Lihavat naiset kääntää pään

Mietin tuossa aamulla, että mitä isomman kokoiset naiset ajattelevat, kun miehen pää kääntyy. Olen kuullut isompien naisten valittavan, että "kaikki" tuijottavat. Onko ajatus se, että mies ihailee vai mitä?

Omalla kohdallani syy on kyllä ihan perinteinen, eli kevättä rinnassa.

64

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse katson tietynlaisia kuvitellen heidät alastomana ... minkälaista tissiä, persettä ja pillua mahtaa löytyä. Näyttäiskö irstaalta spermat naamalla.

    • fatheels

      Kyllä lihavia katsellessa alkaa jöpöttään housuissa. Parasta jos pullukka korkeissa koroissa vai mitä korkkarirunkku? Oikein linttaan poljetut korot..uuh!

      • Kyllä .. lihavat mammat korkkareissa ja tiukoissa wetlook leggareissa. Iso ja antava tissivako niin runkkaamiseksi meni.


    • FakkisSuni

      Ja isokokoinen nainen sukkiksissa..nam

      • fatheels

        No niin lensi...siinä alkaa oleen kivasti painoa koroilla =)


    • twastuncle

      Nainen muistuttaa paljon työnantajani vaimoa

    • A.Neleh

      Naisen pitää olla kunnolla lihava. Vähintään 130 kiloa, niin alkaa etumus pömpötään. Siten kun antaa koivu vitsaa paljaallalle pyllylle ja laittaa siveysvyöhön, niin se on kai aviloiitto.

      • Mahamisu

        Minulla on painoa 150kg, alkaako etumus kasvaa? Vatsa on iso ja muhkea olen muutenkin. Ihanaa maata alasti sängyllä kyljellään ja hyväillä isoa vatsaa ja valtavia rintoja. Olispa ihanaa, jos mies kiihottuis minun muodoista, koskettelis minun vatsaani ja painautuis minua vasten kovana....


      • fatheels

        Kyllähän tuossa alkaa kovettuun ;).Itsekin 105 kg,voi sänkyparkaa kun se kiimaisesti valittais meidän rakastellessa...Takaapäin ihanasti masuasi hyväillen...


      • Mahamisu
        fatheels kirjoitti:

        Kyllähän tuossa alkaa kovettuun ;).Itsekin 105 kg,voi sänkyparkaa kun se kiimaisesti valittais meidän rakastellessa...Takaapäin ihanasti masuasi hyväillen...

        Hmmm.... :)
        Se kuulostaa mahtavalta. Miehelläkin pitää olla massua, se on todella kiihottavaa...


      • fatheels

        Kiva kuulla ;). Olisko kiva kuunnella sängyn natinaa nussimisen tahtiin? Ja tosi kiihoittavaa olis nähän upeat 150 kg piikkikoroilla , löytyykö ;)? Sais korot tuntee ihanat kilosi...


      • Mahamisu
        fatheels kirjoitti:

        Kiva kuulla ;). Olisko kiva kuunnella sängyn natinaa nussimisen tahtiin? Ja tosi kiihoittavaa olis nähän upeat 150 kg piikkikoroilla , löytyykö ;)? Sais korot tuntee ihanat kilosi...

        Kyllä nauttisin ja saattaisinpa laittaakin piikkikorkkarit jalkaan. Tykkäisitkö hieroa minua joka paikasta omalla vartalollasi?


      • Mahamisu kirjoitti:

        Kyllä nauttisin ja saattaisinpa laittaakin piikkikorkkarit jalkaan. Tykkäisitkö hieroa minua joka paikasta omalla vartalollasi?

        Täälläkin kulli kovana ... tykkäisit varmaan kun kaksi miestä laukeaisi isoille tisuillesi ja naamallesi roiskien.

        Siitä valuttaa pömppömahalle ja hieroa siemeniä vatsalle.


      • thebiggerthebetterbelly
        Mahamisu kirjoitti:

        Minulla on painoa 150kg, alkaako etumus kasvaa? Vatsa on iso ja muhkea olen muutenkin. Ihanaa maata alasti sängyllä kyljellään ja hyväillä isoa vatsaa ja valtavia rintoja. Olispa ihanaa, jos mies kiihottuis minun muodoista, koskettelis minun vatsaani ja painautuis minua vasten kovana....

        Olet todellakin nainen minun makuuni! Olisi ihanaa hyväillä valtavaa mahaasi maatessasi kyljelläsi ja tuntea pehmeä vartalosi vasten omaani, jo ajatuskin saa minut kovaksi.


      • fatheels
        Mahamisu kirjoitti:

        Kyllä nauttisin ja saattaisinpa laittaakin piikkikorkkarit jalkaan. Tykkäisitkö hieroa minua joka paikasta omalla vartalollasi?

        Tottakai hieron ja haluan tutkia vartalosi joka sopukan. Hierontaöljyllä hyväilisin ihan joka sopukan ;)...Masuasi takaapäin hyväillessä tuntisit kovan kaluni peppuasi vasten...Näytät upealta piikkikorkkareissasi..(pakko runkata nyt)


      • Runkataan porukassa misun päälle XXX


      • Mahamisu

        Ihanaa kuulla olevani nainen, joka kiihottaa kiloillaan. Kiihotun kun sinä kiihotut muodoistani. Kalusi hieroo kuumana ja kovana peppuani vasten, huohotan kun hierot valtavaa masuani ja isoja raskaita rintojani. En malta odottaa mitä ihanaa teet minulle.


      • Mahamisu
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Täälläkin kulli kovana ... tykkäisit varmaan kun kaksi miestä laukeaisi isoille tisuillesi ja naamallesi roiskien.

        Siitä valuttaa pömppömahalle ja hieroa siemeniä vatsalle.

        Todellakin nauttisin siitä.... luoja että olen kiihottunut ajatuksesta.


      • Litisevät loiskeet vaan käy kun pilluasi nuollaan urakalla ja klittaa kiusoitellaan.


      • fatheels

        Kaluni olis tosi kova(kuten nytkin)...Hieron ja nostelen raskaita rintojasi..masuasi takaapäin..kaluni peppuvaossasi aivan jäykkänä..työntelen sitä siellä rytmikkäästi...kumarrut nojaamaaan käsilläsi sängylle..samalla kova kyrpäni luiskataa sisääsi märkään pilluusi,oi kuinka liukas se onkaan olet todella kiihoittunut...huohotat raskaasi..työntelet peppuasi mahaani vasten kaluni kosteassa liukkaassa pillussasi tekee hyvää..katselen miten ihanasti 150 kg nussii piikkikorkkareissa toivoen ettet murskaa korollasi jalkojani..kourin rajummin masuasi ja laukeat ihanasti...


      • fatheels kirjoitti:

        Kaluni olis tosi kova(kuten nytkin)...Hieron ja nostelen raskaita rintojasi..masuasi takaapäin..kaluni peppuvaossasi aivan jäykkänä..työntelen sitä siellä rytmikkäästi...kumarrut nojaamaaan käsilläsi sängylle..samalla kova kyrpäni luiskataa sisääsi märkään pilluusi,oi kuinka liukas se onkaan olet todella kiihoittunut...huohotat raskaasi..työntelet peppuasi mahaani vasten kaluni kosteassa liukkaassa pillussasi tekee hyvää..katselen miten ihanasti 150 kg nussii piikkikorkkareissa toivoen ettet murskaa korollasi jalkojani..kourin rajummin masuasi ja laukeat ihanasti...

        Kuumottavan ihanasti kirjoitettu, ihan kuin olisit lukenut ajatukseni ja toiveeni....oih


      • fatheels

        Voiskos sun kanssa jutella kahden jossain;)? Kaluni nytkin kun ajattelen sinua 10 cm piikkikorkkareissa aivan kovana,valmiina työntyyn sisääsi liukkaaseen pilluusi...pakko runkata spermat ulos....raskaat rintasi heijaavat samaan tahtiin kun työntelet herkkupeppuasi kaluani vasten,kourin ihanaa masuasi rajusti...nyt muuten lentää.........


      • oih, kuulostaa ihanalta. Laita minulle sähköpostisi, niin vastaan sinulle :)


    • Ai kun sais lihavaa pillua.

    • fatheels

      Sanos muuta..;). Kiva olis ottaa takaa ja leipoo kunnon persettä...10 cm piikkarit sillä jalass..uuh,runkuks taas menee.....

      • fatheels

        Kuvassa hyvä paikka olla selällään betonin päällä,ottais suihin kun toinen panee takaapäin ja sitten vaihdettass paikkaa..varmaan pullukkakin tykkäiss...


    • Taigina

      Mä nautin kun mies tuijottelee vaikka kaupassa mun isoa pehmeää vatsaa ja näen miten halu syttyy sen silmissä. Vasta hiljattain olen tajunnut, että on miehiä, jotka oikeasti nauttii kun naisessa on mistä ottaa kiinni.

      • suleiman

        Olispa mukavaa sun ihania reheviä muotoja hyväillä, tykkäätkös myös pullukan, pehmeän masun hyväilystä.


      • Taigina
        suleiman kirjoitti:

        Olispa mukavaa sun ihania reheviä muotoja hyväillä, tykkäätkös myös pullukan, pehmeän masun hyväilystä.

        Tykkään todella paljon etenkin masun hyväilystä.


      • fatterbetter

        Iso maha naisella on todella seksikäs. pyöreämmät naiset usein aivan turhaan peittelevät muotojaan. Pakko myöntää, että nähdessäni ihanan, lihavan naisen, en voi olla tuijottamatta ihaillen naisellista pehmeää vartaloa. Harmi, että lähes kaikki pulleat naiset ovat aina varattuja.


      • Masun hierontaa, puristella rehevää persettä ja kouria isoja tissejä. Kulli kovana jo haaveilen.


      • Taigina

        Mä tykkään myös mun isosta mahasta ja isoista rinnoista. Ne on niin mukavan pehmeät ja tuntuu kivalta ajatuskin, että joku painautuu niitä vasten.


      • suleiman

        Voi että tykkään sun ihania muotoja hyväillä, niin ihanasti tuntuu sun muodot, ja mua todella Kiihottaa.. Voin vaan kuvitella, kuinka sun muhkea rehevä pepppu, masu ja isot lihavat rinnat hyllyy, kun pannaan kunnolla


      • Varmaan sulla seksikkäät alusvaatteet ja korkokengät.

        Kiihottavasti tanssien kiusoittelet kun hyväilet muotojasi. Samalla runkkaan itseäni kovaksi haistellen sun pikkareita jotka ensimmäisenä laitoit naamalleni.


      • Taigi

        Huh, alan kiihottumaan jo ajatuksesta, miten mun masu ja rinnat hyllyy. Myös sun kiihko on mieletön, kun samalla hierot mun mahaani.


      • Mahaa hyväillen kunnes käsi löytää lemmenkolosi joka on jo läpimärkä ja vuotaa kiimaa.


      • suleiman
        Taigi kirjoitti:

        Huh, alan kiihottumaan jo ajatuksesta, miten mun masu ja rinnat hyllyy. Myös sun kiihko on mieletön, kun samalla hierot mun mahaani.

        Joo,just niin sä ratsastat mun päällä ja kaikki ihnat muodot, masu. Tissit ja kaikki on siinä, kyllä se on todella kiihottavaa


      • suleiman
        Taigi kirjoitti:

        Huh, alan kiihottumaan jo ajatuksesta, miten mun masu ja rinnat hyllyy. Myös sun kiihko on mieletön, kun samalla hierot mun mahaani.

        Okei, meni ehkä vhä överiksi mun mieliuvitus, mutta oikeesti kiinnostaa.
        Missä sä oot, mulla just alko kesäloma, aikaa on ja rattaat millä pääsee.
        Mä laitan. S,posti osotteen sulle ihan kohta


    • Kyllä naisen paino pitää 3 numerolla merkitä, jotta viitsii päätä kääntää. Kyllä se on mahtavaa kun saa katsella kun muodokkaat naiset taas kesän korvalla keikistelevät.

      • Olen samaa mieltä 😄


      • Mahamisu kirjoitti:

        Olen samaa mieltä 😄

        Laitoin postia


      • Runkkaripojulle
        savonlinnanmies kirjoitti:

        Laitoin postia

        Poju sai runkkuviestiä. Kannatti laittaa pikaprofiili.


      • Mun maha ja tissit on kasvanu viime kesästä lisää niin paljon, että pitää ostaa uusia kesävaatteita.


      • f-a
        Mahamisu kirjoitti:

        Mun maha ja tissit on kasvanu viime kesästä lisää niin paljon, että pitää ostaa uusia kesävaatteita.

        Olet varmasti todella kuuma niissä pieneksi jääneissä kiristävissä vaatteissa. Pyöreys sopii naisille, eikä sitä tarvitse peitellä ;) Löytäisinpä vain oman pullukkanaisen, niin hyväilisin pehmeitä muotoja jatkuvasti ja pitäisin huolen, että herkkuruokia olisi aina tarjolla.


      • Itse tykkäisin esitellä muotojani kireillä liian pienillä vaatteilla, mutta luulen ettei se olisi soveliasta.


      • No pikku privaattishow sitten ;)


      • savonlinnanmies kirjoitti:

        Laitoin postia

        Mahamisu lähetä minullekin postia, Osoite on [email protected]


      • fatheels

        Vitossivun vihanneskuvan kohdalla nalli napsahti...huh,huh ihana runsas nainen...


    • Ihanaa että on upeita miehiä, jotka arvostaa runsaita muotoja. Kieltämättä ne pieneksi jääneet vaatteet tuntuu aika ihanilta, tuo mun runsaat muodot niin paljastavasti esille...

      • FacesittingMies

        Minä käyn paljon tanssimassa.
        Hentoja naisiakin tanssitan mielelläni.
        Vaan ne muodokkaat lihavat naiset.
        Heidän pehnee vartalo ja runsaat rinnat kun puristuu minua vasten. Kulli herää väkisin.
        Rakastan teitä.


      • fatheels

        Kieltämättä olis kiva nähdä liian pieniä vaatteita päälläsi jotka tarjoilee muotosi nautittavaksi ;).
        Miten suhtautuisit kenkäfetissiini? Haluaisin nähdä myös upeita korkkareita runsaamman naisen jaloissa vaikka se ei välttämättä niin käytännöllistä olekaan...vaikka edes privaatisti kahdenkesken... ;)


      • Pieneksi jääneeseen t-paitaan voi leikata syvennystä kaula-aukkoon tisseille tai suoraan reiät, niin on tissit paremmin esillä.

        Pieneksi jääneistä farkuista voi leikata bikinit, joiden nappi ja vetoketju leikataan pois.

        Jos haluaa arjessa tuoda tissejä esille, niin paras keino on käyttää pikkuisen liian pientä hupparia, jonka värisävy on vaalea. Nuolee jokaista kurvia.


      • JanneDaz

        Tänään parturissa kävin , ja ihana pullukka olikin hän. Väillä tunsin käsivarsillani pullean pehmeän masun, ja selässäni isot tisut. Kiihotti mua tosissaan, sinne mä meen uudestaan


      • fatheels kirjoitti:

        Kieltämättä olis kiva nähdä liian pieniä vaatteita päälläsi jotka tarjoilee muotosi nautittavaksi ;).
        Miten suhtautuisit kenkäfetissiini? Haluaisin nähdä myös upeita korkkareita runsaamman naisen jaloissa vaikka se ei välttämättä niin käytännöllistä olekaan...vaikka edes privaatisti kahdenkesken... ;)

        Sama täällä .. kova korkkarifetissi on mulla.


      • fatheels kirjoitti:

        Kieltämättä olis kiva nähdä liian pieniä vaatteita päälläsi jotka tarjoilee muotosi nautittavaksi ;).
        Miten suhtautuisit kenkäfetissiini? Haluaisin nähdä myös upeita korkkareita runsaamman naisen jaloissa vaikka se ei välttämättä niin käytännöllistä olekaan...vaikka edes privaatisti kahdenkesken... ;)

        Korkkareilla hyväilisit kovia kulleja aina laukeamiseen asti.


      • JanneDaz kirjoitti:

        Tänään parturissa kävin , ja ihana pullukka olikin hän. Väillä tunsin käsivarsillani pullean pehmeän masun, ja selässäni isot tisut. Kiihotti mua tosissaan, sinne mä meen uudestaan

        Luulenpa että taisi pullukka tahallaan sua kiusoitella. itse ainakin kiusoittelisin, jos huomaisin miehen kiinnostukset ja reagtiot :)


      • ChiliTangerine kirjoitti:

        Pieneksi jääneeseen t-paitaan voi leikata syvennystä kaula-aukkoon tisseille tai suoraan reiät, niin on tissit paremmin esillä.

        Pieneksi jääneistä farkuista voi leikata bikinit, joiden nappi ja vetoketju leikataan pois.

        Jos haluaa arjessa tuoda tissejä esille, niin paras keino on käyttää pikkuisen liian pientä hupparia, jonka värisävy on vaalea. Nuolee jokaista kurvia.

        Saattaisin todellakin herättää huomiota, jos leikkaisin napin ja vetskarin farkuista, jolloin vatsani olisi valtoimenaan ja heilahtelisi kireän tosi avoimen paidan alla. Mielenkiintoista, tekisi kyllä mieli kokeilla 😋


    • Mutta tuossa miehen pitäisi vaan herätä ja koittaa tehdä aloite tilanteen eteenpäin viemiseksi.

    • Taidan lähteä Porin Puuvillaan ostamaan uusia vaatteita, kun vanhat kesävaatteet kiristää massua ja rintoja. Mahtaisko sieltä löytyä kauniita runsaita muotoja hyväileviä ja esiintuovia vaatteita...hmmm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe