Kukaan muu kyllästynyt?

Onko täällä kukaan muu kuin minä kyllästynyt tähän "Räyhikseen" tai millä nimellä me nyt häntä kutsummekaan?

Miten tuosta veijarista pääsee eroon? Yksi ihminenkö tosiaankin voi myrkyttää koko tämän keskustelun, huudella mitä tahansa ja tehdä mitä sattuu?

Auttaisiko jatkuva ylläpidon pommmittaminen? Joka tekstin ilmoittaminen asiattomaksi aina?

Vai, onko tätä ressukkaa vain kestettävä? Eihän hän lopulta tee muuta kuin nolaa itsensä?

61

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HärkääSarvista

      Kyllä Räyhis, sinuun olemme kyllästyneitä. Toivottavasti teet asialle pikaisesti jotain.

      • Ketkä "me"? Luettelisitko nikkejä? Vai, oletko Sinä monikko?


      • HärkääSarvista
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Ketkä "me"? Luettelisitko nikkejä? Vai, oletko Sinä monikko?

        Olen lukenut saamaasi palautetta enkä sen perusteella katso olevani yksin mielipiteeni kanssa.


      • HärkääSarvista kirjoitti:

        Olen lukenut saamaasi palautetta enkä sen perusteella katso olevani yksin mielipiteeni kanssa.

        Nikkejä siis esiin? Keiltä sitä palautetta on tullut?


      • HärkääSarvista
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Nikkejä siis esiin? Keiltä sitä palautetta on tullut?

        Etkö osaa lukea profiiliasi?
        Lue itse minä en ala kansasi jankuttaa.


      • HärkääSarvista kirjoitti:

        Etkö osaa lukea profiiliasi?
        Lue itse minä en ala kansasi jankuttaa.

        Osaan lukea profiiliani. Siellä on kovastikin esillä näitä korkeatasoisia nikkejä haukkumisineen muineen. Onko Sinulla esimerkkejä sellaisista keskustelijoista, jotka ovat asiapohjilta juttujeni vääriin faktoihin puuttuneet?


      • HärkääSarvista
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Osaan lukea profiiliani. Siellä on kovastikin esillä näitä korkeatasoisia nikkejä haukkumisineen muineen. Onko Sinulla esimerkkejä sellaisista keskustelijoista, jotka ovat asiapohjilta juttujeni vääriin faktoihin puuttuneet?

        Kts edelliset viestini.


    • katso.peiliin

      Onko sinulla koskaan muka ollut jotain asiallista sanottavaa täällä. Ei ei ole.
      Olet täällä pelkästään haukkumassa uskovaisia ja kun saat nokillesi vedät herneet nenään.
      Kestä leikki mihin olet ryhtynyt tai ala kirjoittaa asiallisesti.

      • Keitä uskovaisia olen haukkunut? Nikkejä esiin?


    • Miten_sen_ny_ottaa

      No minä olen ajatellut näin, että Internet on mitä on. Olen minä tietysti siihen kyllästynyt, että sellaisia hahmoja on olemassa. Eivät he yleensä päin lärviä tule esittämään juttujaan, joten esittävät sitten täällä. Täällä se on sitten yhteisöstä kiinni kokonaan.

      Räyhis sen kun räyhää, rääväsuisesti puolustaen uskovaisia, samalla kun puhtoista uskovaista esittää jollain teennäisnickillään. Jokainen oikeasti uskovainen voisi nyt kertoa tuolle Räyhikselle eli nimimerkille usko.vainen mitä on mieltä tuosta touhusta.

      Kun eivät ole juuri kertoneet niin minä vedän sen johtopäätöksen, ettei heitä se Räyhiksen typerä ja sikamainen loanheitto haittaa, koska he ovat samasta puusta veistettyjä. Eivät ehkä tohdi samaan ryhtyä, nyökkäilevät hiljaa mielessään, mielissään.

      Hyvä puoli tässä on se, että vaikka tuollainen yksi hihhuli-Räyhis voi sulkea asiakeskustelun kokonaan touhuillaan niin hän oikeasti tietää syvällä sisimmässään tekevänsä tuota siksi, että hän ei maailman asioille muutakaan voi. Jos hän voisi keskustella, niin hän keskustelisi, ja vain sairaat ja idiootit keskustelun sijaan räyhäävät, kuten meidän "usko.vainen" (yms. kuten lettas, KotiKisu, odotan.analyysiasi, älyn.väläys, Daavidintähti ja vaikka vappunaamari-).

      PS. Uskovaiset miettikää tätä asiaa. Räyhis eli "usko.vainen" ei osaa miettiä. Miettikää te.

      • Se tässä koko ajan hämmästyttää, että täällä eivät ns. "tavalliset uskovaiset" mitään tunnu mihinkään sanovan.

        Sinänsähän tämä ressukka ei mitään haittaa, mutta uskovaisten maineen hän kyllä pilaa ainakin niiden keskuudessa, jotka tänne vahingossa ehkä eksyvät. Heille voi muodostua todellisuudesta puolittainen kuva.


      • MiksiRäyhisVainoat

        Miksi vainoat ihmisiä?


      • MiksiRäyhisVainoat kirjoitti:

        Miksi vainoat ihmisiä?

        KEITÄ minä olen vainonnut? Nikkejä esiin?


      • MiksiRäyhisVainoat
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        KEITÄ minä olen vainonnut? Nikkejä esiin?

        En vastannut sinulle.


    • Onnettomia.reppanoita

      Röyhis saa keskustelua aikaan. Suurin osa täällä on samaa mantraa toistavia, yksinkertaisia aivopestyjä poloisia.

      • "Räyhis" on hyvä asia Allerin kannalta. Paras asia olisi kai lopettaa keskustelu täällä kokonaan ja katsoa, mitä sitten tapahtuisi.


      • 18tuntia.päivässä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        "Räyhis" on hyvä asia Allerin kannalta. Paras asia olisi kai lopettaa keskustelu täällä kokonaan ja katsoa, mitä sitten tapahtuisi.

        Jankaa YEV saa varmaan bonareita Allerilta.


      • 18tuntia.päivässä kirjoitti:

        Jankaa YEV saa varmaan bonareita Allerilta.

        YEV on asiallinen kirjoittaja. Koeta nyt ehtiä kirjoittaa oikein.


      • 18tuntia.päivässä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        YEV on asiallinen kirjoittaja. Koeta nyt ehtiä kirjoittaa oikein.

        Jos jankutus on asiallista niin sinusta sittten on. Mutta kuten huomaat yksinään saa jankuttaa. Itse en ole enää kuukausiin edes lukenut hänen jankutuksiaan.


      • 18tuntia.päivässä kirjoitti:

        Jos jankutus on asiallista niin sinusta sittten on. Mutta kuten huomaat yksinään saa jankuttaa. Itse en ole enää kuukausiin edes lukenut hänen jankutuksiaan.

        Silti katsoit asiaksesi tulla tähän ketjuun häntä haukkumaan?


      • 18tuntia.päivässä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Silti katsoit asiaksesi tulla tähän ketjuun häntä haukkumaan?

        Tässä puhuttiin Räyhiksestä. Toin vain oman mielipiteeni asiaan. Se on erilainen kuin sinun mielipiteesi mutta kukaan ei tunnu olevan kanssasi oikein mistään samaa mieltä joten sen ei pitäisi olla uutta sinulle.


    • Se on huvittavinta, että tuo "fanini" tuntuu minua seuraavan jopa vapa-ajattelijoiden puolelle, kun heidän kanssaan siellä olen eri mieltä.

      Todella omistautunutta!!?? Vai pelkästään sairasta?

      • sairaus

        Mikä sairaus sinussa on?


      • sairaus kirjoitti:

        Mikä sairaus sinussa on?

        Kts. ed. vastaukseni.


      • sairaus
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kts. ed. vastaukseni.

        Sairaus riittää minulle. Ei tarvitse kertoa enempää.


      • Tämä fani seurannee kiusantekomielessä kaikkia rekattuja nimimerkkejä.


      • mummomuori kirjoitti:

        Tämä fani seurannee kiusantekomielessä kaikkia rekattuja nimimerkkejä.

        Minun Hyvä Ystäväni seuraili minua jo ennen reksiteröitymistäni. Hän on erittäin omistautunut.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Minun Hyvä Ystäväni seuraili minua jo ennen reksiteröitymistäni. Hän on erittäin omistautunut.

        Aivan. Vähän samaa tässä olen itsekin kokenut.


    • >> Onko täällä kukaan muu kuin minä kyllästynyt tähän "Räyhikseen" tai millä nimellä me nyt häntä kutsummekaan? <<

      Tuttu juttu, tuo patmoslaisten hanuria nuoleva trollihellari eli räyhis on kiertänyt kaikki suomi24-palstat ja on joko eläkeläinen tai työtön, koska tekee tuota duunia 24/7.

      >> Miten tuosta veijarista pääsee eroon? <<

      Kun ei vastata sille. Kerran kyllä annoin sille täyslaidallisen ja se karkasi ateismi-palstalle, jonne se teki itkuisen aloituksen, jossa se parkui pahan ateistin tekemästä aloituksesta. Taisi olla kirkko-kuulolla-palsta, mistä se lähti kuin Kuppa Töölöstä, hetkeksi.
      Taisi osua... se veetuiluni.

      Mutta nyt tuo latvalaho teki Sinusta aloituksen. Olet siis onnistunut ärsyttämään tuota hmm... kognitiivisilta resursseiltaan rajoittunutta ressukkaa. Sen elämä on tämä palsta ja joskus jopa sen lahkotoverit ovat moittineet sitä suunsoitosta, mutta ei tuo (oletettavasti miespuolinen) lapsuuden päähänpotkima ressukka ottanut noita lahkotovereiden moitteita tosissaan.

      Mutta tuo lahkotovereiden räyhikseen kohdistama kritiikki oli poikkeus.
      Olen aikoinaan haastanut muutaman kerran aina käyttämälläni palstalla majailleet fundikset kommentoimaan tuon (tai vastaavan uskistrollin) juttuja ja lopputulos on aina ollut täydellinen hiljaisuus.

      Sanoinkin noille palstan fundiksille, että koska olette hiljaa, niin te allekirjoitatte tuon suunsoittajan tekstit ja lupasin kohdella heitä kuten tuota eli ikävästi. Kuten olen tehnytkin.

      Hyvää tässä on mielestäni se, ettei tarvitse välittää, mitä noille latvalahoille fuduille heittää, niitä voi mielestäni potkia verbaalisesti päähän ilman estoja ja moraalisia ongelmia. Koska ne on (lähes) kaikki samoja kusipäitä. Ne on vähän kuin verbaalisia nyrkkeilysäkkejä, joihin voi ladata mitä tahansa ilman omantunnontuskia.

      Jos tuo seuraa Sinua, niin seuraa se minuakin. Se on kuin perässä kulkeva isännätön kulkukoira, joka yrittää saada kenen tahansa hyväksyntää tai edes huomiota.
      Ihan kuin se pyytäisi, että "Silitä minua tai edes potkaise!".

      tv qwertyilija

      • Lisään vielä, että jos et halua, että kaikki kommenttisi näkyy muille, niin pistä profiili kiinni, eli klikkaa se profiilin "Näytä_muille_käyttäjille" pois päältä kuten olen itse tehnyt juuri samasta syystä. Eli ettei tuo kulkukoira tai muut fudut seuraisi joka paikkaan. Ne kun on yleensä aika hmm... rasittavia.
        Kaikki vastaukset omiin aloituksiin ja kommentteihin tulee silti tuohon "Opastus" ja "Nimimerkki" väliseen "kelloon" ja omaan profiiliin.


      • ”Jos tuo seuraa Sinua, niin seuraa se minuakin. Se on kuin perässä kulkeva isännätön kulkukoira, joka yrittää saada kenen tahansa hyväksyntää tai edes huomiota.”

        Taitaa vain olla taktiikka, jolla hän yrittää karkottaa muut kirjoittajat pois eri palstoilta? Tai sitten yksinäisten päivien täyttöä?

        Kyllä olemassa on myös sellaisia uskovia, jotka käyvät kimppuun ihan tosissaan. He yrittävät kaikin keinoin selvittää kirjoittajan tiedot, jonka jälkeen aloittavat vainoamisen. Sähköpostein ym. Ellei se onnistun, kiusaaminen jatkuu palstoilla.

        ”Ihan kuin se pyytäisi, että "Silitä minua tai edes potkaise!".”

        Ainakin trollien tapaan nauttii, kun vastaillaan. Eli huomiotta jättäminen lienee se pahin rangitus?

        Kyllä noista voi tehdä ilmoituksia – muistaen että hän (tai ne) tekevät niitä myös jatkuvalla syötöllä. Se on yksi tapa saada muut pois.

        Minä olen odotellut sitä poliisiakin jo kotvan, vaan ei niitä ole kuulunut :D


      • mummomuori kirjoitti:

        ”Jos tuo seuraa Sinua, niin seuraa se minuakin. Se on kuin perässä kulkeva isännätön kulkukoira, joka yrittää saada kenen tahansa hyväksyntää tai edes huomiota.”

        Taitaa vain olla taktiikka, jolla hän yrittää karkottaa muut kirjoittajat pois eri palstoilta? Tai sitten yksinäisten päivien täyttöä?

        Kyllä olemassa on myös sellaisia uskovia, jotka käyvät kimppuun ihan tosissaan. He yrittävät kaikin keinoin selvittää kirjoittajan tiedot, jonka jälkeen aloittavat vainoamisen. Sähköpostein ym. Ellei se onnistun, kiusaaminen jatkuu palstoilla.

        ”Ihan kuin se pyytäisi, että "Silitä minua tai edes potkaise!".”

        Ainakin trollien tapaan nauttii, kun vastaillaan. Eli huomiotta jättäminen lienee se pahin rangitus?

        Kyllä noista voi tehdä ilmoituksia – muistaen että hän (tai ne) tekevät niitä myös jatkuvalla syötöllä. Se on yksi tapa saada muut pois.

        Minä olen odotellut sitä poliisiakin jo kotvan, vaan ei niitä ole kuulunut :D

        Kyllähän nuo ressukat ärsyttävät, mutta tavallaan myös säälittävät.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kyllähän nuo ressukat ärsyttävät, mutta tavallaan myös säälittävät.

        Niin, vähän tuon kaltaisia tunteita välillä syntyy.


      • nillinnallin
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kyllähän nuo ressukat ärsyttävät, mutta tavallaan myös säälittävät.

        Sinä olet palstan säälittävin nillittäjä. Miksi purat ongelmasi täällä?!?!?!?!?!
        Olet ateisti kuten olet itse sanonut. Mitä täällä räyhäät solvaamassa uskovaisia?!?!?!?!?


      • nillinnallin kirjoitti:

        Sinä olet palstan säälittävin nillittäjä. Miksi purat ongelmasi täällä?!?!?!?!?!
        Olet ateisti kuten olet itse sanonut. Mitä täällä räyhäät solvaamassa uskovaisia?!?!?!?!?

        Oletatko epätosien väitteidesi muuttuvan tosiksi sillä, että niitä loputtomasti toistat?


      • otto.ensio
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Oletatko epätosien väitteidesi muuttuvan tosiksi sillä, että niitä loputtomasti toistat?

        Lopeta nyt vihdoinkin YEV tuon iänikuisen jankkaamisen.


    • Kun nyt uskovaiset ovat häipyneet ja/tai alkaneet harventaa kirjoitteluaan niin alkaako
      luomanne ympäristö vaikuttaa lievästi sanoen pahanhajuiselta :-)

      • taaasttä..sama

        Ei syytä huoleen. Ev lut ja Mikko keskustelevat uskovaisuudesta, synnistä ja synnittömyydestä. Kiinnostava lukea.


      • Ketkä uskovaiset täältä ovat tarkkaan ottaen häipyneet?

        Entä KETKÄ täällä ovat Pertsa niitä "oikeita uskovaisia" nyt? Nikkejä?


      • pertsa2012
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Ketkä uskovaiset täältä ovat tarkkaan ottaen häipyneet?

        Entä KETKÄ täällä ovat Pertsa niitä "oikeita uskovaisia" nyt? Nikkejä?

        Entä KETKÄ täällä ovat Pertsa niitä "oikeita uskovaisia" nyt? Nikkejä?
        ___________________________
        Esimerkiksi Mikko.A


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Ketkä uskovaiset täältä ovat tarkkaan ottaen häipyneet?

        Entä KETKÄ täällä ovat Pertsa niitä "oikeita uskovaisia" nyt? Nikkejä?

        Ketkä uskovaiset täältä ovat tarkkaan ottaen häipyneet?
        __________________
        Esimerkiksi Shrink.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Ketkä uskovaiset täältä ovat tarkkaan ottaen häipyneet?
        __________________
        Esimerkiksi Shrink.

        Vähissä ovat. Muita?

        Entä käyttäytyvätko täällä Sinusta kaikki uskovaisiksi itseään väittävät hyvin? Räyhis - kunnon uskovainen?

        Entä Sinä? Onko Sinun käytäksesi Jeesuksen esikuvan mukaista?

        Jos Jeesus eläisi nyt, nimittelisikö hän muita? Olikos Jeesuksen pääpointtina tuomitseminen niinkuin Sinulla?


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Vähissä ovat. Muita?

        Entä käyttäytyvätko täällä Sinusta kaikki uskovaisiksi itseään väittävät hyvin? Räyhis - kunnon uskovainen?

        Entä Sinä? Onko Sinun käytäksesi Jeesuksen esikuvan mukaista?

        Jos Jeesus eläisi nyt, nimittelisikö hän muita? Olikos Jeesuksen pääpointtina tuomitseminen niinkuin Sinulla?

        IR sanoi :
        Jos Jeesus eläisi nyt, nimittelisikö hän muita? Olikos Jeesuksen pääpointtina tuomitseminen niinkuin Sinulla?
        ___________
        Matteus :
        12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Noin puhui Mestarini.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        IR sanoi :
        Jos Jeesus eläisi nyt, nimittelisikö hän muita? Olikos Jeesuksen pääpointtina tuomitseminen niinkuin Sinulla?
        ___________
        Matteus :
        12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Noin puhui Mestarini.

        Niin... Jeesushan puhui tuossa fariseuksille, jotka olivat erittäin puhdasoppisia ja joka tilanteessa koettivat saada tarinoiden mukaan Jeesusta ansaan. Jeesus osasi ainakin tarinoiden perusteella valita sanansa.

        Oikeastaan Sinä Pertsa sahaat tuossa lähinnä ommaa oksaasi. Sinun jutuistasi päätellen nimittäin muistutat paljon enemmän juuri niitä fariseuksia kuin Jeesusta: Sinulla on mielestäsi se tismalleen oikea ja tarkka oppi, jota muilla ei ole. Fariseusten tavoin luokittelet ihmisiä piittaamatta reaalitodellisuudesta ja niuhotat TISMALLEEN farseusten lailla pienistä yksityiskohdista.

        Jos rinnastat tuon yksittäisen kohdan Raamatusta siihen tapaan, jolla Sinäkin täällä käyttäydyt, Sinulla menee todella huonosti.

        Tai - olet trolli, joksi Sinua epäilen.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Niin... Jeesushan puhui tuossa fariseuksille, jotka olivat erittäin puhdasoppisia ja joka tilanteessa koettivat saada tarinoiden mukaan Jeesusta ansaan. Jeesus osasi ainakin tarinoiden perusteella valita sanansa.

        Oikeastaan Sinä Pertsa sahaat tuossa lähinnä ommaa oksaasi. Sinun jutuistasi päätellen nimittäin muistutat paljon enemmän juuri niitä fariseuksia kuin Jeesusta: Sinulla on mielestäsi se tismalleen oikea ja tarkka oppi, jota muilla ei ole. Fariseusten tavoin luokittelet ihmisiä piittaamatta reaalitodellisuudesta ja niuhotat TISMALLEEN farseusten lailla pienistä yksityiskohdista.

        Jos rinnastat tuon yksittäisen kohdan Raamatusta siihen tapaan, jolla Sinäkin täällä käyttäydyt, Sinulla menee todella huonosti.

        Tai - olet trolli, joksi Sinua epäilen.

        Reaalitodellisuus on se että suuri eksytys on käynnissä.


      • Reaalitodellisuus
        pertsa2012 kirjoitti:

        Reaalitodellisuus on se että suuri eksytys on käynnissä.

        Ainakin Raamatun mukaan suuri eksytys tulee näin lopun aikana. Kirkko on tämän eksytyksen vaikuttavin moottori Suomessa.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        IR sanoi :
        Jos Jeesus eläisi nyt, nimittelisikö hän muita? Olikos Jeesuksen pääpointtina tuomitseminen niinkuin Sinulla?
        ___________
        Matteus :
        12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Noin puhui Mestarini.

        >Noin puhui Mestarini.

        Jussi Halla-Aho?


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Reaalitodellisuus on se että suuri eksytys on käynnissä.

        Eli myönnät olevasi kuin fariseus?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Noin puhui Mestarini.

        Jussi Halla-Aho?

        Jeesus Kristus meidän pelastajamme.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Jeesus Kristus meidän pelastajamme.

        Joka armollisesti lupaa pelastaa meidät – itseltään.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Jeesus Kristus meidän pelastajamme.

        Jotenkin Pertsa aika MUNATONTA jättää suorat kysymykset vastaamatta!

        Kovasti Sinäkin olet määrittelemässä seksuaalisuutta ja miehen ja naisen rooleja. Tosipaikan tullen Sinusta ei ole muuhun kuin räksyttämään. Tuollainen toiminta on itse asiassa melko raukkamaista.

        Eikö sinusta ole seisomaan sanojesi takana ja käymään keskusteluja loppuun?


    • Jättäkää.Huomiotta

      Räyhis on Patmoksen maksettu markkinamies, jonka tarkoitus on aiheuttaa hämminkiä ja provokaatiota. Se on se hinta, jonka fundis joutuu homoudestaan niissä piireissä maksamaan.

    • Jättäkää.Huomiotta

      Kun ihmisarvo, omat ajatukset ja yhteys omiin tunteisiin / ihmisyyteen on riistetty ei ole enää mitään mitä nolata tai hävetä. Kaikki on myyty aatteen puolesta ja omistusoikeus siirtynyt "Jeesuksen" eli taivaan sisäpiirikauppiaiden nimiin. Yhtä hyvin voi räyhätä ja mesota itsetuhoisesti niin pitkään kunnes rääkätty sielu sairaassa ruumiissa pihisee kipulääkkeiden voimin turtana ja tyhjänä.

      Räyhis on varoittava esimerkki siitä millaisia ihmisraunioita hengellinen väkivaltakoneisto tuottaa.

      • En tuollaista kutsuisi mitenkään terveeksi uskoksi? Mutta ongelmia on monella, emmekä oikeasti tiedä niiden taustoista mitään.


    • hyg5d4w3

      Oletteko unohtaneet että suomessa on sananvapautta suojaava Laki?

      Tosin se antaa jokaiselle suomalaiselle sananvapauden lisäksi myös sen oikeuden ehtoina joukon rajoituksia mutta jos ei edusta esimerkiksi rikollisuutta kuten suomen valtion kirkkoa niin sanan vapaus on voimassa.
      Uskovaiset asettavat (rikollisesti) itsensä kyseisen Lain herraksi itsensä mm opettamalla oppeja Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehtelemalla ja silti saavat rikkoa sananvapautta koskevaa Lakia joten rikollisuutta suositaan mm näissä asioissa....

      Esimerkkejä vääristä / riollisista todistuksista;
      joukossa on kristittyjen perisynti ja omavanhurskaus oppiakin...
      rikollisuuden rippi ei ole Jumalan tai Jeesuksen asettama mutta sen on rikollisuuden omavanhurkaus oppi joilla rikollisuus jakaa rikollisilleen sovituksia rikoksista herra jumaliensa valheellisuudella....

      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat.
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
      -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
      -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
      -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet. SIIS KYSEESSÄ ON RIKOLLINEN OMAVANHURSKAUS OPPI.
      -armon jakamisen oikeutta ei ole ihmisille annettu eikä rikollisuuden herra jumalille joten siihen selvyyteen se on uskovaistenkin tyydyttävä:
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki (risti) Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
      -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
      -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia ja uskontunnustuksen kaltaisuus on Jumalasta ja ihmisyydestä luopumisen aivopesu oppi!
      -Jumala, loi ihmisen kaltaisekseen, Jumala on hetero; Jeesuksen Isä. Kuka loi homot ja kenen kaltaisiksi?

      jne....

      • Saako sananvapauden nimissä tehdä siis mitä vain?


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Saako sananvapauden nimissä tehdä siis mitä vain?

        Uskonnon varjolla voi sananvapauden nimissä tehdä kyllä aika paljon. Kuten esim. huiputtaa. Mitenkäs todistat huiputustakaan.


      • Sanan vapaus on, mutta on myös vastuu siitä, mitä suusta tai näppikseltään päästää.


    • Olen nyt tarkkaillut, mitä tällä palstalla aina tapahtuu. Aina kun "uskova" nimimerkki tänne ilmestyy, lisääntyy trollaus ja alatyyliset kommentit että aloitukset välittömästi. Miksi?

      • Kertonee siitä että "uskova" nimimerkki käyttää samanaikaisesti useita eri nimimerkkejä.

        Sama ilmiöhän on ollut aina "uskovan" edellistenkin nimimerkkien kanssa.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Kertonee siitä että "uskova" nimimerkki käyttää samanaikaisesti useita eri nimimerkkejä.

        Sama ilmiöhän on ollut aina "uskovan" edellistenkin nimimerkkien kanssa.

        Tarkkailin vain tätä tilannetta. Kun sama tapahtuu säännöllisesti, merkit alkavat olla aika pätevät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe