Toivoa täynnä!

Työpaikannainen

Uskoisin, että huomenna nähdään. Jos huomenna olis se päivä, kun päätät tehdä selväksi, että haluat minut. Tule lähelle, kosketa, katso silmiin, anna tuntea hengityksesi huulillani ennen, kuin painut minua vasten ja suutelet. Miehekkäästi, tutkivasti, intohimoisesti ja tutkivasti.... Siitä voitaisiin jatkaa työpäiväsi päätyttyä.

28

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvältä_kuulostaa

      Työpaikalle liian uskaliasta. Muu paikka keksittävä.

      • Työpaikannainen

        Sä /hän voit ehdottaa paikkaa huomenna töissä... soita vaikka työnmerkeissä. Kyllä töissäkin paikka löytyy ;)


    • Työpaikannainen

      Ohi meni tänäänkin. Nyt saa olla. Mä vahvana pysyn ja haluan unohtaa!

      • enkylymmärrä

        Miten niin meni ohi? työpäivähän vasta alkoi...


      • kuonaaalhaalla

        Sitten olet heti unohtamassa kun toinen ei heti vastannut sun toiveisiin.


    • harrastukset

      Anteeksi kuinka, jos haluaa pelkästään ystävyyttä. Minulle on ihan sama mitä minusta ajatellaan, mutta minulla on vahvat mielipiteet omasta elämästäni ja niistä en luovu kenenkään takia.

      • Työpaikannainen

        Häh? Kysymys on ihan jostain muusta, kuin mielipiteistä omasta elämästä? Nyt meni minulta yli ja alikin :D


    • kuonaaalhaalla

      Ohhoh, aikamoisia odotuksia toisen suuntaan?!

      Tunnetko tätä miestä kunnolla ja onko teillä siis jonkinlainen suhde menossa koska hirvittävä lataus on odotuksissasi?

    • SalaaHaluaisin

      Tule ihana M nainen kutsumaan minut jonnekkin jossa voimme olla kaksin.
      Suudeltais ja varmaan muutakin jos vain haluat ;)

      • Työpaikannainen

        En ole M nainen. En mä ihan noin kärkkäästi tarkoittanut, mitä kirjoitin... Mun ihoni vaan unelmoi niin hänen kosketuksestaan. Hän oli työkavereista ensimmäinen, jonka näin tänään. Meinas sydän pysähtyä ilosta.


      • niin.minä.uskon
        Työpaikannainen kirjoitti:

        En ole M nainen. En mä ihan noin kärkkäästi tarkoittanut, mitä kirjoitin... Mun ihoni vaan unelmoi niin hänen kosketuksestaan. Hän oli työkavereista ensimmäinen, jonka näin tänään. Meinas sydän pysähtyä ilosta.

        eiköhän ensimmäinen ollutkin J-miekkonen?


      • Uteliasoon
        niin.minä.uskon kirjoitti:

        eiköhän ensimmäinen ollutkin J-miekkonen?

        Ja nainen on? A, S, P, J vai K? Tiedätkö sitä?


      • Työpaikannainen

        Mistä päättelet, että J miekkonen? Olitko paikalla?


      • mutt.et.mua.tarkoita
        Työpaikannainen kirjoitti:

        Mistä päättelet, että J miekkonen? Olitko paikalla?

        olen itse se J-miekkonen ja taisin olla eka kenet näit.


      • Työpaikannainen

        Voit ollakkin? Nähtiinkö kadulla? Vai missä?


      • Työpaikannainen

        Kyllä se oli J-miekkonen, jonka näin. Ajattelin tänään yrittää kysäistä, jotenkin ohi mennen oletko SÄ oikeasti täällä? Nähtiin kuitenkin niin pikaisesti, että tuntuu kuitenkin jos olet sinä... haluat olla ihan rauhassa ja työkaveri. Olen iso tyttö ja osaan käyttäytyä. Vuodet elämässä ovat opettaneet hyväksymään kohdallani monia tosiasioita, jotka eivät tunnu hyvältä. Jos olet hän tiedät tilanteemme ja sen, että millaisessa suhteessa elän. En tiedä mitä haen sinusta, mutta vahvasti tunne, että herätät mussa tunteiden kirjon. Ihmetystä, ihailua, hellyyttä, iloa, pelkoa, kunnioitusta, kihelmöintiä (en kirjoita missä). Olet työkaverina erittäin tärkeä ja mukava. Ilman huumoriasi olisi tylsää! Tiedän, että jos olet hän, luet tämän. Joku kommentti olis kiva ja kuva :D Apua meinasin kysäistä sulta uuden kesäharrastukseni tiimoilta, kun investointi mun vissiin täytyy tehdä. Kerrotko oletko sinä, sinä?


      • emmäenään
        Työpaikannainen kirjoitti:

        Kyllä se oli J-miekkonen, jonka näin. Ajattelin tänään yrittää kysäistä, jotenkin ohi mennen oletko SÄ oikeasti täällä? Nähtiin kuitenkin niin pikaisesti, että tuntuu kuitenkin jos olet sinä... haluat olla ihan rauhassa ja työkaveri. Olen iso tyttö ja osaan käyttäytyä. Vuodet elämässä ovat opettaneet hyväksymään kohdallani monia tosiasioita, jotka eivät tunnu hyvältä. Jos olet hän tiedät tilanteemme ja sen, että millaisessa suhteessa elän. En tiedä mitä haen sinusta, mutta vahvasti tunne, että herätät mussa tunteiden kirjon. Ihmetystä, ihailua, hellyyttä, iloa, pelkoa, kunnioitusta, kihelmöintiä (en kirjoita missä). Olet työkaverina erittäin tärkeä ja mukava. Ilman huumoriasi olisi tylsää! Tiedän, että jos olet hän, luet tämän. Joku kommentti olis kiva ja kuva :D Apua meinasin kysäistä sulta uuden kesäharrastukseni tiimoilta, kun investointi mun vissiin täytyy tehdä. Kerrotko oletko sinä, sinä?

        vedin tuon kaiken hatusta,ei hajuakaan mistään tapaamisista mutta J on niin yleinen alkukirjain että osuu helposti. sorry mutta oli pakko kiusata. ei pahalla.


      • Työpaikannainen

        Kuka tietää kuka olet. Näin anonyymipalstalla voi tehdä melkein mitä vaan. Toivottavasti sinulle tuli hyvämieli. Olet sitten hän tai joku muu.


      • jos.olet.hän
        emmäenään kirjoitti:

        vedin tuon kaiken hatusta,ei hajuakaan mistään tapaamisista mutta J on niin yleinen alkukirjain että osuu helposti. sorry mutta oli pakko kiusata. ei pahalla.

        oletkos Turusta "emmäenään"? onkos sydämelläs ketään äMmää...:D


      • emmäenään
        Työpaikannainen kirjoitti:

        Kuka tietää kuka olet. Näin anonyymipalstalla voi tehdä melkein mitä vaan. Toivottavasti sinulle tuli hyvämieli. Olet sitten hän tai joku muu.

        mua hieman kaduttaa ja haluan pyytää anteeksi. mutta kun tilaisuus tekee varkaan niinkuin sanotaan. toiselle vastaan en ole turusta.


      • yllätyksetkammottavia

        älä koskaan tunge hänen seuraansa jos se ei ole toiminut aikaisemminkaan


      • Työpaikannainen

        Tälläiseen pitää varautua, kun tänne kirjoittelee. En mä nyt vihainen ole, oikeastaan juuri koskaan. Surullinen kyllä. Ajattelin, että kohtalo on olemassa jos hän saa tietää ajatukseni täällä palstalla. Palstalla jossa ei ole nimeä tai kasvoja. En tule ikinä tunteistani hänelle kertomaan. Olen liian arka ja huonolla itsetunnolla varustettu, läski ämmä. Tunteet ne vaan on minullakin. Juuri kukaan ei tiedä sitä herkkää, itkusilmä puolta minusta. Peitän sen huumorilla ja höpötyksillä. Ujo pikku tyttö olen sisältä.

        Saat todellakin anteeksi. Ei muisteta pahalla. Opin minäkin, että en kirjoita tänne enää.


      • emmäenään
        Työpaikannainen kirjoitti:

        Tälläiseen pitää varautua, kun tänne kirjoittelee. En mä nyt vihainen ole, oikeastaan juuri koskaan. Surullinen kyllä. Ajattelin, että kohtalo on olemassa jos hän saa tietää ajatukseni täällä palstalla. Palstalla jossa ei ole nimeä tai kasvoja. En tule ikinä tunteistani hänelle kertomaan. Olen liian arka ja huonolla itsetunnolla varustettu, läski ämmä. Tunteet ne vaan on minullakin. Juuri kukaan ei tiedä sitä herkkää, itkusilmä puolta minusta. Peitän sen huumorilla ja höpötyksillä. Ujo pikku tyttö olen sisältä.

        Saat todellakin anteeksi. Ei muisteta pahalla. Opin minäkin, että en kirjoita tänne enää.

        et kyllä minun takiani lopeta kirjoittelua, se oli vain typerää pilaa eikä edes hauskaa sellaista. jatkat tai muuten tulen antamaan pusun poskelle....niih!


    • käviniin

      jo kauan sitten

    • Työpaikannainen

      On tää oikeesti ihmeellistä. Miksi jo muutamia vuosia sitten "tutuksi" tullut ihminen voi herättää tälläisen olotilan? Kun näen hänet sisälläni menee jokin mykkyrälle, sähkö virtaa sormista varpaisiin ja halu koskettaa on kämmeniä polttava. Tänään on kuitenkin tunne, että parempi antaa olla. Ja antaa junan mennä eteenpäin.

      • entä.sukunimi

        mutta J-alkuinen on selvyys.


    • wdwevefe

      meen kyllä ulkoilemaan taas tänään niin jos sattuu näkemään ;)

      • Työpaikannainen

        Laita viestiä niin kuntoillaan yhdessä ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe