Tahtoisin sinut elämääni

sydänkäyrällä

Tahtoisin sinut jakamaan rakkautta, iloa ja surua kanssani, vaikka tiedän etten saisi niin haluta, sillä et minua elämääsi niin tahdo. Mutta jotenkin tasapainotat ja rauhoitat oloani ja saat sen levollisemmaksi, silti kipinää puuttumatta.

25

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainniintärkeää

      Minäkin ajattelen eräästä samankaltaisesti.
      Olen saanut hänen kauttaan jotain kaunista elämääni.Hän on puhutellut minua.Olen sitä kipinää ja rakkauttakin tuntenut.Nyt olen vain hyvin väsynyt.Matka on ollut pitkä ja kestänyt niin kauan.Hänelle rakkaalle hyvää yötä.Olet tärkeäni. n->m
      <3
      Kauniita unia

    • koskahan.nähdään.odotan

      Minäkin tunnen noin, aina ensin jännitän tapaamistamme niin paljon että saan lähes paniikkikohtauksen, mutta kun hän on siinä, on olo jotenkin seesteinen ja ihana.
      Valitettavasti myös minä tiedän, ettei hän halua minua elämäänsä sillä tavalla kun minä olisin valmis.

      • sydänkäyrällä

        Millä tavalla sinä haluaisit hänet elämääsi?


      • koskahan.nähdään.odotan
        sydänkäyrällä kirjoitti:

        Millä tavalla sinä haluaisit hänet elämääsi?

        No varmaan ainakin ens alkuun olis kiva nähdä vähän useammin ja katsoa miten homma siitä etenee (jos etenee). Pidän hänestä niin paljon, ettei olisi mikään ongelma nähdä vaikka joka päivä :)


    • Liianmyöhään

      Se oli sitä aikaa. Nyt asiat on toisin. Olisit tullut aikaisemmin sanoi entinen tyttökin.

    • olisitollu

      Mies aikanas, niin olis tullu persettä!

      • pohjammaa

        sanonta lienee lainaus elokuvasta Häjyt.....


    • Puolituttumiesvastaa

      Toivottavasti nähdään nainen taas pian. Sinua on aina ilo katsella ja puhutella.

      • kiinostaisitietää

        milloin nähtiin viimeksi?


    • voi.kiloja

      Puhutella...miten niin PUHUTELLA...

      • puolitutturaudoittaja

        sorry, poliisin ammatti näetkös?!


    • Ainaauntyacid

      Se rauha kun samassa paikassa ja tilanteessa.... ja samalla se älytön levottomuus.... ei voi tajuta...tai ei halua ....elämä on suunnatonta kiintymystä...tai jotain...

    • hyvävoittaapahan

      Älä vaivu synkkyyteen kaikki järjestyy aikanaan.

    • kaipaamaanjäänytN

      ap minulla myös samoja tuntemuksia vaikka ei sais.milloin olemme nähneet viimeksi muistatko?Mä muistan jos olet hän ,suuri kaipaus vain jäi.

      • sydänkäyrällä

        No, kerro milloin olemme viimeksi nähneet? Minä muistan kyllä.


      • kaipaamaanjäänytN

        On siitä aikaa


      • sydänkäyrällä

        Muistaisitko suurinpiirtein paljonko aikaa? Kyllähän me välillä nähdään niin kannattaa tulla juttelemaan.


      • kaipaamaanjäänytN

        Helatorstaina näin..en uskaltanut tulla jutteleen..en tiedä miksi.ujostelen


      • kaipaamaanjäänytN

        En mä näkis ollenkaan jos en kävis siellä kattoon..


    • Hiljaaoletvain

      Nämähän syyt yleensä toisen haluamiseen on. Mutta jos tiedät ettei toisella ole samat aastokset jätä rauhaan jos kerta tiedät. Tuollaisella nöyttelemisellä tuot tyrkyn esille. Rasittava roikkuva olet. Jättäisit jo lopullisesti rauhaan. Sinun se on tehtävä ja suututtava jälleen. Pyydät sitten taas puolenvuoden päästä uudestaan kun asiat tasoittunut. Näinhän sinä olet toiminut nämä vuodet. Ei mies tuollaista esitystä jaksa kovin pitkään.

      • sydänkäyrällä

        Kenelle luulet vastaavasi ja arvaa kuinka monelle täälläkin teet nyt sen fiiliksen ettei varmaan ota yhteyttä kiinnostuksensa kohteeseen ettei vaan olisi tyrkky ja roikkuja, sillä kuka nyt sellainen haluaisi olla. Itse en ole roikkunut kenessäkään, joten osoitit viestisi väärälle ihmiselle. Päinvastoin minä en lähde kilpailemaan kenestäkään, sillä minä uskon aitoon tunteeseen. Minulle ei myöskään vastapuoli ole missään vaiheessa sanonut ettei kiinnostaisi. Miksi halusit pilata kauniin aloitukseni, jossa aidosti kerroin mitä tunnen. Olen saanut elämäni aikana ihan tarpeeksi paskaa tunnepuolella herkkänä ihmisenä etten olisi tarvinnut sitä, että halusit pilata kauniin aloitukseni. Jos sinussa joku roikkuu niin kerro ihmeessä se sille kohteellesi, turhaan täällä anonyymisti.


      • Minäminäminäminä

        Älä välitä, näitä ääliöitä täällä riittää, jotka luulevat joka viestiä tarkoitetun juuri hänelle itselleen.
        Vastailevat sen mukaisesti, reppanat.. sanoisin, että hoitoon mars, mars!


      • sydänkäyrällä

        Joo, itse tiedän ettei täällä kukaan minua kaipaa. Pelleilijöitä ja ilkkujia ja aikaansa tuhlaavia ja huvittelevia ihmisiä.


    • tahtoisinminäkin

      Minnekä päin aloittajan viesti tarkoitettu ja onko miehelle vai naiselle...

      • sydänkäyrällä

        Pirkanmaalle menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe