Jännämiehen nainen kilon paloina

onni.palasina

19

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehettykkäälaihoista

      Niinpä. Tuloksena monta hoikkaa kilon naista.

      • kaisanoasaa

        Oikein lihavasta naisesta saa monta kilon palasta.


    • Jännä_tapaus

      Ja sitten tuon uutisen kyljessä vielä mainostetaan ruokareseptejä.

    • sad-but-true

      Noin naisillle käy kun ei valitse rumaa kunnollista miestä.

      • lihatipunen

        Nainenhan oli valinnut todella ruman miehen..Luuli siis ulkonäön perusteella miehen olleen kunnollinen?


      • huijiukkaaa

        Heh siis joo on kyllä sen näkönen, että olisi luullut jo painajaisia näkevän miehestään ja silti mennyt naimisiin...


    • Voisiko sitten kunnolliset pistää vauhtia munaskuinhin kun on naisia jotka naisi päivittäin.

      • Avio.ATmies

        Eikö sun oma miehesi sitten ole kiltti ja kunnollinen? Mä olen sun juttujes perusteella vähän niin ymmärtänyt.

        Et kai pettäisi kilttiä ja kunnollista miestäsi vai saadaksesi seksiä? Aiemmin ainakin olet sanonut että et pettäisi.

        Olisiko se nyt kiltille ja kunnolliselle miehelle soveliasta käytöstä naida toisen varattua naista päivittäin?

        Sitä paitsi harvassa on ne naiset jotka naisivat päivittäin.


      • omakokemus
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Eikö sun oma miehesi sitten ole kiltti ja kunnollinen? Mä olen sun juttujes perusteella vähän niin ymmärtänyt.

        Et kai pettäisi kilttiä ja kunnollista miestäsi vai saadaksesi seksiä? Aiemmin ainakin olet sanonut että et pettäisi.

        Olisiko se nyt kiltille ja kunnolliselle miehelle soveliasta käytöstä naida toisen varattua naista päivittäin?

        Sitä paitsi harvassa on ne naiset jotka naisivat päivittäin.

        Jos mies on hyvä niin nainen nai päivittäin.


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        Eikö sun oma miehesi sitten ole kiltti ja kunnollinen? Mä olen sun juttujes perusteella vähän niin ymmärtänyt.

        Et kai pettäisi kilttiä ja kunnollista miestäsi vai saadaksesi seksiä? Aiemmin ainakin olet sanonut että et pettäisi.

        Olisiko se nyt kiltille ja kunnolliselle miehelle soveliasta käytöstä naida toisen varattua naista päivittäin?

        Sitä paitsi harvassa on ne naiset jotka naisivat päivittäin.

        Se että kiltti ja kunnollinen niin kuin ukkoseni, se ei nai päivittäin.
        Koska niitä ei kiinnosta seksi ja kehotin juuri naimaan kiltit ja kunnolliset, että minun kiltti ja kunnollinen mies naisi minua minua päivittäin.

        kehotukseni on suoruus. Olla aktiivisempi mutta niitä ei kiinnosta seksi herra paratkoon ne ei hypi poika porukassa nuorena ja ihailemassa joka naista ja miettimässä miten reiälle kiivetään nopeammin. Siten ne on kilttejä ja kunnollisia kun taas pikku naisreikäjengissä" tyhmyys kato tiivistyy porukassa."


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        Eikö sun oma miehesi sitten ole kiltti ja kunnollinen? Mä olen sun juttujes perusteella vähän niin ymmärtänyt.

        Et kai pettäisi kilttiä ja kunnollista miestäsi vai saadaksesi seksiä? Aiemmin ainakin olet sanonut että et pettäisi.

        Olisiko se nyt kiltille ja kunnolliselle miehelle soveliasta käytöstä naida toisen varattua naista päivittäin?

        Sitä paitsi harvassa on ne naiset jotka naisivat päivittäin.

        Sitten nämä kiltit ja kunnolliset eivät tappele naisista vaan käveleen pois. Mutta taas mitä tuhma ja jännempimies sit mielummin pilkkoo kuin jättää muiden nautinnoksi kun muuten nai päivittäin aivot pihalle tai liian löysä pistää kätensä kyynerpäitä myöten sisään kun se on sit sen toisen vika.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Siinäpä taas nainen on miehen valinnut. Onko se nyt hienoo olla eri palasina jossain roskiksessa. ajatelkaa nyt vähän. Nainen olisi voinut elää pitkän ja onnellisen ansiokkaan elämän kunnollisen miehen kanssa.

      • lihatipunen

        Voisitko vaikka naida tuon valtakunnan hiljaiseksi kun se tuossa sun yläpuolella käskee kunnollisia miehiä laittamaan vauhtia munaskuihin...Olisitte hetken edes pois täältä.


      • enotamiestä

        Miehet nyt on vaan sellaisia. Kaikki samanlaisia. Ensin ollaan kunnollisia ja parisuhteen vakiinnuttua toisenlaisia. Nainen vastaa omasta kunnollisuudesta ja miehen mielestä pitää vastata myös miehen kunnollisuudesta.
        Mies voisi sanoa että oikea luonne on vittumainen ja vaarallinen. Ei nainen halua tapattaa itseään.


    • utcyhfyu

      Suomi on kyllä paska maa kun aikaisempi tuomio on syy alentaa tuomiota, pitäisi olla päinvastoin.

      • lihatipunen

        Tuota minäkin olen aina ihmetellyt, että miten aiemmat tuomiot voivat alentaa. Tyyliin: tee enemmän rikoksia, niin saat paljousalennusta. Ei hyvä.


      • Jeps, Näinhän sen pitäis mennä.. Suomessa on paljon muitakin vastaavia Outouksia.. ;P


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Varmaan nainen piti miestä komeana koska meni naimisin tuollaisen jännämiehen kanssa. Naamasta jo näkee että se on jännämies.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset niitä tuomioita antaa siellä oikeudessa. Naiset rakastaa jännämiehiä joten alentavat niiden tuomioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe