Valokuvattu rannalla, mistä löydän kuvat?

Minua kuvattiin sala ja ilmeisesti on kuvat laitettu internetiin tai jonnekin. Naapureiden naamoista voin lukea, että he tietävät kaiken.

Mistä voin etsiä nuo saatanan kuvat.
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Julkisella paikalla saa kuvata laillisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Saa kuvata. Ei saa julkaista ilman lupaa. Etenkään, jos kohde on tunnistettavissa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aloittajalle:
Jos asia on niikuin kerroit, et mahdollisesti pysty estämään kuvien leviämistä. Ei pysty poliisikaan. Muutama klikkaus, ja kuvat leviävät ympäri maailmaa, ja niitä julkaistaan aina määrävälein. Toi on todella valitettavaa, mutta totta. Mitä niissä kuvissa oli? Ihan pikkuasian vuoksi ei kannata hermostua.
Ilmianna
Jaa
Mulla on noi kuvat. Ei niissä nyt mitään ihmeellistä oo. Oon mä niitä jakanut jos joku haluaa.
1
Ilmianna
Jaa
Jos sinulla olisi itsellä ko. kuva käytössä tai riittävän samanlainen, niin hakuohjelmalla esim. Firefoxiin lisäosa "Copyright Infringement Finder".
Tuolla on helppo katsoa kun "naistenmiehet" ovat laittaneet hoidoistaan kuvia, kuinka ne kaikki löytyy netistä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Valokuvattu rannalla, mistä löydän kuvat?

Minua kuvattiin sala ja ilmeisesti on kuvat laitettu internetiin tai jonnekin. Naapureiden naamoista voin lukea, että he tietävät kaiken.

Mistä voin etsiä nuo saatanan kuvat.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta