Ihastuin, välitän ja haluan sinua.

TummaJminäkin

Olen kuluttanut tolkuttomasti aikaa sinun ajattelemiseesi. Olet todella mies josta pidän! Sinussa on särmää, iästäsi huolimatta vielä teräviä reunoja, haastetta. Kuitenkin ihanaa empatiaa ja iän tuomaa pehmeyttä. Silmissäsi näkyy lämpö, pehmeys, ilkikurisuus, poikamaisuus, määrätietoisuus, luottamus. Arvostan sinua. Unelmissani olisit antanut minulle mahdollisuuden. Mahdollisuuden yhteiseen arkeen. Nyt taitaa olla myöhäistä. Tiedostan, että en varmastikaan täytä sinun kriteerejäsi naisena. Olen niin tavallinen, iloinen, sosiaalinen, huolehtiva ja maanläheinen. Tunnut pitävän vähän kovemmista, oman arvonsa tuntevista naisista. Olen ollut sulle vaan työpäivien piriste ja hassuttelukaveri. Pitkän aikaa minäkin suhtauduin sinuun niin... Nyt mä ihastuin pari kuukautta sitten. Uskon, että tiedät sen. En aio asialle tehdä mitään, annan tunteiden hälvetä tai opin elämään niiden kanssa. Aion vastaisuudessakin katsoa takaisin, silmiisi. Heittää flirttiä, leikitellä. Olen vahva, pystyn siihen, vaikka haluaisin paljon enemmän. Olen ymmärtänyt, että sinä et halua ja kunnioitan sitä ja elämääsi. Olet ❤. Olet mies, jonka varmasti on moni nainen huomannut ja rekisteröinyt verkkokalvollaan. Itse en ole varmastikaan nainen, jonka miehet huomaavat. Olen nainen, jonka miehet huomaavat, kun tutustuvat. Tälläisiä miehiä kyllä perässä roikkuu, mutta ei kiinnosta. Tiedän, että välillämme olisi suuria esteitä, mutta este jota en voi poistaa/ ohittaa, olet sinä. Sinä et halua. Toivon, että luet tämän ja tiedät miten tärkeä olet minulle! Olet työpaikan tuki, luottohenkilö, hyvän mielenituoja, ystävä, silmänilo, päiväuni...
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja muista minut. Minulle voit puhua luottamuksella. Vaadi itsellesi arvostusta, jonka olet todella ansainnut. Älä anna kenenkään rajoittaa elämääsi. Mustasukkaisuus ei aina ole välittämisen muoto. Se voi olla hallinnoimista. Sairasta valtaa. Arvosta itseäsi. Kaikilla meillä on menneisyys ja olemme voineet tehdä vääriä valintoja ja virheitä. Anna ne myös itsellesi anteeksi.

Ystävyydellä ja haaveilla höystettynä tämä "kirje" on sinulle tumma silmälasipäinen J mies.

Pidän sinusta ❤.

81

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse-olen-kokenut-saman

      Surullinen ja kaunis kirje. Huokuu aitoa välittämistä. Voimia sinulle kirjoittaja. Yksipuoliset tunteet vievät voimia, mutta myös kovettavat.

    • KaunistaLuettavaa

      Oih!

    • J-mies

      Kaunis alku ja ruma loppu. Flirttailet ja leikit J-miehen kanssa työpaikalla. Kirjoituksen lopuksi manipuloit kuitenkin miestä hänen vaimoaan vastaan. Tyypillistä toimintaa. Et halua jäädä toiseksi, vaikka niin väität. Mies on naimisiin mennessään jo hyväksynyt tietynlaiset rajoitukset, kukaan ei häneltä vaadi muita rajoituksia. Lapsellisena ajattelet, että vaimo on se joka pilasi sinun mahdollisuuden onneen, mutta kuten itsekin sanoit, mies ei halua. Tälläinen manipuloiva kirjoitus on aika epätoivoista sinulta. Älä enää tee sitä tumma J-nainen, se tekee sinut naurettavaksi. Jätä puolisoni rauhaan!

      • TummaJminäkin

        En väitä, että vaimo olisi pilannut mitään. Toivon heille onnea! En aio edelleenkään tehdä asialle mitään. Tähän asti olen vastannut hänen flirttiinsä ja katseisiinsa. Aion tehdä niin myös jatkossa. En muuta omaa toimintaani. En siis aio vikitellä varattua. Hyväksyn tilanteen. Etkä tiedä omaa parisuhdetilaani? Saatoin olla kuitenkin se, jota tämä mies halusi ensimmäisenä... mutta kieltäydyin, koska elämäntilanteeni oli silloin sellainen. Harvalla miehellä istuu pelkääjän paikalla ykkösvaihtoehto... Se myös sinun tulisi hyväksyä... Miten muuten nimimerkki J-mies voi kirjoittaa puolisonsa rauhaan jättämisestä? Jahtaako joku hänen puolisoaan? Sinun ei tarvitse olla mustasukkainen jos olet hänen puolisonsa. Uskon, että hän pysyy liitossaan jatkossakin. Se jää teidän kahden selvitettäväksi miksi? Pysyy. En todellakaan halua olla toinen nainen, joten ei huolta! Tämä "kirje" oli vain tunteen purkausta, joka auttoi. Jatkakaa te rauhassa elämäänne ja minä myös. En tartu, vaikka syötti olisi miten hyvä.


    • yhbvgb

      jäääänäääää, jaaanaaa...........naiset ei osaa salata mitään

      • VarmaaTietoa

        En ole Jaana.


      • EiVarmaaTietoa

        On tää Jaana!


    • voisaa....ta....na

      Nyt täällä on yks kiukkunen akka, mitä vit....tua sinä esität mulle mies kotona.

      • kyttäkaksikko

        Oih, pitkän avioliiton onnea. Tosiasia on, että osa liitoista on onnellisia, joskus niissä pitää tehdä työtä ja lillä sattuu. Osa liitoista on yrityksistä huolimatta onnettomia, jos niihin jää lasten, talouden tms.syiden takia niin voihan sitä nyt itsellensä hieman onnea hakea toista loukkaamatta ja ainahan sitä voi myös erota.


      • TummaJminäkin

        Anna miehesi olla. Ei hän se kuitenkaan ole, josta kirjoitin. Jos on mitään ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Varattu on varattu! Ihmiset nyt vaan tuntevat ja se on normaalia. Ole onnellinen jos olet hänen❤. Pidä hyvää huolta ja arvosta sitä mitä hän on valmis tekemään, laittamaan likoon vuoksesi!


      • ijhjuh

        Puhuit aloituksessa mustasukkaisuudesta, että se on hallitsemista. Miehen elämän rajoittamisesta ym. Sitten vielä kaunistelet asioita perään. Haluat pelkääjän paikalle koska olet miehen ykkösvaihtoehto. Miehen pitäisi antaa olla, ymmärrätkö mitä kirjoittelet. Se on aivan sama kuka täällä kirjoittaa, mutta työpaikan flittailijalla joka myös sitä jatkaa, ei ole puhtaat jauhot pussissa. Olet tiiviisti miehen kanssa tekemisissä ilmeisesti kun tiedät näin hyvin parisuhteen tilan. Paljastat tänne kirjoittamalla itsesi, vaikkei sitä tiedetäkään kuka olet. Tajuatko, ettei kaikki naiset halua olla avioliitossa pellen kanssa.


      • ohohoh

        Onks J-mies tehnyt väärän valinnan sun mielestä. Mitäs se J-mies sanoo. Aloittajalla on kova itseluottamus ja aika varmasti suhteessa J-mieheen. Kirjoitus todella paljastava. Kannataako tänne purkaa. Onko se sinusta järkevää. Pura vaikka ystävällesi.


      • Saanko-hymyillä-teille

        Jos se on teksteistä päätellen mies, joka flirttaa? Täällä on kymmeniä kirjoituksia siitä, että flirtti ei tarkoita mitään.... Itseltäni kyllä tarkottaisi, mutta en flirttaile. Ei tuo nyt mun mielestäni kaunistelua ollut. Oli toteamus, että pidä ukostasi hyvää huolta ja rakasta. Aloittajanainen ei aio viedä asiaa eteenpäin. Oletko itse tälläinen hallitseva kumppani, kun noin tekstin tulkitsit? Mä näen tekstin hyvästeinä aloittajan tunteille, koska mies ei halua häntä. Kokee ainakin niin....( mä en usko, että tuollaista aloitusta saa kukaan aikaan jos ei vastakaikua ole saanut..). Eikö sun pitäis nyt nauttia, että ei halua miestäsi? Ei koe niin hyväksi paketiksi, että olisi tuskan arvoinen. Mitä tämä teksti paljastaa? Se, että tapaavat työpaikalla? Satunnaisesti? Ehkä? Tummat hiukset? J nimisiä on satoja/tuhansia? Mies ehkä naista vanhempi? Yleistä? Minusta täällä on iskenyt se palsta harha!!!!!!! Ei hyvää päivää. Mustasukkaiset naiset miettivät onko mieheni tumma, ei prkl hänellä on rillit ja käy töissä :D


      • PalstaHarhaaHyvinkin

        Toi on hyvä: tummat hiukset, rillit, käy töissä ja Suomessa nimi alkaa J:llä. V...tu se on mun äijä! Mä niin suutun 😂😂😂😂


      • hahmikäaloitus

        Aloittaja alkoi tämän palstaharhan taas ilkeilemällä miehen parisuhteesta. Mun mies on vaaleee


      • Bensaa_liekkeihin

        Lainaus aloituksesta: . Vaadi itsellesi arvostusta, jonka olet todella ansainnut. Älä anna kenenkään rajoittaa elämääsi. Mustasukkaisuus ei aina ole välittämisen muoto. Se voi olla hallinnoimista. Sairasta valtaa. Arvosta itseäsi. Kaikilla meillä on menneisyys ja olemme voineet tehdä vääriä valintoja ja virheitä. Anna ne myös itsellesi anteeksi.

        Onko tämä ilkeilyä? Meistä kukaan ei tiedä onko mies kertonut tuntevansa näin? Onko tämä aloittajan oma päätelmä? Mies voi nauttia, että kumppani antaa itsestään mustasukkaisen vaikutelman?

        Miehenä sanon, että tuo etupenkki teksti on ikävän usein totta! Uskon, että naisillakin.

        Jos suurta tunnetta ja rakkautta olisi molemmin puolin. Kaatakaa esteet! Elämä on niin lyhyt, että ei saa miettiä liikaa. Vaikeudet ovat voitettaviksi.
        Nainen kyllä antaa ymmärtää, että ei usko miestä kiinnostavan.
        Mä kiinnostuisin kyllä jos joku daami tuntis mua kohtaan jotain tuollaista. " Liha on heikko". Niin tää maailma vaa pyörii ja akat haukkuu!

        " Tulin, näin ja voitin"!


      • Kylläsekohtsutkaataa
        Bensaa_liekkeihin kirjoitti:

        Lainaus aloituksesta: . Vaadi itsellesi arvostusta, jonka olet todella ansainnut. Älä anna kenenkään rajoittaa elämääsi. Mustasukkaisuus ei aina ole välittämisen muoto. Se voi olla hallinnoimista. Sairasta valtaa. Arvosta itseäsi. Kaikilla meillä on menneisyys ja olemme voineet tehdä vääriä valintoja ja virheitä. Anna ne myös itsellesi anteeksi.

        Onko tämä ilkeilyä? Meistä kukaan ei tiedä onko mies kertonut tuntevansa näin? Onko tämä aloittajan oma päätelmä? Mies voi nauttia, että kumppani antaa itsestään mustasukkaisen vaikutelman?

        Miehenä sanon, että tuo etupenkki teksti on ikävän usein totta! Uskon, että naisillakin.

        Jos suurta tunnetta ja rakkautta olisi molemmin puolin. Kaatakaa esteet! Elämä on niin lyhyt, että ei saa miettiä liikaa. Vaikeudet ovat voitettaviksi.
        Nainen kyllä antaa ymmärtää, että ei usko miestä kiinnostavan.
        Mä kiinnostuisin kyllä jos joku daami tuntis mua kohtaan jotain tuollaista. " Liha on heikko". Niin tää maailma vaa pyörii ja akat haukkuu!

        " Tulin, näin ja voitin"!

        Mää oisi kans ihan liekeissä jos joku must noin kirjoittais. Liha on heikkoo tääläkin!!!!!!!!!!!


      • palstaharhailijahaha
        PalstaHarhaaHyvinkin kirjoitti:

        Toi on hyvä: tummat hiukset, rillit, käy töissä ja Suomessa nimi alkaa J:llä. V...tu se on mun äijä! Mä niin suutun 😂😂😂😂

        Keksin aloituksen perusteella kolme J:tä joihin kuvaus voisi sopia. Tarkoittaako tämä nyt sitä,että kirjoitus on tehty kaikille kolmelle. Varmasti tarkoittaa!


      • heheeee

        Näinhän se oli työpaikalla J-nainen ja kaksi J-miestä.


    • viisauttavan

      Pitkä avioliitto..........hmm........se kel onni on sen kätkekööt.........pitää kateelliset loitolla.

    • lololooooooo

      Täällä joku salarakas naine kyttää josko joku ukkomies kirjoittelis ikävästään häneen, ku se vaimo on niin huono ja parisuhteessa on jotain vikaa. vit.... mitä pashaaaa

      • ihmisetonerilaisia

        Niin rakkaushan on sallittu sinkkujen välille. Miksi ottaa näitä noin vakavasti, iät ja ajat ihmiset on tuollaista tehnyt ja rohkeimmat on temputkin tehnyt, mutta miksi niitä tänne toitottaa ja jos toinen ei ole ollut luottamuksen arvoinen suhteessa ja muutenkin kaikki kuollut niin miksi toisenkaan pitäisi olla. Silloin voi tarttua hetkeen tai sitten ei. Jokanen tyylillään.


      • Sesiitä

        Rohkeimmat on temputkin tehnyt? Kyllä he ovat kaikkein ressukoimpia ja heikoimpia ei mitään rohkeimpia! ja sit kitistään ja roikutaan ei edes eroamaan ole......voi voi.


      • EiKatkeruusKannata

        Tuo on kyynisyyttä! Olet varmasti sairaalloisen mustasukkainen tms. Ehkä olet petetty ja jätetty. Ehkä et pystynyt olemaan tarpeeksi hyvä. Näyttämään arvostustasi. Vaadit vaan. Elämäsi rakkaus on mennyt ohi ja nyt tilanteesi on tuo. Tunteet tekevät tepposia ihmisille ja tulee tekemään. Juuri alkuperäinen aloittaja kirjoitti, että antaa asian olla. Arvostettavaa minusta, koska tunteita selkeästi hänellä on. Kauniita tunteita tätä miestä kohtaan. Harva meistä saa tuollaisia tuntea ja jos käsittelyssä auttaa anonyymi kirjoittelu niin hyvä!


      • ihmisetonerilaisia

        Sorry nyt vaan, mutta minä en usko elämän rakkauden niinvaan häipyvän vaan jos aloittajakin toista rakkautenaan pitää, edes puolen elämän niin kertoo ne kauniit ajatukset ihan irl sille toiselle, vaikka se toinen olisi varattu.
        Ja jos ei sitä rakkauttaan saa niin miksi ei hakisi läheisyyttä ja seksiäkin sellaiselta, jonka nyt vaan jossain tuntee hyväksi. Onnellisissa liitoissa elävien varattujen ja seksistä tykkäämättömien sinkkujen on ilkeää ruveta toisia arvostelemaan. Harva väkipakolla ketään varattua luolaansa raahaa.


    • sivullinenn

      Ihmettelen myöskin näitä manipuloivia kirjoituksia. Tuntuu kuin kukaan ei nykyään oikeasti kaipaa sinkkuna sinkkua tällä palstalla, vaan kohteena on jonkun toisen puoliso. Tämä kanava on joillekin varmaan ainut seurustelukanava satunnaisten tapaamisten lomassa. Ai kuinka kivaa elämää. Jotkut eivät ole koskaan edes puhuneet toisille ja jo oletetaan, et kohde on rakastunut häneen.
      Täytyy olla ihminen sekaisin, kun ei osaa ihmissuhteita muutoin hoitaa. Mollataan ja manipuloidaan parisuhteita ja itse itketään täällä. Välillä se Jumalakin sekoitetaan tähän paskaan.

    • vanahaviisaus

      Pitäkee jumala mielessä ja housut jalassa.

    • ehku

      Aloittaja on aika v:mäinen nainen, katala käärme.

      • Mitä_sä_höpötät

        Shhhh zhhhiiihzz Siinä suhisee.


    • J-naiselle

      Aloitaja palstaharhoissa alkoi puhumaan jonkun J-miehen vaimolle. Kirjoitin tähän ketjuun sori en ole kenkään vaimo, ehkä sinun älykkys ei riitä tälläiseen. Olen pahoillani.

      • EhkäOletSyystä

        Niin varmaan juu. Kenen tyhmyydestä kertoo ja mikä? Taidat tosiaan olla huolissasi miehestäsi ja suhteestasi.


      • Ei-oo-todellista

        Sä se T-Y-H-M-Ä olet.


      • Ihanälytöntä

        Tämän palstan paskin puoli on juuri tuollaiset höpö höpö naiset, jotka ovat katkeria pelkureita. Miksi teet tuollaista? Kateudesta kai.


    • TummaJminäkin

      Aikuisten oikeesti. En halua mollata ketään enkä tunne teistä ketään, ehkä... Tämä siis siksi, että kyseessä anonyymipalsta! Kirjoitin vain tunteeni. Tunteeni hänelle, hänestä. Itse en voi tunteilleni muuta, kuin tukahduttaa. Tukahdutankin. Ajattelin, että jos hän lukisi ihan sattumalta tämän ja ajattelisi, että ei halua minua niin antaisi minulle tilaa tukahduttaa tunteeni. Nyt tunnen, että kipinät sinkoilevat vailla tarkoitusta, kun kohtaamme. Voi olla, että älykkyyteni ei riitä tänne palstalle tai tunne-elämään, mutta siihen se riittää, että tiedän milloin lopettaa. Minä lopetin. Lopetin, koska en halua loukata ketään. En myöskään itseäni. Pelkään myös, että hän loukkaisi minua. En halua luopua siitä ihanasta kuvasta, jonka olen hänestä luonut. Haluan ajatella, että maailmassa on yksi täydellisesti minun makuuni oleva mies! Mies, jonka jätän unelmiini omaksi ritarikseni, pelastajakseni, turvakseni, ilokseni, lämpimäksi aalloksi kehossani, ihanaksi muistoksi, tueksi, kipinäksi elämästä, helläksi huomioksi, huumoriksi, yhteisiksi nauruiksi, vakaviksi keskusteluiksi. Jatkan omaa valitsemaani polkua, vaikka sydän kipuilisi. Minä pystyn! Tiedän, että hän jatkaa jos mitään huomasikaan koskaan. Antakaa minun pitää tunne! Olette kovin julmia, vaikka minä vain kirjoitin. Ette tiedä asiasta mitään muuta, kuin tukehtuvan naisen muutama rivin kirjoitusta. Siltin olette tuomioita ja ohjeita jakamassa. Minä olen vain nainen johon määrätietoinen flirtti ja huomioiminen tehosi, liian helpolla! Myönnän, liian helpolla, tilanteeni huomioon ottaen. Hänen tilanteensa huomioon ottaen. Olen pahoillani teille kaikille, jotka tunteeni tuomitsevat. Te olette hyviä ihmisiä. Oikeudenmukaisia ja empaattisia. Tunteilleni en voi siltin mitään! Voin vain hallita ja tukehduttaa niitä. En ole ikinä kuvitellut, että hän herättäisi minussa mitään tälläistä kaipuuta kosketukseen ja himoon. Kyllä, olen niin paha ihminen, että kuvittelen millaista olisi jos saisin painautua nyt häntä vasten. Miehekkäät kädet ottaisivat minut otteeseensa. Miltä hänen käsi tuntuisi niskassani, hellänä ja vaativana. Halutessaan minua. Saa näistä haaveista tuomita. Haaveita ei voi kukaan haukkua pois. Saan haaveilla. Ja vain haaveilla. En tee asian eteen edelleenkään mitään muuta!

      • Jkiuytgg

        Varmasti panisin!


      • Vaistokertoomiehel

        Minäki rillit päässä takaapäin. Heti. Jos hyvä ottaisin omaksi. Heti.


    • vappaamiess

      Sanoisin kyllä tossa tilanteessa miehelle, että voisitko lopettaa flirtin. Haluat vaan jatkaa tunteiden vankina oloa. Kostutko siitä, uneksitko yölläkin.

      • VaikeetaTajutaMiehe

        Aloittaja tuntee, että mies ei halua häntä? Musta se on erikoista, jos mies flirttaa niin eiköhän jotain halua? Taitaa olla jonkin asteen pelimies jolle osui kohdalle aika vahva nainen ja väsyttää sitä eli ap:ta.? Mä miehenä ajattele että kyllä tuon miehen täytyy haluta kun tollasia tunteita saa aikaan naisessa. Taitaa tosiaan pelätä. Onko ap kin varattu osat kohista saa sellaisen tuntee aikaa. Onko sillä joku hullu ukko jota mies pelkää.


      • KerrosMeilLoputkin

        Hullu-ukko Huittisilta vai miten se menee? Mä uskon kyllä myös tuohon, et jokin kumma juttu mitä tässä ei kirjoitella jarruttaa miestä toimimasta... pelimiehenä ei ehkä oo uskaltanut tarttuua, koska on oikeat tunteet. Tietää, että keitto olis jo valmis. Ja jos oikeesti koton mustasukkainen nainen niin ei jaksa sen huutoo vaikka ton J naisen haluiskin. Ei ne muuten flirttaa toisilleen, seksii siitä ainakin koht tulee. Jos tuo nainen antaa? Jätkä vetäytyy ja antaa kuvan, et ei kiinnosta ku pelkää itse. Tai tietää et ton koukkuun mä jään. Hmmm milloin tulee jatko-osaa?


    • fgvtfg

      Voipii olla. Kolmoisdraamoissahan tapahtuu kaikenlaista. HUH Pleijerihän flirttaaja on, ehkä molemmat. Kohta joku käräyttää.

      • KissMyHand

        Flirttailusta? Taitas nuo kyllä kohta naija naksuttaa tai ovat ehkä jo. Nainen kirjoittaa jotenki älykkäästi tunteillaan on kyl pleijeri ehkä ite.


    • NainenJnaiselle

      Edustan vähemmistön näkökulmaa selkeästi, koska toivon, että saat vielä mahdollisuuden näyttää tuolle unelmiesi ritarille, josta kirjoitat todella kauniisti sekä kunnioittavasti, miten paljon tunnet häntä kohtaan. On kyse miehestä tai naisesta, joka minä olen, haluaisin tuntea, että vierelläni on ihminen, joka ajattelee minusta noin. Sellaisia emme juuri kohtaa, välitöntä rakkautta. Jos olette työkavereita olette kyllä nähneet toisistanne monia erilaisia puolia ja aina työssä ei ihminen ole parhaimmillaan, väsyneenä ja kiireisenä.

    • En.tiedä.oisko.nää

      Tätä ketjua lukiessa musta alkoi tuntumaan, että tunnen aloittajan... Taidetaan olla samalla työpaikalla. Siellä on ainakin pari J:tä jolla on epäilty olevan suhde. Ekaa kertaa kuulin asiasta töissä varmaan kaksi vuotta sitten. Jos nämä on nämä, niin kuuluisivat kyllä yhteen. Ovat selkeesti sielunkumppanit, vähän outoja, snobeja, härskiä huumoria ja sujuva sanaisia. Näyttäisivät ihan parilta. Voisko olla? Voi jepoulis peppulis! Tämä oli yllätystä!

    • meesmä

      Ollaan varmaan samalla työpaikalla kun kaks J:tä on siellä hyvissä väleissä, mutta mitäs me sille vaimolle tehdään. Mieheltähän ei kysytä kun sillä ei ole aivoja.

      • En.tiedä.oisko.nää

        Siis oltaisko me molemmat samalla työpaikalla näiden J:den kanssa? En usko, kun nämä ovat molemmat nokkelia. Aivot ovat siis molemmilla. Mille miehelle? Siis J miehelle? Mitä sille pitää tehdä? Ei taideta olla samassa työpaikassa!


      • MistäSitäVoiTietää
        En.tiedä.oisko.nää kirjoitti:

        Siis oltaisko me molemmat samalla työpaikalla näiden J:den kanssa? En usko, kun nämä ovat molemmat nokkelia. Aivot ovat siis molemmilla. Mille miehelle? Siis J miehelle? Mitä sille pitää tehdä? Ei taideta olla samassa työpaikassa!

        Raadollinen ketju luettavaksi. Nainen tuntee olevansa yksipuolisten tunteiden kourissa ja osa kommentoijista näkee toisin. Taitaa J:t keskenään viihtyä, koska munkin duunissa on sellaiset :D Niiden kipinä on kyllä molemmin puolista. Sen nyt vaan näkee. Toiset kyllä aistii jos on lähellä ovat. Katseita flirttailua naurua ja välillä sanaton hiljaisuus vilkaisu jne. Mä en kyllä heti usko, että näistä kumpikaan täällä kävisi. Ovat sen oloisia.


      • näinseonn

        Kaikenmoisia arvauksia sitä onkin itse kaipaan ennenkaikkea sitä, että mies on mies isolla M:llä.


      • Hytsdf

        Munalla?


      • Sähkökatkos.ei.toivottu
        MistäSitäVoiTietää kirjoitti:

        Raadollinen ketju luettavaksi. Nainen tuntee olevansa yksipuolisten tunteiden kourissa ja osa kommentoijista näkee toisin. Taitaa J:t keskenään viihtyä, koska munkin duunissa on sellaiset :D Niiden kipinä on kyllä molemmin puolista. Sen nyt vaan näkee. Toiset kyllä aistii jos on lähellä ovat. Katseita flirttailua naurua ja välillä sanaton hiljaisuus vilkaisu jne. Mä en kyllä heti usko, että näistä kumpikaan täällä kävisi. Ovat sen oloisia.

        Tuo on totta, että toiset kyllä näkee sen mitä ei ihmiset vielä itsekään tiedä. Sellainen sähkö on toisillekin näkyvää. Ehkä ap naisen kannattaisi kysyä mitä joku muu näkee? Siis vaikka siellä töissä.


    • TummaJminäkin

      Uskomatonta miten paljon ajatuksia kirjoitukseni teissä on herättänyt. Onneksi kaikki eivät koe tunteitani sairaina. Olisi kyllä ollut huomattavasti mielekkäämpää jos hän olisi tämän lukenut ja vastannut jollain tavalla. Kiittänyt mielenkiinnosta, kuten tuloksettoman työhakemuksen lähettäjälle ilmoitetaan. Se olisi ollut kontakti varma merkki, että olen valinnut oikein, kun unohdan ja tukehdutan tunteeni. En voisi kuvitella, että kukaan teistä on samalla työpaikalla kanssani. En usko, että tuosta yhteisöstä täällä käy kukaan, ei myöskään hän jolle kirjoitin. Jossakin yllä olevassa kommentissa pohdittiin, että olen rakastunut. En ole. Rakastumisen tunne tulee ajan ja läheisyyden myötä. Tämä on ihastumista. Perhosia vatsassa, kutinaa varpaissa, kihelmöintiä sormissa, sähköisiä iskuja kehossa, unelmointia, haaveita. Tukahdutettuja tunteita. Uskon siis tämän miehen arvailevan tunteideni tasoa ja jos mies oikeasti minut/ minua haluaisi hän olisi toiminut sen eteen. Eli nämä ovat säälittävän varattuun ihastuneen tunteen purkauksia. Purkauksia siksi, että en halua tehdä asialle mitään. Pelkään ja annan asian olla. Kiitos monista ajatuksistanne ja arvailuistanne, mutta totuus on meidän sydämmissämme ja ne eivät varmaan koskaan saa kohdata. Se minun on hyväksyttävä. Unelmoin siltin, jotta jaksan. Mies olet ❤ tänäänkin osoittanut olevasi arvostettava ja ammattitaitoinen. Jämäkkä, huumorintajuinen, hellä ja pidättäytyvä, joten viimeisin kertoo sen mitä täytyy. Teistä se on varmasti ihan hirveää, mutta luulen, että olen hänelle valmis aina jos hän niin haluaa. Olen kamala ja likainen sekä iljettävä, mutta rehellinen. Huijaan tässä tilanteessa toisia ja olen itsekäs. En kuitenkaan niin itsekäs vaan pelkuri, että en mene ja kerro hänelle mitä tunnen. Antaa olla!

      • Miehellä.on.tunteet.aina

        Taidat olla sellainen romantikko ja tunteiden tulkki :) Voisit kuvitelmissani kirjoittaa työksesi. Olet hellä ja äidillinen ihminen. Tämmöinen renttu ei yleensä sellaisia kiinnosta vaikka juuri tuollaisen naisen haluaisin. Nuo tunteet minua kohtaan. Ole rohkea ja kerro nämä tunteesi miehelle, kirjoita kirje jos et uskalla ilman.


    • Et-taida-olla-hän-vai

      Olipas paljon mielipiteitä ja tunteita. Itselläni samanlaisia tunteita erästä naista kohtaan. Hän on J nainen, mutta hänelläkin on silmälasit. Ja taitaa moni jantteri olla hänen perässään, vaikka on varattu. Töissä juuri huomaa, kun tulee positiivisuudellaan paikalle, alkaa jätkien silmät loistaa.

    • Työtön_läski-mies

      Olikohan minulle?

    • Mulle-tää-muija

      Tää on kyllä mulle. Huomenna vaihan nimeni Juhaksi, värjään tukkani piki mustaksi ja rillit on jo. Eli te muut äijät voittte unohtaa tän.

    • Suomimies.haaveilee

      Aika moni suomalaismies tahtoisi olla juuri tuota naiselle. Minä jo 54 vuotiaana miehenä en voi kuin haaveilla olevani tuota kaikkea jollekin. Tunteesi ovat aidot ja kaikesta huolimatta tuntuvat puhtailta. Toivon, että tuo kirjoitelmasi mies tietää ja miettii mitä päästää ohi. Jos tunteesi on torpattu. Onko.

    • Klopiiigh

      Tunnepitoinen ketju.

    • ollako

      Kirjoitettiin kyllä myös ironisesti, mutta eihän sitä kaikki tunne kuohuissaan tajua. tsemppiä aloittajalle. Toisaalta aloittajan tunteiden purkaminen tänne on hyväkin, kun hän saa erillaisia näkökulmia asiaan. Esimerkiksi sen että ympärillä olevia ihmisiä ei voi huijata, ihastuminen näkyy.

      • HetkenSeHämmentää

        Ihastuminen todella näkyy. Itse en ole kyennyt sitä piilottamaan ja se vaatii kyllä ap:lta kovaa työtä. Toivon, että tietää mitä tekee. Jos mies sulle flirttailee, katsoo silmiin, huomioi erilailla, kuin toisia. Ennen kaikkea herättää sinussa näin voimakkaita tunteita, on hän myöskin ihastunut todennäköisyydellä 99,9! Kerro tunteesi hänelle.


    • TummaJminäkin

      Huomenta, teille kaikille! Onpa täällä ollut aktiivista illan ja jopa yön aikana. Mua ihan ihmetyttää miten monia tekstini on kiinnostanut. Selkeästi herättänyt monenlaisia tunteita. Luin osan kommenteista, jopa useaan kertaan. Miettien mitä asialla tarkoitetaan. Miesten, oletan, että miesten kirjoituksista paistaa se, että me naiset ollaan aika vaitonaisia tunteistamme. Pitäisi olla rohkeampi. Uskon, että on muitakin jo aikuisia naisia, jotka tuntevat nämä tunteeni jotakin hänelle erityistä miestä kohtaan. Kirjoitukseni voi olla ironinen, olen itse ironinen persoona. En koskaan tule kirjoittamaan hänelle kirjettä. Se aika on mennyt minusta ohi. Totta, että tunteet näkyvät. Yritän ne peittää. Minulla ei ole tässä tilanteessa vaihtoehtoa. Mies on ollut minulle pitkään läheinen ja flirttaillut, huomioinut, hassutellut paljon. Ollut poikamaisesti ilkikurinen. Nyt olen aistinut hänessä harkitsevaisuutta, ehkä vetäytymistä, jonkinlaista ujoutta ehkä pelkoa. Välillä jotenkin nolona välttää kunnon katsekontaktia ja on sellainen erilainen. Kuitenkin välillä on kuten ennenkin. Silmät hehkuen, karismaattisesti flirttaa ja on ihan äijä! Tulkitsen nämä merkkinä, että en jatka asiaa mitenkään muuten, kuin vastaamalla hänen juttuunsa. En halua olla mikään tyrkky. Minä olen jo todennäköisesti puolessa välissä elämääni ehkä voin vähän olla vajaa tuosta ajasta, kuka tietää. Tiedän jo mitä haluan, mutta myös haluan kunnioittaa. Minulla on elämässäni ollut tasan kolme suhdetta. Kaksi lyhyttä ja yksi pitkä... joka... En siis koe olevani mikään seksi-Seija tai eroottinen-Elina. En ole myöskään tuntenut tälläistä seksuaalistavetoa, koskaan aikaisemmin. En myöskään sitä, että miten helppo on jutella ja katsoa silmiin. Miesten kommenteissa oli näitä tyypillisiä panisin juttuja. Kyllä, minäkin panisin häntä. Haluaisin edes sen yhden yön. Tuntuu pahalta miten ihoni pyytää, jonkun vieraan ihmisen kosketusta. Kaikki osat kehossani haluavat tuota hurmuria. Uskon kuitenkin, että jos hän haluaa. Hän myös näyttää sen. Toimii niin. Painaa minut, vaikka rappukäytävässä tai huoneessaan, huoneessani selkä seinää vasten. Painautuu minua vasten ja ottaa kasvoni käsiinsä suutelee ja lopun näen liian usein unessani. Unessani näin myös viime yönä, jotain kaunista, tunteellista, kiellettyä ja likaista. No se on vain uni! Toivon hänelle hyvää päivää ja muutamaa lämmintä ajatusta minusta. Tiedän en saisi, mutta toivon kuitenkin. Nyt, kun täällä on ollut aktiivista keskustelua tunteista ja ns merkeistä tunteista. Joku voisi ystävällisesti tehdä miehenä minulle yhteenvedon näistä kirjoituksistani. Miksi mies toimii näin. Olenko oikeassa? Täällä palstalla on ollut paljon keskustelua, että flirtti ei tarkoita mitään? Niin enkö ole silloin mahdollisesti tulkinnut häntä oikein.

      • nämäonniinnäitä

        Sinun kirjoituksesi alussa oli ihan nätti, mutta ketjun pidetessä se valitettavasti paljastui pelkäksi trolliksi ja että haluat pilkata vahvasti tuntevia ihmisiä, leikkien heillä. Lisäksi miehen kirjoitus selkeästi. Kirjoitat haaveilevasi sitä ja tätä ja sitten toteat, että ei nyt enää. Kirjoitat tunteista, mutta toisaalta pelkästä panosta. Itsekin funtsinut, että ihminen vaan kaipaa kosketusta ja fyysistä läheisyyttä ja silloin voi jonkun vaan kosketus tuntua hyvältä, mutta ei siihen tuollaista tunnetekstiä silloin pidä yhdistää.


      • TummaJminäkin

        Olen nainen ja kirjoitan tuntemuksistani. En ole trolli tai välillä tuntuu, että koko elämän trolli. Peikko koko omassa elämässäni. Minä naisena tunnen, että kosketuksen kaipuu ja toista kohtaan tuntema himo ovat myös kauniita ja ainutkertaisia asioita. Käsittelen omia tunteita ja haaveitani kirjoittamalla täällä. Oikeasti yritän unohtaa, mutta tälläistä tunnetta on vaikea unohtaa! Mieli taistelee tunnetta vastaan. Olen pahoillani jos kirjoitukseni ei ole sinulle aito ja uskottava, mutta jokainen tunne pelosta, ihastumisesta, jännityksestä, himosta, lämmöstä ja sekavista ajatuksista on mulle totta!


      • huokausten
        nämäonniinnäitä kirjoitti:

        Sinun kirjoituksesi alussa oli ihan nätti, mutta ketjun pidetessä se valitettavasti paljastui pelkäksi trolliksi ja että haluat pilkata vahvasti tuntevia ihmisiä, leikkien heillä. Lisäksi miehen kirjoitus selkeästi. Kirjoitat haaveilevasi sitä ja tätä ja sitten toteat, että ei nyt enää. Kirjoitat tunteista, mutta toisaalta pelkästä panosta. Itsekin funtsinut, että ihminen vaan kaipaa kosketusta ja fyysistä läheisyyttä ja silloin voi jonkun vaan kosketus tuntua hyvältä, mutta ei siihen tuollaista tunnetekstiä silloin pidä yhdistää.

        Samaa mieltä, miehen tekstiä ilmi selvästi.
        Trollallaa...


    • tämätyöpaikanJ-naiselle

      Sinun ihosi pyytää vieraan miehen kosketusta. Miehillä on ihastuessaan sama tunne, mutta ne sanoo sen eritavalla....PANETTAA...ehkä se sitä on juuri sinullakin. Ihminen ei tässä paljoa poikkea eläimestä, ainoastaan niin, että ihmisellä on aivot, jotka ohjaa käyttäytymistä.

      • voivoiteit

        Panetus ei kyllä vaadi ihastusta tms.. Minusta, joku reipas nainen olisiko ollut Roosa Meriläinen?, joka jossain hastattelussa totesi että nykyaika on naisellekin kiva, että jos vaan haluttaa niin voi nainenkin baarissa ehdottaa jollekin pelkkää panoa. Mutta kyllä panetus mielletään yleensä pelkäksi panetukseksi, jos se jollekin on muuta niin ehkä se kannattaa kuitenkin selventää toiselle.


    • häh777

      Kuitenkin aivot ohjaa käyttäytymistä, ollaanko samaamieltä.

      • kerropase

        Aivoissa on tunnelohkokokin mitä se sinulle kertoo?


    • häh777

      Kyllä aivoissa on tunnelohko, se monilla myös toimii. Kutsutaan ihmisen empatiaksi. Kaikilla sitä ei ole, eikä myöskään järkeä. Aloittajalla on järkeä tukahduttaa tunteensa, koska mies on työpaikan varattu J-mies. Tietysti aloitus voi olla täysi feikki, emmehän me kaikkea täällä uskota. Tunnelohkoa kannatta käyttää myös siihen, että haluaako tahallaan rikkoa toisen perheen tai avioliiton. Empaattinen ihminen ei sotke toisten elämää vaan antaa olla ja etsii vapaita ihmisiä.

      • pinnanalta

        Anteeksi nyt vaan, mutta varattu ihminen itse päättää mitä tekee ja mitä ei. Hän osaa myös nätisti sanoa ei, jos suhteensa on hyvällä mallilla. Nätisti voi sanoa niin varattu kuin vapaakin ts. olet kiinnostava ihminen, mutta varattu, tilanne eri jos olet joskus vapaa tms. Se on empatiaa, että toimii nätisti.
        Lisäksi, jos ihmisen perhe hajoaa siitä, että joku on jonkun mielestä kiva ihminen niin kyllä on hataralla pohjalla suhde. Aika paljon valtaa on silloin ihmisellä, jos hän uskoo olevansa perheen hajottaja, ainoa syy eroon. Ihmisillä on mitä moninaisempia selityksiä myös omia pelkoja kohtaan. Lisäksi toisin tähän sellaisen näkökulman, että itse kun suhteessani olen kärvistellyt ja ollut tosi pohjalla ja huonovointinen niin ilman niiden muutamien miespuolisten työkavereiden tukea (tietämättäänkin tukeneet), hassuttelua, jutustelua olisi kyllä mennyt usko koko miessukupuoleen eli varsinkin eroprosessien ja ylipäätään kriisien aikana ihminen tarvitsee lämpöä ja tukea ja aina sinä et edes tiedä mitä kaikkea se lähimmäinen käy läpi. Se on empatiaa.


      • pinnanalta

        Lisäisin vielä sitten senkin, että joillakin varatuilla myöskin suhde esimerkiksi lasten vuoksi pidetään ja nämä etsii sitten seuraa ja läheisyyttä suhteen ulkopuolelta näistäkään et tiedä, jos et puhu tms. Niitä on kaikenmpisia suhteita nykyisin.


    • häh777

      Sinä tunnet minut hyvin. Olen itsekin eronnut. en miehiltä tukea hakenut. Löysin uuden ja vapaan.
      Olen sanonut monelle varatulle miehelle, ei kiitos, mene vaimosi luo, sinulla on hyvä vaimo. Ihminen joka jatkuvasti flirttailee työpaikalla varatun miehen kanssa on hajottaja. Mies voi myös flirtata ja ihastua. Kuvitteleppa mitä elämä on tälläisen miehen kotona, luuletko, että mies on siellä ihana kun saa sinun kaltaiselta ihmiseltä työssä täyden huomion. Ennen ihastumista parsuhde saattoi olla kunnossa, mutta se ihastuminen valitettavasti näkyy myös miehen käytöksestä. Älä kuvitteleminua keneksikään, harvoin kirjoitan omista kokemuksista, mutta tuo alussa on totta.

      • TummaJminäkin

        Aika kovasti tuomitsee minut. Minä en koe edes alkujaan olleeni se, joka tämän on aloittanut. Olen vastannut viimeisinä kuukausina. Vastasin, koska ihastuin. Voi olla, että se on epänormaalia. Minulla nyt vain on tunteet. Omaan huonon itsetunnon, jota monien on ollut vaikea uskoa ennen minuun tutustumista. Huono itsetunto on muovautunut viimeisen 20 vuoden aikana. Syitä en tänne avaa. En halua kirjoittaa tarkemmin, suojelen näin toisia ihmisiä. Olen saanut itsetuntoani koottua ja jos minulla olisi tämä tunne ja nämä eletyt vuodet, kokemukset olisi asiat voineet mennä toisin jo kymmenisen vuotta sitten. Pidin miehestä jo silloin todella paljon. Näin hänet kaukaisena unelmana enkä uskaltanut vastata hänelle, vaikka hän yritti luoda lähempää tuttavuutta. Pelkäsin ja häpesin itseäni. Nyt olen hyväksynyt itseni, mutta edelleen pelkään. En tiedä miten sen tähän kirjoittaisi... Hän on minulle, jotain luonnottoman ihanaa, komeaa, lämmintä, hauskaa, vakautta ja vakavuutta. Hän on silmissäni timanttia! Tunteiden käsittelyä vaatii tämä, koska vain hänen aloitteestaan tästä voisi tulla jotain. En usko, että tätä tapahtuu. En kuvittele olevani mitään tälläistä hänen silmissään, mutta tiedän hänen pitävän minusta. Se näkyy. Muuten olen kokematon tulkitsemaan miehen tunteita. Tämä on minulle uusi tilanne, nämä tunteet. Haluan yrittää olla fiksu ja antaa hänelle rauha. En ole tyypiltäni mikään perässä roikkuja. Kyllä sydämeeni kumpuaa ilo ja lämpö, kun hänet näen. Tulee hyvä olo. Sydämeni taas tuntuu tukehtuvan, kun näen hänet puolisonsa kanssa. Tervehdin ja hymyilen, vaikka tuntuu, että henki lähtee! Teen näin, koska pystyn. En voi antaa tunteen viedä. Pelkään hänen vaimoaan, olemme varmasti monessa asiassa vastakohdat. En uskaltaisi ja haluaisi sen puolison kanssa olla napit vastakkain. Syitä on siis loputtomasti miksi ei! Kuitenkin sisälläni elää pieni toivo, että kohtasimme vapaammissa merkeissä tämän miehen kanssa. Tilanteessa, jossa voisin pysäyttää toisilta ajan. Saisin hetken tuntea hänet ihollani.,, Anteeksi.


      • novoihansentäs

        Jos en kuvittele sinua keneksikään niin miten tunnen sinut hyvin? Jos olet rehti ja reilu niin tulepa kertomaan asiasi ihan livenä minulle, puskista huutelu on typerää ja pelkkää kiusaa.
        Hienoa, jos kumppanin löytää vapaista ja uusista. Itse kuitenkin voisin sanoa sen minkä joku tuolla jo aiemmin, että ihastumista ja rakastumista ei välttämättä voi valita ja päättää, et sinä voi vaan päättää, että tuo on ihminen johon rakastun. Etkä sinä aina edes tiedä onko joku varattu. Lisäksi täälläkin on monin paikoin sanottu, että jos tunteet johonkin toiseen vahvat niin eroa. Harva noita erojakaan ihan sekunnissa hoitelee. Mitä sitten, jos toinen eroaa, osin jopa sen vuoksi, että et kerro että oletkin jo suhteessa tai et halua mitään, koska ette ole jutelleet. Sinusta on ihan fine, että toinen saa ansionsa mukaan, koska nyt sattui vaan rakastumaan. Kaikille rakkaudet ei silti ole kertakäyttökamaa. Entä sitten kun puhut, että miehen käytös ihastuksen ja flirtin vuoksi työpaikalla aiheuttaa huonompaa käytöstä kotona, siinäkin teet yleistyksen. Joillakin flirtti työpaikalla saattaa tuoda yleisesti hyvää oloa ja heijastua kotonakin positiivisesti. Et voi yleistää asioita omien kokemustesi vuoksi.
        Jos todella tunnen sinut nainen, itsekin olen nainen ja arvailuja todellakin itsellä ollut täällä olevasta naisesta miehineen ja miehen kakkosineen. Niin minä todellakaan en kuulu teidän kuvioon millään lailla. En myöskään ole sinua koskaan arvostellut, mitä sinä puolestaan olet tehnyt lukuisista itsellenikin elämässä tärkeistä asioista tehnyt. Lisäksi olet tehnyt paljon oletuksia. Jos siis kuulostaa tutulta niin mikset selvittäisi kanssani asioita.


      • novoihansentäs

        Ja minä vastasin häh777 nimimerkille, kun joku ehti väliin.


    • häh777

      Keskustelupalstalla on erillaisia mielipiteitä, kaikki ei pidä työpaikkaflirttailijoista. En minäkään, hyväksytkö tämän. Olen tehnyt oletuksia, en ole, vaan yleistänyt tätä keskustelua. Voin sanoa tällä palstalla anonyymina omat mielipiteeni. Ethän ole tosissaan pelkoinesi, pelkäät vaimoa. Ihan hyvä pelko. Haluatko leimata minut kun kerron vain omat mielipiteeni. Voit rauhassa rakastua, flirttailla, sekstailla, unelmoida ja mitä tahansa tämän jonkun työpaikan J-miehen kanssa. Eihän se minun asia ole. Kestä kuitenkin kun tänne mieltä purat, toistenkin mielipiteet asioista. Parisuhdetta ei paranna se, että salaillaan asioita. Flirttailuakin on monenlaista. Häpeäisin jos oma mieheni näin toimisi.

      • novoihansentäs

        Ehkä kannattaakin hävetä, et kuule tiedäkään kuinka paljon se flirttaa ja mua kuule harmittaa, että en ole ainoa jolle se flirttaa, perskeles. Tiedätkö sinun kannattaa hävetä vain itsesi puolesta, ei toisyen puolesta kannata hävetä. Ja olet onnellinen omasta hyvyydestäsi. Tiesitkö muuten, että ne hiljaiset on pahimpia ne on kuule heti, että oksat pois....


    • tyhmäaloitus

      Novoihansentäskun sua harmittaa, miksi provosoit täällä ihmisiä. Osuuko sinuun jotenkin?

      • novoihansentäs

        Jos ajatellaan silleen hyvin laajasti kaikkia asioita mitä ketjussa on tullut esiin niin tämähän osuu kaikkii, ihan jokaiseen maanpäällä.
        Tiedätkös mulla on vähän sellainen paha tapa (yritän kyllä suitsia sitä), että jos asiat alkaa mennä silleen toistamiseksi, yksipuoliseksi, utsimiseksi tms. niin minä laitan ranttaliksi. Mutta muuten saako lähettää terveisiä. No, vaikka ei saisikaan, niin lähetän silti eli kaikille kivoille jampoille niin ja tietty sille naiselle, joka itsensä tuosta, jostain tunnistaa, ihan sairaan huipputyyppi. Ja ps.olishan sellainen ritarikin ihan kiva, jos ei kauheita hasrniskoita aina kanna.


    • TummaJminäkin

      Onpas tänne tullut kipakoita mielipiteitä! Keskustelua siis herättää. Minun oma ajatukseni katosi tuonne välii, kun yritin teille selventää omaa tilannettani. Näitä teidän kommentteja lukiessa tulee tunne, että en ole lainkaan ainut nainen johon ovat nämä mitään tarkoittamattomat flirtit tehonneet. Ehkä miehet siis testaavat näin markkina-arvoaan erilaisiin naisiin... Julmaa leikkiä ajoittain. Itseeni todella osui ja upposi. Ei helpolla vaan pitkän ajan kuluessa, useammassa syklissä. Aluksi se oli minullekin hauskaa hassuttelua, mutta en pystynyt estämään tunteitani. Nyt vastaan itse heikkoudestani ja taistelen tunteet taka-alalle. Me ihmiset nähdään elämä niin erilaisena ja tämän vuoksi emme voi tuomita toisen tunteita tai elämän sääntöjä sekä normeja. Jokaisella on niihin oikeus. On hyvä, että jokainen ajattelee elämää erilailla. Vakka kantensa valitsee eli meille jokaiselle on myös vastin kappale. Tai niitä on useita. Jokainen päättää itse mihin leikkiin ryhtyy ja kantaa teoistaan vastuun. Aloitustani on naurettu, pilkattu, haukuttu, solvattu, kuten myös tunteitani täällä. On myös ollut joukko joka ymmärtää tunnettani. Heille ehkä elämän monimuotoisuus on näyttäytynyt. Näyttänyt puolia, joita on vaikea hallita. Itse olen nyt sellaisen tilanteen edessä. Päätän yrittää hallita ja kunnioittaa. Yrittäkää tekin, vaikka toisia kirjoittajia kunnioittaa! Tänäänkin se pieni hetki, kun tätä miestä näin oli minulle suuri. Hän lopetti/rajoitti sen hetken keston. Sanattomasti ilmaisemalla, että juu nyt voit mennä. Koin, että mene! Se on tunne, jota kannan nyt sisälläni ja joka oikeasti sattuu! Sattuu, koska olin hölmö ja ihastuin. Täytyy olla itselleen armollinen ja antaa aikaa parantua omasta hölmöydestäni. Älkää te siitä riidelkö. Joku oli taas tuonne heittänyt, että olen trolli. Aloitus on sitä ka tätä. Aloitus on mun ❤:stä ja on totta minulle, tunteilleni. Oli se teistä miten tyhmää tahansa.

    • hirveennegaahei

      Paljonkon on tolkuttomasti aikaa?

      • TummaJminäkin

        Varmasti satoja tunteja. Varsinkin öisin on aikaa ja joka välissä hänen silmät sekä ihanat miehekkäät kädet ovat mielessäni. Ehkä se on negatiivista, mutta todellista.


    • TummaJminäkin

      Sydän ihan solmussa minä reippaana naisena juttelin tänään ihanan hetken hänen kanssaan. Hetken jolloin hän katsoi minua suoraan silmiin ja jutteli. Ne silmät ovat minulle, kuin lähde. Lähde josta virtaa voimaa ja tukea. Tunnen hänen vierellään itseni rauhalliseksi, ehjäksi ihmiseksi. Olen käyttäytynyt hyvin. Yrittänyt auttaa ja vähän huolehtiakin ❤. Pidin päätökseni, vaikka niin kovasti haluan hänet lähelleni. Iholleni. Olen ylpeä siitä miten pystyn. Nyt on edessä taas päiviä jolloin en näe häntä ja voin vain yrittää unohtaa. Tiedän, että hän tulee haaveisiin ja ajatuksiin näiden päivien aikana monta kertaa. En voi kiistää, että ei tuntuisi epäreilulta joutua hautaamaan näitä tunteita, mutta täytyy nöyrtyä ja tuntea omat mahdollisuutensa. Kyllä mä niin kovasti yritän! Yritän!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe