Ärsyttää olla erikoinen

Ärsytystä

Olisin edes normaali niin ei ihmiset katsoisi. Näytän siis tavalliselle, mutta omistan jotakin ulkonäöllisesti erikoista, että ihmiset katsovat varsinkin vanhat miehet. Omistan kyllä harmillisesti muotoja vaikka en ole tehnyt niiden eteen yhtään mitään ja varmaan täällä Suomessa ei niin tavallista väriä. Ihoni on kyllä vaalea. Monet vanhat miehet huutaneet perääni ahistavasti. Olen vielä kovin nuori ja ahdistun pahasti tuollaisista huutelijoista. Muutenkin koitan olla hyvin normaalisti, mutta silti katsotaan. Kasvoiltani en ole mikään missin näköinen, joten en ymmärrä, miksi katsovat tai huutelevat. En nykyään enää panosta ulkonäkööni, joten saatan näyttää joskus aivan järkyttävälle. Pahinta tässä on, että minulla on ulkonäköpaineita ja sen takia haluan näyttää hyvälle. Tämä tietysti kostautuu itselleni kun tälläiset vanhat silloin ainakin katsovat. Usein haluan näyttää itselleni hyvälle, koska itsetuntoni ei ole mikään paras. Yritän tavallaan korjata ulkonäölläni heikon ja tyhmän itseni. Kaikki on hyvin kun näyttää kauniilta ja ei puhu mitään tai puhuu joskus jotakin. Tämänkin kaiken voi laittaa ujouden piikkiin ja sillä tavoin kukaan ei saa tietää, kuinka tyhmä ihminen oikeasti on.

2

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Havahdu.töllöttäjä

      Näitä ulkonäkö ym. paineita ei tulisi kellekkään, jos ihmiset olisivat hyvin kasvatettuja. Jos heidän vanhempansa olisivat aikoinaan opettaneet heille, ettei poikkeavia ihmisiä saa töllöttämällä töllöttää. Mutta nämä töllöttäjät ovat saaneet rauhassa pikkulapsesta asti töllöttää, vähänkin massasta poikkeavia ihmisiä. Toljottaa typerän näköisinä, suu auki ja silmät rävähtämättä.
      Eivät rassukat osaa ajatella, miltä se töllötyksen kohteesta tuntuu. Itse olen antanut monille tuijoittajille hieman pirulliseen tapaan opetuksia.
      En kuuluu töllöttäjiin, enkä töllötettäviin. Mutta jos bongaan jossain
      jonkun aikuisen, tai yli 10 vuotiaan lapsen tällätavalla tölläämässä, jotakin poikkeavaa ihmistä. Havahdutan hänet, alkamalla töllöttämään häntä yhtä kiinteästi, kuten hän töllöttää jotakin kohdettaan. Minua alkaa lähes naurattaa aina se reaktio, kun töllöttäjä säpsähtää huomatessaan tuijotukseni.
      He häkeltyvät, menevät noloksi ja punastuvat ja pakenevat nopeasti paikalta.
      Tai yrittävät saada tilanteen jotenkin näyttämään, siltä.
      Ettei he muka tuijottaneet mitään erityisesti.
      Oikeastaan suorastaan nautin, kun saan havahduttaa näitä typeriä töllöttäjiä.
      Tekisi mieli vielä kysyä töllöttäjiltä, että miltäs tämä tuntuu? Kun töllötän sinua näin. Kuten sinä töllötit äsken poikkeavan näköistä ihmistä.

    • samaakokenut

      Ei tuo tarkoita sitä että olisit erikoinen. :) monia nuoria naisia katsellaan paljon vanhempien miesten taholta ja huudellaan peräänkin. Humalassa olevat vanhat miehet ja maahanmuuttajat voivat alkaa yllättäen haukkumaankin vaikka bussissa, näin mulle käynyt. Olen opetellut olemaan välittämättä enkä noteeraa huutelijoita ja katselijoita enää lainkaan. Inhottavaa kun tällaista tapahtuu niin paljon, mutta kun tapahtuu niin pakko opetella välinpitämättömyyttä. Älä missään nimessä pidä itseäsi erikoisena sen vuoksi että ihmiset katsovat! Johtuu tod.näk siitä että olet nuori ja nätti (ja muodokas). :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe