Irakilaiset jyrää

tietoa_

40

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzxxyy
      • Islamedellä

        http://siratinsilta.blogspot.fi/2012/12/nainen-hindulaisuudessa-ja-islamissa.html?m=1

        Jo 600-luvun islamilainen maailma oli edellä naisen aseman suhteen, kun taas 1900-luvun länsimaailmassa mies oli vielä naisen holhooja. Mohammed saarnasi naisten oikeuksien puolesta.

        Mohammed auttoi vaimojaansa kotitöissä ja muutti jopa mieltäänsäkin jonkun vaimonsa takia. Naiset saivat tulla juttelemaan Mohammedin kanssa ja jopa väitelläkin!

        Mohammedin aikoina naiset saivat opettaa uskonnollisissa kouluissa ja toimia kauppiaina, kun taas kristinuskon mukaan naisen piti vaieta eikä saanut olla omia mielipiteitä.

        Fatima Al Fihri on tunnetuin nainen, joka opetti yliopistossa 600-luvulla.


      • eikehitystä

        ja naisen asema islamissa on yhä sama kuin 600-luvulla.


      • höphöhöhööö
        Islamedellä kirjoitti:

        http://siratinsilta.blogspot.fi/2012/12/nainen-hindulaisuudessa-ja-islamissa.html?m=1

        Jo 600-luvun islamilainen maailma oli edellä naisen aseman suhteen, kun taas 1900-luvun länsimaailmassa mies oli vielä naisen holhooja. Mohammed saarnasi naisten oikeuksien puolesta.

        Mohammed auttoi vaimojaansa kotitöissä ja muutti jopa mieltäänsäkin jonkun vaimonsa takia. Naiset saivat tulla juttelemaan Mohammedin kanssa ja jopa väitelläkin!

        Mohammedin aikoina naiset saivat opettaa uskonnollisissa kouluissa ja toimia kauppiaina, kun taas kristinuskon mukaan naisen piti vaieta eikä saanut olla omia mielipiteitä.

        Fatima Al Fihri on tunnetuin nainen, joka opetti yliopistossa 600-luvulla.

        Ei jestas, yksikään islamilainen maa ei ole tällä vuosituhannelle edellä naisten oikeuksissa länsimaita, ole vain hyvä ja esitä se islamilainen maa joka on, muussa tapauksessa ole hiljaa.


      • Hlglbhu
        höphöhöhööö kirjoitti:

        Ei jestas, yksikään islamilainen maa ei ole tällä vuosituhannelle edellä naisten oikeuksissa länsimaita, ole vain hyvä ja esitä se islamilainen maa joka on, muussa tapauksessa ole hiljaa.

        Libanonissa, Tunisiassa ja Marokossa naiset nauttivat samoista oikeuksista kuin länsimaalaiset naisetkin. He saavat käydä halutessaansa töissä, opiskella, äänestää sekä liikkua yksin. Heitä näkee jopa miesvaltaisilla aloillakin, olen nähnytkin nuissa maissa käydessäni ;)

        Intiassa taas näin ei ole eikä siellä tyttöjen koulunkäynti ole sallittua. Eikä kyseessä ole muslimimaa. Intiassa myös naisia raiskataan, kunniamurhataan ja heidän naamalleen heitetääb happoa joka päivä.


      • vaivapautta
        Hlglbhu kirjoitti:

        Libanonissa, Tunisiassa ja Marokossa naiset nauttivat samoista oikeuksista kuin länsimaalaiset naisetkin. He saavat käydä halutessaansa töissä, opiskella, äänestää sekä liikkua yksin. Heitä näkee jopa miesvaltaisilla aloillakin, olen nähnytkin nuissa maissa käydessäni ;)

        Intiassa taas näin ei ole eikä siellä tyttöjen koulunkäynti ole sallittua. Eikä kyseessä ole muslimimaa. Intiassa myös naisia raiskataan, kunniamurhataan ja heidän naamalleen heitetääb happoa joka päivä.

        Muslimimaissako ei heitetä happia naisten päälle eikä ole kunniamurhia eikä mennä alaikäisten kanssa naimisiin. Eikä näissä maissa mitä mainitsit ole naisilla täyttä vapautta päättää omista asioista. Älä kulje silmät ummessa ja usko kaikkea mitä sulle syötetään.


      • Hihll
        vaivapautta kirjoitti:

        Muslimimaissako ei heitetä happia naisten päälle eikä ole kunniamurhia eikä mennä alaikäisten kanssa naimisiin. Eikä näissä maissa mitä mainitsit ole naisilla täyttä vapautta päättää omista asioista. Älä kulje silmät ummessa ja usko kaikkea mitä sulle syötetään.

        Ei kaikki muslimimaat ole hirveitä helvettejä edes kristityillekään. Juurikin nuissa kolmessa maassa kristityilläkin on hyvä olla. Olen käynyt Tunisiassa paikallisten kanssa syvällisen keskustelun ja heillä kaikilla oli kristittyjä, juutalaisia ja ateisteja ystävinä, ja kaikki vielä elossa! Kirkot ja synagogat saavat pysyä pystyssä.

        Näissä maissa käydessäni paikallisia naisia kävi kateeksi; minun ei tarvinnut kantaa itse raskaita kasseja, vaan miehet tulivat apuun, autettiin rattaiden kanssa, ovet avattiin, miehet pitivät heti naisensa puolia jos lapsi puhui äidille rumasti kiroillen. Täällä mun pitää jaksaa kantaa raskaat kauppakassit tai muuten olet seksistiseen aikakauteen juuttunut nainen ilman omia mielipiteitä. Todellisuudessa nuissa maissa naiset todellakin on niitä timantteja, jotka sanelee mitä tehdään. Varsinkaan kodissa miehellä ei ole sananvaltaa.


      • voihyväpentu
        Hihll kirjoitti:

        Ei kaikki muslimimaat ole hirveitä helvettejä edes kristityillekään. Juurikin nuissa kolmessa maassa kristityilläkin on hyvä olla. Olen käynyt Tunisiassa paikallisten kanssa syvällisen keskustelun ja heillä kaikilla oli kristittyjä, juutalaisia ja ateisteja ystävinä, ja kaikki vielä elossa! Kirkot ja synagogat saavat pysyä pystyssä.

        Näissä maissa käydessäni paikallisia naisia kävi kateeksi; minun ei tarvinnut kantaa itse raskaita kasseja, vaan miehet tulivat apuun, autettiin rattaiden kanssa, ovet avattiin, miehet pitivät heti naisensa puolia jos lapsi puhui äidille rumasti kiroillen. Täällä mun pitää jaksaa kantaa raskaat kauppakassit tai muuten olet seksistiseen aikakauteen juuttunut nainen ilman omia mielipiteitä. Todellisuudessa nuissa maissa naiset todellakin on niitä timantteja, jotka sanelee mitä tehdään. Varsinkaan kodissa miehellä ei ole sananvaltaa.

        Vaikka olen monessa muslimimaassa käynyt en ole kylläkään nähnyt missään että miehet kantaisi ostoskasseja. Kyllä naisparat raahaa penskoja ja raskaita ostoskasseja. Timantit on sinun lapsellista mielikuvitusta. Muslimimiehellä on sanan valtaa ja nainen pysyy kiltisti hiljaa.


      • Hjvjk
        voihyväpentu kirjoitti:

        Vaikka olen monessa muslimimaassa käynyt en ole kylläkään nähnyt missään että miehet kantaisi ostoskasseja. Kyllä naisparat raahaa penskoja ja raskaita ostoskasseja. Timantit on sinun lapsellista mielikuvitusta. Muslimimiehellä on sanan valtaa ja nainen pysyy kiltisti hiljaa.

        Hahhahah, kyllä vain muslimiperheissä olen nähnyt hieman erilaista menoa. Naiset on niitä kuningattaria. Tällä palstalla on vain suomiukko valittanut kuinka suomalaisella naisella on omia mielipiteitä. Ikinä en ole muslimimiehen kuullut sellaisesta valittavan.


      • nyrkkijahella
        Hjvjk kirjoitti:

        Hahhahah, kyllä vain muslimiperheissä olen nähnyt hieman erilaista menoa. Naiset on niitä kuningattaria. Tällä palstalla on vain suomiukko valittanut kuinka suomalaisella naisella on omia mielipiteitä. Ikinä en ole muslimimiehen kuullut sellaisesta valittavan.

        Ei varmaan kun muslimimiehelle naisen mielipiteet oivat yhtä tyhjän kanssa.


      • lopetajohölmö
        Hjvjk kirjoitti:

        Hahhahah, kyllä vain muslimiperheissä olen nähnyt hieman erilaista menoa. Naiset on niitä kuningattaria. Tällä palstalla on vain suomiukko valittanut kuinka suomalaisella naisella on omia mielipiteitä. Ikinä en ole muslimimiehen kuullut sellaisesta valittavan.

        " Tällä palstalla on vain suomiukko
        valittanut kuinka suomalaisella naisella on omia mielipiteitä"
        Aina vaan hölmöksi menee sinun kirjoituksesi.

        Missähän ne viestit on ?
        Ei muslimimies valita kun naiset tietää oman paikkansa ja ovat hiljaa.


        "


      • Khlhhj
        lopetajohölmö kirjoitti:

        " Tällä palstalla on vain suomiukko
        valittanut kuinka suomalaisella naisella on omia mielipiteitä"
        Aina vaan hölmöksi menee sinun kirjoituksesi.

        Missähän ne viestit on ?
        Ei muslimimies valita kun naiset tietää oman paikkansa ja ovat hiljaa.


        "

        Täällähän aina haukutaan suomalaista naista milloin mistäkin. Valitetaan kuinka naisille ei sovi vapaus, saa sanoa omat mielipiteet, saavat päättää itse omista menoistaan, saavat sivistää itseään jne. Ihan turha mussuttaa siitä naisten p*skasta asemasta! Tunnen itsekin suomalaisia miehiä, jotka haluaa naisensa vain seksiin ja hankkimaan silikonitissit.


      • tyhmäköolet
        Khlhhj kirjoitti:

        Täällähän aina haukutaan suomalaista naista milloin mistäkin. Valitetaan kuinka naisille ei sovi vapaus, saa sanoa omat mielipiteet, saavat päättää itse omista menoistaan, saavat sivistää itseään jne. Ihan turha mussuttaa siitä naisten p*skasta asemasta! Tunnen itsekin suomalaisia miehiä, jotka haluaa naisensa vain seksiin ja hankkimaan silikonitissit.

        Yhdenkään suominaisen ei miehen käskystä hanki silikonitissijä kyllä nainen tekee sen omasta halusta. Tottakai mies haluaa seksiä haluaahan sitä nainenkin.


      • Poistettujo
        lopetajohölmö kirjoitti:

        " Tällä palstalla on vain suomiukko
        valittanut kuinka suomalaisella naisella on omia mielipiteitä"
        Aina vaan hölmöksi menee sinun kirjoituksesi.

        Missähän ne viestit on ?
        Ei muslimimies valita kun naiset tietää oman paikkansa ja ovat hiljaa.


        "

        Eilenkin täällä suomiukko valitti kuinka naisille ei sovi vapaus ja kuinka naisten pitäisi olla hiljaa. Kaiken lisäksi nainen ei saa kuulemma kodin ulkopuolella tehdä mitään, edes harrastaa! Tuntemani muslimiäidit saavat poistua kotoa ja saavat käydä mm. kuntosalilla, kun taas ne suomalaiäidit, jotka eivät saa poistua kodista eivät saa siellä salillakaann käydä. Ei ne musliminaiset mitään heikkoja likkoja ole kuten kuvittelette ;)


    • Oho...

      Nyt on irakilaispojut kyntäny ihan pohjia myöten etsiessään "kauni vaale naine".. :D

      No eihän noissa liitoissa tarvi kauaa olla.

      • Eihäoo

        Harvoin niin on kauniita vaaleita naisii!!


    • xfcgvxfcvxfcv

      En tiedä pitäisikö näitä naisia halveksia vai sääliä.

      No, tulevat kyllä vielä kärsimään hulluudestaan ihan tarpeeksi. Ei kyllä käy kateeksi, moista kohtaloa ei toivoisi vihamiehelleenkään.

    • antakaaniidenmennä

      Antaisin vaikka kaikki halukkaat suomineidot mamuille. Kyllä kokemus ja myöhempi kolmantena pyöränä oleminen & eläminen kouluttaa... Aasiasta hoikka ja uskollinen laatuvaimo jokaiselle Suomipojalle. Siitä laatu enää tuskin paranee...

      • Äitimyösmukaan

        Antaisit oman äitisikin?


    • ChinaDragon

      "Fatima Al Fihri on tunnetuin nainen, joka opetti yliopistossa 600-luvulla"

      Al-Karaouinen yliopisto on maailman vanhin ja se perustettiin vuonna 859. Tottahan toki Fatima oli edistyksellinen nainen joka vaikutti nykyisinkin suopeammin katsovassa Marokossa. Al Fihri ei siis elänyt vielä 600-luvulla, eikä 600-luvulla ollut yliopistoja.
      Tuohonkin aikaan islamia harjoitettiin monella eri tavalla, Marokossa on ollut aina paremmin mitä Lähi-isässä.

      Suomalaisissa yliopistoissa opiskeli naisia vuonna 2010 enemmän mitä miehiä.
      60 % naisia, noin ei ole Marokossa. Marokkolaisien kanssa keskusteltuani huomasin että jopa maan sisällä on monenlaisia vaatimuskulttuureja. Osa perheistä ei vaadi tyttäriltään hunnun käyttämistä tai huivin käyttämistä. Osa taas on hyvinkin "toisesta maasta" ja vaativat vanhoillisiin tapoihin suostumista.
      Suomessakin voi tavata marokkolaisia nuoria opiskelijanaisia ja samassa seurueessa on huivitettuja kuin myös naisellisesti pukeutuvia.

      • cvnvcmvvcmvcm

        Ja tartti sitten mennä 600 luvulle saakka, että löysi yhden. Ajatella, ei siitä montaa sataa vuotta olekaan.


    • jäänythuomaamatta

      Kyllä ne muslimit täällä ryyppää ja sekoilee ihan siinä missä suomalaisetkin, enkä raamikkaitakaan ole huomannut. En tosin ole niitä enempää katellut, kun mitä tulevat kohteliaisuuksiaan latelemaan. Lyhyitäkin ovat suurin osa. Mun miehen pitää olla miehen kokoinen ja mielellään ihan suomalainen:)

      • 165cm

        "Mun miehen pitää olla miehen kokoinen ja mielellään ihan suomalainen:)"

        Mutta nainen saa näköjään olla minkä pituinen tahansa eikä se vaiktua mitenkään parisuhdemarkkinoilla? No just, minkälaista sovinismia taas.

        Minä taas haluan terveemmän (= hoikan) naisen, saa olla max. 175 cm. Haluan kuitenkin ylettyä ilman että tarvitsisi nousta varpaillaan.


    • erikokemuksianähnyt

      "Näissä maissa käydessäni paikallisia naisia kävi kateeksi; minun ei tarvinnut kantaa itse raskaita kasseja, vaan miehet tulivat apuun, autettiin rattaiden kanssa, ovet avattiin, miehet pitivät heti naisensa puolia jos lapsi puhui äidille rumasti kiroillen. Täällä mun pitää jaksaa kantaa raskaat kauppakassit tai muuten olet seksistiseen aikakauteen juuttunut nainen ilman omia mielipiteitä. Todellisuudessa nuissa maissa naiset todellakin on niitä timantteja, jotka sanelee mitä tehdään. Varsinkaan kodissa miehellä ei ole sananvaltaa."

      Jaa. Olen nähnyt 10 suomi-muslimimies pariskuntaa ja kaikissa tietämissäni tapauksissa nainen on se joka rahaa huonekalut kauppakassit kotiin miehen kävellessä kovaa vauhtia edellä. Olen myös nähnyt paljon muslimimies nainen pariskuntia joissa mies kulkee edellä ja nainen rahaa esim. rattaissa jättisuuria ostoskasseja ilman että mies auttaisi kantamisessa, kulkien edellä naisen raahautuen perässä. Ainakin siis Suomessa toimitaan näin, tai Euroopassa usein. Miesten kuin miesten käytöstavat ovat muutenkin kuolemassa sukupuuttoon. Sillä juostaan kovaa vauhtia esim. junan toiseen päähän karkuun jos nähdään nainen tai vaikka äiti lapsineen painavien kassien kanssa, tai jos nähdään huonokuntoinen nainen kassien kera rappusissa.

    • fgdhnfghgfhgf

      "Suomalaismiesten ja irakilaisnaisten välisiä avioliittoja solmittiin v. 2016 54."

      Huomio! "Suomalaismiesten" ja irakilaisnaisten.
      Musliminainen kun ei vääräuskoisen kanssa saa touhilla, eikä seurustelu kuulu muslimikulttuuriin muutenkaan.

      Kiva olisi tietää moniko noistakin suhteista on pakko- tai järjestettyjä avioliittoja...

    • Roksi

      Tuosta kauppakassien kantamisesta ja muusta....
      Miksi ihmeessä äijien pitäisi palvella naisia tuollaisissa pikkuasioissa?! Kuten oven avaamisessa?
      Tuollainen asenne perustuu vanhakantaiseen käsitykseen että naiset ovat tyhmiä, vähän samalla tavalla kuin henkisesti vammaiset joitten puuhia pitää valvoa, joita pitää viisaamman ja älykkäämmän - miehen - auttaa ja ohjailla kun ne itse ei tajuu.

      Kyllä tuo asenne sopii muslimikulttuuriin luulisin. Naiset ovat alemmalla tasolla ja miehet ylemmällä. Jos mies avaa minulle oven, oloni on jotenkin hölmö.
      Tuollainen ei liity mitenkään hyvään käytökseen!

      Aivan eri asia on jos kyseessä on vanhus joka kävelee huonosti, tai pyörätuolilla liikkuva joka näyttäis tarvitsevan apua... Mutta jos on terve nainen, hän pärjää kyllä omillaan ja jos tarvii jossain apua, sitä voi pyytää.

      • mistänäitätulee

        Onhan se kohteliasta käytöstä yleensäkin avata ovet naisille ja auttaa painavien kauppakassien kanssa, ei nyt himaan asti tarvitse kantaa, mutta tilanteen mukaan.
        Se on KOHTELIAISUUTTA, eikä mitään muuta, kyse ole mistään vammaisuudesta tms.
        Ainoastaan typerys vrt. sitä johonkin vammaisuuteen tai tyhmyyteen, ja naisia pitäisi valvoa.
        Taidat olla todellinen moukka ja kirjoituksestasi päätellen et kovin järjellä varustettu.
        Kyllä kohteliaisuus kuuluu jokaiseen kulttuuriin ja ihmisten käyttäytymiseen, mutta ethän sinä sellaisesta tiedä mitään.
        Ihmetellä saattaa vaan, mistä tuollaisia moukkia yleensä pullahtaa.


      • Käytöstavat

        Tuntemissani venäläisissä pariskunnissa mies kantaa kauppakassit, nainen ostokset tehtyään soittaa miehelleen hakemaan hänet tai sitten ostokset tehdään yhdessä, jotta mies saa heti kauppakassit käsiinsä. Silti nämä naiset ovat korkeasti koulutettuja, eikä mitään tyhmiä bimboja. Parisuhteessa ja perhettä perustaessa ollaan "vanhanaikaisia", vaikka nainen kävisi töissäkin. Nainen on kuitenkin sentään se kuningatar, jonka mielestä koti on hänen valtakunta eikä miehellä ole sananvaltaa siihen ;)

        Ja kyllä hyviin tapoihin mielestäni kuuluu oven avaaminen, tervehtiminen, kiittäminen jne. Se on mielestäni toisen huomioimista, varsinkin kauppakassien kantaminen. Silloin minun ei tarvitse rasittaa selkääni raskaita kauppakasseja kantaessa


      • ChinaDragon
        Käytöstavat kirjoitti:

        Tuntemissani venäläisissä pariskunnissa mies kantaa kauppakassit, nainen ostokset tehtyään soittaa miehelleen hakemaan hänet tai sitten ostokset tehdään yhdessä, jotta mies saa heti kauppakassit käsiinsä. Silti nämä naiset ovat korkeasti koulutettuja, eikä mitään tyhmiä bimboja. Parisuhteessa ja perhettä perustaessa ollaan "vanhanaikaisia", vaikka nainen kävisi töissäkin. Nainen on kuitenkin sentään se kuningatar, jonka mielestä koti on hänen valtakunta eikä miehellä ole sananvaltaa siihen ;)

        Ja kyllä hyviin tapoihin mielestäni kuuluu oven avaaminen, tervehtiminen, kiittäminen jne. Se on mielestäni toisen huomioimista, varsinkin kauppakassien kantaminen. Silloin minun ei tarvitse rasittaa selkääni raskaita kauppakasseja kantaessa

        No jopas on kauppakassien kantaminen ollut jollekin kovin työläs asia...
        Se yleensä kantaa joka käy kaupassa, jos yhdessä käydään niin kyllä molemmat jotain kantavat. Vai kuuluuko tällaiset kädettömät naiset uusavuttomiin jotka eivät pysty tekemään mitään itse. Normaalisti ruokailevat eivät osta kerralla kymmeniä kilogrammoja joten pysyy ne kauppakassit naisen kädessä ihan yhtä tomerasti mitä miesten. Toista se on jos jostain syystä rakastaa ruokaa niin paljon että joutuu kantamaan sitä selkävääränä kotiinsa, alle 20 kg taitaa olla se normaali kantamus. Jos tuohon nainen ei kykene ei hän kykenisi hoitamaan myöskään omaa lastaan?

        Katsokaapas muuten kuka hoitaa lapset eri kulttuureissa, se on vasta raskasta jos käy kaupassa muutaman pienen lapsen kanssa. Turha sitä on kahdesta kauppakassista tehdä elämää suurempaa asiaa.

        " Se on mielestäni toisen huomioimista, varsinkin kauppakassien kantaminen. Silloin minun ei tarvitse rasittaa selkääni raskaita kauppakasseja kantaessa"

        Se on myös toisen huomioimista jos ei anna toisen kantaa niitä omia raskaita kauppakasseja, siinähän rasittaa toisen henkilön selkää omilla ostoksillaan?
        Tyhmähän sellainen terve henkilö olisi joka ikään kuin vaatisi toista kantamaan ne "omat tarpeet".


      • tyhmyystiivistyy
        ChinaDragon kirjoitti:

        No jopas on kauppakassien kantaminen ollut jollekin kovin työläs asia...
        Se yleensä kantaa joka käy kaupassa, jos yhdessä käydään niin kyllä molemmat jotain kantavat. Vai kuuluuko tällaiset kädettömät naiset uusavuttomiin jotka eivät pysty tekemään mitään itse. Normaalisti ruokailevat eivät osta kerralla kymmeniä kilogrammoja joten pysyy ne kauppakassit naisen kädessä ihan yhtä tomerasti mitä miesten. Toista se on jos jostain syystä rakastaa ruokaa niin paljon että joutuu kantamaan sitä selkävääränä kotiinsa, alle 20 kg taitaa olla se normaali kantamus. Jos tuohon nainen ei kykene ei hän kykenisi hoitamaan myöskään omaa lastaan?

        Katsokaapas muuten kuka hoitaa lapset eri kulttuureissa, se on vasta raskasta jos käy kaupassa muutaman pienen lapsen kanssa. Turha sitä on kahdesta kauppakassista tehdä elämää suurempaa asiaa.

        " Se on mielestäni toisen huomioimista, varsinkin kauppakassien kantaminen. Silloin minun ei tarvitse rasittaa selkääni raskaita kauppakasseja kantaessa"

        Se on myös toisen huomioimista jos ei anna toisen kantaa niitä omia raskaita kauppakasseja, siinähän rasittaa toisen henkilön selkää omilla ostoksillaan?
        Tyhmähän sellainen terve henkilö olisi joka ikään kuin vaatisi toista kantamaan ne "omat tarpeet".

        Se on tuo mode käynyt poistamassa mielivaltaisesti keskustelussa olleita viestejä. Näköjään taas niitetään sananvapautta oikein kunnolla!!! Ei ole reilua katkaista keskusteluketjua, vain kun siltä tuntuu.

        Vastataanpa uudelleen.

        Tuskin se on mitään uusavuttomuutta ja kädettömyyttä, jos joku mies tarjoutuu antamaan apua, eihän se tee kenestäkään avutonta. Varmaan kauppakassit pysyvät naistenkin kädessä, mutta sellaisessa auttamisessa ei ole mitään ihmeellistä. Sitä vain harvoin näkee Suomessa.

        Joka kulttuurissa naiset hoitavat lapset ja myös kaupassa käymiset.
        Turha sitä on tehdä suurta numeroa siitä, että jotkut miehet kantavat jonkun naisen kauppakassit tai avaavat oven naisille.

        "Se on myös toisen huomioimista jos ei anna toisen kantaa niitä omia raskaita kauppakasseja, siinähän rasittaa toisen henkilön selkää omilla ostoksillaan?"

        Mutta jos ja kun joku vapaaehtoisesti haluaa kantaa jonkun naisen kauppakassit, niin silloinhan ketään ei ole pakotettu.


    • raakaa-faktaa

      Vittuako tänne tuollaisia tulet linkittämään. Meitä kiinnostaa monikulttuuriset suhteet Suomessa. Ei yksikulttuuriset suhteen ulkomailla.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe