Odotan. Odotan.

ToivotonOdottaja

Odotan. Vaikka mitään toivoa ei ole. Silti odotan. Ihmettä. Odotan. Vain sinua. Välillä olen tuntenut ihastusta muihin miehiin, mutta se on ollut vain tyhjyyden täyttämistä sinua odotellessa. Vaikka se on turhaa, silti odotan.

18

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katoavainen

      Niin se katoaa jos ei pidä kiinni.

      • joku.vaan_

        paraskin puhumaan.


    • kunnonmiesss

      Tässä olen,,,, mitä jos rakastuttais ja mentäisiin naimisiin, olen jo yli 60v mutta eihän se haittaa

    • mitäsTuli

      Fazerintien kaunokainen ei unohdu.

      Vaikka rautalangasta vääntäis.

    • itseontehtäväjotain

      Pitäisi jättää muut miehet, ei sinun kanssa kukaan ala kun vaihtelet miehiä?

      • Voiteitämiehiä

        Ei se että on " tuntenut joskus ihastumista " tarkoita tuota mitä sanot, onko sinulla tarve tuomita tuntematon ihminen vai ajattelitko tuntevasi aloittajan ja halusit heittää kuraa hänen niskaansa.


      • 468987

        Monesti näin vain on, en tunne häntä, miksi hän ei ota yhteyttä tähän mieheen varmaan on puhelin numero. Kun kirjoittaa tänne palstalle niin eihän se auta mitään, koska ei tiedä ketä tarkoitetaan. Tällä palstalla on monesti samanlaisia kirjoituksia. Enkä minä ketään tuomitse tämä oli vain minun mielipide. Monet naiset yrittää olla pyhimyksiä, monesti totuus on toisenlainen.


    • Toijjalainen

      kohistuuko toijjalaan?

      • äläotaniinvakavasti

        Kyl se on vaan se troijalainen....


      • TroijanSota

        😂 a


      • ToivotonOdottaja
        TroijanSota kirjoitti:

        😂 a

        Ei kohistu vaan pk-seudulle. Ei täältä kukaan omaansa löydä.


    • Kokoajanvääntöäollut

      Vieläkinkö odotat? Leikitkö vaikeasti tavoiteltavaa vai mikä sun esitys sitten oli? Ensin sanoit ei" sitten ehkä ja sitten taas ei ja muutaman kk kuluttua ilmoitit olevasi ystävä? Miten vitussa osaan tulkita mitä tarkoitat? Aikamoista vääntöä ollut jo monta vuotta. Sano suoraan mitä minusta haluat niin voisi vielä harkita mitä teen asialle. Miksei sulla nyt ole toivoa ai niin ystävä tahdoit vain olla. Jos näin toimit sen ex kanssa en ihmettele sen kirveen käyttöä. Ei tuollaista jaksa kukaan pitkään.

    • Etehtinytenää

      Turhaan odotat, juna män jo....nimittäin mä ehdin ensin jo punavalkoisin siivin....

    • Suosittelen olemaan aloiteellinen, muuten odotat loputtomiin. Jos näet hänet jossain , niin kysy voiko tutustua ja katsot mitä hän vastaa. Muuten odotat loputtomiin, eikä näkeminenkään auta, jos et tee asialla jotain.

    • Noälä

      Älä huolestu odota liian kauan!
      Kokemuksella sanon että siinä voi mennä oma terveys. Miehet ei ole kaikki nekään terveitä.

    • linjatsiltiauki

      Minulla on vähän sama tilanne kuin dementikoilla. Joka päivä soittaa ja tekstaa uudet ystävät, näet kun vanhat puhelinnumerot sun muu sälä meni tiedonsiirron ongelmissa, kun puhelin vaihtui.

    • Vastauseräältämieheltä

      Samoin. Odotan yhtä naista, kuin kuuta nousevaa. Toivon ja odotan. Kärsivällisesti.

    • RiittääTieto

      että olet, kuten on riittänyt ennenkin monina pitkinä vuosina. Ehkä joskus taas tiemme kohtaavat vain erotakseen uudelleen. On se silti kaiken kivun arvoista. Aika turruttaa ja puhaltaa pois kaiken pahan, ja taas loistaa vain haikea, onnellinen muisto: ehkä meidät tehtiin vain käymään toistemme elämässä lyhyinä , myrskyisinä intervalleina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe