Arin fanitoiminta

Nuorennusleikkaus

Uskaltaudun tekemään uuden ketjun, vaikka niihin suhtaudutaanki kovin nihkeesti. Lähin vanha otsikko oli Arin fanit, mutta sisältöä siinä jo ihan tarpeeksi.

Millasta siis on tänä päivänä Arin fanitoiminta? AK-Team on facebookin perusteella voimissaan, mutta onko sielläkin nyt tuuduttauduttu teatteriuraan eikä oikein oo enää intoa odottaakaan mitään uutta? Oisko nykyfaneilla ei valmiuksia pitää hypeä yllä jos vaikka Ari palaisikin isomman yleisön tietoisuuteen uudella musalla tai muuten? Varsinkin nuoremmalle yleisölle fanipiirrokset ja musikaalipätkät ei varmaan ois riittävää sisältöä.

47

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timetoshine

      Hyvä että tästä puhutaan, itsekin olen joskus miettinyt että oikeanlaisella promoamisella Arilla vois olla taivas auki ja tie tähtiin auki! Kaveri on niin lahjakas että en soisi hänen jäävän teatterihommiin moneksi vuodeksi vaikka kiva tietysti jos viihtyy. Laulun lahjat menee silti ehkä vähän hukkaan. Ois kyllä hyvä jos Ari löytäis osaavan tiimin ympärilleen, joka ois kiinnostunut viemään häntä muuallekin kuin lähiöbaariin ja firman bileisiin.

    • peilaajalle

      Sinä suhtaudut niihin nihkeästi. En tosin ymmärrä mitä muuta nämä sunkin kirjoitukset on kuin fanitoimintaa, vaikka antifani oletkin.

      • nihkeileitseksesi

        Mielelläni teen fanitoimintaa täällä ja tiedän kyllä että kirjottelu on myös just sitä. En vaan jaksa uskoa että kovin monen suomi24-kävijän tie vie tänne vaikka palsta näkyisikin suosituimpien keskustelujen joukossa. Tarvitaan siis muitakin kanavia.


      • konstitonnmonet
        nihkeileitseksesi kirjoitti:

        Mielelläni teen fanitoimintaa täällä ja tiedän kyllä että kirjottelu on myös just sitä. En vaan jaksa uskoa että kovin monen suomi24-kävijän tie vie tänne vaikka palsta näkyisikin suosituimpien keskustelujen joukossa. Tarvitaan siis muitakin kanavia.

        Jos haluaisin fanittaa Aria aktiivisesti niin ottaisin yhteyttä AK-tiimiin tai keikkajärjestäjään tai suoraan Ariin vaikka kysymällä hänen instagramissaan. Sillähän se selviäisi olisiko sulla jotain sellaista tarjottavaa mitä hän kaipaa :)


      • liiska

        Sori mutta tarkennatko mihin kirjoittaja suhtautuu sun mielestä nihkeästi? Mulle ei ihan auennut.


      • kaikkikääntäänegaksi

        Se ei fanita oikein, eikä oikealla tavalla, koska vain überfani osaa ja tietää kaiken.


      • peilaajalle
        liiska kirjoitti:

        Sori mutta tarkennatko mihin kirjoittaja suhtautuu sun mielestä nihkeästi? Mulle ei ihan auennut.

        Jos ei auennut niin viesti ei ollut sulle tarkoitettu


      • maakutsuu
        kaikkikääntäänegaksi kirjoitti:

        Se ei fanita oikein, eikä oikealla tavalla, koska vain überfani osaa ja tietää kaiken.

        Kuka on SE, joka ei fanita oikein? Yyberfani tällä palstalla on trollin yksi persoona, kuten joku muukin sanoi. Mitä tekemistä yyberfanilla on Arin fanitoiminnan kanssa?


    • marileeb

      Mun mielestä kuulosti ihan kivalle että faneilla on ollut esim. tapaamisia musikaalien jälkeen. Olisin mielelläni mukana jos näistä tulis tietoa tänne tai facebookiin tmv.

      • silmätpäähän

        Olen ollut yhdessä ja löysin tiedon siitä Facebookista.


      • käytöstavathoi
        silmätpäähän kirjoitti:

        Olen ollut yhdessä ja löysin tiedon siitä Facebookista.

        En ole toi nimimerkki marileeb, mut en kyllä kovin vastaanottavaisena ja kaikille avoimena pidä Arin fanitoimintaa, jos noin ystävällisesti on tapana vastata tapaamisista kiinnostuneelle (nimimerkki silmätpäähän). Ei voi kuin ihmetellä.


      • silmätpäähäntosiaan
        käytöstavathoi kirjoitti:

        En ole toi nimimerkki marileeb, mut en kyllä kovin vastaanottavaisena ja kaikille avoimena pidä Arin fanitoimintaa, jos noin ystävällisesti on tapana vastata tapaamisista kiinnostuneelle (nimimerkki silmätpäähän). Ei voi kuin ihmetellä.

        Oikeassahan hän on :) Olen myös nähnyt fanitapaamisista Facebookin keikkailmoituksissa.


      • trollionpitkästynyt
        silmätpäähäntosiaan kirjoitti:

        Oikeassahan hän on :) Olen myös nähnyt fanitapaamisista Facebookin keikkailmoituksissa.

        Provo vaan yrittää taas kehittää itselleen hupia, ei pidä mennä mukaan.


      • vanha_palstalainen

        En usko, että juuri näillä Koivus-sivuilla erityisesti provottaisiin/trollattaisiin.
        Ei pidä olla vaan niin helskutin herkkähipiäinen.
        Itsekin voisin osallistua Arin fanitoimintaan, juu. Se vaan tuntuu jotenkin kuppikuntaiselta - tai onko sitä ylipäätänsä (?)


      • monipersoonatrollille
        vanha_palstalainen kirjoitti:

        En usko, että juuri näillä Koivus-sivuilla erityisesti provottaisiin/trollattaisiin.
        Ei pidä olla vaan niin helskutin herkkähipiäinen.
        Itsekin voisin osallistua Arin fanitoimintaan, juu. Se vaan tuntuu jotenkin kuppikuntaiselta - tai onko sitä ylipäätänsä (?)

        Trolli ei usko että täällä trollataan, olet juuri yltänyt provoamisen ylimmälle asteelle. Onnittelut!


      • käytöstavathoi
        monipersoonatrollille kirjoitti:

        Trolli ei usko että täällä trollataan, olet juuri yltänyt provoamisen ylimmälle asteelle. Onnittelut!

        Jos luitte kommenttini kunnolla, niin kritisoin lähinnä törkeää ja epäkohteliasta vastaustapaa. Silmät päähän voi sanoa jollekin, joka itse kirjoittaa yhtä tylysti, mutta ei kyllä muille. Arin fb-sivuilla en ole ainakaan tänä vuonna huomannut tapaamistietoja, mutta varmistaisin vielä onko niistä ilmoitettu keikan kommenteissa vai jotenkin näkyvämmin? Ja oisko jatkossa mahdollista mainita myös täällä?


      • 567890kl

        Kutsut noihin tapaamisiin löytyy edelleen Arin fb-sivuilta, isommaksi noita enää tuskin saa, joten ....


      • silmätpäähäntosiaan
        käytöstavathoi kirjoitti:

        Jos luitte kommenttini kunnolla, niin kritisoin lähinnä törkeää ja epäkohteliasta vastaustapaa. Silmät päähän voi sanoa jollekin, joka itse kirjoittaa yhtä tylysti, mutta ei kyllä muille. Arin fb-sivuilla en ole ainakaan tänä vuonna huomannut tapaamistietoja, mutta varmistaisin vielä onko niistä ilmoitettu keikan kommenteissa vai jotenkin näkyvämmin? Ja oisko jatkossa mahdollista mainita myös täällä?

        Kun nimmari on "Silmät päähän" ja kommentti "Olen ollut yhdessä (ilmeisesti fanitapaamisessa) ja löysin tiedon siitä Facebookista." niin vastaus ei ole törkeä eikä epäkohtelias, vaan asiallinen napakka vastaus trollille, joka provosoi keskustelua väärällä väitteellä.


      • käytöstavathoi

        No nyt vihdoin löysin Tapahtumat-osiosta (tiedoksi muillekin, jos joku kaltaiseni ei löydä). Tosin jos porukka siellä on näin ystävällistä kuin täällä, niin väliin jää. Ja viimeisin tapaaminen oli viime vuoden puolella.

        En tiedä mistä täällä pitäisi kirjoittaa, kun asiallisuutta kaivataan ja silti saa p*skaa niskaan.


      • entajua
        silmätpäähäntosiaan kirjoitti:

        Kun nimmari on "Silmät päähän" ja kommentti "Olen ollut yhdessä (ilmeisesti fanitapaamisessa) ja löysin tiedon siitä Facebookista." niin vastaus ei ole törkeä eikä epäkohtelias, vaan asiallinen napakka vastaus trollille, joka provosoi keskustelua väärällä väitteellä.

        Siis miten marileeb provosoi??


      • Grattispådensaken
        silmätpäähäntosiaan kirjoitti:

        Kun nimmari on "Silmät päähän" ja kommentti "Olen ollut yhdessä (ilmeisesti fanitapaamisessa) ja löysin tiedon siitä Facebookista." niin vastaus ei ole törkeä eikä epäkohtelias, vaan asiallinen napakka vastaus trollille, joka provosoi keskustelua väärällä väitteellä.

        Kerrotko myös mulle missä kohtaa marileeb esitti ton väärän väitteen? :o
        Menee taas niin yli tää provoanalyysi ja syyttely täällä. Joku mainitsikin että on saanut kuppikunta-fiiliksen fanitoiminnasta ja tän palstan yleisfiilis houkuttelee vielä vähemmän olemaan missään tekemisissä muiden fanien kanssa.


      • verhontakanatotuus

        Olen aikalailla samaa mieltä :) Tällä palstalla ei kukaan jäis kaipaamaan vaikka yyberfani/palstavahti -monipersoona ottais hatkat. Uskomatonta syyttelyä asioista joiden takana hän itse on. Kuvion tuntee jo kaikki, joten oisko aika siirtyä vaikka kokonaan sinne rakkaan facebookin puolelle ärjymään.


      • palstaaseuraaville
        entajua kirjoitti:

        Siis miten marileeb provosoi??

        Jos tietää fanitapaamisista, niin tietää myös mistä niistä saa tietoa. Olen itsekin nähnyt niistä mainitun myös täällä kera linkin Facebook-tapahtumaan, jossa tapaamisesta kerrottiin tarkemmin. Joku myös kertoi minkälaista tapaamisessa oli. Jos tämä avuton fani oikeasti seuraisi Arin facebook-sivua (jonne toivoa tapaamis-ilmoituksia) niin hän löytäsi ne sieltä helposti monella tapaa, kaikki tavat tuottaisivat luotettavamman vastauksen kuin mitä täältä saa.

        Palstavahti yrittää luoda illuusion Arin palstasta fanien yhteisönä. Näin hän uskoo houkuttelevansa jonkun raukan yhteistyöhön saadakseen lopuksi plöräytettyä herjaa niskaan. Nyt keino saada riitaa aikaiseksi oli väittää neutraalia kommenttia törkeäksi, kun ei muutakaan vastausta "avuttomalle fanille" herunut.

        Mutta kuten aina, kannettu vesi ei kaivossa pysy eikä itselle kommentointi kanna kovin pitkälle.


    • Aswuld

      Ai että wanhan idolin fanitoimintaa? Nooh, eihän sellaista estääkään voi. Toisaalta fanitellaanhan sit 2000 v vanhaa Jeesustakin. Tosin Hänellä taisi ollakin jotain annettavaa yleisölleen.
      Tytön näköisellä Arilla ei ole ollut oikeastaan yhtään mitään annettavaa kenellekään

      • arituleeoletkovalmis

        Hyvä vertaus toi jeesus, tarjoaahan jumalainen Ari upeudellaan niin silmänruokaa kuin mahtavia sekä sielua että sydäntä koskettavia tulkintoja ja esiintymisiä hienolla äänellään ja musiikillaan.


      • nälkäinen
        arituleeoletkovalmis kirjoitti:

        Hyvä vertaus toi jeesus, tarjoaahan jumalainen Ari upeudellaan niin silmänruokaa kuin mahtavia sekä sielua että sydäntä koskettavia tulkintoja ja esiintymisiä hienolla äänellään ja musiikillaan.

        Jaa mitä silmänruokaa?


    • trollille

      Marileebille ja hänen muille nimimerkeilleen :):
      Yrität tehdä s24:sta "fanifoorumia" mikä tämä ei ole. Yrität tehdä muista keskustelijoista fanitoiminnan edustajia, jotka vastaavat täällä "kiinnostuneille". Leikit loukkaantunutta viestistä, jossa ei ole mitään loukkaavaa kommentoijalle, jonka olet nyt nimennyt fanitoiminnan edustajaksi koska hän on käynyt yhdessä fanitapaamisessa.
      Annoit ymmärtää että et ole löytänyt fanitapaamisilmoituksia fasesta, kun minä taas löysin heti ensi yrittämällä. Sinäkin näköjään olet jo löytänyt kun vaivauduit viimein ottamaan silmät päähän (Marileebin spammia aiheesta löytyy liuta yläpuolelta), kuten kuka tahansa joka oikeasti on kiinnostunut. Jos itse haluaisin tietää, kysyisin seuraavaa tapamista yksinkertaisesti Arin Facebook-sivuilla.

      • eisivupersoona

        Kiitos tästä avautumisesta. Jos sitten joku vielä selventäisi että mistä asioista täällä ei-fanifoorumilla marileeb, sen sivupersoonat ja me ihan oikeesti muut kirjottelijat saadaan keskustella niin ettei kaikkea leimata provoks/trollaukseksi.
        Ja sivuhuomiona, että kaikki ei käytä fasea niin aktiivisesti. Arin fanit taitavat olla pääsääntöisesti sitä ikäluokkaa joka käyttää, joten siinä mielessä sen suosiminen on ymmärrettävää.


      • Tinde_76
        eisivupersoona kirjoitti:

        Kiitos tästä avautumisesta. Jos sitten joku vielä selventäisi että mistä asioista täällä ei-fanifoorumilla marileeb, sen sivupersoonat ja me ihan oikeesti muut kirjottelijat saadaan keskustella niin ettei kaikkea leimata provoks/trollaukseksi.
        Ja sivuhuomiona, että kaikki ei käytä fasea niin aktiivisesti. Arin fanit taitavat olla pääsääntöisesti sitä ikäluokkaa joka käyttää, joten siinä mielessä sen suosiminen on ymmärrettävää.

        En ole Ari Koivusen fani enkä lue tätä palstaa juurikaan mutta luin tämän ketjun kun se oli ylimpänä musiikkiosiossa. Sen verran haluan puuttua keskusteluunne että ihmiset käyttää Facebookia erilaisilla puhelimilla, sovelluksilla ja ilman, sekä lisäksi muilla laitteilla. Tästä riippuen myös näkymät Facebookissa ovat erilaisia, joitain toimintoja ei toisilla laitteilla näy ollenkaan ilman perusteellista tongintaa.


      • mukaohikulkijalle
        Tinde_76 kirjoitti:

        En ole Ari Koivusen fani enkä lue tätä palstaa juurikaan mutta luin tämän ketjun kun se oli ylimpänä musiikkiosiossa. Sen verran haluan puuttua keskusteluunne että ihmiset käyttää Facebookia erilaisilla puhelimilla, sovelluksilla ja ilman, sekä lisäksi muilla laitteilla. Tästä riippuen myös näkymät Facebookissa ovat erilaisia, joitain toimintoja ei toisilla laitteilla näy ollenkaan ilman perusteellista tongintaa.

        Facebook - keikkailmoitukset näkyy kaikilla laitteilla. Ja jos et löydä fanitapaamisia, niin kysy sieltä missä tietoa on, eli Arin Facebook-sivulta, hyvin yksinkertaista., niin ei tarvi tulla suoleen "loukkaantumaan". Tosin miksi tekisit niin, kun kerran asia ei sua edes kiinnosta. Ainoa mikä kiinnostaa trollia on huomion saaminen, mitä olet varmaan saanutkin jo riittävästi tälle viikonlopulle, joten koita pärjäillä


      • ohikullkija

        Palstavahti on siis perustanut Arille fanifoorumin, hienoa. Pitääkin seurata miten hyvin tämä toimii, ehkäpä tästä seuraa peräti faniklubi :)


      • aiheenafacebook
        eisivupersoona kirjoitti:

        Kiitos tästä avautumisesta. Jos sitten joku vielä selventäisi että mistä asioista täällä ei-fanifoorumilla marileeb, sen sivupersoonat ja me ihan oikeesti muut kirjottelijat saadaan keskustella niin ettei kaikkea leimata provoks/trollaukseksi.
        Ja sivuhuomiona, että kaikki ei käytä fasea niin aktiivisesti. Arin fanit taitavat olla pääsääntöisesti sitä ikäluokkaa joka käyttää, joten siinä mielessä sen suosiminen on ymmärrettävää.

        Kysy vain omasta puolestasi, suurin osa ihmisistä kyllä tietää miten verkossa keskustellaan. Riidan haastaminen ja tarkoituksellinen provosointi on aina olleet trollausta.
        Sivuhuomiona, asialliseen keskusteluun kuuluu myös kommenttien lukeminen ennenkuin vastaa niihin. Jos olisit lukenut Marileebin kommentin, joka on tämän aiheen lähtökohta, tietäisit että hän seuraa facebookia.


      • ohikulkijalle
        Tinde_76 kirjoitti:

        En ole Ari Koivusen fani enkä lue tätä palstaa juurikaan mutta luin tämän ketjun kun se oli ylimpänä musiikkiosiossa. Sen verran haluan puuttua keskusteluunne että ihmiset käyttää Facebookia erilaisilla puhelimilla, sovelluksilla ja ilman, sekä lisäksi muilla laitteilla. Tästä riippuen myös näkymät Facebookissa ovat erilaisia, joitain toimintoja ei toisilla laitteilla näy ollenkaan ilman perusteellista tongintaa.

        Olet aika huonosti lukenut ketjun mihin kommentoit. Tämä aihe on saanut alkunsa kommentista, jossa toivotaan että Arin fanitapaamiset ilmoitettaisiin Facebookissa (missä ne siis ilmoitetaan).


      • so2010
        aiheenafacebook kirjoitti:

        Kysy vain omasta puolestasi, suurin osa ihmisistä kyllä tietää miten verkossa keskustellaan. Riidan haastaminen ja tarkoituksellinen provosointi on aina olleet trollausta.
        Sivuhuomiona, asialliseen keskusteluun kuuluu myös kommenttien lukeminen ennenkuin vastaa niihin. Jos olisit lukenut Marileebin kommentin, joka on tämän aiheen lähtökohta, tietäisit että hän seuraa facebookia.

        Huomioni ei koskenut toki vain marileebiä. Jaksan ehkä sinisilmäisesti uskoa että ketjussa oli muitakin kirjottajia ja heistä ehkä kaikki ei oo aktiivifasettajia.


      • inblack
        ohikulkijalle kirjoitti:

        Olet aika huonosti lukenut ketjun mihin kommentoit. Tämä aihe on saanut alkunsa kommentista, jossa toivotaan että Arin fanitapaamiset ilmoitettaisiin Facebookissa (missä ne siis ilmoitetaan).

        On ihan toiveajattelua että jokainen tänne kirjoittava jaksaisi lukea kaiken sanasta sanaan, eikä niin tee parahin palstavahtikaan. Mä en seuraa Aria facebookissa, enkä aio alkaakaan seurata, mutta sen vuoksi ei myöskään feedissäni näy mitää keikkailmoituksia ym. Oisko tässä siis syy tähän ketjuun kommentoineiden infopimentoon?


      • ajatteluauttaa
        so2010 kirjoitti:

        Huomioni ei koskenut toki vain marileebiä. Jaksan ehkä sinisilmäisesti uskoa että ketjussa oli muitakin kirjottajia ja heistä ehkä kaikki ei oo aktiivifasettajia.

        Ohikulkija on siis asettunut taloksi. Tässä aihe mistä puhutaan, jos kiinnostaa:
        marileeb 20.4.2017 9:03
        "Mun mielestä kuulosti ihan kivalle että faneilla on ollut esim. tapaamisia musikaalien jälkeen. Olisin mielelläni mukana jos näistä tulis tietoa tänne tai facebookiin tmv. "
        vastaus:
        silmätpäähän 20.4.2017 20:58
        "Olen ollut yhdessä ja löysin tiedon siitä Facebookista."

        Jos haluat tietää fanitapaamisista, jotka järjestetään musikaalien yhteydessä, niin voit myös soittaa ihan puhelimella teatterin omaan lipunmyyntiin ja kysyä tai googlata "Ari Koivunen fanitapaaminen" :) Siten todennäköisesi päädyt facebookin tapahtumasivulle jonka nähdäkseen ei tarvi kirjautua. Näin minä tekisin.


      • olinpatyhmä
        ajatteluauttaa kirjoitti:

        Ohikulkija on siis asettunut taloksi. Tässä aihe mistä puhutaan, jos kiinnostaa:
        marileeb 20.4.2017 9:03
        "Mun mielestä kuulosti ihan kivalle että faneilla on ollut esim. tapaamisia musikaalien jälkeen. Olisin mielelläni mukana jos näistä tulis tietoa tänne tai facebookiin tmv. "
        vastaus:
        silmätpäähän 20.4.2017 20:58
        "Olen ollut yhdessä ja löysin tiedon siitä Facebookista."

        Jos haluat tietää fanitapaamisista, jotka järjestetään musikaalien yhteydessä, niin voit myös soittaa ihan puhelimella teatterin omaan lipunmyyntiin ja kysyä tai googlata "Ari Koivunen fanitapaaminen" :) Siten todennäköisesi päädyt facebookin tapahtumasivulle jonka nähdäkseen ei tarvi kirjautua. Näin minä tekisin.

        Teatteriko näitä tapaamisia järjestää? Ajattelin että järjestyis ihan AK-teamin voimin epävirallisesti, mut miten ei tullut edes mieleen että monitaitoteatteri vastaa tästäkin :D


      • ajatteluauttaa
        olinpatyhmä kirjoitti:

        Teatteriko näitä tapaamisia järjestää? Ajattelin että järjestyis ihan AK-teamin voimin epävirallisesti, mut miten ei tullut edes mieleen että monitaitoteatteri vastaa tästäkin :D

        Kun niitä kerran järjestetään esitysten yhteydessä, niin eiköhän teatteri osaa infota niistä, järjesti ne kuka tahansa. Tapaamiseen on liittynyt lipputarjous, joten lipunmyynnin täytyy tietää tapaamisesta http://www.wherevent.com/detail/Ari-Koivunen-Ari-Koivunen-fanitapaaminen-lipputarjous-1792016-Let-s-Danceen-AK-official-sivun-faneille


      • tärkeävastuu

    • kukakoskeetikullakaan

      Joo. Järjetöntä kälätystä koko ketju. Ei houkuttele keikalle. Huvittaakohan Aria esiintyä teille riitelijöille?

      • tosijärkkyä

        Komppaan! Jos joku päätyy tänne fanitoiminta-otsikon perusteella niin saa ainaki realistisen kuvan mikä on meininki.


      • eipelkoa

        Ei s24:ssa trollaavat käy keikoilla, trollaus riittää.


      • suolipuhuu

        Mistä päättelet että kukaan keskustelijoista olisi menossa Arin keikoille? Minä en usko että edes tuo joka kysyy fanitapaamisista on oikealla asialla.


      • whyohwhy
        suolipuhuu kirjoitti:

        Mistä päättelet että kukaan keskustelijoista olisi menossa Arin keikoille? Minä en usko että edes tuo joka kysyy fanitapaamisista on oikealla asialla.

        Miks kukaan huvikseen valitsis just suht unohdetun Ari Koivusen riekkumispaikakseen jos ei oo yhtään kiinnostunut sen musiikista tai keikoista? Ois paljon muitakin vaihtoehtoja.


      • tällaista
        whyohwhy kirjoitti:

        Miks kukaan huvikseen valitsis just suht unohdetun Ari Koivusen riekkumispaikakseen jos ei oo yhtään kiinnostunut sen musiikista tai keikoista? Ois paljon muitakin vaihtoehtoja.

        s24 kerää riekkujat kaikille palstoilleen missä vähänkin on elämää, kuin kärpäspaperi. Trollit liikkuu siellä missä niillä on toivoa tulla ruokituksi. Arin palsta on sellainen, kuten voi huomata.

        Trolli voi nähdä paljonkin vaivaa saavuttaakseen päämääränsä eli onnistumisen kokemuksen provosoinnissa ja keskustelun hallinnassa. Ari palstan trolli opiskelee aihetta muiden kommenteista ja pyrkii samalla myös tunnistamaan niistä eri tyyppejä joita hän sitten matkii tarpeen tullen herättääkseen muuten uinuvan palstan. Trolli myös viittaa vanhoihin kommentteihin tai vastaa kommentoijalle kuin vanhalle tutulle. Ehkä hän jopa haluaisi kuulua johonkin ryhmään jossain pimeän mielensä sopukoissa, ehkä ei.


      • moitrolli
        tällaista kirjoitti:

        s24 kerää riekkujat kaikille palstoilleen missä vähänkin on elämää, kuin kärpäspaperi. Trollit liikkuu siellä missä niillä on toivoa tulla ruokituksi. Arin palsta on sellainen, kuten voi huomata.

        Trolli voi nähdä paljonkin vaivaa saavuttaakseen päämääränsä eli onnistumisen kokemuksen provosoinnissa ja keskustelun hallinnassa. Ari palstan trolli opiskelee aihetta muiden kommenteista ja pyrkii samalla myös tunnistamaan niistä eri tyyppejä joita hän sitten matkii tarpeen tullen herättääkseen muuten uinuvan palstan. Trolli myös viittaa vanhoihin kommentteihin tai vastaa kommentoijalle kuin vanhalle tutulle. Ehkä hän jopa haluaisi kuulua johonkin ryhmään jossain pimeän mielensä sopukoissa, ehkä ei.

        Kiitos analyysista, huomaa että olet todella tutkinut aihetta ja tunnet trollin sielunmaiseman hätkähdyttävän hyvin.


      • boooring
        moitrolli kirjoitti:

        Kiitos analyysista, huomaa että olet todella tutkinut aihetta ja tunnet trollin sielunmaiseman hätkähdyttävän hyvin.

        Ei kiittämistä, muut näkevät sinut usein paremmin kuin sinä itse. Ikävä kyllä alat olla turhan ennalta arvattava vaikka yritätkin vaihtaa taktiikkaa aika ajoin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe