Martina tarinoi blogissaan "urheilutaustastaan"!

naapurit_ylpeitä

"Minun tarinani"

"Multa on viime aikoina kysytty niin monta kertaa, että miten oikein olet innostunut Triathlonista? Minäpä kerron."

"Olen nuorena tyttönä hararstanut yleisurheilua ja lajini oli 100m & 200m. Koulun lomat vietin Lahdessa hevoseni luona ja elämässäni hallitsi kaksi asiaa, hevoset ja juoksu. Lahdessa asui ystäväni Anna , hän oli pitkän matkan juoksija. Vietin paljon aikaa Lahdessa ja seuran treeneistä Helsingissä tuli taukoa, treenasin paljon Annan seuran Lahden Ahkeran kanssa.""

"Ihailin jo näihin aikoihin kestävyysurheilijoita ja seurasinkin muutamaa Triathlonistia mm. Katariina Ebeligiä ( nyk. Laakkonen )."

"Juoksu on kulkenut mun mukana läpi elämän."

"Vuonna 2013 heti Splash– uimahyppykisan voiton jälkeen, ruvettiin rakentamaan Martina ja Hengenpelastajat ohjelmaa."

"Ohjeman myötä minulla alkoi armoton uinnin treenaaminen. Uintitaidot piti olla hyvät, jotta saan suoritettua itse hengenpelastajan tutkinnot."

"Näihin aikoihin päätin että nyt on se hetki että minä aloitan jo lapsesta asti haaveissa olevan lajin, triathlonin."

"Hallussa oli juoksu ja uinti. Hankin pyörän ja rupesin itsenäisesti harjoittelemaan."

"Olin lähtöviivalla rohkeasti kerta toisen jälkeen. Lähtöviivalla ainut tavoite oli päästä maaliin."

"Viime kesänä kävin kolmessa Triathlon kisassa ja yksi viesti voitettiin. Keskittyminen meni kuitenkin täysin pyörän päällä, lapsena ihailemani Katariinan seurassa."

"Edessä oli Sveitsissä ajettava kuuden päivän maastopyörä etappiajokisa Swis Epic."

"Tähän treenattiin kovaa ja ajoittain projekti tuntui epätodelliselta ja vaikealta. Tämä projektin aikana oivalsin niin paljon urheilusta, sen vaativuudesta ja siitä miten se palkitsee."

"Swis Epicin jälkeen aikalailla heti rupesin jo mielessäni miettimään kesää 2017. Olisko nyt se kesä kun minä menen triahlon -kisoihin tavoitteen kanssa ja oikein valmennettuna?"

"En sanonut asiaa ääneen, vasta kun helmikuussa kun matkasimme Katariinan kanssa toistamiseen Sveitsiin ajamaan pyörää."

"Lentokeneessa kerroin suunnitelmistani ja ajatuksesta valmentajasta. Samantien keskustelut meni aikatavoitteisiin ja tiesin että nyt on se hetki. Katriinalta sain täyden tuen ja tsempin. Se oli hetki oli aika merkittävä."

"Sveitsissä ajoin pyörää tulevat triathlon- kisat mielessä."

"Nyt valmennus on alkanut ja treeni kulkee hyvin. Minut on nimetty 2 XU:n viralliseksi Triathlon- lähettilääksi, seinää vasten nojaa upo uusi parhaimmistoa edustava pyörä ja usko omaan kuntoon on kova."

"Mä haluan tätä ja olen valmis tekemään töitä. Luotto valmentajaan on 100% ja kohti aikatavoitetta mennään."

"Tämä on mun harrastus mistä saan valtavasti haastetta, iloa ja hyvän olon tunnetta."

"Toivotavasti tämä pieni tarina saa sut uskomaan sun vahvemmin sun haaveisiin, oli ne mitä tahansa."

"Ihanaa viikonloppua!"

"XOXO"

Lähde: http://www.idealista.fi/martina/

Instagram-kuvissa rappukäytävässä pyllistelevä "editorial"-malli on todella uskottava "lähettiläs."
https://www.instagram.com/p/BR_wLh-AyRZ/?taken-by=martinaaitolehtiofficial&hl=fi

11

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myydään_elämä

      Liikunta on hyvä harrastus, mutta tämä oman harrastuksensa tuotteistaminen tuntuu oudolta ja vastenmieliseltä. Mutta tämä nainenhan on tainnut asettaa myytäväksi kaiken elämässään muutenkin, joten mikäpä ettei.

    • JormaGrönman

      Oikolukua voisi käyttää, se tulee ihan ilmaiseksi ohjelman mukana.
      Hienoa kun ei osaa kirjoittaa kilpailukumppanin eikä kisan nimeä oikein.

      hararstanut
      Ebeligiä
      Ohjeman
      Swis Epic
      Lentokeneessa
      Toivotavasti
      upo uusi

      • haaveet_kaatuu

        "saa sut uskomaan sun vahvemmin sun haaveisiin"


    • puolhurritoo

      Martinahan puhuu jo kuin aito suomenruotsalsinen. Ajan pyörää..

    • ajabajas

      Suomenruotsalaiset eivät kirjoita tuollaista pa...kaa.
      He ovat käyneet muutakin kuin hädin tuskin peruskoulua.
      Mikä on se koulu joka opettaa valehtelemaan noin sujuvasti?
      Herregguuuud ändå - ihmiset t u n t e v a t kv-brändiä joka ei aristele näyttää persettään koko kansalle.
      Mahtaa pupuliinin mamma mummo ja muut sukulaiset olla iloisia ja kehuvat varmasti tuttavilleen:
      nej men hördu Hjördis kolla vad Stefans vän nu har gjort?
      Hon poserar med ändalykten bar - i en trappa....

      • stefantermospullo

        Lapsena minua kiinnosti kaksi asiaa: hevonen ja juoksu. Sen jälkeen ryhdyin salarakkaaksi, annoin tussua vasemmalle ja oikealle. Minut täytti valtava tarve päästä julkkikseksi. Halusin laulajaksi, juontajaksi, eroottisen tanssiryhmän johtajaksi, radiojuontajan vaimoksi ja vaikka mitä. Lopulta iskin silmäni varakkaaseen mieheen, jonka kalun otin suuhuni Levillä vessassa. Sen jälkeen päätin ryhtyä laulajaksi, urheilulajien keksijäksi, juiceplus-huiputuskapselien kaupittelijaksi ja ammattiurheilijaksi. Lisäksi insta-profiiliin kaikenlaisia itse keksimiäni titteleitä kuten Speedo-lähettiläs, Casall-lähettiläs ja vaikka mikä lähettiläs. Aloitin myös blogaamisen, jolla perusteella olen ajatellut kirjoittaa elämänkertani, jonka julkaisen ensi vuonna.


    • minäminäminäminä

      Jumatsuikka ! Moneskohan versio tämä on Maran lapsuudesta????
      Vaikka kirjoitustaito on hakusessa, niin mielikuvitus on tällä naisella rajaton.
      Ja tämä loputon liioittelu:
      "Olin lähtöviivalla rohkeasti kerta toisen jälkeen. Lähtöviivalla ainut tavoite oli päästä maaliin."
      Häh, siis ei niitä triathloneja nyt niin monia ole takana :) Ja ns. täysmatka triathloneja ei yhtään.

    • paarikärpänen

      jo lapsena juoksin aina karkuun. myöhemmin elämääni kuului syrjähypyt, harha askeleet ja yöjuoksut. kun seittu maksoi ekat muovitissit, esittelin niitä tietenkin, pitihän maksajan saada katetta, maksamilleen muovitisseille. salarakkaana uran aloittanut ja ikänsä juossut kaikissa kissanristiäisissä.

      • fantasiahepo

        HevoseNI Lahdessa

        Hahahhaaaa


    • Harrastelijat

      Vaikea uskoa, että joku firma oikeasti haluaa Martinan kanssa yhteistyöhön? Missä kaapissa niiden edustajat asuvat ja onko mitään koulutusta takana????

    • 794

      Oot kyl kova puhuu paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe