Pitäisiköhän järkeillä ja palkinto järjestää?

Eivarmastimonella

Ei tänne, mutta toisaalle : ). Vinkki, It`s alive ja 69. Ensimmäinen tai mukavin kommentti voittaa, kyseisen paidan ; D)).

117

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokujostainkaukaa

      Ihana ilahdutusyritys jolta jollekkin. Ihailtavaa :). Hyvää kevättä ja voi hyvin :)

      • eivarmastimonella

        Ei kun kilpaan osallistumaan ; D.


    • IhanKiltisti

      Voi eeeei :D Ootko tosissas?! sen vanhan Saabbi paitasko? No, ehkä luutuks ;P

      • Kilippailutos

        Höh. En nii kuulluisa senttää ou, ett hiestän kukkaa inttoutus : D)). Kyll se ihan uus o, viell paketissakkii. Kerräilypaita siit varmmaa tulloo, ei ollunna myönnissäkkää muille ku klupinjäsenille. Sen kuva joskus tuos rohviilis : D. Ihan oun tosissan, nuis lokiloissa näyttävät aina pitävän kaikenmoissii arvontiloit : ). Niih.


      • Ihankiltisti
        Kilippailutos kirjoitti:

        Höh. En nii kuulluisa senttää ou, ett hiestän kukkaa inttoutus : D)). Kyll se ihan uus o, viell paketissakkii. Kerräilypaita siit varmmaa tulloo, ei ollunna myönnissäkkää muille ku klupinjäsenille. Sen kuva joskus tuos rohviilis : D. Ihan oun tosissan, nuis lokiloissa näyttävät aina pitävän kaikenmoissii arvontiloit : ). Niih.

        Höh itsellesi, mistä sen tietää, vaikka joku intoutuisi. Eihän se siitä kuuluisuuesta useinkasn kiinni ole, intoutuminen. Ainahan sinä olet tosissas, niinkuin minäkin. Vai ei ollut Saabbi paita ;D
        Onko tullut vastauksia blogiin?


      • Kilippailutos
        Ihankiltisti kirjoitti:

        Höh itsellesi, mistä sen tietää, vaikka joku intoutuisi. Eihän se siitä kuuluisuuesta useinkasn kiinni ole, intoutuminen. Ainahan sinä olet tosissas, niinkuin minäkin. Vai ei ollut Saabbi paita ;D
        Onko tullut vastauksia blogiin?

        Ei ou tullunna : (. On se Suappi paita, nii ku sanoin harvinaissuus. Ei ole ollu ulukopuolisille myynnis. Itellän o nelejä kpl, enkä kerttookkaa ole pitännä piällä. Suattaa osa syyllisenä olla vär, on nomittäin vitivalakonen, muulta osin mitä painatus : D)).


      • Ihankiltisti
        Kilippailutos kirjoitti:

        Ei ou tullunna : (. On se Suappi paita, nii ku sanoin harvinaissuus. Ei ole ollu ulukopuolisille myynnis. Itellän o nelejä kpl, enkä kerttookkaa ole pitännä piällä. Suattaa osa syyllisenä olla vär, on nomittäin vitivalakonen, muulta osin mitä painatus : D)).

        No harmi :( Outoa, voisi kuvitella, että joku vastaisi. En tykkää palstailla. Eilen tulin käymään ja hoksasin aloituksesi, niin tartuin. Ei täällä jaksa olla enää.
        Mitäh!!! Enhän mää oo ulukopuolinen siis täh :D Tänne se paita ja heti!


      • Kilippailutos
        Ihankiltisti kirjoitti:

        No harmi :( Outoa, voisi kuvitella, että joku vastaisi. En tykkää palstailla. Eilen tulin käymään ja hoksasin aloituksesi, niin tartuin. Ei täällä jaksa olla enää.
        Mitäh!!! Enhän mää oo ulukopuolinen siis täh :D Tänne se paita ja heti!

        Noh tiijjät miten ; D)). Klupilaisten paita : D)).


      • Ihankiltisti
        Kilippailutos kirjoitti:

        Noh tiijjät miten ; D)). Klupilaisten paita : D)).

        Sinä ja sinun klubisi. Haaremi se on!!! :D )) Päästä irti nyt, paita tänne!! Äläkä revi sitä paitaa , tässähän lentää nokalleen :D IRTI!!


      • Ihankiltisti

        Kauhean pitkä :O Parta siis. Kyllä tuolla luulisi yhden haremin hoitavan.


      • Kilippailutos
        Ihankiltisti kirjoitti:

        Kauhean pitkä :O Parta siis. Kyllä tuolla luulisi yhden haremin hoitavan.

        Huh onneks joku deletoi tuon ; D)). Tulin jo katumapiälle : ).


      • Ihankiltisti
        Kilippailutos kirjoitti:

        Huh onneks joku deletoi tuon ; D)). Tulin jo katumapiälle : ).

        Ei oltu deletoitu, ainakaan mun selaushistoriikistani, tarkistin :P Siellä se on tallessa :D
        Vai katumapäälle! Eikös se olisi vaan hyvä, että joku blogiisi kirjottaisi? Pistä vaan tännekkin suora linkitys, jos tulis niitä paidan havittelijoita tätä kautta :)
        Hmmm..jos tuon letin leikkaisit palkinnoksi..
        Hyvää yötä!


      • Kilippailutos
        Ihankiltisti kirjoitti:

        Ei oltu deletoitu, ainakaan mun selaushistoriikistani, tarkistin :P Siellä se on tallessa :D
        Vai katumapäälle! Eikös se olisi vaan hyvä, että joku blogiisi kirjottaisi? Pistä vaan tännekkin suora linkitys, jos tulis niitä paidan havittelijoita tätä kautta :)
        Hmmm..jos tuon letin leikkaisit palkinnoksi..
        Hyvää yötä!

        Suora linkki se ollii, minkä poistivat : (. Vai letti pitäs leikata : D)).


      • Ihankiltisti
        Kilippailutos kirjoitti:

        Suora linkki se ollii, minkä poistivat : (. Vai letti pitäs leikata : D)).

        No niinhän se oli :( Et sinä sitä kuitenkaan leikkaa. Jos joku haluaa letin, pitää varmaan ottaa myös omistaja, uskoisin. Olisitko valmis leikkamaan, jos sinulla olisi emäntä ja hän kauniisti pyytäisi? Tosin, tuskin kukaan ketään noin määräilisi, emännätkään.
        En pysty kirjoittamaan sinulle, etten tuntisi mitään. Ei pysty. Mikä kumma sinun kirjoituksissasi on?! Se oli jo ensimmäisessä viestissäsi silloin kauan kauan aikaa sitten. Palstaharha. Se tule kohdallasi aina uudestaan. Jos minä vielä blogiisi kirjoittaisin, olisin ihan hukassa :D Olet sinä melkonen Kutale :D
        Kivasti hoksattu tuo kilpailu! Ja toivotaan, että se miljoona kirjoittajaa menee vielä rikki ;)
        Oikein hyvää pääsiäisen aikaa. Niin, oletko silloin töissä, vapaalla?


      • Ihankiltisti
        Ihankiltisti kirjoitti:

        No niinhän se oli :( Et sinä sitä kuitenkaan leikkaa. Jos joku haluaa letin, pitää varmaan ottaa myös omistaja, uskoisin. Olisitko valmis leikkamaan, jos sinulla olisi emäntä ja hän kauniisti pyytäisi? Tosin, tuskin kukaan ketään noin määräilisi, emännätkään.
        En pysty kirjoittamaan sinulle, etten tuntisi mitään. Ei pysty. Mikä kumma sinun kirjoituksissasi on?! Se oli jo ensimmäisessä viestissäsi silloin kauan kauan aikaa sitten. Palstaharha. Se tule kohdallasi aina uudestaan. Jos minä vielä blogiisi kirjoittaisin, olisin ihan hukassa :D Olet sinä melkonen Kutale :D
        Kivasti hoksattu tuo kilpailu! Ja toivotaan, että se miljoona kirjoittajaa menee vielä rikki ;)
        Oikein hyvää pääsiäisen aikaa. Niin, oletko silloin töissä, vapaalla?

        P.s vielä se letti on hyvännäköinen ;) Ja tämä ei liity palstaharhaan :D


      • Kilippailutos

        Kyllä vappailla, en niin rahan ahne ole. Ois varmaankin voinut töissä olla, mutta pien huili tauon, kun mahdollista : ). Ei letti ole mikään Totemi. Kyllä se lähteäkkin voisi, monestakin syystä ; D)).


      • Ihankiltisti
        Kilippailutos kirjoitti:

        Kyllä vappailla, en niin rahan ahne ole. Ois varmaankin voinut töissä olla, mutta pien huili tauon, kun mahdollista : ). Ei letti ole mikään Totemi. Kyllä se lähteäkkin voisi, monestakin syystä ; D)).

        Niin uskon sen, että varmaan monestakin syystä :) Mukavia ja rentouttavia vapaapäiviä! Aurinkoista luvattu, ihana :)
        Nyt lopetan, etten ala harhailemaan :)
        Niin tuossa pellolla taas satoja joutsenia ja kymmeniä peuroja sulassa sovussa :) Eilen illalla ihastelin iltaauringosa.


      • Kilippailutos
        Ihankiltisti kirjoitti:

        Niin uskon sen, että varmaan monestakin syystä :) Mukavia ja rentouttavia vapaapäiviä! Aurinkoista luvattu, ihana :)
        Nyt lopetan, etten ala harhailemaan :)
        Niin tuossa pellolla taas satoja joutsenia ja kymmeniä peuroja sulassa sovussa :) Eilen illalla ihastelin iltaauringosa.

        Noh munarikasta piäsiäsista sitten sinnekkin : ). Tiällä ei viellä joutsenia ole. Tonttu tuas tirkistää lumesta, se hyvä kevään tulon merkki ; D.


      • Kilippailutos

        Mie luvin tippuririkasta ; D)). Perjanttain tiennii lammaskuallii : P.. . Mie kyll tykkeen enemmännii mansikka eskimost : ). Nyt saunnaan!!!!


      • HuhHuhKuumaa
        Kilippailutos kirjoitti:

        Mie luvin tippuririkasta ; D)). Perjanttain tiennii lammaskuallii : P.. . Mie kyll tykkeen enemmännii mansikka eskimost : ). Nyt saunnaan!!!!

        :D)) Vai ihmissyöjä...


      • Makkaraaa

      • Hahhahhaahahaaa
        Makkaraaa kirjoitti:

        Eihän sitä koskaan tiijjä, mut hei. https://www.youtube.com/watch?v=nROP7uNI21s

        Vai hanuri soi :D)) siellä saunassako soittelisitta? huh kun nauratti...Aika monta makkaraa tuossa kuvassa, selviäiskös noista?
        Nyt alkaa mielinuvitus liikaa vipeltää näin illasta :D Pitää yrittää kieli keskellä suuta, ettei tule....Mutta törmäillään taas...
        Grillailemisiin!


      • Kilippailutos

        Törmäilemisiin. Taijjan viellä vikeltää jiäkuapille ja ottoo iltapalloo. Jos rillailleis unis, nam : ). Nyt öit : ).


      • MitenVoiHän
        Kilippailutos kirjoitti:

        Törmäilemisiin. Taijjan viellä vikeltää jiäkuapille ja ottoo iltapalloo. Jos rillailleis unis, nam : ). Nyt öit : ).

        Kukkuu...ovenraosta huikkaan. Uskaltaako kysyä mitkä fiilikset tai lentääkö pitikaali??


      • Kilippailutos

        Mikäs tässä : ). Joo lammaskuali maistu monelle tännään. Pikkusen lipsahti isoks tuo keitos, tull melekkein kymmenen litran kattilallinen. Noh saitkos suklaa munnoo?


      • Hmmmmmmhh
        Kilippailutos kirjoitti:

        Mikäs tässä : ). Joo lammaskuali maistu monelle tännään. Pikkusen lipsahti isoks tuo keitos, tull melekkein kymmenen litran kattilallinen. Noh saitkos suklaa munnoo?

        No oho, tulipa iso satsi! Mutta se on mukava, kun voi jakaa muille. Tulee itsellekkin hyvä mieli, kun kelpaa toisillekkin :)
        Sain, mutta ilman yllätystä. Tuliko sulla yllätys munan mukana tai jäitkö ilman?


      • kilippailutos
        Hmmmmmmhh kirjoitti:

        No oho, tulipa iso satsi! Mutta se on mukava, kun voi jakaa muille. Tulee itsellekkin hyvä mieli, kun kelpaa toisillekkin :)
        Sain, mutta ilman yllätystä. Tuliko sulla yllätys munan mukana tai jäitkö ilman?

        Joku pulupero sieltä tull, en ou viellä kerennyt avvaammaan😂 Johan on muna ollunna, ku ei yllättännä😈Ammattikokin ei kannata vähhee tehä😎


      • Hmmmmmmmhh
        kilippailutos kirjoitti:

        Joku pulupero sieltä tull, en ou viellä kerennyt avvaammaan😂 Johan on muna ollunna, ku ei yllättännä😈Ammattikokin ei kannata vähhee tehä😎

        Pitäiskös tehdä Ikävälle joku aloitus, pitkästä aikaa. Mitkä päällimmäiset ajatukset?
        Onko blogissa ollut kuhinaa?
        Minä löysin vanhan rasvakeittimen. Ajattelin kokeilla tehdä ranskalaisia ja nuggetteja...en ole koskaan käyttänyt kyseistä keitintä.
        Niin muutes...Mitä vampyyri tilas ravintolassa?


      • kilippailutos
        Hmmmmmmmhh kirjoitti:

        Pitäiskös tehdä Ikävälle joku aloitus, pitkästä aikaa. Mitkä päällimmäiset ajatukset?
        Onko blogissa ollut kuhinaa?
        Minä löysin vanhan rasvakeittimen. Ajattelin kokeilla tehdä ranskalaisia ja nuggetteja...en ole koskaan käyttänyt kyseistä keitintä.
        Niin muutes...Mitä vampyyri tilas ravintolassa?

        Tie. Ois tuokkin kommentointi suanna jiähä laittamatta, erräässeen lokkiin😲 Ei. Varmmaan tarjoilian kättä, valakosipulilla😂


      • Veeerrrrrtaaaaa
        kilippailutos kirjoitti:

        Tie. Ois tuokkin kommentointi suanna jiähä laittamatta, erräässeen lokkiin😲 Ei. Varmmaan tarjoilian kättä, valakosipulilla😂

        Empä jaksanutkaan tehdä. Pääsiäistä olisin toivotellut, muttei vaan saanut aikaiseksi. Mutta olenhan minä saanut täällä jo aivan liikaakin aikaiseksi :D Pahuutta enimmäkseen luulen ma :O
        Sinäkään et uskalla enää puhua juuri mittää, ettet vahingossa varattua flirttaile ja koukuttele ja houkuttele. Melekee tuppisuuna siinä istua mököttää ja kattelee ja se on minu syy!
        Aikuinen ihminen oon ja sinä saat kirjoittaa mitä haluat! Oma syy, jos koukutun tms. Ihte kannan vastuun ihtestäni. Liekkö edes ajattelet tuota, mutta pitipä sanoa tuokin varmuuden vuoksi, ettei jää epäselväksi.
        Pesulla kävin ja söin yhden väkevän appelsiinin, huulet taas rokahtuneet.
        Mikä blogi kommentointi? Älä huoli kuule. Aina, kun sua alkaa mietityttämään ja aasinhattu painaa päätä, niin muista minun toilaukset täällä ja sekoilemiseni :D Minähän olen oikein jo valio yksilö sillä saralla :D
        Vastaus on kokista litran.


      • Kilippailutos

        Yks vuan. En tiijjä sattuko yks "anoppi" kaupassa vasttaan, se tuhis jotennii kummallisest ; D)). Sillä minä vähän nuit kommentointija sottailen, menneevät jotennii joskus asian vierest : D)). Ruppeevat viell luulemmaan jottai : ). Käyhä lokissa, siell o Tätile toivotukssii. Jaa, jokohan painus pikku jorman kans nukkummaan. Hyvät yöt : ).


      • hiekkaasilmissä
        Kilippailutos kirjoitti:

        Yks vuan. En tiijjä sattuko yks "anoppi" kaupassa vasttaan, se tuhis jotennii kummallisest ; D)). Sillä minä vähän nuit kommentointija sottailen, menneevät jotennii joskus asian vierest : D)). Ruppeevat viell luulemmaan jottai : ). Käyhä lokissa, siell o Tätile toivotukssii. Jaa, jokohan painus pikku jorman kans nukkummaan. Hyvät yöt : ).

        Hyvät yöt! ihan näkökenttää jo harottaa :D Anoppi? : D)) Vierest, vierest. Niinhän ne menee ja välillä kiertää kaukaakin. Mutta minusta olet niin mukava, että varuillaan saan olla!!Vai pikku Jorman!! Hetikö se alako se flirttailu :D Niimpä tietenki.
        Minä en luule mitään, vaikka flirttailet :D Tiedänhän minä, ettet varattuja :( :D Ja muutenkin, olen sisko ainesta heh heee....mutta lähelle ei kannata tulla, voi olla, , että unohdan tuon sukulaisuussuhteemme.
        Mattiiiii tuu nukuttammaaa!!!!


      • Kilippailutos
        hiekkaasilmissä kirjoitti:

        Hyvät yöt! ihan näkökenttää jo harottaa :D Anoppi? : D)) Vierest, vierest. Niinhän ne menee ja välillä kiertää kaukaakin. Mutta minusta olet niin mukava, että varuillaan saan olla!!Vai pikku Jorman!! Hetikö se alako se flirttailu :D Niimpä tietenki.
        Minä en luule mitään, vaikka flirttailet :D Tiedänhän minä, ettet varattuja :( :D Ja muutenkin, olen sisko ainesta heh heee....mutta lähelle ei kannata tulla, voi olla, , että unohdan tuon sukulaisuussuhteemme.
        Mattiiiii tuu nukuttammaaa!!!!

        Aamuja : ). Hyvinkös Matti keinuttell unnee? Lauanttain meinasin repsahttoo, ku nahkatakkija kävin kokkeilemas. Ois ollunna hiena kolttu : ).


      • terveekstuoreeks
        Kilippailutos kirjoitti:

        Aamuja : ). Hyvinkös Matti keinuttell unnee? Lauanttain meinasin repsahttoo, ku nahkatakkija kävin kokkeilemas. Ois ollunna hiena kolttu : ).

        Hyvin nukuin. Olet muistaakseni pidemmän aikaa haaveillut nahkatakista. Oliko liian kallis vai miksi et ostanut?
        Palstailusta. Tuntuuko, että haluaisit lopettaa tänne kirjoittelun? Ajattelin, kun sulla on nyt se blogi.


      • Kilippailutos
        terveekstuoreeks kirjoitti:

        Hyvin nukuin. Olet muistaakseni pidemmän aikaa haaveillut nahkatakista. Oliko liian kallis vai miksi et ostanut?
        Palstailusta. Tuntuuko, että haluaisit lopettaa tänne kirjoittelun? Ajattelin, kun sulla on nyt se blogi.

        En tiijjä, oll hyvän näkönen, kokonen, povitaskujakkii oll, mutt jotennii vuan ei. Kokkeilinnii kaks kerttoo, mutt mutt : ). En nyt niin kallikskaa sanois 400e. Samall törmäsin vanahhaan opettajjaannii, oll jiännä jo eläkkeelle -96 vuonna : ). Lopetinhan minä, ei ou näkynnä ; D)). Vai outko nähnynnä?


      • VitsaSulle
        Kilippailutos kirjoitti:

        En tiijjä, oll hyvän näkönen, kokonen, povitaskujakkii oll, mutt jotennii vuan ei. Kokkeilinnii kaks kerttoo, mutt mutt : ). En nyt niin kallikskaa sanois 400e. Samall törmäsin vanahhaan opettajjaannii, oll jiännä jo eläkkeelle -96 vuonna : ). Lopetinhan minä, ei ou näkynnä ; D)). Vai outko nähnynnä?

        No, ehtiihän tuon ostaa sitten joskus, jos oikein alkaa pakottamaan.
        Ketä näkynyt, sitä opettajaako? :D Ei en ole nähnyt, oliko sillä nuttura?
        Eikä Kutalettakaan näy missään :O Tosiaan, kuka sinä sitten olet? Kiva tavata :) Sinä olet se rivienvälistä luettu ;)
        Minäkin olen lopettanut :D


      • kilippalutos
        VitsaSulle kirjoitti:

        No, ehtiihän tuon ostaa sitten joskus, jos oikein alkaa pakottamaan.
        Ketä näkynyt, sitä opettajaako? :D Ei en ole nähnyt, oliko sillä nuttura?
        Eikä Kutalettakaan näy missään :O Tosiaan, kuka sinä sitten olet? Kiva tavata :) Sinä olet se rivienvälistä luettu ;)
        Minäkin olen lopettanut :D

        Olihan se kutale niin kiva , viksu ja filmaattinen tyyppi jotta😈😂 työmieshän minä oun, nyt töihin mars kohta😓


      • palkkamulle
        kilippalutos kirjoitti:

        Olihan se kutale niin kiva , viksu ja filmaattinen tyyppi jotta😈😂 työmieshän minä oun, nyt töihin mars kohta😓

        Hauska oli joo, mutta turhan niukka sanainen ja siloiteltu. Se rivienvälistä luettu on särmikkäämpi ja suorasanainen ja ärsyttävä ihmisarvioija :D)) Jotta saan olla rehellinen tai muuten ei kunniankukko laula :D Kauhee totuuden penääjä :D Eli kiva kaveri :)
        Mukavaa työpäivää!!


      • Kilippailutos
        palkkamulle kirjoitti:

        Hauska oli joo, mutta turhan niukka sanainen ja siloiteltu. Se rivienvälistä luettu on särmikkäämpi ja suorasanainen ja ärsyttävä ihmisarvioija :D)) Jotta saan olla rehellinen tai muuten ei kunniankukko laula :D Kauhee totuuden penääjä :D Eli kiva kaveri :)
        Mukavaa työpäivää!!

        Kukkokiekuuuuuuuu!!!!! Heräsköhän se ; D)).


      • PikkuHilijaa
        Kilippailutos kirjoitti:

        Kukkokiekuuuuuuuu!!!!! Heräsköhän se ; D)).

        Kooot kot kot kot...kot.


      • kilippailutos
        PikkuHilijaa kirjoitti:

        Kooot kot kot kot...kot.

        🙈🙉🙈 hihihii


      • tirskahdus
        kilippailutos kirjoitti:

        🙈🙉🙈 hihihii

        Tirsk


      • Kilippailutos
        tirskahdus kirjoitti:

        Tirsk

        Mik' se nuin, siitepölykö?


      • Äätshhiuuu
        Kilippailutos kirjoitti:

        Mik' se nuin, siitepölykö?

        Joo sekin :D Oletko anarkisti?


      • Kilippailutos
        Äätshhiuuu kirjoitti:

        Joo sekin :D Oletko anarkisti?

        Anat kyllä jätän rauhhaan : D)).


      • Hulujuttele
        Kilippailutos kirjoitti:

        Anat kyllä jätän rauhhaan : D)).

        Hyvvää päivää, hyvvää päivää, eiku iltaha se jo onki. Ohhoh!! Pikku kuume, mietin jaksaiskos käyvä hulijuttelee ihtiää suihkussa.
        viikko vappuun. Joko on munkkeja leivottu?


      • Kilippailutus
        Hulujuttele kirjoitti:

        Hyvvää päivää, hyvvää päivää, eiku iltaha se jo onki. Ohhoh!! Pikku kuume, mietin jaksaiskos käyvä hulijuttelee ihtiää suihkussa.
        viikko vappuun. Joko on munkkeja leivottu?

        Ilttoopa hyvinnii : ). Ehottamasti suihkkuun ja kylymmää sellasseen, virkistyt. Tippaleivät maisteltu, simmaattii ostettu valammiiks. Nyt alako parin päivän vappaa. Munkkija ikävä kyllä ei ou piässynnä leipommaan ; D. Ai nii tännään kyll ostin korvapuustin, vatelma viinerin ja Perlliinin munkin : P... . Vappu taittaa olla vappaa, mites siull? Minnootkos palloja ostell?


      • EnooMinä
        Kilippailutus kirjoitti:

        Ilttoopa hyvinnii : ). Ehottamasti suihkkuun ja kylymmää sellasseen, virkistyt. Tippaleivät maisteltu, simmaattii ostettu valammiiks. Nyt alako parin päivän vappaa. Munkkija ikävä kyllä ei ou piässynnä leipommaan ; D. Ai nii tännään kyll ostin korvapuustin, vatelma viinerin ja Perlliinin munkin : P... . Vappu taittaa olla vappaa, mites siull? Minnootkos palloja ostell?

        Vai virkistyy, ku on nokka punane ja kuuma, sekä hiki yht aikkaa..Meijänki kotona ruukas olla noita tippaleipiä. Äiti haki niitä kauppahallista. Munkkeja ei sitte ollukkaa. Simmaa oli myös. Munkkeja on niin heleppo ihte leippoo. Tullee jouttuu joku sata munkkia ja reiluki, ku tekkee semmose puolentoista litran taikinan konneella.
        Vai Berliinnii asti piti mennä hakkee korvapuustia,,ihime kun ei Unkarista :D
        Ai vappaalla oot. Noo varattunaha minä, aina :)
        En tommosista palloista ymmärrä mittää. Mitä ne on? Spermentiini suihkeetki kiellettiin, oivat liija sotkuisia.
        nii, voittiko kukkaa paittaa?


      • Kilippailutus
        EnooMinä kirjoitti:

        Vai virkistyy, ku on nokka punane ja kuuma, sekä hiki yht aikkaa..Meijänki kotona ruukas olla noita tippaleipiä. Äiti haki niitä kauppahallista. Munkkeja ei sitte ollukkaa. Simmaa oli myös. Munkkeja on niin heleppo ihte leippoo. Tullee jouttuu joku sata munkkia ja reiluki, ku tekkee semmose puolentoista litran taikinan konneella.
        Vai Berliinnii asti piti mennä hakkee korvapuustia,,ihime kun ei Unkarista :D
        Ai vappaalla oot. Noo varattunaha minä, aina :)
        En tommosista palloista ymmärrä mittää. Mitä ne on? Spermentiini suihkeetki kiellettiin, oivat liija sotkuisia.
        nii, voittiko kukkaa paittaa?

        Viännä nyt viell puukkoo huavas, ei kukkaa ies peukuttanu ou : (. Eikä ies kukkaa ou sitä alaku luppaustakkaa suanna : ). Pittää se joku pallukka osttoo, tiijjä vaikka jo huomen. Tehhä vaikka joku loki juttukkii siit : D)). Millä sais Tätit innostummaan kilippailuloihin? Kerroppa ; D.


      • EnMinäkäänoo
        Kilippailutus kirjoitti:

        Viännä nyt viell puukkoo huavas, ei kukkaa ies peukuttanu ou : (. Eikä ies kukkaa ou sitä alaku luppaustakkaa suanna : ). Pittää se joku pallukka osttoo, tiijjä vaikka jo huomen. Tehhä vaikka joku loki juttukkii siit : D)). Millä sais Tätit innostummaan kilippailuloihin? Kerroppa ; D.

        Eikö?? No höh sitte!! No pistä sinne joku leivonta tai ruuanlaitto juttu, ammattikokkina ossaat tai tai tuota noi, mikähä se voisi olla hmmmm... Kasveista jottai, niije kasvatuksesta. Palakinnoksi vaikkapa, voi että ku on vaikia. Jos eivät vastaa jostain muusta syystä, ota ossaa kilipailuu.. Kyllä sinulla hyvät jutut on ja palakintoki, ei se siinä syy oo. Voi, kun olisin väläkky nii ossais neuvua.
        Onko siellä kuitenki käyny lukijoita? on tieten, taijat vaan narrata, ettei olis?
        Hei ny välähti! Pistä lahajakortti palakinnoksi. Kukkaa uskalla tieten osallistua, ku ajattelevat, että vikittelet niitä :D
        Äänestätkö ylleesä henkilöä tai puoluetta?


      • Kilippailutus
        EnMinäkäänoo kirjoitti:

        Eikö?? No höh sitte!! No pistä sinne joku leivonta tai ruuanlaitto juttu, ammattikokkina ossaat tai tai tuota noi, mikähä se voisi olla hmmmm... Kasveista jottai, niije kasvatuksesta. Palakinnoksi vaikkapa, voi että ku on vaikia. Jos eivät vastaa jostain muusta syystä, ota ossaa kilipailuu.. Kyllä sinulla hyvät jutut on ja palakintoki, ei se siinä syy oo. Voi, kun olisin väläkky nii ossais neuvua.
        Onko siellä kuitenki käyny lukijoita? on tieten, taijat vaan narrata, ettei olis?
        Hei ny välähti! Pistä lahajakortti palakinnoksi. Kukkaa uskalla tieten osallistua, ku ajattelevat, että vikittelet niitä :D
        Äänestätkö ylleesä henkilöä tai puoluetta?

        Henkillöö, en kait muuten vasemmisttoo ois iänestännä : D)). Ylleesä viell naista, mut nyt tull serkkupoikkoo iänestettyy : ). Uuppuu viell miljoonast kävijäst 999935 : D)). Ei paha : ). Minnekkäs lahjakortti, öljyn vaihttoon, kiärme näyttellyyn, jalaka hoittoon, niska hieronttaan?


      • Minäoonsitte
        Kilippailutus kirjoitti:

        Henkillöö, en kait muuten vasemmisttoo ois iänestännä : D)). Ylleesä viell naista, mut nyt tull serkkupoikkoo iänestettyy : ). Uuppuu viell miljoonast kävijäst 999935 : D)). Ei paha : ). Minnekkäs lahjakortti, öljyn vaihttoon, kiärme näyttellyyn, jalaka hoittoon, niska hieronttaan?

        Heh heh hee...Mites olis kampaamoo tai vaateliikkeesee? Eikä oo käyny :D Narraat tuon kävijä määrä. Enemmä siellä on kuiteski käynny. Ihmettelinki, ku vähä nuupahtanu :ja veltto :D))
        Minäpä jätin äänestämättä, ees äitiäni en äänestäny, sain kyllä kuulla asiasta huomautuksia itse kohteelta :D
        Aaaaa mää tuun oikeesti hulluksi tän nuhan kanssa!! Ihan öllö löllö olo ja pää kuin ruuvipihdeissä kutistumassa uuuhhh...
        Arvaappa mitä söin ja missä viikolla kävin?


      • Kilippailutus
        Minäoonsitte kirjoitti:

        Heh heh hee...Mites olis kampaamoo tai vaateliikkeesee? Eikä oo käyny :D Narraat tuon kävijä määrä. Enemmä siellä on kuiteski käynny. Ihmettelinki, ku vähä nuupahtanu :ja veltto :D))
        Minäpä jätin äänestämättä, ees äitiäni en äänestäny, sain kyllä kuulla asiasta huomautuksia itse kohteelta :D
        Aaaaa mää tuun oikeesti hulluksi tän nuhan kanssa!! Ihan öllö löllö olo ja pää kuin ruuvipihdeissä kutistumassa uuuhhh...
        Arvaappa mitä söin ja missä viikolla kävin?

        Pilipali autoll ja vaniljatötterön ; D)). Nyt hän sie, kyllä iänestää pittää. Jaa ruppeisko pehkkuu, ku kuuelt tulloo polttopuunrangan kuataja mottooajelemmaan. Hyviä ja tervehyttävvii unnii : ).


      • ilikiö
        Minäoonsitte kirjoitti:

        Heh heh hee...Mites olis kampaamoo tai vaateliikkeesee? Eikä oo käyny :D Narraat tuon kävijä määrä. Enemmä siellä on kuiteski käynny. Ihmettelinki, ku vähä nuupahtanu :ja veltto :D))
        Minäpä jätin äänestämättä, ees äitiäni en äänestäny, sain kyllä kuulla asiasta huomautuksia itse kohteelta :D
        Aaaaa mää tuun oikeesti hulluksi tän nuhan kanssa!! Ihan öllö löllö olo ja pää kuin ruuvipihdeissä kutistumassa uuuhhh...
        Arvaappa mitä söin ja missä viikolla kävin?

        Arvaappa minne minä lähen nyt? Ensimäinen joka pallukka paikalla kiinni suapi, suapi valita Pallon ihelleen ; D)).


      • HousutHetikiinni
        ilikiö kirjoitti:

        Arvaappa minne minä lähen nyt? Ensimäinen joka pallukka paikalla kiinni suapi, suapi valita Pallon ihelleen ; D)).

        Hyi sua :D))


      • ilikiö
        HousutHetikiinni kirjoitti:

        Hyi sua :D))

        No ei kukkaa halunnu : D. Oll kylläkkii reipas ja nätti tyttö puhaltelemas, ehti halluumannii pallon : ). Voi hitto mittee kommellukssii tuas, niist enemmälti lokis ; P, kohan huillailen välill. Nii raskast tuo Joenkaupunkin kierteleminen.


      • Niiskaus
        ilikiö kirjoitti:

        No ei kukkaa halunnu : D. Oll kylläkkii reipas ja nätti tyttö puhaltelemas, ehti halluumannii pallon : ). Voi hitto mittee kommellukssii tuas, niist enemmälti lokis ; P, kohan huillailen välill. Nii raskast tuo Joenkaupunkin kierteleminen.

        Kaupungin kiertely on aina raskasta, en niin tykkää osallistua ihimisvilinään. Markkinoillahan sinä, ostamassa Pullin rinkeliä.
        Kommelluksiako? Pääsikö pallo karkuun?


      • ilikiö
        Niiskaus kirjoitti:

        Kaupungin kiertely on aina raskasta, en niin tykkää osallistua ihimisvilinään. Markkinoillahan sinä, ostamassa Pullin rinkeliä.
        Kommelluksiako? Pääsikö pallo karkuun?

        Pulli oll jo melekkein viikko sitten. Nii missees ite kävit ja söit??? No ei piässynnä. Luhalla yllättävvii kääntteit : D)).


      • kerrokerro
        ilikiö kirjoitti:

        Pulli oll jo melekkein viikko sitten. Nii missees ite kävit ja söit??? No ei piässynnä. Luhalla yllättävvii kääntteit : D)).

        Vai viikko sitte hah hah hah haaa ja minä ku . huomannu, että oli jo ni. vanaha juttu jo :D)) Tähystyksessä ja letkua nielin.
        Millaise pallo ostit?
        Mitä, kerro kerro!!Kerro Heti yllätyksestä :) Oliko se paha vai hyvä juttu, käänne?


      • olikiö
        kerrokerro kirjoitti:

        Vai viikko sitte hah hah hah haaa ja minä ku . huomannu, että oli jo ni. vanaha juttu jo :D)) Tähystyksessä ja letkua nielin.
        Millaise pallo ostit?
        Mitä, kerro kerro!!Kerro Heti yllätyksestä :) Oliko se paha vai hyvä juttu, käänne?

        Nami nami kevyttä ruokaa out syönynnä : ). Aina sitä sammoo miull, mikkää ei mene niinkui pitäs. Käy lukemas lokist, illan mittaan kirjottelen sinne ; D)). Miten voipi aina semmosta sattuu miule? : D)). Ai niin ilikiö Stuartin ostin


      • Blogipakolainen
        olikiö kirjoitti:

        Nami nami kevyttä ruokaa out syönynnä : ). Aina sitä sammoo miull, mikkää ei mene niinkui pitäs. Käy lukemas lokist, illan mittaan kirjottelen sinne ; D)). Miten voipi aina semmosta sattuu miule? : D)). Ai niin ilikiö Stuartin ostin

        Vähä huonosti sulavaa vaa. Se on sattuman kauppaa kuule. Jos kuulut siihe rotuu, joka vetää sattumia :)
        Ystäväni on ammatiltaan mielisairaanhoitja. Kerran kysyin, kun hänellä niitä potlaita käy juttelemassa, että onko hän huomannu kyseistä ilmiötä, että olis semmone ihimisrotu, jolle sattumat kassaantuu, niin vastas että joo, kyllä kysseine rotu on. Oli tullut hänki tuoho johtopäätelmään työsä kautta.
        Ilkiö Stuart iha outo. Taitaa olla ilikiä tappaus, ku on palloo päässy.
        Hyvvää yötä ja helium unia.


      • ilikiö
        Blogipakolainen kirjoitti:

        Vähä huonosti sulavaa vaa. Se on sattuman kauppaa kuule. Jos kuulut siihe rotuu, joka vetää sattumia :)
        Ystäväni on ammatiltaan mielisairaanhoitja. Kerran kysyin, kun hänellä niitä potlaita käy juttelemassa, että onko hän huomannu kyseistä ilmiötä, että olis semmone ihimisrotu, jolle sattumat kassaantuu, niin vastas että joo, kyllä kysseine rotu on. Oli tullut hänki tuoho johtopäätelmään työsä kautta.
        Ilkiö Stuart iha outo. Taitaa olla ilikiä tappaus, ku on palloo päässy.
        Hyvvää yötä ja helium unia.

        Öitä : D. Nyt o juttu lu´ussa ; ).


      • Rintafile
        ilikiö kirjoitti:

        Öitä : D. Nyt o juttu lu´ussa ; ).

        Kananrintafilettä täänään paistoin ja tietenkin piti sitä kermaa laittaa. Myöhemmin munakasta jossa parsakaalta ja porkakanaa,. Myös appelsiiniä ja banaania olen kuoriskellut. Karpaloitakin sellaisenaan jäisinä nakkasin kourallisen pakastinta penkoessa, paha tapa :D Silti vitamiinitasoni surkeat :( Syötkö purkki viskuja? Itse olen huono siinä. Nykyään vain b12 ja sitäki vasta muutaman päivän. D vitamiinia myös ajattelin alkaa,,kun oli arvo alle viiterajojen. Hb 106. Rautalisät ei sovi vatsalle.
        Huomasin, että teillä päin sanotaan ihelleen ja täällä ihtelleen, jos niiksee alakaa kirijottaa,
        Joko uusi blogi juttusi on noussut arvoiseensa suosioon?


      • motittaja
        Rintafile kirjoitti:

        Kananrintafilettä täänään paistoin ja tietenkin piti sitä kermaa laittaa. Myöhemmin munakasta jossa parsakaalta ja porkakanaa,. Myös appelsiiniä ja banaania olen kuoriskellut. Karpaloitakin sellaisenaan jäisinä nakkasin kourallisen pakastinta penkoessa, paha tapa :D Silti vitamiinitasoni surkeat :( Syötkö purkki viskuja? Itse olen huono siinä. Nykyään vain b12 ja sitäki vasta muutaman päivän. D vitamiinia myös ajattelin alkaa,,kun oli arvo alle viiterajojen. Hb 106. Rautalisät ei sovi vatsalle.
        Huomasin, että teillä päin sanotaan ihelleen ja täällä ihtelleen, jos niiksee alakaa kirijottaa,
        Joko uusi blogi juttusi on noussut arvoiseensa suosioon?

        En syö. Joskus tonnarrii syönynnä, mutt nekkii taittaa olla nykysin valekallaa : D)). Ai vitamiineja varmmaa tarkotit, no en niitäkkää napostele. Mie syön niin monipuolisest mikroruokkii ja einekssii ett Hp oll 176 : ). Ainu nuokkii valakkarit oll kohollansa, mutt niihä ne aina. Hyvin suosittu, ei viell kukkaa ou käynynnä : D)). Noh ehkä parempikkii nii : ).Kohta riittääpi näperteltävvee, ku polttopuit tien 76 mottii : D.


      • Vappua
        motittaja kirjoitti:

        En syö. Joskus tonnarrii syönynnä, mutt nekkii taittaa olla nykysin valekallaa : D)). Ai vitamiineja varmmaa tarkotit, no en niitäkkää napostele. Mie syön niin monipuolisest mikroruokkii ja einekssii ett Hp oll 176 : ). Ainu nuokkii valakkarit oll kohollansa, mutt niihä ne aina. Hyvin suosittu, ei viell kukkaa ou käynynnä : D)). Noh ehkä parempikkii nii : ).Kohta riittääpi näperteltävvee, ku polttopuit tien 76 mottii : D.

        Mitkä fiilikset? Meneekö vappu pilkkeitä tehessä?


      • Motittaja
        Vappua kirjoitti:

        Mitkä fiilikset? Meneekö vappu pilkkeitä tehessä?

        Migreeniset, yöllä napsahti puoll kahen aikaan : (. Ei mene, huomenna jos kävis serkku pojan matonäyttelyä kahtomassa : D)). Tännään viell ilttaan töihin. Meinasitkos ite miten vappua juhlia?


      • kiireelläpistän
        Motittaja kirjoitti:

        Migreeniset, yöllä napsahti puoll kahen aikaan : (. Ei mene, huomenna jos kävis serkku pojan matonäyttelyä kahtomassa : D)). Tännään viell ilttaan töihin. Meinasitkos ite miten vappua juhlia?

        No voi että, tympeä tuo migreeni oireisto! Väsyttkö töissä?
        Kotona ihan vaan tänään.
        Millaisia matoja? Minä erään pienen pojan jigi näyttelyä eilen ihastelin :D


      • Kauheitluikeroit
        kiireelläpistän kirjoitti:

        No voi että, tympeä tuo migreeni oireisto! Väsyttkö töissä?
        Kotona ihan vaan tänään.
        Millaisia matoja? Minä erään pienen pojan jigi näyttelyä eilen ihastelin :D

        Tää päivä itelläännii vappaata. Oun nyt pitänn' vähän kirjoo noista mikreenilöistä, joulukuussa etellinen. Liika hommahan se varmaan tekköö : (. Piäsispä kohta pilikkeen tekkoon, sielu leppäis : D. Jaa, laitampa minkälaissii luikeroja. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwjim4mP-c3TAhUEXSwKHVIxCl8QFggrMAA&url=http://www.tropicalzoo.fi/&usg=AFQjCNEzblNfGQ6ItNXORJnHoPq2RhZTwA. Sinneppä siis kaikki tännään ; D)).


      • heräilenvasta
        Kauheitluikeroit kirjoitti:

        Tää päivä itelläännii vappaata. Oun nyt pitänn' vähän kirjoo noista mikreenilöistä, joulukuussa etellinen. Liika hommahan se varmaan tekköö : (. Piäsispä kohta pilikkeen tekkoon, sielu leppäis : D. Jaa, laitampa minkälaissii luikeroja. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwjim4mP-c3TAhUEXSwKHVIxCl8QFggrMAA&url=http://www.tropicalzoo.fi/&usg=AFQjCNEzblNfGQ6ItNXORJnHoPq2RhZTwA. Sinneppä siis kaikki tännään ; D)).

        Hyvää huomenta!! Milloinhan tuo näyttely ehtii tänne asti. Suloisia etenkin päästä, kasvoista nuo käärmeet ja liskot, mutta pelkään käärmeitä.Pieniä tuliliskoja joskus ollutkin meillä lapsilla aikoinaan.Kauniita otuksia ja niin uppanoita, kun kämmenellä ollessaan kääntelevät pientä päätään.
        Minulla sielu leppää leipoessa :)
        Harmi, kun työn nautintoa hämärtää migreeni.
        Kävitkö puoluekojuilla tänään?


      • eiMustamambaa
        heräilenvasta kirjoitti:

        Hyvää huomenta!! Milloinhan tuo näyttely ehtii tänne asti. Suloisia etenkin päästä, kasvoista nuo käärmeet ja liskot, mutta pelkään käärmeitä.Pieniä tuliliskoja joskus ollutkin meillä lapsilla aikoinaan.Kauniita otuksia ja niin uppanoita, kun kämmenellä ollessaan kääntelevät pientä päätään.
        Minulla sielu leppää leipoessa :)
        Harmi, kun työn nautintoa hämärtää migreeni.
        Kävitkö puoluekojuilla tänään?

        On siellä hämyhäkkijäkki, rokotiilejä ja ihan ihka elävinä. : D)). Oisitpa sanonna aikasemppaan, ois kerrottu, et yks Oolulainen luikero vani kaippailloo ; D)). Eiköhän vähäks aikkoo riittäne tuo politiikka? Ihan kiva vappu ja vappu siä : ).


      • HyiSua
        eiMustamambaa kirjoitti:

        On siellä hämyhäkkijäkki, rokotiilejä ja ihan ihka elävinä. : D)). Oisitpa sanonna aikasemppaan, ois kerrottu, et yks Oolulainen luikero vani kaippailloo ; D)). Eiköhän vähäks aikkoo riittäne tuo politiikka? Ihan kiva vappu ja vappu siä : ).

        Hui hämähäkki IIIIIKKK!!!. Älä yritä, en muutes ole Oululainen. Tuli mieleen, että minähän olen tällainen mamma ja mummu ihminen, joka leippoo. ja tykkää tehä ruokaa, MUTTA nytkin katselin netistä mopoautoja ja mopoja, joku on menny alkivaiheessa pahasti vikkaa :D
        En kuiteskaa sentää ilimapalloja ihtelle osta :P Tai ehkä vois, jos ois iso sydän ja punaine, ei muuten, eikä mittää ilikötä ainaskkaa :P
        Seitä paistoin kalan tuskassa.
        Joo, ei sitä ennää viihi ku haaveilla seinäkiipeilystä huokaus :(
        Niin kerropa, millainen tyyppi sinä oikeadti olet?
        Poliitiikkaa, siittä ei meijän suvussa pääse erroon, vaikkei nii kiinnostas.


      • Latauspois
        HyiSua kirjoitti:

        Hui hämähäkki IIIIIKKK!!!. Älä yritä, en muutes ole Oululainen. Tuli mieleen, että minähän olen tällainen mamma ja mummu ihminen, joka leippoo. ja tykkää tehä ruokaa, MUTTA nytkin katselin netistä mopoautoja ja mopoja, joku on menny alkivaiheessa pahasti vikkaa :D
        En kuiteskaa sentää ilimapalloja ihtelle osta :P Tai ehkä vois, jos ois iso sydän ja punaine, ei muuten, eikä mittää ilikötä ainaskkaa :P
        Seitä paistoin kalan tuskassa.
        Joo, ei sitä ennää viihi ku haaveilla seinäkiipeilystä huokaus :(
        Niin kerropa, millainen tyyppi sinä oikeadti olet?
        Poliitiikkaa, siittä ei meijän suvussa pääse erroon, vaikkei nii kiinnostas.

        Joo melekoinen takin kääntäjä oun Väyrysen jäläkkeen , sossu. Sitten Ruottalainen, sitten kokkomukselainen ja lopuks vassu. Varmaan viimeseks tulloo viherpiipertäjä : D)). Mie söin tännää ABC:eell paisto lohta, lihhaa, sienkastikkeell : P.. . Tuossa meinasin lokkiin laittoo päivällisen meno näyttellyyn, mutt oll tuo apukuski sisko vähän puhelijjaan sorttinen : D)). Ajelivat nuo vanahat autot letkas, oll melekonen näky. Ai mie, hankala sannoo.


      • OtinJoHEH
        Latauspois kirjoitti:

        Joo melekoinen takin kääntäjä oun Väyrysen jäläkkeen , sossu. Sitten Ruottalainen, sitten kokkomukselainen ja lopuks vassu. Varmaan viimeseks tulloo viherpiipertäjä : D)). Mie söin tännää ABC:eell paisto lohta, lihhaa, sienkastikkeell : P.. . Tuossa meinasin lokkiin laittoo päivällisen meno näyttellyyn, mutt oll tuo apukuski sisko vähän puhelijjaan sorttinen : D)). Ajelivat nuo vanahat autot letkas, oll melekonen näky. Ai mie, hankala sannoo.

        Kerroiha kerra täällä, jos muistat, mite ajoin callicadin muusiksi :D)) Ei ku se oli muute chevroletti, joka meni romuksi Vm -80. Voi hyvänen aika ja kaikkea sitä. Oldsmobile oli semmone hirveä örinä letukka ja kamalan tunkkane ilmantulo. Buikki ihan ok, paitsi hirveä rohmu..
        Kerra oli semmone tosi vanha kärry :D)) Voi niitä muistoja..yhdessä risteyksessä kaasua painaessa penkki irtos kiinnikkeistään tai siis raudat meni poikki, olivat jotenki kärsineet ja nojatessa napsahti poikki :D Kaaduin penkin kanssa taaksepäin ja näkökenttä hävis kokonaan :D)) Äkkiä vaan piti kömytä pystyyn. Ei tullut kolaria, onneksi :D
        Millaisten autojen jono? Onko siellä ollut näyttely?
        Sinähän olet mokoma herkutellut, mulle kans :D Mukava , kun puhelias apukuski :)
        Samoin, hankala sannoo, kun en sovi mihinkään muottiin :D


      • Latauspois
        OtinJoHEH kirjoitti:

        Kerroiha kerra täällä, jos muistat, mite ajoin callicadin muusiksi :D)) Ei ku se oli muute chevroletti, joka meni romuksi Vm -80. Voi hyvänen aika ja kaikkea sitä. Oldsmobile oli semmone hirveä örinä letukka ja kamalan tunkkane ilmantulo. Buikki ihan ok, paitsi hirveä rohmu..
        Kerra oli semmone tosi vanha kärry :D)) Voi niitä muistoja..yhdessä risteyksessä kaasua painaessa penkki irtos kiinnikkeistään tai siis raudat meni poikki, olivat jotenki kärsineet ja nojatessa napsahti poikki :D Kaaduin penkin kanssa taaksepäin ja näkökenttä hävis kokonaan :D)) Äkkiä vaan piti kömytä pystyyn. Ei tullut kolaria, onneksi :D
        Millaisten autojen jono? Onko siellä ollut näyttely?
        Sinähän olet mokoma herkutellut, mulle kans :D Mukava , kun puhelias apukuski :)
        Samoin, hankala sannoo, kun en sovi mihinkään muottiin :D

        Emmi tuommossii autoja ou nähnynnä, nii vanahoja ovat. Tuos viteos viell sekkii ett autot oll keula pystys : D)).Tuos mallia toisen nauhottaman : ). https://www.youtube.com/watch?v=6FQfAKN2_64


      • Taaskiireelläpistän
        Latauspois kirjoitti:

        Emmi tuommossii autoja ou nähnynnä, nii vanahoja ovat. Tuos viteos viell sekkii ett autot oll keula pystys : D)).Tuos mallia toisen nauhottaman : ). https://www.youtube.com/watch?v=6FQfAKN2_64

        Ei alakanu toimimaan video, jotain häikkää minun koneella ollut viimeaikoina :( Mutta tuon alaku kuvan nään, onko siinä sun peami :D Ja takana ihana klein bussi wolokkari...voi huokaus.
        Meillä oli aikoinaa Taunus farmari.Tullee niin kesä mieleen....kuumat kesäpäivät, huolettomat. onko niitä ees ennää??! :O
        Mikä ihimeen lataus pois?


      • rokotiili
        Taaskiireelläpistän kirjoitti:

        Ei alakanu toimimaan video, jotain häikkää minun koneella ollut viimeaikoina :( Mutta tuon alaku kuvan nään, onko siinä sun peami :D Ja takana ihana klein bussi wolokkari...voi huokaus.
        Meillä oli aikoinaa Taunus farmari.Tullee niin kesä mieleen....kuumat kesäpäivät, huolettomat. onko niitä ees ennää??! :O
        Mikä ihimeen lataus pois?

        No mie latasin lokkiinni sen meno viteon, mutt kiirreell pois otin. Eihän nyt kaikell kansall ; D)). Tippaleippii ei eilen löytynnä misttää, tännäää sitt kyläkaupast : P... . Pitäs tarina laittoo eilisest reissust lokkiin, ainuvuan ei suanna kuvata : ).


      • PikkuKananen
        rokotiili kirjoitti:

        No mie latasin lokkiinni sen meno viteon, mutt kiirreell pois otin. Eihän nyt kaikell kansall ; D)). Tippaleippii ei eilen löytynnä misttää, tännäää sitt kyläkaupast : P... . Pitäs tarina laittoo eilisest reissust lokkiin, ainuvuan ei suanna kuvata : ).

        Krokotiili rock...Sun viestejä on niin hauska lukea. Saan myös hyvät naurut siittä,kun olet minua paljon älykkäämpi :D Nauran itselleni, kun en tajua, eikä välähdä. Sinulla niin älykkäitä sanan käänteitä. Olen tyypillinen nainen ( sori kaikki naiset) justiin sellainen kot kot kot hei mitä täällä tapahtuu, missä, kuka , minäääkö höh milloin...
        Tänään ihana ilma.!
        Miksi otit meno videon pois kot kot? Mille kaikelle kansalle kot, onko siellä ollut kansaa , kun eihän siellä pitänyt olla? Missä ei saanu kuvata? Käärmeistäkö? Mikä kyläkauppa ssiinä lähellä on? Tippaleivissä on rasvaa kot..kertyy suoniin!!! Mitä muuten kuuluu?
        Mistä tuo krokodiili on niin tuttu, ei välähä ....ai niiii juu, siellä näyttelyssä oli se kroko juuuu.....


      • KittvaiKarr
        PikkuKananen kirjoitti:

        Krokotiili rock...Sun viestejä on niin hauska lukea. Saan myös hyvät naurut siittä,kun olet minua paljon älykkäämpi :D Nauran itselleni, kun en tajua, eikä välähdä. Sinulla niin älykkäitä sanan käänteitä. Olen tyypillinen nainen ( sori kaikki naiset) justiin sellainen kot kot kot hei mitä täällä tapahtuu, missä, kuka , minäääkö höh milloin...
        Tänään ihana ilma.!
        Miksi otit meno videon pois kot kot? Mille kaikelle kansalle kot, onko siellä ollut kansaa , kun eihän siellä pitänyt olla? Missä ei saanu kuvata? Käärmeistäkö? Mikä kyläkauppa ssiinä lähellä on? Tippaleivissä on rasvaa kot..kertyy suoniin!!! Mitä muuten kuuluu?
        Mistä tuo krokodiili on niin tuttu, ei välähä ....ai niiii juu, siellä näyttelyssä oli se kroko juuuu.....

        Viteo meni nurin päin, autot lentivät : D)). Kauppa kultaakin kalliimpi Sale. kirjaimellisesti. Ai nii Suappi oll käynynnä tuas Tukholman tie tulliloissa ajelemassa, melekonen ritari ässä aato : D)). Pittää nyt lomalla rueta sinnekkii lähettelemmää s-posttii, ja ehkä pien veetuilua laittoo. Hyvveehä tänne muuten, tuos possuu punaviin kastikkees söin : P... .


      • NukkuMattiko
        KittvaiKarr kirjoitti:

        Viteo meni nurin päin, autot lentivät : D)). Kauppa kultaakin kalliimpi Sale. kirjaimellisesti. Ai nii Suappi oll käynynnä tuas Tukholman tie tulliloissa ajelemassa, melekonen ritari ässä aato : D)). Pittää nyt lomalla rueta sinnekkii lähettelemmää s-posttii, ja ehkä pien veetuilua laittoo. Hyvveehä tänne muuten, tuos possuu punaviin kastikkees söin : P... .

        Eikä menikö hah hah...totta sale ei ole niitä halvimpia rahanvaihto paikkoja. Oletko varma, ettet aja unissas?
        Minäpä söin nautaa juureksilla, äittee tekemmää.


      • unohtuvastata
        NukkuMattiko kirjoitti:

        Eikä menikö hah hah...totta sale ei ole niitä halvimpia rahanvaihto paikkoja. Oletko varma, ettet aja unissas?
        Minäpä söin nautaa juureksilla, äittee tekemmää.

        Karr..


      • Hupillakävin
        NukkuMattiko kirjoitti:

        Eikä menikö hah hah...totta sale ei ole niitä halvimpia rahanvaihto paikkoja. Oletko varma, ettet aja unissas?
        Minäpä söin nautaa juureksilla, äittee tekemmää.

        No en ajele, pelekästtään päivä unis : ). Tahi eehän sitä tiijjä, jos mull o aikakone? : D)).


      • AivotonToiminta
        Hupillakävin kirjoitti:

        No en ajele, pelekästtään päivä unis : ). Tahi eehän sitä tiijjä, jos mull o aikakone? : D)).

        Niin, tiede on väläyttänyt sellaista, että ihmisen tietoisuus olisikin kehon ulkopuolella. Tuo voisi selittää ajelusi...
        Onneksi on mielikuvitus eli aikakone :D Onko mielikuvitus kytköksissä tietoisuuteen? Tai loppuuko mielikuvitus, kun ihminen kuolee, vaikkakin tietoisuus säilyisi? Ihan outoja juttuja...ei osaa edes ajatella! Tai liittyykö aivotoiminta mielikuvitukseem eli ilman aivotoimintaa ei ole mielikuvitusta?
        Kuin suuri laksu tuosta hupiajelusta tuli?
        Mitä pyhäpävääsi?


      • katiskatvettee
        AivotonToiminta kirjoitti:

        Niin, tiede on väläyttänyt sellaista, että ihmisen tietoisuus olisikin kehon ulkopuolella. Tuo voisi selittää ajelusi...
        Onneksi on mielikuvitus eli aikakone :D Onko mielikuvitus kytköksissä tietoisuuteen? Tai loppuuko mielikuvitus, kun ihminen kuolee, vaikkakin tietoisuus säilyisi? Ihan outoja juttuja...ei osaa edes ajatella! Tai liittyykö aivotoiminta mielikuvitukseem eli ilman aivotoimintaa ei ole mielikuvitusta?
        Kuin suuri laksu tuosta hupiajelusta tuli?
        Mitä pyhäpävääsi?

        EURO viistoista!!!!! Seurraava onnii sit piälle 50e. Tuossa uamu päivällä Ylelle annoin juttu vinkin ja eilen s-posttii Minister Soinnille asiast. Mulla on vähän semmonen huonopuoll ett oun periaatteen mies. Jos yritettää kusta iiriksseen usseemman kerran. Ruppeen perehtymmää asiaan vähän yksitys kohtasemmin ja sitt o leikki kaukana. Nyt on muuten seksy kuva lokis ; D)).


      • VoimakastaTahtoa
        katiskatvettee kirjoitti:

        EURO viistoista!!!!! Seurraava onnii sit piälle 50e. Tuossa uamu päivällä Ylelle annoin juttu vinkin ja eilen s-posttii Minister Soinnille asiast. Mulla on vähän semmonen huonopuoll ett oun periaatteen mies. Jos yritettää kusta iiriksseen usseemman kerran. Ruppeen perehtymmää asiaan vähän yksitys kohtasemmin ja sitt o leikki kaukana. Nyt on muuten seksy kuva lokis ; D)).

        Hui, mikä summa!! Joo, pikkuisen pelottava oot tuon takia, vaikka onhan siinä hyvätkin puolensa, olla periaatteellinen. Miksi just Soinille?
        Ai nytkö, eikö se entinenkin kuva ollu?
        Tuohon kanavaan nousee hauet näin kevväisi. Joskus kokeillut sinnekki katiskaa. En tykkää kyllä hauesta. Ehkä pullina tai murekkeena.


      • postittaja
        VoimakastaTahtoa kirjoitti:

        Hui, mikä summa!! Joo, pikkuisen pelottava oot tuon takia, vaikka onhan siinä hyvätkin puolensa, olla periaatteellinen. Miksi just Soinille?
        Ai nytkö, eikö se entinenkin kuva ollu?
        Tuohon kanavaan nousee hauet näin kevväisi. Joskus kokeillut sinnekki katiskaa. En tykkää kyllä hauesta. Ehkä pullina tai murekkeena.

        Eikös Soini ou Ulkoasiain-, eurooppa ministeri? : D. Nyt oll kato kuvas ohjaset ; D)). Nyt Verketti sai s-posttii, vaikka laskussa oll viärä osote. Melekossii ketkuja, yx piste liikkoo oll laitettu.


    • Ainametörmätään

      Vink vink" osuiko?

      • Kilippailutos

        Noh törmäilen aika paljonniii ihmissiin, pikkusen niit vink vinkkijä. Tietäs vähän ja lokis aika hyvät vinkit : )


    • showmustgoon

      mie voi osallisttuu. pitäskköön tähä olla numeroeta vae jottai muuta?

      • stilllovingyou

        Tuossa päevällä tul tuommonen luku etteen 399..
        Joko kosahti..


      • eienempäärikkomista

        jos show jatkuu niin kuolema istuu sitkeästi olkapäällä kuiskuttelemassa


    • Kilippailutos
      • Kilippailutos

        Siis korruu, ei muut : ).


    • Ystävänneuvo

      Lopeta liika järkely. Aloita tunteilu, sekä siellä, että täällä. Mentorini aikoinaan opasti " tunne voittaa järjen". Kykenet varmasti soveltamaan käytännössä tunteidesi ja järkesi käyttöön parhaalla mahdollisella hyötysuhteella, jotta se tuottaisi parhaimman lopputuloksen.
      Älykkyytesi voittaa myös tunnetasosi esteet. Rohkeasti :) Luota siihen, mitä kirjoita Sinussa on vahvaa potentiaalista dynamiikkaa..

      • Kilippailutos

        Vai niin, mutta kun järjettömyys voittaakin tunteilun. Järki jätättää aina niin paljon pitkässä juoksussa ; ). Hyötysuhteessa ei kyllä potkita pitkälle, jotain muuta tarvitaan : ).


      • Ystävänneuvo
        Kilippailutos kirjoitti:

        Vai niin, mutta kun järjettömyys voittaakin tunteilun. Järki jätättää aina niin paljon pitkässä juoksussa ; ). Hyötysuhteessa ei kyllä potkita pitkälle, jotain muuta tarvitaan : ).

        Tarpeet ovat monet ja aina joku hyötyy. Menen nukkuu..Pärjäile.


      • Kilippailutos
        Ystävänneuvo kirjoitti:

        Tarpeet ovat monet ja aina joku hyötyy. Menen nukkuu..Pärjäile.

        Niin menen minäkin, on tullut kukuttuu aamu 5. Kieltämättä vähän jo väsystää, ei jaksanut uusia lokiajakaan lueksia. Joku aina, minä en koskaan yritä hyötyä : ). Hyvät ja autuaat uniseikkailut : ).


      • Ystävänneuvo
        Kilippailutos kirjoitti:

        Niin menen minäkin, on tullut kukuttuu aamu 5. Kieltämättä vähän jo väsystää, ei jaksanut uusia lokiajakaan lueksia. Joku aina, minä en koskaan yritä hyötyä : ). Hyvät ja autuaat uniseikkailut : ).

        Kun hyöty on molemminpuolista, asia on ok. En minäkään yritä hyötyä. Olen miettinyt tuota viime aikoina. Pelännyt erään ajattelevan niin. Sitä samaa! Että pitäisin häntä korvikkeena. En koskaan tekisi niin. Jokainen ihminen on yksilö.


      • Kilippailutos
        Ystävänneuvo kirjoitti:

        Kun hyöty on molemminpuolista, asia on ok. En minäkään yritä hyötyä. Olen miettinyt tuota viime aikoina. Pelännyt erään ajattelevan niin. Sitä samaa! Että pitäisin häntä korvikkeena. En koskaan tekisi niin. Jokainen ihminen on yksilö.

        Onneksi olemme yksilöitä ja vintageja. Se se puuttuisikin, että olisimme kaikki samasta puusta veistettyjä : ). Niin korvikkeita ei kannata käyttää, ei ne koskaan yhtä hyviä ole kuin orginaali : ). Mitäs mietteitä Piäsiäiseen?


    • Kilippailutos

      Jaaha. Läksisköhän lomapäivänä markkinoille? Ostais Jussi Pullin rinkellii : P... . Kahtelleis ja kuuntelleis kevättä matkustaja satamas : ).

    • HeipäHeisulle

      Henkittääkö se ennää?

      • HeipäHeisulle

      • tototuototovie
        HeipäHeisulle kirjoitti:

        Miten menee? Tässä katselen netistä Lomonosovin hevosten hintoja, pyynnöstä..

        Siinähän tuo, selekä vähän tuas rihttaattuu. Meinasitkos semmosen osttoo?


      • kerrrokerrokuvastin
        tototuototovie kirjoitti:

        Siinähän tuo, selekä vähän tuas rihttaattuu. Meinasitkos semmosen osttoo?

        Voi että, kipeä selkä todellakin ikävä vaiva. En ole ostamassa. Äidilleni katson, kun hän on ostellut ja siskoni keräilee kaikenlaista. Minä en ole koskaan niin välittänyt tavarasta. Olen niin saamatonkin. Minulta puuttuu kunnianhimo. Mitkä fiilikset?


      • viilar
        kerrrokerrokuvastin kirjoitti:

        Voi että, kipeä selkä todellakin ikävä vaiva. En ole ostamassa. Äidilleni katson, kun hän on ostellut ja siskoni keräilee kaikenlaista. Minä en ole koskaan niin välittänyt tavarasta. Olen niin saamatonkin. Minulta puuttuu kunnianhimo. Mitkä fiilikset?

        Semmossii ne äitit, aina vain tavara miellessä ; D. Viilikset vaihtelevat, kesä lommaannii vielä melekkein par kuukkautta aikkoo. Mitäs mietteitä siellä päin kesästä? Ruppeiskohan nukkummaan?


      • Jahöyläten
        viilar kirjoitti:

        Semmossii ne äitit, aina vain tavara miellessä ; D. Viilikset vaihtelevat, kesä lommaannii vielä melekkein par kuukkautta aikkoo. Mitäs mietteitä siellä päin kesästä? Ruppeiskohan nukkummaan?

        Senki rontti, oliko tuo vihjaus sitä, mitä kuvittelen?! :D
        Eipä oikein hirveästi arvaa eteennpäin ajatella kesää. Kaunista ainakin on, niin kuin ylleessä vuodenajasta riippumatta . Miten blogi?


      • siltaaasin
        Jahöyläten kirjoitti:

        Senki rontti, oliko tuo vihjaus sitä, mitä kuvittelen?! :D
        Eipä oikein hirveästi arvaa eteennpäin ajatella kesää. Kaunista ainakin on, niin kuin ylleessä vuodenajasta riippumatta . Miten blogi?

        Hyvin, hiljaista on ehe ehe ; D. Ehä mie koskkaa vihjaile.


      • joskustaaskirjoitellaan

        Älä viihi. Sää oot iha hirvee tyyppi ja mulla on ollut ikävä. Törmäillään taas joskus. Joko joku on löytänyt sinut?


      • putkiaivo
        joskustaaskirjoitellaan kirjoitti:

        Älä viihi. Sää oot iha hirvee tyyppi ja mulla on ollut ikävä. Törmäillään taas joskus. Joko joku on löytänyt sinut?

        No niin ounnii. Kuule avasin uuvven saitinnii, eläpä lopettele. Eipä noita ou näkynnä. Mutta tännään voin sannoo, että ohi mennen näin mukavan näkösen pyllykän. Ja viellä monessa kauppoo pyöri. Tuhmoohan se on katella, mutt minkäs voip,i ku silimät ei ou sokkeet? : ).


      • sokkeloisenvaikea
        putkiaivo kirjoitti:

        No niin ounnii. Kuule avasin uuvven saitinnii, eläpä lopettele. Eipä noita ou näkynnä. Mutta tännään voin sannoo, että ohi mennen näin mukavan näkösen pyllykän. Ja viellä monessa kauppoo pyöri. Tuhmoohan se on katella, mutt minkäs voip,i ku silimät ei ou sokkeet? : ).

        Eikö :( Iso menetys jollekkin...Heh heh heee..oot ihan kamala!!! Vai vielä oikein pyöri :D Tökkäisin kylykee, jos oisit tässä. Mää kun olen oikeesti siviilissä sovinnainen ja yleensä en puhu koskaan tuhmia. Naurattaa siksi tuollainen. Mutta musta on niin ihana, kun joku sanoo noin suoraan, sillä tuo on totta, kukaan ei ole sokea ja sokeallakin on mielikuvitus ja muut aistit. Minä kuulun siihen ikäluokkaan naisia, joka on kasvatettu, ettei naisten sovi puhua tuhmia. Teoista en puhu mitään.
        Mikä saitti, missä? Pitääpä katsella sitten vielä hetki. Oletko käynyt tuhmilla deittisivuilla?


    • yxyönkukkuja

      Jokos hereilläout?

      • eikönukuttanut

        Oho, en huomannut tätä. Jos minulta kysyt, niin mitä mielessä?


      • nukutti
        eikönukuttanut kirjoitti:

        Oho, en huomannut tätä. Jos minulta kysyt, niin mitä mielessä?

        Vaikka mitä😉Ois ollunna uamutuimmaan aikoo jutustella. Nyt puurramma töissä😅


      • ÄykÄykÄyk
        nukutti kirjoitti:

        Vaikka mitä😉Ois ollunna uamutuimmaan aikoo jutustella. Nyt puurramma töissä😅

        Cosa.,, Insensato!! voi viheliäinen ja minä kun oon oottanu :D Nii nii juuri...oon oottanu kooookoooo päivän!! Ja sinä et odota koskaan, sulle on ihan sama, kunhan on joku, jolle kirjoittaa, mutta mulle se ei ole ihan sama!!
        Hyvää työpäivää ja hyvästi!! Millo sitä aikaa niinku olis, kunhan tiedustelen ja ei ei kiinnosta, kunhan vaan kyselen...


      • tilotikotikooo
        ÄykÄykÄyk kirjoitti:

        Cosa.,, Insensato!! voi viheliäinen ja minä kun oon oottanu :D Nii nii juuri...oon oottanu kooookoooo päivän!! Ja sinä et odota koskaan, sulle on ihan sama, kunhan on joku, jolle kirjoittaa, mutta mulle se ei ole ihan sama!!
        Hyvää työpäivää ja hyvästi!! Millo sitä aikaa niinku olis, kunhan tiedustelen ja ei ei kiinnosta, kunhan vaan kyselen...

        Huomenna, tahi oikkeesttaan yli huomenna. Ku huomenna soppoommaan😈😂


      • voisuaystäväin
        tilotikotikooo kirjoitti:

        Huomenna, tahi oikkeesttaan yli huomenna. Ku huomenna soppoommaan😈😂

        Eikä!! Ei sovi!! Emmää jaksa nii kauaa ottaa!! Enkä mää sitte jouva välttämättä tänne. Soppailukin menee sulla eelle...pakko kait se sitte on yrittää aatella suaki eikää vaa ihtiää ja sun kannalta huoh....nii eikä omistella muutekaa...


      • enkäahdistele

        enkä halua mitään :D Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle, kuin myös muille,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe