Raksa - Ranella on asiaa!

Raksa-Rane

Olettekin varman jo ihmetelleet kun minusta ei ole herran aikoihin kuulunut mitään? Töitä, töitä ja täitä on tullut painettua - pitkää päivää, pitkää päivää. Onhan se töitä painettava että tämä kotimaamme pysyisi pystyssä. Mutta nyt on loman aika.

Asia numero 1) Kysyn suvakeilta että vituttaako kun ählyt ja muut tänne kuulumattomat joutuivat lähtemään " opistolta"? Hahahaaaaaa! Raksa-Rane on varsin tyytyväinen siihen ettei täällä matut enää päivystä Lidlin ym paikkojen kulmilla.

Asia numero 2) Tiestö laitetaan orimattilan ympäristössä kuntoon. Uutta pintaa vedetään Ola - Lahti välille, Ola - Koskenkylä välille ja Ol - Pukkila välikin saa uuden hyvän asfaltin. Myös Orimattilan keskustan tuntumassa tehdään pintoja kuntoon. Hyvä homma!

Asia numero 3) Tulen nyt hyvin ansaitulla lomllani olemaan palstalla kommentoimassa asioita.

Ps. Vuodet jotka nuoruudessani vietin pääkaupunkiseudun rakennuksilla ja Ranskan muukalaislegioonassa jalostivat minusta supermanin!!!!!

16

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muukalaiskessu

      Katoppa ukkoa olet heränny kesken saatto hoidon. Kiva kun olet tullut takasin ja tajuihin. Juttusi näöjään jatkuvat yhtä onnettomina.

    • Raksa-Rane

      Noh noh, eipäs länkytetä. Minulla on sentään Orimattilan pienin pippeli.

      • Runkku-Tane

        Ole huoleti Rane. Kyllä niitä oleskeluluvan saaneita on tullut ja tulossa Orimattilaan. Koeta kestää! Terveisin veljesi.


      • aimoainajortikka

        Kauniita nuoria naisia on jo saapunut. Ilo silmälle kun vertaa paikallisiin maa tuskiin.


    • Raksa-Rane

      No minua ei naiset kiinnosta. Siinä ei naisia tarvita kun raksamiehet rakastelee.

    • Raksa-Rane

      Voi poijaat! Täällä näyttää " valeraksaranet" mongertavan jotakin aivottomia ajatuksiaan eetteriin

      Tänne ei tule matuja, minä ja kylänmiehet pidetään siitä huoli. Olin tänään mökilläni laittamassa sitä kesäkuntoon eikä ollut aikaa seurata palstaa. Nyt kun kotiuduin niin huomasin " valeraksaranejen" ilmaantuneen esiin. Ette olisi pärjänneet päivääkään muukalaislegioonassa toisin kun minä joka olin siellä täyden pestin - viisi vuotta. Miettikääs sitä.

    • ainajortikka

      Kannattaskos käydä raksa Rane tarkistuttamassa lääkitys kun kirjoittelet mitä sattuu ja vastailet itsellesi. Tietty ne miellyttää itteä mutta mitä me muut niistä saamme kun kirjotat täyttä soopaa.

    • Raksa-Rane

      Oli muuten peppureikä kipeänä sen viiden vuoden pestin jälkeen. Minä olen paras ja saan vastailla itselleni ja itselleni myös jos haluan.

    • Raksa-Rane

      Moro. Mä oon Raksa-Rane. Olen ollut 5v Ranskassa suljetulla osastolla. Voi olla että menen huomenna mökilleni. Laittelen sitä talviteloille. Joku täällä kirjoittelee minun nimimerkillä. Voi olla minun veli, (luulisin).

    • Raksa-Rane

      Timantinkova Raksa-Rane tässä, se ainoa oikea. Mun isä sanoi aina että minulla viiraa päässä. Oli se hassu mies. Kohta lähden mökilleni juomaan maailman vahvinta viinaa. Tapan sieltä kaikki oravat.

    • Raksa-Rane

      Mie olen Raksa.Rane itte ja olen sen oikean Raksa-Ranen kaveri. Minulla on persoonallisuus häikkää mutta otan silloin tällöin Pohjomaan kautta ja taas rulettaa. Näen usein unta että olen muukalainen.

    • Raksa-Make

      Raksa-Rane on ****** ***** *********** *************************.

    • Raksa-Rane

      Siis mitä te sekoilette. Naurettavaa varastaa toisen nimimerkki. Minä, siis oikea Raksa-Rane olen maailman kovin jätkä, kysykää vaikka minun poikakaverilta Raksa-Ranelta.

    • Raksa-Rane

      Kukahan sekoilee? Oikea Raksa-Rane olen minä ja sammuin illalla Sammaliston tielle kun olin menossa mökille. Piti laittaa vene talvi teloille mutta heräsinkin Lahen putkasta.

    • Raksa-Rane

      Moni ompi kyysellyt minne Raksa-Rane on kadonnut. Sitä minäkin ihmettelen. Taidan olla reissussa.

    • Raksa-Rane

      Nyt olen kyllä aika sekaisin. En tiedä enää olenko Raksa-Rane ja olenko edes raksalla käynytkään. Olisin kysynyt poikaystävältäni mutta se jätti minut eilen koska penikseni on kuulemma kuin katkarapu. Haluaisiko kukaan raksalla töissä ollut karski muurari, raudoittaja yms. alkaa seurustelemaan minun kanssani. Olisit vähän niinkuin isähahmo minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe