Ujo tyttö sängyssä?

Ujokomuka

Millainen normaalisti ujo nainen/tyttö on sängyssä? Onko jollain kokemusta?

Tottakai jokainen on erilainen... mutta mahtaako ujous siirtyykö myös sängyn puolelle?

Itse olen kovin kokeilunhaluinen ja utelias sängyssä ja mietin voinko melko ujohkon naisen kanssa edes kuvitella moisia.

23

3351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalisti

      Alku on kompleksinen kun tyttö haluaa, mutta työntää esim käden pois. Sitten jos et yritä uudestaan niin tyttö luulee sinun suuttuneen Yleensä ujo tyttö haluaa ”olla sillälailla” pimeässä.
      Ujoudesta kannattaa puhua kauniisti. Sitten kun ujous helpottaa niin ujosta kotelosta kuoriutuu perhonen jos osaat toimia viisaasti. Sitten ujo palkitsee ruhtinaallisesti sängyssä ujoudesta pääsemisen.
      ”Hiljaisessa vedessä kala kutee” (vanha viisas sanonta)

    • kokenut_panija

      Ujous haihtuu kun pääset sormilla pilluun, Siihen asti on taitaen kiihotettava kunnes oot näin pitkällä. Sen jälkeen on ujoulla niin haluat päällä, että se suorastaan vaatii.

      • silleenkin

        Ei haihdu kaikilta. Tyttöystäväni osoitti ujoutta vielä silloinkin, kun hyväilin hänen vittuaan ja sormeni oli syvällä hänen emättimessään. Kun ihastuksessani kerroin ja näytin, miten hänen vittunsa kostui ihanasti, sanoi, että se on inhottavaa.

        Kyllä hän oli jatkuvasti sekä halukas että torjuva. Loppuhan siitä tuli, vaikka rakastan häntä edelleen.


    • Ujokomuka

      Entä onko joku eksynyt parisuhteeseen ujon naisen kanssa? onko kokemuksia?

    • paninäittis69

      no mulla on kokemusta äitis kaa ko eile nussin sitä niiku brandi lovea sen vagina oli tiukka mutta kyllä ähky ruumis on sun perseessäs

    • Tällainen: Aah! Ihanan tuntusta, ihanan tuntusta, Minä: sattuuko sua? (x3) Tyttö. ei. Minä: kiva panna sua, tyttö: ja sua kanssa.

      • hahahaaaa

        Voihan vittu mitä idiooteja ei voi ku nauraa


      • hahaaaa
        hahahaaaa kirjoitti:

        Voihan vittu mitä idiooteja ei voi ku nauraa

        Kovastippa naurattaa työnnä samalla löylykauha perseeseen,niin naurattaa vielä enemmän.


    • Ujo112

      Minä olen ujo luonteeltani ja se hieman vaikuttaa myös seksissä, totta kai. Mutta jos on taitava kumppani, joka osaa lukea kehoani, niin kyllä se ujous karisee siinä vaiheessa viimeistään kun olen kiihottunut ja haluan toisen sisääni :)

      • Ujokomuka

        Oletko myös aktiivinen osapuoli? Tai koetko että et uskalla kokeilla uusia asioita ujouden takia?


    • hjklgh

      Jos olet valmis panostamaan henkiseen yhteyteen, niin asia ei varmaan ole ongelma. Luottamus on tärkeintä. Jos kuitenkin oletat, että toinen on heti valmis kaikkeen, niin juttu ei tule toimimaan. Ujon kanssa pärjää parhaiten tunneälykäs ihminen. Jos esimerkiksi haukkuu toisen ujoutta, niin peli on menetetty. Ujous ei linkity esim. mitenkään siihen, kuinka rajusta seksistä toinen pitää tms. Rohkeampi voi ihan yksinkertaisesti inhota uusia tai tiettyjä asioita.

      Ujouden hyviä puolia on, että ujo ei yleensä petä, koska ujot ovat muita empaattisempia.

      • Ujokomuk

        Totta, jutussasi on pointtia. ja tuota kysymystä eniten pohdin että vaikuttaako ujous siihen kuinka aktiivine ja kokeilun haluinem ihminen on.


    • Ujokomuka

      Olin jo unohtanut tämän keskustelun... mitä tapahtui sillä välin

      no.. kiitos vastauksista kaiketi :D

    • Sen kus nauratte, mä ainaski tiedän mitä teen. Rehellisyys maan perii.

    • Ujoin

      Itse olen hyvin ujo luonteeltani vieläpä kahdenkin vuoden seurustelun jälkeen petipuuhissa. Harmillista ujouden takia minun osaltani on se, että mieleni tekisi kokeilla erilaisia asioita mutta ujouteni estää sen. Joku sisäinen minäni sanoo ei vaikka muuten olisin kokeilun haluinen.

    • En itse oikein tykkää pidemmän päälle ujoista tytöistä, vaikka ujous on jollain tavalla söpöä aluksi. Oikeastaan harvoin olen ujon tytön kanssa sänkyyn päätynytkään, ovat säikähtäneet minua. Tykkään siitä kun molemmat ovat aktiivisia, avoimia ja vaativia.

    • normaalisti

      Liittyyköhän alistumishalu ujouteen. Ihan jokainen kohdalleni sattunut ujo tyttö on osoittautunut tyylikkäästi alaitumishaluiseksi kun on päästy kunnolla alkuun. En tykkää alistamisesta enkä alista, mutta alistumishaluisessa on jotakin ”laatua”.

    • Anonyymi

      Tapasin kuusamossa ujon naisen ravintolassa, tansittiin useasti ei paljon puhunut vastasi kun kysyin, sen verran sain selville on käymässä ja on kaverin luona yötä.
      Sain houkuteltua yhteen pöytään, sanoi avoimesti on kaksi lasta ja nelikymppinen.
      Kysyin onko täällä tuttuja katseli ympärilleen, eipä näy.
      Aiirryi loppuillasta viereen käsi kaulalle ja pidin paljaan jalan päällä kättä, tunsin että jännittää sitä välillä, antoi arasti suukon kokeilin ylempää pidätti käden.
      Kokeilin toista konstia pidin kättä vatsanpäällä ja olin poikittain naiseen hyväilin vatsaa ja vähän rintoja , oli onneksi ohuet liiivit tunsin nännit selvästi, yhtä-äkkiä kertoi pitää lähteä. Noustiin ja saatoin naista noin kolmesataa metriä. Pääsin siälle vastaan tuli sen kaveri termoksessa oli kahvia, oltiin kahden siirtyi toiseen makkariin. Antoi nyt suudella ja kokeilla vähän rintoja, sanoin olenko huono nainen suukotin et ole, kesti pitkään että oltiin vähissä vaatteissa kun pääsin peiton alle sain suudella illan haluamaani rintoja kääntelehti sängyssä kun imin kunnolla laitoin käden pikkariin, ne oli tosi märät koko haarus oli märkänähieroin sievästi pillua käsi tarttui kaluun en halunnut liikaa kiihottua laskin housut kun pääsin laittamaan sisään avasi reidet ja nosti jalat ylös kuiskas taas olen huono nainen pillu oli märkä mutta se melkein imi kalua sisään tosi tiukan oloinen , pimeässä muuttui työnteli pillua kunnolla nautti kun imin nännejä ja kerroin kuinka ihanan naisellisen kostea, kysyi liianko sanoin olen halunnut tämmöistä joka haluaa kunnolla jalat koukisteli pyllyä vasten että panen kunnolla kuiskasi en voi tälle mitään kun haluan kummankin karvat oli ihan märät yhtä äkkiä puristi kaulasta nosti pillua ja ulisi tunsin kuinka pillu pumppasi kalua silloin laskin sisään olin niin kovana että kipiää teki. Puhuttiin kaikkea hiljaa, otti kalusta kiinni sanoi taas hiljaa olen huono nainen ja nousi päälle kun runttasi kunnolla tunsin että ottaa pohjaan otin kädet taakse kiinni ja pidin ydellä kädellä niitä ja toisella hieroin rintoja pillu alkoi valua niin että vatsa oli märkänä keinui ja keinui kunnes tukahtuneesti huusi kun sai orgasmin laskin sisään pillu supisteli heti kovasti istui siinä pitkään.
      Aamulla ei paljon puhunut, hyväilin ja suutelin sievästikokeilin pillu oli taas ihan märkä nousin päälle ja panin oli heti mukana huokail inyt enemmän kaveri kävi ovella ja katsoi tovin kun panin naista, nyt rutisti kunnolla ja suukotti kun tuli laskin sisään kuikskas en päästä näitä pois. Kertoi että sisko herää kohta, kävin ala suihkussa ja lähdin hotellille, päivällä sain viestin soita, soitin sanoi että sisko oli pahalla päällä kun olin jaanyt yöksi, mutta en kadu oli ihanaa olin niin halukas että olisin antanut koko ajan. Tykkäätkö huonoa jos annan miehelleni takaa ja ajattelen sinua, sinun kalu oli halkaista en ole saanut noin isoa koskaan, en olisi lähetnyt sun mukaan mutta kosketin ravintolassa kalua ja kostuin heti, mietin tuon haluan, kiitos sulle soitellaan...................... soittoa ei ole tullut

      • Anonyymi

        Viisi vuotta vanhan ketjun nosto


    • Anonyymi

      Ukot on huonoja sängyssä, rohkeet uskaltaa ja nauttii

      • Anonyymi

        Pitikö heti lisätä tyhmyyttä?
        Viisi vuotta vanhan ketjun nosto


    • Anonyymi

      Mulla on ollut suhteellisen paljon naisia n. 82 jos laskuissa oon pysynyt, mutta ainakin nuo. On ollut eri ikäisiä ja ujoja. Ujot on huonoja sängyssä, eikä se muutu suhteen edetessä. Ujot on useimmiten estoisia, torjuvia, haluttomia ja kokeilunhaluttomia. Peppua ei taatusti tule. Ujous on muuten ok, mutta sängyssä erittäin huono juttu. Pillua ei saa katsella, pimeässä touhutaan ja naisessa miettii siivousta tai muuta ja haluaa nopeasti kaiken seksin olevan ohi koska se on vaan pakkopullaa. Ei sellaisesta muijasta ole hyvään seksiin tai antautumaan seksissä. Pillua pihdataan ja elämä on kuin vankilassa sellaisen kanssa. Pitkä kakku kuivaa kautta 🤕

      • Anonyymi

        Ja hinku nostella viisi vuotta vanhoja ketjuja. Muuta ei sitten olekaan.


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe