä on 1-15v vanhem

Naisasialooser11

pi mies. Eli tuo oikea elämä on hieman ristiriidassa palstan katkerien kurppien säälittävän rutinan kanssa, että se 20v finninaamainen pojanrimpula olisi se nuorten saati vanhempien naisten unelmamies.

Ymmärrän kyllä, että naisia vituttaa suunnattomasti että mies komistuu vanhetessaan ja nainen tykkää vanhemmasta kun naiset itse ovat kauneimmillaan 18-22v ja sitten alkaa jyrkkä alamäki, sitten pitää täällä änkyttää selvää valetta kateuspäissään että kyllä mekin tykkäämme nuorista pojanrimpuloista.

Itse olen kaukana YT-miehestä, mutta silti useampi 10v nuorempi nainen on vastaillut viesteihini ja lähiaikoina olisi treffitkin tiedossa. Siitä voi vain päätellä miten paljon vanhemmalla YT-miehellä on vientiä nuorten kauniiden naisten keskuudessa.

22

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokin-ei-täsmää

      1-15 vuotta vanhempi? Eli 20-vuotiaalle naiselle jo 36-vuotias mies on liian vanha? Jos palstatotuus "miehen markkina-arvo kohoaa iän myötä" pitäisi paikkansa, niin naisten ikähaarukka olisi 20-90 vuotta vanhempi mies eikä suinkaan 1-15 vuotta vanhempi. Vai tyytyisikö 18-vuotias nainen muka oikeasti 19-vuotiaaseen pojanrimpulaan?

    • ätmi.on.ätmi

      Luulen että oikeasti nuo vanhemmat gentlemannit vetoaa vain keski-ikäisiin palstaätmeihin.

      • geegggr

        Onko naapurin tytär vienyt Ein-Petterisi vai miksi aihe on niin arka?

        Vai onko kyseessä defenssi, uskottelet ettei sen enempää lihavuutesi, ruma käytöksesi eikä visuaalisesti haastava ulkonäkösi korkeasta iästä puhumattakaan ole esteinä saamaan miestä?


      • sivukommentti
        geegggr kirjoitti:

        Onko naapurin tytär vienyt Ein-Petterisi vai miksi aihe on niin arka?

        Vai onko kyseessä defenssi, uskottelet ettei sen enempää lihavuutesi, ruma käytöksesi eikä visuaalisesti haastava ulkonäkösi korkeasta iästä puhumattakaan ole esteinä saamaan miestä?

        Sinulla varmaankin on ruma käytös ja visuaalisesti haastava ulkonäkö esteinä naisen saannillesi.


      • Naisasialooser11

        Tyypillinen nurkkaan ahdistetun haaskan sivukommentti. Onko itselläsi em. asiat syynä siihen, että YTM ei sylkäisekkään sinuun päin.


    • komeamies40

      Minäkin aloin saamaan seksiä vasta 36 vuotiaana ja olen jo 40 täyttänyt ja naiset tekee alotteita vaikka olen varattu.

      • 345678

        Juu, ja lehmät lentää.....


      • Naisasialooser11

        Katkera haaska änkyttää vastaan kurttuinen otsa punaisena. Tottakai mies on komeimmillaan 40 vuotiaana. Ei 20v pojanrimpula seksiä saa.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkera haaska änkyttää vastaan kurttuinen otsa punaisena. Tottakai mies on komeimmillaan 40 vuotiaana. Ei 20v pojanrimpula seksiä saa.

        "Tottakai mies on komeimmillaan 40 vuotiaana."

        Ei minun silmääni.


    • crux

      Nuoret tytöt kiinnostuvat vain muutaman vuoden vanhemmista pojista. Sama tyyli jatkuu nuorina aikuisina. Jossain vaiheessa alkaa kuitenkin naisten valitus miksi juuri oman ikäinen nainen ei kelpaakaan miehille. Naisten mielestä heidän pitäisi siis saada määrittää aina tämä asia juuri niin kuin itse haluavat ja vielä muuttaa matkalla kriteerejä.

      Tiedän kyllä että naisilla on paljon valtaa näissä asioissa, mutta ei kai se valta ihan rajatonta sentään tarvitse olla?

      • Riiiiiiiiiiiii

        Kyllä minusta on reilumpaa valittaa (?) siitä, ettei omaikäinen kelpaa kuin siitä että nuoremmat naiset eivät vilkaisekaan kuten tässä taannoinkin ruikutettiin ja haukuttiin nirppanokiksi.
        Jokainen vaatikoon sen ikäistä kun oman naaman ja ns. muun tason puolesta on varaa, mutta kun moni näistä miehistä ei ole erityisen haluttuja kenenkään taholta.
        Mitä väliä onko täsmälleen saman ikäinen vaiko 2 vuotta vanhempi tai nuorempi? Ei tuollainen näy vielä naamassa.


      • crux
        Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Kyllä minusta on reilumpaa valittaa (?) siitä, ettei omaikäinen kelpaa kuin siitä että nuoremmat naiset eivät vilkaisekaan kuten tässä taannoinkin ruikutettiin ja haukuttiin nirppanokiksi.
        Jokainen vaatikoon sen ikäistä kun oman naaman ja ns. muun tason puolesta on varaa, mutta kun moni näistä miehistä ei ole erityisen haluttuja kenenkään taholta.
        Mitä väliä onko täsmälleen saman ikäinen vaiko 2 vuotta vanhempi tai nuorempi? Ei tuollainen näy vielä naamassa.

        Mielestäni ei ole reilua ensin pelata peliä tietyillä säännöillä ja sitten omavaltaisesti muuttaa niitä ja alkaa syyttämään muita siitä että pelaavat väärin.


      • Naisasialooser11

        Sitä valtaa on nuorilla ja kauniilla naisilla. Vanhoilla haaskoilla ei ole pienintäkään valtaa yhteenkään mieheen. Ja nuoret ja kauniit naiset haluavat vanhemman komean miehen. Edellinen kirjoittaja on katkera haaska joka ei itse ole erityisen haluttu kenenkään miehen taholta ja on samassa veneessä HC-AT-miesten kanssa ja sekös häntä vituttaa kun nuorena oli varaa noita miehiä vielä syrjiä.


      • Kaikkein nuorimmat naiset avioliiton solmiessaan valitsevatkin melkein ikäisiään miehiä. Sen jälkeen mitä vanhempana nainen avioituu, sitä suurempi on ikäero mieheen. Käänne tapahtuu suunnilleen sen jälkeen kun perheenperustamisikä on ohi ja "vanhusten" avioliitoissa nainen onkin jo keskimäärin vanhempi.


    • PidänMinuaVanhemmista

      Jostain syystä olen piänyt pääsääntöisesti mihistä, jotka ovat minua vähintään 5-10 vuotta vanhempia mutta ei enempää kuin 15vuotta. En tiedä mistä se johtuu.

      Erosin 20 vuoden suhteesta 37 vuotiaana, mies oli 6 v vanhempi. Tapailin väjän aikaa ikäistäni miestä. Jostain syytä en koskaan oikein arvostanut häntä liittyen nimenomaan hänen ikäänsä. Samoihin aikoihin minua lähestyi innokkaasti ja ponnekkaasti ensin minua 14 vuotta nuorempi mies ja sitten toinen, joka oli 8v nuorempi. Koin nuo jopa loukkaavina, vaikka olivat kivoja ihmisiä, niin en minä kuitenkaan voinut kuvitella mitään säätöä heidän kanssaan.

      Muutama vuosi sitten tapasin nykyisen puolisoni, hän on 8 v vanhempi ja minusta hän on täysin vastustamaton. Vaikea selittää, mutta jotenkin arvostan enemmän miehiä, jotka ovat minua vanhempia. Mistä lie tämäkin johtuvan. Mystisiä asioita.

    • TinttaTanttaKantta

      Itse olen aina ollut vanhempien miesten perään. Kai, kun oma veli on 10v vanhempi ja seuraavaksi nuorin serkku (kaikki miehiä) 11v vanhempi ja heidän kanssaan lapsesta asti touhunnut. Tullut luonnostaan sitten tuo vanhempien viehätys?

      Mutta nyt seurustelen 2v minua nuoremman miehen kanssa. Yllätys oli suuri, mutta kemiat kohtasi ja mies vaikuttaa paljon kypsemmältä kuin kukaan tapailemistani vanhemmista miehistä.

      Ikä on siis vain numeroita, pään sisältö ratkaisee.

    • vanhakurppaska

      No niin vituttaa. Miksi pitää jauhaa samasta vitun asiasta asiasta vuodesta toiseen. Vituttaa niin vitusti ettei meinaa vitut riittää.

    • vanhaukkometso

      "Ymmärrän kyllä, että naisia vituttaa suunnattomasti että mies komistuu vanhetessaan..."

      Älä jauha paskaa. Olen 53 ja naama on kuin romukaupan ikkuna.

      • PidänIäkkäämmistä

        Itseä vanhemmissa miehissä viehättää juuri tuo mitä sanot romukaupan ikkunaksi. Elämänkokemuksen merkit on kiehtovia ja kiihottavia.


      • pilluonsileäsisältä
        PidänIäkkäämmistä kirjoitti:

        Itseä vanhemmissa miehissä viehättää juuri tuo mitä sanot romukaupan ikkunaksi. Elämänkokemuksen merkit on kiehtovia ja kiihottavia.

        Samoin. En mä nyt tiedä ovatko ne kiihottavia, mutta kuitenkin pidän vanhempia miehiä komeampina kuin nuoria. Ja nuoristahan tulee vanhempia koko ajan, joten tulevaisuudennäkymät ovat palstan miehilläkin valoisat.

        Meillä naisilla elämä on yhtä taistelua. Ensin pitää olla niin helvetin kaunis ja seuraavaksi pitää yrittää olla vielä nuorenkin näköinen. Koko ajan lähempänä on maa. Ryppyjä ei saa olla kuin pillussa.


    • 7878789789

      Pääset sitten kädestä pitämään.

    • Puumako

      Jaa-a, mulla on tuollaisissa ollut ylikärajana miinus 10v omasta iästäni :D Jostain syystä keski-ikäisten miesten kanssa ei ole mitään yhteistä, eikä juuri puhuttavaa. Arvot niin erilaiset, että vaikea löytää yhteistä säveltä.
      Olen tosin huomannut että sitten taas yli 60v miehet voi olla helmiä, heillä on iän tuomaa avarakatseisuutta ja rentoutta joka keski-ikäisiltä miehiltä uupuu. Toisaalta en olen tähän mennessä tavannut yli 60v miestä joka miehenä kiinnostaisi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe